Należy podgrzać bo gwint jest klejony Loctite.
Masz objawy zerwanego klina na śrubie. Łapiesz mocno za tę czarną rurę wystającą z silnika i wykręcasz, czasem trzeba użyć klucz do rur ale najlepiej przez szmatkę żeby nie uszkodzić. Po odkręceniu odciągasz trochę od silnika i powinieneś zobaczyć że śruba napędu jest luźna, ja dorabiam kliny ze śrub m5 albo m6, przekładam na wylot i daję nakrętkę na...
Czy w tej giętarce potrzebny jest dodatkowy zbiornik oleju? Czy jest on przykręcany na 4 sruby i przez zaworek zasysa olej? Proszę o pomoc posiadaczy tych giętarek o pomoc, bo chciałbym ją sprawdzić zanim ją rozbiorę.
Jak dla mnie to spaliły się siłowniki, trzeba rozebrać boczek i zobaczyć.
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter ... Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy. Mam ten sam model samochodu - fabia 1.2 AZQ z 2004 r. Objawy bardzo podobne. Dziś wyjąłem siłownik, rozebrałem i okazuje się, że siedzi w nim potencjometr, który bardzo łatwo dostać - a kosztuje ok. 20 zł (np. na Allegro). https://obrazki.elektroda.pl/7013488800_...
Witam, czy ktoś wie jak rozebrać siłownik pochyłu masztu w wózku Linde H18?
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Cześć, Chwilę się nie odzywałem bo nie było czasu się za to wziąć. Dziś znalazłem chwilę i myślałem że szybko pójdzie. No i tak szybko poszło, że zacząłem o 9 rano, mamy godzinę 17 a ja jeszcze tego nie zrobiłem. Słuchajcie, czy ma ktoś z Was pomysł jak wyciągnąć tą tuleję? Na filmie im wypada sama. Ja przy swojej rozwaliłem swój ściągacz. Rozwaliłem...
Sprawa dotyczy zaparzacza? Tak, ale nie ograniczaj się tylko do wymiany uszczelki barista. Wymień wszystkie zalecane. Można kupić komplet. Warto by rozebrać siłownik i zobaczyć w jakim stanie są sprężyny - u mnie za pierwszym razem były ok, za drugim razem jedna skorodowała i pękła.
Witajcie, OK, mój przypadek naprawiony. Sterownik załączał się tylko w jedną stronę. Sterownik zgłaszał przeciążenie (mrugała czerwona dioda). Profilaktycznie wymiana wszystkich elektrolitów oraz dodatkowo przekaźniki i mosfety oraz ten nieszczęsny sterownik ULN2003A. Siłowniki podczas pracy pobierały prawie 0,5 A prądu... Co jest graniczną wartością...
Kolega chce zrobić podnoszenie klapy bagażnika z pilota?:)
Siłownik powinien domykać bramę do końca i centrala powinna jeszcze przez kilka sekund podawać napięcie na silnik, jeśli tak nie jest to trzeba zwiększyć czas pracy centrali. Jeśli czasy, moc, kondensatory są okej to przyczyn szukałbym w mechanice siłownika. Po tylu latach dobrze byłoby rozebrać siłownik, wyczyścić i nasmarować przekładnie i mechanizm...
Witaj kolego. Nieładnie z Twojej strony, że oczerniasz firmę tylko po to, by uzyskać jakieś bardzo podstawowe informację dotyczące budowy siłownika pomijając kontakt z serwisem. W zasadzie siłownik, o który pytasz, jest banalnie prosty w budowie. Na jego rozłożenie wystarczy mniej czasu, niż na napisanie powyższego posta. Aby rozłożyć siłownik, należy...
A nie próbowałeś tego rozebrać/ naprawić?
Silnik jak pisałem wyżej 1450obr/min. Siłownik rozebrałem, tłoczysko 45mm, sam tłok 80mm. Zaraz będę szukał konkretniejszych danych, w każdym bądź razie jest masywny. Co do pomp no to najlepsza z nich to ta od C-330, niestety to tylko 100-120bar. Wzory zaraz odszukam. PS jak maszyna radzi sobie z sękatym drewnem?
Tuba jest raczej na gwincie stojan sruby delikatnie kabel sruba m6
Tłok w tych siłownikach jest wkręcony na tłoczysko i zabezpieczony śrubą wkręconą w ten gwint. Ja bym próbował rozkręcić dławicę na ramieniu - będzie łatwiej. Po rozebraniu siłownika należy wymienić wszystkie uszczelnienia, nie tylko dławicy ale i tłoka. Po znalezieniu śruby zabezpieczającej która jest na 95% namocz odrdzewiaczem gwint nakrętki to naprawdę...
Większość odpowiedzi bedziesz miał jak rozbierzesz całość czyli wyciągniesz siłownik z walka i dalej dobierzesz się do jego wnętrzności. W siłowniki masz silnik i kondensator na którym będzie napisana jego pojemność. W siłowniku tez będzie centrala sterująca zobaczysz stan elektroniki.
Witam. Mam problem od kilku miesięcy z 24V elektrycznym siłownikiem (Moteck LD3) otwierania / zamykania rusztu w kotle paletowym DEFRO BETA. Oczywiście na początku podejrzewałem siłownik - rozebrałem, przesmarowałem, przejrzałem - nic nie znalazłem niepokojącego. Objawy: W trybie pracy kotła sterownik kotła otwiera / zamyka ruszt co jakiś czas - wtedy...
Bardzo podobny niedawno miałem zamiar naprawić. Ze względu na to że u mnie ten siłownik był w dość krytycznym miejscu układu chłodzenia odpuściłem. Obudowa jest zgrzewana albo klejona. Nie bardzo jest możliwość tak to rozebrać żeby później dobrze poskładać.
Możliwe ze robią się Tak zwane dwa ciśnienia na siłowniku trzeba by rozebrać siłownik wymienić uszczelnienie
Witam A mam pyt. gdzie mozna dostac ten mikroprzełącznik?
witam, Pewnie dla wiekszości będzie to śmieszny problem lecz mam zagwozdkę już od chwili. Mam takie złącznki na listwie i chyba padł mi siłownik bo napięcie jest a nie otwiera obiegu. Chce się upewnić i podmienić siłownik na chwilę z innej pętli lecz nie wiem jak odpiąć kabelki... Nie chce nic urwać... Pionowa złączka jest od regulatora temperatuwy...
Instalowałem kiedyś GEZE pojedyncze z łańcuchem wypychanym/wciąganym ( paskudnie skomplikowany sam mechanizm siłownika, po rozebraniu masakra by go zmontować i uruchomić) sterowanie działało następująco (bardzo podobnie do sterowania rolet) 1. Jedno naciśnięcie na otwieranie - otwiera, ponowne naciśnięcie zatrzymuje w pozycji w której aktualnie jest...
Jeśli dwa piny we wtyczce to raczej elektroniki tam nie ma żadnej, tylko zwykły silnik. A jeśli zwarcie to jest spalony. Skoro siłownik jest do wyrzucenia, to można go spróbować rozebrać (w końcu ktoś go kiedyś złożył) i przewinąć.
Jak widać, tu jest pompa ręczna i siłownik. Domyślam się, że jest problem z siłownikiem. Trzeba rozebrać I zobaczyć co się dzieje.
o ile tam je znadję ? trzeba siłownik do tego rozebrać czy mozna to wykonać na zamontowanej juz całlej instalacji-silownik-brama-naped zajrzyj pod spód siłowników - na początku i na końcu szczeliny w której jeździ śruba pociągowa powinny być uzębione odcinki obudowy Naprawdę tak ciężko klęknąć i zajrzeć pod spód siłownika? Nie trzeba nic rozbierać....
Poszukuje siłownika Najpierw naprawa: zdemontować siłownik, rozebrać na części, odczytać oznaczenia uszczelnień (lub je zwymiarować), zamówić uszczelnienia w sklepie (np. Paserotti), zmontować wszystko do kupy, sprawdzić działanie. Już jedną szlachetną myśl wysłałem do kosz. Widzę że kolego ponownie wypisuje bzdury. Myślę że jeżeli nie mama się o czymś...
Natywna centralka dla tych silownikow to Nice MC824H. Ta centralka Benincy ma wejścia na enkodery, ale ich sposób podłaczania i zasilania jest inny w Nice, inny w Benincy (dla obadania możliwości jego podpięcia należaloby rozebrać siłownik Moby a potem odtworzyć schemat obwodu enkodera). Twoja centrala może pracować z siłownikami w ogóle bez enkoderów...
Tak, może to być przyczyną. Musisz rozebrać siłownik i zobaczyć. Jeżeli przepuszcza o-ring, to sprężyny mogą być skorodowane albo nawet pęknięte.
Popsikaj WD40 , na wieczór wewnątrz tulejki popychacza , sprężyna wchodzi na zdjęciu w dolny fragment trzpienia , prawidłowo widać to tutaj : http://bramshop.pl/uploads/images/WINGO2...
Jeden siłownik rozebrałem ale okazało się że jest tam silniczek. Dodatkowo powiem że musiał by klapkę utrzymać w pozycji otwartej np 1 godz
Schemat agregatu rozebranego na drobne http://obrazki.elektroda.pl/4610775300_1... Wydłubałem z http://www.intex.poznan.pl/czesci.htm Możliwe, że podobny do Twojego. Lista części z rysunkami do wózka ZAKREM http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&e...
Takie tulejki owszem, spełniają rolę filtra w. cz. jednak przy tym silniku ich na pewno nie ma (siłownik rozebrałem kompletnie na części któregoś razu i nic takiego nie ma).
Trochę robię zamieszanie, ale rozebrałem siłowniki do których chcę dokupić centralę, i okazuje się, że są tam silniki indukcyjne AC z kondensatorem rozruchowym. Jaki jest schemat tego obwodu dla tego typu siłowników?
Tak, udało się rozwiązać problem. Zacinał się tylko jeden siłownik i tak jak pisałem wcześniej - nawet po zamianie miejscami - zacinał się na drugim skrzydle bramy. Cechą charakterystyczną było też to, że po takim "zacięciu" siłownika pomagało odblokowanie i zablokowanie sprzęgła na tym siłowniku (tym plastikowym kluczykiem). Po tym "zabiegu" siłownik...
Odpowiedź prosta, rozebrać boczki, sprawdzić siłowniki, cięgna oraz złącza i przewody w drzwiach. Manualnie jak zamykasz/otwierasz to ciężej chodzi w drzwiach, które się nie zamykają czy tam samo lekko jak w drzwiach kierowcy?
Czy udało ci się rozebrać ten siłownik wg pomysłu Rysio4001 ? Wg mnie nawet gdybym zdemontował i rozebrał to i tak nie mam zapasowych trybików. Jak to naprawiłeś, kupiłeś nowy? czy ktoś wie czy jest jakiś zamienny tańszy 3-punktowy 230V 90st, który podejdzie za M6063L 1009
przy takim sprzecie palnik wazna rzecz...
Wingo 5000 230 V Problem z siłownikiem. Siłownik nie otwiera się ani nie chce się zamknąć. Skrzydło chodzi lekko. Jak zdejmę go z blokady, to ręcznie też nie można skrzydła ani otworzyć, ani zamknąć. Rozebrałem siłownik od spodu i kręcąc ślimakiem, uchwyt mocowany do skrzydła chodzi po ślimacznicy lekko, ale silnik stoi.
Kondensatory jednak warto wymienić jeżeli nie masz jak zmierzyć . Kilkanaście złociszy nie majątek a po 7-iu latach na pewno nie trzymają już prawidłowej pojemmności. raz jedna połówka raz druga, nie chce ruszyć Wcześniej pisałeś, że jeden silnik nie chce ruszyć, a drugi przez to "wariuje". Próbowałeś zmian parametrów w centrali? Po wymianie kondensatorów...
Witam. Siłownik rozebrany , przesmarowany. Po zamontowaniu po zamknięciu bramy bolec od awaryjnego otwierania wypchnięty trochę do góry i unieruchomiony .Po otwarciu pilotem lekko skrzydła wszystko wraca do normy. Po odpięci od skrzydła dzieje się to samo. Pozdrawiam Marek
Blachę wyjąć siłownik rozłupać.
Witam. Znalazłem czas. aby dobrać się do tego białego siłownika. Rozebrałem wszystko i przyznam szczerze nie wiem, czy coś jest nieprawidłowego. Nie ma nic pękniętego, wszystkie uszczelki niby na miejscu i w "niezłej" kondycji (chyba). Profilaktycznie wymienić uszczelki czy szukać innej przyczyny?
Sprawdziłem zawór trójdrogowy. Wypiąłem oczywiście najpierw siłownik elektryczny i okazało się, że nie działa w żadnym zakresie (wszystkie 3 styki rozwarte). Po rozebraniu siłownika, delikatnie rozebrałem i dokładnie wyczyściłem wszystkie styki przełączników wewnątrz, sprawdziłem silnik krokowy i poskładałem całość. Zamontowałem siłownik do kotła i...
Pierwszy ruch - rozebrać siłownik do rosołu, obejrzeć, wyczyścić przekładnię i śrubę pociągowową, nasmarować, złożyć (i modlić się aby nic nie było nadmiernie zużyte albo uszkodzone bo części do RotaMatica kosztują krocie). Drugi ruch - zapuścić uczenie położeń i siły.
A możesz podpowiedzieć, co będzie tym "lepszym"? Aby nasmarować śruby muszę rozebrać siłownik przy kablu czy w jakiś inny sposób mam to rozkręcić?
Myślę,że powinieneś przygotować sobie drugi siłownik przed rozebraniem drzwi. Powinien dać się zamontować nawet uniwersalny. Szybciej to i taniej, niż rozbierać fabryczny.
Rozebrałem siłownik c. zamka. Spalony komutator silniczka i wypalone szczotki , tylko dlaczego go spaliło ???
jest centrala na prawym słupku tylko nie wiem jak sprawdzić czy central jest padnięta czy siłowniki .Rozebrałem tylne drzwi i mam pytanie jak na krótko podłączyć siłownik którym kablem mase i plus z akumulatora ,a może miernikiem można to sprawdzić proszę o radę. odnośnie silnika to oploski diesel X17DTL ma 68KM a ,X17DT 82KM
Witam! Jak rozebrać silnik w siłowniku do bramy skrzydłowej firmy Proteco Aster 5,upalone przewody zasilające może miał ktoś podobny problem.Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
(at)alpha podobno tak, tylko nie wiadomo kiedy dokładnie. Kupując ten model nie wiadomo, na który się trafi. Trzeba byłoby rozebrać siłownik. To jak określić punkty skrajne.w takim przypadku?
Mikrowyłącznik w siłowniku zamka trzeba wszystko rozebrać i wyjąć siłownik na zewnątrz
Witam odnośnie Power Jack - służę pomocą ponieważ miałem taki zestaw i próbuję aktualnie zmienić na inne siłowniki tylko trochę komplikacji mam. Rozebrałem całe siłowniki na części pierwsze i tak power jack ma śrubę bardzo małego skoku 2- 2.5 , do tego nakrętka w środku jest teflonowa i jeśli będzie jakieś większe obciążenie to nakrętka się obrabia...
Trzeba wykonać pomiary prądu, czy w całym zakresie jest taki sam. rozebranie siłowników i sprawdzenie czy nie wymagają czyszczenia / smarowania . Następnie sprawdzić opory toczenia bramy.
Tka te zamki da sie rozmontowac ale trzeba posłużyc się wiertarką żeby rozwiercić nit na środku tego urządzenia. Najczęstszą przyczyną niesprawności tych zamków jest microswitch, który ulega zużyciu, koszt takiego switcha to pare złotych a wymiana po wymontowaniu i rozwierceniu nie jest trudna.
Witam wszystkich, Ponieważ moja brama straciła wigor na mrozie, to rozebrałem siłownik chcąc wymienić kondensator rozruchowy. Niestety nie znalazłem go. Siłownik ma ok. 10 lat. Może mi ktoś podpowie gdzie dokładnie szukać? Pozdrawiam.
Sprawdź przewody w przepustach drzwiowych. Jak będą ok, to czeka Cię rozebranie siłowników i sprawdzenie switchy.
Często w tych samochodach ulegają uszkodzeniu mikroprzełączniku zamontowane wewnątrz siłowników zamków lub przetarciu ulega wiązka przewodów elektrycznych. Musisz rozebrać tapicerkę drzwi i pomierzyć.
Witam. Czy jest możliwość aby w siłowniku Power Jack wymienić śrubę na trapezową, tam jest chyba śruba o zwykłym gwincie. Widziałem na forum satclub zdjęcia rozebranego siłownika. Tam jest zwykła śruba. Jeżeli wymieniłbym ją na trapezową. Wysuw byłby szybszy?
Na początku przepraszam za zmyłkę, w temacie, napisałem, że jest to Atego, a samochód był wyprodukowany jeszcze przed wprowadzeniem tego nazewnictwa. Problemem jest prawdopodobnie silniczek w siłowniku, po rozebraniu siłownika okazuje się, że kiedy silnik pracuje to się z niego delikatni dymi. Podejrzewam, że sterownik wykrywa zbyt duży prąd pobierany...
Siłownik , blokuje tylko rygiel , wiec może być problem z samym zamkiem, rozebrać wyczyścić , nasmarować
rozwiązanie problemu otwiera nie zamyka zamyka nie otwiera itp- zamek na stół, rozebrać siłownik, przelutować, sprawdzić czy ścieżki całe i ma działać
Od tego zacząłem. Trzy przewody - na różne sposoby. Siłowniki głuche. Mogą w nich być uszkodzone bezpieczniki termiczne. Jest podobno sposób taki by podłączyć napięcie stałe ponad 100V. Nie wiem tylko czy to mit czy brać się za to. Bestialski sposób ale najważniejsze by drzwi się otworzyły. Tylko nie wiem czy w tych siłownikach w ogóle są termiki. Z...
Dziękuję za odpowiedź. Rozbiorę jeden siłownik i zwymiaruję silnik. Może akurat coś mocniejszego dopasuję. Dam oczywiście znać jak prace postępują. :)
Zaszalałem dzisiaj i już naprawiłem jeden siłownik zanim wrzuciłeś tutorial :) A mam takie pytanie: jak rozebrałeś siłownik to czym go później kleiłeś do kupy? PS. bez tej blaszki wszystko chodzi jak trzeba :D
Więc winne jest uszczelnienie mechanizmu w korpusie skoro siłownik pracuje poprawnie. Jak nie rozbierzesz na części pierwsze korpusu zaworu to się nie dowiesz. Pozdrawiam.
Witam. Z problemem siłownika sobie poradziłem chociaż po przeprowadzonej naprawie doszedłem do wniosku że mogłem oszczedzić sobie odrobine pracy. Siłownik który jest odpowiedzialny za otwarcie klapki wlewu paliwa odmówił mi posłuszeństwa przy dużych mrozach. Nasmarowałem go od strony wlewu (bolec który jest na sprężynie), ale to nic nie pomogło, siłownik...
W "dziurke' zamku Juz sobie z tym poradziłem To była wina tego siłownika Rozebrałem go i przeczysciłem i jest juz ok POZDRAWIAM Dodano po 2 A możecie mi jeszcze powiedzieć do czego służy ta kostka co sie radio podpina Czodzi mi do czego tam tyle kabli te co ida do radia to wiem a ta reszta to do czego? wiem ze jeden jest od anteny
Dobrzy ludzie. A podpowiedzcie proszę jak rozebrać resztę siłownika. Tzn chodzi mi o mechanizm blokowania kluczykiem wraz z przekładnią, która odpowiada za wsuwanie/wysuwanie ramienia siłownika. Czyli ta część nad wirnikiem. Mam taką sytuację, że silnik ładnie pracuje, ale nie przekazuje napędu na wysuwane ramię, które chodzi luźno bez względu na pozycję...
Sprawdz microstyki na mechaniżmie sprawdziłem są sprawne Sprawdzałeś przy odpiętej płytce sterowania ? Jak sprawdzałeś te mikrowyłączniki ? Sprawdziłeś przekaźniki na płytce , dokonałeś jakieś pomiary ? Sprawdziłeś ciągłość ścieżek na płytce i przewodów ? Co zrobiłeś konkretnego oprócz rozebrania siłownika ?
A nie wiem po co ja to pisałem - jak można zrobić photo... Specjalnie dla Was rozebrałem siłownik. Na załączonym obrazku widać: rozebrany SIŁOWNIK typu SLAVE. W prawym górnym rogu widać dołożony przeze mnie przełącznik o działaniu którego pisałem ciut wyżej. Dokładnie taki przełączniczek powinien tam być fabrycznie (+ trzy przewody) w siłowniku typu...
Zanim rozbierzesz siłownik , sprawdź w jakim stanie są zawiasy , często uszkodzenie jest typowo mechaniczne - jeśli centralka wykrywa wzrost amperometryki , i odwraca ruch , to może oznaczać zapieczone zawiasy.
Odkręcasz wkręty wokół drzwi i nie zdejmujesz pojemnika wiatrak jest z prawej na wysokości pojemnika detergentu. Tam często siadał siłownik otwierający kanał powietrza. Warto go zmienić zawczasu. Bo gdy pada pociąga za sobą moduł. Ten wiatrak to cały zespół, nie pamiętam czy da się rozebrać. dyfuzor (wentylator) - 89 9646 40 35-287 Siłownik (zawór)...
W tych modelach nie istnieje nic takiego, jeśli z jakiś powodów siłownik zablokuje się na pozycji "open" trzeba go wymienić na nowy lub rozebrać i ręcznie złożyć. Wszelkie "siłowe" próby kończą się połamaniem napędu. Ps. Dla tych bardziej zaawansowanych - można również podać napięcie na elektronikę siłownika (wysunie się do końca i złoży).
W tym sezonie odpuszczę sobie robienie chwytacza szkoda nerwów. A może wie ktoś jak rozebrać Siłownik hydrauliczny podnoszenia motowideł jednostronny
Mój problem polega na samym wyciągnięciu siłownika w Oplu Sintrze. Drzwi rozebrałem bez problemowo widzę siłownik, ale nie wiem jak go wyciągnąć.Może wiecie czy jest tam jakaś śruba lub wcisk?
Witajcie. Dziękuję za wskazówki. Rozebrałem dziś siłownik i rzeczywiście (at)jakubt strzał w 10 ! Problem rozwiązany po dokręceniu śrubek na silniczku (jedna to nawet była cała odkręcona). https://obrazki.elektroda.pl/7586553700_...
Trzeba rozebrać siłownik i przesmarować . no i sprawdzić czy " zęby" całe.
Jak wyświetlał tylko GS17 to po co ruszaliście siłownik sprzęgła? Trzeba było rozebrać siłownik zakresów i go wyczyścić, i nasmarować. Teraz to wygląda na to, że brakuje mu powietrza; sprzęgło, neutral i zakresy. Sprawdź zasilanie powietrzem czy przy wysprzęgliku nie załamaliście przewodu z trójnika i czy czterodrożny jest sprawny. Na skrzynię ma iść...
Tz. ze musze rozebrać siłownik i dopasować jakąś sprężynę. A zamiast filtra to zwykły korek nie wystarczy?
Trzeba rozebrać i sprawdzić,jak słychać siłownik to cięgno spadło.
Moduł komfortu nie jest pod fotelem, tylko pod nogami kierowcy, ale zacznij od wyjęcia zamka, rozebrania siłownika i poprawienia zimnych lutów na płytce
podłączam do tematu swój problem. posiadam od niedawna traktorek ogrodniczy tz4k14 z totalnie przerobioną hydrauliką, na 3 siłowniki dwustronnego działania. jeden z nich poważnie cieknie z "miejsca gdzie się wysuwa". Jak odłączyć siłownik od instalacji, co z olejem co z ciśnieniem w wężach? w zamiarze mam; rozebrać siłownik i wymienić simering? Nypel...
Rozebrać siłownik .... :) Może to pomoże: http://obrazki.elektroda.pl/2662618700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5652376600_1... Rzecz sprowadza się do odkręcenia końcowej osłony i wymontowania środkowej plastikowej łączówki - krańcówki na długich śrubach wysuną się razem z nią - tylko nie zapomnij odpiąć przewodów krańcówek...
Należy rozebrać siłowniki, wyczyścić ze starego smaru zawierającego zapewne dużo wilgoci, wymienić oringi w wysprzęglikach (można przy okazji sprawdzić/wymienić zużyte tulejki i elementy przekładni) włożyć nowy smar, udrożnić otwory odwadniające, skręcić i gotowe.
jak zwolnie ręczny uchodzi powietrze z zaworu ABS,a prawy tylny siłownik musze rozebrać ponieważ już nie można śruby ani wkręcić ani wykręcić,co do zaworu czterodrożnego to wymieniłem go na nowy,dlatego że port2,5nie puszczał powietrza,
(at)wal-ker Dzięki porobię zdjęcia dodam do tematu, może się jeszcze komuś przyda bo nie udało mi się znaleźć informacji jak rozebrać taki siłownik.
Gdy podłączę prasę tylko pod akumulator bez ładowania i włączę siłownik to mi aż sterownik gaśnie :/ Jest tak duży pobór prądu, że następuje spadek napięcia i przygasa sterownik. Prawdopodobnie "mechanika" jest do remontu bo silnik jest zablokowany. Najlepiej rozebrać siłownik i przetestować na sucho sam silnik elektryczny. Jeśli sam silnik pracuje...
Proponuję jeszcze rozebrać siłownik (jest sklejony ale daje się rozebrać) wyjąć z nego silniczek i podłączyć go do akumulatora na 30 sekund. Dzieki temu komutator silniczka (który jest najczęstszą usterką siłowników) sam się wyczyści z nadpaleń i innego brudu). Potem siłownik można skleić jakimś klejem. U mnie operacja pomogła też mam R19.
Rozebrać, sprawdzić, naprawić, ewentualnie wymienić.
Dobra już wszystko wiem, Rozebrałem siłowniki i z jednym jest problem. Przy zamykaniu idzie płynnie ( po wysprzęgleniu) natomiast żeby zamknąć to trzeba użyć dużej siły i przesuwa się skokowo. Coś się stało z przekładnią :( Teraz muszę podumać jak to rozebrać albo znaleźć serwis.
Jutro je pożyczę i zobaczę na to jeszcze raz. Nie ma innego wyjścia... Trzeba rozebrać siłownik. Jak połączenia są OK, to trzeba sprawdzić wnętrze. Czy opuszczanie nie działało po całkowitym podniesieniu oparcia? Wewnątrz siłownika są dwa wyłączniki krańcowe. No i kabelki... trzeba sprawdzić.
W tylnych drzwiach siłowniki zalewa woda... Czym można je zabezpieczyć? Bo nie ma w drzwiach jakiegoś miejsca gdzie woda się nie dostaje. Z kolei z przodu siłownik zaczął nagle brzeczeć przy ruszaniu. Po rozebraniu siłownika - silniczek śmierdział spalenizna. Co może być przyczyna?
elementy z linka do wymiany na 100%,prawdopodobnie jeszcze język łączący zamek z elektrycznym siłownikiem zamka.po rozebraniu napewno będzie widać.śmiało rozbieraj zamek
Nie oznacza to jeszcze uszkodzenia zamka. Może być problem w instalacji. Jeżeli siłownik nie ciągnie do końca to też może pokazać takie błędy. Rozebrać zamek, zobaczyć płytki PCB bo lubią pękać i pękają też luty. Sprawdzić microstyki w zamku czy nie są uszkodzone - trzeba rozebrać siłownik.
Najpierw działo sie tak że zamek sporadycznie się otwierał po jego zamknięciu. Po jakimś czasie zaczoł "nawalać" siłownik w prawych przednich dzwiach. Siłownik rozebrałem, był trochę rozklekotany, porobiłem go tak że w rękach działał. Wczoraj kupiłem na szrocie siłownik na wymiane- podłączam i zonk!. Znów, natychmiast po zamknieciu zamek sie otwiera....
Przy odrobinie cierpliwości można rozebrać rygiel tak by można było dostać się do silniczka bo to on jest padnięty. Można dopasować od jakiegoś innego siłownika
Pozamienialem piny na lewy/prawy siłownik i skrzydło które cały czas działało działa a lewe skrzydło ani drgnie zatem siłownik chyba padnięty. Zbiegiem okoliczności było akurat zamiana pilota :/. Rozebrałem siłownik i pełno ziemi było w nim chyba mrówki sobie zrobiły gniazdko :/ zauważyłem tam kondensator 8 uF ducati. Zacznę od wymiany tego i zobaczę...
Udało mi się rozebrać siłownik. Przewód przy wejściu do czujnika miał w pewnych położeniach przerwę. Usztywniłem przewód, podpiąłem czujnik do skrzyneczki i w położeniu maksymalnie wysuniętym prąd miał wartość 20 mA, natomiast przy schowanym tłoczysku było -8 mA :idea: No to jest , może nie przerwa, ale problem w połączeniu wewnętrznym tego czujnika....
rozebrać siłownik rozebrać siłownik hydrauliczny siłownik siłownik elektryczny
pulpit ikony warto uruchamia makro volvo silnika
Intel 430FX, Pentium 133 – FDD controller failure, spalony kontroler, naprawa i obejście Przekroczenie czasu zapłonu w silniku Forda - przyczyny i diagnostyka