siemens blokada telefonu

Znaleziono około 141 wyników dla: siemens blokada telefonu
Podstawowa forma zapytania: siemens blokada telefon
  • Siemens SX1 - blokada telefonu

    Telefon sie zablokowal po kilku probach wpisania kodu telefonu. telefon swiezo co wziety od ery, a tu mi jeszcez 50zl krzycza w serwisie za odblokowanie. wiem ze mozna wykalkulowac master code z IMEI'a i to odblokowac. ma ktos moze taki kalkulator albo moglby mi chociaz wykalkulowac jakbym mu IMEI podal?...

    GSM Serwis ubik   11 Maj 2007 15:50 Odpowiedzi: 52    Wyświetleń: 15493
  • BENQ-Siemens EF 81 blokada telefonu

    Witam mam problem ktos załozył blokade telefonu i nie mam pojecia czym sie za to zabrac, wiec prosze o pomoc!

    GSM Serwis systemcom   23 Sie 2007 21:24 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1593
  • Blokada telefonu siemens sx1

    Witam Posiadam telefon siemens sx1. Po wlaczeniu ukazuje wprowadz blokade telefonu. Wgrywalem rózne softy od 13 do 15 cristala. Format tez nie pomaga :(( Wiec niewiem wiem ze jakis uzytkownik tego forum kiedys zdolal sobie poradzic ale nie odpisuje. Z gory pozdro i dzieki

    GSM Początkujący mati5048   05 Mar 2009 15:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 693
  • Jak usunąć blokadę telefonu?

    Witam. Problem polega na tym w siemensie MT50, iż po wpisaniu 3 razy kodu zabezpieczajacego telefon nie mozna wlozyc innej karty, tylko ta, ktora byla wczesniej. Jak mozna usunac ten kod, albo przywrocic standardowy i jaki on wowczas bedzie. Prosze o pomoc

    GSM Serwis Gate   12 Lut 2004 23:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1265
  • Blokada telefonu w sieci Sami Swoi...

    Tyle to ja też wiem, ale dziekuję za odpowiedz. Musisz mieć torxa(śrubokręt), kabelek najlepiej COom i najlepiej własnej ręcznej produkcji :) ew. dobry z allegro.pl (co raczej jest pojęcie wzgledne), jakąś dosyć silną lampę halogenową(może być nawet 25 W zwykła biurkowa) i np. igłe medyczną. 1....

    GSM Serwis jdrozdzewski   15 Sty 2006 21:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1008
  • Alcatel 4200 jak wyłaczyć blokadę telefonu dla wyść na miast

    Próbowałem chyba wszystkich *"zaklęć" i nic.Poniżej tabela "zaklęć" Jak mniemam to wg. tabeli powinienem to załatwić * 75 1515 czy jest jakaś inna procedura. Nie cierpię Alcateli to chyba po Siemensach największa i najdroższa niegdyś zaraza.

    Telefony Stacjonarne Serwis Neptun   22 Sie 2010 09:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1640
  • siemens ax72 - przy nazwie operatora wykrzyknik

    witam, mam problem z siemensem ax72 telefon kupiony w orange, zdjałem mu simlocka poprzez ciecie,wszystko poszło dobrze,wrzuciłem swoja karte ery-wszystko dobrze,telefon działał. po kilku dniach po wrzuceniu jakiejkolwiek karty telefon sie loguje,po czym pojawia sie wykrzyknik przy nazwie operatora...

    GSM Serwis Jacek Eltronix   06 Cze 2006 08:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 918
  • Siemens a 50 blokada. Nie mogę także doładować konta.

    mam problem z blokada telefonu (pre-paid simplus) ktora nie wiedziec czemu wlaczyla sie i zablokowala mozliwosc odbierania wysylania rozmow smsow itp.. na koncie mam 1 grosz a problem jest w tym ze teraz nie moge doladowac nawet konta w zwiazku z tym mam pytanie czy jest to wina telefonu czy moze z...

    GSM Serwis expainder   05 Maj 2006 18:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 672
  • SIEMENS - kod aparatu

    W telefonach SIEMENS jest mozliwa blokada telefonu po wlaczeniu wygaszacza ekranu. Aby odblokowac telefon nalezy wpisac poprawny kod aparatu. A jak odblokowac telefon po 3x blednie wpisanym kodzie? Czy mozna to odblokowac bezposrednio z telefonu, czy trzeba miec jakis programik i dopiero z poziomu kompa...

    GSM Serwis Gate   28 Wrz 2003 08:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1613
  • siemens sx1 "kod blokady wprowadzony blednie 5 razy....

    czy mozna zrobic kopię kontaktow jesli się zablokowalo telefon??(blokada telefonu) bardzo mi na tym zalezy...

    GSM Serwis zeezoo   09 Sty 2006 16:48 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1616
  • Siemens - problem z PIN2 i kodem aparatu

    Dzwoniłem do serwisu Siemensa w sprawie zdjęcia blokady telefonu. U nich w serwisie ta usługa kosztuje 50 zł - chodziło o AX72

    GSM Serwis xury   08 Mar 2006 11:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1095
  • Siemens ST55 - kod aparatu

    Cześć koledzy! Ma ktoś z was jakiś programik którym mógłbym zdjąć blokadę telefonu bądź zczytać kod aparatu?

    GSM Serwis arczi68159658   24 Lut 2005 09:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 771
  • siemens S55 kod aparatu

    ja wiem ze nie ma simloska ale zdjecie simlocka we freii równa sie zdjeciem wszystkich blokad telefonu ...

    GSM Serwis przemovp   22 Lip 2005 09:54 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1052
  • Nokia 7110

    Z tego co wiem to blokada telefonu i mikrofon sa na dole. Jest tam mały otwór i są dwa połączone styki. Kiedy zamykasz klapke to bolec znajdujący się koło mikrofonu wchodzi między styki i je rozłącza. To jest włącznik aktywnej klapki, a szyna raczej nie ma z tym nic wspólnego. Ja u siebie zakleiłem...

    GSM Serwis mkaminski100   18 Gru 2004 14:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1687
  • [ SX1 ] głupiejące klawisze...

    Witam, Jak wiadomo, Siemens SX1 jest telefonem kapryśnym... Jakiś czas temu zepsuł mi się i pojechał na naprawę, wrócił działający, po rozkręceniu zobaczyłem, że wymieniana była MMI, albo nie tyle wymieniania, co układy na niej... Po niecałym tygodniu zaczęły głupieć klawisz. Co przez to rozumiem: klawisze...

    GSM Serwis trelek   22 Sty 2009 07:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 468
  • Czym najlepiej ściagnąć simlocka z Samsung N-100?

    Mam telefonik szwagra, samsung n-100 i zalezy mi szczególnie, aby go nie "popsuć" przy ściąganiu locka. Nie bawiłem się jeszce samsungami i mam pytanie, jakim programem najlepiej ściagać z niego simlocka oraz czy w przypadku zgrania full flasha i nieudanego sciągnięcia blokady, telefon mozna w miare...

    GSM Serwis bravo22   30 Gru 2004 17:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 930
  • siemens sx 1 problem z kodem telefonu co robic

    wcale nie trzeba nic lutować, bo jest kilka metod: 1. Bez podnoszenia Procesora W "starym" SX1 (telefony wyprodukowane przed 09.2004) aby odblokować simlocka i kod blokady przy pomocy programu freia 1.8 Należy miejsce nazwane testpointem "uziemić" wskazane żółtą strzałeczką miejsce należy...

    GSM Serwis pierooo   17 Sie 2007 17:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2058
  • Siemens C65 problem z sinlockiem i kablem

    Udało się!!! simlocka z siemensa c65 z softem versja 12 zdjąłem kablem serwisowym od siemensa s55!!! (nie trzeba rzadnych oporników i rzadnych kombinacji) dzięki za rade tino2003 i seboxxl Wystarczy program STT w versji 5.31 Po ściągnięciu programu instalujemy go i odpalamy, pojawi się okienko...

    GSM Serwis Miki01   05 Lis 2005 19:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1292
  • Blokada numeru w Orange po kradziezy

    W Orange można tylko zablokowań numery specjalne jak np. 700* 800* itp. No ale blokady antyspamowej nie ma. No chyba, że jak koledzy wyżej zaznaczyli masz symbiana, wtedy ściągasz z sieci BlackList albo program tego typu i po małej konfiguracji masz blokadę danego numeru. Prawdopodobnie w telefonach...

    GSM Użytkowy Tomek331   17 Mar 2009 10:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 26810
  • Siemens CF 62 - jak najprościej usunąć simlocka?

    Witam, sąsiadka podrzuciła mi starego poczciwego Siemensa do zdjęcia SIM-locka, przeszukałem forum, ale większość linków które mnie interesują nie działają, goglałem trochę i dalej nie wiem jak najprościej usunąć blokadę - oczywiście bez wizyty w komisie, bo wartość telefonu jest niższa niż wartość usługi...

    GSM Początkujący shel82   23 Sty 2010 16:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3286
  • SIEMENS A55 - simlock. Czy może ktoś wygenerować kod?

    Witam. Kupilam ostatnio telefon Siemens A55 i nie moge zdjąc z niego blokady. Z Nokią 3410 sobie poradziłam, ale do tego potrzebny jest jakiś kabel, którego nie moge kupic (Londyn), telefon kosztował 30 funtów i pewnie bede musiała go komuś oddać. Jezeli to możliwe, to czy może mi ktoś wygenerować kod...

    GSM Serwis vymiathatch   08 Sty 2005 01:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2168
  • Jak poradzić sobie z kodem aparatu w Siemens S40?

    Zależy od wersji oprogramowania nic prostrzego sprawdzić *#06# i znaleźć wersje SW. Joker odpada nie obsłuży tego telefonu Jak do 5.0.0. to S40 Tool Jak inne wyższe to KSIE, SST. Dodano po 6 Aby usunąć blokadę SIMLOCK z telefonu Siemens S40 potrzebne będą: * Program S40 Tool ...

    GSM Początkujący gdeco   11 Wrz 2009 22:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1565
  • Siemens i zdalny simlock ?

    3. Co oznacza "telefon nie dziala w zadnej sieci"?? Moze jest uszkodzony, zablokowany inna blokada lub tez pracuje tylko w jednym systemie... Otoz Szanowny Kolego oznacza to to, ze telefon jest w zupelnosci bezuzyteczny. Zablokowano mi karte sim w zwiazku z nie doladowywaniem konta az do momentu...

    GSM Serwis dziur   11 Paź 2003 20:08 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 2505
  • Siemens C35i zabezpieczenia - problem...

    podepnę się pod wątek, bo mam podobny problem, a ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz... sytuacja jest taka - w c35 jest włączone zabezpieczenie 'tylko z ksiązki telefonicznej'... stało się to (najprawdopodobniej) w ten sposób, iż przy próbie zadzwonienia za ostatnie grosze zeżarło resztkę kasy i telefon...

    GSM Serwis KaczorGSM   05 Cze 2004 23:12 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1205
  • Siemens sl45i - ulepsz go

    8) CZEŚĆ 8) * Mam fajną animację początkową do Siemensa sl45i. Sam ją wykonałem nikt nie ma takiej samej :D . Przedstawia uruchamianie systemu: Siemens XP Proffessional. * Drugi plik to graficzne menu do Siemens Sl45i naprawde fajne. uaktywnia się je prawą strzałką ikonki jak z WinXP. * I jeszcze...

    GSM Serwis skrapi   11 Kwi 2006 15:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1422
  • Siemens sl45i. Czy to dobry pomysł zakupu?

    1. Uruchom Siemens Unlock 2. Wybierz model telefonu 3. W Options => Select Port wybierz odpowiedni port COM 4. Wejdź w Security => Unlock / Change IMEI 5. Wpisz numer IMEI telefonu (z pominięciem ostatniej niemieszczącej się cyferki, generowanej automatycznie. Aby zczytać IMEI z telefonu wpisz...

    GSM Serwis kluczyk   02 Mar 2006 22:37 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 3633
  • BenQ Siemens C31 - problem z konfiguracją MMS

    Witaj. Niestety na rozwiazanie problemu sie nie zanosi... Napisalem do plusowskiego BOKu, oto odpowiedz: Uprzejmie Panu wyjaśniam, że nasza sieć nie posiadała tego modelu aparatu w swojej ofercie, dlatego nie jestem w stanie podać dokładnej ścieżki konfiguracji. Mogę służyć jedynie ogólnymi informacjami. Do...

    GSM Użytkowy bartekdzidzi   16 Maj 2008 18:43 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2149
  • Siemens Gigaset - dokumentacje, technika.

    No to ładnie ładnie. Ale problemów przybywa. Jeżeli w starszych wersjach mozna było manipulując zawartością pamięci C24 "cos tam" jeszcze coś zdziałać to w nowych....marnie. Wg moich informacji -ponieważ jestem tylko hobbystą -pytam a kontakty szerokie...grzebanie w pamięci procesora jest nierealne....

    Telefony Stacjonarne Serwis jaco777   01 Lis 2004 20:02 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 7274
  • Siemens C62 v26 z uszkodzonym GDFS

    Witam... Zostałem posiadaczem telefonu Siemens C62, niestety uszkodzonego programowo. Na aparat założone są wszystkie blokady sieci i nie można z niego korzystać u żadnego z operatorów. Problem jak podejżewam dotyczy nieumiejętnego ściągania simlock'a i winą jest uszkodzony GDFS. Wszystko byłoby OK,...

    GSM Serwis taraba123   31 Sty 2005 21:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 899
  • Czy ktoś ma jakies modyfikowane softy do siemensa c35??

    I jeszcze jeden zmodyfikowany soft do w/w siemensa. Co w nim znajdziemy : - Zmieniona grafika (animacja wprowadzania PINu, logowania do sieci [profil I&C], grafika pożegnalna, wskaźniki zasięgu, baterii, grafiki przycisków, grafika ikonek SMS i SIM, grafika menu dźwięków, animacja menu SMSów...) -...

    GSM Serwis #Tomek#   12 Lis 2005 19:52 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1347
  • Siemens - modyfikacja softów - czym i jak?

    Witam! Mam pytanie dotyczace modyfikacji softow w telefonach Siemens, dokladniej chodzi mi o model MT50. Jakim programem mozna przeprowadzic taka modyfikacje? Jezeli ma ktos jakies opisy dotyczace modyfikacji softu w tym i innych modelach marki Siemens to bylbym wdzieczny. Modyfikacja ma polegac na...

    GSM Serwis zibi&marcov   29 Mar 2005 07:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 651
  • siemens c 45!!! mam problem z zasięgiem!! pomózcie!!

    witam, niedawno kupiłem siemensa c 45, to spoko fonik, kupiłem go za grosze (5zł), wiedząc o jego wadzie.Coś dziwnego zie z nim dzieje, przy sieci (obojętnie jakiej,ma złamanego sima, jestem prawie pewny, że ten simlok był na ideę)stoi taki dziwny znak (coś w rodzaju wykrzyknika), a sam telefon wariuje...

    GSM Serwis shop   28 Lut 2006 14:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 843
  • SONY CMD-CD5 siec orange--blokada simlock

    programem ponizej usuniesz Uwaga! Ściągając simlocka na własną rękę tracisz gwarancje! Wersja:4.4 Rozmiar:153.92 Kb Działa na telefonach: NOKIA: 1100, 1101, 1110, 1260, 1600, 2100, 2160, 2170, 2180, 2190, 2220, 2260, 2270, 2280, 2300, 2600, 2650, 3100, 3120, 3200, 3210, 3220, 3230, 3285,...

    GSM Początkujący dugikamionka   13 Cze 2009 14:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9903
  • [Sprzedam] Siemens Euroset 2015 czarny

    Na sprzedaż mam kilka aparatów telefonicznych Siemens Euroset 2015 w kolorze czarnym. Telefony oczywiście w pełni sprawne, żadnych wad ukrytych. Aparaty po likwidacji biura, w dobrym stanie, więc mogą być co najwyżej brudne. Zostały po prostu wymienione na inne aparaty, stąd te leżą i czekają na swoje...

    Telefony Stacjonarne Bazar vampire86   12 Mar 2016 22:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3213
  • Benq-Siemens EF81 blokada

    witam chciałem sie zapytać czy jest mozliwość zablokowania dostępu do sms-ów na tym telefonie, aby przeczytać sms-y lub wejść w książkę telefoniczną trzeba wpisac np kod telefonu czy da sie to zrobic czy nie?? Pozdrawiam:)

    GSM Serwis AxeMan   11 Cze 2007 20:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 960
  • Problem z siemensem c35

    Mam problem z telefonem siemens c35 dziala tyle ze po wlożeniu karty (idea, plus czy era) telefon prosi o kod blokady sieci. POMOCY :cry:

    GSM Serwis dyziek@   17 Paź 2004 21:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 740
  • Siemens M55 blokuje sie po kilku minutach

    Klama49 FREIA stąd 1. ustawiasz model aparatu 2. wybierasz configuration functions 3. Ustawiasz wszystko tak jak nizej na screenie (oczywiscie port COM wg. swojego kabelka) 4. Nastepnie wchodzisz w Unlocking functions 5. Z listy wybierasz 'Direct unlock no map is saved'...

    GSM Serwis +Gajowy   29 Sie 2006 20:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 771
  • SIEMENS SGOLD CX65v50 - Unlok bez TP, bez JAVA patch

    A JEDNAK SIE MYLISZ :) :) :) Mylisz sie NIC TU NIE JEST SKOPIOWANE Z SST, CZY DREAM BOXA. DREAM BOX pracuje po patch java, podobnie jak SST. A raczej maja mozliwosc pracy via JAVA. Tak samo jak ma mozliwosc pracy MT-Box Siemens via TP. Ale java nie dotyka bo po co. MT-BOX Siemens nie uzywa JAVY....

    GSM Serwis Artech   27 Lis 2006 12:25 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 4542
  • .....::::Siemens CX65:::::..... ??Blokada klawiatury??

    wiec teraz jeśli posiadasz kabel serwisowy do tego telefonu, poszukaj gdzieś opisu jak usunąć kod aparatu bo została tylko taka opcja. pozdrawiam poszukałem za Ciebie. pozdrawiam ;]

    GSM Serwis ...:::Bartek:::...   10 Gru 2006 14:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1335
  • Blokada rozmów

    Witam. Będzie ciężko z takim urządzeniem. Są rejestratory rozmów które posiadają możliwość blokady rozmów, ale nie polecam budować takie urządzenia. Można za niewielkie pieniądze zdobyć odzysk z niemiec lub zakupić telefon z blokadą (kluczyk lub elektroniczne) Najpewniejszym rozwiązaniem jest zastosowanie...

    Telefony Stacjonarne Serwis Gość   28 Kwi 2004 17:25 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1656
  • Siemens Gigaset 3015 comfort-pomozcie mi

    jest uaktywniona ta funkcja. blokada jest w telefonie. w serwisie powiedzieli mi ze koszt usuniecia tej blokady wynosi 100 zł cyhcialbym to sobie sam z robic z wasza pomoca

    Telefony Stacjonarne Serwis długalus   21 Cze 2004 12:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1575
  • Siemens C62 problem z logowaniem

    Telefon ma zdjętą blokadę simlock, ale sama operacja jej zdejmowania była przeprowadzona przez firmę, która się tym zajmuje. Telefon nigdy nie był rozbierany, więc napewno nie był robiony testpoint. Telefon kupiłem pod koniec lutego tego roku, ale ze zdjętym simlock'iem do serwisu nie mam po co iść....

    GSM Serwis cloudfly   20 Sie 2004 13:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 663
  • Simlock z Siemensa C65 v140400

    Panowie tylko Programik SST to zrobi Freia do niczego się nie przyda podłączas telefon dajesz unlock. na telefonie pokaże się service mode wyłączamy telefon i wciskamy na pół sekundy power on. Blokada jest zdjęta i możemy się cieszyć

    GSM Serwis yozka1   12 Lis 2005 20:25 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3551
  • Simlock Siemens C65 ważne .:V50:.

    Chciałbym zasiegnąć porady odnośnie Simloka w w.w modelu telefonu. Posiadam robionego Phoenix-a pod model MC60 (+końcówka pod ten model). Mój model C65 v50. Posiadam również SST v5.32 Chciałbym sie dowiedzieć czy podczas pracy z SST potrzebne sa TP, bo w tej chwili gdy chcę czytać informacje...

    GSM Serwis Pytong   07 Wrz 2005 12:38 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2622
  • numer IMEI w Benq Siemens EL71

    Witam, Wczoraj skradziono mi telefon o marce wspomnianej powyżej. Zgłosiłem już blokadę karty Sim oraz dodatkowo jeszcze chcę zablokować IMEI. Czytałem na forach, że w nowych siemensach po blokadzie imei przez operatora nie można go odblokować w komisie, czy też raczej zmienić bo numer ten jest zapisany...

    GSM Serwis hassassin23   18 Lis 2007 22:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1047
  • [ATMega] Odbiór SMSa z SIEMENS C35.

    Czy ktos widzi jakis problem w ponizszym listingu?? Gdy telefon dzwoni zapala sie diodka i gasnie znaczy ze przechodzi do "Odbierzuart:" i na tym sie konczy:( $regfile = "m8def.dat" $crystal = 8000000 Baud = 19200 Dim C As String * 200 Dim Syg1 As Byte Dim Syg2 As Byte Dim B As Byte Dim...

    Mikrokontrolery PiotrEtenM500   16 Lip 2009 07:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2979
  • Problem ze zdjęciem sima w Siemensie C62

    Witam Mam problem gdyż nie mogę usunąć blokady z siemensa C62 v16. W zasadzie to nie mogę dobrać się do niego gdyż przy próbie zrobienia loga "loggerem" wyskakuje mi błąd: W:9 R:1 W:3 R:0 i to też nie zawsze. Kabel którym próbuje zdjąć sima jest o siemensów serii x55 i powiem szczerze że z tamtymi...

    GSM Serwis 501238975   23 Paź 2004 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 705
  • GSM 1009 Gigaset SIEMENS

    Czy ktoś wie jak można zdjąć SIMlocka z takiego telefonu (bazy - bramki GSM) ? Czy można tego dokonać z poziomu słuchawki zalogowanej do tej bazy, czy też konieczna jest ingerencja w elektronikę tej bazy, podczepienie interfejsu RS232 do kompa i dłubanie w firmware ? A ma się sprawa tak : Kupiłem...

    GSM Serwis Magic19512   14 Mar 2006 19:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 816
  • Telefon MantaTEL 1708 - Czy warto kupić?

    Witam. Dzisiaj kupiłem ten telefon w pewnym hipermarkecie(na A.) za 39.99 zł jako telefon rezerwowy.Po kilku godzinach użytkowania pierwsze wrażenia: Zalety: mały i zgrabny, taki prostokątny baton ,dobrze leży w dłoni,jakość tworzywa dobra,wyświetlacz wystarczająco jasny nawet w słońcu chociaż...

    GSM Użytkowy helterskelter33   21 Wrz 2015 14:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 801
  • Blokada karty SIM

    Kolega miał kiedyś służbowy tel. abonentowy w Judei i jak się skączyła umowa to też nie mógł się dostać do wpisów - miał jakiegoś starego Boscha. No widzisz :) Ciągle uważam ze SIM+ jest najlepszy Ja kiedyś miałem Simplusa w Sagemie i po skączeniu się okresu ważności dla rozmów wychodzących połączenia...

    GSM Serwis bb   06 Maj 2005 22:11 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 14201
  • a52 i "Blokada Włączona"

    Witam ;) Sasiadka kupila sobie telefon Siemens a52 "sami swoi". Podczas proby zadzwonienia do kogos pojawia sie komunikat "Blokada Włączona". O co chodzi ?

    GSM Serwis Logan   26 Sty 2005 23:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 891
  • atmega8 z Siemens C25

    spotkałem się kiedyś z egzemplarzem tego telefonu, który miał uszkodzone elementy w linii transmisyjnej (mechanicznie - ktoś zachaczył przy wymianie panela obudowy) i żeby zrzucić mu blokadę, musiałem, przy okazji, wykonać drobną naprawę... ;) Telefon komunikuje się z jakimkolwiek programem na PC ?

    Mikrokontrolery Macius   24 Sie 2005 20:15 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2576
  • Siemens mt50 kod aparatu!!!

    Kupiłem telefon .Po pewnym czase wraz z blokadą klawiatury wskoczył mi kod aparatu.Nie mogłem z tego wyjśc i klikając jakieś standardowe kody zablokowałemkod aparatu.Teraz niby wszystko ok.Działą normalnie ale nie mogę wejśc we wszystkie opcje.Poradzcie jak zlikwidować z klawiatury ten kod aparatu bo...

    GSM Serwis rokefeler   12 Lip 2005 22:06 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 572
  • Usunięcie simlocka z Siemensa c55

    Znalazłem telefon - siememns c55. Miał karte idea. Włożyłem swoją, a tu napis: Blokada sieci. Mam Ere. No więc kupiłem kabelek do PC USB <-> C55. Włączyłem telefon na mojej karcie sim. Włączyłem program FREIA i nacisnąłem przycisk: Read flash from phone. Po minucie otrzymuje komunikat: FREIA -...

    GSM Serwis dgaleza   25 Sie 2005 22:03 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3007
  • Kod aparatu Siemens M65

    Dowiedziałem się że po 9 godzinach od zablokowania telefonu będe mógł ponownie wprowadzić kod aparatu bo ta blokada jest czasowa?Ale będe musiał wprowadzić ten kod apartu który jest wpisany w telefonie(znam ten kod jednak już po fakcie)? Czy to jest możliwe?

    GSM Serwis KanekS   10 Maj 2008 12:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6498
  • a51 - "Blokada wł." - Co jest grane??

    Witam! Również mam podobny problem z Siemens A51 - "Blokada wł." - taki komunikat przy próbie połączenia. Na innej karcie SIM to samo. Łączy tylko (to jest najdziwniejsze) z numerami, które ma na liście połączeń. Ustawienia fabryczne nic nie pomagają, a opcji "10 ost." nie mogę sprawdzić, bo jest...

    GSM Serwis jpxx   18 Wrz 2006 08:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1845
  • Zdjęcie blokady w Plusie nie oznacza utraty gwarancji

    Hmm... Ale to, że po zdjęciu simlocka nie traci się gwarancji to chyba też będzie uwarunkowane sposobem w jaki simlock usunięto. Co innego zdjęcie kodem (jak w nokii) a co innego cięcie lub prucie blach jak w siemensie czy motoroli. Poza tym w telefonach, w których usuwa się simlocka bez ingerencji mechanicznej...

    GSM Serwis arti123   04 Gru 2006 03:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1736
  • siemens C35 i komenda AT

    podpowiem ci tylko odnośnie tego RING'a i rozpoznawania nr telefonu dzwoniącego. Najpierw sprawdź co telefon odpowie na polecenie AT+CLIP=? jeśli odpowiedź będzie +CLIP: (0-1) to jesteś w domu ;) - wtedy wszysj w swój program żeby przy inicjalizacji modemu wysyłał polecenie AT+CLIP=1 do modemu to...

    Mikrokontrolery bartas666   17 Lut 2014 22:33 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 20131
  • Brak połączenia z telefonem T Sinus 310

    Mam problem od pewnego czasu z połączeniem się z telefonem T Sinus 310 sprzedawany przez niemiecki TELECOM . Problem polega, że dzwoniąc z mojego telefonu stacjonarnego (SIEMENS C 450) na ten telefon mam cały czas sygnał zajętości . W tym samym czasie dzwoniąc z innego telefonu sygnał jest wolny. Mam...

    Telefony Stacjonarne Serwis W.Wojtek   18 Paź 2009 15:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1338
  • Siemens Euroset 815 KOD

    Jest rozwiązanie! Podpatrzone na forum euraboard.de (num=1094220585). Moje tłumaczenie z języka niemieckiego z pewnym uzupełnieniem: 0. Podnieś słuchawkę telefonu 1. Wciśnij przycisk pamięci SET (pierwszy z lewej strony w pierwszym rzędzie nad klawiszami numerycznymi) 2. Wciśnij przycisk blokady...

    Telefony Stacjonarne Użytkowy JozefWoj   28 Gru 2014 21:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3228
  • jak to jest z blokadami w nowych siemens'ach?

    Jeśli kłoodeczka jest otwarta to znaczy że nie ma simlocka.W przeciwnym razie telefon jest zabezpieczony do używania tylko karty danej sieci w której zakupiony był telefon. Wtedy pozostaje kupno kabelka. Wszystkie wymienione przez ciebie "kłoodeczki" odpowiadają danym zabezpieczeniom: simlock blokada...

    GSM Serwis mapigerman   31 Sty 2005 14:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 971
  • Usunięcie blokady Simlock w Siemens C65

    witam wszystkich. czy ktoś mi pomoże? chodzi mi o siemensa c 65. dzisiaj go zakupiłem w erze. i chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś prosty sposób usunięcia blokady simlock mając kabelek com. czy jest jakiś program co zrobi to sam i szybko? ja w tych telefonach za bardzo sie nie znam. za pomoc...

    GSM Serwis saiblling   24 Lut 2005 23:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1047
  • Siemens a52. Dokładny opis zdjęcia simlocka.

    Opis simlocka?Prosze bardzo!Simlock jest to blokada polegajaca na mozliwosci uzywania kart sim wczesniej zdefiniowanego operatora.W Siemensie A52 jest taki sam jak we wszystkich telefonach. A tak na serio to pisz dokladnie pytania. A co do Twojego pytania to opcja szukaj. A ta apropo to zle...

    GSM Serwis ...:::przemek:::...   07 Mar 2005 01:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 970
  • blokada siemensa sx1

    Włacz telefon trzymając "* + #" powinno się zresetować ale przy tym stracisz wszystko. Ewentualnie *#7780# lub *#7370# oczywiscie to tez reset. Pamietaj zeby telefon byl naladowany na full. Jak nie pujdzie to chyba tylko wizyta w serwisie. Możesz też poprzez zdjecie simlocka programem i potem ponownie...

    GSM Serwis Radzious   24 Kwi 2005 06:30 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 639
  • SIEMENS C35-SIMLOCK

    Witam bawię się telefonami już jakiś czas i nie spotkałem się z tym aby ktoś potrafił ściągać blokadę simlock w siemensach za pomocą kodów. Ja radze sobie z pomocą kabelka i programiku zwanego freia którego możesz pobrać ze stronkihttp://153.19.94.233/slka/downloa...

    GSM Serwis diodzik88   23 Lut 2006 15:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6100
  • Siemens CX65 - opcja "Ukryj ID"

    Witam! Mam taki problem ze swoim Siemensem. Chodzi o blokowanie prezentacji numeru (CLIR). Wchodzę w Ustawienia->Połączenia i tam jest opcja "Ukryj ID". Jest to opcja do blokowania prezentacji numeru. Opcję tą mam cały czas aktywną i nie mogę jej wyłączyć. Gdy klikam "zmień" będąc na tej opcji to...

    GSM Serwis piotrek5001   29 Cze 2005 10:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 551
  • Siemens S65 problem z simlockiem

    Witam wszystkich !!! Mam pytanie do wszystkich znawców tematu Simlocka w Siemensie S65. Mam problem z jego ściągnięciem tzn po odblokowaniu boxem telefon przyjmuje karty innych operatorów ale nie widzi żadnej innej sieci oprócz sieci działającej przed zdjęciem blokady tj. Ery. W ręcznym wyszukiwaniu...

    GSM Serwis Majk2003   12 Lis 2005 19:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1097
  • Siemens s55 więcej pamięci

    Witam. Mam telefon Siemens s55 i słyszałem że jest możliwość zwiększenia jego pamięci, w której zapisywane są dzwonki, oraz jest możliwe zdjęcie blokady, która uniemożliwia wgrywanie dzwonków dłuższych niż ok.12 sek.(dotyczy to dzwonków w formacie mmf) Jeśli ktokolwiek posiada na ten temat jakąś wiedzę,...

    GSM Serwis Zocha24   29 Gru 2007 19:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 978
  • Gigaset 3000 Siemens - blokada

    Witam! Znajomy mi dał telefon stracjonarny twierdzi że sie jakoś zablokował. Słuchawka to model gigaset 3000, a ta baza to gigaset 3010. Po włączeniu pokazuje się coś takiego: Czym to może być spowodowane? Pozdrawiam i prosze szybka odp.

    Telefony Stacjonarne Serwis W.Wojtek   21 Wrz 2005 13:55 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1802
  • Siemens C62 - blokada simlock w wersji v26, czym traktować?

    Chłopaki to jest nie do zrobienia dla tego, że poprzednie telefony z inną wersją softu miały w sobie układ AMD a ten dziad z wersją 26 ma intela i na razie jest kicha. Ja też próbowałem i ferią i aplikacją AMD wgrywaną do javy i nic to nie dało nawet przez testpointa. To nic nie daje. Siemensy C62...

    GSM Serwis alripper   19 Mar 2006 15:37 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 5807
  • siemens me45 jak zrobic przewód serwisowy pod com?

    Witam, mam pewien problem:( Posiadam siemensa me45, ale ma założoną blokadę karty sim, a chciałbym ją usunąc. Dostałem wtyk do telefonu i wtyczke com. Chce zabrac sie do robienia kabelka ale nigdzie nie mogę dostac pełnego schematu:( Czy wie ktoś gdzie mogę owy schemacik znaleśc? Prosze o pomoc...

    GSM Serwis eskaien   16 Sty 2006 18:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1347
  • Siemens Gigaset Gsm 1009

    Najczęściej ten model Siemens GSM 1009 był kiedyś oferowany jako rozwiązanie stacjonarne w sieci GSM T-Mobile. Ze sprawną kartą tej sieci powinen ruszyć i wtedy można zdjąć SIM-locka Bez blokady powinien ruszyć na dowolnej sieci Dodano po 46 Czy ma ktoś może manuala do tego telefonu co w temacie...

    Telefony Stacjonarne Serwis Magic19512   14 Mar 2006 20:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3027
  • Siemens CXI 70 - simlock i blokada

    Witam Telefon przywiozłem z Niemiec. Po założeniu karty SIM i wpisaniu kodu PIN wyświetla komunikat "Phone disabled! SP lock". Zapewne jest to jakaś blokada telefonu. Jakie sa możliwości pozbycia się tej blokady oraz usunięcia simlocka? Czy jest możliwość wgrania polskiego języka? Chętnie zlecę...

    GSM Serwis Peterson1   03 Kwi 2006 21:12 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 763
  • Siemens C65 - S O F T - jaki kabel ? czy warto ?

    Ale np. ten za 6,94 zł - wydaje mi się że jest to: DCA-500 Ale to już mało ważne, to tak bardziej na pryszłość pytanie, gdyby ten mój po własno ręcznej przeróbce uległ zniszczeniu, dawno nie lutowałem i trochę mi to tak sobie wyszło, ale oryginalny soft udało się wgrać, ikonki, jest OK. Jest...

    GSM Serwis piotrek power   10 Sie 2006 07:06 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3042
  • Siemens cx70: blokada - nie można dzwonić

    Stary twój telefon został zablokowany przez operatora... czyt.jest on kradziony albo znaleziony... Aby pozbyć siętakiej blokady trzeba zminić imei co jest NIELEGALNE w Polsce! Tak wiec telefon bezużyteczny!

    GSM Serwis Pudzian777   10 Cze 2006 13:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 870
  • siemens c65, Plus i Orange działają a Era nie, dlaczego?

    hmm dziwny objaw bo jezeli woła kod sieci to wyglada na simloka chyba ze moze byc telefon z niewiadomego pochodzenia i juz era go zablokowała a reszta sieci to kwestia czasu ale z tego co wiem to gdy siemens woła kod sieci to blokada simlok siedzi jeżeli masz taka mozliwosc to zdejmij smoka i zobacz...

    GSM Serwis cichy_bd   16 Sie 2006 10:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1170
  • siemens cf62-blokada tel informacja

    pozdrawiam szanowne grono i przejde do sedna sprawy tel jak w temacie zakupiony na wyjazd zdjety sim profilaktycznie zalozylem kod telefonu na wypadek wszelki wszystko dzialalo ok.odlozylem na polke po powrocie i uzywalem swojej nokii po czym chcialem telefon podarowac komus i tu zong po wlozeniu...

    GSM Serwis huk90   25 Paź 2006 08:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 765
  • Siemens A75 zablokowany, pomocy.

    Mam problem z Siemensem A75, tzn. telefonik został zablokowany źle wpisywanymi kodami telefonu. Co mogę teraz z tym zrobić ? Dodam, że serwis odpada. Chciałbym sam odblokować telefon, proszę o pomoc. pogwarancyjnie zdjęcie blokad w autoryzowanym serwisie to ok. 40 pln a dlaczego serwis odpada? chyba...

    GSM Serwis aplauz   25 Sty 2007 23:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1179
  • Siemens CXT70 czy można zdjąć simlock bez komputera?

    Czy mozna bez łaczenia telefonu Siemens CXT70 z komputerem pozbawic jakoś blokady simlock.pozdrawiam pomagających

    GSM Serwis dr.master   19 Cze 2007 18:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1686
  • Benq-siemens ef 81 blokada aparatu.

    Witam,mam pewien problem.Mam zablokowany telefon.Ktos mi go zablokował i nie wiem co dalej robic.Po wpisaniu kilku razy kodu aparatu,wyskakuje komenda abym wprowadził kod głowny.Moze pomozecie mi w tym,co dalej Pozdrawiam

    GSM Serwis dziekanone   17 Mar 2008 11:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1015
  • Siemens m65 blokada kodu aparatu

    Mam problem z telefonem Siemens M65 ponieważ przy wpisaniu pinu pokazuje się że telefon jest zablokowany i mam wpisać kod aparatu, Lecz nie wiem jaki ponieważ go nie znam.I czy macie jakiś sposób na odnalezienie takiego kodu.Pozdro.

    GSM Serwis nutergsm   07 Gru 2008 10:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1690
  • philips cd245 duo z aut. sekretarką (instrukcja obsługi, specyfikacja telefonu)

    Dokumentacja do telefonów Siemens CD245 DUO (pliki PDF na dole wiadomości) : -> wersja polska -> wersja niemiecka Dane techniczne: Wyświetlacz Podświetleni... tak Kolor podświetlenia: bursztynowy Dźwięk Dzwonki słuchawki: Polifoniczne Regulacja głośności: Zwiększanie/zmniejszanie...

    Telefony,Faxy Instrukcje obsługi panthenol   30 Kwi 2014 15:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2604
  • Siemens c65 jak zdjac blokade telefonu

    dzieki wielkie ale czy moge zrobic tak ze usune wszystko z tel i wgram na nowo wprowadze wczesniejsze ustawienia <usunie sie blokada????>

    GSM Serwis edison90   08 Paź 2006 20:08 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2780
  • Samochodowy telefon simens

    Posiadam zestaw samochodowego telefonu Siemens S24859-C2200-A1-01, czy ktoś miał może z tym styczność? Czy jest możliwość uruchomienia go w warunkach polskiej sieci? Telefon wygląda na sprawny, można z niego zadzwonić na 112, działał w Niemczech w sieci D2. Czy posiada blokadę simlock i czy można ją...

    Telefony Stacjonarne Diagnoza W.Wojtek   13 Kwi 2010 17:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2024
  • Slican IPL-256 - Echo w telefonach VoIP cz2

    Na przyszłość sugerowałbym do technologii IP (VoIP) zastosować bardziej profesjonalne i sprawdzone rozwiązania w postaci central innych firm (kolejność alfabetyczna) Avaya, Cisco, Panasonic, Siemens. Systemy te nie mają problemów jakie ma Slican typu gdzie przy 4 zainstalowanych telefonach IP pojawia...

    Telefony Stacjonarne Użytkowy Tracer2   04 Lut 2015 13:40 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 2547
  • siemens me 45

    :( mam mały problemik zablokował mi sie telefonik a mianowicie po wpisaniu kilku bednych kodów aparatu (nie PIN PUK itd) przez mojego młodszego brata telefon jest zablokowany i musze go wyłanczać gdy przechodzi w stań gotowości. W komisie za zdjęcie blokady zarządali 20 zł myśle że jest jakiś sposób...

    GSM Serwis voro   11 Lis 2003 12:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 830
  • Siemens S35- kod apararu zablokowany!! Jak sie tego pozbyc??

    Witam!! Mam taki problem ze sie kiedys bawilem telefonem i pozmienialem mu cos w ustawieniach tak ze nikt inny nie moze wlozyc do mojego aparatu karty tego samego operatora co mam ja (plus). W ustawienia jest blokada innych kart (opcja) ale jak chce ja zmienic to pojawia sie ze komunikat "kod aparatu...

    GSM Serwis pawel   03 Maj 2004 16:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1116
  • Siemens MC60 - kto z 3city zdejmie mi smoka

    Jestem raczej kumaty w tych sprawach - jako dziecko aktualizowalem Bios do plyty glownej choc nikt mi nigdy nie mowil jak to sie robi :P Z gry GTA2 otwieralem save'y Hex'em i modyfikowalem odp. wartosci wpisujac sobie taka sume pieniedzy jaka tylko sobie chcialem - robilem to bez zadnych opisow :) Czym...

    GSM Serwis Meflajte   09 Sie 2004 10:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 924
  • Siemens C62 - problem z niebieskim ekranem

    No i wbrew moim obawom telefonik działa na nowym LCD. Jednak znów kolejny problem z blokadą sim-lock. Telefon ma wgrane oprogramowanie z wersją v26. Numer IMEI jest poprawny i po wpisaniu *#0606# pojawia się: SIM lock Network (zamknięta kłódka) 5 Network sunset (otwarta kłódka) 5 Service provider...

    GSM Serwis bosseq   07 Kwi 2005 07:42 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 4517
  • Kabelek do siemensa

    Niczym,jeżeli jest na układzie max232.W sprzedaży często są na wzmacniaczach operacyjnych.To badziewie jest nic nie warte,ciężko cokolwiek wrzucić nim do telefonu,a co dopiero zdjąć blokady czy flashować.

    GSM Serwis kicek.   19 Lis 2004 07:50 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 657
  • Siemens cx65 a port IRDA. Mobile Phone Manager nie widzi telefonu.

    U mnie jest mniej więcej tak: Po włączeniu IRDy z telefonem można się komunikować przez parę minut. Potem rozłącza się samoczynnie - nawet podczas transmisji jakiegoś długiego pliku. Nie ma wpływu wyłączenie wygaszaczy albo blokady klawiatury. Nie można też ponownie uzyskać połączenia z kompem - WinXP....

    GSM Serwis olgusia13   22 Gru 2004 18:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 942
  • SiemenS c60. Ostatnio blokują się połączenia.

    czy dobrze rozumiem, ze mozesz dzwonic tylko na dwa numery??? a na czym polega blokada tych polaczen, wyskakuje jakis komunikat, rozlacza cie, czy moze pan\-i w sluchawce cos mowi ? wydaje mi sie ze jezeli grzebales w zabezpieczeniach telefonu, i nic nie znalazles to jest to moze wina sieci ?! napisz...

    GSM Serwis luki55   17 Lut 2005 21:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 741
  • siemens st55, nieudany unlock?

    mam ten sam telefon ściągałem simloka kodem który piszesz po10 wprowadzeniu kodu pisze blokada aparatu,po 11 blokada sim,po wyłączeni telefonu bez wyciągania bateri,po załączeniu jest po simloku wszystko to sie robi z kartą sim,ja miałem simlok na ere a potrzebowałem na idea. gdy byś wiedział jak skonfigurowadz...

    GSM Serwis bosseq   27 Mar 2005 20:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 804
  • jak zdjac simlock z siemens a51?

    a czy wiesz moze skad moge sciagnac freia? i czy do frei jest potrzebna jakas specjalna przejsciowka, jesli tak to poprosze schemat. dzieki Miliard razy już o tym było - użyj opcji "szukaj" i zanim zadasz pytanie (które było już omawiane kolejny milion na forum elektrony), to najpierw poczytaj...

    GSM Serwis cloudfly   05 Gru 2005 20:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7529
  • Siemens SX1 kod aparatu, Odblokowanie za 5min nie znika

    Napis "Kod blokady wprowadzony błednie 5 razy.Odblokowanie za 5min" nie znika mam MASTER PHONE KOD ale nie mozna go wprowadzic resetowałem juz telefon i nic

    GSM Serwis ziko77   13 Lut 2006 15:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 866
  • Siemens C45-zablokowany na inne karty, co robić ?

    Logo manager siemens x35 (Sx35CZ) potrafi zmieniać tą opcję, Funkcje > Zabezpieczenia > Telefon > "Blokada innych kart SIM (inne karty SIM będą blokowane) - wymagany kod aparatu".

    GSM Serwis boko   07 Sie 2006 18:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1397
  • Nie włącza się Siemens C60.

    Działa !!! O oto sposób w jaki go zrobiłem : 1.Przeciąłem TP i zobaczyłem że mam procesor AMD więc pójdzie na FREIA 9 2.Ściągnęłem Boot Core V26, EEprom V26 i FullFlash V26 stąd: 3.Najpierw wgrałem Boot Core v26 ustawiając we Frei 9 "c60 boot" i zaznaczyłem opcję "firmware" 4.Następnie wgrałem...

    GSM Serwis Danios16   16 Maj 2006 19:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1129
  • Siemens M65 code - jak go odczytać?

    nie da sie 'odczytac' musisz odblokowac... W telefonie jest wlaczona opcja "Blokada innych kart'. Jak odblokować kod aparatu znajdziesz TUTAJ

    GSM Serwis +Gajowy   29 Cze 2006 14:54 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1185
  • czy do tel benq - siemens mozna wgrac polskie menu

    a wiec wyjasniam iż najnowszy update Martecha jeszcze nie obsługuje tego modelu telefonu a co za tym idzie język Polski jest do tego modelu nie dostępny..Narazie nie ale w najbliższym czasie być może Infinity box bedzie obsługiwałe ten model tylko nie wiadomo czy bedzie to zdjęcie blokady czy pełen...

    GSM Serwis jedi9   19 Sty 2007 18:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 962
  • Kupno Siemensa sx1. Gdzie opłaca się kupić?

    Witam Moglby ktos doradzic gdzie kupic ten telefon ? na allegro sie oplaca ? wielu ludzi dogra tylko soft przez zwykly kabel i cena rosnie, a przeciez wgranie to nie problem przez zwykly kabel usb.. Jakos tanio bym chcial zakupic bez blokady sim lock i z dowodem, ze nie jest kradziony.. moze ktos...

    Co kupić Archiwum Leono   01 Lis 2006 17:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 822
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME