siemens error

Znaleziono około 513 wyników dla: siemens error
  • suszarka do bielizny Siemens error 7

    Witam Mam zapytanie ogólne dotyczące suszarki- co oznacza błąd 07 w suszarkach tej firmy. Nie podam dokładnego modelu ponieważ nie znam a bardzo interesuje mnie co to za błąd.

    AGD Początkujący   18 Maj 2015 09:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 441
  • Fujitsu siemens amilo prov3525 - Nie laduje biosu

    smartctl 5.41 2011-06-09 r3365 [i686-linux-3.2.0-48-generic-pae]... (local build) Copyright (C) 2002-11 by Bruce Allen, http://smartmontools.sourceforge.net... START OF INFORMATION SECTION === Model Family: Western Digital Scorpio Blue Serial ATA Device Model:...

    Laptopy Hardware   12 Lip 2013 18:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1929
  • Siemens ME 45. Eeprom damaged - boot not accepted!

    No niestety nic nie działa.....we Frei wyswietla mi sie cos takiego....jak wybrałem Process Information Low , predkosc 115200 i Boot Type - Normal: COMM_LoadBoots : selected phone family is 3 COMM_IsBootRunning : bootcode does not seem to be running COMM_LoadBoots : Waiting to power on the phone...

    GSM Serwis   12 Lis 2005 18:38 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1584
  • Siemens ME 45 flash i Eeprom pilnie potrzebne

    Wielkie dzieki za flasza,ale telefon i tak nie idzie sie fleszowac..we Frei wyswietla mi cos takiego: COMM_LoadBoots : selected phone family is 3 COMM_IsBootRunning : bootcode does not seem to be running COMM_LoadBoots : Waiting to power on the phone ... COMM_LoadBoots : phone is powered on COMM_LoadBoots...

    GSM Serwis   12 Lis 2005 18:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1480
  • Siemens C60 - help

    Mam Siemensa C60 v27 i mam problem z simlokiem. Na jokerze pokazuje mi sie taki napis Start... Loading BootsModel(MC60)... Sending StartBoot Ok. Sending MainBoot Ok. SIEMENS C60 lg95 Sw27 FlashID: 0089/8856 Flash Size: 16Mb Region(1): Blocks 255, Size 64Kb Region(2): Blocks 8, Size 8Kb Window...

    GSM Serwis   19 Paź 2006 19:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 863
  • siemens a51 po simlocku nie włacza się

    witam! robiłem po tp, nigdy nie zdażyło mi się coś takiego Przeciołem tp, pomimo tego telefon coś słabo się komunikował z jokerem (czułem że cos będzie nie tak ;) ). zrobiłem backup ff.dałem recall skey i wszystko poszło jak nalezy, ale telefon się nie włącza. a gdy próbuje mu wrzucić fulla...

    GSM Serwis   14 Sie 2009 11:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1411
  • Siemens AX72 - problem z wgraniem softu oraz simlockiem

    Witam, Zrobiłem TP w tym Siemensie. Joker klucze mi przeliczył, wysłał SKEYa do tel. Proba zdjęcia natomiast simlocka kończyła mi się komunikatem Start... Loading BootsModel(AX75)... Sending StartBoot Ok. Sending MainBoot Ok. Com1 115200 BAUD: Ok. SIEMENS AX72 lg98 Sw01 Soft...

    GSM Serwis   13 Maj 2008 14:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1394
  • Panel OP 15 C1 siemens - Naprawa panela, za wsparcie wymierna wdzięczność.

    Witam, Komunikat na panelu mówi o problemach przy wgrywaniu projektu: $ 006 Error during data transfer in Download mode (message with two variables) Var. 1 Status display Var. 2 1 Internal error 3 Timeout error 5 Parity error 6 Framing error 7 Overrun error 8 Line interruption 9 Receive...

    Automatyka Sterowanie PLC   20 Gru 2013 16:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2832
  • siemens a55 naprawa za pomocą joker

    Mam problem z a55.Nie da sie go naprawic przez jokera!!!Postępuje tak jak w przypadku a70 którego robiłem nie raz i nic wyswietla sie na koniec error repair-poniżej to co widac Start... Loading BootsModel(A55)... Sending StartBoot Ok. Sending Boot2 Ok. Sending Boot3 Ok. Sending MainBoot Ok. Com1...

    GSM Serwis   20 Mar 2006 01:02 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 2586
  • Siemens C62 - simlock / upgrade - totalna porażka.

    Witam. Przeglądałem chyba wszystkie posty dotyczące tematu, robię wszystko wg opisów i nadal mam problem. Mam C62 soft. v.16, angielskie menu i simlock pewnie na jakąś sieć UK. Kabelek przerobiony z serwisowego do C55 - zasilany z portu COM. pin 2 - masa pin 3,5 - TX pin 4,7 - RX pin 9 -...

    GSM Serwis   03 Maj 2006 00:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1599
  • Problem z Flashowaniem siemensa me45 ?

    Witam mam problem z flashem me45, telefon trup, wgrywam fubu i za każdym razem pokazuje błąd zapisu, czasem wcześniej a czasem później. Prosiłbym o Pomoc. Oto log z telefonu : FREIA - Engine build 16, Frontend build 11 Thanks goes out for the following: Maxim, Rolis, Sergey, PapaJoe, Lead, TheWizard,...

    GSM Serwis   20 Paź 2007 10:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 971
  • Siemens C60 - problem z połączeniem w Freia15

    tu juz nie ma nic do pytania bo jak go dobrze przetniesz to reszta jest na elektrodzie i to tak opsiana ze az strach ;) Qrde jak pech to pech...nie wiem czy to moje łącze czy szukacz w elektrodzie ale mi wywala bład jak próbuje znalażć temat c60 ==> phpBB : Critical Error Error doing DB query...

    GSM Serwis   22 Sty 2008 13:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1349
  • Pralka Siemens WM16S890EU/01 - Po włączeniu błąd F-67

    Witaj, nie wiem czy Twój problem jest nadal aktualny. Miałem dokładnie to samo - po włączeniu error F:67 i pikanie. Pralkę załatwiło moje małe 1,5 roczne dziecko kręcąc kółkiem i naciskając dotykowe guziczki. Widziałem ten film, u mnie również miałem wrażenie że guziki nie działają. Odsiedziałem jednak...

    AGD Użytkowy   23 Mar 2017 20:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2736
  • Siemes C60 - HASH data error przy flashowaniu

    Mam problem z C60 na intelu. Test point zrobiony. Ale przy próbie wgrania softu wywala śmieszne komunikaty Open file "C:\Documents and Settings\RedGy\Pulpit\telefony\c60 intel\c60_v27_pl_full_736\C60_V27_PL_Ful... for write in Flash. FullFlash file info: FlashID: 0089/8856 SIEMENS C60 Sw27...

    GSM Serwis   08 Wrz 2006 21:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 998
  • Siemens Esprimo mobile v5535 - Bluescreen

    Witam. Pojawia się Bluescreen System przeinstalowany na Windows 7 Sterowniki ze strony producenta Radiatory i wentylatory przeczyszczone. temperatury rdzenia w everest czy AIDA64 do 65stopni Prosze o pomoc! Loading Dump File [C:\Windows\Minidump\091414-23462-01.dmp... Kernel Dump File:...

    Laptopy Hardware   15 Wrz 2014 21:08 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 999
  • Siemens M35 Nie łąduje :( POMOCY!!!

    Dostałem telefonik Siemens M35 ale telefon nie chce się ładować wogule jak podłanczam pod ładowarke to nic się nie dzieje. Podobno można to naprawić kablem i jakimś programem "Siemens Sensor-EEprom Tool v1.1" posiadam kabel i ten program ale po odpaleniu programu i naciskaniu włącznika od telefonu...

    GSM Serwis   03 Cze 2005 23:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 885
  • Siemens C62 po simlock'u cisza

    Witam Mam Siemensa C62 v.28 , dzisiaj próbowałem z niego ściągnąć Simlocka programem C62 tool , (oczywiście kabelek serwisowy - przerobiony) program po nacisnięciu przycisku "unlock" pokazał takie coś Press Power ON for short time... Siemens C62 detected. Baseband chip ID: 085B, major version...

    GSM Serwis   02 Lip 2006 22:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 856
  • Siemens MC60 i nieudane flashowanie - można jeszcze uratować

    Witam mam problem z mc60 po nieudanym flashowaniu (SIEMENS MC60 BOOT LGX VFF - 00800000.FLS) i bootowaniu (SIEMENS MC60 BOOT LGX VFF - 00800000-2006.11.23-20.46.16.FLS) tzn cos zamotalem i z flasha vklai przerobil to na bootcore'a i tak wrzucil po tej czynnosci telefon wogole sie nie odzywa kazdy...

    GSM Serwis   24 Lis 2006 08:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 957
  • Siemens dziwny odczyt JOKER-em

    Wgrałem już FulFlash wszedł gładko teraz wgrałem EEPROM i telefon dalej nie wstaje co mu może być jeszcze??? wrzucam szczyt wgranego eeprom-u Start... Cancel. Start... Loading BootsModel(A65)... Sending StartBoot Ok. Sending MainBoot Ok. Warning: HASH data error! ? ? FlashID: 0001/227E-2212-2200 Flash...

    GSM Początkujący   06 Wrz 2009 21:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1297
  • Fujitsu Siemens długi start po naciśnięciu F1

    Obecnie jest zainstalowana nowy Windows Hom edit i to też nie pomogło wcześniej był XP profesronal ( należy dodać tu iż jest to komp mojej córki 11 latki ) ale nie był on podpienyt raczej do sieci więc myślę że to tylko jakieś błędne dyspoazycje w ustawieniach bądź jakaś awaria niestety bez znajomości...

    Software serwis   29 Lis 2010 23:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2242
  • Fujitsu siemens - FUJITSU SIEMENS D2703-S wydobycie biosu

    No więc tak. Trochę to trwało ale udało mi się wysłać kość do programowania. No więc poprosiłem o przesłanie wsadu z kości. Wsad dotarł ale nie mogę go niczym wypakować, porównać strukturę z różnymi biosami wyciągniętymi z paczek ze strony producenta. Z korespondencji wynika, że wkład ma trochę inną...

    Laptopy Hardware   11 Lip 2014 12:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2106
  • Siemens C55 - nie mogę wgrać oprogramowania.

    Witam NIe moge wgrać do C55 oprogramowania, zczytac moge, a przy wgrywaniu freia dostaje cos takiego: COMM_NormalWriteFlashBlock : checksum error at 00FA0000, retrying COMM_NormalWriteFlashBlock : sending block COMM_NormalWriteFlashBlock : erasing block COMM_NormalWriteFlashBlock : writing block COMM_NormalWriteFlashBlock...

    GSM Serwis   14 Lis 2005 11:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1215
  • Komunikacja Siemens - kilka pytań (GET, PUT)

    Rada Markosa pomogła - DBX zamiast DBD komputer przyjął. Nie mam nigdzie "Optimized block access", i teraz nie mogę znaleźć, ale chyba mam zaznaczone GET/PUT. Po wprowadzeniu zmian jest inaczej: instrukcja GET wykonuje się cały czas - tzn. po jej zainicjowaniu cały czas jest na zielono (aktywna),...

    Automatyka Sterowanie PLC   24 Sty 2017 16:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2739
  • Siemens C62 - blokada simlock w wersji v26, czym traktować?

    Witam serdecznie ... Jestem posiadaczem telefonu Siemens C62 z wersją oprogramowania v26. Mam jednak problem z blokadą simlock do tego telefonu (nie wiem na jaką sieć jest ona założona). Numer IMEI telefonu jest poprawny (zgodny z tym co pod baterią) i po wpisaniu *#0606# pojawia się: SIM lock Network...

    GSM Serwis   19 Mar 2006 15:37 Odpowiedzi: 42    Wyświetleń: 6041
  • Ga - 8simlfs (bios rom checksum error) :/

    Bo ta plyta to jakis oem dla fujitsu-siemens, stad fs w nazwie: GA-8simlfs Wiec biosu szukaj na stronie fujitsu-siemens lub na stronie gigabyte modelu GA-8SIML bez FS :-) Tylko nie wiem czy bedzie dzialac z oryginalnym biosem od gigabyte'a, a ze masz bios wlutowany w plyte to juz sam zadecyduj czy...

    Komputery Hardware   26 Sty 2005 13:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2686
  • Simlock z Siemens C62 v20

    Witam serdecznie... Mam pytanie odnoścnie simlock'a na Erę z Siemens'a C62... Otóż program "C62 Logger by Terror" wyświetla mi błąd treści: Error: W:9 R:1 Error: W:3 R:1 i nie wiem o co mu chodzi... Napięcie z zasilacza komputerowego (żółty przewód) i kabelek serwisiwy do C62 kupiony w Multi-Com.pl....

    GSM Serwis   13 Wrz 2005 23:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1203
  • Siemens C62, 4 locki, problem

    mam siemensa C62, przy probie sciagniecia simlocka griffinem założyły się 4 locki, nie zauważyłem że wersja softu jest niska. loggerem prubuje coś zczytać ale wyskakuje błąd: Power ON... Phone..Ok Error: W:9 R:1 Error: W:3 R:1 Failed! co jest nie tak? Kabel zrobiony wg schematu w np programie...

    GSM Serwis   30 Maj 2007 10:10 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1809
  • Problem z sim lock w siemens c62!

    Mam siemensa C62 V16 z sim lockiem na ere. Po wlaczeniu loggera po dwoch komunikatach Power ON... Phone..Ok wyskakuje mi takie okno: "Can't open specified device \\.\COM1 (Error 5, Odmowa dostepu)" Po czym na czarnym tle wyskakuje: Power ON... Phone..Ok Error: W:9 R:2 HELP !!!! P.S. Kabelek...

    GSM Serwis   11 Sie 2006 00:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1290
  • Siemens CX65 martwy. Świecą się diodki nad wyświetlaczem.

    Witam, trafił do mnie siemens CX65. Po wyczyszczeniu i lekkim grzaniu jak wkładam bateria świecą sie diodki nad wyświetlaczem, dysponuje niestety w tym momencie tylko kabelkiem serwisowym do niego ale i on nie może gwrać softu Przy próbie grania softu kabelkiem serwisowym backupu jakiegoś tam CX'a...

    GSM Serwis   15 Gru 2006 19:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 816
  • Siemens M55 po flashowaniu nie wlacza sie

    jescze raz mu wgrywalem full flasha i chyba do konca sie nei zrobil bo wyskoczylo cos takiego FREIA - Engine build 10, Frontend build 9 Thanks goes out for the following: Maxim, Rolis, Sergey, PapaJoe, Lead, TheWizard, Jozso (for hardware and cable support and of course beta testing), Nico, Victor,...

    GSM Serwis   21 Sty 2007 19:43 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1522
  • Siemens C65 - GPRS dziala na IRDA, a na COM nie.

    Czesc, Mam telefon SiemensC65. Chce sie polaczyc z internetem przez GPRS. Po wielu godzinach prob udalo mi sie to skonfigurowac przez podczerwien (Irda - podlaczana do usb komputera, po podlaczeniu pojawia sie w systemie w DialUpNetworking dodatkowa ikona - GPRS via IRDA). Wolalbym sie jednak łączyc...

    GSM Serwis   22 Paź 2008 22:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 672
  • Siemens AX72 Simlock Joker błąd odczytu

    Witam, AX 72 Simlock orange. Cięty TP. wg instrukcji: Log z jokera: Start... Loading BootsModel(AX75)... Sending StartBoot Ok. Sending MainBoot Ok. Warning: HASH data error! SIEMENS AX72 lg3 Sw02 Soft FlashID: 0001/2221 FlashID: 0001/227E-2221-2201 Flash Size:...

    GSM Początkujący   03 Sie 2011 15:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1077
  • Ekspres do kawy Siemens EQ.5 TE503201RW/10 - ciągły komunikat Wyczyść zaparzacz

    Witam forumowiczów, Jestem posiadaczem ekspresu Siemens EQ.5 (model TE503201RW/10). Przez długi czas działał bez zarzutu, ale po pewnym czasie zaczął się pojawiać komunikat Wyczyść zaparzacz. Działanie było standardowe czyli wyciągnięcie umycie i nasmarowanie uszczelek zaparzacza. Po pewnym czasie...

    AGD Drobny sprzęt   29 Lip 2018 09:37 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 12330
  • Siemens C62 - problem z niebieskim ekranem

    No i wbrew moim obawom telefonik działa na nowym LCD. Jednak znów kolejny problem z blokadą sim-lock. Telefon ma wgrane oprogramowanie z wersją v26. Numer IMEI jest poprawny i po wpisaniu *#0606# pojawia się: SIM lock Network (zamknięta kłódka) 5 Network sunset (otwarta kłódka) 5 Service provider...

    GSM Serwis   07 Kwi 2005 07:42 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 4892
  • Siemens C60 po simlock-u jest tylko podświetlanie wyświetlacza.

    Witam, a więc udało mi się przeciąć TP (testpoint) i telefon zaczął reagować na flashowanie. Ściągłem z net-u archiwum RaR-a o nazwie "c60v23_flash__eep_freia10" Były tam dwa pliki FLS. jeden "ważył" 256kb a drugi ponad 8MB Najpierw zrobiłem EEPROM jak na rysunku 1. z mniejszego pliku (256kb) Nastepnie...

    GSM Serwis   25 Sty 2005 01:43 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3255
  • Siemens C62 i problem z sim-lockiem

    próbuje właśnie zdjąc sim-locka z C62, kabelek z zasilaniem (bateryjka 9V) próbowałem też z zasilaczem ale bez rezultatu wersja softu: 16 logger przy power widzi telefon, pisze phone ok, ale za chwile wyskakuje: Error: W:9 R:5 Error: W:3 R:2 Failed! i tak za każdym razem, sam już nie wiem co robie...

    GSM Serwis   12 Lut 2006 00:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1074
  • C65 siemens nie zczytuje się. Wymieniony procek i flash.

    Witam. mam juz dosc siemensow ale musze je porobic mam c65 ktory sie wylaczal sam bez powodu soft nie pomogl wiec zmienilem mu procesor a on mi wywala ze flash is not supportet przezucilem z innego flasha kosc nadal pomyslalem ze jest flux pod ukladami wiec wypralem wysuszylem a on to samo flash is...

    GSM Serwis   04 Wrz 2006 12:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1035
  • Siemens c65 Problemy zfleszowaniem

    Witam Na samym początku napiszę że c65 mam przyjemność robić pierwszy raz i nie jestem pewny tego co myślę a mianowicie: Zrobiłem TP i w vklay'nie tel reaguje na wciśnięcie power. Zczytuje ChaoesKey1 i 2 ale po chwili wyrzuca komunikat A hardware I/O error was reported while accessing COM1 - Loader:...

    GSM Serwis   20 Wrz 2006 17:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 720
  • Siemensa benq ef81, zwis na logu startowym

    Komp go wykrył, nie wiedziałem jak wersja siedzi w tym benq, wiec wgrałem 27, do połowy poszło i wwyskoczył error i takie komunikat "error during backing up brt" i na wyświetlaczu telefonu pisze Factory test mode Dodano po 1 Poszło , ale teraz nie ma zasięgu, zamiast Orange pisze wymagana...

    GSM Serwis   24 Maj 2007 14:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2556
  • benq siemens simlock problem

    ERROR (00.15) Transmition Error takie cos wyskakuje

    GSM Serwis   12 Lip 2007 13:46 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1598
  • Siemens C62 ver.16 - simlock

    Witam simlock usuniety :). Kabel musi byc z dodatkowym zasilaniem, nie wchodzi w gre zasilanie z portu COM !!! (to byl moj blad - napiecie nie musi byc stabilizowane ja podlaczylem 8,2V). krotki opis jak usunalem simlock : 1. programem "C62_logger by Terror" zczytalem log do pliku. (program...

    GSM Serwis   28 Sie 2007 21:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4051
  • WinCC active communication environment error

    Raczej nie. Mam zainstalowany Net Framework w wersji 3.0. Na stronie suuportu siemens'a jest ten problem poruszony,ale nie jestem w stanie usunac tego problemu zgodnie z tym co tam pisza.()

    Automatyka Przemysłowa   21 Kwi 2008 06:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1130
  • Problem z wysłaniem smsa z Siemens TC65

    Staram się wysłać SMSa z TC65 za pomocą Hyperterminala. AT OK AT&F OK ... dupa +CMGW: 2 OK AT+CMSS=1 ERROR AT+CMSS=2 ER... widać są błędy. Service center mam ustawiony na erę, bo karta sim jest na erę. AT+CSCA? +CSCA: "+48602951111",145 Co...

    Mikrokontrolery   09 Cze 2009 13:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2054
  • Fujitsu Siemens Amilo Pro v2030 - niestabilne działanie

    Witam, Czy ktoś mógłby mi pomóc nie mam pojęcia co mi się zepsuło w laptopie? Od pewnego czasu laptop zaczął wolno działać,często się zawiesza,gdy uruchamiam komputer jest jakiś błąd, bo wyświetla się możliwość wyboru trybu awaryjnego lub ostatniego ustawienia windows,zegar się zeruje i wszystkie...

    Laptopy Hardware   22 Paź 2009 09:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2487
  • S7 300, Siemens, SFC52, brak reakcji ze strony sterownika

    Na wstępie dziękuje za zainteresowanie tematem Na wyjściu RET_VAL zawartość MW 14 to - 32636. W tym miejscu chciałbym dodać, że testowałem dwie funkcje sfc 52 naraz i w obu przypadkach w różnych słowach MW dla funkcji SFC 52 miałem tą samą wartość czyli - 32636:(. Uprzejmie proszę o dalsze wskazówki...

    Automatyka Przemysłowa   18 Lip 2011 13:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1769
  • Pralka Siemens WIQ1430/01 - błędy w trybie diagnostyczym

    Witam, mam problem z pralką jak w temacie, w trybie diagnostycznym pojawiają się błędy. P1: Errors - Error 01: 03 P10: Sensor - w dolnym prawym rogu wyświetlacza zmieniają się liczby, dochodzi do A255 i wyskakuje napis "Error 20", działanie można tylko przerwać wyłączając pralkę. Co oznaczają wymienione...

    AGD Początkujący   25 Cze 2012 15:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1224
  • Fujitstu-Siemens D1931-A21 GS 3 - Aktualizacja BIOS'u

    Po wpisaniu komendy flashbios /auto błąd: ERROR: D1931_00.OMF - file not found Po wpisaniu komendy flashbios /p6 błąd: ERROR: [00001931] System not supported

    Komputery Hardware   03 Mar 2013 20:04 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 6006
  • Bosch ekspres TCA 6401 benvenuto wyswietlil sie błąd error 8

    witam , problem był z zaparzaczem , bosch jest robiony na podzespołach siemensa , dzwoniłem do serwisu siemensa , /dzwoniłem do wrocławia mam tam najbliżej / wystrzelili kwotę naprawy około 500zł..ehm , problem mi rozwiązał niejaki pan z kudowy zdrój /znalazłem go na tablica.pl czy allegro ..naprawia...

    AGD Początkujący   02 Lip 2013 09:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6048
  • Pralka Siemens ELR WS10x460PL - Proszę o informację co oznacza kod błędu F63

    Witam ! Popatrz tutaj: oraz tu:

    AGD Użytkowy   10 Lip 2013 08:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5772
  • Siemens S7-300 - Blok parametrzywoany FB

    Witam. Panowie mam pytanie, gdyż robię blok prametryzowany FB i definując jaką kolwiek zmienną wejściową, wyjściową, czy lokalną i chcąc zapisać lub wkrać do sterownika mam ostrzeżenie. Zawsze gdy coś dopisywałem do zwykłego bloku (nieparasmetryowanego nic takiego nie miało miejsca. Tutaj Cpu odgraża...

    Automatyka Przemysłowa   29 Paź 2013 08:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1389
  • Sterownik PLC Siemens s7 1200 pierwsze kroki

    Witam, niedawno kupiłem do nauki programowania plc sterownik s7-1200 1214c dc/dc/dc 214-1AG31-0XB0. Do programowania step7 v11 sp2. Wcześniej miałem kontakt tylko z sterownikiem LOGO!. Kupiłem sterownik na Alledrogo jako nowy i nie wiem cz ja coś źle robię czy jest uszkodzony. Tak na szybko: 1. Włączam...

    Automatyka Przemysłowa   28 Lis 2014 14:20 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 20625
  • Siemens SpeedStream 4100/1 - Jak zmienić z adsl2+ na g.dmt

    Niestety :( Kiedy ustawiam wszystko jak sugerujesz, włączam program to wyskakuje mi monit "The firmare update failed with the following error: Filename: 004-D240-A9P.img Network error" i po temacie :( a już myślałem, że się uda

    Sieci LAN   30 Maj 2014 16:07 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 7689
  • Siemens - SIMATIC USB Prommer

    Witam, Mam problem z komunikacją karty pamięci Eprom z S5 za pomocą SIMATIC USB prommer. Prommer bardzo ładnie radzi sobie z odczytem karty MMC natomiast nie może połączyć się z epromem. Gdy równolegle dołączę Eprom do pracującej karty MMC przejmuję on połączenie gdyż ma wyższy piorytet i podczas ponownego...

    Automatyka Przemysłowa   05 Kwi 2016 07:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 774
  • Problemy z uruchomieniem komunikacji z nową stacją slave Siemens

    Witajcie. Mam problem z uruchomieniem komunikacji na do nowego slava Pojawia mi się SF i BF na sterowniku. Zarobiłem wszystkie wtyczki od nowa ale, problem nadal występuje. Podstawiałem tą kartę inne miejsce w tej samej sieci i pracuje bez problemu. Wymieniłem przewód i zrobilem test z podpinaniem...

    Automatyka Sterowanie PLC   24 Maj 2016 22:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 801
  • Siemens SCL - Tworzenie DB

    Witam Panowie chcę w Step7 w języku SCL stworzyć DB w którym będzie tablica, w każdej pozycji tablicy będzie zapisywany prąd i napięcie. Mój kod: DATA_BLOCK DB10 STRUCT dane:ARRAY[0..5] OF STRUCT STRUCT prad:INT; napiecie:INT; ...

    Automatyka Przemysłowa   23 Sty 2017 18:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 705
  • Siemens Eq.8 300 - Nie odpala, komunikat "Restart appliance"

    Witam, posiadam Eq8, który odmówił posłuszeństwa. Ekspres ma zrobione 1500 kaw i padł. Przy próbie włączenia wyświetla komunikat "Restart appliance", jeszcze jakiś czas temu pomagało zresetowanie urządzenia. Aktualnie dziś po wielu próbach uruchomił się i zrobił kawę. Wszystko zostało wyczyszczone....

    AGD Drobny sprzęt   02 Gru 2017 16:46 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 852
  • Szukam instrukcji rozebrania ekspresu cisnieniowego Siemens EQ.7

    Witam forumowiczów, Prześledziłem wątek, ale nie znalazłem odpowiedzi na problem z moim ekspresem wiec spróbuję zapytać. Co prawda jest to EQ.5, ale większość części pewnie ta sama. Jestem posiadaczem ekspresu Siemens EQ.5 (model TE503201RW/10). Przez długi czas działał bez zarzutu, ale po pewnym...

    AGD Drobny sprzęt   20 Kwi 2020 11:28 Odpowiedzi: 261    Wyświetleń: 128105
  • Bosch Rexroth XM21 +moduł XFE01.1-FB-04 +Siemens

    Cześć, mam problem z konfiguracją połączenia Profinet pomiędzy Siemensem, a Boschem (sterownik XM z dołączonym modułem XFE01.1-FB-04). W TIA Portal ''Network view'' dodałam plik GSD dla modułu XFE01.1-FB-04 (pobrany ze strony Boscha) , jako IO controller przypisałam Siemensa (PLC_1.PROFINET interface_1),...

    Automatyka Sterowanie PLC   12 Wrz 2018 18:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 408
  • Telefon SX1 - system error

    Dopiro co kupilem ten telefonik i po paru dniach uzytkowania "bach" wyswietlil sie komunikat : "system error" i przestal reagowac na cokolwiek. Po restarcie pojawia ekran Siemensa, potem na chwile tapeta i wylacza sie. Kiedy podepne ładowarke to pojawia sie znow "system error" i znow na nic nie reaguje....

    GSM Serwis   23 Kwi 2005 11:07 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 879
  • przeróbka kabla z allegro na serwisowy do siemensa c45

    w tym poscie napisałem że kabel nie widzi koma .... czasami widzi ale pisze że 0.000 voltage error coś takiego .... więc ztego wynika że trzeba przerobić kabel w ten sposób Kabel oryginalny, nierzadko dołączany do zestawu z telefonem nieznacznie różni się od serwisowego, który umożliwia...

    GSM Serwis   28 Paź 2005 11:13 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2037
  • Siemens C60 - był niebieski ekran i bzz a teraz WRONG SOFT

    Witam Trafił mi sie siemens c60 ... po włączeniu był niebieski ekran i bzzzz z głośnika ...wgrałem soft przez SST ( freja podaje komunikat : "boot file is not accepted" ) TP jest cięty - człowiek który mi dał ten telefon twierdzi, że działał i nagle przestał się włączać po wgraniu full flash'a...

    GSM Serwis   12 Mar 2006 00:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1523
  • Fujitsu Siemens V3515 - modernizacja.

    Witam wszystkich :). Posiadam laptopa marki Fujitsu Siemens model: v3515. Postanowiłem go troche wymodernizować i mam kilka pytań.. Szukałem troche i naprawde nie potrafię się dowiedzieć jaki maksymalnie procek moge do niego wrzucić. Dane laptopa: Property Value PC (FUJITSU SIEMENS AMILO PRO...

    Laptopy Hardware   22 Maj 2013 14:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1080
  • Siemens CF62 problem z wgraniem polskiego menu

    Witam, posiadam takiego siemensa ale nie ma w nim Polskiego języka. Mam kabel do siemensa C55 którym wgrywam logo, dzwonki i robie flash. Działa on ten z M55 i C60 dają się flash-ować. Ściągnąłem sobie SWUP-a Ale nie moge się połączyć z telefonem i prędkość ustawiłem na 115200, bo innej nie chce...

    GSM Serwis   24 Cze 2005 12:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1107
  • siemens A51 nie włącza sie

    witam:) mam problem z Siemensem A51... było tak,że działał normalnie potem cos mu sie stało i burknął i sie wyłaczył... zmieniłem mu flash jednak nic to nie dało :( wygrzałem płyte główną i teraz nie chce sie odpalic wogóle :( gdy podłącze go pod Jokera wyskakuje komunikat: FullFlash file info: ...

    GSM Serwis   15 Lip 2006 10:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1074
  • Siemens MC60 po zdjęciu simlocka - zabuczy i nie włącza się

    Witam Mam taki oto problem z Siemensem MC 60 po przecięciu ścieżki próbowałem ściągnąć simlocka jokerem i pod koniec tej operacji pojawił się taki komunikat: Start... Loading BootsModel(MC60)... Sending StartBoot Ok. Sending MainBoot Ok. Com1 115200 BAUD: Ok. SIEMENS MC60 lg95 Sw04 Soft...

    GSM Serwis   31 Sty 2007 15:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1130
  • Programowanie flasha Siemens sx1 z MMI na Siemensie c65

    Dobra teraz mam tylko jeden problem. Bez tp vklay wysylal mi dwa pliki do telefonu boot.bin i pause.bin. Zgrywal backupo wiec dalem cancel. Wyskoczyl blad i teraz wysyla mi na plyte tylko plik boot.bin i wyskakuje error. Co poszlo :?: I czy to dlatego ze nie bylo tp :?:

    GSM Serwis   07 Cze 2007 16:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1309
  • Siemens VDO CDR500 zablokowana płyta

    Witam Serdecznie, Mam W Swojej Astrze Siemensa Vdo Cdr 500. Niestety Mam Też Z Nim Problem: Płyta Cd Została Zablokowana W Odtwarzaczu; Radio Działa, Odtwarzacz Działa, Odtwarza Muzykę, Ale Niestety Zdany Jestem Tylko Na Jedną Płytę Tkwiącą W Nim. W Przypadku Próby Wyciągnięcia Płyty, Na Wyświetlaczu...

    Radia Samochodowe Początkujący   18 Wrz 2008 20:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4023
  • [siemensa A50] zmiana softu (mt50 ->a50) oto jest pytanie

    Witam. Mam dwa telefony A50 . Zorientowałem się że te modele nie odpowiadają na wszystkie komendy AT (np nie odpowiadają na at+CBC) Zastanawiam się dlaczego..? Myślałem że może jakiś źle napisany soft. Wgrywałem rożne inne softy dla A50 i cały czas jest to samo. Mam również na stole siemensy C45...

    GSM Serwis   10 Gru 2008 17:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 982
  • Siemens rs232 nie działają komendy AT

    Witam, jak w temacie mam podłączonego siemensa s55 do komputera za pomocą orginalnego kabla siemensa rs232. Po wpisaniu komendy otrzymuję echo a po odczekaniu pewnego czasu error i tak zawsze po wprowadzeniu kolejnej komendy nie otrzymuję ok nawet po At próbowałem wpisywać: AT AT\r\n AT\r i nic...

    GSM Początkujący   17 Gru 2011 13:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 852
  • Siemens C45 i komendy AT - ciekawe zachowanie

    Komunikuję się z Siemensem C45 za pomocą komend AT. Używam do tego kabelka opartego na układzie PL2303 (prawdopodobnie był to kiedyś kabel FBUS do jakiejś starej Nokii). Wszystko działa poprawnie. Udało mi się ostatnio wykopać kabel COM dedykowany do Siemensów. Nie wiem co za układ w nim siedzi, bo...

    Mikrokontrolery   09 Sty 2013 10:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1533
  • Siemens WIQ1431 - błąd Aquasensora w pralce

    Witam. Mam taki problem z pralką Siemens WIQ1431: Po włączeniu trybu testowego (dwa środkowe przyciski + włącznik pralki) wyświetla się Error 20. Zgodnie z instrukcją serwisową jest to błąd aquasensora czyli czujnika zmętnienia. [url=]Link Procedura testowa P10 również kończy się błędem. Podczas...

    AGD Początkujący   20 Gru 2017 15:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 324
  • Patchowanie C60 - a hardware I/O error was reported.

    Witam. Przy próbie wgrania patcha programem V-Klay do Siemensa C60 wyskakuje informacja: "A HARDWARE I/O ERROR WAS REPORTED WHILE ACCESING COM1 - LOADER: OPEN: NO ANSWER FROM BOOT NUTZO.BIN" softa mam v25, patche są na 100% do tej wersji. Prosze o pomoc

    GSM Serwis   24 Mar 2005 14:18 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 990
  • C60 i V-Klay 3.1 A hardware I/O error...

    nie moge wgrac zadnego patcha do Siemensa C60 v25 poniewaz wyskakuje mi cos takiego: A hardware I/O error was reported while accesing COM1 - Loader: Open: No answer from boot Nutzo.Bin. Probowalem na roznych kompach, na w98, na xp, na roznych fonach (v25 i 23). Kabel jest napewno serwisowy. pomozcie!...

    GSM Serwis   11 Mar 2005 14:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 710
  • Thermal Sensor Error 02F9 - Fujitsu C Series

    Witam mam laptop Fujitsu Siemens C1110 i wyskakuje mi błąd Thermal Sensor Error 02F9, gdzie szukać tego sensora lub jak wyłączyć sensor w biosie (jak się w ogóle da to wyłączyć).Pozd

    Laptopy Hardware   09 Paź 2010 14:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1014
  • ARDUINO/SIEMENS S45 - ERROR przy wysyłaniu SMS w formacie PDU

    Dzięki za linka wyżej, wcześniej go nie widziałem. Niestety, nadal nie chodzi :cry: Miałem już sporo kłopotów żeby skomunikować się w podstawowy sposób z tym siemensem, a jak już zaczęło chodzić, to teraz te smsy.. Etapy wg dokumentacji to: 1). AT+CMGS=<length><CR>, gdzie w pola length...

    Mikrokontrolery   29 Lis 2014 10:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1011
  • S7-1200, mb_server error 80C4

    Port wpisałeś dwa razy 503, ale to pewnie pomyłka w poście. Czym odpytujesz sterownik i czy nie masz jakiegoś problemu ogólnego z siecią Ethernet? Te błędy pojawiają się czasem, gdy np.: klient nawiązuje połączenie, odpytuje rejestry i zamyka połączenie. Z jakiegoś powodu bloczki w SIemens'ie się wtedy...

    Automatyka Sterowanie PLC   17 Paź 2017 18:07 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2019
  • Problem z usunieciem simlocka w siemensie MC-60

    Witam, mam problem z usuniecieciem locka :( w siemensie mc-60(v.10),probowalem usunac go programem Freia 10, ale wyskakuje mi takie info: COMM_sendBoot: boot file is not accept, a przy usuwaniu programem mc60 unlocker by sEBaGSm wyskakuje mi info: transision error! Wczesniej dogrywalem polski jezyk...

    GSM Serwis   08 Cze 2004 18:38 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1389
  • Padnięty Siemens M35...

    MILO tak, wszystko ladnie pieknie w teori ale w praktyce jest inaczej otuz zaden inny program mi nie chce ruszyc tego telefonu oprucz KSIE95 eng2 i SIEMENS TOOLS BY KOCI ver. 5.30 a reszta albo sie nie laczy albo wyskoczy komunikat "boot file is not accepted". Teraz najsmiesniejsze jest to ze KSIE95...

    GSM Serwis   29 Maj 2004 14:39 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 3594
  • Zmiana softu w Siemens C 35 na soft by "LOA"

    Bardzo mi się spodobał soft do C35 więc gdy moje ręce trafił Siemens ME45 także zabrałem się do Upgradu softu, tym razem nie poszło tak łatwo :-( proces fleszowania staję w pewnym momencie i wyskakuje taki komunikat An unknown error occurred while accessing COM1 - Loader: WriteMemory: Adress 0x00200000...

    GSM Serwis   26 Lis 2004 01:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 948
  • Znikający obraz w monitorze Siemens MCM 2103 ND.

    Witam serdecznie. Zrobiłem jak sugerowałeś. Nadal występuje przygasanie obrazu. Przeoczyłem informacje jakie powinienem podać: - po kilku zanikach obrazu na wyświetlaczu monitora pojawiał się wcześniej komunikat: "Error 3: HVPS", częściej : "Wait...", obecnie po wymianie elektrolitów z pobliża trafa...

    Monitory Serwis   10 Gru 2004 22:57 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1071
  • Siemens S45i - po włączeniu na wyświetlaczu pojawia się Wrong Software.

    Ten telefon chce mnie zajechać... działał 5 minut, a teraz nawet nie ma napisu "Wrong Software", jedynie sie podświetla. Pod freia wywala error w pierwszym sektorze i nie flash'uje!!! Czy ktos ma jakiś program pod siemensa, który skasuje mi flasha bez zapisu nowego (jak to robi większość pod siem.)??? Dzięki!!!...

    GSM Serwis   12 Gru 2004 00:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 750
  • Siemens MC60 i konfiguracja pod Linux

    Znalazłem w sieci program do obsługi siemensów pod linuksem i przy configure'owaniu wyskakuję kilka błędów. [root(at)localhost avfs-0.9.3]# ./configure loading cache ./config.cache checking host system type... i686-pc-linux-gnu checking if configuration is valid... valid checking whether to build...

    GSM Serwis   28 Lut 2005 21:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 549
  • [Siemens ST 60] - Poszukuje Soft-u z jezykiem polskim .

    Model: Siemens ST60 - Remove Sim Card - Enter the code below 11 times: **00012*00000000# - Ignore 'Code Error' messages Takie cos a nie samo **00012* =) Mi kazdy schodzil... btw. jaka wersja softu?

    GSM Serwis   03 Kwi 2005 19:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 876
  • Siemens A52 - winswup

    Siemens A52 całkowicie martwy-nie włącza się, nie reaguje na ładowarkę natomiast wszystkie programy reagują na czerwoną słuchawkę. Nie ciąłem jeszcze test pointa więc na razie pytam o winswupa ponieważ wyrzuca następujący komunikat: "Error on waiting for Ack EOT". Czy to oznacza usterkę HW czy ciąć...

    GSM Serwis   06 Kwi 2005 09:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1041
  • Siemens a50-komplikacje po zdjęciu Simlocka

    Dalej wyskakuje błąd FREIA - Engine build 10, Frontend build 9 Thanks goes out for the following: Maxim, Rolis, Sergey, PapaJoe, Lead, TheWizard, Jozso (for hardware and cable support and of course beta testing), Nico, Victor, Pinker, Tom, and all the others who supports ... COMM_LoadBoots...

    GSM Serwis   14 Lis 2005 19:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1296
  • Siemens C60 włacza sie, bzzz

    Wiem ze dozo jest tego na forum ale moj przypadek jest wyjatkowy oczywiscie chodzi o to ze telefon włancza sie na chwile wyskakuje niebieski ekran i bzzz i sie wyłancza!!!!! ciołem test pointa!!!!i tak: we freia pisze phone is powered on potem boot file is not accepted winsup pisze Could not Ping Mobile...

    GSM Serwis   08 Kwi 2007 00:32 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 11756
  • siemens A52 potrzebny polak

    Potrzebuje polskiego flasha pod siemensa A52 a dokladnie na UFS3 tornado... dziekuje z góry Dodano po 1 gdy wgrywam flasha wwyskakuje mi blad (read error in file 43085/131072 ) co to moze byc wina flasha???

    GSM Serwis   10 Gru 2005 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 821
  • Polskie menu Siemens c60.

    poszukuję polaka pod sst do siemensa c60 sw v14 bo taka mam wersje w słuchawce wgrałem v26, v27 ale mi sie szyki w menu przestawiły i na ksiazce adresowej pokazuje napis internet itd wczesniej Telefon buczal i wgralem mu softa naprawczego ale ma ruskie menu. Winswupy nie wchodza wywala mi jakis error...

    GSM Serwis   13 Gru 2005 21:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1725
  • Dziwny Siemens S55

    Dostałem takiego Siemensa S55 ver softu 20.Telefon się nie włacza.Wiec przystąpiłem do reanimacji.Telefon nie był rozbierany i TP nie było cięte.Więc sprawdziłem jak IMEI -zgadza sie z podanym na fonie.Odczytałem ten IMEI SST ale SST nie da rady zdjąć locka(na żadnym trybie normal itd) Więc przeszedłem...

    GSM Serwis   20 Sty 2006 20:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 767
  • Terminal Siemens M20. Simlock?

    Witam! Niedawno stałem się posiadaczem modemu gsm Siemens m20 terminal. Steruję go z programu hyper terminal za pomocą komend at. Jednak nie mogę się zalogować do sieci. Po wydaniu polecenia at+cpin="kod pin" moduł zwraca error. Po wydaniu komendy at^slck="PN",2 terminal informuje, że blokada "network...

    GSM Serwis   05 Gru 2007 18:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1745
  • Sprawdzony program do unlock`a Siemensa cx65

    Mam problem Siemens Data Suite widzi tela a Unlocker pokazuje blad ,nie wiem co jest Dodano po 4 Mam taki komunikat UNABLE TO OPEN COM PORT (WIN ERROR CODE: 5)

    GSM Serwis   07 Lis 2007 21:53 Odpowiedzi: 73    Wyświetleń: 11359
  • Siemens A52 po zrobieniu flasha wyświetla błąd end of file...

    witam jest taki problem a mianowicie dostał mi sie taki telefobikik jak siemens a52 podobno przestał któregoś dnia działać i tyle no to ok zrobiłem mu tp i chciałem mu wgrać fubu fulflasha SST i co sie okazało ze przy 98% wywala jakiś error nie pamiętam dokładnie ale end of file czy jakoś tak ... co...

    GSM Serwis   09 Sie 2006 20:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 789
  • Siemens MC60-nie moge wgrac flasha

    Witam,na poczatku powiem,moj siemens byl sprawny i bez problemu dzialal ale zobaczylem na www.siemensmania.cz flasha do mc60 z powiekszonym dyskiem do 3,5mb to przed wgraniem tego flasha zrobilem kopie swojego v_klayem. Ale po uzywaniu tego fubu z siemensmania telefon chodzil niestabilnie wiec postanowilem...

    GSM Serwis   17 Mar 2006 14:41 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1350
  • Siemens C75 nie wchodzi w service mode!!!

    Ze zwykłego przyzwyczajenia robiłem tego siemensa tak jakby c60 czy coś z tej serii- zapomniałem o patchu na otwarcie bloków eeprom. Wgrałem zobaczymy może coś pomoże. emiter dzięki za zainteresowanie. Filmik też obejrzę. Dodano po 20 wszystko robię tak jak na filmie, ale w winswupie wyskakuje...

    GSM Serwis   01 Wrz 2006 20:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1538
  • Siemensy X65 i PAPUAUTILS

    mam problem z C65 ver25 oraz z M65 ver25 , telefony programem papuauntils zczytuja bez problemu,ale jak biore AUTOOPEN ALL ,to wyskakuje blad error enter key phone off, wczesniej robilem tym sposobem podobne siemensy i nie bylo problemu ,a potrzebuje otworzyc boot ,bo musze spatchowac pewien obszar...

    GSM Serwis   17 Maj 2006 01:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1506
  • Siemens C65 POWAZNY PROBLEM!!!!!!

    Mam Siemensa C65. Telefonu nie widzi ani freia, ani joker, ani SST. Jedynie co go widzi to jest v_klasy i x65flasher ale wyskauje przy laczeniu blad ze nie mozna zapisac zmian w telefonie ani odczytac. (error write i read x000..... cos takiego). mozecie mi pomoccc?????

    GSM Serwis   13 Cze 2006 18:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 986
  • [Siemens c65] Błąd flashowania.

    Witam. Mam problem z Siemensem C65. Mianowicie podczas flashowania swupem wywala błąd "Aborting due to transmission-error". Czym jest spowodowany ten błąd?

    GSM Serwis   03 Lip 2006 13:57 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 854
  • Siemens c75 nie włacza sie

    Posiadam Siemensa c75 i problem jest taki ze się nie włacza. W PapuaUtilsV079g obliczyłem wszystkie kody IMEI i ESN które zczytałem z pomocy TP i poźniej SKEY=12345678 uzyskałem BKEY i HASH.A gdy potem dam przerabianie FF na winswupa według filmu AllBugSGold winswup wgrywa się po kilkunastu procetach...

    GSM Serwis   31 Lip 2006 09:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1769
  • siemens C75 - padł podczas fleszowania swup'em v22

    Witam Trafiły mi się 2 siemensy c75 - v13 i v 22 , potraktowałem je swup'ami odpowiednio do wersji - v13 przefleszował się bez problemów a V22 padł !! swup wywala komunikat Aborting due to transmission-error 2 kolejne próby wgrania flesza zakończyły się identycznym komunikatem - co może być...

    GSM Serwis   17 Wrz 2006 20:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 846
  • Siemens&Fujitsu model A8ne-Fm/s dziwne problemy?

    Witam Ostatnio do naprawy dostałem komputer oparty na płycie Asusa (Siemens&Fujitsu) model A8NE-FM/S . Na niej jest zainstalowany 64 bitowy procesor AMD. W sumie mialem tylko przeinstalowac system i powgrywac stery.Po uruchomieniu komputera (jeszcze na starym systemie) okazalo sie ze nie dziala mysz....

    Software serwis   01 Sty 2007 22:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2861