Może silniczek krokowy.
Wiesz co? Ja oglądałem już kilka takich silników i też nie wiem gdzie tam jest ten silniczek krokowy. Aaaaa już wiem. Nie istnieje przy silniku taki silniczek. Jest elektronicznie sterowana przepustnica.
Wprawdzie nie wiem co to jest, ale nie zaszkodzi przeczyścić silniczek krokowy.
Gdzie go masz szukać? Nigdzie, bo go nie ma. Prośba-nie pisz więcej postów w tym dziale, naprawdę już mi sie chce wyć, kiedy czytam następny temat, o tym jakie to usterki leczy wymiana silniczka krokowego.
Witam nie masz możliwości podpięcia ECU do kompa ? najlepiej szukać tam gdzie coś było ostatnio robione nie ma jakiś kontrolek na pulpicie ? co już sprawdzieś ? Obiawy wygladają na silniczek krokowy, map sensor albo katalizator nie wypada tb zapłon przypadkiem
A odma? Jest słabo widoczna pod kolektorem, a jej koniec jest podpięty za przepływomierzem. Bardzo prawdopodobne, że jest nieszczelna i sterownik nie potrafi właściwie wyliczyć dawki paliwa do ilości zasysanego powietrza. Może sonda również jest sprawna tylko po prostu silnik ssie lewe powietrze i stąd niewłaściwe parametry pracy. Dodano po 16 silniczek...
Witam . Po sprawdzeniu wyszło że silniczek nie wytrzymał przepalił się włożyłem z b6 z Anglika i po sprawie . Dodano po 2 Wymiana silniczka krokowego z lewej strony
Witam !! Jeśli chodzi o falowanie obrotów to oznacza uszkodzony silniczek krokowy. Sprawdź filtr paliwa!!
A teraz pytanie inne może jeszcze odma jest zalepiona jakims syfem , silniczek krokowy albo przepustnica ? Skoro po rozgrzaniu problem ustepuje ?
witam mam pytanie ile kroków musi mieć ustawiony silniczek krokowy w instalacji bingo s4 audi a4 1.8 125km i czy ma ktoś jakieś dobre ustawienie zeby autko było trochę mocniejcze
To chociaz moze powie mi ktos czy jest cos co reguluje obroty biegu jalowego czy reguluje je przepustnica i ja musze wymienic bo silniczka krokowego w tym silniku nie ma.
wyczysciłem silniczek krokowy pływanie ustapiło ale obroty sa wysokie 1500 czyli silniczek do wymiany czy cos jeszcze?
Szogun ma rację co do tego że w A4 jest dokładnie na odwrót. Najpierw jest parownik, a potem nagrzewnica.A co do ogrzewania to ciepło jest z nagrzewnicy, dozowane przy pomocy klap napędzanych silniczkami krokowymi sterowanymi z klimatronika/sterownika/
a moze silniczek krokowy jest brudny i blokuje transmisje
sprawdz silniczek krokowy ktury steruje klapo od mieszania cieplego i zimnego powietrza
własnie , i trzeba wyczyścic silniczek krokowy. Kolor spalin w dieslu jest uzależniony od kąta początku wtrysku.
te czujniki co pisze szogun sa w samochodzie z ksenonami i wtedy na desce nie ma regulacji poziomu swiatel . Jesli jest przełacznik to sa zwykle silniczki w lampach . Jesli nie ma to jest regulacja auetomatyczna i w lampach sa silniczki krokowe sterowane modulem schowanym za schowkiem pasazera .
Schemat klimatronika do wersji 1996 oraz 2001. Po wymianie klimatronika na poliftowy niestety ale nie bedzie on działał poprawnie. silniczki krokowe prze lift 7-7,6V polift 12V przedlift sterowanie obiegiem wewnetrznych podcisnieniowe polift silniczkiem krokowym polift ma jeszcze 2 dodatkowe czujniki temp których nie ma w przedlifcie. itd
Na chwilę obecną nie sprawdzę tego ponieważ laptop do diagnozy przestał mi działać. Co by się stało gdybym ten silniczek krokowy ustawił w każdym polu na zero kroków? Na jakiej zasadzie działa ten silniczek?
nie zaszkodzi wyczyścić silniczek krokowy,komputer nie zawsze wykrywa tą usterkę Co wyczyścić? Bzdura.
Witam, silniczki od nowego modelu o które pytasz to silniki krokowe, więc sterowanie nimi nie bedzie takie proste, najlepiej było by zastosować oryginalny układ sterujący LWR.
problem może być z silniczkiem krokowym, nie prawidłowe jego działanie daje takie objawy, sprawdził bym najpierw tą opcje bo jest napewno tańsza niż zmiana przpustnicy :) ewentualnie można zrobić adaptacje starej przepustnicy
drogi kolego ostatnie rzecz przyszła mi do głowy możliwe że posiadasz zapchany katalizator nie jestem pewny czy masz sondę ale raczej napewno wykręć ją i sprawdź czy się poprawi kiedyś znajomy miał tak w audi a4 1.9 A może jeszcze silniczek krokowy każesz sprawdzić/wymienić? Nie masz pojęcia, to nie pisz. Biały dym to najprawdopodobniej zły kąt wtrysku/lejące...
w tym liczniku analogowe wartości poziomu paliwa są kierowane do przetwornika analog-cyfra a z tamtąd już jako sygnal cyfrowy do procesora który steruje driverami silniczków krokowych. więc jak nie wykonuje testu musisz szukać uszkodzenia po stronie cyfrowej albo sterowania silnikami krokowymi , moż też być to wina oprogramowania.
Witam Jeśli pozwolicie to wtrącę się i poproszę o pomoc. Posiadam instalację KOLTEC. Po przełączeniu na gaz auto nagle gaśnie. Z rozdzielacza słychać jakby gaz wydostawał się podciśnieniem. Filtry gazu wymieniane były ok 5tyś km temu wraz z czyszczeniem sita na wlocie do rozdzielacza. Tłoczek na silniczku krokowym jest wypchnięty. Ręcznie dam radę go...
Przepustnica wyczyszczona, praca silnika troche się poprawiła ale problem nadal tkwi...może dlatego, że przepustnica nie została zaadaptowana(nie mam czasu jechać do miasta na kompa)mieszkam na wsi??? wiem, że poprzedni właściciel czyścił przepustnicę ale również nie zaadaptował. BURZA Jak odczepiłem wąż od przepustnicy to auto zgasło i klapka się całkowicie...
nie miałem czasu dzisiaj porządnie tego zaatakowac, ale może kolega szogun ma rację, otóż rozebrałem schowek i widać że podczas regulacji temperatury i kierunku nawiewu te dzwignie się ruszją czyli silniczki krokowe odpadają czyżby faktycznie zakorkowana nagrzewnica?! rozbieranie tego mnie przeraża nie robiłem jeszcze tego w a4 ale wygląda to nieciekawie....
Rozbiórka tego licznika jest intuicyjna. Nie wiem jaki dokładnie masz model, ale ja bym zaczął od rozkręcenia, później przejrzał zaczepy plastikowe i ew. metalowe od wyświetlaczy LCD. Wskazówki usuniesz lekko przekręcając w kierunku zera i ciągnąc. Możliwe, że trzeba będzie odlutować silniczki krokowe od wskaźników - uważaj, żeby ich nie uszkodzić -...
Witam Mam w swojej A4 problem z obrotomierzem. Wskazówka po zapaleniu auta pokazuje prawidłowe obroty ale jak nacisnę gaz to porusza się do góry skokowo tak jakby się zacinała. Po czym jak puszczę nogę z gazu to już pokazuje nieprawidłowe obroty np. 400obr/min. Jak wyłączę silnik to czasami opadnie na zero a czasami zatrzyma się na 200, 300 obr/min...
Już kilku mechaników stwiało różne diagnozy i nie uśmiecha mi się inwestować w kolejne części, których wymiana nic nie da a nowa przepustnica to koszt około 1700zł Niech odważny mechanik kupi Ci ją a jak nic sie nie zmieni praca silnika to jemu zostanie. Z tego co wiem to w przepustnicy znajduje się potencjometr, silniczek krokowy i właśnie przełącznik...
Byłem u gazownika i on sprawdzał i powiedział że z jego strony jest wszystko ok a że to się dzieje przez silniczek krokowy. Tylko mam takie pytanie czy jak go miałem na wierzchu i podłączyłem do wtyczki to po włączeniu zapłonu powinno się coś stać czy po odpaleniu silnika. Dodam że bolczyk był bardzo wysunięty.
Witam ponownie. Usterka ustalona, okazało się że uszkodzony jest właśnie silniczek krokowy klapy regulacji temperatury. znajduje się on na tunelu nawiewu od spodu i ma białe ramię. Jest to taki mały kwadratowy moduł w którym siedzi silniczek elektryczny na 7V, przekładnie i potencjometr do ustalania położenia ramienia. Problem teraz mam aby to zdobyć....
No niby tak, ale znalazłem gdzieś na forum opis tego błędu oraz odpowiedź, co prawda dotyczącą A6 z 95r cytuje ""17913 P1505 45F9 Styk biegu jałowego w silniku krokowym CTP - otwarty obwód Czyli na początek sprawdź silniczek krokowy w układzie dolotowym. Nie odczujesz żadnej różnicy podczas jazdy bo odpowiada on tylko za wolne obroty. Może objawiać...
Witam posiadam Audi A4 2,6 v6, 96r. autkiem jeździło się super od pewnego czasu gdy dojeżdżam np. do świateł obroty spadają do 1100 - 1200 i nie chcą zejść niżej, gdy zdusze silnik na biegu obroty spadają na 800. Wymieniłem czujnik temp, silniczek krokowy, potencjometr przepustnicy, wężyki podciśnienia i nadal bez zmian, ostatnio zauważyłem, że jak...
Ale jak dodam gazu na zimnym silniku to jest bardzo czuły na pedał i tak jak dodam do 2.5 tys obrotów to już nie faluje a jak puszcze gaz to zgaśnie albo obroty będą szaleć nawet od 200 do 1.500 Dodano po 1 Tak mi jeszcze podpowiadają znajomi ze to silniczek krokowy ale uważam że on nie bo czy zimny czy ciepły to by fajowa jakby była wina solniczka...
Koledzy z czego wy robicie ceregiele ten zegarek sie nie czyta po zlaczu. Jest to faktycznie UKNSI poznac mozna po srubkach wkrecanych w silniczki krokowe i po tym cycku od kasowania dziennego aby go rozebrac trzeba sie nagimnasykowac z tym malym czarnym dinksem. Siedzi tam jak kolega juz wspomnial 93c56 pin jest jawny wiec tylko odczytac pamiatke i...
W sobotę przyjechał do mnie klient z przepływomierzem (wkładem) w ręce, żeby mu wymienić, bo był w 3 warsztatach i żaden nie miał tamperproof torxa, otwieram maskę, a tam dziura w przewodzie powietrza doładowanego, taka, że palec wchodzi. Pytam się klienta o co chodzi, a on mówi, że był w warsztacie, bo auto nie ma mocy i kazali mu kupić nowy przepływomierz,...
Audiki miałem do tej pory dwie, obie 1.9 tdi teraz mam japończyka (corolle) - audi jest wygodniejsze, na drodze stabilniejsze i na te tysiące co robię nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu dojechałem :) Co do poruszonego problemu paliwowego to samemu będziesz miał zabawę, Nie znam tego silnika ale generalnie do sprawdzenia jest wiele rzeczy: przepływomierz,...
Podpinałem centralkę od gazu pod komp, tam też jest wszystko ok, mapy wydają się być podobne do tych u mnie. Próbowałem odpalać przy każdym odłączanym elemencie żeby komputer dobrał awaryjnie większą mieszankę, też bez efektu więc usterki podzespołów pod maską wykluczam, zresztą pod maską wszystko jest założone moje. Każdy element odpowiedzialny za...
Dzięki za pomoc, ale diagnostyka już była robiona kilka razy. Nie chciałbym przytaczać szczegółów kto i co powiem tylko, że miałem 2 dni na zrobienie awarii, bo kolega jechał do roboty, do Szwajcarii. Na kolejnej " diagnostyce " zostały przecięte kable CAN tuż przy sterowniku i kupa ściemy, i kupa kasy w błoto za "zgaszenie kontrolki" Skończyło się...
Bez komputera ciężko ale wygląda na problem ze stabilizacją biegu jałowego .Możemy zgadywać np.silniczek krokowy. Wiesz ty o czym piszesz, czy piszesz bo piszesz?
Zrób adaptacje na 3000 obrotow jak sie ustawi np. 85 krokow a mieszanka udoga rozszerz zakres pracy silniczka na biegu jalowym ale maksymalnie +-25 zeby nie plywal na obrotach
silniczek krokowy mercedes polonez silniczek krokowy focus silniczek krokowy
wymiana skrzynki bezpieczników rozładowywanie baterii laptop schemat cd4047
claas hydrostat białystok częstotliwości
Ustawienia zworek na dysku WD 80GB JB Jak włączyć funkcję nagrywania w telewizorze Samsung?