Prościej jest wykorzystać 1 przekaźnik. Cewkę podłączasz równolegle do silniczków siłowników zamka a styki wykorzystujesz do załączenia kierunków. W tym wypadku zarówno otwarcie jak i zamknięcie zamka sygnalizowane będzie jednym krótkim błyskiem świateł. pozdro
Witam . Czytałem wszystkie posty na temat Focusa i trochę już wiem ,ale jeszcze jedno pytanie. Jaka powinna być rezystancja silniczka w siłowniku- u mnie jest 9ohm. Czy to nie za mało? Jest przy silniczku dioda zabezpieczająca-jak sądzę P6KE.Każdy pomiar jej omomierzem ,pokazuje ,że ma w obu kierunkach przerwę. Jakie są jej parametry? Siłownik na nic...
Zdejmujesz tapicerkę, odpinasz cięgna od klamki i bębenka. odkręcasz zamek, wyjmujesz, odkręcasz siłownik. Jak pamiętam to nie ma tam siłownika elektropneumatycznego z cewką, tylko zwykły siłownik z silniczkiem.
instalka na 12 voltów to silniczek znamion na 6v jeżeli o to chodzi a reszta jak z zabawki made in china
To w silniczku siłownika zamka skończyły się szczotki. Mocne uderzenia w okolicach rygla zamka czasami pomagają, by silniczek ruszył i dało się odryglować zamek.
Uszkodzony silniczek siłownika drzwi pasażera.
Zamontuj nowy siłownik, np. uniwersalny i będzie zamykał za każdym razem. Bo jest uszkodzony silniczek/siłownik zamka, i żadne czary nie pomogą.
Witam . Czy masz siłowniki 5-cio przewodowe ,czy 2-wu przewodowe.Jeżeli 5-cio ,to czy masz podłączone przewody sterujące, czy tylko zielony i niebieski od silniczka siłownika.
Ja mam taką nie typową metodę ale działa, trzeba oklepywać drzwi ręką w okolicach zamka, jednocześnie bawić się pilotem zamykanie otwieranie aż w końcu zadziała, jeśli problemem jest zaśniedziały styk lub szczotki silniczka w samej jednostce siłownika zamka centralnego. Dokladnie tak. Probuj oklepywac i otwierac i zamykac centralny. Zobaczysz ze pusci...
A gdzie jest zatem siłownik, który otwiera zamek? W samym zamku jest silniczek z przekładnią.
W silniczku siłownika centralnego zamka, kończą się szczoteczki, zamek do rozbiórki, weryfikacji, naprawy lub wymiany.
...albo skończył się silniczek w siłowniku...
Zębatki nie koniecznie,ale sam silniczek w siłowniku.
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Może zamiast silniczka zastosować siłownik zamka centralnego z samochodu. Nadawałby sie do tego tylko master. Styki przełączników wykorzystać jako krańcówki.
Masz uszkodzone silniczki siłowników w zamkach. Można przerobić na uniwersalne albo spróbować naprawić. Ja montowałem uniwersalne...
Witam - skoro silnik dostaje napięcie cały czas to się nie ma co dziwić że co jakiś czas ulega uszkodzeniu ( również się nagrzewa ,co może być niebezpieczne ) Należy zastosować wyłącznik krańcowy plus przekażnik ( podobnie jak w siłowniku zamka lub opuszczania i unoszenia szyby )
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Nie będzie żadnego problemu, możesz użyć każdej innej centralki. Już napisałem, że fioletowy i brązowy to switch sterujący łączony naprzemiennie z czarnym przewodem, czyli masą, a czerwony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka siłownika. To wszystko w temacie.
Sprawdż przewody między drzwiami a słupkami (łamią sie) albo padają silniczki w siłownikach.
Kup w sklepie elektronicznym przekaźnik na 2-pary styków, a cewkę przekaźnika wepnij pomiędzy przewody idące do silniczka siłownika centralnego zamka-tak będzie prościej i nie zapomnij o bezpieczniku lub weź zasilanie z bezpiecznika awaryjnych. pozdrawiam jackol68
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Tak się mówi siłownik ale w środku uf siłownika jest ele silniczek i on potrzebuje WD-40 Chyba że się spalił.
Przy odrobinie cierpliwości można rozebrać rygiel tak by można było dostać się do silniczka bo to on jest padnięty. Można dopasować od jakiegoś innego siłownika
Miałem podobny problem w siłowniku od centralnego zamka w drzwiach meganki. Powodem był słaby kontakt między stykami silniczka i stykami w obudowie siłownika.
Poszycie drzwi , prowadnica zamka ( jedna po prawej ) i poodpinać dwa cięgna dopiero cały zamek wyjmiesz. Siłownik jest ( czarna skrzynka) przykręcony na dwa wkręty do zamka. Do wymiany cały siłownik bo samego silniczka nie dostaniesz , poszukaj w sklepach z używkami . Na allegro są zamki z siłownikami po 100zł.
Witam! Wiem, że temat stary, ale może komuś przyda się moja podpowiedź. Miałem zablokowane tylne prawe drzwi. Do siłownika dochodziło napięcie, ale nie ruszał. Domyśliłem się, że to może być wina szczotek. Podgrzałem więc suszarką cały siłownik. Zamek otworzył się normalnie z pilota. Wymontowałem i rozebrałem zamek (szczegółowy opis pomocny przy demontarzu...
Witam. Niestety do Pandy II trzeba zastosować silniczek (nie siłownik) dodatkowy i podłączyć do 2 przekaźników . Silniczek ja wyciągam z siłowników bo pasują w kapsule zamka. Ale można też kupić oryginalne silniczki ok 35 zł
"M" w kółku z prostokątem to nic innego jak silniczek znajdujący się w siłowniku centralnego zamka. Siłownik centralnego zamka elektryczny składa się z między innymi z silniczka kilku mikrowłączników i reszty elementów. Wszystko to co masz obok silniczka w "szarym" polu (123-126) to wszystko znajduje się w zamku. Do tych elementów dostaniesz się dopiero...
Rozebrałem siłownik c. zamka. Spalony komutator silniczka i wypalone szczotki , tylko dlaczego go spaliło ???
Ok tak zrobie, chciałbym natomiast lepiej się przygotować żeby co chwile drzwi nie rozbierał, Chciałbym od razu sprawdzić czy siłownik/silniczek zamka jest sprawny. moge podpiąć 5w żaróweczke do kostki od silniczka? Nacisnąć otworz/zamknij i wtedy ( wydaje mi sie) że powinna na chwilę błysnąć? czy lepiej diode led z rezystorem?
To nie na temperaturę ale na prąd reaguje. Na krańcach żeby nie cierpiały zębatki gdy silniczek dostaje opór to to ustrojstwo gwałtownie ogranicza prąd. Wg mnie to chyba pozystor. Nie we wszystkich silniczkach zamków to jest ale faktycznie pada to bez powodów ale doskonale chodzi silniczek bez "tego czegoś" tylko zębatki trochę cierpią.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony silniczek siłownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy. To jest jedyny element który się psuje i potem albo mruga dioda albo świeci .Ew. masz zwarcie (zamoknięcie ) A centralny z kluczyka , czy masz z pilota? Znajdź na necie jak wybłyskać KODY BŁĘDÓW gniazdem diagnostycznym. Masz taką czarną puszkę przy lewym kielichu...
Cordoba z bodajrze 97 roku a centralny raczej nie jest orginalny bo sa zwykle siłowniki z silniczkami
Z takim pytaniem, to już do wróżki. Masz silniczek na wierzchu, to szukaj: siłowniki centralnego zamka, zabawki, inne. Może się uda coś dobrać.
Musiałbyś wymienić wszystkie cztery zamki na zamki z silniczkami a potem rozłożyć instalację zlokalizować w zamkach piny silniczków i krańcówek (prawdopodobnie), potem kupić uniwersalny sterownik na pilot i podłączyć albo zamontować uniwersalne siłowniki w komplecie ze sterownikiem i instalacją....a allegro pełno...
Musisz wpiąć dwie syrenki "równolegle - przeciwsobnie +i- -i+" do silniczka siłownika centralnego zamka wewnątrz jakichkolwiek drzwi. Innego impulsu o takim krótkim czasie (ok.0,5s) nie znajdziesz w tym samochodzie. Tam jest zamieniana polaryzacja i jedna syrenka "piknie" podczas otwarcia a druga podczas zamknięcia. Proponuję nie stosować syrenki tylko...
Mi to wyglada na walniety silniczek w nim. Sprawdzales zasilanie?
Jeżeli dochodzi napięcie do siłownika a on nie działa, to raczej jest on do wymiany. Być może da się oczyścić komutator silniczka w siłowniku i może jeszcze pochodzi, chyba że się szczotki skończyły. Jeżeli nie da się tak łatwo zdjąć mechanizmu, to sprawdź może czy da się otworzyć sam siłownik. To znaczy się, rozpołowić go na tych zatrzaskach w tej...
W przelotce w słupku na trzech przewodach ciągle jest +12V. No, a siłownik jest stale pod prądem, wesoło rozładowując akumulator. Chłopie, otwarcie - na silniczek idzie impuls, tylko na czas działania siłownika. To samo przy zamykaniu. 1, 2, czy więcej sekund, ale to jest chwilowe. Tylko w chwili kiedy ma zadziałać siłownik, zamek, silniczek jest zasilany,...
Czerwony i niebieski idą do silniczka siłownika
silniczek podłączasz dokładnie tak samo jak siłownik do sterownika centralnego zamka
Przecież sterownik podaje krótki impuls, nic się nie stanie. Jeżeli masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami, to wystarczy je skrosować na pracę z siłownikiem, a jeżeli masz niskoprądowe wyjścia masowe, to trzeba zrobić układ dwóch przekaźników {jest na forum} i wszystko będzie hulać. Sterowanie z wkładek po prostu pomijasz wykorzystując tylko przewody...
Witam . W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotkach drzwiach prawych i lewych.Jeżeli napięcie jest to do sprawdzenia siłowniki zamków (silniczki).
Siłownik to ten silniczek tak? Ale to sie nie opłaca siłownik 80 zł a cały zamek 60. Facet z warsztatu mówił ,że używany około 150-180 zł. A może jakieś wskazówki co do wymiany.
Silniczek w siłowniku się kończy/ skonczyl - wymień cały zamek zanim się zamknie i zostanie w podwójnym ryglowaniu .
Najpierw sprawdź siłowniki w zamkach podając na nie napięcie 12V - niestety nie pamiętam na które przewody z wiązki, ale łatwo poznać po otwarciu zamka które idą do silniczka itp. Jeśli wszystkie siłowniki masz OK to następnie przebadaj przewody aż do modułu centralnego (będzie za schowkiem po stronie pasażera, pod siedzeniem pasażera, gdzieś indziej...
Wstawialem silniczki 12V od innych silownikow
Coś mi się zdaje, że nigdy zamka VW nie widziałeś. Tam nie ma typowych siłowników, jest mechanizm z silniczkiem blokujący rygiel w samej kasecie zamka. Usterki samych silniczków nigdy się nie zdarzały, chyba że całość wody zassała.
Jak rozbierałeś siłownik zamka, to masz silnik w ręku. Same silniczki, pomijając obudowę i przekładnie, są w większości mechanizmów do siebie bardzo podobne. Mozesz je znaleźć w siłownikach uniwersalnych zamków centralnych, sterowaniu lusterek, antenach automatycznych, a nawet w niektórych zabawkach. Powinieneś dość łatwo coś dobrać.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Silniczek jest taki sam w zamku Vectry i siłowniku Omegi.W zamku Vectry często padają mikrowyłączniki(ten który jest szeregowo z silniczkiem.
Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
Dla zasterowania centralnego zamka przez alarm należy dołączyć zwykły siłownik - jest to możliwe lub zamówić silniczek + krańcówkę.
Wysteruj "silniczek" zamka w drzwiach kierowcy lub zamontuj dodatkowy siłownik w drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/5989188800_1...
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy. Tutaj przecinamy przewody idące do silniczka siłownika: Otwieranie - pomarańczowy Zamykanie - fioletowy
Ok dzięki za info ale problem jest taki że nie ma żadnych silniczków jest siłownik który zamyka i otwiera i zamek to wszystko to są drzwi boczne zasuwane a nie boczne pasażera.
Witam Chciałbym założyć do fiata fiorino sterownik z siłownikami i moje pytanie do kolegów którzy mają wiedzę na temat centralnego w tym aucie. Czy jest możliwość założenia uniwersalnych siłowników? czy trzeba zainwestować w dedykowane silniczki. Z góry dziękuję
poszukuje silniczka mabuchi fc-280 http://www.mabuchi-motor.co.jp/en_US/cat... Silniczek potrzebny jest do siłownika centralnego zamka firmy SWF Poland F 00P2E0100 24V wymontowany z ciężarówki Scania. Niestety nie znam dokładnych oznaczeń silniczka, ponieważ nie ma na nim żadnej etykiety a model znalazłem na stronie według parametrów...
Masz siłowniki do wymiany (uszkodzenie mechaniczne).
wymiana microswitcha w siłowniku załatwi sprawę
Najlepiej powoli, kilkanaście ruchów na minute, miałem nadzieje, sie uda użyc do tego siłownika. Najprościej zrobic to z silniczka, ale takowego nie posiadam pod reką
Sam siłownik zamka czyli silniczek jest zamontowany na dole w karoserii auta a nie w klapie i on się uszkodził i walił błąd 0950 zwarcie do masy. A ja się uparłem że wszystko jest w zamku czyli klapie.A w zamku są tylko dwa microstyki jeden do kontrolki otwartego bagażnika na licznik a drugi do oświetlenia bagażnika.Oby dwa uszkodzone i zakup zamka...
Dokładnie Tak... drzwi nie da się zamknąć centralnym czy to z kluczyka czy to z przycisku na desce, nawet przekręcając kluczykiem w klamce w drzwiach kierowcy. Zamek nie reaguje.. Natomiast po zamknięciu centralnym pozostałych drzwi, przy otwieraniu drzwi pasażera centralny otwiera wszystkie zamki. Czyli tak jak u mnie w megance. Z załączonego schematu...
naprzemiennie plusem i minusem pracuje silniczek siłownika i szyb,a samo sterowanie modułem zamka w calibrze to dwie masy,tak było,jest i już pozostanie.
jak w temacie co kryje sie w tych silownikach centralnego zamka???????(silniczki-ale jakie???????? chodzi o rodzaj silnika i co jeszcze tam jest???)
a moze jest brud kurz w samych silownikach pod ta oslona gumowa no co jesli nie daja rady to chyba czeka ich wymiana w koncu to tylko silniczek elektryczny.
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Próbowaliśmy już z wymianą głównej pompki, która znajduje się w bagażniku (a nawet niejedną podpinaliśmy, bo myśleliśmy, że może w tym problem). Żadnych modyfikacji nie było, zamykamy tylko z kluczyka, nie z pilota Dodano po 2 Przpraszam, źle napisałam. Nie silniczek a siłownik
Miałem podobny problem zamkiem drzwi pasażera w megance, że z pilota się otwierał, ale nie zawsze zamykał, a później przestał się zamykać. Winny temu był siłownik, a konkretnie słaby styk między wtyczką siłownika, a jego silnikiem. Siłownik oczywiście wymieniałem, ale sekcja zwłok starego siłownika ujawniła przyczynę i po jej usunięciu miałem siłownik...
Z kluczyka zamyka drzwi kierowcy? Po drugim zamknięciu też otwiera? Zamek raczej do wymiany. Przy odrobinie zmysłu technocznego można próbować naprawić. Jak silniczek siłownika zamknij otwórz działa ok, to często pomaga przelutowanie płytki z mikrostykami, opisy w sieci.
Sprawdź najlepiej przez żarówkę czy się zamyka po podanie plusa na ten sam kabel który otwierał minusem. Ile kabli idzie do siłownika?? Czy to orginalny zamek czy dokładany?? Czy od pasażera możesz zamykać wszystkie drzwi?? Itnieje prawdopodobieństwo że w drzwiach kierowcy nie ma silniczka (są tylko styki) Dodano po 6 Chętni Ci pomogę. Jestem na gg...
Tylko siłownik z pięcioma przewodami może otwierać przez przekręcenie zamka lub otwarcie klamki inne drzwi samochodu. Ma on w sobie styki, które się zwierają lub rozwierają w zależności od ruchu silniczka lub ręcznie przez zamek i klamkę.
Czy można zakodować moduł w Borze, żeby działało tak samo jak w Golfie? Dopowiem, że lampka w bagażniku się zapala i gaśnie. Obawiam się, że w golfie masz zamek elektryczny - klamka klapy uruchamia silniczek, który zwalnia rygiel, a w borze masz normalny mechaniczny zamek, z siłownikiem blokady tylko. Więc nie da się.
Jednak, padły siłowniki, a dokładnie silniczek w obydwu zamkach. Co najdziwniejsze to to że padły obydwa naraz. Aby uruchomić silniczek wystarczy podać napięcie na czarne przewody z paskiem. Czy orientuje się ktoś czy można gdzieś kupić taki silniczek. A i dziękuje za pomoc wszystkim w rozwiązaniu problemu.
To siłownik centralnego zamka a nie silniczek. Co masz w instrukcji sterownika napisane o obciążeniu wyjścia na klapę bagażnika? Co tam jest tranzystor czy przekaźnik? Jak tranzystor to dajesz przekaźnik i działa. Jak przekaźnik to podłączasz się do wyjścia i działa.
a ja stawiam na modół bądz jego zasilanie bo gdy jak opisałeś wciskasz cięgno to na jakimś cienkim kablu jest masa więc sterowanie działa i trzeba sprawdzić czy dochodzi ono do modułu po czym jeżeli dochodzi to na jednym z grubych przewodów powienien pokazać się plus i nie ma go bo brak zasilania modułu sprawdz po kablu bo nie napisałeś czy jest to...
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
witam panowie pomocy!!!!! mam problem z centralnym zamkiem vw passat 1999 tdi tylne drzwi z prawej strony , wymieniłem już cały zamek z siłownikiem, silniczek podnoszenia szyby i nic!!!! nie reaguje na nic, sprawdzałem na vag i w ogóle go nie widzi czy ma ktoś jakiś pomysł
silniczek w tylnej klapie ma w środku (w silniczku) płaską spreżyne ktora sie zwija i rozwija. Niestety prawdopodobnie straciła swoje właściwości sprężynujące i nie powraca do swojej pozycji początkowej. Najprościej wymienić cały siłownik , troszke więcej zabawy wymienić sprężynę pobraną ze spalonego siłownika. Powodzenia.
wystarczy jeden przekaźnik, cewka podłączona równolegle do silniczków siłowników. temat wałkowany wiele razy, wystarczy poszukać.
Nie pamiętam, jeden bez problemu otworzył mi się po podważeniu go tapeciakiem. Dokładnie to rozsypują się szczotki w silniczku od wilgoci, ja montowałem drugi silniczek ze starego elektrycznego lusterka.
jeśli styki w siłowniku są dobre to przekluczając drzwi powinny zamknąć się wszystkie drzwi jeżeli nie zamykają się żadne drzwi to znaczy że nie działa siłownik lub mogą być przerwane przewody miedzy drzwiami jeśli zamykają się tylko tylne to sprawdz czy dochodzi napięcie na silniczek siłownika
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Kolego te 3kg są i tak za mocne dla tego "prztyczka". Jeśli chcesz już mocne i tanie to polecam silniczek od wycieraczki samochodowej. A ta centralka to ma być sterowanie radiowe bo jeśli nie to możesz zrobić prawo/lewo silniczka DC na dwóch przekaźnikach.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem klapy bagażnika, ani z pilota ani przyciskiem na drzwiach nie można odbezpieczyć. Kluczem idzie bez problemu, a pilotem ani rusz. Sprawdzałem siłownik(silniczek) od zamka, który jest w tylnej klapie, po podłączeniu napięcia normalnie chodzi. Micro styki w zamku i klamce są też sprawne, nic nie jest zalane ani...
Nie wierzę w taki zbieg okoliczności, żeby we wszystkich drzwiach jednocześnie wystąpiła ta sama usterka w siłowniku zamka. Zmierz napięcie na "silniczku" (pod obciążeniem) w czasie pracy centralnego zamka (zamykanie/otwieranie). Jest możliwe, że w centralce sterującej lub we wiązce centralnego zamka gdzieś "po drodze" są kiepskie połączenia i duże...
oo dzieki wielkie, sprawdze, a silniczek to jak sprawdzic? caly ten siłownik co w zamku jest zmienic?
Siłownik uniwersalny ma 5 przewodów. Zielony i niebieski podłączone są do silniczka w siłowniku. Możesz podłączyć najpierw tylko te dwa przewody i sprawdzić czy działa z pilota. Zamiast siłownika możesz również podłączyć żarówkę 12V. Powinna zaświecać się gdy pracuje drugi siłownik. Pozostałe przewody do siłownika: czarny (centralka podaje nim masę...
Vectra niema siłownika!Wszystko jest w zamku silniczek przekładnia + mikrowyłączniki które często padają.Rozbieranie kłopotliwe ale do zrobienia.
Rozbierz zamek ,część gdzie jest silniczek i mikro wyłączniki i prze lutuj wszystkie luty, powinno pomoc.
Ja się spotkałem z czymś takim w BMW, nie puścił przekaźnik w centralce zamykający drzwi i popaliły się silniczki w siłownikach tym samym blokując je.
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Siłownik centralnego zamka nie służy do pracy ciągłej. A ty takiej wymagasz, by utrzymywać zawór w stanie otwartym. Albo więc przerobisz zawór na stabilny w dwóch stanach i dodasz siłownik, jako element otwierająco zaykający, albo szukaj innej metody jego obsługi. Wewnątrz siłownika jest mały silniczek elektryczny i jak zasilasz go na stałe, to pracuje...
Rozwiązanie (moim skromnym zdaniem) chyba jedno z gorszych ,ten siłownik centralnego zamka zbudowany jest z małego silniczka i prostej przekładni ,podtrzymując otwarcie klapki trzymasz ten silniczek pod napięciem w stanie ZATRZYMANYM a że jest to byle jaki tani chiński silniczek to długo nie pociągnie .Dobrym rozwiązanie jest miarkownik ciągu termostatyczny...
A jakimasz tam zamek?? zintegrowany razem z siłownikiem centralnego zamka, czy jak wyciągałeś zamek to musiałeś odczepić cięgno od silniczka który zamocowany jest do klapy?? mikroprzycisk możesz łatwo sprawdzić, jak masz wyciągnięty zamek bierzesz miernik i ustawiasz na sprawdzanie "ciągłości przewodów" i przykładasz przewody(sondy) z miernika do wyprowadzeń...
Tak jak pisze serwisfox, nie ma motorka i trzeba zamontować siłownik w drzwiach kierowcy. Można też dokupić silniczek dedykowany do Pandy.
Witam, Mam problem z siłownikiem zamka centralnego w Hondzie CR-V II (sterujący). Jak w wielu hondach, uszkodzeniu uległ silniczek siłownika - objaw jest taki, że usiłuje kręcić ale nie ma siły. Problem polega na tym, że bardzo trudno kupić używany moduł i wymienić a nowy jest bardzo drogi. Chciałbym się poradzić, czy da się "naprawić" usterkę przez...
Pod fotelem kierowcy jest modul komfortu czesto zalany wodą. W nogach kierowcy z lewej strony gnije punkt masowy jak i cała wiązka też od wody. Przelotki w drzwiach się łamią. Do tego waliwe luty w siłownikach zamków jak i padajace silniczki zamków o mikrokrańcówkach to juz nawet nie wspominam.
silniczek siłownika silniczek zamka szczotki silniczek siłownika
dobicie czynnika regulacja napięcia zmiennego husqvarna wysoki obrót
Brak dźwięku dzwonka w domofonie Eura - przyczyny Sprężynka wypadła podczas czyszczenia bloku zaparzającego w ekspresie