Mam problem z załozeniem zamka centralnego do pandy robiłem to juz nie raz ale całość a w tej jest już Zamek centralny z kluczyka a chce by był tez z pilota dołozyłem silniczek do lewych drzwi i podłaczyłem centralne tego zamka sterowany negatywna logistyka(- masa ) i pilot ładnie chodzi czyli otwiera/zamyka ale gdzieś uciekło sterowanie z kluczyka...
Witam Posiadam mercedesa c w202 93 rok. Z dnia na dzień przestało działać centralne zamykanie drzwi. W pierwszej kolejność dobrałem się do pompki centralnego zamka, rozebrałem i wszytko wygląda na ok. Wyczytałem ze w większości przypadków pada sam silnik w moim przypadku jest sprawny, podłączyłem rozebraną pompkę pod zasilanie, kiedy ręką przerzucę...
http://obrazki.elektroda.pl/7187755300_1... tu wkręć śrubkę M3 lub M4
Uszkodzony silniczek siłownika drzwi pasażera.
Tak, wszystko działa, nie ma jedynie sygnału na silniczki.
ktoś pokazywał że w tych zamkach tworzą się zimne luty po pewnym czasie. Jutro z ciekawosci przelutuje luty i zobaczę czy coś to da Da ale nie wiele. Bo zostaje jeszcze "zasyfienie" komutatora w silniczku. Jak wyczyścisz komutator to wtedy da.
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Skoro go słychać że silniczek pracuje a zamka nie zamyka to sam sobie odpowiedziałeś.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
kiedyś był dostępny kluczyk z pilotem, ale jeden z właścicieli musiał go zgubić, bo ja posiadam sam kluczyk bez pilota. Z tego więc wynika, ze w samochodzie jest sterownik centralnego zamka. Nie możesz więc jednocześnie podawać napięcia na silniczek zamka z dwóch sterowników. Pytanie pierwsze - czy działa obecnie centralny zamek przekręcając kluczykiem?
Jeżeli będzie błąd któregokolwiek zamka w drzwiach to centralny zamek nie zadziała prawidłowo. Baterii na razie bym nie wymieniał bo uważam że nie trzeba. Do sprawdzenia zamki w VCDS - każdy z osobna pokazuje stan mikrostyków , a krańcówki potwierdzające zamknięcie drzwi łatwo sprawdzić : kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, a potem kolejno otwieramy...
Silniczek do wymiany, nie marudź, nie dyskutuj, nie szukaj, wymieniaj go.
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Czyli jeśli dobrze rozumiem, jeśli do silniczka od okna dochodzi 12 V, a na zamek sygnał wychodzi mniej więcej 4 V, problem jest z silniczkiem?
Kolego to zacznij od rozebrania drzwi bo może się okazać że silniczek jest dobry tylko przewód na zginaniu się ułamał .
Podać prąd na silniczek zamka.
A zameczek centralny dokładany czy fabryczny? Dodano po 1 Tak czy inaczej albo kabelek siadł, albo silniczek albo się zaciera mechanizm.
masz uszkodzony prawy zamek (w zamku jest silniczek centralnego istyki sterujące
Nie w golfie 5. Zamek jest zablokowany- silniczek nie odpuścił.
Tak się mówi siłownik ale w środku uf siłownika jest ele silniczek i on potrzebuje WD-40 Chyba że się spalił.
Wiec moze jest np nie prawidłowy moduł Możliwe że jednak moduł w silniczku.
Kolego szukaj zamka i wymieniaj, w 90% uszkodzeniu ulegają silniczki.
Po problemie: wyjmowanie zamków po kolei, czyszczenie i rozbieranie silniczków w zamku, doginanie pinów [img-0] [img-1] [img-2]
witam wie może ktoś czy można kupić (gdzie?) albo z jakiegoś urządzenia podebrać silniczek elektryczny do centralnego zamka z Vectry B?
Znam takie przypadki że piny śniedzieją lub wiązka nie domaga. A tyka dla tego bo nie ma wystarczającej ilości prądu by ruszyć zamek. Ja fizycznie go ruszysz to reszta dostaje sygnał i jest ok. Sprawdź piny od kierowcy dochodzące do silniczka i do sterowania. Dużo takich dziwnych problemów się dzieje gdy pogoda jest deszczowa lub jest duża wilgoć.
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Nie wiem czy temat jest brozwiazany.Ja jeszcze bym sprawdzil wylacznik znajdujacy sie pod nawiewem powietrza na drzwi.Zdarzylo mi sie nieraz ze wlacznik ten byl uszkodzony i przez to centralny nie chodzi.Poza tym sprawdzam czesto silniczki w drzwiach i tez moze byc to powodem nie dzialania centrala.
Nie do końca.Może być uwalony silniczek w kasetce.
Przy odrobinie cierpliwości można rozebrać rygiel tak by można było dostać się do silniczka bo to on jest padnięty. Można dopasować od jakiegoś innego siłownika
Napięcie niby dochodzi rozebrałem centralny i silniczek kreci w obie strony,jakąs tak mikro ,to sa silniki 12v
Co prawda temat został rozwiązany dawno temu ale napiszę dla potomnych. Całe zamieszanie powodował moduł silniczka szyby prwych drzwi (pasażera). Okazuje się że sygnał otwarcia/zamknięcia drzwi przechodzi przez moduł sterowania szybą (prawdopodobnie ma to związek z domykaniem szyb lub tym podobne) Wymiana kompletnego silniczka rozwiązała problem.
Witam . Czy masz siłowniki 5-cio przewodowe ,czy 2-wu przewodowe.Jeżeli 5-cio ,to czy masz podłączone przewody sterujące, czy tylko zielony i niebieski od silniczka siłownika.
kupiłem z Aliexpress chinskie silniczki,czekam na paczke,bede wymienial te silniczki i zobaczymy.
Schemat do zasilania silniczka?
Witam! Też mam problem z centralnym zamkiem padły dwa silniczki oraz sterownik czy ktoś wie gdzie on się znajduje? (2012r)
Dzieki za odpowiedź, a czemu centralny się nie odzywa jak nie przekrece tego czegoś w zamku, wogóle nie słychać silniczka.
Przekaźnik do wymiany. Po uszkodzeniu pierwszego silniczka jest przegrzany i czasem się sklei. Możliwe też, że wiązka w przelotkach drzwi przywiera i też pojawi się problem. Wtedy masz do wymiany silniczki. Nadal nie wiemy, czy centralka steruje silniczkami bezpośrednio (centralny zamek ma podłączone silniczki do centralki) czy pośrednio, z centralki...
Dobierz się do zamka i sprawdź czy silniczek reaguje, raczej do wymiany.
Rozebrałem siłownik c. zamka. Spalony komutator silniczka i wypalone szczotki , tylko dlaczego go spaliło ???
A nie prościej centralką emulować przycisk w H090? Czy w H090 przycisk z kłódeczka rygluje/odrygluje zamki jak nie ma kluczyka w stacyjce? Czy oryginalna centralka na złączu E wystawia masę w stanie spoczynku na którymś pinie? Jeśli tak to będzie zonk z sterowaniem bezpośrednim silniczków w zamkach.
Sprawdzałem, w bagażniku napięcie jest w przewodach zasilających silniczek(podczas tych pyknięć) Podłącz w to miejsce nie miernik, tylko żarówkę 12V/21W i zobacz czy "błyska" podczas zamykania i otwierania samochodu pilotem. Jeżeli tak - to siłowniki / zamki / instalacja drzwi do naprawy/wymiany Jeżeli nie, to masz problem z zasilaniem 12V lub masą...
Prawdopodobnie pozostaje kwestia wymiany tylko samego elementu zabezpieczającego w silniczku lub dopasowanie jakiegoś zamiennika
...albo skończył się silniczek w siłowniku...
Dla zasterowania centralnego zamka przez alarm należy dołączyć zwykły siłownik - jest to możliwe lub zamówić silniczek + krańcówkę.
jak się nie mylę to ta blacha jest przyklejona i chyba trzyma silniczek od szyby
Jeżeli nikt mądrzejszy nie pomoże znaleźć lepszego sposobu, to zawsze możesz zdemontować zamek i zamienić przewody które idą do silniczka 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Ja mam taką nie typową metodę ale działa, trzeba oklepywać drzwi ręką w okolicach zamka, jednocześnie bawić się pilotem zamykanie otwieranie aż w końcu zadziała, jeśli problemem jest zaśniedziały styk lub szczotki silniczka w samej jednostce siłownika zamka centralnego. Dokladnie tak. Probuj oklepywac i otwierac i zamykac centralny. Zobaczysz ze pusci...
Cordoba z bodajrze 97 roku a centralny raczej nie jest orginalny bo sa zwykle siłowniki z silniczkami
Spróbuj odłączyć wtyczkę przy centralnym zamku drzwi kierowcy (pisze o zamku, nie o sterownikach które są przy silniczkach).
Problem polega na tym, że nie wszystkie drzwi są zamykane i muszę ręcznie wciskać te "kołki" :) Nieraz uda się jednak zamknąć ale są potem problemy z otwarciem. Problem z silniczkami?
silniczek centralne zamek silniczek elektryczny zamek centralne silniczek centralne
kolektor słoneczny powietrzny statyczny adres samsung plazma ciemny ekran
bateria parkside styki zmywarka whirpool mruga start
Przekrój hydromotoru Linde HMF-02/HMV-02/HMR-02 – budowa, elementy, charakterystyka iRobot Roomba e5 – wymiana modułu szczotek, filmy instruktażowe YouTube