Wpust i klin
Chyba, że masz pecha i to krzyżak piasta trzeba zdjąć osłonę.
Naciągnij mocniej pasek lub kup nowy, prawdopodobnie ośka silnika ślizga się po pasku, wskutek czego nie wchodzi na wirowanie.
Nie padły dwa. tylko jeden.Nie chodzą dwa ponieważ układ nie widzi pozycji zero w jednym ze wskażników.A nie widzi jej dlatego bo oś silnika ślizga się w trybie który z kolei jest pęknięty(ten który drży). Zrób tak jak piszę i licznik ma zacząć latać.
Zapewne iskrzenie widać na komutatorze silnika po którym ślizgają się szczotki. Jest to normalna rzecz.
dwuskładnikowy Poxipol, Distal nie sklei tego.
Pewnie hamulec w silniku ślizga.
Nie myl sprzęgła hydrokinetycznego ze sprzęgłem "A". Błąd P0811 wyraźnie wskazuje na usterkę kosza A, który zapina się od 1 do 4 biegu. Wymień filtr oleju i olej, to na początek, o ile już nie "spaliłeś" kosz A. Poznasz to po zapachu spuszczonego oleju, zapach spalenizny. Ps. powinieneś mieć pięciobiegową skrzynię ZF5HP19FL o ile silnik jest 130KM.
Spawdź obsadzenie wiatraka na ośce silnika, czasami potrafi się ślizgać
Spróbuj naciągnąć pasek, lub wymień go na nowy. Silnik przy próbie odwirowania ślizga się i w tym momencie moduł przestaje podawać napięcie na silnik.
Oryginalny się rozciągnął dlatego będzie się ślizgał, ten od CD jest za mały tym paskiem hamujesz tylko silnik, pozostanie tylko zakupić oryginalny lub dopasować zamiennik.
Ponad 50 lat temu, na poczatku mojej przygody z samochodami, podczas przeglądu rozrusznika przesmarowałem bendix i nigdy później tego już nie robiłem. Po tej operacji rozrusznik pracował, ale nie kręcił wałem silnika (ślizgał się). Nie pomogło mycie bendixu, to była loteria, czy zakręci. W moim przypadku skutecznie pomogło, po zaskoczeniu silnika, przy...
Ja się bałem czy tak małe koło pasowe nie będzie ślizgało, silnik powinien sobie dać radę myślę. To powyższe to nie jest jakiś ten cały shamal ns59 czy jakoś tak?
Znalazłem wkręty w obudowie. Wentylator był zablokowany i wał silnika się ślizgał.
Ale czy silnik kręci normalnie? Bo jeśli tak, to moze padło sprzęgło i się ślizga. Silnik wtedy wyje a "motór" nie jedzie... A wtych wynalazkach, naprwianych po stodołach zdarzyć się może wszystko: kompresja, uszczelki, simmeringi, sprzęgło, świeca, cewka, przerywacz itd, itp. Po prostu kupiłeś sobie "puzzle", które trzeba bedzie doprowadzić do stanu...
Witam. Ta sprężarka powinna dobić do 10 barów. Luźny pasek może być przyczyną, że bije tylko 3 bary. Zwiększ ciśnienie, zobaczysz, czy będzie chodzić czy będzie się ślizgać pasek. Może silnik pracuje dobrze, tylko się pasek ślizga. Ale co za problem przesunąć silnik i naciągnąć pasek?
Złe rozumowanie, najpierw manometry jak będzie za duże ciśnienie to sprzęgło będzie się ślizgać.
W T25 napęd jest rozwiązany inaczej, jeśli chcesz mieć koło pasowe to potrzebujesz przystawki, zerknij sobie do zestawów wspomagania kierownicy do C330, tam jest ta pompa ze stosownym wspornikiem. Do tego masz chyba źle dobraną szerokość paska klinowego. Prosty silnik elektryczny nie napędzi Ci takiej pompy.
W pralce ślizga się pasek po kole pasowym przez co czasem pralka nie umie zrobi obrotu bębna. Nie dawno dziadek powiedział mi że trzeba wyregulować silnik, niestety dziadek mieszka daleko od mojego domu więc nie mógł pokazać jak to zrobić. Proszę napiszcie jak to zrobić.
zalecam silnik krokowy że nie trzeba kontrolować jego pozycji, nie trzeba krańcówek ani enkoderów. Oczywiście pod warunkiem że jakiegoś kroku nie zgubi, bo wtedy kaplica. W tych maszynach o których pisałem że silniki krokowe poznawałem tak właśnie było. Dopóki silnik był zimny - wszystko działało cacy. Wystarczyło że się rozgrzał (a grzał się w czasie...
Tak, tylko chodzi mi o potwierdzenie przez "znawców" czy to wina pasków, bo z mojej praktyki wiem, że paski zazwyczaj pękają i przerywają się, ale nie słyszałem o rozciagnięciu się gumy w paskach - zwłaszcza w sprzęcie SONY klasy QS - ten deck jest właśnie tej klasy.
Jeszcze nie miałem przypadku by był uszkodzony simering od strony koła zamachowego i żeby przez to ślizgało się sprzęgło. Tam jest dość znaczną odległość od sprzęgła do simeringu. Gdyby on puścił to kapał by olej pomiędzy skrzynia a silnikiem. Będzie to widać po zdjęciu osłony silnika od spodu. Może kolega lubi jeździć z nogą na pedale sprzęgła bądź...
Czy to jest normalne że Scenic I z silnikiem F3R i skrzynią DPO pali 16l/100 po mieście, 10 w trasie? Zaczynam się zastanawiać czy coś w skrzyni się nie ślizga, bo silnik nie poraża dynamiką jak na te niby 115 KM...
Bendix się ślizga
To ja dodom że tym chevroletem ludzie jeżdżą jak wyścigówką z racji dużego silnika , 1500 to nie pojemność silnika jak by sie wydawało :) a potem są skutki , skrzyni rozsypki. Daj namiary na gościa co ci tę skrzynkę remontował.
http://wandysku.dyn.pl/simson/instrukcje...
Witam. Mój quad 125 ma bardzo wysoką kompresję po wymianie cylindra wraz z tłokiem itp. Rozrusznik ma ledwo siłę zakręcić silnikiem, a z pchnięcia zakręci, ale się ślizga po podłożu.
Witam, co zrobić, jak nie idzie wyregulować docisku sprzęgła? W silniku rowerowym 2t 80cc. Jak mam za słabo dokręcone, to ślizga, a jak troszkę bardziej dokręcę, to mniej troszkę ślizga, ale nie wysprzęga. Na nowych klockach jeszcze bardziej ślizga i robi się jakaś plama czarna na nich. Czego to może być wina?
Jeszcze jest taka możliwość, że zużył się kondensator pracy w silniku (zakładam że to standardowe wykonanie czyli 230V). Ale że stwierdziłeś że to wina paska to nie wnikam. Owszem, te chińskie wiertarki nie mają zbyt dużej mocy i przy przełożeniu na najwyższe obroty silnikowi brakuje mocy, albo się paski ślizgają. Zawsze można podjechać do hurtowni...
Możliwe, że jedna z faz silnika ma złe połączenie. Gdybyś obejrzał film to byś takich bzdur nie pisał, ewidentnie widać że silnik pracuje a pasek się ślizga na kole silnika. (at)biurostrefaprania Wymienić pasek i/lub sprawdzić jego naciąg.
Nie ma tam jakiegoś sprzęgła pomiędzy silnikiem a wałem ? Może się ślizga? Sam silnik "ma moc"? Jak się zachowuje przy próbie hamowania?
Może w twoim przypadku wystarczy naciągnąć mocniej pasek. Wykonuje się to luzując śrubę poniżej dużego koła napędowego (kręcąc w lewo, odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) i obniżając cały zespół silnika (czarny na zdjęciu) i dokręcając śrubę po regulacji. Dopiero, jak nie da się niżej opuścić silnika a pasek się ślizga, wymieniamy na krótszy . Zdjęcie...
Mając małe narzędzia i małe dłonie, da się to zrobić. Jednak bardziej fachowym jest, wyjęcie moduł mechanizmu z magnetofonu. Zatrzymywanie w trakcie odtwarzania i nagrywania nie jest, moim zdaniem, spowodowane rozciągniętym paskiem łączącym silnik z kołem zamachowym. Jeśli pasek nie ślizga się względem rolki na silniku i koła zamachowego, to na pewno...
albo silnik gubi kroki, albo frezuje filament Albo radełko się poluzowało i ślizga na osi silnika.
Sprawdź pilnikiem wałek czy go bierze a nie ślizga się będziesz wiedział czy utwardzony.
prawde mówiąc to ja tam nie widze możliwości regulacji... jest zawór ssący wchodzi w prowadnice i pod odmą jest na nim sprężyna i zabezpieczenie zakładane na niego, a dalej jest popychacz który już w komorze silnika ślizga się po wałku rozrządu. Chyba że podpiłować w miejscu gdzie styka się popychacz z zaworem na luzy jak kolega podał?
Bez odkręcenia tyłu pralki trudno stwierdzić. Może przy silniku ośka ,ślizganie paska, lub coś wpadło między bęben.
Witam. Sprawdź stan szczotek węglowych w silniku pralki i pasek napędowy pralki czy się nie ślizga.
Jak by było sprzęgło to by się to działo cały czas a nie tylko na ciepłym silniku
Ja mam przekładnie małą bo na silniku 140 na stożku (stożek 100) 160 i nic się nie ślizga silnik 4KW.
Wymień w takim razie wysprzęglik na początek. Jeśli to nic nie da to i tak trzeba demontować skrzynię, a już przy jej zdemontowaniu jak masz sprzęgło na wierzchu, to jakie by nie było i tak warto założyć nowe, nawet może z dwumasą, bo ten silnik posiada dwumase.
Teoretycznie może się słup oderwać od podłoża, łapy mogą się połamać... Ale to teoria, przy przeciążeniu pasek ślizga/silnik staje w miejscu.
Może sprzęgiełko jednokierunkowe rozrusznika jest zużyte i się ślizga, przez co silnik ma zbyt niskie obroty, by odpalić.
Silnik jak to silnik. Tym bardziej że radio ma swoje lata. Często spotykam się z uszkodzeniami silników w CD. Potraktuj go "chemią" albo wymień od razu na nowy (nowszy). Sprawdź jeszcze czy nie jest pęknięty talerzyk (plastik też się starzeje), potrafi się wtedy ślizgać. Pzdr
Czy rolka nie ślizga się po oponie?
Silnik nie jest za słaby, bo występuje tutaj duże przełożenie. Jednak jego słabą stroną przy pasku może okazać się właśnie mały kąt opasania koła przez pasek. I ślizganie się. Po rozwiązaniu przeniesienia napędu mocy powinno wystarczyć.
To tak jak z LPG w samochodzie, kiedy po montażu nagle sprzęgło ślizga, żarówki się przepalają i silnik bierze olej. Po prostu niektórzy klienci są przewrażliwieni i doszukują się na siłę jakichś usterek nie ważne czy to nowy telewizor czy kafelki w łazience. Wystarczy, że wszystko będzie dobrze zamontowane i nie będzie kłopotu. Nie ty pierwszy i nie...
Zobacz czy ci nie ślizga pod obciążeniem, po prostu kręcąc za wiatrak alternatora musisz zakręcić wałem silnika.
Witam W samochodzie Fiat Siena (silnik 1.4; rok prod.1999; ok.70 tyś. km) jest zablokowan oś alternatora - po uruchomieniu silnika ślizga się pasek klinowy. Naciąg paska jest dobry. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ewentualnie w jaki sposób można najprościej wymontować alternator z tego auta ? Będę zobowiązany za wszelką pomoc
Witam. Winy upatruję w luźnym pasku silnika ładowania, kiedy to wspomniany pasek ślizga się po rolce. Proszę spróbować wspomóc palcem pracę rolki naciągowej w chwili włączenia funkcji PLAY, powinno zadziałać. Druga sprawa zużyty ( często brudny ) przełącznik funkcji powoduje podobne problemy jakie kolega opisał.
Zwróć uwagę też na półpanewki, po których ślizgają się te pierścienie. Jak są duże rowki, to głowica do naprawy/wymiany.
Za luźny pasek gumowy nie dociska szuflady do mikrostyku. Silnik się ślizga po pasku. Możesz to sprawdzić dociskając ręką szufladę. Silnik powinien stanąć. Mam podobne objawy, ale jest problem z dokupieniem paska.
Zaobserwuj czy obraca się silnik. Możliwe że pasek się ślizga.
No to jest typowy objaw skończonego sprzęgła. Tarcza pewnie zrobiła się za chuda i docisk nie jest wstanie jej ścisnąć z normalną siłą i wytworzyć tym samym tarcia statycznego o odpowiedniej sile. Nie napisałeś czy benzyna czy diesel. Ale po tym że ślizga powyżej 2500RPM sądzę że benzyna ,bo wtedy właśnie silnik uzyskują największy moment obrotowy (3000-4000...
Po twoim opisie ciężko coś powiedzieć. Nie wiemy czy to silnik przerywa i nie wchodzi w obroty czy silnik chodź dobrze a ślizga się sprzęgło.
Zostaw ori silnik. Jak słabo przyspiesza to sprawdź gdzie problem. Czy już silnik kończy żywot czy paski się ślizgają.
Słuchaj-da się to naprawić.Da się ,ale to wymaga cierpliwości.W najprostszy m przypadku robimy tak-wyjmujemy płytę sterownika z obudowy.Podpinamy do instalacji samochodu.Zapalamy.Jak silnik pracje delikatnie obstukujemy płytę trzonkiem srubokręta,i słuchamy rytmu silnika.W tym miejscu gdzie jest niełącz silnik zmieni rytm.Mozna też płyte delikatnie...
Obroty idą do góry, ale auto nie przyspiesza Zostańmy przy tym stwierdzeniu. Wiesz co to i jakie są objawy ślizgania sprzęgła? Czy startując z jedynki też są takie objawy że obroty idą do góry dość ostro a auto słabo się zbiera. Trzeba tu rozróżnić dwa problemy. Ślizganie sprzęgła. Usterka silnika.
Sprawdź czy pasek jest prawidłowo założony oraz napięty. Pasek nie może się ślizgać w czasie jazdy.
Witam, przy wszelkim 'roztaczaniu' - trzeba zastosowac 'minimalnie grubsze' okladziny sprzeglowe, bo widocznie zostaly naklejone / nanitowane zbyt cienkie albo zbyt lekkie, zbyt twarde, itp. ? Dlatego teraz nastepuje poslizg sprzegla na kazdym biegu - bo okladzinom 'brakuje grubosci' / o tyle, ile zostal 'roztoczony' beben sprzegla odsrodkowego, niestety...
Jeśli pod obciążeniem spada napięcie to wtedy wina kabli gniazdo wtyka przełącznika. A jak zrobione jest przekazanie napędu, jakie koła na pile silniku? (silnik momentalnie zwalnia do zera.) Silnik czy piła może paski/pasek się ślizga.
Zostaw elektronikę w spokoju. Po włączeniu do sieci mechanizm soft-touch przechodzi rodzaj autotestu. Uruchamia na krótko silnik, klika elektromagnesem lub silnikiem rozrządu i ustala pozycje STOP. Jeśli coś jest nie tak (np.paski się ślizgają) kręci dłużej.
Mode switch jest czyściutki. Paski wymieniałem, ale na jednym z filmików widać, jakby silnik kręcił, a pasek się ślizgał, tylko nie jestem pewien, czy to wina paska akurat...
http://obrazki.elektroda.net/50_12871436... Piła jak na zdjęciu, nie ma żadnych naklejek/tabliczek, tylko to co widać. Poszukuję do niej dużej zębatki - prawdopodobnie podczas startu i obciążeniu ślimak silnika ślizga się na zębatce, słychać niesamowity pisk. Zębatka jest plastikowa, chyba nigdy nie wymieniana, przy następnej rozbiórce zrobię...
Ale możesz powiedzieć co znaczy "bez zmian" - Dalej się ślizga pasek, silnik nie startuje, nie ma mocy (można sprawdzić nawet ręką)?
Witam. Pisk może być spowodowany docieraniem się szczotek silnika, lub pasek ślizga(mimo wszystko silniki mają charakterystyczny przydźwięk podczas pracy). Nie ma co się przejmować, pralka jest na gwarancji i niech się dzieje wola nieba.
Witam. Szukałem jeszcze po znajomych ale nic z tego. Zamieszczam zdjęcia. Uszkodzenie to pęknięta końcówka na osi silnika - ślizga się. Sama końcówka plastikowego trzpienia jest spłaszczona. http://obrazki.elektroda.pl/9868712000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8273100000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3258515800_1...
Czy problem może być po stronie silnika?... ...Bo mam wrażenie że nie wchodzi na max obroty. Jeśli silnik nie ma odpowiednich obrotów (zbyt niskie), to sprzęgło może się nie zesprzęgnić, skoro jest odśrodkowe, lub gdy obroty silnika są na granicy zadziałania sprzęgła, to przy obciążeniu sprzęgło może się ślizgać lub rozsprzęglać gdy obroty silnika...
Trochę dziwny przypadek bo ja w całym moim życiu widziałem i codziennie widuję koty wyłącznie pod samochodem lub w komorze silnika. Koty ślizgają się po lakierze i albo te sa oswojone (zwrócić się do dokarmiającego/właściciela) albo ktoś dla żartu rozlał Walerianę. Jesli ciemny lakier to pewnie sie wygrzewają i froterują lakier. W zimie problem zniknie...
Czy to tacka czy zasysacz na wałkach silikonowych czy jeszcze inny rodzaj szuflady - nie ma to znaczenia. Zawsze stosowany jest pasek, ponieważ w razie blokady to on zabezpiecza przekładnię przed ew. uszkodzeniem. Pasek po kilku latach potrafi się wyciągnąć tak, że mimo pracy silnika napęd nie działa. Piszesz że pasek jest cały - fajnie, ale czy potrafisz...
Bardzo prawdopodobne, że przy większym obciążeniu podczas ładowania taśmy na dysk ośka silnika LOADING ślizga się w pękniętym ślimaku i po przekroczeniu limitu czasowego procesor wyłącza.
To mozliwe ze sprzęgło bedzie sie ślizgać od niecofniecia sprężynek? Bo to ślizga sie a nie ciągnie
cześć. mam problem z taką przekładnią a widzę już dużo dzięki tematowi wymiana łożysk. mam silnik aeg a jest to prawie bafang. Mój problem to uślizg korby, tzn naciskam pedał rower rusza silnik działa ale jakby sprzęgło się ślizgało. jak zespolony jest wałek korby z zębatką? na wcisk? jak to naprawić .pozdro
ok zrobiłem. Usterki to: 1. pęknięte kółko pasowe na silniku capstana - ślizgało się 2. luźne paski na load silniku pozdrawiam Proszę używać przycisku "zamknij temat" (symbol kłódki)
Spoko! nie są wrzliwe- mozna zmieść kurz pędzelkiem. Może nie ma impulsów DPG z silnika głowic. Moze ślizga sie pasek na silniku wykonawczym (ale sorry- nie pamiętam dokładnie tego mecha)
dźwięk faluje, ma tendencję do zwalniania, nie da się tego wyregulować potencjometrem regulacji obrotów. Albo pasek, albo silnik, albo rolka dociskająca taśmę do wałka napędowego. W każdym razie na tych elementach bym się skupił. Co do paska - w magnetofonikach tego typu ważne jest dobranie paska - konkretnie jego wymiar nie może być za duży (bo przy...
Sprzęgło się ślizga. Zapewne się już skończyło, w końcu ciągnik nie młody.
Jeśli zatrzymuje się silnik (nie ślizga się pasek) to spróbuj chociaż nasmarować panewke i zobacz czy się poprawi. A na przewijaniu jest największy opór mechaniczny zwłaszcza pod koniec taśmy :)
A jak ta chłodnica/skraplacz na dachu też jest czysta? Kompresor ze sprzęgłem? Może sprzęgło ślizga (robi się gorące). Jak silnik się przegrzewa to pierwsze wyłącza klimatyzacje.
Nie mam pojęcia o co chodzi Przecież napisałem o co. To jest sprzęgło jednokierunkowe,które zaciska się kiedy kręcisz rozrusznikiem,a jak silnik odpali to się ma ślizgać żeby się rozrusznik nie rozleciał.U Ciebie slizga się w obie strony. Pytanie jeszcze czy czasem nie włożyłeś akumulatora odwrotnie,bo takie rzeczy ludziom się dzieją ...
a czemu niby niebezpieczne? właśnie na luzie masz najmniejszą szansę wpadnięcia w poślizg bo koła toczą się jak chcą, nie są ani hamowane ani napędzane więc nic nie wymusza zrywania przyczepności ale ja nigdzie nie pisałem żeby wyrzucać na N w trakcie jazdy (nie jest to co prawda szkodliwe, ale bez sensu, bo potem trzeba znów załączać D), ja tylko pisałem...
Silnik pod 230V na krótko działa prawidłowo. Mając na myśli że programy są ok to to że wszystko robi oprócz wirowania wirowanie w każdym programie jest na bardzo wolnych obrotach. Przychodzi mi do głowy triak lub wysypane sterowanie. Silnika podpiętego na krótko nie da się zatrzymać więc silnik chyba ok. Pasek się nie ślizga. Silnik można zatrzymać...
ja bym sprawdził na wstępie szczelność tłumika który był przecięty, a drugą rzeczą czy sprzęgło się nie ślizga.
Zacznij od sprawdzenia czy pasek napędowy pralki się nie jest zbyt luźny i się nie ślizga. Warto również sprawdzić w jakim stanie są szczotki węglowe w silniku napędowym.
Sprzegło zrobiłem...Musiałem idealnie wyregulowac połałtomat sprzegła i olej zmieniłem na superol...Dzieki za rady!! Ps. A motor i tak sprzedaje....:)
Kolego-nakładasz na nakrętkę centralną klucz i kręcisz nim. Jeżeli uda ci się zrobić tak, że koło alternatora się poruszy nie wprowadzając przy tym w ruch koła pasowego silnika to ślizga pas. Proste?
Z opisu zrozumiałem, że rozrusznik kręci, jednak "na pusto", tzn. nie kręci silnika. Jeśli tak jest to ślizga się bendix rozrusznika, nowy około 50 zł. Wymiana banalnie prosta. Bendix przy dużych obciążeniach zrywa przyczepność i "ślizga się" zamiast kręcić silnikiem. Przy wyjęciu bendiksa można nim pokręcić w rękach - zerwany, a powinien trzymać. Poniżej...
Albo się paski ślizgają, albo kondensator, albo uzwojenie spalone.
Cześć. Myślę że instrukcja jest głównym wyznacznikiem. Na zdjęciu z eBaya ktoś miał dłuższy pasek to założył. Zapewne to tylko rolka dociskowa, nic nie napędzająca więc kierunek jej obrotu nie ma tu znaczenia. A i ostatnia kwestia to jak transmisja oplata szajbę silnika, przy opcji z ebaja pasek może się na niej ślizgać.
Silnik przeważnie jak kapitan okrętu - schodzi ostatni. Grzał się - co było łatwe do sprawdzenia chyba? A ten fakt pominąłeś podczas diagnozy. Samo grzanie się mogło wynikać z kilku powodów - albo zwarcie w uzwojeniach, albo na komutatorze, W tym drugim wypadku wystarczyłoby porządnie wymyć komutator i przestrzenie między lamelkami. Dopiero zwarcie...
Witam, poszukuję smaru (lub zamiennika), który był używany w tych deck'ach, ponieważ nie ma go we wszystkich miejscach, i przez to po wciśnięciu "play" zawiesza się. Próbowałem wazeliną, ale to nic nie dało, gumka myślę że jest ok. Chodzi mi o takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/8925254500_1... W prowadnicy jest jedno takie miejsce,...
Witam. Różnica predkości walka wejściowego a silnika powoduje że GS zwraca taki bąd. Jeżeli nie ma w silniku usterki MR X 03XXa to pozostaje tylko sprzęglo
Z tego co piszesz kolego to wychodzi że po nagrzaniu się silnika zaczyna ślizgać się sprzęgło, więc raczej masz je do wymiany, lub pompka sprzęgłowa jest wadliwa lub uszkodzona, bo z twojego postu nie wynika czy masz nową pompkę sprzęgła czy wysprzęglik.
Witam, niedawno stałem się właścicielem 2 quada 110, który kupiony był bardzo tanio z powodu zerwanego gwintu świecy w głowicy. Naprawiłem gwint i silnik odpalił, ale coś stukało od strony sprzęgła. Biegi wchodziły i sprzęgło się nie ślizgało. Zacząłem rozbierać silnik w celu sprawdzenia, co jest nie tak. Okazało się, że rozsypał się włącznik sprzęgła...
Dzień dobry, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu z kluczem udarowym EINHELL TE-CW 18 Li BL, objawy to działa w miarę do 100 Nm, a powyżej się ślizga i nie daje rady, dosyć luźno można kręcić nasadką i obracać silnik z całym mechanizmem, co kiedyś było chyba niemożliwe. Wewnątrz wszystko wygląda ok i czy jest możliwość rozebrania sprzęgła-elementu...
Witam , nabyłem silnik do traktorka pierwszy raz mam styczność z takimi pojazdami i tu mój problem nie posiadam koła pasowego do tego silnika , może ktoś wie jak zamontować czy tam wchodzi tylko klin i czy to nie wypadnie, i też czy jesli kupię ze zbyt mała średnica to nie będzie problemu z ślizganiem się paska ? Silnik Briggs'a z wałem 25mm
Jak dasz paski za skrzynią to zapewne będą się ślizgać
Tak jak przypuszczałem. Wymiana tarcz nie pomogła. Wada leży chyba w czym innym. Sprzęgła nie mogę wyregulować tak by było dobrze. Jak dokręcę nakrętkę to się ślizga. Jak odkręcę trochę, to ciągnie. Nie mam głowy do tego. Spróbuje zamontować kosz sprzęgłowy z drugiego silnika.
Myślimy, że tych rowków powinieneś mieć kilka, coby się na małym kole nie ślizgało
Tarcza do wymiany.
silnik roweru ślizga sprzęgło ślizga magnetowid ślizga
climatronic regulacja dozownik płynu zmywarki sterowanie rolet zewnętrznych
Jak rozebrać suszarkę Philips HP8232 ThermoProtect? Sharp Aquos cztery mignięcia diody – nie włącza się, błąd zasilania lub podświetlenia