Obydwa silniki mają zapłon elektryczny czyli posiadają czujnik Halla. Gdzie tam widziałeś czujnik Halla? Tam jest zwykły impulsator magnetoindukcyjny. Do tego silnika przychodzi moduł typu Digital DC-CDI z wbudowanym immobilizerem. Nie dopasujesz innego, szczególnie z tak progresywną charakterystyką kąta wyprzedzenia zapłonu. Prościej kupić całego...
Pierwsze co zrób wypnij z modułu kabel odcinający zwykle czarno biały wykluczymy wtedy jakś odcinke jeśli oczywiście mamy zapłon AC
Mam silnik 50cc 4t w junaku 901 z iskrownika wychodzą 4 przewody w kostce do podłaczenia. Kupiłem silnik 125cc kompletny i z iskrownika wychodzi kostka 4 piny + 1 przewód. Nie wiem gdzie mam podłaczyć ten piąty przewód. W silniku 50cc mam zapłon 8 cewkowy a w tym 125cc jest 6 cewkowy Kostki pasują idealnie tylko nie wiem gdzie podłaczyć piąty przewód....
Sprawdź luzy zaworowe. Sprawdź iskrę gdy zgaśnie ale na SAMYM KABLU bez fajki. Czy ssanie jest zamknięte?
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Domowe środki.(podstawowe klucze, strzykawka i wiedza) 1. odciąć paliwo, wykręcić świece. 2.sprawdzić iskrę 5 razy energiczny ruch rozrusznika (przepompować resztkę paliwa w komorze) zawiera się to w tym punkcje. 3. wkręcić świece 3 ruchy rozrusznikiem jeżeli nic..... 4. wlać nakrętkę paliwa przez gaźnik 5 razy szarpnięcie... nic 5. wlać trzy nakrętki...
Strzelanie najczęściej spowodowane jest chwilowym brakiem iskry w komorze spalania, a paliwo napływa. W pewnym momencie pojawia się iskra i dochodzi do wybuchu mieszanki. Spróbuj wyregulować wyprzedzenie zapłonu.
Czy aku jest sprawny? Czy połączenia są OK? Gdzie mierzysz napięcie? Jaki dokładnie to był miernik? Jeżeli aku i połączenia są OK nie ma możliwości skoków napięcia. Aku działa jak gigantyczny kondensator a przez to tłumik drgań. O ile zwarcie w regulatorze może "spuścić" napięcie do zera (ale coś się będzie palić!) o tyle żadna prądnica nie nie da tyle...
Witam kolegę odrazu zacznę by się nie rozpisywać hehe... Junak 905 euro4 czyli wtrysk, zrobiłem jak kolega, zamieniłem 50cc na 125cc cały silnik, yebalem przepustnice wtrysk i pompę po złożeniu wszystkiego odpali fakt... kontrolka komputera, wiadomo pomarańczowa. No i co,,, moc jakby zmalała 5tys odcinka masakra... Po dłuższej myśli sprawa wygląda tak,...
Dzień dobry, W maxiskuterze stuka w silniku na wolnych obrotach występują stuki. Nasłuchując wychodzi po stronie rozrządu, ale ścieżko namierzyć czy góra czy dół. Po głowie chodzą opcje : 1. Łożysko/a główne wału korbowego (luz i miarowe stukanie) 2. Łańcuszek rozrządu/ napinacz ( minimalne falowanie obr na jałowym) Stukanie występuje na wolnych obrotach....
Po pierwsze akumulator , jaki bym zastosował to wyłącznie aku z płynnym elektrolitem. Akumulatory w technologi AGM lub żelowe wymagają stabilnego napięcia ładowania nie przekraczającego typowego napięcia gazowania elektrolitu. W innym wypadku aku szybko straci swoją pojemność z powodu odparowania wody z żelu. Akumulatory kwasowe z płynnym elektrolitem...
witam ;) mam motorower jincheng ze wstawionym silnikiem 125ccm... i jeżdżę na module od 50ccm... jednak jak założę ten co dostałem z 125ccm nie ma różnicy... więc postanowiłem sie z nim troszkę pobawić .... rozebrałem go i ukazały mi sie - 3 kondensatory - 3 oporniki - 3 diody prostownicze - 1 tranzystor i teraz nasuwa sie pytanie czy jak bym pozmieniał...
Jak największy cylinder, plus dobrana do niego głowica z wałkiem rozrządu, do tego gaźnik z większym przelotem plus tuningowy moduł zapłonowy - i wyjdzie niewiele taniej niż 1000zł za silnik 110 czy 125ccm. Oczywiście mówię o markowych częściach tuningowych, nie szrocie z portali aukcyjnych.
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
W silnikach Piaggio 125-180 cm³ 2T stosowano dwa typy układów zapłonowych i cewkomodułów, do silników chłodzonych powietrzem ze stałym kątem i do silników chłodzonych cieczą ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Możliwe że założyłeś niewłaściwy moduł. Skontroluj punkt zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej. http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/Piaggi...
Witam. Mimo że moduł jest do motocykla to temat tyczy się elektryki więc wybrałem ten dział, jeśli nie jest odpowiedni, proszę przenieść. Problem polega na tym, że przerabiam skuter z 50cc na 125cc. Silnik już założyłem, czas na elektrykę. Schemat mam właściwy, wszystko niby się zgada ale mam problem z podłączeniem modułu. Nie mam oryginalnych kostek...
Z tymi zaworami to jest tak , że nie które nie posiadają żadnej regulacji . Pisze o tym gdyż z kilkoma się spotkałem z takim rozwiązaniem . :| Podobnie jak stały punkt zapłonu , nie ma co regulować . :|
Ustawianie zapłonu WSK3, 125ccm. (źr. książeczka "MOTOCYKL WSK Pojemność 125ccm Instrukcja obsługi 79r") [...] Po zdjęciu prawej osłony silnika sprawdza się rozwarcie styków przerywacza, obracając w tym celu wirnik prądnicy-iskrownika najlepiej przez pokręcanie ręką. W razie potrzeby rozwarcie styków reguluje się przez zluzowanie wkrętu ustalającego...
sprawdziłem jeszcze przejście z kostki obrotomierza do modułu i tak : Obrotomierz kostka 3 piny kabel pierwszy czarno zielony i miernik piszczy na przewodach z modułu zielono czarny , niebieski , biało niebieski, biało czerwony. Obrotomierz kabel biało czerwony i miernik piszczy na przewodach z modułu brązowy Obrotomierz kabel niebieski i miernik piszczy...
Witam, a nie bedzie przypadkiem tak - ze spadnie wtedy jeszcze znaczaco moment obrotowy silnika WFM, bo kolo zamachowe w tym nowym zaplonie jest duzo mniejszej srednicy i lzejsze - niz stare kolo 'magnesowe'..? Zeby silnik WFM mial moc jak w latach 50/60-tych, to i tak trzeba by bylo go najpierw zasilic paliwem 72 - 75 Oktan, bo na takie ten silnik...
Drugi temat - jedna sprawa w sumie. Witam. Silnik posiada elektroniczny wtrysk paliwa, jeden cylinder ale dwie świece, dwie cewki zapłonowe i dwa tranzystory IGBT sterujące. Taka oto sytuacja: Na lewym obwodzie jest OK - motor wkręca się do odcinki czyli 10000. Na prawym jest źle. Po dojściu obrotów do 6000 ucina iskrę i RPMy dalej nie pójdą. Dosłownie...
zapłon pochodzi od suzuki rm 125 ccm i po przełożeniu go na prawą stronę ustawię magnesy z piastą żeby grało tylko chodzi czy ten moduł się nie spali ? Nie znam się na elektronice a ten moduł to trochę drogi gips. Chodzi o to że moduł też jest od suzuki rm 125ccm od zapłonu z lewej strony. Biorąc to na logikę to nie powinno mieć znaczenia dla modułu...
Witam, Temat będzie dotyczył zastosowania w silnikach S06 i podobnych alternatywnych gaźników. Posiadam dwa silniki S06 150ccm oraz S34 125ccm. Obydwa fabrycznie wyposażone w gaźnik g20. Próbuje zastosować gaźnik DELLORTO PHBG 21 AS. Skutek mizerny... Zbyt bogata mieszanka. Dysza główna 70, wolnych obrotów 50, ssania 60, iglica najniżej. Leje się z...
Posiadam wymieniony w tytule motocykl. Silnik to 125ccm, 4T, jeden cylinder (sk156fmi). Problemem jest właśnie rzeczony obrotomierz. Po odpaleniu silnika wskazówka delikatnie unosi się (najchętniej wtedy, gdy dostaje wibracji), ale po dodaniu gazu nie reaguje. Jeśli wskazówkę delikatnie przesunie się w okolice 8 - 9 tys. obrotów, wtedy zaczyna reagować...
Witam, zarejestrowałem się specjalnie, bo chcę pomóc wielbicielowi WSK 125ccm. Iskra na świecy jest w momencie początku otwarcia przerywacza i ten moment powinien być 3mm przed GMP tłoka a przerwa na przerywaczu 0,3mm do 0,4mm. Po mojej WSK z lat 70-tych została mi tylko instrukcja obsługi - mogę podesłać, podaj namiary. Ja WSK mam ze złomu bo mamy...
Dzień dobry, Silnik 125, 4T, jeden cylinder, 4 zawory, dwie świece zapłonowe, wtrysk paliwa elektroniczny. Brak błędów OBD, sonda nowa, inne czujniki sprawne, łańcuszek rozrz. nowy, filtr pow. czysty, najechane 14tys.km. Niedawno zrobiłem kilka razy pomiar kompresji, wyszło 4 bary ! 8-O Silnik odpala bez kłopotu. Reaguje żwawo na manetkę. Moc wyczuwalnie...
Np. Romet Zetka 50 - potem bez problemu (przynajmniej mechanicznie, bo z papierami to może być więcej zachodu - to różne pojazdy: motorower i motocykl, przeróbka ze 125 na 150+ jest już bezproblemowa) zrobisz z niej 125, a nawet 150 czy 175. Wygląda jak motocykl i jakoś tam jeździ z silnikiem 50ccm. Niestety w budżecie raczej się nie zmieścisz. Mam...
Witam. Jestem początkujący w tym temacie. Jakiś czas temu stałem się posiadaczem takiego jakby crossa, rama jest od Yamahy DT80 a silnik to jakiś chiński 125ccm. Mój problem polega na tym, że gdy silnik się zagrzeje to nie ma iskry. Cewka zapłonowa myślę że jest sprawna, ponieważ gdy jest zimny to pali od kopa, a po przejechaniu jakiegoś 1km zaczyna...
Skuter, to nie samochód i akumulator jego to 4-9Ah, a nie 40-80Ah. Może w tych nowych i najnowszych 125cc jest inaczej, ale moim starym elyseo dokładnie jak w romecie. Stacyjka, hamulec i przycisk stertera. Kierunki, klakson i stop po włączeniu zapłonu, światła po odpaleniu.
Tak przewijałem całą prądnicę. Już to pisałem: 1 cewka WN (zwojów nie liczyłem :P) drucik bodajże 0.17mm 2 cewki ładowania drutem 0.9mm 5 cewek świateł druciskiem 1.1mm 1 korpus WN wystarczy, oryginalnie były 2 ale były nawinięte 3 (!) cieniutkimi drucikami równolegle, po prostu parodia, chińczyki naprawdę kładą w te sprzęty co mają pod ręką. Testowane...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
silnik 125cc 125cc silnik silnik buczenie zapłon
renault megane bezpiecznik wycieraczka videodomofon samemu klejenie zderzaka
polonez abimex parkside robot koszący
Audi A3 8P Sportback - tylna lewa lampa nie świeci Kody błędów P04800 i P048068 w Mercedes W205