czyli do tego silniczka potrzebuje od 1-60 Ah I sterownik chyba też, bo to jest silnik BLDC.
Cóż - z metod nie ingerujących w gwarancję pozostaje dodatkowe nasmarowanie śruby rzadkim smarem (np w sprayu półstały biały Wurtha) i sprawdź osiowość uchwytów bramy i słupka czy coś się nie zgięło. Ale skoro na początku działał, jak napisałem - przestaw amperometrykę przed przyuczaniem na minimalną czułość. może przy pierwszym montażu tak ktoś zrobił...
Napięcie silnika to 230V moc to 600W. Nie wiem, czy dobrze próbowałem wyliczyć pobór prądu poprzez podzielenie watów przez napięcie? Wtedy wychodzi tylko 2.6 ampera. Czy to możliwe żeby silnik pobierał tak mało prądu? No przy zasilaniu 230V będzie pobierał mniej więcej tyle prądu. Jednak przy 12V będzie pobierał około 50A. I niższe napięcie to przy...
Witam ja zastosowałem baterie li-ion 3400 mAh i smiga 20/30 minut prada sie wyłancz po 18 min. Ale jak go wyΠłączysz i włączysz to yjezdzi dalej no i w bateri zostajejeszcze ponad tysiak mAh nie grzeje sie tak no i ma mniejszą moc. Mam pytanie odnośne zębatek, co jaki czas misβisz mu zmieniac zebatke odbierajacą bo mi zjada co dziennie jedna...
chciałbym kupić wlasnie te silniki no ale nie wiem czy takie mogą być pod ten sterownik.... W oryginalnym układzie nie . 1) cały sterownik łącznie z silnikiem zasilany jest napięciem 5 Volt , natomiast silnik z podanego linku pracuje na napięciu 3,9 Volta 2) Tranzystory (2SD1209) zastosowane w sterowniku są za mikre . Ich prąd to 1 Amper w czasie gdy...
Jak masz jeszcze ten akumulator (naładowany), to możesz zmierzyć ile prądu pobiera ten silnik (czyli ile amper). Załóżmy, że będą to 3 ampery. Kupujesz wtedy transformator sieciowy na około 7V i prąd minimum 4A. Do tego dajesz mostek na prąd 10A. Przypuszczam, że silnik bierze mniej prądu podczas pracy, ale zasilacz 5V 1A ma zabezpieczenie i dlatego...
Nieprawda. Trzeba zapamiętać "500 woltów". Czyli silnik 1kW>2 ampery, 5,5kW>11A. Liczbowo prąd każdej fazy to moc nominalna razy dwa. Jest to przybliżenie, rzeczywiste dane na tabliczkach odbiegają od tej regułki o ~10%, ale do dobrania "termika" wystarczy.
No, ale nie wiem jeszcze czy ten silnik jest w układzie trójkąta czy gwiazdy. Zakładałem, że w układzie trójkąta. Wtedy napięcie fazowe nie ma chyba znaczenia i liczy się napięcie międzyfazowe 480V.
Witam Nie ma na nim symboli? A zamknij mu wlot powietrza i włącz, ile amper?
w zależności od modelu silnik z wkrętarek może pobierać kilka -kilkanaście amper dlatego trzeba dokładnie zmierzyć prąd zwarcia silnika i do tego dobrać mostek H , który można już bezpośrednio sterować z portu LPT
To w końcu jak jest? nie chodzi o 2 ampery a o 7 amper Na tabliczce silnika jest 11 amper, a silnik pobiera podczas pracy 18 amper. Wytrzyma to obciążenie?
Czy jest jakiś sposób na usunięcie zabezpieczenia przed takim zachowaniem zasilacza? Nie, bo nieruchomy silnik, zanim wystartuje pobiera amperów kilkanaście lub więcej. A zabezpieczenie przeciwzwarciowe działa szybciej.
Ja bym raczej napisał, że silnik potrzebuje 30 Amperów a nie zużyje 30 Amperów. Ta wartość nie rośnie w czasie i przez 2 godziny nie urośnie do 60 A. Prawidłowo zauważyłeś, że powiedzenie "silnik zużyje 30 amperów" jest nieprecyzyjne. Amper jest jednostką natężenia prądu, a nie ilości energii, więc właściwie powinniśmy mówić, że "silnik...
Że silnik można przeciążać do takich wartości, tak mam do czynienia z silnikiem w którym każda wartość powyżej 5-6A utrzymująca się przez dłuższy czas może go uszkodzić? Tak. Wartości podane jako max. to maksymalne krótkotrwałe obciążenie. Normalna praca na parametrach nominalnych to przy 35VDC i generowanie momentu 0,105 Nm na jeden amper.
Tak to ten sam silnik. Nastawa jest od 4 do 6,5 Amper
Witam Zasilacz który będzie Ci w stanie ruszyć tym silnikiem musi mieć wydolność co najmniej kilkunastu Amper. silniki do wycieraczek mają moc rzędu 100 do kilku set Watt w zależności od jakiego samochodu... Taki z komputera teoretycznie powinien wystarczyć ale musisz obciążyć wyjście 5V by wydolność 12V była pełna, po za tym trudno przewidzieć jak...
Masz silnik 4,6 l (V8) o mocy 239 KM. Zalecany akumulator kwas.-ołow. wzmocniony firmy Deka (USA) 665MF o parametrach: 12V, pojemności 110Ah i prądzie rozruchowym 1040 A. Drugim zalecanym rodzajem akumulatora jest Deka 565MF o pojemności 90Ah i rozruchu 890 A ale może okazać się za słaby (w zależności też jakie ten potwór ma wyposażenie).
(at)stomat masz rację, gotowy wykres ma jeden sinus w połowie kratki, drugi całą jedną poniżej. Policzyłem na kalkulatorze i jest jak piszesz, i bardzo dobrze, bo (at)_admire_ chodziło mi o to że ten prąd się zmienia w czasie, a my podając że silnik bierze X amperów z sieci podajemy wartości uśrednione skuteczne. Nie chodziło mi o energię typu czynna...
Jaki masz silnik przy podajniku? Ile Amper pobiera pod obciążeniem? Spróbuj dać dużo większy radiator. Może być konieczne wywalenie tranzystora na zewnątrz, na tej płytce chyba większy nie wejdzie.
Witam. Można i tak. Zasilanie z sieci 230V + mostek prostowniczy -> z mostka zasilasz grzałkę o napięciu znamionowym 230V i mocy 550 - 600W oraz szeregowo włączony silnik, zbocznikowany kondensatorem 4700µF. Podczas pracy pompy oleju można przy okazji opiec żeberka na grillu . :D :D Tak na poważnie, to zastosowanie transformatora jest bardziej...
Powiedz na ile amperów będzie silnik to wybierzemy mostek h. No i jaki zasięg aparatury RC. Co do gąsienic (jeśli nie masz kupionych możesz je sam wykonać według tego opisu http://www.dioda.com.pl/forum/topics20/j... )
Po podłączeniu w miejsce silnika multimetru ustawionego na Ampery otrzymuję maksymalny wynik wynoszący 2A Amperomierz włączamy do układu szeregowo z obciążeniem (w tym przypadku silnikiem) NIGDY ZAMIAST. Masz szczęście że to mały zasilacz bo były by fajerwerki. Drugi błąd to sposób podłączenia tranzystora. Jeśli wierzyć temu co piszesz: Do kolektora...
Witam posiadam amperomierz zewnętrzny Ma 12 Chce go podłączyć do falownika micromaster 440 pod zaciski analogowe 12,13. Ustawione w falowniku mam tak: P0771-27 P0776-0 Amperomierz pokazuje mi głupoty (gdy silnik rusza pokazuje parę amper a później 0,gdy silnik pobiera 150 Amper. Czy jeszcze powinienem poustawiać coś w skalowaniu ?
Spr w skrzynce bezpieczników komora silnika bezpiecznik f17 15 amper .
To wygląda na zabezpieczenie termiczne (termik) Jeśli na nim nic nie pisze to odczytaj z tabliczki znamionowej na silniku prąd pobierany podany w Amperach i kup termik o trochę większym prądzie ok 10 procent większy . Tu np można kupić https://www.piekarz.pl/33929-wylacznik-n... Wartość bezpiecznika musi być dobrana do prądu znamionowego...
To proste.Żle dobrane zabezpieczenie dla tego silnika.Dla silnika o mocy 22kW prąd poboru wynosi około 44 Ampery przy rozruchu lekkim [ lekka praca silnika prąd silnika x 1,5 przy rozruchu średnim x 2 a przy rozruchu ciężkim pomnożyć przez współczynnik 2,5 Przyjmując że silnik startuje z obciążeniem średnim to zabezpieczenie powinno wachać się nie mniejsze...
Do czego ma służyć ten silnik, czy nie potrzeba mu zabezpieczeń? Silnik twój ma 1,5 kW i 1400 obr/min po za tym może być zasilany napięciem 3x 230 V lub 3x 400 V ,a jeszcze pobiera 6,75 lub 3,9 Ampera.
Rozwiązanie z przekaźnikiem prądowym jest poprawne, ale z żarówką nie. Nie dobierzesz takiej żarówki, bo musiałaby by to być żarówka o na taki sam prąd jaki płynie przez silnik (czyli pewnie kilka amperów),ale na bardzo niskie napięcie (np. 2-3V), żeby nie obniżała znacząco napięcia podawanego na silnik. Dla uproszczenia pomijam charakterystykę rozruchową...
Część aut tego modelu z silnikiem 111 miała bezpiecznik zabezpieczający alternator (175 lub 250 amperów) właśnie na tym grubym przewodzie
Jeßli silnik jest sprawny, to nie ma przeszkód zasilać go z falownika, nawet 2,2kW. Aby nie spalić silnika - należy w falowniku zdefiniować max prąd silnika w amperach, a czasem jako procent maksymalnego prądu wyjściowego falownika.
Proponuje zastosować bocznik prądowy, na boczniku mierzyć spadek napięcia co przy odpowiedniej konfiguracji wzmacniacz op./bocznik da nam informacje o prądzie plynacym w ukladzie, dalej sygnal podac na komparator i sterowac przez klucz tranzystorowy przekaznikiem. pozdrawiam
LiFePO4 Taki zapewniłby więcej energii na kilogram wagi i można go mocno obciążać. Ja bym poszedł tą drogą, ale nie wiemy, jak autor tematu używa tego wózka. Może ten wózek jest lekki, jeździ powoli i silnik pracuje na 30% mocy znamionowej? Nie znamy budżetu, jaki chce przeznaczyć. Jeżeli 100 złotych, to starczy tylko na cztery wskaźniki napięcia....
Mierzyłeś czy kondensatory mają swoją pojemność? Podczas normalnej pracy to ile ten silnik bierze amper ? powinno być coś w granicach 2A
Silnik uruchomiony. Napisałem program ze sterowaniem PWM 0,5 kHz gdzie silnik rozpędza się do max obrotów w 3 sekundy. Wł/Wył jednym przyciskiem. Teraz chciałbym dodać jeszcze szczotkę i diody kontrolki. Nie wiem czy ma sens iść dalej ponieważ nurtuje mnie pobór prądu przez silnik. Na max obrotach silnik pobiera około 13 amper. Czy to nie za dużo ?...
Witam. "S"z szeregiem A,B,C Bo już spotkałem że silnik hydroforu 2,2kW 3f był wpięty pod "S" A 10 A(amper) Pozdrawiam
Amperomierzem mierzy się prąd pobierany przez dowolny odbiornik prądu - żarówka, silnik, radio, itp. więc włączany jest szeregowo z tym odbiornikiem. Aby błąd tego pomiaru był najmniejszy, jego opór wewnętrzny musi być jak najmniejszy - w pobliżu zera Ω. Włączenie tak niskiej oporności równolegle do źródła napięcia powoduje zwarcie i przepalenie...
Cześć. Mam plan zrobić elektryczny silnik do łódki i mam pierwsze pytanie: jeśli silnik ma 1.5 kW to ile amper musi mieć regulator PWM żeby się nie spalił czy nawet nie grzał.
A sam przełącznik lewo-prawo zainstalowany jako dodatkowy do włącznika gwiazda-trójkąt ile powinien mieć amper ?
Tak, jeśli podepniesz zasilacz o większym napięciu (V), jest ryzyko spalenia silnika (patrz post #3). Natomiast im więcej amper na wyjściu tym lepiej - silnik pobierze tyle ile potrzeba. Za mało amper (A), silnik będzie się kręcił wolniej, lub wcale nie ruszy.
No właśnie- sęk w tym, że to wcale nie jest proste... :D Pomijając problemy z prawidłowym wysterowaniem bramek mosfetów, pozostają kwestie stanów nieustalonych choćby przy włączaniu i wyłączeniu zasilania układu. Przy prądach rzędu kilku czy kilkunastu (przy rozruchu silnika) amper wystarczy krótki impuls i... jest "po wszystkim"...
Sprawdź sobie nagrzewnice elektryczna, jak masz. W komorze silnika przy skrzynce bezpieczników, bezpiecznik 100 amper.(niebieski) odkręć przewód. Przynajmniej u mnie tak jest. Też miałem ten problem i okazała się nagrzewnica.
ścieżka w tym miejscu jest mniejsza w razie zwarcia lub przeciążeniu , zalecam sprawdzić ile silnik bierze amper na krótko , dokładnie sprawdź lub wymień szczotki
Mi się podoba system połączenia termika z przekładnikami prądowymi. Kilka razy już się spotkałem z takim systemem jak silnik brał dziesiątki amper to ciężko o taki termik. Na pewno w tartaku gdzie jest silnik 35kW i w garbarni gdzie był chyba 22kW.
75mV to faktycznie niewiele. Do tej pory spotykałem o większym spadku. W przypadku sterowników często jest tak że jak pisze 100W to na starcie przy niewielkich obrotach jest w stanie dać 2000W. W tej chwili mam 250W. pisze na sterowniku 7A ciągłego 14A chwilowego i faktycznie przy ruszaniu silnik bierze ok 450W. Na tym Voilamart pisze 26A. Natomiast...
Owszem - budową i charakterystyką ładowania i rozładowania. Samochodowy akumulator przez kilka sekund dostarcza kilkuset amperów przy rozruchu silnika, a później jest już cały czas ładowany przez alternator. Akumulatory do fotowoltaiki to akumulatory tzw ,,głębokiego rozładowania" i powoli są ładowane z paneli PV i powoli rozładowywane przez np. falownik...
nie ma nigdzie podanej mocy tego silniczka. bez tego nic nie wymyślisz. jest jeszcze szansa ze symbol silnika ma zakodowaną np. moc albo prąd.
Teoretycznie https://pl.wikipedia.org/wiki/Pr%C4%85d_... jak płynie Ci więcej niż napisane to niedobrze. 1. Praktycznie możesz to zmierzyć amperomierzem (tylko nie cęgą, bo to za mało dokładne na tak małe prądy) i zobaczyć czy może z silnikiem jest ok, a wyłącznik silnikowy zwany termikiem ma niezbyt dokładną skalę. 2. czy silnik ci się nagrzewa...
Co do tańszego sterownika, jest L293, ale ma gorszą obudowę (trudno przykręcic radiator) i jest na mniej amper. Spotkałem go za 13 zł.
Zdecydownie rozwiązanie lepsze. A jakiej mocy jest ten silnik? Dwa ampery to przy pracy lluzem czy pod obciązeniem pobiera?
Na przejechanie 100 km z prędkością 40 km/h potrzeba 2,5 godziny. Silnik ma moc 10 kW, trzeba założyć, ile z tej mocy wykorzystujemy. Akumulatory są podłączone szeregowo ?? Najprościej podłączyć amperomierz z bocznikiem i sprawdzić ile amper pobiera silnik w czasie jazdy. Jak będziemy mieć ampery, to obliczymy ile potrzeba czasu na rozładowanie akumulatorów....
Okazało się, że silnik potrafi pobrać ponad 7 amperów, ale na tych trzech MOSFET-ach połączonych równolegle działa to bardzo dobrze. Akumulatory muszę zamówić trochę inne niż tamte, co wcześniej zamówiłem. Odwołałem je na razie, znalazłem jakieś inne baterie: pierwsze lepsze 3.7 V i połączyłem równolegle. Jak na razie hula, tylko MOSFET będzie trzeba...
Może to ma sens - tak jak w niektórych ruskich.Blokada włączenia rozrusznika przy pracującym silniku?
Tak. Zauważ, że silnik nawiewu pobiera prąd rzędu kilkunastu amperów. Teraz popodstawiaj sobie stosowne wartości do prawa Ohma i zobaczysz o co chodzi. Dla przykładu: przy prądzie 10A płynacym przez rezystor 0,5Ω uzyskasz na nim 5V spadku napięcia.
Obawiam się że kolega nie ma na tyle wyobraźni jaka gruba powinna być masa z akumulatora do silnika przy tak ogromnym prądzie rzędu kilkuset amperów jaki występuje w czasie kręcenia rozrusznikiem. A wystarczy tylko jedno miejsce słabsze jak słaby zacisk przy klemie, czy już stary łącznik elastyczny od karoserii do silnika. SławeK
Do autora postu: Przekładnik prądowy 30/5A Do kolegów optujących za bocznikiem: w jaki sposób i czym autor miałby wykonać pomiary, zastanawialiście się w jaki sposób miałby wykonać skalowanie bocznika (pomiary prądu itd.,), wiedzieliście, że boczniki budowane są w typoszeregach, a tu potrzeba rzeźby z zastosowaniem mierników?
Jeszcze jedno pytanie: czemu, gdy spada częstotliwość (a więc i moc na wale), to silnik miałby się grzać mniej, skoro nadal płyną przez niego takie same ampery co przy nominale?
Ja chcę zrobić podobnie. Na razie mam dwa silniki po 300W DC w kosiarce RC napędzane ze starych akumulatorów 60Ah i chodzi to około godziny. I chciałbym to może zasilić z alternatora 24V 55A podpiętego do silnika od kosiarki 6KM. Tylko jak to mniej więcej policzyć. Rozumię, że im większy pobór prądu przez te silniki elektryczne, to zwiększa się opór...
Amperaż przy obciążeniu tego silnika wynosi 100 amper Przy zasilaniu 24V i 750W to masz 31.25A poboru.
bezpiecznik mam w lokalu 16 amper. Nie ma tabliczki na silniku ani żadnych oznaczeń i schematów jak powinno być podłączone Dodano po 2 Nie możemy zmierzyć prądu pobieranego przez silnik bo zanim się uruchomi to wyrzuci bezpiecznik. Pewnie pobiera więcej niż 20 amper skoro bezpiecznik zadziała. Silnik jest oryginalnie w kompresorze od nowości.
Rozrusznik to raczej przerost formy nad treścią, a co do zasilania to akumulator jest chyba rozsądnym rozwiązaniem. Może jakiś motocyklowy? Jak często chcesz tego używać? Mały akumulator=mała pojemność, a taki silnik kilka Amper jednak pobiera.
I tak i nie, nie jeżeli użyje bezpieczników topikowych. Bezpiecznikami nadmiarowoprądowym chroni się instalację, a nie silnik. Kto mi zabroni podpiąć silnik o poborze prądu 5 amper do gniazda 16 amper?
Mi nie chodzi o regulacje obrotów tylko o kontrole ruchu wałka silnika który pobiera ok 6 Amper.
Podczas ostatniej próby rozruchu silnika bezpiecznik 25 amper się nie przepalił natomiast rozrusznik się nie kręci. Prosiłbym o podanie problemu czy jest to uszkodzony rozrusznik czy alternator czy może jakiś inny problem.
Amperogodzina jako jednostka była (i jest) używana dla rodzin baterii o ustalonym napięciu, np baterii pokładowych w samochodach osobowych, co było ściśle związane z wydajnością prądową urządzenia - w tym możliwości rozruchu silnika spalinowego. W przypadku takich baterii - akumulatorów kwasowych - nie spotkałem się z podawaniem pojemności w Wh. Ciekawiej...
Szukaj diody na dowolne napięcie, ale na wyższe natężenie (ampery) niż ma silnik.
"prądzie znamionowym 4,52kW" wartość prądu podawana jest w Amperach a nie kW :)
Nie bardzo rozumiem, jak miałem zamienić podłączenia? To, że ładowanie zostaje odcięte, to rozumiem, ponieważ mogło zadziałać zabezpieczenie, które nie pozwala przeładować ogniwa, ale dlaczego BMS rozłącza przy rozładowaniu (gdy pływam na pełnej mocy silnika) i tylko przy amperach powyżej 50. Niestety aplikacja nie pozwala wyzerować błędu, ale te screeny...
Witam Może tez być 20 N40. 18 Amper na sterowanie cewki to trochę za mało.
Nic nie popłynie. Nie rozumiem kolegi pytania. A jeśli żyła N będzie przyłączona do punktu gwiazdowego silnika? Popłyną ampery?
Sprawdziłem wkrętarka pobiera około 2Ampery na jałowym silniku A na silniku z obciążeniem to około 3 Amper
Prosto z sieci będzie dzisistki amper z dodą.
Jeśli silnik potrzebuje tylko jednego ampera dlaczego nie wykożystać a4988 który kosztuje 7zł?
kto mi powie jaki prąd na faze dać w sterowniku dla silnika 1,2A ile amper?? dodam jeszcze ze napięcie silnika to 5,16V, może być sterownik SSK-B05??
Raczej szukaj solidniejszego połączenia, jak to będzie jedyne to potrafi nim płynąć kilkaset amperów.. Najlepsza byłaby śruba macowania rozrusznika lub alternatora. Pozdr. J.
charlieee Silniki zazwyczaj biorą prąd rzędku kilku amperów i więcej, w dodatku niepotrzebują napięcia stabilizowanego, stąd też wygodniej jest je zasilić wprost np. z akumulatora, a nie kombinować. Oczywiście 1A pobierany przez płytkę to max, zazwyczaj nawet nie możesz tyle pobrać ze względu na ciepło wydzielane na stabilizatorze liniowym. Rzeczywisty...
Silnik nawiewu potrafi pobrać do 30 amperów, a silnik chłodnicy 2× więcej czyli w porywach konsumują ok. 1 kW. To mocno niedoszacowałem zakładając, że 700 W wystarczy i będzie spory zapas wystarczający na prądy rozruchowe. W przypadku mocy 1 kW trzeba stwierdzić, że to nie ma sensu i lepiej kupić wentylatory na 230 V.
To musi byc pewne i zalaczac akumulator tylko po odpaleniu silnika.
to czy da się podłączyć ten mały amperomierz tak by się nie spalił? Tak jak pisałem, nie jest to możliwe bez dodatkowej elektronik, bez wzmacniacza -ogranicznika. W ubiegłym stuleciu kiedy mierniki składały się tylko z elementów biernych nie było żadnych zabezpieczeń, sam musiałeś dbać żeby nie spalić, jak ktoś chciał mierzyć w obwodzie w którym występują...
Zmierz ile amper pobiera silnik zamontowany w tunelu. Może coś wyniknie.
Może szybciej będzie jak podasz jaki to jest samochód i silnik. Podane ampery to pewnie prąd maksymalny akumulator i po tym bym szukał. Poczekaj jeszcze na wypowiedzi innych. Pozdrawiam
sterownik silnika i ile amper ładuje a nie ile jest na naklejce?
Aaaa, A jako Amper, bo nie szczaiłem. Przy silnikach asynchronicznych pomiar prądu jest zwodniczy, bo mimo podobnego prądu możesz mieć 2x mniejsze lub większe obciążenie. CosFi odgrywa tu sporą rolę. No zobacz na wykres, ciśnienie krytyczne to ponad 40 barów a temperatura ponad 90stC. A w sumie można nawet i ponad te parametry iść i będzie układ nadkrytyczny...
12 amper dla silnika 1100 wat? Dobrze to obliczyłeś?
Problem w tym że wszystko co znajduję przeznaczone jest do serw, a nie silniczków. Podaj jakie silniki ile pobierają amper. Większość odbiorników dopuszcza od 1 - 4 amper
SpTaki pobór prądu tto może wentylator nawiewu cały czas chodzi,, albo grzanie tylnej szyby, przedniej. Sprawdz z ciekawości ile pobiera jak uruchomisz silnik. Ile amper ma na urichomionym silniku (przy wyłączonych światłach oczywiście. Dodano po 1 Przy takim poborze prądu po kilku minutach dotknij ręką bezpieczników lub przekaźnika i wyczujesz który...
Tak też zrobiłem, silnik działa :) Teraz, ile Amperów i Stopni? ;)
A400 jest niewiele mocniejszy - niby piszą że do bram o dwukrotnie większej masie niż A200 ale wg parametrów siłownik ma identyczny uciąg jak A200, ma o tylko ok 20% mocniejszy silnik a nadrabia mniejszą prędkością posuwu suwaka (czyli ma drobniej zwojną śrubę lub przekładnię o większym przełożeniu). Znacząco (niemal 2x) więcej wszystkiego ma Nice Wingo...
Dobra dzięki ale rozumiem że im podane w specyfikacji silnika więcej mocy tym generuje więcej amper prądu.
Silnik elektryczny da się przeciążyć. Patrz ile amper daje sterownik.
Każdy silnik (!) od pralki tzw zwarty ( bezszczotkowy ) mozesz uzyc do swojego urzadzenia, jest go baaaardzo trudno spalić nawet poprzez złe podłaczenie, chyba ze jest zawilgocony albo ma zużyta izolacje, kazdy (!) tego typu silnik ma 16 albo 12 par biegunów służących do kręcenia "wolno", jeżeli jest załozone duze ( około 8 cm ) koło pasowe to mozna...
Witam zakupiłem shield 3.0 do prostszego podłączenia sterowników silników krokowych A4988 .......... i tu pojawia się problem przypuszczam ze to chodzi o sygnał enable? Oczywiście Sterownik A4988 mam wpięty odpowiednio oraz kable do silnika również jak i ustawione kroki.Tylko po włączeniu zasilania nie ma oznak życia.Proszę pomóżcie Pin 'Enable' zgodnie...
Wyłącznik silnikowy dobieramy tak aby prąd znamionowy silnika mieścił się w zakresie nastawczym wyłącznika silnikowego. Kup wyłącznik z nastawą 6-10 A zmierz prąd pobierany przez silnik i ustaw 1,1 wartości odczytanej.
Z tego co widzę to jest na 106 Volta i 0.3 amper
A niby jakim cudem ma to funkcjonować skoro oba silniki pobierają prąd ponad 30 amperów?
Jeśli puścisz prądnice jako silnik na magnetyzmie szczątkowym (odłączenie wzbudzenia w czasie pracy ) to bez obciążenia dostanie takie obroty, że wirnik zgubi uzwojenia. Prądnica od Syreny ta 25 amper jako silnik bocznikowy pobiera ok. 7 amper przy 12V.
Prąd znamionowy takiego silnika to kilka amperów. Dzielnik odpada jako że w suszarce ten silnik jest włączony szeregowo z grzałką ca 1kW. Spróbuj silnik z prostownikiem podłączyć do transformatora od halogenów 12V.
Jest gdzieś zwarcie sprawdź ile amper pobiera na spoczynku albo zielona kostka gdzieś słabe połączenie na pinach. Masa słaba.
Myślałem że będzie tutaj sterowanie kątem fazowym, a jest przetwornica. Sprawdziłem ile amperów pobiera silnik podczas tych kilku sekund. Nie przekracza 3.00A A masz jakieś dane na tym silniku? I te 3A to przy jakim napięciu? 12V ?
Silnika o tak niskim napięciu tym mostkiem nie wysterujesz ponieważ, na tym mostku odkłada sie przynajmniej 2V. Podejrzewam też, że to jes silnik z wkrętarki, przez któy płynie momentami kilka amperów. Więc to wszytsko odłozy się na mostku, a silnik ledwo co dostanie. Musisz to zrobić na dyskretnych tranzystorach MOS. W tym układzie pewnie masz jakiś...
Ogólnie to chce mieć pomiar napięcia żeby wiedzieć czy alternator ładuje oraz jaka pojemność ma w danej chwili akumulator . Czyli jak silnik pracuje widzę napięcie ładowania a jak silnik zgaszę i przekręcenie kluczyk na pierwszą pozycję to widzę jaka ma pojemność akumulator . Tak to widzę
silnik krokowy sterownik amper amper rozruch silnik elektryczny stabilizator amper
sharp migające podświetlenie huawei echolife hg8245h odzyskiwanie klucza windows
webasto instrukcja webasto instrukcja
Jak odczytać stan naładowania baterii Duracell z paskiem PowerCheck? Podłączenie pieca gazowego do stabilizatora SVEN: AVR czy surge protection?