Napięcie silnika to 230V moc to 600W. Nie wiem, czy dobrze próbowałem wyliczyć pobór prądu poprzez podzielenie watów przez napięcie? Wtedy wychodzi tylko 2.6 ampera. Czy to możliwe żeby silnik pobierał tak mało prądu? No przy zasilaniu 230V będzie pobierał mniej więcej tyle prądu. Jednak przy 12V będzie pobierał około 50A. I niższe napięcie to przy...
Jak masz jeszcze ten akumulator (naładowany), to możesz zmierzyć ile prądu pobiera ten silnik (czyli ile amper). Załóżmy, że będą to 3 ampery. Kupujesz wtedy transformator sieciowy na około 7V i prąd minimum 4A. Do tego dajesz mostek na prąd 10A. Przypuszczam, że silnik bierze mniej prądu podczas pracy, ale zasilacz 5V 1A ma zabezpieczenie i dlatego...
Nieprawda. Trzeba zapamiętać "500 woltów". Czyli silnik 1kW>2 ampery, 5,5kW>11A. Liczbowo prąd każdej fazy to moc nominalna razy dwa. Jest to przybliżenie, rzeczywiste dane na tabliczkach odbiegają od tej regułki o ~10%, ale do dobrania "termika" wystarczy.
Witam ja zastosowałem baterie li-ion 3400 mAh i smiga 20/30 minut prada sie wyłancz po 18 min. Ale jak go wyΠłączysz i włączysz to yjezdzi dalej no i w bateri zostajejeszcze ponad tysiak mAh nie grzeje sie tak no i ma mniejszą moc. Mam pytanie odnośne zębatek, co jaki czas misβisz mu zmieniac zebatke odbierajacą bo mi zjada co dziennie jedna...
chciałbym kupić wlasnie te silniki no ale nie wiem czy takie mogą być pod ten sterownik.... W oryginalnym układzie nie . 1) cały sterownik łącznie z silnikiem zasilany jest napięciem 5 Volt , natomiast silnik z podanego linku pracuje na napięciu 3,9 Volta 2) Tranzystory (2SD1209) zastosowane w sterowniku są za mikre . Ich prąd to 1 Amper w czasie gdy...
To w końcu jak jest? nie chodzi o 2 ampery a o 7 amper Na tabliczce silnika jest 11 amper, a silnik pobiera podczas pracy 18 amper. Wytrzyma to obciążenie?
Czy jest jakiś sposób na usunięcie zabezpieczenia przed takim zachowaniem zasilacza? Nie, bo nieruchomy silnik, zanim wystartuje pobiera amperów kilkanaście lub więcej. A zabezpieczenie przeciwzwarciowe działa szybciej.
w zależności od modelu silnik z wkrętarek może pobierać kilka -kilkanaście amper dlatego trzeba dokładnie zmierzyć prąd zwarcia silnika i do tego dobrać mostek H , który można już bezpośrednio sterować z portu LPT
Witam Nie ma na nim symboli? A zamknij mu wlot powietrza i włącz, ile amper?
To proste.Żle dobrane zabezpieczenie dla tego silnika.Dla silnika o mocy 22kW prąd poboru wynosi około 44 Ampery przy rozruchu lekkim [ lekka praca silnika prąd silnika x 1,5 przy rozruchu średnim x 2 a przy rozruchu ciężkim pomnożyć przez współczynnik 2,5 Przyjmując że silnik startuje z obciążeniem średnim to zabezpieczenie powinno wachać się nie mniejsze...
Tak to ten sam silnik. Nastawa jest od 4 do 6,5 Amper
"]5,5 kW / 3 fazy = 1,8kW (1800 W) ok, ale: "]1800 W / 480 V = 3,75 A Już nie, bo napięcie fazowe = 277V a nie 480V Oto wzór na moc tego silnika: P = UI√3cosφη czyli I = P/U√3cosφη
Jaki masz silnik przy podajniku? Ile Amper pobiera pod obciążeniem? Spróbuj dać dużo większy radiator. Może być konieczne wywalenie tranzystora na zewnątrz, na tej płytce chyba większy nie wejdzie.
Ja bym raczej napisał, że silnik potrzebuje 30 Amperów a nie zużyje 30 Amperów. Ta wartość nie rośnie w czasie i przez 2 godziny nie urośnie do 60 A. Prawidłowo zauważyłeś, że powiedzenie "silnik zużyje 30 amperów" jest nieprecyzyjne. Amper jest jednostką natężenia prądu, a nie ilości energii, więc właściwie powinniśmy mówić, że "silnik...
Część aut tego modelu z silnikiem 111 miała bezpiecznik zabezpieczający alternator (175 lub 250 amperów) właśnie na tym grubym przewodzie
Że silnik można przeciążać do takich wartości, tak mam do czynienia z silnikiem w którym każda wartość powyżej 5-6A utrzymująca się przez dłuższy czas może go uszkodzić? Tak. Wartości podane jako max. to maksymalne krótkotrwałe obciążenie. Normalna praca na parametrach nominalnych to przy 35VDC i generowanie momentu 0,105 Nm na jeden amper.
Witam Zasilacz który będzie Ci w stanie ruszyć tym silnikiem musi mieć wydolność co najmniej kilkunastu Amper. silniki do wycieraczek mają moc rzędu 100 do kilku set Watt w zależności od jakiego samochodu... Taki z komputera teoretycznie powinien wystarczyć ale musisz obciążyć wyjście 5V by wydolność 12V była pełna, po za tym trudno przewidzieć jak...
Spr w skrzynce bezpieczników komora silnika bezpiecznik f17 15 amper .
Witam. Można i tak. Zasilanie z sieci 230V + mostek prostowniczy -> z mostka zasilasz grzałkę o napięciu znamionowym 230V i mocy 550 - 600W oraz szeregowo włączony silnik, zbocznikowany kondensatorem 4700µF. Podczas pracy pompy oleju można przy okazji opiec żeberka na grillu . :D :D Tak na poważnie, to zastosowanie transformatora jest bardziej...
Ja chcę zrobić podobnie. Na razie mam dwa silniki po 300W DC w kosiarce RC napędzane ze starych akumulatorów 60Ah i chodzi to około godziny. I chciałbym to może zasilić z alternatora 24V 55A podpiętego do silnika od kosiarki 6KM. Tylko jak to mniej więcej policzyć. Rozumię, że im większy pobór prądu przez te silniki elektryczne, to zwiększa się opór...
Powiedz na ile amperów będzie silnik to wybierzemy mostek h. No i jaki zasięg aparatury RC. Co do gąsienic (jeśli nie masz kupionych możesz je sam wykonać według tego opisu http://www.dioda.com.pl/forum/topics20/j... )
(at)stomat masz rację, gotowy wykres ma jeden sinus w połowie kratki, drugi całą jedną poniżej. Policzyłem na kalkulatorze i jest jak piszesz, i bardzo dobrze, bo (at)_admire_ chodziło mi o to że ten prąd się zmienia w czasie, a my podając że silnik bierze X amperów z sieci podajemy wartości uśrednione skuteczne. Nie chodziło mi o energię typu czynna...
czyli do tego silniczka potrzebuje od 1-60 Ah I sterownik chyba też, bo to jest silnik BLDC.
Mierzyłeś czy kondensatory mają swoją pojemność? Podczas normalnej pracy to ile ten silnik bierze amper ? powinno być coś w granicach 2A
Rozwiązanie z przekaźnikiem prądowym jest poprawne, ale z żarówką nie. Nie dobierzesz takiej żarówki, bo musiałaby by to być żarówka o na taki sam prąd jaki płynie przez silnik (czyli pewnie kilka amperów),ale na bardzo niskie napięcie (np. 2-3V), żeby nie obniżała znacząco napięcia podawanego na silnik. Dla uproszczenia pomijam charakterystykę rozruchową...
Po podłączeniu w miejsce silnika multimetru ustawionego na Ampery otrzymuję maksymalny wynik wynoszący 2A Amperomierz włączamy do układu szeregowo z obciążeniem (w tym przypadku silnikiem) NIGDY ZAMIAST. Masz szczęście że to mały zasilacz bo były by fajerwerki. Drugi błąd to sposób podłączenia tranzystora. Jeśli wierzyć temu co piszesz: Do kolektora...
Witam. "S"z szeregiem A,B,C Bo już spotkałem że silnik hydroforu 2,2kW 3f był wpięty pod "S" A 10 A(amper) Pozdrawiam
A sam przełącznik lewo-prawo zainstalowany jako dodatkowy do włącznika gwiazda-trójkąt ile powinien mieć amper ?
Do czego ma służyć ten silnik, czy nie potrzeba mu zabezpieczeń? Silnik twój ma 1,5 kW i 1400 obr/min po za tym może być zasilany napięciem 3x 230 V lub 3x 400 V ,a jeszcze pobiera 6,75 lub 3,9 Ampera.
Jeßli silnik jest sprawny, to nie ma przeszkód zasilać go z falownika, nawet 2,2kW. Aby nie spalić silnika - należy w falowniku zdefiniować max prąd silnika w amperach, a czasem jako procent maksymalnego prądu wyjściowego falownika.
Sprawdź sobie nagrzewnice elektryczna, jak masz. W komorze silnika przy skrzynce bezpieczników, bezpiecznik 100 amper.(niebieski) odkręć przewód. Przynajmniej u mnie tak jest. Też miałem ten problem i okazała się nagrzewnica.
Mi się podoba system połączenia termika z przekładnikami prądowymi. Kilka razy już się spotkałem z takim systemem jak silnik brał dziesiątki amper to ciężko o taki termik. Na pewno w tartaku gdzie jest silnik 35kW i w garbarni gdzie był chyba 22kW.
No właśnie- sęk w tym, że to wcale nie jest proste... :D Pomijając problemy z prawidłowym wysterowaniem bramek mosfetów, pozostają kwestie stanów nieustalonych choćby przy włączaniu i wyłączeniu zasilania układu. Przy prądach rzędu kilku czy kilkunastu (przy rozruchu silnika) amper wystarczy krótki impuls i... jest "po wszystkim"...
ścieżka w tym miejscu jest mniejsza w razie zwarcia lub przeciążeniu , zalecam sprawdzić ile silnik bierze amper na krótko , dokładnie sprawdź lub wymień szczotki
Tak, jeśli podepniesz zasilacz o większym napięciu (V), jest ryzyko spalenia silnika (patrz post #3). Natomiast im więcej amper na wyjściu tym lepiej - silnik pobierze tyle ile potrzeba. Za mało amper (A), silnik będzie się kręcił wolniej, lub wcale nie ruszy.
Silnik uruchomiony. Napisałem program ze sterowaniem PWM 0,5 kHz gdzie silnik rozpędza się do max obrotów w 3 sekundy. Wł/Wył jednym przyciskiem. Teraz chciałbym dodać jeszcze szczotkę i diody kontrolki. Nie wiem czy ma sens iść dalej ponieważ nurtuje mnie pobór prądu przez silnik. Na max obrotach silnik pobiera około 13 amper. Czy to nie za dużo ?...
Na przejechanie 100 km z prędkością 40 km/h potrzeba 2,5 godziny. Silnik ma moc 10 kW, trzeba założyć, ile z tej mocy wykorzystujemy. Akumulatory są podłączone szeregowo ?? Najprościej podłączyć amperomierz z bocznikiem i sprawdzić ile amper pobiera silnik w czasie jazdy. Jak będziemy mieć ampery, to obliczymy ile potrzeba czasu na rozładowanie akumulatorów....
Zdecydownie rozwiązanie lepsze. A jakiej mocy jest ten silnik? Dwa ampery to przy pracy lluzem czy pod obciązeniem pobiera?
Jeszcze jedno pytanie: czemu, gdy spada częstotliwość (a więc i moc na wale), to silnik miałby się grzać mniej, skoro nadal płyną przez niego takie same ampery co przy nominale?
To wygląda na zabezpieczenie termiczne (termik) Jeśli na nim nic nie pisze to odczytaj z tabliczki znamionowej na silniku prąd pobierany podany w Amperach i kup termik o trochę większym prądzie ok 10 procent większy . Tu np można kupić https://www.piekarz.pl/33929-wylacznik-n... Wartość bezpiecznika musi być dobrana do prądu znamionowego...
Szukaj diody na dowolne napięcie, ale na wyższe natężenie (ampery) niż ma silnik.
Tak. Zauważ, że silnik nawiewu pobiera prąd rzędu kilkunastu amperów. Teraz popodstawiaj sobie stosowne wartości do prawa Ohma i zobaczysz o co chodzi. Dla przykładu: przy prądzie 10A płynacym przez rezystor 0,5Ω uzyskasz na nim 5V spadku napięcia.
Może to ma sens - tak jak w niektórych ruskich.Blokada włączenia rozrusznika przy pracującym silniku?
Obawiam się że kolega nie ma na tyle wyobraźni jaka gruba powinna być masa z akumulatora do silnika przy tak ogromnym prądzie rzędu kilkuset amperów jaki występuje w czasie kręcenia rozrusznikiem. A wystarczy tylko jedno miejsce słabsze jak słaby zacisk przy klemie, czy już stary łącznik elastyczny od karoserii do silnika. SławeK
Co do tańszego sterownika, jest L293, ale ma gorszą obudowę (trudno przykręcic radiator) i jest na mniej amper. Spotkałem go za 13 zł.
nie ma nigdzie podanej mocy tego silniczka. bez tego nic nie wymyślisz. jest jeszcze szansa ze symbol silnika ma zakodowaną np. moc albo prąd.
bezpiecznik mam w lokalu 16 amper. Nie ma tabliczki na silniku ani żadnych oznaczeń i schematów jak powinno być podłączone Dodano po 2 Nie możemy zmierzyć prądu pobieranego przez silnik bo zanim się uruchomi to wyrzuci bezpiecznik. Pewnie pobiera więcej niż 20 amper skoro bezpiecznik zadziała. Silnik jest oryginalnie w kompresorze od nowości.
Rozrusznik to raczej przerost formy nad treścią, a co do zasilania to akumulator jest chyba rozsądnym rozwiązaniem. Może jakiś motocyklowy? Jak często chcesz tego używać? Mały akumulator=mała pojemność, a taki silnik kilka Amper jednak pobiera.
Nic nie popłynie. Nie rozumiem kolegi pytania. A jeśli żyła N będzie przyłączona do punktu gwiazdowego silnika? Popłyną ampery?
Owszem - budową i charakterystyką ładowania i rozładowania. Samochodowy akumulator przez kilka sekund dostarcza kilkuset amperów przy rozruchu silnika, a później jest już cały czas ładowany przez alternator. Akumulatory do fotowoltaiki to akumulatory tzw ,,głębokiego rozładowania" i powoli są ładowane z paneli PV i powoli rozładowywane przez np. falownik...
20A Tylko że to by musiały prawdziwe ampery a nie chińskie, bo w przeliczeniu na chińskie to by musiał mieć z 60A.
Mi nie chodzi o regulacje obrotów tylko o kontrole ruchu wałka silnika który pobiera ok 6 Amper.
I tak i nie, nie jeżeli użyje bezpieczników topikowych. Bezpiecznikami nadmiarowoprądowym chroni się instalację, a nie silnik. Kto mi zabroni podpiąć silnik o poborze prądu 5 amper do gniazda 16 amper?
"prądzie znamionowym 4,52kW" wartość prądu podawana jest w Amperach a nie kW :)
Podczas ostatniej próby rozruchu silnika bezpiecznik 25 amper się nie przepalił natomiast rozrusznik się nie kręci. Prosiłbym o podanie problemu czy jest to uszkodzony rozrusznik czy alternator czy może jakiś inny problem.
kto mi powie jaki prąd na faze dać w sterowniku dla silnika 1,2A ile amper?? dodam jeszcze ze napięcie silnika to 5,16V, może być sterownik SSK-B05??
Witam posiadam amperomierz zewnętrzny Ma 12 Chce go podłączyć do falownika micromaster 440 pod zaciski analogowe 12,13. Ustawione w falowniku mam tak: P0771-27 P0776-0 Amperomierz pokazuje mi głupoty (gdy silnik rusza pokazuje parę amper a później 0,gdy silnik pobiera 150 Amper. Czy jeszcze powinienem poustawiać coś w skalowaniu ?
Może szybciej będzie jak podasz jaki to jest samochód i silnik. Podane ampery to pewnie prąd maksymalny akumulator i po tym bym szukał. Poczekaj jeszcze na wypowiedzi innych. Pozdrawiam
Silnik nawiewu potrafi pobrać do 30 amperów, a silnik chłodnicy 2× więcej czyli w porywach konsumują ok. 1 kW. To mocno niedoszacowałem zakładając, że 700 W wystarczy i będzie spory zapas wystarczający na prądy rozruchowe. W przypadku mocy 1 kW trzeba stwierdzić, że to nie ma sensu i lepiej kupić wentylatory na 230 V.
Amperaż przy obciążeniu tego silnika wynosi 100 amper Przy zasilaniu 24V i 750W to masz 31.25A poboru.
Zmierz ile amper pobiera silnik zamontowany w tunelu. Może coś wyniknie.
Sprawdziłem wkrętarka pobiera około 2Ampery na jałowym silniku A na silniku z obciążeniem to około 3 Amper
sterownik silnika i ile amper ładuje a nie ile jest na naklejce?
Jeśli silnik potrzebuje tylko jednego ampera dlaczego nie wykożystać a4988 który kosztuje 7zł?
Okazało się, że silnik potrafi pobrać ponad 7 amperów, ale na tych trzech MOSFET-ach połączonych równolegle działa to bardzo dobrze. Akumulatory muszę zamówić trochę inne niż tamte, co wcześniej zamówiłem. Odwołałem je na razie, znalazłem jakieś inne baterie: pierwsze lepsze 3.7 V i połączyłem równolegle. Jak na razie hula, tylko MOSFET będzie trzeba...
SpTaki pobór prądu tto może wentylator nawiewu cały czas chodzi,, albo grzanie tylnej szyby, przedniej. Sprawdz z ciekawości ile pobiera jak uruchomisz silnik. Ile amper ma na urichomionym silniku (przy wyłączonych światłach oczywiście. Dodano po 1 Przy takim poborze prądu po kilku minutach dotknij ręką bezpieczników lub przekaźnika i wyczujesz który...
Problem w tym że wszystko co znajduję przeznaczone jest do serw, a nie silniczków. Podaj jakie silniki ile pobierają amper. Większość odbiorników dopuszcza od 1 - 4 amper
12 amper dla silnika 1100 wat? Dobrze to obliczyłeś?
Aaaa, A jako Amper, bo nie szczaiłem. Przy silnikach asynchronicznych pomiar prądu jest zwodniczy, bo mimo podobnego prądu możesz mieć 2x mniejsze lub większe obciążenie. CosFi odgrywa tu sporą rolę. No zobacz na wykres, ciśnienie krytyczne to ponad 40 barów a temperatura ponad 90stC. A w sumie można nawet i ponad te parametry iść i będzie układ nadkrytyczny...
charlieee Silniki zazwyczaj biorą prąd rzędku kilku amperów i więcej, w dodatku niepotrzebują napięcia stabilizowanego, stąd też wygodniej jest je zasilić wprost np. z akumulatora, a nie kombinować. Oczywiście 1A pobierany przez płytkę to max, zazwyczaj nawet nie możesz tyle pobrać ze względu na ciepło wydzielane na stabilizatorze liniowym. Rzeczywisty...
chce zrobić regulowane ampery jak chce to ustawiam 10 jak chce to 15 jak chce to max 48 i czy to jest możliwe Napisz konkretnie, co podłączyłes do zasilacza, i co chcesz regulować. Żarówkę, silnik, grzałkę?
Silnik elektryczny da się przeciążyć. Patrz ile amper daje sterownik.
Cześć. Mam plan zrobić elektryczny silnik do łódki i mam pierwsze pytanie: jeśli silnik ma 1.5 kW to ile amper musi mieć regulator PWM żeby się nie spalił czy nawet nie grzał.
Dobra dzięki ale rozumiem że im podane w specyfikacji silnika więcej mocy tym generuje więcej amper prądu.
To co opisałeś to właśnie połączenie równoległe. Takie miałeś pewnie na początku. Teraz - skoro silniki zrobiłeś na 12V to musisz podpiąć je faktycznie szeregowo (tzn jeden przewód z zasilacza do któregoś zacisku pierwszego silnika, drugi zacisk pierwszego silnika do zacisku drugiego silnika a drugi zacisk drugiego silnika z powrotem do zasilacza. Ale...
Czuli każdy zasilacz 12V będzie pasował do silnika i nie musze się przejmować? Każdy który zapewni odpowiedni prąd do zasilania silnika. Odpowiedni prąd czyli ampery czy wolty?
Prosto z sieci będzie dzisistki amper z dodą.
Tak też zrobiłem, silnik działa :) Teraz, ile Amperów i Stopni? ;)
A niby jakim cudem ma to funkcjonować skoro oba silniki pobierają prąd ponad 30 amperów?
Jeśli puścisz prądnice jako silnik na magnetyzmie szczątkowym (odłączenie wzbudzenia w czasie pracy ) to bez obciążenia dostanie takie obroty, że wirnik zgubi uzwojenia. Prądnica od Syreny ta 25 amper jako silnik bocznikowy pobiera ok. 7 amper przy 12V.
Tak mi przyszło teraz do głowy, czy silnik może wariować od zbyt wielu amperów? Płytkę i silnik zasiliłem złączem molex flop z zasilacza komputerowego
Widocznie w oryginale predkość regulowana jest na drodze elektronicznej. Szukaj "regulator obrotów silnika 12V DC PWM" . Prąd minimum 10 amper, lepiej weź co najmniej 20A, nie wiadomo, jakie te chińskie ampery, niewiele droższy a wytrzyma start pod obciążeniem.
Z tego co widzę to jest na 106 Volta i 0.3 amper
Prąd znamionowy takiego silnika to kilka amperów. Dzielnik odpada jako że w suszarce ten silnik jest włączony szeregowo z grzałką ca 1kW. Spróbuj silnik z prostownikiem podłączyć do transformatora od halogenów 12V.
z moich obliczeń wychodzi że maksymalnie silnik pobiera 30 Amper A jak to policzyłeś? Zmierzyłeś opór silnika i jest 1,8 oma? Wziąłeś pod uwagę oporność przewodów miernika? Czy masz namiar na notę katalogową?
Witam Może tez być 20 N40. 18 Amper na sterowanie cewki to trochę za mało.
Silnikowi raczej na pewno nic nie grozi. Falownik powinien sam się zabezpieczyć. Falowniki mają rezerwę przynajmniej +50%-+100% na krótkotrwałe przeciążenia - być może silnik zadziała bez problemu, być może będzie zauważalnie słabszy, ale zakręcić się powinien. Moc silnika deklaruje się w par. H30, ale nie zdziwiłbym się, gdyby falownik 1,5kW przyjął...
Szukam informacj jak w temacie. Ile Amperów pobiera rozrusznik silnika zaburtowego 4T 20KM ( dokładnie Tohatsu 20). Zastanawiam się, czy do podłączenia wystarczy złącze typu Anderson 50A ?
Myślałem że będzie tutaj sterowanie kątem fazowym, a jest przetwornica. Sprawdziłem ile amperów pobiera silnik podczas tych kilku sekund. Nie przekracza 3.00A A masz jakieś dane na tym silniku? I te 3A to przy jakim napięciu? 12V ?
Akurat tego poczułem tej mocy widać na wale silnika że ma zryw skoro 735W czy nawet 700W... 0,4Nm to nie jet mało słabe a myślę że więcej ma ponieważ silnik S15 odpaliła silnikiem 250W przy napieciu do 180V... bo te 300W to czuć że szarpnie ale utrzymasz i ciągnie wirnik pcha... dlatego mam tylko jeden silnik miele, a masa innych zwykłych 300W i więcej......
Silnik jest 4 kw wiem ze moze byc za mały teraz przełozenie jest bezposrednie,sprężarka bedzie słuzyła tylko do piaskowania wiec cisnienie wyłaczenia przewiduje na 7 atm,jesli jednak to bedzie za mało bedzie wstawione mniejsze koło zeby ograniczyc obroty do 1200 na spręzarce,do dyszy 4mm bedzie akurat,wtedy mysle ze bedzie optymalnie,spręzarki przy...
Witam mam taki problem z saab em 93. Mianowicie rozładowuje akumulator ponieważ pobór prądu na wyłączonym silniku wynosi 3.8 ampera. Po wyjęciu bezpiecznik a f4 w kabinie pobór prądu spada do 2.5 ampera następnie gdy wyciągnę bezpiecznik f30 pod maską pobór prądu jest w normie czyli znikomy. Moje pytanie brzmi za co odpowiedzialne są bezpieczniki f4...
No właśnie spotkało mnie to samo... 8E - pralka ma 3 lata a to już druga naprawa (pierwsza to łożysko, gdzie nie da się go wymienić samego, wg autoryzowanego serwisu trzeba było z bębnem). Co za szajs - to tak jakby wymieniając rurę wydechową trzeba było od razu z silnikiem. Objawy mam takie że nie kręci, nie piszczy falownik (340Hz?). Podłączając miernik...
Jeżeli masz możliwość zrób pomiar urządzeniem cęgowym ile amper pobiera silnik i przelicz to na waty, Na nalepce klejonej na silniku podana jest jego moc w watah albo w amperach.
Ten przykładowy, spalinowy Esiok miał silnik ok. 10kW i pewnie z tego wynikają te ampery.
Nie mogę znaleść odpowiedzi na pytanie. Silnik 7kw ile potrafi wytwożyć Amper ? I czy im większa prądnica tym więcej generuj Amper?
Jakim cudem? Kolego silnik 10kW to jest 20 amperów, nie biorąc pod uwagę prądu rozruchu.
Mianowicie, czasami jak tnę to rozłączy te główne zabezpieczenie. Jak może być powód? Jak tniesz od jakiegoś czasu czy jak uruchamiasz maszynę? Zdjęcia tych automatów by nie zaszkodziły, z czytelnymi oznaczeniami. Tak samo tabliczki silnika z widocznym prądem (A Ampery). Wcześniej się tak nie działo? Czy było od początku? Czy silnik jest trójfazowy?...
Witam. Składam rozdzielnicę elektryczną, będzie w niej 8 silników trójfazowych po 3.5 A , 6 silników trójfazowych po3 A i 5 silników jednofazowych po 3-4 ampery. W rozdzielnicy zasilanie do tych silników chcę połączyć przewodem Lgy 4mm². Czy ten przekrój wystarczy? Wszystkie silniki połączone w gwiazdę i zabezpieczone termikami.
Brak obrotow silnika . Sekunde zabuczy i cos rozlącza . Podłączyłem silnik bezpośrwdnio to: wirowka pracuje ok pobiera 3,7 ampera a na rewersyinych silnik chodzi ale bardzo buczy pobiera okolo 2,2 ampera.
ampery silnik przeliczyć ampery ampery watów
wykorzystać wyświetlacz radia zablokowany telefon samsung 10w40 bierze
pralka samsung ecobubble pralka samsung ecobubble
Ustawienie rozrządu i luzu zaworowego w silniku SAME W70 Wyłączenie immobilizera w VW Up 2013 ME17.5.20