Jak na plaku się odezwie to grzeb w gaźniku
Sprawdź i wyczyść gaźnik. Wstrzyknij trochę paliwa, bezpośrednio do cylindra, jeżeli silnik uruchomi się na chwilę, to problem jest w gaźniku.
Poszukaj nr. modelu silnika:[url=https://www.briggsandstratt... Na jego postawie znajdziesz instrukcję [url=https://www.briggsandstratton.com/e... W której powinno być napisane, jaki typ gaźnika jest zamontowany.
W tym silniku były dwa rodzaje gaźników. Najpewniej będzie to ten: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... lub ten: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig...
Witam podpinam się do tematu posiadam traktorek kosiarkę z silnikiem briggs&stratton 11.5 Hp i nie mogę sobie poradzić z regulacją gaźnika gdyż dużo pali i nie równo chodzi proszę o pomoc
Pokaż zdjęcie tego silnika.
Witam, mam traktorek kosiarkę z silnikiem Briggs 12hp. Nie mogę ustawić gaźnika, silnik chodzi nierówno, a świeca jest zakonczona na czarno. Co zrobić?
Klin kola zamachowego, sprawdzony? Jeżeli znaki się zgadzają, to rozrząd jest dobrze ustawiony. Czyściłeś ten gaźnik? Ten model, na pewno dobrze napisałeś? Wlej trochę paliwa do cylindra i spróbuj odpalić, jeżeli silnik ruszy, to problem jest w gaźniku.
Rurka od odmy :) Podobne tematy były już na forum: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://www.bundan.pl/sklep/rurki-od...
Jeszcze membrana w gaźniku.
Kolega sprawdzi jak przykręcony jest silnik do lawety.
Im wyzsza Liczba Oktanowa benzyny - tym wolniej takie paliwo sie spala, bo jest przeznaczone do silnikow o bardzo wysokim sprezaniu, ktore przyspiesza spalanie pod duzym cisnieniem. Bardzo szkodzi zabytkowym silnikom benzyna wysokooktanowa, powodujac nawet 5 - 10 i wiecej razy szybsze zuzycie silnika / z powodu jego ciaglego przegrzania - bo prawidlowo...
Czyli jest nieszczelność na dolocie za gaźnikiem.
Spróbuj odpalić silnik, jeżeli się to uda, to trochę podymi i przestanie. Zrób zdjęcie tego gaźnika.
Podparte zawory lub jeden z nich.
Bardzo prosty gaźnik w budowie. https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri... https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri... https://outdoorpowerinfo.com/repairs/bri...
Gaźnik to generalnie dość uniwersalny element i z pewnością coś można dopasować, choć może to wymagać "rzeźbienia". Ten "króciec przy głowicy" (czyli kolektor dolotowy), nie jest czasem rozłączny z gaźnikiem? https://www.partstree.com/models/191707-... Silnik to Briggs&Stratton 191707-6034-01...
To jest ten sam silnik.
Membranę kładziemy na zbiornik paliwa, na nią uszczelkę i następnie gaźnik.
A wężyk od zbiornika idzie bezpośrednio do gaźnika czy po drodze jest jeszcze coś?
Jeżeli dymi na czarno, to wymień membrany w gaźniku, o ile jest w tym modelu..
Musisz sprawdzić regulator obrotów i gaźnik. Czy silnik, podczas zwiększonego obciążenia, zaczyna kopcić z tłumika?
Warto dodać że w tych silnikach zdarza siẹ przedmuchana uszczelka głowicy, czego wynikiem bẹdzie wzrastało ciśnienie w bloku silnika i poprzez odmẹ dostaje siẹ do gaźnika. Przeważnie uszczelka bẹdzie dmuchniẹta w miejscu zaznaczonym na zdjẹciu.
Zdjęcie silnika od strony gaźnika proszę.
Powyżej zająca to jest Start-czyli ssanie i ta przepustnica sie zamyka.Własciwie przepustnica sterowana jest pośrednio poprzez sprężynki i dzwignie regulatora obrotów.Poruszaj dzwigienką regulatora i zobacz co sie dzieje.
Czy jest tu ktoś kto wie gdzie dostanę uszczelniacze i uszczelki do gaźnika od tego silnika ?
Dźwigienka powinna być maksymalnie w stronę wału silnika, ma przymykać przepustnicę w gaźniku.
Jaki to model silnika?
Może być wiele przyczyn, świeca, gaźnik, klin koła zamachowego, zawory, stare paliwo, itd.
Mam taki sam w kosiarce Największą bolączką tych silników jest ten nieszczęsny gaźnik a konkretnie te plastikowe elementy połączone widocznymi na zdjęciach sprężynkami Model ten nie lubi jazdy miedzy krzewami które to lubią naruszyć delikatną budowę gaźnika
Dziękuję za zainteresowanie a czy moglbys zrobic mi zdjecia tego swojego gaznika. Wydaje mi sie ze u mnie brakuje tez paru srubek w gaźniku
Pomogła dopiero wymiana gaźnika.
W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
Nie wspominasz nic o ssaniu, może jest niesprawne. Jeśli masz ssanie, to czy jest to mechaniczne, czy elektryczne, bo inaczej sprawdza się ich działanie. Podczas uruchamiania silnika (na próbę) możesz przytkać dłonią wlot powietrza i jeśli silnik zapali, to szukaj usterki w gaźniku.
Niestety, wpisując numer części, które podałeś, w pierwszym wyskakują uszczelki, a w drugim gardziel gaźnika.
Luz zaworowy ustawiony był na z tego co pamiętam standard czyli 0,10 i 0,15. Zobaczę ten gaźnik jutro jeszcze
Odkręć gaźnik, pod nim jest membrana, to ona jest odpowiedzialna za zalewanie - wymień ją.
Radzę Panu sprawdzić obroty silnika w serwisie. Cyba że ma Pan możliwość w domu... ma być zależnie od modelu od 2800 do 3100. Domowe rady to przytykanie palcem kolektora ssącego (podstawy filtra pow. ) i określenie czy zmienia się praca silnika tzw 4-takt z wydzielaniem czarnego dymu z wydechu?
że winna może być zapchana dysza w gaźniku co o tym sądzicie? Według mnie jeśli będzie zapchana, zatkana dysza w gaźniku to silnik nie "odezwie się" (nie będzie pracował)
Witam. Rozrząd ustawiasz na znaki. Zarówno na dużym jak i na małym kole masz znaki i na te znaki ustawiasz. Zazwyczaj jest to nacięcie, kreska lub kropka. Czy zawór ssący się domyka?
Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Możesz dać zdjęcie, jak masz podłączone, cięgna do gaźnika?
Piszesz że, po 10 minutach, rozrusznik ma problemy z zakręceniem silnikiem. Czy, to jest powodem tego że silnik nie odpala? Iskra jest, spróbuj wtedy wstrzyknąć trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jeżeli silnik odpali na chwilę, to problem jest w gaźniku.
Jaką może być przyczyną nierównej pracy silnika na wolnych i na wyższych , traci tak jakby zapłon. Gaźnik nowy, świeca nowa.
Miałem taki sam problem. Silnik się grzał, ogień z gaźnika, strzały z tłumika. Luzy zaworowe idealne. Pomogła wymiana gaźnika na nowy, czyszczenie gaźnika niewiele dało.
Czyli pomoże tylko wymiana gaźnika bo chyba nie da się go zregenerować?
Wyczyść gaźnik przedmuchaj dysze, możliwa jest też nieszczelność na dolocie gaźnik - cylinder
Mam problem z silnikiem, falują obroty. Wyczyściłem gaźnik, wymieniłem filtr na nowy i nadal nic. Proszę o pomoc. Załączyłem film jak pracuje silnik.
Zawór paliwa nie trzyma ten od pływaka, lub uszkodzony sam pływak w gaźniku.
Zrób zdjęcia, tego mechanizmu regulatora, tak aby było widać dokładnie układ dźwigni. Na jakiej podstawie, twierdzisz że to Briggs&Stratton? Tak na marginesie, 8.6kW to 11.67KM, w przybliżeniu 12KM.
W tym roku pojawił się problem z zapalaniem na zimnym silniku No właśnie po czterech latach, to i tak "kawał" czasu :D Ja jednak nie o tym chciałbym pisać. Bo: Gaźnik i świeca wyczyszczone Jak najbardziej ok. Która to dysza od ssania? Z tego co mi wiadomo to nie ma tam dyszy od ssania, ale jest prawdopodobnie przepustnica która to otwiera się i i zamyka,...
Witam, U mnie w silniku Briggs&Stratton po wymianie membrany w gaźniku obroty w kosiarce nadal falowały. Po ponownym wykręceniu gaźnika zobaczyłem, że jest przybrudzone siteczko widoczne za zdj. Po przeczyszczeniu i skręceniu wszystkiego do kupy wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/8402472400_1...
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Kurcze gdzie ten katalog mogę pobrać? Nie umiem znaleźć :) https://www.briggsandstratton.com/eu/pl_... Krok pierwszy klikasz na silnik, krok drugi wybierasz kosiarka pchana, krok trzeci wpisujesz numer silnika. https://www.briggsandstratton.com/eu/pl_...
Wydawało mi się z tym kapaniem, paliwo normalnie leci, króciec też wyczyściłem, zamówiłem nowy gaźnik i zobaczymy
A co ma sprężanie do cewki? Jak ten zapłon ustawiłeś? W tych silnikach ssanie było sterowane membraną gaźnika.
Po wykręceniu świecy spróbuj wielokrotnie uruchamiać silnik, aby usunąć resztki oleju z komory spalania. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, czy silnik ma "dobrą" iskrę i czy klin na wale nie jest ścięty. Gaźnik też do przeglądu (dysze i membrana).
Na orginalnym zaworku masz stożek iglicy gumowy,a gniazdo jest mosieżne jak założysz nowy może być jeszcze gorzej niż na orginale, Spròbuj zamòwić zaworek z gumką. Podaj numer i kod silnika. Spròbuj dobrze wyczyścić gniazdo w gaźniku, może tylko przyśniedziało.
Świeca J19LM lub RJ19LM. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa i wyczyść gaźnik.
Typ gaźnika to nie wiem, ale silnik to BRIGGS & STRATTON 12F802-0838-01 w załączniku manual silnika i przekrój gaźnika
Gaźnik.
Dla wyjaśnienia; ten model silnika nie jest wyposażony w plastikowy gaźnik, i chyba warto by było go przeczyścić. Zobaczcie sami.
Wygląda jakby to było ze zdjęcia, a posiada to jakiś konkretny model numer? Potrzebuję ją uzdrowić pompką paliwa, piastą noża, paskiem napędu, możliwe że i gaźnikiem.
Gaźnik posiada w środku wszystkie uszczelki. Widzę tam, ten nieszczęsny, czerwony silikon.
Witam. Zakupiłem traktorek kosiarkę z silnikiem Briggs 13 KM i gaźnikiem Nikki. Silnik niezbyt reaguje na gaz w dolnym zakresie, na wysokich obrotach dławi go jakby dostawał za dużo paliwa, po chwili przepali to i chodzi w miarę normalnie. Obroty czasem falują, świeca czarna, mocno okopcona. Wyjąłem gaźnik ponieważ nie było śruby do składu mieszanki....
Wymień membranę w gaźniku.
Witam, Jako pierwsze sprawdź i wyczyść gaźnik.
Witam,tak został wymieniony gaznik na oryginał i problem,znikł silnik pracuje jak powinien gaznik kosztował 150zl
Wrzuć zdjęcia tej kosiarki.Silnik Briggs?Może membrany gaźnika mają dość.Ostatnio miałem identyczne objawy w swoim silniku Briggs & Stratton.
Lewe powietrze w gaźniku lub za nim. Najczęściej na ośce przepustnicy.
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Niewiem jaki gaznik ale napewno sprawdze. Ssanie napewno jest otwarte. Klin na kole raczej nie jest sciety, silnik odpala od strzała. Ma drugi traktorek z takim samym silnikiem, podmienie gazniki zobacze czy bedzie lepiej.
Dużo na forum jest na ten temat pisane. Wyczyść gaźnik ,sprawdź świecę ,zalej nowe paliwo, wymień filtr powietrza sprawdź czy świeca nie jest okopcona na czarno co oznacza zły skład mieszanki . Jeśli silnik ma kilka sezonów za sobą sprawdź , wyczyść i posmaruj plastikowe częsci sterowania gaźnikiem może też być zmęczona sprężynka od sterowania gazem.
To by było na tyle. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i POMOC. Silnik pracuje przyzwoicie. PS Jednak najważniejsze to gaźnik. Temat zamykam.
Do pracy silnika potrzebne są iskra, mieszanka i kompresja. Czy jest iskra możesz sprawdzić wykręcając świecę i uruchamiając rozrusznik ze świecą przyłożoną do bloku silnika. Iskra musi być "żywa". Ważny jest też timing. Do sprawdzenia odpowiednimi przyrządami. Jeśli brakuje paliwa, to testem jest psiknięcie plakiem w gaźnik i próba uruchomienia silnika....
Witam. Mam problem z traktorkiem. Silnik Briggs & Stratton 14,5 KM. Gdy odpali, strasznie strzela z gaźnika i słychać, jak ucieka kompresja gaźnikiem. Gdy skręcę zawór wydechowy na zero luzu, to chodzi tak, jak trzeba, bez strzałów. Co to mogło być?
W takim razie nie wiem. Pierwszy raz spotkałem się z przypadkiem aby silnik działał tylko przy zamkniętej przepustnicy gaźnika, w sytuacji gdy rozrząd i gaźnik jest w porządku.
Jeżeli się nie mylę, to gaźnik ma automatyczne ssanie sterowane podciśnieniem. Jeżeli tak, to odkręć filtr powietrza i sprawdź czy podczas pracy jest otwarte. W tym przypadku, jest też śruba regulacyjną składu mieszanki. Daj zdjęcie tego gaźnika.
Tak jest to silnik 4 suw gaźnik był czyszczony ma tylko jedna regulacje są to chyba obroty silnika
Kiedyś już rozbierałem ale w innej kosiarce niby nie jest to filozofia ale może warto przeczyścić. Czyli co mam być spokojny?? Pierścienie w porządku?? Niby ma tylko 3 lata ale w tych silnikach to wszystko plastikowe teraz
Witam, po ponownym wyczyszczeniu gaźnika i ustawieniu przerwy świecy (0,50) kosiarka zaczęła równo pracować w pełnym zakresie obrotów. Skupiłem się bardziej na dyszach, zwłaszcza tą pod pływakiem, który należy zdemontować. Ten model gaźnika nie posiada membrany. Pozdrawiam.
Jeśli jeszcze nie ogarnąłeś tematu to napisz jaki masz gaźnik albo wrzuć zdjęcie. Silnik prawdopodobnie dostaje za dużo paliwa i nie daje rady przepalić. Coś musiałeś źle ustawić w gaźniku.
Piach prawdopodobnie dostał się przez filtr powietrza, zauważyłem ślady piachu po rozbiorce silnika w gaźniku.
Z tego malo dokładnego opisu obstawial bym membrane w gaźniku , swoje już może wypracowała . Zakupić nowa i wymienić nie zaszkodzi , silnik normalnie pracował wcześniej ?
Wymieniony gaźnik rozwiązał problem . Dziękuję bardzo
Temat dalej aktualny, a gdzie jest symbol gaźnika aby sprawdzić czy gaznik jest z tego silnika
Od kiedy mamy ssanie, w kosiarkach z silnikiem B&S, membranowych?
Problemem były gumowe o-ringi które trzymały dyszę w gaźniku. Po wymianie problem ustąpił.
Oddaj do zakładu, gdzie mają myjkę ultradźwiękową, czyszczenie go benzyną nic nie daje, bo cały czas pracuje w benzynie i zaklejone są kanały w gaźniku od osadów porafineryjnych.
Witam , chciałbym zapytać forumowiczów . Mam wyciągnięty z kosiarki silnik briggs i chciałbym go jakoś wykorzystać ale do odpalenia trzeba pociągnąć dźwignię i silnik działa na jednakowych obrotach. I tu pytanie czy można do tego silnika zamontować jakiś inny gaźnik aby sterować obrotami ?
Uszczelki nowe kupione w komplecie z gaźnikiem. Może to "lewe" powietrze tylko którędy?
Niestety nie widzę , żeby dochodziła do gaźnika.
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
tak to jest taki silnik
... przed odpaleniem ( aby zaoszczędzić nerwów i szarpania) wymień membranę gaźnika ( koszt 10- 15 PLN za oryginał BS) - TAEN KOSZT CIEBIE NIE OMINIE , wyczyść środek zbiornika , przedmuchaj gaźnik , wyczyść świece- sprawdź iskrę. Sprężynki to raczej tez wypada dać nowe . Uważaj na to aby wszystkie osłony od dołu szarpaka były założone no i na to aby...
Ciężko będzie, podaj ten numer silnika. Możesz wykorzystać takie dwa kolanka, łącząc je ze sobą, kawałkiem rurki. http://aledil.pl/oferty/detale/18869/kol... To dymienie nie świadczy najlepiej o kondycji silnika.
Możesz zrobić zdjęcia tego gaźnika?
Witam ! Mam problem z odpalaniem kosiarki z silnikiem briggs&stratton seria 550 . Gdy wstrzyknę paliwo pompką silnik zaskakuje po czym gaśnie,jakby niepobierał paliwa ze zbiornika.Membrany wymieniłem ,gaźnik jest czysty. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć o co tu chodzi ?
Dźwignie gaźnika dobrze założone?
Cześć, zostałem szczęśliwym posiadaczem starego weibanga z silnikiem Briggs & Stratton 40 Quattro. Muszę przygotować ją do sezonu. Problem jest w regulacji gaźnika, kiedyś była tu dziwna konstrukcja z kilku sprężyn i nie sprawdziła się. Macie jakiś pomysł na to, jak to powinno być zamontowane? https://obrazki.elektroda.pl/9826410000_...
gaźnik silnik briggs gaźnik silnik kosiarka briggs gaźnik briggs kosiarka
silnik elektryczny łożyska zwarcie wirnika klatkowego marshall footswitch
delonghi caffe corso moduł komfort termet
Nissan Qashqai radio – brak obrazu na monitorze, czarny ekran, diagnostyka i naprawa Huntron: Przydatność w diagnostyce PCB i ASA