Dajcie na luz już z dbaniem o myjke nie ma wiele zachodu, oczywiście filtr i nie przemrożenie to podstawa. O domowo myjkę czy to karchera czy innej firmy poza czasem pracy, dobrą przedłużka elektryczną użytkownik nie ma jak zadbać. Nie zmieni oleju nie nasmaruje zaworu regulacyjnego bo wymaga to rozebrania urządzenia. Profesjonalne co innego ""DBANIE""...
Witam. Czy takie silniki jak ten mają jakieś znaczące zmiany w porównaniu do zwykłych? Czy jest to po prostu standardowy silnik,(przezwojony na niższe napięcie ale to inna sprawa) z wyprowadzonymi rurkami do przepływu oleju przez niego . https://obrazki.elektroda.pl/1769331100_... Gdyby wziąć najzwyklejszy silnik i wywiercić otwory...
Witam, mam problem z myjką Karcher K7 full Control plus W myjące uszkodzone były uszczelniacze pompy i głowicy przez woda przedostawała się do przekładni z olejem a stamtąd olej wydostawał się poprzez uszczelniacz na wirnik silnika. Wirnik i stojan były nasączone olejem. Rozebrałem to, wyczyściłem ile mogłem, wymieniłem wszystkie origni w głowicy, uszczelniacze...
Witam. I znowu mam problem. Znajomy posiada na piekarni piece ogrzewane olejem opałowym. Ciepło w nich jest rozpraszane za pomocą wentylatora turbinowego który jest zamontowany na osi silnika 2,2KW marki simens. Całość znajduje się w zabudowie w miarę szczelnej z powodu zapylenia mąką. Problem jest z temperatura jaka uzyskuje silnik od rozgrzanego powietrza....
Takie sprawdzanie psu na budę.Oczywiście że syknie i co to oznacza? Oznacza,że jest tam ileś czegoś.To trochę za maŁo.Praca sprężarki bez dostatecznej ilości czynnika może doprowadzić do jej zatarcia.Próba podania napięcia na cewkę sprzęgŁa ok. ale jeśli klima będzie chŁodzić słabo lub wcale trzeba ją koniecznie wyłączyć po kilku minutach. Ja mam jeszcze...
Nie znaczy to jednak, że pojazd elektryczny nie zawiera oleju w zespole, który prędzej czy później nie trzeba będzie serwisować. Takim zespołem jest reduktor z olejem przekładniowym. Reduktor posiada uszczelniacze, które jak to też bywa w innych skrzyniach, lubią padać. Tak więc kałuża oleju pod samochodem elektrycznym, choć na pewno będzie rzadszym...
juz widze wlascicieli diesli z rana rozgrzewajacych rumaki . hehehee. zdaje mi sie ze w serwisie sie troszke nabijaja;) oczywiste jest to ze zaden motorek nie lubi katowania na zimno . a co do tematy chlodzenia sprezarki to akurat moge sie wypowiedziec. nie ma sensu rozpisywac sie na temat budowy turbiny bo nie w tym rzecz , wiec ogranicze sie do wyjasnienia...
https://obrazki.elektroda.pl/6666213400_... Ktoś tu leniwy, prawda ? Masz schemat. Silnik chłodzony częściowo powietrzem, a częściowo olejem. No i to bardzo autor ma silnik chłodzony olejem a ty wstawiasz silnik chłodzony powietrzem. Do tego pokazujesz sterowanie wentylatora termostatem w układzie wydechowym. Co było tylko w mocniejszych...
No jak wyobrażasz sobie prace silnika (chłodzonego powietrzem) bez grzania się oleju ?
Witam, skonstruowałem układ chłodzenia małej pompy zanurzeniowej napędzanej indukcyjnym silnikiem elektrycznym zanurzonym w oleju transformatorowym. Dla wyjaśnienia: pompa pracuje w 15l wiadrze i studzi się oddając ciepło poprzez jej obudowę na zewnątrz tzn. grzeje ciecz w której jest zanurzona. Ciecz ta potrafiła zagrzać się do temperatury 70 stopni...
To jeest mój pierwszy silnik chłodzony olejem dlatego myślałem ze 120° to jest za dużo już przy 115 stawałem i ją chodziłem. Dlatego chcę zobaczyć termostat może zrobił się tam jakiś nagar czy coś. Jaka jest maksymalna temperatura żeby nie wykończyć silnika?
Podstawą chłodzenia jest czysty silnik.Cylindry i dno miski olejowej. Wpływ na chłodzenie ma też jakość oleju silnikowego.
Owszem - te silniki są chłodzone olejem ale tylko jako czynnik pośredniczący - ciepło odbiera przepływająca woda. Ubiegłego lata "zamordowano" taką pompę poprzez częste starty i wyłączenia - wzrost temperatury rozszczelnił silnik, woda załatwiła resztę; co ciekawe uzwojenia OK ale prąd różnicowy znaczny - wyłącza zabezpieczenia. Reasumując: przy pracy...
Ale samo chłodzenie olejem nie wystarczy. Dlatego jest stosowane chłodzenie olejowo powietrzne, nie wymagające termostatu. No popatrz a Deutz zgodnie z tradycją robi do dziś silniki chłodzone olejem. Samym olejem i to wystarcza. Dobrze że nic nie wie o twoich wywodach.
Wszystko zależy od tego w którym miejscu poszła uszczelka. Nie masz tam oleistego syfu w zbiorniku wyrównawczym, tudzież masełka w misce olejowej? Czy w zbiorniku wyrównawczym wyczuwalny jest zapach spalin?Jeśli to uszczelka to problem będzie się tylko pogłębiał.
10W40 API SP Gdzie olej samochodowy do silnika motocyklowego? Producent podaje ogólne dane. Lepkość 10W-40 lub 15W-40, zależnie od temperatury otoczenia w jakiej jest używany pojazd. Klasyfikacja API SG/CD, ale w zasadzie powinien to być olej motocyklowy w klasyfikacji JASO MA. Zalecany jest olej syntetyczny.
Witam, mam problem z silnikiem Deutz BF4L1011F. Zaczął kopcić na biało i pojawił się olej w wydechu. Pierwszy pomysł - turbo. Po regeneracji i złożeniu dalej wręcz rzyga olejem. W ciągu 5 minut pracy silnika wciągnął połowę wysokości bagnetu oleju. Silnik chłodzony olejem, teraz pytanie czy pierścienie czy głowica/uszczelka pod głowicą wydmuchana?
To inna zasada działania termostatu w tym silniku jest? Z reguły brak termostatu umożliwi ciągły obieg od samego rozruchu.. Jakiej reguły? Pokaż mi jakikolwiek inny silnik chłodzony olejem, w którym ta reguła się sprawdza. Chociaż jeden. A przyrównaj do jakiegoś innego silnika ten termostat. Zasada działania się nie zmieniła tylko konstrukcje silnika...
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
Przy "pełnoletnim" :D samochodzie, takie objawy mogą powstać przy rozszczelnieniu wewnętrznym (korozja) chłodnicy oleju silnikowego :-o następuje mieszanie czynnika chłodzącego z olejem i grozi zatarciem silnika :!:
hehe , proponuje poczytac jeszcze zanium sie za to zabierzesz no ale tak od poczatku : 1- odprezenie przy takim doladowaniu nie jest konieczne 2- chlodzenie ciesza , wystepuje lub nie zalezne od modelu sprezarki , czesciej mozna to znalesc w turbobenzynach ze wzgledu na temp pracy 3 - olej do smarowania turbo bierze sie z obiegu z silnika , nie stosuje...
Ciśnienie oleju jakie? Oblachowanie na silniku jest? Chłodnica drożna? A ta temperatura jest jeszcze dobra. W końcu silnik chłodzony olejem.
Te pompy też powinny pracować w pionie Masz rację. Jednak jest zasadnicza różnica w pobieraniu wody. Mianowicie zasysają z dna. Do tego ponoć nie muszą być zanurzone w wodzie (chłodzenie) czyli pewno silniki zalane olejem lub jak to bywało dawniej `woda przepływa wewnątrz silnika.
Macie jeszcze jakieś pomysły? Podobne efekty (żółta kontrolka poziomu oleju i znacznie "szybsze zużycie" tego oleju) miałem w benzynowym Passacie B5. Zszokowany byłem gdy doświadczony mechanik zaczął diagnozę mojego samochodu od inspekcji ... zbiornika płynu chłodzącego. Okazało się, że w moim staruszku faktycznie rozszczelniła się chłodnica oleju...
Możliwe, że konstruktor tego rozwiązania chciał uzyskać efekt smarowania pierścieni w czasie gdy tłok idzie do góry i w dół. Jeżeli pierścień olejowy dokładnie zebrał by olej, gdy tłok idzie w dół to pierścienie idąc do góry pracowały by bez smarowania. Tuleje cylindrowe są robione z żeliwa. Żeliwo może do swojej struktury przyjąć olej. Inna możliwość...
No właśnie o wiele większą niż 130*C. Prawie pewne że się gotuje. No więc ratuje Cię jakaś chłodnica lub grzać parownik olejem z silnika.
silnik chłodzony olejem ,ale to jest ok, wszystkie filtry wymienione , nowa pompka paliwa , dymi na biało i na początku mam wrażenie że spadek mocy jest mniejszy. Ja jednak myślę o za małej dawce paliwa lub uszkodzonej pompie wtryskowej
Witam. Oczywiście chodzi o cisnienie oleju. Silnik chłodzony olejem. Zauważyłem też że węże które ida z silnika i przechodzą przez chłodnice są zimne. Wyciągnąłem termostat. Węże są ciepłe ale problem dalej ten sam.
W większości samochodów z automatyczną skrzynią biegów chłodnica oleju umiejscowiona jest w chłodnicy cieczy chłodzącej silnik, i wykonanie dynamicznej wymiany oleju jest w miarę proste. W JF506E (Jatco) chłodnica oleju jest przykręcona do skrzyni biegów (podobnie jak w Vw AG4), i tu jest problem. Jedynym rozwiązaniem (tylko w Vw) to odkręcenie od dołu...
Ja nie robiłem remontu robił to mechanik, mam nadzieję że wszystko w środku wyczyścił. Silnik od Brinkmana. Silnik jest chłodzony chłodnicą oleju. Rozmawiałem przed chwilą z mechanikiem wszystko było wykręcane i czyszczone. Jak byłem zobaczyć jak składa to wszystko w środku było czyściutkie, żadnego nagaru nic nie było.
Znajdziesz tu: http://oto.to/schematy/automat/statidyn.... . Przy pańskiej skrzynce będzie problem, konieczne specjalne "oprzyrządowanie", ponieważ chłodnica oleju umiejscowiona jest na skrzyni biegów a nie w chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
ten na zdjęciu nie ma filtra odśrodkowego (ta płaska pokrywka to jest zaślepka).Filtr odśrodkowy ma podobną wysokość co główny filtr oleju. Zaślepki są stosowane w CF85 bo w XF105 powinien byc w standarcie. Dodano po 3 Jeżeli zapala się ciśnienie oleju po np. wyrzuceniu na luz zaraz po dłuższym obciążeniu silnika, to wina również może być w zatkanym...
To silnik chłodzony olejem Czujnik przegrzania(temp.) jest jednopinowy i znajduje się obok czujnika ciśnienia oleju, Te dwa czerwone kabelki są zakończone wsuwkami i wisiały sobie pod wentylatorem,tak jakby były od tego czujnika ale jaki byłby to sens ? Alternator i czujnik
Tu też jest http://www.unitcat.ru/mercedes/7/1/1/602... Jak słusznie napisałeś jest to dodatkowy zasobnik oleju. Z uwagi na duże obciążenie silnika zwiększono ilość oleju w stosunku do wersji wolnossącej. Dodatkowa powierzchnia miski również chłodzi olej.
Leje się z pod pokrywy zaworów czy głowicy? Silnik chłodzony jest powietrzem, ale i olejem. Gdy było go mało, bardzo szybko się rozgrzewał i dlatego naprężenia powodowały "strzelanie" na połączeniach. Nie jest to w żadnym wypadku zdrowe, ale teraz nie masz już wyjścia. Pilnujesz stanu maszyny i jeździsz dalej. Albo się zatrze szybko, albo będzie pracować...
Silnik 167fmm , uruchomiłem dziś to sobie pyrka ,tylko chyba coś z gaźnikiem nie tak bo świeca czarna i nie wkręca się na obroty ,zawory ustawione jak były zamknięte tłok gmp ssący 0.10 wydech 0.15,ale dalej ciężko kręci kompresja ogromna ,a głowicy nie ściągałem bo nie mogę starej uszczelki znaleźć a tak a propos,czy cewki w tym silniku są chłodzone...
Podejrzenie zawieszania się wtryskiwacza (czy), albo problem z pompą wtryskową - regulator kąta wyprzedzenia. wtrysku. Silnik chłodzony olejem, więc gdyby poszła uszczelka pod głowicą, raczej kopcił by na niebiesko. Ten biały ,,opar" ma zapach oleju napędowego czy spalin ?
Coś mi się wydaje , że to pierścienie , a głównie olejowy i dostał przedmuchów z komory spalania do michy olejowej . Z tond kopci z odmy i tłumików . Sprawdź po ustawieniu zaworów jaką masz kompresję w cylindrze i czy nie podbiera Ci oleju z silnika ? ( Zmniejsza się stan oleju w silniku ) ?? :| Dodano po 2 Quady chłodzone powietrzem w szczególności...
problem był w rozruszniku , rozwiązany problem, teraz jak jak chwile pochodzi to gasnie , zbiornik oleju jest bardzo ciepły i dekiel silnika też , chłodnica nie chłodzi oleju? i sie wyłącza żeby nie przegrzać maszyny?
Objawy pod odkręceniu korka od zbiorniczka jak najbardziej normalne przy odkręcaniu na rozgrzanym silniku. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jakie odcinki przejeżdżasz tym autem?
Są to prawie identyczne konstrukcje Prawie jednak robi kolosalną różnicę, jedna jest łożyskowana ślizgowo, nie ma uszczelnienia wału of strony napędu, nie ma samodzielnej odmy, wymaga smarowania olejem pod ciśnieniem i montowana jest czołowo kołnierzem do silnika spalinowego który w odpowiednim miejscu podaje olej i pozawala na spływ oleju razem z...
Darady to wymienić bez wyciągania chłodnicy i intercollera? Dodano po 11 A czy w tamtym miejscu jest olej pod ciśnieniem? Jasne że da radę. Zawsze robię to bez wyciągania chłodnic. W tym miejscu jest kanał który zasila dysze chłodzenia denko tłoka jak również kanał przez który olej z pompy trafia do filtra oleju tak więc jest to główna magistrala olejowa....
Daro122 , Po co zabierasz głos w sprawie, o której nie masz bladego pojęcia? Ten silnik jest chłodzony cieczą pomiędzy cylindrami płynie olej silnikowy. Zgodnie ze starą tradycją Deutz-a silnik chłodzony olejem. A na silnikach chłodzonych powietrzem ta firma zjadła zęby. A ich silnik słynęły z prostoty i trwałości. A jak zajrzysz do ich tabel to zobaczysz,...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
W japońskich motocyklach klasa lepkości SAE nie jest ściśle określona — zalecane jest dostosowanie do temperatury otoczenia. Jedynie we italjańskich są określone zalecenia, czy w silnikach chłodzonych powietrzem nieco gęstsze jak np. 10W50. Warto pamiętać że w Yamahach nie ma czujnika ciśnienia oleju, tylko czujnik poziomu oleju.
Klekota w okolicach głowicy a i i łańcuch rozrządu chyba trze o dekiel, sprawdziłem stetoskopem lekarskim. Natomiast pisk dochodzi z okolic miski olejowej. Dziwne jest natomiast to, że cały gaźnik, zarówno z zewnątrz jak i w środku calutki zafajdany jest czymś o konsystencji kawy z mlekiem, lecz ciut ciemniejszym. Po zdjęciach patrząc, to ten silnik...
Przecież widać nawet po wystającym fragmencie że uszczelka pod głowicą się rozpada ze starości. Wspomogło ją też w tym nie dbanie o jakość płynu chłodzącego i mycie silnika żrącymi środkami.
Tak się kończy jazda z za dużą ilością oleju w paliwie ,jeszcze pewnie słabej jakości (słabo się spala). Druga sprawa to regulacja gaźnika. Trzy filtr w miarę zabijania się syfem tworzy się za nim podciśnienie które powoduje wzbogacenie mieszanki. PS 1:50 to 20ml oleju na 1l i lepiej nie robić mix-u na zapas. Na dotarcie to przy składaniu powinny być...
Raczej wygląda to na typowe "zarzucanie olejem" w wyniku nieszczelności pierścieni tłokowych więc pomiar ciśnienia , jak radził Adam700 , powinien to potwierdzić lub wykluczyć . Przy takim przebiegu jak podajesz jest to już całkiem możliwe dla "malucha" . Niezależnie od oleju tak wysokie przebiegi międzyremontowe jak kilkaset tysięcy zwłaszcza dla silników...
Ten silnik jest chłodzony na zasadzie odparowania wody z tego kibla nad cylindrem, nikt tam nie leje wody destylowanej, więc kamień jest zjawiskiem normalnym
może być po prostu walnięta uszczelka pod głowica. wtedy chłodziwo może dostać sie do oleju dowiedz sie dokładnie o co mechanikowi chodziło, czy sa oznaki walniętej uszczelki ? ( znika płyn chłodzący , budyn w oleju i czy dymi na szaro)
silnik deutz chłodzić olejem chłodzić silnik elektryczny olejem chłodzić komputer olejem
kuchenka elektryczny wrozamet budowa falownik jednofazowy filtr bezpiecznik pralka
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Komputer uruchamia się po kilku próbach po instalacji Fortnite Jak sprawdzić moc wzmacniacza klasy AB?