Skoro rozrusznik nie może odpalić silnika, to znaczy, że nie porusza tłokiem.
Rozszerzalność cieplna Jak się silnik nagrzeje to się nie domykają Pewnie masz zbyt ciasno ustawione
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
miałem taki przypadek.auto przyjechało z niemiec,i było ok ale po pewnym czasie też tak się działo,niby ok ale jednak doszło do tego że nie palił na ciepłym silniku,wymieniłem rozrusznik i od razu lepiej,jak ręką odjął.powód rozrusznik.
Oj, może tłoki "puchną"?.Samochód bez gaszenia na ciepłym pracuje normalnie?
To wymień rozrusznik i tyle, albo daj do regeneracji. Pewnie od temperatury blokuje się wirnik na tulejach - zgaduje bo nie napisałeś co sie dzieje, jakie jest zachowanie kontrolek i auta przy próbie uruchomienia ciepłego silnika.
Kręci ale jest moment gdzie rozrusznik nie ma siły zakrecic aku jest dobre. A gdy już odpali to na ciepłym normalnie odpala Kosiarke mam rok i teraz wystąpił ten problem. Olej to 10w30 Rozrusznik ma lżej gdy silnik jest ciepły. Rozrusznik do zregenerowania, można nawet go rozebrać i przeczyścić, sprawdzić stan szczotek i złożyć, zamontować. Spróbujesz...
W tych golfach na ciepłym silniku pompowtryski podadzą paliwo na ciepłym tylko jak rozrusznik napędzi wał korbowy powyżej 400 RPM . Jak rozrusznik tego nie osiąga sterownik nie aktywuje pompek. Rozwiązania są dwa. Jedno przegląd rozrusznik, wiązka główna ,akumulator tak by rozrusznik kręcił szybciej przekraczał te 400 RPM i odpalał. Dwa zmiana mapy...
Jeśli silnik się nie obraca, czujnik wału/wałka zostaw w spokoju. Skoncentruj się nad rozrusznikiem i układem jego sterowania. W silnikach M9R była podobno partia wadliwych rozruszników. Nie krciły właśnie na ciepłym.
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Tak to jest ten sam rozrusznik tylko niema podparcia w tulejce w skrzyni.
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
Sprawdziłbym rozrusznik.
Czyli zwyczajnie mówiąc po normalnej jeździe i ciepłym już silniku nie ma możliwości odpalenia auta rozrusznikiem. Zgadza się?
gregorczyk11 napisał: A wzorowe ile wynosi? A ile zmierzyłeś na poszczególnych cylindrach? Silnik był ciepły? Rozrusznik kręcił lekko i szybko? Podaj wyniki to zobaczymy.
Czy rozrusznik samochodowy może pełnić rolę takiego silnika? Czy ma jakieś przeciw wskazania do długotrwałej pracy? Zdecydowanie nie. Rozruszniki są liczone na pracę dorywczą, a więc nie ma tam dużych możliwości odprowadzania wydzielonego ciepła.
świrka mozna dostać, pozdejmowałem paski obydwa na ciepłym silniku i dalej ledwo kręci albo nie kręci wogóle, gdy próbuje ruszyć wał korbowy ręka nawet z zapiętymi paskami na ciepłym i zimnym silniku to nie wyczuwa się różnicy, chyba polecę kupić akumulator od Stara(piąty) Gabikam: Jak ci poszło bo mam podobny problem. 1. to nie aku bo mam kilka samochodów...
Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury widzi ECU na zimnym silniku a jakie na rozgrzanym ?
Witam po długim czasie. Walczyłem dość długo z tym problemem wymieniłem nowy akumulator i nic. co się okazało wadliwy jeden wtryskiwacz który kropelkował. może komuś pomogę ale walka była nie równa. zamykam temat. Pozdrawiam
UPC przejrzane ?
Nie, podczas pracy tylko układ wysokiego napięcia, przy kreceniu dochodzi rozrusznik.
to nie problem pompy silnik jest zblokowany jak jest ciepły rozrusznik nie jest w stanie do ruszyć a jest nowy
Może czujnik położenia wału? rozrusznik nie kręci Tylko czemu stacyjka ma powodować że samochód można odpalić rano a kiedy jest ciepły nie ? Wyczuwa temperaturę silnika ?
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
u mnie problem tkwi w tym ze jest iskra podaje paliwo kreci ale nie chce zapalić gdzie szukać przyczyny auto stało prawie rok bez jezdzenia auto vw polo 1.3 GT z 90 roku mechaniczny wtrysk
o ile akumlator sprawny to problem w rozruszniku lub przewodzie rozrusznik-akumlator.
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Jak problem jest na ciepłym silniku to rozrusznik może za wolno kręcić by ecu aktywowało wtryski.
Tak Picia, zapłon za wczesny - tak się zachowuje rozrusznik na gorącym silniku. Pozdrawiam.
Cześć Mercedes E250 Jesteś nowy, tak więc na początek: Tak z ciekawości wbiłem w Gugla twoje "Mercedes E250". No i co widzimy? https://obrazki.elektroda.pl/2802339400_... Jest model 212, jest model 213, dwudrzwiowe 207, jest nawet poczciwe 124 które też było robione jako E-klasa. Aktualnie mamy SZÓSTĄ generację E-klasy, a tobie się...
Jeżeli nagrzanie auta faktycznie ma znaczenie, to celowałbym w sam rozrusznik. Musisz wyprowadzić sobie na chwilę przewód od wzbudzenia rozrusznika i próbować ''na krótko'' gdy jest silnik ciepły.
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
Wywal rozrusznik, wyczyść, wymień tulejki, poinformuj o efektach.
no jeśli rozrusznik to tylko wtedy jeśli nie kręci albo kręci zbyt wolno jeśli kręci normalnie to inna przyczyna a może być ich kilka w związku z rozrusznikiem (nawet jeśli kręci) to wiele wyjaśniłby pomiar napięcia aku w czasie rozruchu
Jeśli jest na pompowtryskach bo nie wiem czy ten model akurat jest , to jeśli jest tak że odpala po wypięciu wtyczki od czujnika temperatury na ciepłym silniku, to znaczy że rozrusznik za wolno kręci, trzeba sprawdzić na kompie ile ma obrotów, bo jeśli nie będzie miał w granicach 250 obr/min. to nie odpali
Sprawdze jeszcze omijając stacyjke na ciepłym silniku bezpośrednio podając napięcie z akumulatora na eektro........
może przełożyłeś kable od rozrusznika w inne miejsce, sprawdz też szczotki w rozruszniku
zauważyłem również ze czasami jak jest ciepły tak jakby przyblokowuje sie rozrusznik
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu na ciepłym silniku. Rozrusznik kręci, ale nie zazębia. Na zimnym silniku "pali od strzała". Rozrusznik oddałem do sprawdzenia, nie wykryto usterki, na stole u fachowca działa jak nowy. Co może być przyczyną?
Słyszałam że w niektórych modelach Mercedesów A i B Klass były rozuuszniki z czujnikiem temperatury? Jak to sprawdzić?
Bez diagnostyki to zgadywanie, ale strzelam, że standardowo dla TDI rozrusznik i alternator do wymiany. Ktoś pewnie stwierdzi, że trzeba ruszać dawki startowe - ale to pudrowanie syfa.
To ogólna fizyka. A nie fizyka silnika. Ciepły silnik szybciej kręci bo stwarza mniejsze opory rozruszników. Dlatego pytałem o obroty. Do tego ciepła komora spalania daje lepsze warunki zapłonu. Dlatego grzeje się zimnego Diesla.
Witam kolego czy zlokalizowales uaterke zwiazana z odpalaniem? Mam to samo i nie eiem co jest grane? Skrzywione kółko wałka rozrządu. Rozrząd delkikatnie przestawiony i wszystko OK.
chodziło mi o to że może jakaś część jest zaśniedziała i nie chce się ruszać po tym jak rozszerzy się od ciepła :)
Jeżeli rozrusznik na ciepłym silniku kręci słabiej jak na zimnym to albo uszkodzony rozrusznik albo regulacja zaworów. To są tylko sugestie po wpadce z innym dostawczakiem.
Mi się wydaje że ogólnie masz tą omegę sfatygowaną może i możesz mieć klika problemów które się na siebie nakładają trochę... Tak się zastanawiam czemu ci akurat lepiej odpala jak ciepły.... W tej omedze (to ktoś by jeszcze musiał potwierdzić bo nie jestem pewny) świece żarowe dosyć długo się żarzą i mają dwa stany żarzenia. Do 20 stopni celcjusza dają...
AI: Czy szukasz przewodu masowego w związku z jakimś konkretnym problemem (np. brak masy, problemy elektryczne), czy po prostu chcesz wiedzieć, gdzie się znajduje? Problem z odpalaniem na ciepłym silniku, chciałbym sprawdzić tę masę. Jak długo trwa przekształcenie startera? Z jaką prędkością Ob/Min obraca rozrusznik na ciepłym silniku? A ile woltów...
Może rozrusznik się kończy.
Witam Land Rover Freelander TD4 nie odpalał na ciepłym silniku,, jak mu odbiło teraz przestał nawet na zimnym rozrusznik kreci, jaka jest możliwa przyczyna? wymieniałem filtr powietrza i od tej pory zaczęło mu odbijać zbieg okoliczności?
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
panie kmieciu jak byś się coś znał to sam kod AFN wszystko o silniku mówi Dodano po 6 ostatnio ten temat był poruszany z golfem 4 sprawdź jeszcze jaki jest kąt wtrysku oraz jaka jest dawka rozruchowa podczas krecenia rozrusznikiem
a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
Kręci i przestaje rozrusznik czy silnik przerywa?
Witam;oki zaczne od początku-wsiadam rano i odpalam bez problemu, po przejechaniu ok. 10 -20 km gasze silnik i po chwili ponownie probuje odpalic [oczywiscie silnik jest ciepły]a rozrusznik niechce kręcić tak jakby aku.był słaby,dopiero po wystygnięciu silnika odpala jak gdyby nigdy nic.I jeszcze jedno jeśli dam mu dodatkowy prąd np.z innego auta to...
Witam Opis styków T- czujnik temperatury L- kontrolka świec 85-masa 86-+ po stacyjce 30-+z akumulatora 50-rozrusznik Pozdrawiam.
Witam Może być również że bendix przepuszcza.Objawy przy zimnym ,czy ciepłym silniku.
Witam. Mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku, rozrusznik nie kręci, na zimnym odpala za pierwszym. Wymieniłem już elektromagnes i kostkę stacyjki ale problem nie zniknął. Proszę o pomoc.
witam, moje pytanie brzmi czy koło dwumasowe obrywa w chwili gdy auto dlugo pali na ciepłymi silniku ?? czy tylko rozrusznik ??
Podczas rozruchu na ciepłym silniku rozrusznik do jakich obrotów rozpędza silnik ? (powinno to być sprawdzone podczas diagnozy)
Ja miałem przetartą izolacje w cewce automatu i był dokładnie taki sam objaw, zapalał na zimnym a potem na ciepłym cisza. Po wymianie samego automat problem znikł. Myślę że bez wyjęcia rozrusznika się nie obejdzie
sprawdź czy masz iskrę jak nie chce odpalić na ciepłym silniku. Czasami bywa to wina rozrusznika
Można zrobic ,ale sprawdz czy nie jest winny rozrusznik bo czesto ma luz na głowiczce i sie klinuje,wtedy ma za małe obroty do rozruchu
Oddaj rozrusznik do naprawy.
Czy na ciepłym silniku rozrusznik nie kręci podejrzanie ciężko? Jak wygląda spalanie? Spróbuj zmierzyć kompresję na ciepłym i zimnym silniku - porównaj wyniki.
Podłącz kompa i sprawdź w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem.
po kolejnym zgaszeniu i próbie odpalenia silnik nie kręci- dusi się Doprecyzuj, czy występują problemy z zapłonem, gdy silnik jest ciepły, czy nie działa rozrusznik.
Na zimnym silniku tego rozrusznika nawet nie da się usłyszeć, ponieważ auto zapala "od kopa", to właśnie na ciepłym silniku rozrusznik kręci jak dziki a zapala dopiero po paru sekundach.
Bzdury ci gada z tym przebiciem. Sprawdź te czopy, sprawdź czy wirnik nie ugięty, często się giął w tych Marelli, najlepiej jak pisałem sprawdzć czy nie ma zadrapań na nabiegunnikach. Bądź łaskaw wczytywać się w to,co inni piszą.Chodzi mi o to,że przy rozebraniu całego rozrusznika warto zająć się sprawami,o których wspomniałem. A jak już sprawdzi Twoje...
Raczej chodzi o splanowanie głowicy i/lub cieńsza uszczelkę ew. inne tłoki. Nie znam się na silnikach motocyklowych ale w silnikach samochodowych jak rozrusznik nie ma siły zakręcić silnikiem (zazwyczaj w początkowej fazie usterki tylko na ciepłym silniku) to może też wskazywać na wytarte krzywki wałka rozrządu.
Serwis naprawia to wymianą rozrusznika. Sprawdź prędkośc rozrusznika musi być co najmniej 260 obr/min gdyż przy temperaturze silnika 80'C pompki wcześniej nie podadzą paliwa.
witam kupiłem case 1490 i mam problem gdyż na zimnym silniku nie mogę zapalić rozrusznik kreci a z rury biały dym czy może ktoś mi podpowiedziec jaka jest przyczyna.Na ciepłym silniku pali bardzo dobrze.
witam, miałem ten sam problem w moim motocyklu, wymieniłem łożyska w rozruszniku i to pomogło.Po rozgrzaniu się silnika wirnik rozrusznika nie chciał się kręcić.W niektórych motocyklach zębatka rozrusznika przekazuje napęd na dodatkową przekładnię zębatą, której łożyska też warto sprawdzić.
Z pompą nie było problemów wszystko było ok więc ją raczej bym wykluczył. A problem z rozrusznikiem byłby tylko na zimnym silniku? Bo na ciepłym jest ok
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
Znaczyło by że prąd płynie z oporem, i są straty w postaci ciepła, co negatywnie wpływa na zdolność rozrusznika do rozruchu silnika. Nie zostaje nic innego jak zaprowadzenie auta do mechanika.
Wina rozrusznika.
trzeba przytrzymać kluczyk troche aby odpalił Ale problem jest z rozrusznikiem, który nie startuje/nie zazębia/pracuje luzem/inne? Czy z silnikiem, który trzeba chwilę pokręcić na ciepłym? Konkretniej trochę.
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
typowe objawy zatarcia silnika
kiedyś się mostkowało stuknij w niego jak jest ciepły.
Zmiana dawki w adaptacjach pewnie nie pomoże , bo problem jest inny. Mapa dawki jest tak zrobiona, że na ciepłym silniku poniżej 250obr/min wynosi 0. Problem najczęściej tkwi w słabym aku lub rozruszniku. Trzeba zmienić dawkę w mapie i zrobić korektę na osi obrotów ale bez przesady bo dwumasa ucierpi.
Miałem problemy z odpaleniem na ciepłym silniku tzn. rozrusznik kręcił bardzo powoli a po chwili w ogóle. Jak jest zimny pali ok. Jak jest ciepły to od razu nie chciał tylko odpalał jak się trochę ochłodził. Zmieniłem akumulkator bo był juz kilkuletni. Teraz jest lepiej ale i tak gdy jest ciepły to kręci wyraźnie wolniej. Proszę o poradę bo nie chce...
Bo tak powinno być- to nie jest konwencjonalna świeca żarowa wkręcona w głowicę tylko element grzewczy w kolektorze dolotowym które ogrzewa powietrze zassane do silnika.Uruchomienie tego elementu przy niepracującym silniku mija się z celem bo ogrzanie powietrza wokół tego elementu w kolektorze nie pomoże w odpaleniu silnika (zanim po zassaniu napełni...
Miałem ten problem w golfie i w skodzie.Na ciepłym silniku trzeba kręcić ok.10 sekund.Do naprawy jest to rozrusznik na ciepłym silniku powstają w nim naprężenia,a na ucho wydaje sie ze kręci normalnie.Koszt naprawy u elektryka to ok.200zł.Mnie to pomogło i zapala normalnie.
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
Witam, z dnia na dzień samochód nie odpala, zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Rozrusznik normalnie kręci, wszystko zdawało by się że jest dobrze a nie odpala. Da się odpalić jedynie z popychu, a jeśli już to wystarczy tylko lekko popchać i od razu łapie i pali. Czy to może być wina przepustnicy? Bo pompa chyba chodzi po przekreceniu zapłonu...
Witam Panowie mam podobny problem rano jak jest zimny silnik jeep nie chce palić po 30min kręcenia rozrusznikiem zapali a jak jest ciepły silnik pali na dotyk co może być jeep 5.2
Czujnik położenia wału. I uprzedzając pytanie tak błędu może nie być bo w tych rocznikach błąd musi występować permanentnie (stale uszkodzony czujnik, przerwa w obwodzie, zwarcie do masy...............). Sporadycznych błędów jak chwilowy zanik sygnału nie zapisujesz zwłaszcza jak odpali i problem znika a ty dopiero wtedy czytasz błędy. Te czujniki lubią...
Czy przy ciepłym silniku problem również występuje?
Proszę o poradę co może być uszkodzone, jeżeli przy odpalaniu auta z ciepłym silnikiem trzeba kręcić rozrusznikiem conajmniej 5 sekund. Na zimnym silniku odpala odrazu. Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem?????
Czyli czas zacząć od diagnozy. Odpiecie czujnika - zły pomysł. Podpięcie testera i obserwacja obrotów rozrusznika na ciepło wiele wyjaśni. Jeżeli są obroty - pompa do naprawy. Nie ma- rozrusznik, akumulator. A wy się pogryziecie ze swoimi racjami. Bo w sumie każdy ją ma ale najpierw panowie DIAGNOZA.
Witam, potrzebuje pomocy w rozwiązaniu przyczyny dziwnego zachowywania się mojego Passata b6. Otóż problem jest taki że gdy go odpalam to rozrusznik w pewnym momencie zaczyna wskakiwac na wysokie obroty aż silnik odpali i to wygląda tak jakby silnik częściowo już odpalił a rozrusznik nie mógł odbić. Dzieje się tak tylko na ciepłym silniku. Myślałem...
Podaj napięcia na ciepłym silniku jak próbujesz go uruchomić 1. Na klemie + aku 2. Na złączu + na samym rozruszniku ( najlepiej nie na przewodzie tylko na śrubie która wystaje z rozrusznika) Wszystko podczas kręcenia ciepłego silnika .. Przewód (minus)przykładasz do klemy (minus) aku nie do ramy Dwa następne pomiary przykładając (minus) do silnika
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Niekiedy przyczyną może być prozaiczna. Warto zmierzyć obroty rozrusznika na zimnym i ciepłym silniku.
Podejrzewam cewkę elektromagnesu załączajacego rozrusznik.Wymienić lub rozebrać i wyczyscić rdzeń i zwore
Ja bym sprawdził stacyjkę :)
wyciągnąłem ssanie i uruchomiłem, I się uruchomił? o dziwo na ssaniu agregat gaśnie, Natychmiast czy po kilku sekundach? Silnik był ciepły czy zimny? a jak wcisnąłem ssanie - czyli wyłączyłem, to działa normalnie. Da się uruchomić bez ssania na zimnym silniku? Czy ssanie można ustawić w pozycji pośredniej (1/2, 1/3. 2/3 między wyłączone a włączone)?...
Ja obstawiał bym na rozrusznik,jak będzie ciepły i nie będzie chciał kręcić niech druga osoba popuka w niego.Może jak jest ciepły to się w nim coś zawiesza.
rozrusznik ciepła silnik ciepła silnik rozrusznik silnik deutz rozrusznik
makita ładowarka dc18rc parkside blaszka kontrolka akumulator mitsubishi
Audi 80 B4 – brak liczenia kilometrów, przyczyny, diagnostyka, zębatka, VSS Schemat połączenia prędkościomierza Audi 80 B4, czujnik G22, pinout T28a, sygnał VSS