Czujniki zasilacz z 5V i sprawdzasz miernikiem kręcąc kołem. Uzwojenie miernikiem. A magnesy trzeba zajrzeć do silnika fizycznie.
Silnik 2.0 HDI
Bez podpiętej przepustnicy pojawi się kontrolka na desce. Jak EGR pracował to silnik zacznie bardziej twardo pracować na zimnym ,ale za to powinien chodzić równiutko bez zająknięć i mieć moc. Nie powinien też gasnąć na wolnych. Szczerze czy trzeba adaptować nie wiem nigdy jej nie wymieniałem. Zawsze albo odetkanie EGR albo skuteczne wprogramowanie....
Po kupnie samochodu należy przeprowadzić kompletny przegląd. Przede wszystkim zaglądnąć do świec bo pewnie tu będzie problem. Opis wskazuję że może być problem z wysokim napięciem.
prosze o pomoc
Jakość zdjęć trochę kiepska więc nie powiem ci dokładnie do czego są poszczególne śrubki. Co do tego regulatora to on ma odbijać tylko najprawdopodobniej jest ta sprężynka zbyt słaba lub mocna. Robiłem z podobnymi silnikami wielokrotnie i taka usterka była dość częsta. Jeśli chcesz się upewnić czy jest to wina tego regulatora to odczep ten drucik od...
To nie jest gaźnik z tego silnika. Pewnie podróba w której dysze nie posiadają oznaczeń. Wówczas łatwo pomylić dyszę główną z dyszą ssania, na oko mają podobną średnicę otworu. Zmierz rzeczywistą przepustowość dysz, w cm³/min(at)1000mmH₂O. Chiński gaźnik będzie wyposażony w dyszę "super szmoc" i podrobioną iglicę o zmienionych wymiarach.
Najlepiej wykonać diagnostykę komputerową. Wykonaj odczyt błędów załącz logi z parametrów głownie masa powietrza, ciśnienie doładowania, EGR, korekty cylindrów, ciśnienie CR. Dopiero wtedy będzie można coś więcej pomóc ;)
sprawdź przewody wysokiego napiecia i palec rozdzielacza
Kolego 100% wymiń czujniki tem. Najlepiej wszystkie a jest ich dwa i gwiazda będzie śmigać . A kompy niech podpinaja zeby sprawdzić ciśnienie w kołach!! Pozdro 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie
Sprawdź kompresję i zawory.
Zobaczymy jutro wstawiam do speca od sterowników zobaczymy co wykombinuje dzięki zo odpowiedz dam znać co wymislił
Witam ! sprawdź najpierw czy masz szczelną rurę elastyczną pomiedzy przepływomierzem a kolektorem ssącym (opaski i ewentualne pęknięcia oraz te podłączone od odmy i zaworu obejściowego). pozdro
Na komputerze wyskoczył błąd przepustnicy (obwod otwarty lub zwarcie) A jak już się rozgrzał to nie falowały Ci obroty na luzie? Dodano po 1 Na komputerze wyskoczył błąd przepustnicy (obwod otwarty lub zwarcie) po usunięciu i ponownym sprawdzeniu błędów nic nie wykazało Możliwe że masz uszkodzony czujnik TPS (położenia przepustnicy) i dlatego masz...
Zmierz mu ciśnienie paliwa
Więc powiedz temu mechanikowi że chcesz, aby samochód dobrze odpalał. To silnik z elektrycznie uchylaną przepustnicą, która często lubi powodować anomalie, jednakże żeby w niej pogrzebać niezbędne jest nieco wiedzy i sprzętu diagnostycznego.
Może czujnik położenia wału
Gaz 1.5-2 lat lub 15-20 tys. km. Wymień i u gazownika wyreguluj instalację.
wyczysc przeplywomiez instrukcjie znajdziesz na mondeoklub polska
sprawdź czy nie jest zatkany katalizator albo tłumik
Ewidentnie przepustnica. Jakby się mrozy pojawiły to nawet do minuty od odpalenia przy każdej próbie dotknięcia pedału gazu silnik by się dławił, dusił i gasł.
Z "górki" może to nie robi różnicy, w górach należy ile można hamować silnikiem dławić samochód na niższym biegu. Oszczędza to hamulce.
Czy jest LPG?
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Sprawdził bym dysze wolnych obrotów tam jest bardzo mały otwór trudno nawet dostrzec że jest przytkany, ewentualnie połączenia przewodów magneto-moduł bywa że słabo się trzymają.
Uszkodzony czujnik wału.Autko śmiga jak dawniej.
Dzień dobry wszystkim. Mam problem z Hyundai Santa Fe I silnik 2.4 benzyna G4JS. Pojawił mi się spadek mocy przy około 3 tys obrotów. Zaczynało dławić silnik. Skończyło się na lawecie i zawiezieniu samochodu do mechanika. Okazało się że przeskoczył rozrząd wskutek wciągnięcia pod pasek balansujący myszy którą roztarło pozostawiając kawałki kostek futerka...
Raczej będzie uszczelka pod głowicą , zamakają świece i dlatego takie zachowanie silnika
Kąt wtrysku masz prawidłowy, przepływomierz przy obrotach jałowych zawyża wskazanie, sprawdź jak zachowuje się przy dodawaniu gazu.
Sprawdź ładowanie bez wentylatora i na pracującym wentylatorze
Być może masz walnięty zawór EGR. I spaliny dławią silnik bo jest cały czas otwarty.
Witam po dłuższej przerwie narazie z mankiem bez zmian troche musi jezdzić podmieniłem czujniki doładowania i czujnik ciśnienia na listwie i nic się nie zmienia pozostał jeszcze czujnik temperatury cieczy chłodzącej wiem napewno że nie chodzi przy turbinie ta dzwigienka która idzie od tego zaworka podciśnieniowego jest zatarta ale czy to może mieć jakiś...
Wymień dziurawą membrankę pod pokrywką mocowaną na dwie śrubki z boku gaźnika. To jest od wzbogacania mieszanki zawór ale gdy membranka pęka to paliwo wysysane jest wprost gardzieli- efekty j.w.
Może być to kwestia zaworu odpowietrzającego skrzynię korbową. Jest on długości około 4 cm i widać go od przodu pojazdu. O ile dobrze pamiętam od góry odchodzi od niego przewód odpowietrzający gumowy. Gdyby nie to to może być kwestia przyblokowanych zaworów w głowicy.
Zasadniczą przyczyną w takich sytuacjach jest kopułka i palec rozdzielacza.
w tych modelach najlepiej wyrzucic odme silnika do butelki na zime i wilgotne pogody a z tym ruszaniem trzeba przestawic sklad mieszanki Dodano po 2 oczywiscie kanal dolotu odmy trzeba zaslepic
Sprawdź ciśnienie paliwa powinno być ok. 3,5 bar.
Okazało się, że gniazdo iglicowe było pokryte nalotem co powodowało zalewanie gaźnika a później silnika. Problem rozwiązany, temat zamykam.
sprawdź potencjometr przepustnicy może w jednym miejscu jest wytarta ścieżka i dlatego silnik fiksuje
Witam, Stawiam na nieszczelność układzie dodlotowym powietrza (był wymieniany filtr). Obejrzyj dkładnie układ dolotowy powietrza pod kątem nieszczelności.
Jak masz możliwość podłącz pod komputer mniej szukania będzie ale obstawiam przepływomierz
należy podłączyć tester, może jakiś przekaźnik nawalił
Prawdopodobnie gdzieś dostaje lewe powietrze.
Czujnik MUSI być podłączony, bo „uwalisz” sprzęt. Zasil z dwóch punktów i przejdź na większy przekrój.
Witam udało Ci się okiełzać to szarpanie na zimnym silniku ?
Cześć ! Jesteś niesprawiedliwy - a co sugerowałem kilka postów wyżej ??? :D Rzadko cewki wejdą w błąd - a mieszają równo . W kilku Fiatach ( nie wiem czemu ) to cewki wbijały błąd mapa.
Idzie jesień sprawdz przewody WN świece ,aparat ,ciśnienie paliwa
mi się wydaje ze na sekwencji przejscie z benzyny na gaz powinno byc na okreslonej temp. silnika np. ok.20stopniC a przy przejsciu na obrotach to gdy jest zimno to gaz najnormalniej zamarza i wtedy silnik bedzie się dławił i gasł
Siema. Umyłem silnik w lagunie 2 1.8 16v benzyna. Wróciłem z myjni, to jeszcze było ok, ale po drugim odpaleniu zaczął się dławić, przerywać i zero jakiejkolwiek jazdy. Co można zrobić poza wizytą u mechanika? Aparatu zapłonowego nie ma, bo steruje komputer.
może warto też wymienić filtr paliwa i sprawdzic drozność układu wydechowego .pozdr.
.Silnik zapala od kopnięcia czy to zimny czy ciepły.Z uruchomieniem nie ma najmniejszego problemu.Dopiero po dodaniu gazu na zimnym zaczyna się dławic i nie chce wchodzić na obroty.Po około minucie jest ok.Na zimnym nie da się włączyć świateł bo od razu gaśnie.Musi trochę popracować tak że 2 min i wtedy można włączyć światła. Tak właśnie ma to wyglądać....
Dzień Dobry Co może być przyczyną dławienia się silnika podczas jednostajnej jazdy w okolicach 2500 tyś obrotów, po dodaniu gazu problem znika. Nie ma różnicy na którym biegu jadę.
Witajcie. Chciałbym odświeżyć ten temat ale w moim przypadku to silnik 2.0 TDI w Skoda Superb z 2013 roku. Problem u mnie wygląda bardzo podobnie, a mianowicie: 1. Auto postoi na tyle długo że silnik się wychłodzi całkowicie (np. po nocy najbardziej to widać) 2. Odpala od strzału i pracuje równo 3. Przez pierwsze parę minut (właściwie aż do momentu...
ja miałem takie dławienie przy dodawaniu gazu i wymieniłem już wszystkie czujniki (miałem więc wymieniałem), zaślepiłem EGR, sprawdziłem rozrząd i okazał się w końcu zapchany katalizator - po odkręceniu wydechu zupełnie inne auto, tyle że to w Astrze 1.6 ecotec u Ciebie można by zacząć od smoka w baku, w dizlach lubią się zalepiać glutem
To się rozpisałeś. W skrócie - zbyt niska wysokość podnoszenia powoduje, że pompa pompuje więcej wody niz jej wydajność znamionowa (pracuje poza swoją charakterystyką) a to przekada się na przeciążenie silnika. Dławienie tłocznego ogranicza wydajność (wzrasta ciśnienie na pompie czyli rośnie wysokość podnoszenia) do wartości znamionowej pompy zmniejszając...
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
Witam. Posiadam Astrę 3 gen. Mam z nią mały problem. Mianowicie przy ruszaniu trzęsie silnikiem ale nie zawsze. Zauważyłem ze te szarpanie występuje częściej jak jest wilgoć w powietrzu. Podczas jazdy powolnej na 2 biegu przy małych obrotach tak jakby się silnik dławił i też lekko podszarpuje i wtedy chwilowe spalanie pokazuje z 20l/100km. Przy jeździe...
Sprawdzaj komputerem, bo ESP z zasady działania dławi silnik, by uniknąć poślizgu kół - a u Ciebie dławi silnik, najwyraźniej celowo, bo coś jest źle. Nie jestem fachowcem w dziedzinie, ale traktowałbym dławienie silnika nie jako przyczynę problemów, a jako skutek problemu z np. czujnikiem, być może nawet w kole.
skoro komputer ma to nie ma gaznika chyba jesli sie nie myle to moze czujnik temp silnika?
Witam, posiadam astra g coupe 1.8 16 V 125 KM, samochód przeszedł już szereg wymian, wymiana silnika, przepustnicy, wszystkich uszczelek i uszczelniaczy olejowych, filtrów oleju, przepływomierza, czujnika położenia wału korbowego. Natomiast aktualnie przy każdym przekręceniu kluczyka pojawia się kontrolka ESP oraz ABS. Po uruchomieniu silnika nie gaśnie...
WItam, mam podobnie w swoim s60 udało się rozwiązac sprawę ?
A ten silnik to od czego? Pompy do szamba, betoniarki czy może od jakiego samochodu?
Obawiam się że ten samochód nie posiada komputera, chociaż mogę się mylić Mylisz się i to bardzo.
Zmierz mu ciśnienie paliwa
nie wiem jeszcze gdzie mam ten czujnik a ta sonda mamieć pomiędzy przewodami od 0,2- o,9V tak??? i na włączonym silniku???
Do tej pompy jak chcesz wykorzystać jej pełne możliwości to silnik 2 nawet 3 razy mocniejszy jest potrzebny. Ten co masz pompa będzie zdławiać (nie będzie wstanie utrzymać obrotów. No chyba że obroty przy mocy max tego silnika na pompie będą na poziomie 1500 RPM wtedy będzie ok ale wydajność spadnie do 42 litrów. Jak pompa jest napędzana z tego silnika?...
Wkręć śrubę i następnie wykręć około 1 -1.5 obrotu. Ustaw obroty około 1800 obr/min. rozgrzej silnik i powoli wykręcaj śrubę, aż silnik zacznie się dławić. Teraz, w drugą stronę, wkręcaj do momentu dławienia, ustaw śrubę w środkowym położeniu, pomiędzy tymi skrajnymi ustawieniami. http://obrazki.elektroda.pl/7491001800_1...
Witam Miesiąc temu zakupiłem mercedesa W124 sport coupe z 93 roku. Wersja silnikowa 2,3 litra 136 KM. Na jeździe próbnej podczas zakupu wszystko było ok, pierwsze problemy pojawiły się już w drodze powrotnej. Po przyciśnięciu na autostradzie po pewnym czasie silnik zaczął się dławić a samochodem zaczęło szarpać. Odczucie było bardzo zbliżone do tego...
A jaki stan przepustnicy? Przeczyszczona?
Skoro ciśnienie paliwa ok to może ciśnienie doładowania powietrza. Zrób logi dynamiczne i się okarze.
Witajcie! Czy ktoś byłby w stani mi powiedzieć co może być przyczyną Jeżeli jest minusowa temp. to po odpaleniu silnika i dodawaniu lekko gazu zaczyna się silnik dławić i strzelać. Zachowuje się jak w małym fiacie.
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
zauważyłem że w chłodniejsze dni po rannym odpaleniu dławienie nie występuje.... czy wina może być w czujniku temperatury?
Problem z ustawieniem gaźnika po czyszczeniu. Na zimnym silniku po dodaniu gazu dusi się ale po rozgrzaniu silnika jest ok.
Jeżeli chodzi o śrubę mieszanki biegu jałowego to jak w tym gaźniku się ją ustawia? Znalazłem opis dla gaźnika briggs ale nie wiem czy dotyczy to gaźnika AISAN "Odkręcamy 1,5 obrotu śrubę, ustawiamy obroty na 1700 i dokręcając ją do momentu aż silnik zacznie się dławić następnie wykręcając ją do chwili dławienia się silnika. Ustawiamy pomiędzy tymi...
Jak chcesz wykluczyć,oczywiście wstępne(bez pomiaru manometrem)pompę paliwa to trzeba zalogować: położenie pedału gazu w procentach obroty silnika prędkość wozu prąd pompy sondy 1 napięcie sondy 2 AFR /lambda Robisz to tak że przyspieszasz delikatnie na dwójce, potem bieg 3 i pedał do spodu, czekasz aż przyspieszy załóżmy do 6000rpm. I właśnie podczas...
Śruba mieszanki, ustawienie początkowe do regulacji, to wykręcenie o 1.5 obrotu. Rozgrzej silnik, ustaw około 1700 obr/min, wykręcaj powoli śrubę do momentu aż silnik zacznie się dławić. Zapamiętaj jej położenie, teraz zrób to samo w drugą stronę, czyli wkręcaj śrubę do momentu dławienia silnika. Śrubę ustaw w środkowym położeniu. Skoryguj obroty śrubka...
Nie pali mi sie check.. jutro podjade do diagnozy
Witam, jest to moj początek z forum i miałbym takie pytanko Posiadam bmw e36 316i z silnikiem m43b16 jezdze sobie nim codziennie, niedawno chcialem jechac po kolege gdy auto zaczelo spadac z obrotow jalowych (lekko na zimnym ale glownie na cieplym silniku) cale auto sie trzesie auto brzmi jak traktor, przy gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu w podloge...
Problem może też być w świecy zapłonowej. Lub przestawionym rozrządzie. Podaj odczyty z MapSensor
po 1 sprawdziłbym potencjometr przepustnicy czy nie ma jakieś przerwy na ścieżce jest przepalona lub w inny sposób uszkodzona to już wiemy co jest :)
Przyjrzyj się przepływomierzowi. Kontrolka CHECK ENGINE się świeci czy nie?
Problemem była cewka zaplonowa
P1604-No ID from ECU.
Wiam Polecam zajerzeć na forum Klubu Renault Laguny - dział techniczny i zadać pytanie: http://www.renaultlaguna.pl/forum/ Tam prędzej na ten temat uzyskasz odpowiedź Pozdrawiam
Moim zdaniem kręci zupełnie znośnie. Potencjalnym problemem może być EGR. Jeśli nie był czyszczony/ wymieniany - może dławić silnik na starcie.
Możliwe, że to od wydechu, bo normalnie wydobywa się głośny dźwięk, a jak się to stanie, to cichutko. Zapewne masz w nim zamontowany tuningowy wydech. Problem z mocą wynika wówczas z regulacji napędu (zbyt niskie obroty silnika), a dławienie i przerywanie z niedoregulowanego gaźnika (seryjne gaźniki zwykle nie nadają się tuningu, wymiana dyszy głównej...
Witam, u mnie okazało się, że silnik dławił się przez to, że jak kończyłem jazdę to nie przełączałem z LPG na benzynę, tylko kończyłem jazdę na gazie. Następnym razem odpalałem z benzyny (zimny silnik i niska temperatura otoczenia) i przez to silnik się dławił bo nie dość że był zimny to jechał jednocześnie na gazie i benzynie heh. Pozdrawiam i szerokości...
Sprawdź kable od świec.
Gdy odpiąłem filtr powietrza i zatkałem ręką otwór to jakby silnik ożył. Posiadam filtr paliwa. Spróbuję przeczyścić gaźnik jeszcze raz. Dodano po 4 Wyczyściłem gaźnik i okazało sie że jedna z dysz była zatkała. Wszystko ładnie jeździ. Dziękuje za pomoc.
dziś rozebrałem gaźnik na części pierwsze,wewnątrz sporo opiłków z linii produkcyjnej,na sam koniec rozebrałem dyszę paliwa,i wiecie co się okazało?Wewnątrz duże płatki miedzi po wyżynaniu gwintu,przyklejały się do iglicy blokując przepływ paliwa, Nic nowego, pisałem o tym chyba w tym temacie, że jak się silnik zaczyna dławić na wyższych obrotach,...
Jeśli chcesz zostawić gaźnik od 50cm3, to nie ma bata żeby ci to spoko chodziło, nawet po wymianie dyszy paliwowej. Gaźnik od 50tki jest po prostu za wąski i będzie dławić silnik. Więc gaźnik kategorycznie do wymiany. Układ zapłonowy jest w zasadzie taki sam, jak cała elektronika. Jakbyś dał zdjęcia tych silników to można by konkretnie określić jaki...
Witam panowie i panie, mam problem z silnikiem od malca. Natomiast za wolno wkręca mi się na obroty, pali dosyć dobrze, lecz jak jest zimny silnik, to trochę go dławi. Musi pochodzić z 6 minut, żeby reakcja na gaz się poprawiła, lecz i tak nie wkręca się wystarczająco szybko na obroty. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub...
Bardzo podobne objawy daje zbyt niskie ciśnienie paliwa. Na postoju nie ma aż takiego zapotrzebowania jak w czasie jazdy więc pompa wyrabia, w czasie jazdy gdy są dłuższe czasy wtrysków to pompa nie wyrabia przez co zaczynają się problemy. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa. Jeżeli w tym aucie jest filtr paliwa to warto go wymienić jeżeli...
Witam wszystkich mam problem w mondeo 1,8duratec 2001r. Natomiast silnik szarpie,dławi się przy niskich obrotach do 2200obr/min potem wszystko znika i silnik ciągnie równo.Może jakis pomysł cóż to może być?
Witam. Od pewnego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy 1.2 16v 1999. Przebieg około 120 000 km. Od momentu zakupienia samochodu jest problem z obrotami I spadkiem mocy. Silnik zapala bez problemu, jednak kiedy podczas postoju gwałtownie dodam gazu dławi się, obroty spadają bardzo nisko. Wydaje się, że zaraz zgaśnie. Mimo to nie gaśnie i po...
Witam. Mam BMW e46 2.2 automat . Co może byc powodem falujacych obrotów podczas gdy włączę R lub D trzymam hamulec a obroty wahają się od 600 do 400 robi tak też gdy samochód się toczy lub jak włączę na P klimatyzację i ustawie na połowę. Podczas jazdy nie odczuwam nic tylko jak zatrzymamy samochód i jak ruszam to silnik jakby się dławił.
Zależy jak jest zimno a dlaczego? A tu wykres z dzisiaj od razu jechałem . Silnik na zimnym było czyta ale delikatne dławienie 1238773
Witam zrobiłem remont silnika nowy wał cylinder tłok itp bez głowicy . No i silnik się dławi . Czy to może być wina większych luzów zaworowych?
dławić silnik dławić zimny silnik dławić silnik peugeot
bester wybija bezpiecznik transformator ferrytowy tauron bilansowanie
stable diffusion nissan quasquai
Amplituner Yamaha, Denon, Sony – nie stroi stacji radiowych, brak odbioru FM/AM, usterka tunera Piksel vs foton – różnice rozmiaru i funkcji w sensorach ISOCELL, Exmor, SPAD, QIS