Witam Nie znając obrotów na wyjściu przekładni trudno udzielić odpowiedzi.
Witam! Mam problem z silnikiem demon. Otóż, kupiłem silnik, z którym miałem problemy z odpalaniem, bo nie dodawałem gazu, ale ostatecznie odpalił, chodził, itp. Jednak po 1 dniu stania kręci, ale nie odpala. Co jakiś czas burknie, ale nic więcej. Jednocześnie inny silnik z tą samą mieszanką odpala bez problemu, ale jego na początku odpaliłem od razu....
Też myślałem o dzwonku, ale mieszkam na wsi i czasami trzeba do lasu po piaskach jeździć a to napewno wymaga więcej mocy, a jak wyczytałem to ta przekładnia dodaje mocy ale niewiem jak z prędkością. Może silnik Demon co ma 2,8KM a nie NAC i by ten dzwonek się sprawdził. Ale poczekam na wypowiedzi innych.
Z reguły na wał silnika mocuje się sprzęgło albo koło pasowe na pas zębaty. Może to jest lepsze rozwiązanie. Możesz na takie koło nakleić znacznik podziałki kątowej aby pokazywać sekwencję kroków. http://www.ebmia.pl/mechanika-pasy-zebat... http://www.ebmia.pl/mechanika-sprzegla-c...
W takim razie trzeba bed, ie mocowa się z tym problem, pierścienie do wymiany przy okazji uszczelka. Sprawdzenie głowicy i regeneracja gładzi na cylidrach. Przy okazji jak już wyciągniesz tłoki to obejrzyj jak wygląda czy nie szorują. Te silniki demonami trwałości nie są. Czasem lepiej cały silnik zapakować z gwarancją a stary oddać w rozliczeniu tak...
Witajcie, Zakupiłem silnik zaburtowy Demon i niestety nie odpala. Silnik jest nowy. Iskra w świecy jest, próbuje go odpalić na zamkniętym ssaniu. Na otwartym leje paliwem przez wydech. Mógłbym go odesłać na gwarancji ale nie mam paragonu :(
Tak, sześcdziesięciotonowy pojazd plus 90 pasażerów z silnikami o łącznej mocy 124 kW musiał być demonem prędkości. Wyobraź sobie silnik od pasata 1,9 TDI w szynobusie.
Skan uszczelek silnika do chińskich kos spalinowych Demon, NAC, Eurotec, Magnum, Powermat, itp
To są problemy z zapłonem, może dochodzić do przebicia. Na początek sprawdź świecę zapłonową i ew. wymień ją z chińskiej pochodni na markową. W niektórych sprzętach sprzedawanych na rynek zachodni występuje układ zapłonowy ekranowany (fajka z gumą przewodzącą i przewód WN w oplocie) który lubi dostawać przebicia, ale w Demonie importowanym w Polsce...
Podejrzewam że ten silnik też się nadaje do rowera i jest 10 razy tańszy: http://hurt24.com/silnik-do-kosy-spalino...
To co może być przyczyną w silniku? Dlaczego brakuje obrotów, aby sprzęgło prawidłowo zadziałało? Silnik pali po kilku szarpnięciach szarpakiem.
Odpowietrzenie zbiornika paliwa sprawdź. Gdy nie chce zapalić, wlej troszkę paliwa do cylindra i spróbuj, jak zaskoczy to wina układu zasilania w paliwo. Świeca jest dobra, iskra jest?
Do sprawdzenia sprzęgło i wszystkie połączenia wałka (wielokliny)
Dekon? Czy może Demon? Wał dzielony? Słychać jakby coś grzechotało, gdzieś na przeniesieniu napędu - napęd wału z silnika, łączenie wału lub połączenie wał-przekładnia.
Ogólnie to 1.8 140KM z tego auta nie robi demona prędkości. Silnik to zapewne z18xer czyli wynalazek ze zmiennymi fazami rozrządu które to lubią się psuć a i rozrząd łatwo przestawić. Z racji wieku sprawdziłbym wydech czy katalizatory nie przytkane. Nie mruga czasem wtedy check engine?
Może obroty silnika są zbyt wysokie.
Mnie tylko zastanawia czy to ten sam silnik jak rq580 jeśli tak to się nawet nie zastanawiam bo lubie ten silnik. Aby miał taką samą moc
Odpowietrznik zazwyczaj jest w korku. Buzowanie w zbiorniku na obrotach jest dość normalne, mam pompę z silnikiem jak w kosach Demon tylko z całkiem przezroczystym zbiornikiem paliwa, na pełnych obrotach z wężyka powrotu idzie taki strumień, że bełta w całym zbiorniku aż idą bąble. Jednak ciśnienia raczej tam nie powinno być, może po prostu masz gdzieś...
Czytając wszystkie komentarze też mam takie wrażenie, bo moim zdaniem silnik 4.0 kW do małej krajzegi powinien być demonem i nawet się nie spocić. Elektryk twierdzi, że silnik jest 100% ok. Co tu nie gra, nie wiem, bo się zwyczajnie nie znam na tyle, aby rozwiązać ten problem. Wiem jedno, że 4 kW jest na pewno odpowiedni do napędzenia krajzegi z piłą...
Kolego (at)tommy pokazałem kierunek poszukiwania. Chcesz dokładniej https://www.mbmeganarzedzia.pl/SILNIK-DO... Można wybierać w ofertach żeby dopasować do sprzętu.
http://obrazki.elektroda.pl/6299309400_1... To są te wypusty, ich się nie wymienia, tylko całe tryby, wewnątrz trybu również potrafią się popsuć.
Witam :) Proszę o wskazówkę jak wyłączyć tryb demonstracyjny w radiu Pioneer MVH-1400UB, nie mogę również wyłączyć tegoż radia, przycisk nie reaguje. Wyłącza się tylko po zgaszeniu silnika :). Mam instrukcję w języku Polskim ale tam nic adekwatnego do tych dwóch problemów nie ma, a serwis Pioniera się nie odzywa.
Witam serdecznie, Mam problem z doborem przełącznika do demontażownicy opon osobowych. Poprzedni Bremas A3200 CS032FAP6 został uszkodzony. Potrzebuje jakiegoś odpowiednika. Silnik 1400/2800. Dwa biegi do przodu, jeden do tyłu(zamiana pól w 1400) Załączam zdjęcia. Czy mógłby mi ktoś pomóc w doborze odpowiedniego? Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/3629940900_1...
Kolega zastosował silniki plus przekładnie 3:1, dlatego wolno to idzie, dodatkowo silniki krokowe nie są demonami prędkości obrotowej, bo inna jest ich rola ;) Ale to nie maszyna produkcyjna, za to do amatorskich rozwiązań jest w sam raz. Pozdr
Z tym sprzęgłem to może być problem. Podciągnąć lub popuścić można tylko te sterowane linką a tam chyba jest sprzęgło si hydrauliką. A może silnik już trochę przyjechany, trzebaby kompresję sprawdzić. Fakt, faktem - passat z tym silnikiem do demonów dynamiki nie należy (wiem, bo mam) ale jak dobrze przycisnę to jeszcze przy włączaniu dwóki trochę zapiszczy.
Przyczyną nierównych obrotów były wyrobione uszczelniacze na wałku, po wymianie uszczelniaczy silnik pracuje prawidłowo
Witam. Obracaj silnikiem zgodnie z jego obrotami do momentu kiedy znaczek na piaście pompy wtryskowej znajdzie się przed wskaźnikiem następnie ustaw pokrętło blokady koła zamachowego w pozycji WTR i obracaj silnikiem aż blokada zablokuje silnik. Znaczek na piaście pompy powinien zgrać się ze wskaźnikiem.Teraz możesz śmiało zdemontować pompę.Po zamontowani...
Uczciwie napiszę dopiero dzisiaj przy koszeniu zauważyłem, że silnik w kosie demon tak jakby nie wchodził na swoje obroty robocze przez co koszenie żyłką jest wolne. Ma ktoś jakąś instrukcje jak to wyregulować? Mam obrotomierz więc sprawdza o ile wolniej się kręci. Jakie powinny być prawidłowe obroty żyłki aby dobrze kosiła?
Na różnych stronach internetowych moc różna, lecz ona znajduje się w granicach 3,5-3,8KW-4,8-5,2 koni.
No nie wiem czy przy 20l/min przy 2000 obr/min silnika będzie to jakiś demon prędkości... Bo przy mniejszych obrotach to już na pewno nie. Ja przy jednej ze swoich łuparek zastosowałem pompę 68l/min i też d...py nie urywa.
Witam. Samochod nie ma wlaściwego przyspieszenia. Silnik nie dymi, nie kopci, zapala ok i pracuje równomiernie. Problem pojawia się przy jeździe na 4, 5 biegu przy wduszeniu gazu do końca auto opornie przyspiesza. Wiem że Primera z tym silnikiem do demonów prędkości nie należy ale wydaje mi się że coś jest nie tak. Auto stało jakiś czas (2miesiące)...
odradzam wszystkim kupno kosy deamno w prawdzie silnik jest dobry ale antywibracyjny - redukujący drgania do minimalnego poziomu uchwyt silnika do walka to kompletna kaszana to jedyny najwiekszy w niej mankamant problem z obracajacym sie silnikiem
Moim zdaniem powinieneś użyć gotowego drivera silnika krokowego, który może sterować silnikiem w trybie mikro-krokowym, zysk polega na tym, że jest większa rozdzielczość i mniejsze wibracje. Arduino, którym chcesz ten silnik sterować nie jest jakimś demonem wydajności więc najlepiej użyć kompletny driver silnika: z tablicą translacji, z regulacją prądu,...
Witam Czy ma ktoś pilarkę spalinową Demon CS-65T z 2021 ? W kwietniu kupiłem nową pilarkę spalinową Demon CS-65T i powinna mieć 65cm3 pojemności, ale na tabliczce znamionowej jest podane: Silnik 61,5cm3 2,55 kW. I tylko tam, wszędzie na aukcji, na stronie producenta, na pudełku jak byk piszą 65cm3. Tak się składa, że ma też inną pilarkę Demon CS-65T...
Witam,silnika nie musisz wyciągać do wymiany łańcucha,rozrząd prosty taki jak Fiat 126p znaki na kołach mają się pokrywać równolegle do siebie,natomiast z miską nie jestem pewien czy musisz ją zdemontować ponieważ ja ją odkręcałem bo wymieniałem wałek rozrządu+szklanki i już nie pamiętam czy napinacz da się wyjąć bez jej demontażu.Ale masz tu schemat...
Trzeba dać mu co najmniej 1500 obrotów, żeby chciał ruszyć jak silnik przekroczy 1700 obrotów to jest z niego "demon" Kolego, To jest silnik benzynowy i w dodatku 16-zaworowy, nie diesel.
Typ silnika masz Z19DTH sterownik EDC 16 C9. Schemat powinien podejść z Vectry C . Sprawdź wtyk A 1 i 5 + ( czerwono / niebieski), 28A czarny +, 2 i 4 i 6 masy.
Spuszczenie silnika to jakieś 2,5 h plus drugie tyle na montaż jeśli posiadasz podnośnik.Jeśli go nie masz radzę się pogimnastykować- jest to do zrobienia
a co jest przyczyną , że nie podnosi brony? Kolego silnik syreny to nie demon Momentu napędowego. Zmniejsz obroty. Bo ci za szybko podnosi.
Są jakieś substancje które podaje się do wlotu przepustnicy przy pracującym silniku (2,5 tys obr). Widziałem w sklepach . Ale czy faktycznie one działają. Sprzedawca i producent będą zadowoleni to wiem na pewno.
Do rozpołowienia silnik.
Tylko że zarówno sprzęgło odśrodkowe jak i dzwon w przekładni są zagłębione w obudowach, tak przynajmniej ze zdjęć wynika. Więc to się nie spasuje
Na ohm nie sprawdzisz,multimetr musi mieć znaczek diody Dokładnie. Ale z nią jest problem bo zero dokumentacji do niej to jest dioda można by tak o niej powiedzieć /pełni ona rolę regulatora mocy , a także w momencie rozłączenia cewki startu rozrusznika, cewki start stop lub przekażnika podgrzewania świec zabezpiecza też układ elektryczny przed szpilkami...
Jeszcze należy postawić pytanie czy ilość oleju do benzyny była prawidłowa? Do tych chińskich kos należy stosować podwójny olej - czyli 200 ml na 5 litrów (2 buteleczki). W instrukcji nawet jest napisane (przynajmniej przy Demonie było, ale to jest to samo).
Niestety tak. inaczej nie wymienisz, jest na osi wałka sprzęgłowego.
Witajcie. Krótko i na temat: posiadam Polo 6N, silnik 1.4 AEX 1995r i jak wiadomo z tym silnikiem to on demonem prędkości nie jest. Mam okazję kupić silnik, skrzynię biegów z półosiami, kompletną wiązkę z Golfa II GTI za cenę 600zł. Co będzie jeszcze potrzebne do tego przeszczepu? Wiadomo, pewnie łapy będzie trzeba dorobić. A półosie, będą pasowały?...
Na uczelni nic nie mam, miałem jeden przedmiot z 8051 ale taki bylejaki... To nie magisterka tylko inżynierka, no i kierunek faktycznie troszkę inny. Co do wyboru uC, to jeśli wybrałbym XMEGA, to mimo wszystko podstawy będą aktualne z ATMegi? Czy proste programy typu mruganie ledami czy coś na początek lepiej zacząć na ATM8 a później się przesiąść?...
Da się zrobić bez kanału.Podstawowe klucze płaskie i nasadowe wystarczą nie potrzeba nic specjalistycznego może tylko klucz dynamometryczny do dokręcenia koła zamachowego.Do tego podnośnik typu żaba do podstawienia pod silnik.Pamiętaj żeby do wnętrza skrzyni nie wpadł ci trybik od napędu linki licznika bo zdarza się że wpadnie.W tym modelu wyjęcie skrzyni...
Sprawdź, czy nie zerwało klina. Nie... To może gaźnik masz rozregulowany albo problem ze ssaniem, ja ostatnio jakimś cudem ciepły silnik na ssaniu chciałem w DEMONIE odpalić. szarpałem mało se ręki nie wyrwałem, chyba ze 60 razy... kilka razy nawet odbiło:) hahahah, jak się okazało dźwigienka ssania była na on, ustawilem jak potrzeba, 3 razy wcisnąłem...
https://allegro.pl/oferta/silnik-cylinde... Założe to i będzie po problemie.
Sprawdź przede wszystkim tak jak tu kolega wspomniał czy katalizator nie jest zawalony,a co do silnika 1.3 na monowtrysku w Fordzie to raczej demonem prędkości on nie jest ;) Miałem kiedyś dawno temu fieste z takim silnikiem i tez strasznie muliła i okazał się kat zawalony . Pozdro.
Jaki typ piły? Silnik szczotkowy?
Śruby są pod wirnikiem.
Ten olej jest taki sam tylko kolor inny. Ja leje STHILA do "kosy" i do "piły" i nic od 4 lat się z silnikami złego nie dzieje.
Dzięki kolego za pomoc. Pytałem w sklepie i facet mi powiedział że cewka wysokiego napięcia nieważne z czego ale podejdzie byle by była 6 voltowa. Jak mi się uda to w sootę odpalam demona :)
Co moze byc przyczyna ze nie chce osiagnac te 200 km/h Naprawić prędkościomierz. Jeśli to silnik z przepływomierzem klapowym to demon prędkości to to nie jest. Ustawić poprawnie zapłon, wyregulować inst. gazową.
Ściągasz miskę, rozrząd, przedni dekiel z simeringiem i zakładasz łańcuch
Problem jest raczej w zalewaniu świecy. Przy zdjętym wężyku od paliwa, jak zatkam dolot, to silnik pracuje normalnie. Po podpięciu wężyka natychmiast gaśnie i świeca jest zalana.
można wstawić zamiennik na 10A 130°C?. Można . Podaj jaki jest gwint na wirniku - prawy , czy lewy ?
Od takich fotek trzeba było zacząć! Kondensator idzie do silnika agregatu. Z modułu na ścianie bocznej wtyczka z trzema żółtymi przewodami to raczej wyjście z układu falownika na silnik. Sprawdź czy tak jest bo na foto nie widać gniazda zasilania na silniku. Trzeba ten moduł rozpiąć, wyjąć i pomierzyć. Moduł prawie taki jak [url=https://www.klinikaagd.pl/czesci-ag...
regulacja w kosie jest banalnie prosta, odpal i zagrzej kose, daj gaz do oporu i wkrecaj dotad az zacznie czysto chodzic i wtedy powoli cofaj az zacznie delikatnie pierdziec, tak ustawia sie obroty w kazdej kosie, nie na zadne 1,5 obrotu śruby, czy ustalone obroty silnika bo zatrzesz silnik
Ostatnio porównywałem własnie kosę podobnego NACa do kosy DEMONRQ580 i obydwoma kosiłem wiec mogę się wypowiedzieć. Cena NACa oczywiście zawyżona, dołożony jedynie plastik od silnika do rękojeści. Inna osłona silnika pod spodem silnika prawie to samo co DEMONRQ580. Uchwyt w porównaniu z DEMONEM jakiś mniej poręczny. Silniki mocowo podobne dla mnie to...
Przekręć kluczyk, zapadka się schowa i stacyjka jest twoja:)
Jeżeli pasek wielorowkowy będzie za blisko którejś krawędzi koła pasowego to się może zsunąć. Powinien pracować na środku koła pasowego.
Witam serdecznie, Po dwóch dniach przeglądania forum proszę o pomoc. Temat podobny do kilku postów, które się już ukazały ale odświeżony. Projekt wygląda w ten sposób - chce skonstruować zestaw demonstracyjny pozwalający pokazać możliwość wygenerowania prądu poprzez wykorzystanie energii wiatru, wody (czyli mechanicznej) i mięśni (czyli znów mechanicznej)....
Domyślam się że to silnik AFN 110KM (81kW). Nie jest demon prędkości ale dość ładnie radzi sobie w Passacie B5.
Ona jest składana z 2 części i skręcana środkiem. Podaj numer PNC z tabliczki znamionowej a poszukamy rysunków technicznych. Grzałka będzie z tyłu. W silniku i tak warto wymienić szczotki po tylu latach.
Z przodu obudowy są zaczepy: http://obrazki.elektroda.pl/8413111800_1...
Witam do pralki powinen byc dołaczony wykres załączenia styków na poszczególnych programach podłączasz silnik krokowy i sprawdzasz czy poszczególne styki są załaczone elektromagnes z tyłu słuzy do blokowania programatora przez termostat do czasu zagrzania wody do odp temp programator nie prelącza styków pralka wykonuje tylko rewersyjne obroty bębna...
Na początek musisz kocioł ustawić w tryb stand-by. W tym trybie zawór 3-drogowy jest ustawiany w pozycję pośrednią, co ułatwia wypięcie (zdjęcie) silnika krokowego z zaworu, a potem umożliwia jego zamontowanie. Następnie kocioł odłączasz od zasilania prądem. Spuszczasz wodę z kotła. Następnie cały kartridż (środek) zaworu 3-drogowego przekręcasz w lewo...
Dopóki jest gwarancja - wymieniaj. To głęboka china i jak już zaczniesz w języku modelarzy "waloryzować" czyli naprawiać i udoskonalać co chińczyk sknocił - wymienisz i dorobisz pół mechanizmu. Baw się w naprawianie kiedy już nie będzie wyjścia, a jak się już skończy cierpliwość - wstaw normalne. PS . Tak na oko z tłoka wyrwała się nakrętka pociągowa...
Witam. Guma przyklejona do tylnej ściany jest zabezpieczeniem, żeby koło pasowe silnika nie tarło bezpośrednio o "tytułową" blachę.
Deck ma być poziomo do góry nóźkami. Załóż pasek na oś silnika potem z jednej strony na koło zamachowe, przy obrocie koła pasek powinien wskoczyć sam.
Nie, blach stojana nie da się wypchnąć, bo one są wtłoczone mechanicznie(prasą ). Gdyby usunąć uzwojenie , to wtedy być może dałoby się to to zrobić, ale Tobie chodzi o dostęp do czoła uzwojeń. Samo dostanie się do końców drutów, gdzie są podłączone linki wyprowadzeń, też nie wiem , czy się uda zrobić, bo często lakier izolacyjny jest tak twardy, że...
Te silniki 1.2 12v to dość stara 3-cylindrowa konstrukcja. Pojechać- pojedziesz, ale demon dynamiki to na pewno nie jest. Możliwe, że jest to silnik VW bo kiedyś były też montowane w Seatach.
Wyjdzie.
No właśnie tak najczęściej jest wyjmowany i najłatwiej jest go wyjąć: nie ruszając skrzyni! Podstawiamy klocek + deskę pod skrzynię biegów na "wysokości" półosi. Podstawiamy klocek + deskę pod miskę olejową silnika. Odpinamy przewody do silnika (paliwowe i elektryczne). Odkręcamy osłonę łączącą silnik ze skrzynią (3 sztuki śrub M6, klucz 10). Odkręcamy...
Miejmy nadzieję że nikt wcześniej nie zapodał kleju na gwint, wtedy i odkręcenie pompy może nie pomóc... Odkąd kleje stały się łatwo dostępne, ludki stosują je gdy trzeba i nie trzeba... Jeszcze raz, pracująca pompa wkręca się w gwint wiskozy. Samo się dokręca. Pompa w prawo, wiskoza stoi. Czyli gdy pompa stoi, to wiskoza w lewo żeby nakręcić ? To odkręcając...
AI: Czy mógłbyś podać szczegółowe parametry elektryczne silnika, takie jak napięcie i prąd znamionowy? Dodam po południu AI: Jakie są Twoje kryteria wyboru między nowymi a używanymi komponentami? Czy priorytetem jest budżet, niezawodność, czy może coś innego? 200-500 pln Wstępna ocena dostępnych informacji Na podstawie Twoich dotychczasowych odpowiedzi...
Połóż pralkę na boku (tym od strony zasobnika proszku) i wtedy sam wszystko zobaczysz. Szczotki są osadzone w szczotkotrzymczach i właśnie te szczotkotrzymacze trzeba odkręcić.
Witam. Posiadam oryginalny wąż z buławą do betonu. Lecz nie mam silnika, kupiłem w pracy z zaległości magazynowych. Jako że silnik (oryginalny Wacker Neuson) to ogromny koszt na który nie mogę sobie pozwolić szukam czegoś w zastępstwie. Po głowie chodziły mi już różne rzeczy. -szlifierka kątowa 180mm Makita obroty 8500, moc 2.2kW. -silnik kosy spalinowej...
Możliwe zastosowania: 1) mikrofon 2) głośnik 3) silnik elektryczny 4) prądnica/alternator 5) elektromagnes 6) mierniki analogowe napięcia/natężenia 7) liczniki przesyłu prądu (te z tarczką) Polecam: 1 + 2 + ew. 4 + 6 Mikrofon --> Wzmacniacz mikrofonowy --> Wzmacniacz --> Głośniki Korbka --> Przekładnia --> Dynamo --> Prostownik i kondensator ---> Wzmacniacze...
ściągnij pasek i silnik po wyciągnie wyciągnięciu tych dwóch śrub powinien spaść ma podłogę
To ścierwo już i tak żyje swoim własnym życiem pasożytując na moim wolnym czasie. Dla odmiany zaczęło coś mi piszczeć pod klapą silnika i zżarło mi cały akumulator. Szukam demona co kradnie mi prąd, bo się okazuje, że łyka 6A po włożeniu karty.
czy muszę wyciągnąć bęben wraz z silnikiem? Nie wyciągam zbiornika ale mam solidne klucze: grzechotki mała i duża oraz bardzo mocne torx. Bez narzędzi tego nie zrobisz ale pieniadze wydane na narzędzia nie będą stracone...
Trochę odkopię temat... Xsarą Picasso 2006r jeżdżę już 40 miesięcy! Do dnia dzisiejszego na naprawy nieplanowane wydałem 30 złotych - majster przyspawał mi wieszak do ostatniego tłumika, bo stary przerdzewiał. Sam tłumik w stanie bardzo dobrym! Użytkuję wersję 1,6 HDi 90KM. Auto z polskiego salonu, książka gwarancyjna prowadzona do zakupu przeze mnie...
Ta część jest właśnie nierozbieralna :) Pozostaje zakup nowego silnika.
Miałem nadzieje, że da się dostać jakoś bez zdejmowania.. Mam jeszcze jedno pytanie. Mam również problem z obrotami, gdzyż są nierówne. Może być to spowodowane przez tą krzywo chodzącą rolkę. Kolega co zna sie jako tako powiedział, że to może być od tego bo silnik ma ciężko. Głupot sie nasłuchałes i opowiadasz. Zaprowadz to gdzies do warsztatu najlepiej....
Problem w dużej części rozwiązany. Powodem "strasznego muła" był zapchany katalizator. W wyniku czego spaliny nie mogły rozkręcić turbiny. Teraz jest dużo lepiej aczkolwiek przy zimnym silniku astra nie jest demonem szybkości a w zasadzie przyspieszenia. Rozgrzana jednak potrafi zadziwić. Może to sprawa automatycznej skrzyni biegów i tego, że olej musi...
Kolega powinien posiadać takie coś inaczej będzie problem. http://obrazki.elektroda.pl/6258558500_1...
Zwłaszcza że pewne inklinacje do C już posiada. Cały program w nawiasach klamrowych. Baskom nie burzył się o to? I co wniosłeś do tej dyskusji oprócz złośliwego sarkazmu??? Do autora watku: Zakładam że posiadasz Silnik jak na schemacie z 1-go postu, razen z płytką ULN połączone ze sobą wtyczką bez zmian w konfiguracji połączenia. Korzystając do pewnego...
Opel Signum. Silnik V6 CDTI(Y30DT). Pomiędzy głowicami jest pompa CR Denso do niej są przykręcone dwa zawory SCV czerwony i zielony.Prawdopodobnie zatarty zielony.Zawory SCV identyczne jak w Toyocie.Czy faktycznie trzeba demontować sporą część silnika aby się do nich dostać.W Toyocie robiłem to przed garażem w 20 min.Może jest jakiś knif ,aby odkręcić...
W silnikach 2,0l o mocy 75KM (D3FA) i o mocy 85KM (F3FA) były pompy VP30, w silniku 100KM (ABFA) były pompy VP44. Samych pomp VP nie dotykałem, więc niestety nie pomogę...
Jeśli opuścisz sanki to bez problemu,jednak przy PK6 jest troszkę ciasno P.S nie zapomnij poluzować mocowania kolumny kierowniczej
Wyjmij alternator, idź z nim do elektryka i sprawdzi ci ładowanie a że alternator będziesz miał wtedy na wierzchu o tyle szybciej ci to naprawi. Zalanie alternatora najpierw spowoduje niepalenie się kontrolki ładowania podczas uruchomienia silnika i brak ładowania akumulatora. Po chwili pracy silnika ładowanie powinno wrócić a jeśli nie to najpierw...
Zapomniałeś dodać że to silnik Z14XEP, bo jak widać niektórzy mylą ze starszymi silnikami. Trzyma po prostu na zaciśniętych tulejkach. One nigdy lekko nie wychodzą. Jak nie wiesz gdzie można bręchę wsadzić żeby go podważyć to możesz coś połamać.
Witam, można to zrobić poprzez prostu test. Należy narysować linię biegnącą od środka koła do krawędzi. Następnie trzeba uruchomić silnik, dodać kilka razu gazu, po czym silnik wyłączyć i sprawdzić czy nie nastąpiło załamanie linii. Jeśli tak, sprawa jest oczywista – trzeba zamontować nowe koło. W tym miejscu nie od rzeczy będzie podać jeszcze...
naprawa silnika zajęła by mi z tydzień czasu Co tak długo? Jak się dobrze ugadam ze szlifierzem to zrobię w jeden dzień.
Sprawdzałem już wiele razy, gaźnik jest czysty i jest szczelność po miedzy gaźnikiem a cylindrem. Jakieś pomysły ? Gdy tak się stało, to kosa zadusiła mi się i odpalając nie chodziła już na wolnych obrotach a gaźnik się odkręcił, ale teraz jest wszystko w porządku z silnikiem. Ale nie chodzi na wolnych obrotach.
Wykręć ten silniczek co jest na środku jak spojrzysz pod fotel, potem potem imbusem możesz kręcić w mechanizmie i przesuwać fotel tylko żeby te elastyczne linki nie wypadły z szyn. Tak jakoś to było, ewentualnie możesz wypiąć kostkę od silnika i podać zasilane bezpośrednio na silnik kostki schowane za silnikiem ciężko wypiąć.
silnik spalinowy demon demon kosiarka demon opinie
przekaźnik antenowy pendrive medion 3000mah bateria
keysight 34465a renault dionis
Toyota Auris 2.0 D-4D 2009 – check engine po wymianie czujnika i listwy, zawór SCV/DRV nie upuszcza ciśnienia Mastercook – dziwny dźwięk z piekarnika, wentylator, grzałka, modele MF-8x, MB-6xx, ME-5xx