Wymontowanie tłumika silnika nie uszkodzi. Może jedynie pogorszyć parametry, bo w dwusuwach tłumik pełni ważną rolę - nie pozwala na ucieczkę świeżej mieszanki w wydech. Dodano po 1 Jeśli to jest (mocno) używany silnik to czasem wyczyszczenie tłumika od środka (przepłukanie go naftą czy dieslem) poprawi parametry silnika.
Chodzi o markę czy parametry? Jaki silnik? diesel/benzyna? ile mocy? Ja bym popatrzał na Boscha/Vartę, Centrę, Exide to tak na początek
"kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach wynosi dla silnika Diesla - 6C ( ten parametr masz w 4 gupie w oknie 3)" Umnie 6,48 wskakuje na 7,14 na zimnym silniku. Sprawdzę jeszcze na rozgrzanym.
Niestety zima a to przy silnikach diesla jest kluczowym parametrem bo zanim zagrzeje się silnik do właściwej temperatury to paliwa ubywa znacznie szybciej.
Uszkodzenie w/w silnika sugeruje wadę pompy EHPS.Była zakładana regenerowana?Podgląd parametrów pompy?
W tych silnikach to przecież tłoki się wywracały. :D Piston slap i to może stuka. Przerywanie to trzeba by robić jakieś parametry podczas przyspieszania. Może i paliwa brakuje. Sondy idą na bogato przy pełnym bucie?
Po prostu silnik musi mieć odpowiednie parametry. Dla Ciebie to ok 80kw DIESEL.
Witam, proszę o dane, wskazówki, specyfikacje dotyczące EDC dla silnika Diesel. Interesują mnie parametry: max napięcie wyjściowe/wejściowe, max prąd wyjściowy itp. Jednym słowem jak ktoś dysponuje specyfikacją EDC proszę o informację.
Witam Napisz o jaki samochód chodzi czyli : marka, rocznik, pojemność i moc silnika, rodzaj paliwa (benzyna/diesel) wtedy zidentyfikujemy Twój pojazd oraz parametry oleju do Twojej skrzyni automatycznej. Jest takie stare powiedzenie..."NIE SMARUJESZ TO NIE JEDZIESZ" Każdy kto twierdzi że oleju w automacie się nie wymienia....jest....(domyśl się sam)...
Znalazłem książkę tym razem po polsku... ;) Niestety wciąż nie ma tam silnika diesla ale są opisane wszystkie parametry i sposób naprawy silników benzynowych (sposób budowy powinien być na tyle zbliżony, że powinno wystarczyć) http://www.elektroda.pl/rtvforum/tutaj-y... pozdr.
Te wszystkie parametry są z d... wzięte i odczyt wskazuje na jakiś silnik benzynowy, a nie diesla
Przypomnij parametry tego silnika. Z tego, co pamiętam, to tam jest dwusuwowy diesel. A żeby grzebać dalej, to przyznam się, jestem za leniwy ;) Czy silnik musi być koniecznie dieslem?
To parametry live data podczas problemu. Pierwsze cisnienie szyny CR. Cisnienie w kolektorze. Parametry EGR. Dawki wtrysku. Czy też widać falowanie.
OK tak wiem a jaki silnik mam kupić elektryczny jakie ma mieć parametry?? Moc silnika Diesla to 18KM. Czyli silnik elektryczny ma mieć 900 obr/min i co dalej???
Nie. Chyba że olej ścieka na czujnik i styki wariują. W każdym razie wyciek z pod pokrywy zaworów nie ma wpływu na parametry smarowania.
Od kiedy tak się dzieje, widocznie któryś parametr jest poza okienkiem skoro w silniku nie ma błędów.
Dwa błędy mamy od reflektorów i jeszcze jakiś od komunikacji. Zasadniczo nic, co by miało wpływ na rozruch silnika. Podaj co tam w ECU silnika, jak błędów nie będzie, to parametry, obroty, temperatury, ciśnienie raila.
Wiele razy jeździłem z live data czy przeglądałem logi i naprawdę wszystko wygląda ok. Pedał gazu, masy powietrza, itp wszystko odbywa się płynnie, żadnych skoków czy odchyleń. Na co dzień pracuje z silnikami diesla więc zasadniczo potrafię czytać parametry. Jeszcze taka informacja dość istotna problem jest tylko wtedy gdy silnik osiągnie temperaturę...
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
Witam! Staram się zaprojektować wał korbowy do silnika o zapłonie samoczynnym. Wał miałby pracować w silniku czterocylindrowym, rzędowym o mocy 90 kW. W związku z tym poszukuję jakiś dokładnych danych technicznych, parametrów takich silników i wskaźników obiegów porównawczych i rzeczywistych lub danych z badania takiego silnika, w celu porównania obliczeń...
Tu jest nieco opisow regulacji pomp do roznych diesli (zarowno Lucas jak i Bosch). Niestety tylko Citroen. Poniewaz jednak silniki sa te same wiec byc moze znajdziesz tam wlasciwe parametry dla swojego. Pozdrawiam
Kiedyś barszcz lało się do maszyn rolniczych do prostych silników diesla z pompą rzędową. Był tańszy o połowę od ON i często miał lepsze parametry. A ile pensji trzeba wydać na samochód elektryczny?
Empirycznie co dwa lata każdy diesel w Niemczech przechodzi taką próbę. Też mi zęby zgrzytają jak mój silnik jakiś szkop próbuje zarżnąć. Są to trzy próby po około 3 sekundy. Z tych trzech pomiarów wyciągana jest średnia. W dieslu mierzą jak na razie tylko ppm. Co do pytania, to są ściśle określone parametry, także dla starych silników z mechaniczną...
Kupiłem silnik od doblo do doblo o tych samych numerach Dodam jeszcze że wtryski nie były powodem dymienia. Wyciągiem je z starego silnika i oddałem do sprawdzenia na maszynie. Jeden miał troszkę gorsze parametry ale mieścił się jeszcze w normach.
Do tego zmierzałem. Jakie parametry wtrysków zlogować? Co sugerujesz?
W dieslach jak wywalisz katalizator i DPF bez modyfikacji układu wylotowego jest podobny efekt, Poprostu może być źle dobrany układ wylotowy i takie zmiany mogą wręcz pogorszyć parametry i moc silnika
Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
Czyli masz już materiały poglądowe. Reszta to kwestia indywidualnego spasowania. Skrzynia biegów raczej nieodzowna, bo silniki diesla mają za mały zakres użytecznych obrotów, a poza tym mały silnik raczej nie dysponuje nadwyżką mocy. A w tym pierwszym motocyklu też jest skrzynia biegów. I to nawet automatyczna. Wyczytasz w parametrach technicznych.
To, o czym piszesz, to zalecany prąd ładowania. Jeżeli podłączysz do akumulatora silnik wymagający 5A prądu, to on tyle sobie weźmie (w normalnych warunkach). Jest jeszcze parametr opisujący zdolność dużego wydatku prądowego akumulatora w momencie rozruchu (czyli napędzania silnika rozrusznika), to są duże prądu, szczególnie w autach z silnikiem diesla.
Kolego a masz możliwość zobaczyć parametr pracy czujnika nox
Model Ciągnika VALTRA-S322 valtra-s322 Silnik AGCO SISU DIESEL Rozrusznik silnik Moc w koniach mechanicznych 334 Moc w KW 246 Pojemność silnik 8400 Ilość cylindrów 6 Zbiornik Paliwa 580 Waga ciągnika 10500 Długość 4745 Szerokość 2550 Wysokość 3380 Opony z przodu 600/70R30 Opony z tyłu 650/85R38 Udźwig wom 1200
Pomyśl! Silnik benzynowy kręci ponad 6 tys obrotów/min a maksymalny moment ma np przy 4000 obr/min. Silnik wysokoprężny d (chyba ma coś więcej?) kręci maksymalnie ponoć 4600 obr/min a moment maksymalny przy 2500 obr/min. A sterownik skrzyni automatycznej jest zaprogramowany właśnie do tych wyższych parametrów. Oczywiście, że skrzynie biegów są dostosowane...
Nie znasz parametrów silnika wiec nic ci po takich sterownikach. Tylko tyle ze zakręci No i druga sprawa parametry pompki też potrzebne.
są te zaworki scv. W tych zaworkach również są elementy metalowe współpracujące ze sobą więc na pewno lepsza smarność paliwa wplywa na ich trwałość. OK, dziękuję. Swoją drogą czy tzw. "zimowy" Diesel ma gorsze parametry smarne od tzw. "letniego"? Zatem czy w zimie należałoby dodawać troszkę więcej 2T?
Przecież silnik diesla to nie benzyna, że możesz mieć cylinder 50ccm. Diesel musi mieć przynajmniej 400-500 ccm pojemności w jednym(!) tłoku do uzyskania sensownych parametrów pracy a nie np. 2 razy 250ccm. Dlatego nie ma motocykli z dieslem 125ccm, dlatego na kategorię prawa jazdy AM/B1 możesz kupić małe wozidełka z silnikiem benzynowym zaledwie 50ccm...
Dymienie na czarno wskazywało by na zbyt małą ilość powietrza - paliwo się nie dopala i do tego dochodzący brak mocy - wskazywało by na turbinę. Jeżeli masz możliwość to sprawdź wartość ciśnienia doładowania turbosprężarki. Poszukaj w necie jaka powinna być wartość i zmierz. Jeżeli nie masz oprzyrządowania to poszukaj takiego warsztatu który to potrafi...
Pomocy byłem dzisiaj na serwisie fiata podłączyli pod kompa błędów zero wszystkie parametry pracy silnika idealne a auto chodzi jak stary diesel na wykończeniu. Diagnoza nie mamy pojęcia dlaczego tak chodzi!!!!!!
Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
Podgląd parametrów trzeba zrobić.
To auto nie posiada pompy paliwa w zbiorniku. Trzeba zacząć od diagnozy komputerowej, odczyt parametrów tj ciśnienia paliwa i prędkości obrotowej silnika.
Jakiej mocy masz akumulator? Sprawdź miernikiem jakie jest ładowanie w samochodzie. Może ładowanie jest za małe ew. sprawdź i oczyść połączenie + i - dochodzące do alternatora i sprawdź - na silnik z aku.
Zobacz w parametrach jakie osiąga ciśnienie na szynie w trakcie kręcenia rozrusznikiem
Oczywiście, że można zablokować wyświetlanie informacji z radia , i było tak zrobione jeśli samochód opuszczał fabrykę bez radia. Są dwie możliwości: a) gdy masz LCD bez komputera - raczej tylko można uaktywnić przez Techa, b) gdy masz LCD z komputerem - to można samemu uaktywnić tą opcję, a także wgrać jeden z 7 języków. Jednak nie radzę kombinować...
Pomijając moce warto na początek uściślić parametry generatora prądotwórczego i obiektu: 1. parametry silnika diesla (najlepiej typ), 2. parametry wyjściowe po stronie elektrycznej. Kolejne pytanie, czy generator został dobrany prawidłowo do obiektu - zasila tylko UPS-y ? Z dużym prawdopodobieństwem dobór generatora (nie tylko pod względem mocy znamionowej)...
Ten silnik chyba będzie w ogóle za słaby do buggy. Znasz jakieś parametry tego silnika? Moc? Moment obrotowy?
Nie błędy ale parametry trzeba przejrzeć jakie widzi silnik i klima.
Witam. Chce zrobić Agregat prądotwórczy. Mam do dyspozycji silnik Mercedes-Benz OM606 po kapitalnym remoncie. Jest to diesel o parametrach 130 kW (at)4400 r/min 330 Nm (at)1600 r/min Jaką prądnice powinienem zastosować, chodzi mi o wykrzesanie jak najwięcej kWh.
Wiesz, o jakich parametrach miałeś tam silnik wcześniej? Jaki był oryginalnie zamontowany?
Podgląd parametrów rzeczywistych i kumaty mechanik i po problemie.
Obserwuję temat i z podanych danych na temat spalania (kosztów) hybrydy, to chyba są porównywalne z kosztami mojej zagazowanej corolli. (at)jarekgol, ten wpis Załączam ją rano, by podbić baterię HV i w trakcie jazdy. świadczy, że z baterii. Tu nie chodzi o koszty tylko o zabawę. Świetnie się bawię Nie w tym kontekście to napisałem, tylko w porównaniu...
Witam. Chciałbym zaprojektować/wykonać akustyczną hamownię silnikową. Ogólny zarys przedstawia się następująco: - silniki Benzyna/Diesel - moc do 350kW - moment do 800Nm - prędkość do 8000 rpm - silnik asynchroniczny Horiba HT350(hamulec) - program sterujący to Morphee 2 (D2T) Testowane będą silniki różnych producentów, zarówno przedni jak i tylny napęd....
ponawiam, czy ma ktoś może parametry odczytane z własnego silnika ?
Wiedza tkwi w praktyce i godzinach przy analizie zachowań silnika i parametrów. Tego sie nie czyta to sie WYPRACOWUJE. I przy okazji kilka silników zbiera z posadzki hamowni.
doładowanie diesla nosem jest realne ale bzdurne trak go szlafi po pierwszym starcie a kto jeszcze oblicz wszystkie parametry doładowania bo inaczej spalisz głowice i tłoki.
Parametry skrzyń są dostosowane do odpowiedniej gamy silników. Zmiana, którą opisujesz może wpłynąć niekożystnie na spalanie paliwa. Niższe obroty w benzynie to niższa moc silnika więc jak będziesz go mulił ,to układ zasilania będzie podawał większe dawki paliwa w celu rękompensaty mocy itd. Pamiętaj, że diesle mają inny momen obrotowy. Możesz przetestować...
Prądnica ma oznaczenie EPa315 - jest napędzana silnikiem spalinowym V4 diesel podejrzewam że EWPa będzie miała podobne parametry jesli chodzi o prądnicę - a znasz rezystancje uzwojenia wzbudzenia w EWPa 315?
Panowie przy demontażu starego silnika pękł mi czujnik temp. oleju o oznaczeniu 3A0 919 563. Istnieje Jakiś zamiennik tego? Jakie parametry ma ten czujnik
Mówimy rozumiem o vetronix ? Akurat na saabach nie sprawdzałem ale potrafi się to wywalić na vectrze c przy silnikach diesla. Astra g silnikie dtl, dth, parametry rozłączało co kilka sekund. Miałem taki egzemplarz co owszem czytał sterownik, nagłówek, podawał info o nim, a jak próbowałem wejść w kody błędów czy parametry gubił komunikacje. Kupiłem HP...
podpowiesz ? w parametrach silnika mam dane- % ładowania , temperaturę , napięcie np. pokazuje 100% ładowania i wtedy przestaje ładować , jak jest np 30-50 % to jest ładowanie 13-14 v jak wskoczy 100% to przestaje ładować Dodano po 3 brak błędów związanych z alternatorem
Jak założyć mniejszy silnik elektryczny trzeba zmniejszyć obroty (wydajność) żeby go nie skopcić. Diesel może chodzić na przekładni żeby nie ogłuchnąć. Są co prawda silniki TDI lub nowsze co wykręcą 6000rpm ale... paliwo mniam.
Napięcie akumulatora 12.4 V, więc raczej to nie są parametry z próby odpalenia. Tak na początek, to sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, jeśli nie ma iskry, albo nie pokazuje obrotów podczas kręcenia rozrusznikiem. Następnie sprawdziłbym pompę paliwa (ciśnienie na szynie), ew. układ paliwowy lub samo paliwo (czy nie zostało np. zmieszane z dieslem)....
Najpewniej to wyciągnąć je,i na maszynie sprawdzić. Korekty są bardzo zgubnym i nie miarodajnym parametrem co zresztą pewnie wiesz. O ile sterownik "pozwala" to autocomem sprawdzisz.
Cześć nie wiem gdzie ty w kompresorze chcesz wlewać olej hydrauliczny. Ale do silnika to potrzeba olej do Diesla o parametrach do Deutza jakiego tam masz. A do układu sprężarkowego to tylko i wyłącznie olej do układu śrubowego (ten olej pod wpływem temperatury zwiększa objętość a nie traci właściwości potrzebnych do przepychania powietrza) Przykład...
Witam Przypadkowi wpadłem na ten temat i zastanawiam się musi być koniecznie para. Otóż prawie 10 lat temu kiedy królował olej opałowy i był tani amerykańska firma chciała wejść w kooperacje z moim sąsiadem który miał sklep i fabrykę nagrzezewnic olejowych.Takowy piec to nic innego jak mały wyciszony kontener wewnątrz niego silnik jednocylindrowy diesla...
Czy można było by dobrać jakiś tłumik od samochodu do parametrów w/w silnika aby go wyciszyć i złagodzić hałas . Dodam że w rachubę wchodzi tylko jednoczęściowy układ wydechowy.(jeden tłumik ) Jedyne, co mi przychodzi sensownego: tłumik powinien mieć średnicę wlotu maksymalnie zbliżoną do średnicy otworu w kolektorze. Im większa objętość tłumika, to...
Czasy ssania już dawno mineły i były w silnikach gaźnikowych, a w silnikach diesla nigdy nie było ssania. We współczesnych samochodach nie występuje takie coś jak ssanie. Jak to nie ma ssania? Ssanie, pokrótce, to podanie dla silnika bogatszej mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli większej ilości benzyny w stosunku do powietrza. Silnik na ssaniu chodzi...
Tak właśnie rozglądam się najbardziej za tym Mercedesem W124 200D z silnikiem 2.0. Moc 75km, spalanie 6-7l/100km. Parametry rozsądne, model popularny, jednakże nie tak jak 250D czy 300D.
Witam !! Sam mam samochód z silnikiem DIESLA ( Japończyk bez Turbo) Jestem z niego bardzo zadowolony. Dla mnie Dieslami jeździ się bardzo wygodnie. Jeśli ktoś planuje kupić jakiegoś nowszego DIESLA to te silniki wcale niemają gorszych parametrów od benzynowych ( chodzi mi o moc ) a za to mają lepsze momenty obrotowe i są bardziej odporne na wszelkiego...
dzień dobry diagnoza obu tych czujników powinna być wykonana na pracującym silniku, poza tym można sprawdzić parametry i porównąc z danymi, moż trzeba wziąśc pod uwagę układ rozrządu Dodano po 31 dzień dobry diagnoza obu tych czujników powinna być wykonana na pracującym silniku, poza tym można sprawdzić parametry i porównąc z danymi, moż trzeba wziąśc...
Chip który teoretycznie zwiększa moc o 20-40 KM przy silniku o mocy 98KM oznacza przyrost mocy o 20-40%. Jak dla mnie jest to powód by być ostrożnym nr 1. Powód by być ostrożnym nr 2 to fakt iż w opisie napisali że chip podnosi zarówno silników benzynowych jak i diesli - to się nie trzyma kupy. Diesel jest sterowany kompletnie inaczej jak silnik benzynowy....
Yyy to nie diesel że liczymy z objętości cylindra, chyba że full throttle sprawne v6 w polu ma mieć spalanie chwilowe 0.8l do 1 litra benzyny na godzinę przy 650 obrotach na minutę ilość powietrza po afr można łatwo wyliczyć.
Na serwisie powiedzieli że bez tych oporników nie zrobią korekcji. W innym miejscu gość stwierdził, że się też nie da zrobić korekcji. Ja niestety nie posiadam sprzętu do mazdy. Jedynie mogę sprawdzić błędy i podstawowe parametry.
A jakie parametry maił olej i ten do diesla i ten do benzyny bo to jest istotne. ?W? ?
U mnie chyba nie ma tej opcji,(poszukam jutro) ale w parametrach bieżących w czasie jazdy pokazuje prędkość 0 (w systemach modułu nadwozia), a w sterowniku silnika normalnie pokazuje prędkość w czasie jazdy.
Bez diagnostyki/podglądu parametrów nie pomożemy. Podaj więcej informacji o samochodzie, a następnie wyniki diagnostyki. W innym przypadku temat straci jakikolwiek sens.
Sprawdź kąt wtrysku, bo to że odpiąłeś czujnik nie znaczy, że on jest winien, bo teraz na odpiętym go zlewa i pali. Najlepiej podpiąć pod kompa i popatrzeć w parametrach. Zaraz po odpaleniu ma wahania obrotów? Te diesle jak nie ma ujemnych temperatur, to bez świec palą od strzała.
I nie szukaj "starszych" i prostszych diesli, bo będą zajeżdżone. Bzdura. Starszy silnik, równie dobrze odnosi się do jego generacji, technologii. Można też taki silnik prosto wyremontować. A ta tutaj ma znaczenie, bo najprostszy diesel nie potrzebuje do pracy prądu (prócz rozruchu). I odpada cała elektronika, która musi być zasilana i monitorowana....
Witam. Regenerowałem ostatnio pompę wysokiego ciśnienia w mondeo mk3 2.0 tdci 2005. Samochód do tej pory pracował ładnie bez żadnego stukania pukania czy tez cykania. Auto zostało oddane do mechanika żeby wyciągnął i włożył pompę po odbiorze coś pyrka tyko po dodawaniu gazu i wydaje mi się ze tylko gdy jest na biegu. Nie jest to metaliczny dźwięk bardziej...
Zapowietrzyłem instalacje i nie wiem jak ją teraz odpowietrzyć.Pomocy! Druga sprawa to jak sie wyjmuje turbo z tego auta.Można coś zepsuć.Mam pojęcie o bęzynie ale o dieslu prawie zero.Ma ktoś schemat tego silnika z jakimiś parametrami.
Dlaczego w VW zawory obrastają nagarem a w koreańskich nie. Mówimy o silnikach na bezpośrednim wtrysku. Przecież to oczywista nieprawda. Zawory i kanały dolotowe w głowicy obrastają tak samo w koreańskich autach. Np. 1.5 TGDI mają z tym taki sam problem jak 1.5 TSI i skutki są takie same. Najpierw spadek mocy, a później szarpanie i wypadanie zapłonu....
„jorgr83” ma rację , rozrząd jest prosty , nawet brak pomostu do podwieszenia silnika nie jest wielka przeszkodą . Co do napinacza to przy wymianie w zasadzie wymienić , ale konieczność jest wtedy kiedy nie trzyma parametru wymiaru / przy zblokowanym / musi się mieścić w wymiarach 12,9 - 14,6 mm , w innym wypadku wymiana . Rolka wiadomo...
wygląda że nie https://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Civi... a może w WK UM namieszali ja w swojej kiedyś z głowy podawałem parametry silnika do nie mieli katalogów
Siema elm- tylko silnik, nie żadne poduszki czy skrzynie. Parametry silnika mozna nawet przy dobrej konfiguracji na bieżąco obserwować. co do vectry, to tak,w samochodach diesla obd2 później wchodził , właśnie w 2003 roku wiec może być problem z połączeniem. z tego co się orientuje to do 2002 do 51 tygodnia ją produkowali na obd1 a potem wszedł CAN,...
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
Moim zdaniem masa koła zamachowego została precyzyjnie obliczona przez fabrykę. Wynika to z ekonomicznej kalkulacji: koło nie może być zbyt duże ze względu na koszty jednak musi zapewnić odpowiednie parametry pracy silnika. Dodatkowa lektura: http://www.vtuning.com/kolo.html
Wszystko się zgadza - poza ceną. Za te pieniądze nie kupisz agregatu o podanych parametrach. [url=http://agregatyserwis.pl/agregaty-p... Diesel 7kVA Lombardini
Przepływka to inaczej miernik masy powietrza, znajduje się tuż za filtrem powietrza i jest ona potrzebna do wyznaczania dawki paliwa w powiązaniu z wieloma parametrami silnika. Jeżeli uszkodzisz ten czujnik to samochód praktycznie przestaje jechać, teraz to nie taki ból kupić przepływkę za 200 zł. Ale wcześniej można było kupić tylko w serwisie za ciężkie...
A skąd taki głupi pomysł że ilość powietrza jest stała? Nawet w silnikach wolnossących to się zmienia wraz ze zmieniającą się kondycją silnika, albo ktoś coś przekombinuje w wydechem i od razu efekt falowy ch... strzela. Chyba poniosła cię kolego fantazja z tą kondycją silnika !Czyli idąc twoin tokiem sterownik powinien mieć zakodowane że po przebiegu...
Kurczę nie spisałem tych kodów, ale parametry wskazywały ze przepustnica na wykresie wskazywała duże wartości a silnik był na biegu jałowym.
Problem występuje tylko na rozgrzanym silniku , błędów brak , parametry w normie Gaśnie podczas manewrów na postoju. Skrzynia automatyczna . Przerabiał ktoś taki przypadek ?
A czy nie lepiej wykorzystać rdzeń z trafa z dobrej spawarki, powinien wytrzymać. Jak uda mi się jutro na akomulatorowni sprawdzić jakie wymiary trafa są to dam znać. Mamy trafo rozruchowe do autobusów też 24V ale więcej parametrów nie znam.
Podaj parametry akumulatora, niekoniecznie będzie odpowiedni do np. dużego diesla.
Witam . Kolego , okresowo -pompę i wtryski trzeba oddać do autoryzywanego zakładu w celu regulacji i ustawienia parametrów (ciśnienie , dawka , ciśnienie otwarcia itd. Diesel jest tańszy w eksploatacji jeśli jest serwisowany !
No, P0115 to problem z czujnikiem temp silnika. ale to jest blad z silnika a nie ze sterownika wiatrakow tak czy owak do zbadania obwod czujnika temp. A w zasadzie obu czujnikow, bo drugi z nich to temp paliwa. Czujniki podlaczone sa do sterownika silnika i maja wspolne zasilanie (albo mase...) A to jaki kod silnika tak w zasadzie ? A co oba z nich...
To najnormalniejszy wzór na moc - gdzie w nim tę sprawnosć widzisz? Wywodzi się wprost ze wzoru na energię kinetyczną czyli E=1/2 m * v^2. Wiatr nie ma mocy za to posiada energię, tak dla przypomnienia. We wzorze jest średnica tarczy wirnika wiatraka. Jeżeli łopaty wirnika nie stanowią żadnego problemu to dlaczego nie instalują na wieży dwóch wirników...
Głowicę planuje się jedynie w dwu przypadkach: 1. Planowanie "extremalne" , polegające na zdjęciu nawet kilku mm materiału w celu obniżenia głowicy i zmniejszenia pojemności komory spalania - stosowane w silnikach używanych w sportach motorowych, mające na celu zmianę charakterystyki silnika i zwiększenie mocy, 2.Planowanie naprawcze - zdejmuje się...
Nie wiem jak może moment obrotowy nie wzrastać a moment na kołach tak. Dla mnie na logikę, to nie możliwe. Może wzrastać pod warunkiem, że zmienisz przełożenie. Przy stałym przełożeniu moment się nie zmieni. Nie wiem dla mnie mówienie, że duży moment a mała moc powoduje, że jest słabe przyspieszenie a dużo można pociągnąć i odwrotnie, too bzdura. Wystarczy...
"Zlecenie tuningu komuś to moim zdaniem średnia przyjemność." To chyba naprawdę mało wiesz na ten temat - Faktycznie mało wiem bo nie pomyślałem o chiptuningu a o tuningu klasycznym. "Dlaczego podniosłeś moc? " Prawdziwy kierowca nigdy nie zadałby takiego pytania. OK, wystarcza mi moc poniżej 70kW więc nie jestem prawdziwym kierowcą. Dość popularne...
Niestety nie posiadam dokumentacji tego silnika, ale patrząc na jego moc i inne parametry, to rewelacji nie będzie. Silnik ciężki, wielki, a moc tylko 84KW. Lepiej zastąpić to czymś mniejszym. PS> Jak chcesz przenieść napęd (jaka skrzynia biegów, most itp)?
różnił się średnicą tarczy sprzęgła od JP,pompa wtryskowa była ta sama co w JP. Skrzyń w vw w dieslach było parę rodzai..4biegowe jak i 5,póżniejsze modele miały montowane 5,sb silnik miał już inne przełożenie niż w JP,CR,1V Dodano po 6 według danych silnik CR miał takie same parametry co JP http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-... http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-...
silnik diesel jednocylindrowy diesel parametr silnik wycieraczka parametr silnik krokowy
klimatyzacja przekaźnik napięcia baterii telefonu huawei urwany wirnik pompy
scheppach agregat pralka samsung zawiesza
Opór elektryczny rozrusznika samochodowego - typowe wartości Czy przetwornica samochodowa może pracować przy włączonym silniku?