Wymontowanie tłumika silnika nie uszkodzi. Może jedynie pogorszyć parametry, bo w dwusuwach tłumik pełni ważną rolę - nie pozwala na ucieczkę świeżej mieszanki w wydech. Dodano po 1 Jeśli to jest (mocno) używany silnik to czasem wyczyszczenie tłumika od środka (przepłukanie go naftą czy dieslem) poprawi parametry silnika.
Chodzi o markę czy parametry? Jaki silnik? diesel/benzyna? ile mocy? Ja bym popatrzał na Boscha/Vartę, Centrę, Exide to tak na początek
"kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach wynosi dla silnika Diesla - 6C ( ten parametr masz w 4 gupie w oknie 3)" Umnie 6,48 wskakuje na 7,14 na zimnym silniku. Sprawdzę jeszcze na rozgrzanym.
Niestety zima a to przy silnikach diesla jest kluczowym parametrem bo zanim zagrzeje się silnik do właściwej temperatury to paliwa ubywa znacznie szybciej.
A skąd taki głupi pomysł że ilość powietrza jest stała? Nawet w silnikach wolnossących to się zmienia wraz ze zmieniającą się kondycją silnika, albo ktoś coś przekombinuje w wydechem i od razu efekt falowy ch... strzela. Chyba poniosła cię kolego fantazja z tą kondycją silnika !Czyli idąc twoin tokiem sterownik powinien mieć zakodowane że po przebiegu...
Te wszystkie parametry są z d... wzięte i odczyt wskazuje na jakiś silnik benzynowy, a nie diesla
Uszkodzenie w/w silnika sugeruje wadę pompy EHPS.Była zakładana regenerowana?Podgląd parametrów pompy?
Nie. Chyba że olej ścieka na czujnik i styki wariują. W każdym razie wyciek z pod pokrywy zaworów nie ma wpływu na parametry smarowania.
Witam! Staram się zaprojektować wał korbowy do silnika o zapłonie samoczynnym. Wał miałby pracować w silniku czterocylindrowym, rzędowym o mocy 90 kW. W związku z tym poszukuję jakiś dokładnych danych technicznych, parametrów takich silników i wskaźników obiegów porównawczych i rzeczywistych lub danych z badania takiego silnika, w celu porównania obliczeń...
OK tak wiem a jaki silnik mam kupić elektryczny jakie ma mieć parametry?? Moc silnika Diesla to 18KM. Czyli silnik elektryczny ma mieć 900 obr/min i co dalej???
Po prostu silnik musi mieć odpowiednie parametry. Dla Ciebie to ok 80kw DIESEL.
W dieslach jak wywalisz katalizator i DPF bez modyfikacji układu wylotowego jest podobny efekt, Poprostu może być źle dobrany układ wylotowy i takie zmiany mogą wręcz pogorszyć parametry i moc silnika
różnił się średnicą tarczy sprzęgła od JP,pompa wtryskowa była ta sama co w JP. Skrzyń w vw w dieslach było parę rodzai..4biegowe jak i 5,póżniejsze modele miały montowane 5,sb silnik miał już inne przełożenie niż w JP,CR,1V Dodano po 6 według danych silnik CR miał takie same parametry co JP http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-... http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-...
Wiele razy jeździłem z live data czy przeglądałem logi i naprawdę wszystko wygląda ok. Pedał gazu, masy powietrza, itp wszystko odbywa się płynnie, żadnych skoków czy odchyleń. Na co dzień pracuje z silnikami diesla więc zasadniczo potrafię czytać parametry. Jeszcze taka informacja dość istotna problem jest tylko wtedy gdy silnik osiągnie temperaturę...
Znalazłem książkę tym razem po polsku... ;) Niestety wciąż nie ma tam silnika diesla ale są opisane wszystkie parametry i sposób naprawy silników benzynowych (sposób budowy powinien być na tyle zbliżony, że powinno wystarczyć) http://www.elektroda.pl/rtvforum/tutaj-y... pozdr.
Witam, proszę o dane, wskazówki, specyfikacje dotyczące EDC dla silnika Diesel. Interesują mnie parametry: max napięcie wyjściowe/wejściowe, max prąd wyjściowy itp. Jednym słowem jak ktoś dysponuje specyfikacją EDC proszę o informację.
W tych silnikach to przecież tłoki się wywracały. :D Piston slap i to może stuka. Przerywanie to trzeba by robić jakieś parametry podczas przyspieszania. Może i paliwa brakuje. Sondy idą na bogato przy pełnym bucie?
Kiedyś barszcz lało się do maszyn rolniczych do prostych silników diesla z pompą rzędową. Był tańszy o połowę od ON i często miał lepsze parametry. A ile pensji trzeba wydać na samochód elektryczny?
Witam Napisz o jaki samochód chodzi czyli : marka, rocznik, pojemność i moc silnika, rodzaj paliwa (benzyna/diesel) wtedy zidentyfikujemy Twój pojazd oraz parametry oleju do Twojej skrzyni automatycznej. Jest takie stare powiedzenie..."NIE SMARUJESZ TO NIE JEDZIESZ" Każdy kto twierdzi że oleju w automacie się nie wymienia....jest....(domyśl się sam)...
Tu jest nieco opisow regulacji pomp do roznych diesli (zarowno Lucas jak i Bosch). Niestety tylko Citroen. Poniewaz jednak silniki sa te same wiec byc moze znajdziesz tam wlasciwe parametry dla swojego. Pozdrawiam
Przypomnij parametry tego silnika. Z tego, co pamiętam, to tam jest dwusuwowy diesel. A żeby grzebać dalej, to przyznam się, jestem za leniwy ;) Czy silnik musi być koniecznie dieslem?
Ten silnik chyba będzie w ogóle za słaby do buggy. Znasz jakieś parametry tego silnika? Moc? Moment obrotowy?
A jakie parametry maił olej i ten do diesla i ten do benzyny bo to jest istotne. ?W? ?
doładowanie diesla nosem jest realne ale bzdurne trak go szlafi po pierwszym starcie a kto jeszcze oblicz wszystkie parametry doładowania bo inaczej spalisz głowice i tłoki.
Parametry skrzyń są dostosowane do odpowiedniej gamy silników. Zmiana, którą opisujesz może wpłynąć niekożystnie na spalanie paliwa. Niższe obroty w benzynie to niższa moc silnika więc jak będziesz go mulił ,to układ zasilania będzie podawał większe dawki paliwa w celu rękompensaty mocy itd. Pamiętaj, że diesle mają inny momen obrotowy. Możesz przetestować...
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
są te zaworki scv. W tych zaworkach również są elementy metalowe współpracujące ze sobą więc na pewno lepsza smarność paliwa wplywa na ich trwałość. OK, dziękuję. Swoją drogą czy tzw. "zimowy" Diesel ma gorsze parametry smarne od tzw. "letniego"? Zatem czy w zimie należałoby dodawać troszkę więcej 2T?
Od kiedy tak się dzieje, widocznie któryś parametr jest poza okienkiem skoro w silniku nie ma błędów.
Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
Empirycznie co dwa lata każdy diesel w Niemczech przechodzi taką próbę. Też mi zęby zgrzytają jak mój silnik jakiś szkop próbuje zarżnąć. Są to trzy próby po około 3 sekundy. Z tych trzech pomiarów wyciągana jest średnia. W dieslu mierzą jak na razie tylko ppm. Co do pytania, to są ściśle określone parametry, także dla starych silników z mechaniczną...
To, o czym piszesz, to zalecany prąd ładowania. Jeżeli podłączysz do akumulatora silnik wymagający 5A prądu, to on tyle sobie weźmie (w normalnych warunkach). Jest jeszcze parametr opisujący zdolność dużego wydatku prądowego akumulatora w momencie rozruchu (czyli napędzania silnika rozrusznika), to są duże prądu, szczególnie w autach z silnikiem diesla.
Czyli masz już materiały poglądowe. Reszta to kwestia indywidualnego spasowania. Skrzynia biegów raczej nieodzowna, bo silniki diesla mają za mały zakres użytecznych obrotów, a poza tym mały silnik raczej nie dysponuje nadwyżką mocy. A w tym pierwszym motocyklu też jest skrzynia biegów. I to nawet automatyczna. Wyczytasz w parametrach technicznych.
ponawiam, czy ma ktoś może parametry odczytane z własnego silnika ?
Dwa błędy mamy od reflektorów i jeszcze jakiś od komunikacji. Zasadniczo nic, co by miało wpływ na rozruch silnika. Podaj co tam w ECU silnika, jak błędów nie będzie, to parametry, obroty, temperatury, ciśnienie raila.
Czasy ssania już dawno mineły i były w silnikach gaźnikowych, a w silnikach diesla nigdy nie było ssania. We współczesnych samochodach nie występuje takie coś jak ssanie. Jak to nie ma ssania? Ssanie, pokrótce, to podanie dla silnika bogatszej mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli większej ilości benzyny w stosunku do powietrza. Silnik na ssaniu chodzi...
Pomyśl! Silnik benzynowy kręci ponad 6 tys obrotów/min a maksymalny moment ma np przy 4000 obr/min. Silnik wysokoprężny d (chyba ma coś więcej?) kręci maksymalnie ponoć 4600 obr/min a moment maksymalny przy 2500 obr/min. A sterownik skrzyni automatycznej jest zaprogramowany właśnie do tych wyższych parametrów. Oczywiście, że skrzynie biegów są dostosowane...
To parametry live data podczas problemu. Pierwsze cisnienie szyny CR. Cisnienie w kolektorze. Parametry EGR. Dawki wtrysku. Czy też widać falowanie.
Dymienie na czarno wskazywało by na zbyt małą ilość powietrza - paliwo się nie dopala i do tego dochodzący brak mocy - wskazywało by na turbinę. Jeżeli masz możliwość to sprawdź wartość ciśnienia doładowania turbosprężarki. Poszukaj w necie jaka powinna być wartość i zmierz. Jeżeli nie masz oprzyrządowania to poszukaj takiego warsztatu który to potrafi...
Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
Pomijając moce warto na początek uściślić parametry generatora prądotwórczego i obiektu: 1. parametry silnika diesla (najlepiej typ), 2. parametry wyjściowe po stronie elektrycznej. Kolejne pytanie, czy generator został dobrany prawidłowo do obiektu - zasila tylko UPS-y ? Z dużym prawdopodobieństwem dobór generatora (nie tylko pod względem mocy znamionowej)...
Do tego zmierzałem. Jakie parametry wtrysków zlogować? Co sugerujesz?
Nie znasz parametrów silnika wiec nic ci po takich sterownikach. Tylko tyle ze zakręci No i druga sprawa parametry pompki też potrzebne.
Kupiłem silnik od doblo do doblo o tych samych numerach Dodam jeszcze że wtryski nie były powodem dymienia. Wyciągiem je z starego silnika i oddałem do sprawdzenia na maszynie. Jeden miał troszkę gorsze parametry ale mieścił się jeszcze w normach.
Tak właśnie rozglądam się najbardziej za tym Mercedesem W124 200D z silnikiem 2.0. Moc 75km, spalanie 6-7l/100km. Parametry rozsądne, model popularny, jednakże nie tak jak 250D czy 300D.
Panowie przy demontażu starego silnika pękł mi czujnik temp. oleju o oznaczeniu 3A0 919 563. Istnieje Jakiś zamiennik tego? Jakie parametry ma ten czujnik
Kolego a masz możliwość zobaczyć parametr pracy czujnika nox
Witam szanownych forumowiczów. Kiedy opał na zimę w postaci ekogroszku zaczął znacząco drożeć, trzeba było się uciekać do szukania jakiegoś innego , tańszego źródła ciepła. Wiadomo że najbardziej popularnym opałem na zimę jest drzewo i węgiel, którego cena niestety jest co sezon sporo wyższa. Wiadomym jest że przy wyrębie drzewa pozostaje cała masa...
Bzdury już w drugim zdaniu opisu: Silnik nie posiada układu zapłonowego, zapłon następuje w wyniku sprężenia mieszanki jak w silniku diesla. Bzdura bo w silniku Diesla nie następuje sprężanie mieszanki. No ale przynajmniej prostują w trzecim zdaniu: Nie ma jednak układu wtryskowego - paliwo jest mieszane z powietrzem przed zassaniem do cylindra. Tyle...
Podgląd parametrów trzeba zrobić.
Obserwuję temat i z podanych danych na temat spalania (kosztów) hybrydy, to chyba są porównywalne z kosztami mojej zagazowanej corolli. (at)jarekgol, ten wpis Załączam ją rano, by podbić baterię HV i w trakcie jazdy. świadczy, że z baterii. Tu nie chodzi o koszty tylko o zabawę. Świetnie się bawię Nie w tym kontekście to napisałem, tylko w porównaniu...
Wiedza tkwi w praktyce i godzinach przy analizie zachowań silnika i parametrów. Tego sie nie czyta to sie WYPRACOWUJE. I przy okazji kilka silników zbiera z posadzki hamowni.
Mówimy rozumiem o vetronix ? Akurat na saabach nie sprawdzałem ale potrafi się to wywalić na vectrze c przy silnikach diesla. Astra g silnikie dtl, dth, parametry rozłączało co kilka sekund. Miałem taki egzemplarz co owszem czytał sterownik, nagłówek, podawał info o nim, a jak próbowałem wejść w kody błędów czy parametry gubił komunikacje. Kupiłem HP...
To auto nie posiada pompy paliwa w zbiorniku. Trzeba zacząć od diagnozy komputerowej, odczyt parametrów tj ciśnienia paliwa i prędkości obrotowej silnika.
Oczywiście, że można zablokować wyświetlanie informacji z radia , i było tak zrobione jeśli samochód opuszczał fabrykę bez radia. Są dwie możliwości: a) gdy masz LCD bez komputera - raczej tylko można uaktywnić przez Techa, b) gdy masz LCD z komputerem - to można samemu uaktywnić tą opcję, a także wgrać jeden z 7 języków. Jednak nie radzę kombinować...
wygląda że nie https://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Civi... a może w WK UM namieszali ja w swojej kiedyś z głowy podawałem parametry silnika do nie mieli katalogów
Tak to sobie w przyblizeniu wyobrazam. Do tego trzeba napisac program, potrafisz ? No i pytanie : czy znasz parametry czasowe sygnałów wchodzacych i wychodzacych ? bez tego ani rusz. http://obrazki.elektroda.net/22_12225156...
Podaj parametry akumulatora, niekoniecznie będzie odpowiedni do np. dużego diesla.
Zobacz w parametrach jakie osiąga ciśnienie na szynie w trakcie kręcenia rozrusznikiem
Nie błędy ale parametry trzeba przejrzeć jakie widzi silnik i klima.
Napięcie akumulatora 12.4 V, więc raczej to nie są parametry z próby odpalenia. Tak na początek, to sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, jeśli nie ma iskry, albo nie pokazuje obrotów podczas kręcenia rozrusznikiem. Następnie sprawdziłbym pompę paliwa (ciśnienie na szynie), ew. układ paliwowy lub samo paliwo (czy nie zostało np. zmieszane z dieslem)....
Cześć nie wiem gdzie ty w kompresorze chcesz wlewać olej hydrauliczny. Ale do silnika to potrzeba olej do Diesla o parametrach do Deutza jakiego tam masz. A do układu sprężarkowego to tylko i wyłącznie olej do układu śrubowego (ten olej pod wpływem temperatury zwiększa objętość a nie traci właściwości potrzebnych do przepychania powietrza) Przykład...
Witam. Chce zrobić Agregat prądotwórczy. Mam do dyspozycji silnik Mercedes-Benz OM606 po kapitalnym remoncie. Jest to diesel o parametrach 130 kW (at)4400 r/min 330 Nm (at)1600 r/min Jaką prądnice powinienem zastosować, chodzi mi o wykrzesanie jak najwięcej kWh.
Czy można było by dobrać jakiś tłumik od samochodu do parametrów w/w silnika aby go wyciszyć i złagodzić hałas . Dodam że w rachubę wchodzi tylko jednoczęściowy układ wydechowy.(jeden tłumik ) Jedyne, co mi przychodzi sensownego: tłumik powinien mieć średnicę wlotu maksymalnie zbliżoną do średnicy otworu w kolektorze. Im większa objętość tłumika, to...
Witam Przypadkowi wpadłem na ten temat i zastanawiam się musi być koniecznie para. Otóż prawie 10 lat temu kiedy królował olej opałowy i był tani amerykańska firma chciała wejść w kooperacje z moim sąsiadem który miał sklep i fabrykę nagrzezewnic olejowych.Takowy piec to nic innego jak mały wyciszony kontener wewnątrz niego silnik jednocylindrowy diesla...
Siema elm- tylko silnik, nie żadne poduszki czy skrzynie. Parametry silnika mozna nawet przy dobrej konfiguracji na bieżąco obserwować. co do vectry, to tak,w samochodach diesla obd2 później wchodził , właśnie w 2003 roku wiec może być problem z połączeniem. z tego co się orientuje to do 2002 do 51 tygodnia ją produkowali na obd1 a potem wszedł CAN,...
Witam !! Sam mam samochód z silnikiem DIESLA ( Japończyk bez Turbo) Jestem z niego bardzo zadowolony. Dla mnie Dieslami jeździ się bardzo wygodnie. Jeśli ktoś planuje kupić jakiegoś nowszego DIESLA to te silniki wcale niemają gorszych parametrów od benzynowych ( chodzi mi o moc ) a za to mają lepsze momenty obrotowe i są bardziej odporne na wszelkiego...
Prądnica ma oznaczenie EPa315 - jest napędzana silnikiem spalinowym V4 diesel podejrzewam że EWPa będzie miała podobne parametry jesli chodzi o prądnicę - a znasz rezystancje uzwojenia wzbudzenia w EWPa 315?
Jakiej mocy masz akumulator? Sprawdź miernikiem jakie jest ładowanie w samochodzie. Może ładowanie jest za małe ew. sprawdź i oczyść połączenie + i - dochodzące do alternatora i sprawdź - na silnik z aku.
Sprawdź kąt wtrysku, bo to że odpiąłeś czujnik nie znaczy, że on jest winien, bo teraz na odpiętym go zlewa i pali. Najlepiej podpiąć pod kompa i popatrzeć w parametrach. Zaraz po odpaleniu ma wahania obrotów? Te diesle jak nie ma ujemnych temperatur, to bez świec palą od strzała.
Zapowietrzyłem instalacje i nie wiem jak ją teraz odpowietrzyć.Pomocy! Druga sprawa to jak sie wyjmuje turbo z tego auta.Można coś zepsuć.Mam pojęcie o bęzynie ale o dieslu prawie zero.Ma ktoś schemat tego silnika z jakimiś parametrami.
Pomocy byłem dzisiaj na serwisie fiata podłączyli pod kompa błędów zero wszystkie parametry pracy silnika idealne a auto chodzi jak stary diesel na wykończeniu. Diagnoza nie mamy pojęcia dlaczego tak chodzi!!!!!!
Dlaczego w VW zawory obrastają nagarem a w koreańskich nie. Mówimy o silnikach na bezpośrednim wtrysku. Przecież to oczywista nieprawda. Zawory i kanały dolotowe w głowicy obrastają tak samo w koreańskich autach. Np. 1.5 TGDI mają z tym taki sam problem jak 1.5 TSI i skutki są takie same. Najpierw spadek mocy, a później szarpanie i wypadanie zapłonu....
Wiesz, o jakich parametrach miałeś tam silnik wcześniej? Jaki był oryginalnie zamontowany?
"Zlecenie tuningu komuś to moim zdaniem średnia przyjemność." To chyba naprawdę mało wiesz na ten temat - Faktycznie mało wiem bo nie pomyślałem o chiptuningu a o tuningu klasycznym. "Dlaczego podniosłeś moc? " Prawdziwy kierowca nigdy nie zadałby takiego pytania. OK, wystarcza mi moc poniżej 70kW więc nie jestem prawdziwym kierowcą. Dość popularne...
Model Ciągnika VALTRA-S322 valtra-s322 Silnik AGCO SISU DIESEL Rozrusznik silnik Moc w koniach mechanicznych 334 Moc w KW 246 Pojemność silnik 8400 Ilość cylindrów 6 Zbiornik Paliwa 580 Waga ciągnika 10500 Długość 4745 Szerokość 2550 Wysokość 3380 Opony z przodu 600/70R30 Opony z tyłu 650/85R38 Udźwig wom 1200
Podgląd parametrów rzeczywistych i kumaty mechanik i po problemie.
Witam, widzę że jakiś pierdolety Panowie/Panie piszecie! Do benzyny mniejszy do diesla większy! Co to za odpowiedzi? Konkretnie ktoś mierzył to proszę podać parametry i tyle albo ogólnie od jakiej wartości do jakiej wartości. Ktoś wie niech pisze. Mnie interesowałaby taka informacja bo chcę kupić ładowarkę z rozruchem. Jaki prąd rozruchowy potrzebuję...
To są projekty wojskowe, a Deutsche Marine wiekszośc parametrów trzyma w tajemnicy. I na pewno nie odpowie na twoje infantylne pytania, żeby cię przekonać, ze jednak ogniwa paliwowe są lepsze od akumulatorów, a nawet od silników diesla z chrapami. Te parametry, na które zwróciłem uwagę są dostępne. Nie są dostępne dla niemot, których szczytem pojęcia...
Przepływka to inaczej miernik masy powietrza, znajduje się tuż za filtrem powietrza i jest ona potrzebna do wyznaczania dawki paliwa w powiązaniu z wieloma parametrami silnika. Jeżeli uszkodzisz ten czujnik to samochód praktycznie przestaje jechać, teraz to nie taki ból kupić przepływkę za 200 zł. Ale wcześniej można było kupić tylko w serwisie za ciężkie...
Chip który teoretycznie zwiększa moc o 20-40 KM przy silniku o mocy 98KM oznacza przyrost mocy o 20-40%. Jak dla mnie jest to powód by być ostrożnym nr 1. Powód by być ostrożnym nr 2 to fakt iż w opisie napisali że chip podnosi zarówno silników benzynowych jak i diesli - to się nie trzyma kupy. Diesel jest sterowany kompletnie inaczej jak silnik benzynowy....
A czy nie lepiej wykorzystać rdzeń z trafa z dobrej spawarki, powinien wytrzymać. Jak uda mi się jutro na akomulatorowni sprawdzić jakie wymiary trafa są to dam znać. Mamy trafo rozruchowe do autobusów też 24V ale więcej parametrów nie znam.
To najnormalniejszy wzór na moc - gdzie w nim tę sprawnosć widzisz? Wywodzi się wprost ze wzoru na energię kinetyczną czyli E=1/2 m * v^2. Wiatr nie ma mocy za to posiada energię, tak dla przypomnienia. We wzorze jest średnica tarczy wirnika wiatraka. Jeżeli łopaty wirnika nie stanowią żadnego problemu to dlaczego nie instalują na wieży dwóch wirników...
www.autocentrum.pl/dane-techniczne/toyot... I tym podobne strony. Sam to możesz znaleść w sieci.
Głowicę planuje się jedynie w dwu przypadkach: 1. Planowanie "extremalne" , polegające na zdjęciu nawet kilku mm materiału w celu obniżenia głowicy i zmniejszenia pojemności komory spalania - stosowane w silnikach używanych w sportach motorowych, mające na celu zmianę charakterystyki silnika i zwiększenie mocy, 2.Planowanie naprawcze - zdejmuje się...
Jakie parametry jeszcze są potrzebne? Te podstawowe - jaki moment hamujący i jakie obroty. Załóżmy, że maksymalne obroty silnika to 10000 obr./min. Momentu hamującego nie jestem w stanie określić. Chcę, aby hamulec działał w czasie rzeczywistym - adaptował się do aktualnych obrotów, by stale próbować utrzymywać zadane obroty. Żartujesz? Przecież to...
Witam Mam pytanie czy jest jakiś wzór do wyliczania dawki paliwa w silnikach diesla ? Właściwie interesuje mnie chiptuning (nie jest to w celach zarobkowych) a jedynie związany z moim samochodem Golf 3 TDI silnik AHU. Rzecz tyczy się problemu „zawirusowania” mojego autka, historia tego wyglądała następująco: kupiłem na Allegro chipa, ale...
Ciśnienie doładowania zależy od wielu czynników - nie zapominaj że podstawą pracy turbosprężarki jest więź gazowa z silnikiem a ciśnienie doładowania zależy bezpośrednio od sumy wszystkich energii spalin- głównie od energii potencjalnej (m x V2/2). Jakość procesu spalania ma bezpośredni wpływ na tą energię spalin. Z kolei jakość spalania ma tyle zmiennych...
dzień dobry diagnoza obu tych czujników powinna być wykonana na pracującym silniku, poza tym można sprawdzić parametry i porównąc z danymi, moż trzeba wziąśc pod uwagę układ rozrządu Dodano po 31 dzień dobry diagnoza obu tych czujników powinna być wykonana na pracującym silniku, poza tym można sprawdzić parametry i porównąc z danymi, moż trzeba wziąśc...
I nie szukaj "starszych" i prostszych diesli, bo będą zajeżdżone. Bzdura. Starszy silnik, równie dobrze odnosi się do jego generacji, technologii. Można też taki silnik prosto wyremontować. A ta tutaj ma znaczenie, bo najprostszy diesel nie potrzebuje do pracy prądu (prócz rozruchu). I odpada cała elektronika, która musi być zasilana i monitorowana....
Podobnie niektórzy nie mają przekonania do silników wysokoprężnych, a inni je chwalą. Podałeś bardzo dobry przykład - to że ktoś nie jest przekonany do diesla w żaden sposób nie wpłynie na realne parametry tego silnika. Więc np. pomieszczenia odsłuchowe w dobrych salonach oferujących sprzęt audio, są tylko po to, by sprawdzić, który wzmacniacz o parametrach...
Jeśli decydujesz się na mały silnik, szukaj lżejszego pojazdu - spali mniej niż cięższy z tym samym lub podobnym silnikiem i mocą. Awaryjność - wysilone, nowoczesne diesle mają wprawdzie przyzwoite parametry, ale koszty ich napraw bywają astronomiczne. Przeminęły czasy wolnossących wołów roboczych, które pokonawszy 500k km były dopiero co dotarte. Współczesny...
Paliwo się cofa, zapowietrzony, problemy z ciśnieniem paliwa (dotyczy zarówno Diesel, Pb jak i LPG - nie napisałeś jaki to silnik). Jak benzyna bądź LPG to może być nieszczelny dolot. Przyjrzeć się parametrom na komputerze a nie tylko że nie ma błędów to tak ma być.
Nie do końca mogą być przytkane wtryskiwacze cylindra 1 i 2. Jeżeli ECU myli kolejność cylindrów, to zamiast wzbogacić mieszankę na 1 cylindrze, wzbogaca na 4 cylindrze, a z kolei bogatą mieszankę 4 cylindra zubaża na cylindrze 1. Tak się zastanawiam jak doprowadzić do wypadania zapłonu na konkretnym cylindrze, aby ECU poprawnie określił kolejność cylindrów....
wyświetla się komunikat wymień olej silnikowy który wymieniałem jakieś 7tys temu Musisz powiedzieć sterownikowi silnika, że zmieniłeś olej. On tego nie wie. Użyj testera diagnostycznego. Fiatowskie diesle sterują kontrolą na podstawie dwóch parametrów: a) analiza stanu oleju pokazuje że jest on "zużyty" b) zliczanie ilości wypaleń zachodzących w filtrze...
Na serwisie powiedzieli że bez tych oporników nie zrobią korekcji. W innym miejscu gość stwierdził, że się też nie da zrobić korekcji. Ja niestety nie posiadam sprzętu do mazdy. Jedynie mogę sprawdzić błędy i podstawowe parametry.
Kurczę nie spisałem tych kodów, ale parametry wskazywały ze przepustnica na wykresie wskazywała duże wartości a silnik był na biegu jałowym.
Odłącz przepływomierz powietrza i sprawdź różnice. Generalnie najlepiej przyjechać z testerem diagnostyki i obserwować parametry pracy silnika tj. przepływ powietrza, kąt wtrysku i najważniejsze dawka wtrysku gdy nie ma mocy i/lub klepie Dodano po 55 Taką oczywistość jak jakość paliwa wykluczona? Też spróbuj go z banki czystego diesla zasilić.
Witaj. twój pomysł z zamontowaniem innej nowoczesnej turbosprężarki nie jest zły, ale by zrobić to fachowo trzeba uwzględnić parę szczegółów. Pierwsze moje pytanie dotyczy -czy nowoczesna turbosprężarka o dużej prędkości wirnika i małych tolerancjach pasowania będzie w dłuższej perspektywie poprawnie działać na oleju silnikowy jaki leje się do tego...
U mnie chyba nie ma tej opcji,(poszukam jutro) ale w parametrach bieżących w czasie jazdy pokazuje prędkość 0 (w systemach modułu nadwozia), a w sterowniku silnika normalnie pokazuje prędkość w czasie jazdy.
Moim zdaniem masa koła zamachowego została precyzyjnie obliczona przez fabrykę. Wynika to z ekonomicznej kalkulacji: koło nie może być zbyt duże ze względu na koszty jednak musi zapewnić odpowiednie parametry pracy silnika. Dodatkowa lektura: http://www.vtuning.com/kolo.html
polonez silnik diesla kopci silnik diesla silnik diesla prądnicy
wymiana kostka stacyjki wymiana ogniw bateria laptop piasta łożyska
Beomaster 700 – montaż linki skali UKF, schemat prowadzenia, długość i napięcie DEFRO Er40 – blokada serwisowa, licznik T66, czujnik podajnika, sterowniki SKZP, ST-37