Remont silnika. Pozdrawiam. Olej wycieka z pod miarki oleju tylko wtedy gdy silnik dostaje przedmuchów. Wyczyść sobie korek wlewowy oleju- wymyj w benzynie i wysusz. Może jest przytkany, służy on jako odma silnika.
A kiedy był robiony remont? Jeśli dopiero co to może dymić, brać olej, lekko kopcić i dmuchać przez odmę. Okres docierania jest rozłożony na 100mth. Jeśli ma już taki przebieg to sprawdz ciśnienie sprężania bo to oznaka przedmuchu pomiędzy tłokiem a cylindrem. Poza tym 30-ka lubi się spocić koło korka jak dostaje mocno w tyłek.
Witam. Te ciśnienia to nie taka rewelacja.....Gdyby jak to piszesz nie przepalał benzyny to będzie kopcił na czarno.Piszesz że jak ciepły to kopci na biało....to by mogło wskazywać na uwaloną uszczelkę pod głowicą.Jak do komory spalania dostaje się płyn chłodzący to zakłóca on działanie świec zapłonowych. Weż zobacz czy jak pracuje sinik to czy nie...
Z góry mówię, że nie wiedziałem gdzie dać ten temat. Mam pytanie odnośnie silnika 2t od kosy z allegro. Kupiłem silnik za 190 zł niby 5 kuca i 43cc i mam z nim takie samo zachowanie jak ze starszym, tym samym silnikiem. Mianowicie - czasami jak daję gaz do oporu (na chwilę - 5 sek max żeby nie katować) to silnik zachowuje się tak jakby ktoś go hamował...
Witam wszystkich w moim pierwszym wystepie :) Problem jest taki: Posiadam silnik jednofazowy, zdaje sie ze indukcyjny (nie znam sie, szczotek tam nie widzialem :p), silnik ma 3 wyjscia: bialy, niebieski i czarny. Po podlaczeniu oryginalnego kondensatora 10 µF/450V silnik ruszyl, lecz zauwazylem silne nagrzewanie sie silnika mimo zamocowanego na...
Witam Panów, mam problem z silnikiem trójfazowym (tabliczkę znamionową umieszczę wkrótce). Problem jest taki, iż z otworu z którego wychodzą wyprowadzenia uzwojeń wydobywa się dym podczas pracy, prócz tego silnik strasznie się grzeje. Przy połączeniu w gwiazdę dym zaczyna być odczuwalny dopiero po paru minutach, lecz przy trójkącie po 30 sekundach silnik...
i nie ma siły wejść w obroty pod stosunkowo niewielkim obciążeniem. Podłączony przez [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... , w trójkąt. Silnik kupiłem jako używany, dziś go odebrałem i podłączyłem. Kilka razy wszedł w obroty pod obciążeniem, ale za każdym razem wydawał z siebie pisk o wysokiej częstotliwości, w tej chwili...
Hej wszystkim. mam problem z silnikiem jak w temacie. co zrobione. 1. Pierścienie (na ciśnieniowych przerwa 0,15 na olejowym 0,1). 2.luz zaworowy miedzy 0.1 a 0.15 na obydwu zaworach. 3.Płukanie gaźnika. 4.klin sprawny. 5.magnes od zapłonu cały (od ładowania w środku koła brak jednego, gdzieś wyszedł i raczej nie wróci :) ) Wady: 1.rozgięte blaszki...
Witam forumowiczów Mam pytanie (silnik 3f 8,5 kW 900obr/min) https://filmy.elektroda.pl/92_1696316064... Silnik po przezwojeniu jakoś dziwnie pracuje piszczy jak na filmiku i nadmiernie się grzeje. Początkowo podczas pracy pobiera 14,5A na fazę. Po całym dniu pracy prąd wzrósł na 17A Może ktoś wie o co chodzi czy źle przezwojony? Wirnik na próbę był...
Witam , posiadam silnik trójfazowy 5 kw , do niedawna pracował bez zarzutów jednak ostatnio zaczął dziwnie pracować to znaczy głośniej chodzi. Myślałem, że silnik się spalił ponieważ wydobywał się z niego dym jednak po rozkręceniu i wyczyszczeniu dymu nie ma natomiast nadal dziwnie chodzi i wyrzuca korki przy wyłączaniu go , czasem przy włączeniu go...
Witam, mam silnik 110cc od quada. Pali bardzo ładnie, chodzi równo na niskich obrotach, gdy dam mu gazu to nie wchodzi na wysokie obroty, ale tez nie gaśnie. Na ssaniu działa poprawnie, pełna moc. Może to byc spowodowane wytartym wałkiem rozrządy na zaworze ssącym? Krzywka jest wytarta około 3mm. ustawiłem luzy obydwa na 0,05.
Mam problem z pralką, w której silnik zachowuje się w nienormalny sposób. Wszystkie układy przełączników/załączników tj, dzwiowych,programatora,hydrostatu itp. (kondensator też ma prawidłowe pojemności) już sprawdziłem w celu wyeliminowania drgania styków podczas pracy pralki. Silnik po wyjęciu też zachwoje się w identyczny sposób. Objawy są: Silnik...
Witam ! niedawno stałem się posiadaczem za nie dużą kasę starego skuterka wodnego - uznałem że do popływania sobie wystarczy. Przy zakupie pracował elegancko silnik na wolnych obrotach i wysokich. Więc po teście na wodzie zakupiłem go. Pojechał do lakiernika tam go poprzewracali na bok i zaczął się problem. Po odpaleniu go od razu wskakuje na maxymalne...
Problem jest taki ze auto po rozgrzaniu wogóle nie chciało sie wkrecac na obroty , strzelał góra lub w wydech okazało sie ze czujnik obrotów świrował , po wymianie czujnika wszystko ok , poza jednym problemem , jesli jedzie ze stała predkościa lub delikatnie przyspieszam silnik od czasu do czasu szarpnie jakby na ułamek sekundy nie mial iskry , miał...
witam wszystkich mam problem i nie wiem jak się z nim u porać już wszędzie szukam i nie mogę znal-esc zrobiłem remont silnika Kubota 4 cylindry wymienione zostały tuleje panewki pierścienie i po odpaleniu silnik ma przedmuchy jak wyciągnie bagnet i przez odmę dużo pompuje z co to może być tego przyczyna zawory złe ustawione bardzo proszę o pomoc
Witam. Mam problem w postaci silnika 157FMI, silnik ten przy wysokich obrotach ok 7000-8000 wydobywa z siebie metaliczny jazgot nieważne czy stoi, czy jedzie na każdym biegu. Nie są to luzy zaworowe ponieważ sprawdzałem i regulowałem, klawiatura też jest dokręcona, silnik dość młody 5000 przebiegu. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
Witam. Jak w temacie - silnik trójfazowy asynchroniczny 0,37 kW 1400 obr/min. Połączenie w gwiazdę, zasilany 3X400V - znamionowe prądy 1,09 A. Po podłączeniu bez obciążenia po ok. 10s pracy zaczyna się smażyć - prądy pobierane przez uzwojenia - 3A, 5A, 8A... Powód smażenia oczywisty, ale co może być powodem pobierania tak wielkich prądów??? Dodam że...
Witam. Mam problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu załączenie silnika 3 fazowego powoduje wyrzucenie różnicówki( dodam, że wcześniej wszystko działało bez zarzutów) sprawdzałem czy nie ma przebicia miedzy fazami, nie ma. Nie ma też przebicia z obudową. Zauważyłem jedną niepokojącą rzecz zaśniedziałe styki i resztki rdzy w puszce prawdopodobnie dostała...
Witam, od razu prosze moderatorów o przeniesienie jeśli w złym miejscu umiesciłem temat. Szukałem tutaj odpowiedzi na moje pytanie ale nie znalazłem. Otóż, dokonałem kilku modyfikacji technicznych w silniku motoroweru chińskiej produkcji o kodzie 139FMB. Teraz silnik osiąga wyższe obroty i sprezyny nie nadązają zamykać zaworów i te stukają o tłok, co...
witam mam następujący problem ma silnik zaburtowy suzuki 115 dwusuw ładnie odpala ale sęk w tym, ze jak dodam gazu manetką podkreślam lekko to od razu gaśnie a jak od razu chce wejść w slizg zadławi sie 2-5 sek i płynie. nie wiem co to może być. mam pewne podejrzenia filtr paliwa , bądz wpłynałem w jakies lilje wodne i sie wkręciły ale śruba chodzi...
hey mam problem ze skuterem Bezer Froryda 4t kupiłem go w sklepie gdzie tez jest tam serwis ale oni sa za modrzy żeby go naprawić wiec mam taki proble ze przy 60-70 km cos mi przyciera w silniku, oni na oczepke załozyli mi blokady ze nie wiecej niz 60 jeżdzi a na dodatek gdy zwalnia koło 45km to juz tak przyciera ze szok. wiec nie wiem co temu jest...
Witam,mam taki problem kupiłem nowy silnik 125ccm przejechałem nim może z 300km i zaczął mi słabnąć i kompresja była co raz słabsza,pewnego razu zgasł i już nie odpalił,pogrzebałem i się okazało ,że wypaliło mi zawór wydechowy kupiłem nowy zawór oraz nową uszczelkę pod głowice wstawiłem ustawiłem rozrząd na znaki zawory ssący na 0.05 w wydechowy na...
Witam mam problem ze swoim skuterem z silnikiem Minarelli 2T jakiś czas temu kupiłem olej do mieszanki castrol super sport( czy coś takiego) pokusiłem się na cenę bo był polowe tańszy niż ten który zawsze brałem z (motorkiem na obrazku ) po przejechaniu jakieś 100 km. pewnego dnia wracam od babci a tu uuuuu!!!!! zgasł okazało się iż się zatarł. Przebieg...
Czyli tak jak myślałem. Brak wiedzy. A to co dostajesz i tak nie potrafisz zanalizować. Tam po prostu jak i w Reno ( ciekawe czy znajdziesz w którym) skrzynia biegów była w misce olejowej. Przy zużytym w silniku przedmuchy powodował że w kabinie śmierdzi olejem bo dostawał się do środka opary przez linkę prędkościomierza dołączoną do skrzyni biegów.
Jak korek jest sprawny to przy przedmuchach do układu powinny być bardzo twarde węże do chłodnicy, brak i tym informacji. Brak też informacji czy silnik jest zagazowany, bo były już podobne sytuacje i przyczyną był nieszczelny reduktor (gaz dostawał się do układu chłodzenia).
Częściowo jest zasysany do gaźnika , a że jest go zbyt wiele i przez to silnik nie równo pracuje część oleju cofa do filtra powietrza . Co chcesz zrobić z tym przedmuchem ?? Kiedyś robiło się tak nie fachowo , że tak powiem , puszczało się odmę w dół obok silnika , a otwór po niej zatykało . Skutkowało to tym , że silnik nie dostawał zanieczyszczonego...
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
czytając pytając oglądając każdy mówi że upg głowica Nie przerabiałem tego osobiście. Wg mnie, pisałem o tym wcześniej, że przy przedmuchu na uszczelce głowicy, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym lub odkręconym korku na chłodnicy, po odpaleniu zimnego silnika (zamknięty termostat) poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym lub w chłodnicy pojedzie od...
Silnik jak dostaje ognia przez kilka lat w dodatku ma przedmuchy to taki syf się oblepia ( przypalony olej plus opiłki których nie wyzbiera filter i magnes w korku spustowym) . Niewymienienia oleju na czas itd. Także stosowanie oleju z dolnej półki. Nikt w ciągnikach nie płuka silnika przy zmianie oleju. Tak mi się wydaje. Pozdrawiam
A , jakie były objawy przegrzania silnika ? Jeśli układ chłodzenia działa to temperatura silnika nie powinna nadmiernie rosnąć , natomiast bulgotanie nawet przy niezbyt ciepłym silniku to może być objaw przedmuchu spod głowicy ( uszczelka ) również dostawanie się płynu chłodniczego do oleju (piana lub zmętnienie oleju ).
Przedmuchy przez uszczelkę pod głowicą łatwo zidentyfikować, na zimnym silniku, odkrecić korek na zbiorniku wyrównawczym i odpalić silnik. Jeżeli będzie przedmuch, to po odpaleniu silnika poziom w zbiorniku wyrównawczym zacznie się zaraz podnosić, bo płyn będzie tam wypychany przez gazy dostające się do układu przez uszkodzoną uszczelkę. A jaka jest...
Uszczelka pod głowicą to nie będzie bo spaliny by gotowały mu płyn chłodzący, wiem bo tak miałem, Nie wiem co kolega rozumie przez gotowanie płynu chłodzącego. Ja nie miałem przedmuchu do układu chłodzenia, więc osobistych doświadczeń w tej materii nie mam, ale widziałem efekty takiego przedmuchu w samochodzie u kolegi. U niego też płyn znikał z układu...
Ten wąż gumowy, czarny ,o ile yo o niego chodzi to odma,czyli odgazowanie przestrzeni do których dostają się gazy z przedmuchu (skrzynia korbowa,pokrywa klawiatury). Z tego będzie leciał olej ,bo w silniku jednocylindrowym pulsacje powietrza spowodowane ruchem tłoka są bardzo duże. Nie ma to nic wspólnego z wyciekiem paliwa i jest to całkowicie naturalne...
Jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej.W momencie kiedy są przedmuchy poprzez pierścienie z cylindrów spaliny,bądz też sprężone powietrze dostaje sie do skrzyni korbowej.Jeśli nie miałoby ujścia to wydmuchałoby uszczelki.A tak jest ta odma.W starszych silnikach była to rurka na zewnątrz,jednak teraz ze względu na środowisko wykorzystuje się te spaliny...
to jest taka jakby odma i może tam dostawać się mgiełka olejowa z silnika pomiar kompresji z próbą olejową może coś powiedzieć bo silnik może mieć przedmuchy na cylindrach z którego roku masz ten traktor i ile ma MTH
Pewnie typowo dla birggsa urwały się aluminiowe korby. Tylko one nie urywają się ot tak. Najczęściej przedmuch na uszczelce głowicy do kanału popychaczy. Wtedy spaliny dostają się do skrzyni korbowej. Tam mieszają się z mgłą olejową i odmą w dolot. Efekt podczas koszenia (obciążenia) silnik potrafi wypić cały olej w 1-2 godziny. Jak się tego nie zauważy...
Reduktor Artic. Dysze 2.5mm. spróbuję zejść ciśnieniem niżej bo mam problem z odpalaniem czyli jakby wtryski miały za duże ciśnienie i jest przedmuch :) ale na wysokich obciążeniach silnika wyskakuje błąd że "... wtryskiwacze gazu otwarte..." czyli jakby za mało gazu dostawał :)
Możliwa w tej sytuacji jest utrata szczelności pierścieni w rowkach tłoka, wywołana dostaniem się wody lub innych zanieczyszczeń. Zakręć wałem korbowym ręcznie. Jeżeli czuć i słychać przedmuch to będziesz miał problem z odpaleniem. Sprawny silnik powinien być na tyle szczelny, że wał korbowy od kompresji się cofa. Silnik dymi (na biało) to oznacza że...
Kolego domex32 miał może Kolega styczność z olejami RAVENOL Tej marki głównie do automatów używamy, do silników lejemy głownie castrola. Osobiście uważam że olej na czarno barwią przedmuchy, i lub zużyte części silnika, mikro opiłku, których filtr już nie jest w stanie wyłapać, tłumaczę sobie to tak że jak olej kiepski to szybko czarnieje, bynajmniej...
witam, napisałeś kolego że silnik po remoncie?, ale jaki był zakres tego remontu? skoro olej dostaje sie do odmy(odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika) to znaczy że cisnienie w niej panuje wysokie , czyli są przedmuchy (nadmierne luzy tłok-cylinder), odłącz odme od przewodów powietrza i obserwuj np na dłoni jaki jest zakres tego wydmuchu , a najlepiej...
Może tak konkretnie żeby się zrozumieć. Jak dolot zawalony olejem przed turbem a odma jest sucha to logiczne jest, że musi się tam dostać od strony turbiny. Jeśli przy odmie jest olej to musi dostawać się tam razem z gazami z silnika. Powodem pierwszego może być niedrozny odpływ z turbiny. Powodem drugiego nadmierne przedmuchy w silniku. Można to sprawdzić...
przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Z tego co pamiętam to dochodziło do pęknięcia głowicy w miejscu który opisujesz ale w tedy płyn chłodniczy przez powrót paliwa dostawał się do zbiornika paliwa i po pewnym czasie unieruchamiał silnik.
Z układu odpowietrzania miski olejowej, jest tam gdzieś takie podłączenie dla spalania z powietrzem podawanym do kolektora oparów i przedmuchów oleju. Przy takim przebiegu to jest już możliwe że masz pewne przedmuchy,i z nimi trochę oleju się dostaje do kolektora. Grozi to po pewnym czasie zanieczyszczeniem układu przepustnicy i silnika krokowego, ale...
Jeżeli autko odpala bez większych problemów to silnik nie powinien być całkiem kaput. Sugerowałbym sprawdzić w pierwszej kolejności stan turbo. Jeżeli w przewodzie dolotowym jest olej już przed turbiną to znaczy, że dostaje się z odmy a więc przedmuchy do skrzyni korbowej. Jeżeli olej jest za odmą to padające turbo. Na tym etapie można jeszcze próbować...
Sprawdź dokładnie układ przewietrzania, z tego co pamiętam to silniki turbo mają zaworek zwrotny na odpowietrzaniu skrzyni korbowej i jak on jest zatkany to ciśnienie doładowania z kolektora dostaje się do przewietrzania i wtedy może tak wyrzucać olej. Nie spotkałem się z takim zużyciem silnika by tak rosło ciśnienie na przewietrzaniu komory bo wszystkie...
Nie mam żadnych doświadczeń z takimi testerami, ale mam swoje przemyślenia, na ten temat, bo myślałem, że u mnie w megance mam przedmuchy do układu chłodzenia. Z tych przemyśleń i różnych eksperymentów (między innymi testu z butelką), wynika, że jeżeli jest padnięta uszczelka pod głowicą, to po odpaleniu zimnego silnika (termostat zamknięty) z odkręconym...
Niedawno stałem sie posiadaczem - niestety nie mogę użyć słowa szczęśliwym - Yarisa I z silnikiem 1.4 D4D. Po zakupie okazało się, że jest nieszczelność pod głowicą i spaliny dostają się do układu chłodzenia. Po rozebraniu wyszło na jaw, że są lekkie wżery w miejscu przedmuchu i trzeba by szlifować głowicę i blok silnika. Postanowiłem, że zakupię cały...
Od remontu tego silnika nie uciekniesz.Masz duże zużycie oleju a do wymiany są prawdopodobnie zużyte pierścienie na tłokach.Sprawdż czy jest drożna odma .Obroty wzrastają gdyż są duże przedmuchy oleju z cylindrów i poprzez odmę dostaje się do gażnika silnika mieszanka olejowo-powietrzna co stanowi dodatkową dawkę dla silnika.I świece Ci również zapewne...
Dołączę się do tematu. Przyśpieszenie zapłonu może wynikać z luzu łożyska na czopie wału, nie mówię o łożysku korbowodowym ani sworznia! Wynika to z tego że w momencie sprężania wał usiądzie trochę w dół i już masz przestawiony zapłon. Druga sprawa, ze zdjęć w poprzednich postach widać jak wół że pierścienie są zatarte, cylinder również, wystarczy popatrzeć...
Dzieki za info Wymienilismy zawór po sugestiach mechaników Podczas jazdy silnik czasem dostaje czkawki i traci moc Mechanicy sugerowali wymiane zaworu recyrkulacji spalin, pozatym zawor ten wymieniany byl juz na gwarancji Sami tez czyscilismy go oraz likwidowalismy przedmuchy spalin przy polaczeniu z korpusem silnika Po takiej kosmetyce silnik pracowal...
Według mnie te silniki nie dostają "luzu" po 200 000km. Olej na połączeniach turbo to normalna sprawa, dociśnięcie połączeń i wymiana uszczelek na szybkozłączkach przewodów zazwyczaj pomaga. Podstawowe pytanie jak dużo tego oleju ubywa. Obsługuję te silniki mające po 300 000 km i wielkich tragedii tam nie ma, jakby te przedmuchy były na prawdę duże...
Nie sprawdzałem termostatu, ale myślę ze termostat jest OK bo by chya bylo cos z chłodnicą i temperatura by wzrastała raczej!? Wydaje sie mi ze to początki uszczelki pod głowica? Dodano po 13 Mam pytanie jeszcze!!!!!!!!!!! Jakby był nawet niewielki przedmuch usczelki pod głowicą to by chyba płyn dostawałby sie do silnika i wiecej by oleju było i silnik...
Pytanie w jakich warunkach kosiarka była przechowywana; w zależności od wilgotności powietrza i temperatury możliwa kondensacja,olej silnikowy po rozgrzaniu powoduje odparowanie wilgoci jaka znajduje sie w nim(co by tłumaczyło jego szarawą barwę). Możliwe jest sprawdzanie jakie przedmuchy ma silnik i czy naprawdę olej nie jest pompowany do obudowy filtra...
Po co mam edytować obrazek? Są na ty świecie rzeczy które się fizjologą nie śniły. Mam znajomego mechanika i pęknięcie uszczelki pod głowicą powoduje przedmuchy - więc taka usterka istnieje. Po to, że cylindry w tym silniku otoczone są dookoła płaszczem wodnym. Uszkodzenie uszczelki więc, będzie powodowało przedmuchy albo pomiędzy cylindrami, albo do...
czujnik jeśli wymieniać to na nowy i tylko orginał albo dobry ze szrotu bo zamienniki są wielkie G.... warte jak rozumiem problem występuje do osiągnięcia temp ok 60st potem jest ok (po założeniu sondy ) digijet działa tak że do owych ok 60st dawkuje na podstawie czujnika temp i przepływki a potem zaczyna na podstawie sondy więc jeśli szarpie to pewnie...
Nie powiedział bym za duże. Gdy jest za wczesny kąt wtrysku silnik walczy sam ze sobą można by powiedzieć. Jeśli nie jest wydmuchana uszczelka to z tego powodu spaliny nie polecą do chłodnicy. Ale jeśli jest lub z innego powodu dostają się spaliny do układu chłodzenia to objawem tego jest miedzy innymi przegrzewający się silnik. Trzeba szukać oznak...
Objawy oczywiste, są tak oczywiste, ze trudno się na nie zwraca uwagę;) A propos spalania płynu to tak po przemyśleniach przyszedł mi do głowy fakt, ze fizyki się nie da oszukać. Chodzi o to, że jeśli uszczelka pod głowicą była by walnięta, to ciśnienie z cylindra silnika podczas sprężania nie pozwoliło by na dostawanie się chłodziwa do niego. To uszkodzenie...
kupiłem awenis 2.0 td i problemem jest mdły zapach chyba ropy dostający się przez otwarte okna podczas jazdy,zaznaczam że niema żadnych wycieków przy silniku,wydech też jest w miarę szczelny,niewidać przedmuchów spalin,sprzedający powiedział że przyczyna lezy po stronie wtryskiwaczy że któryś wtryskiwacz może lać i to przez to.czy to możliwe,czy ktoś...
Ciśnienie spalania wywołuje nacisk na tłok oraz pierścienie, kierując ich ruch w dół. Docisk pierścienia do rowka tłoka zapewnia szczelność pomiędzy tłokiem a pierścieniem. Gdy tego nie ma, powstaje przedmuch co jest skutkiem powstawania zjawiska zwanego Ring Flutter (dzwonienia pierścieni) na wysokich obrotach (przyczyną jest jednak zbyt duża masa...
Koledzy powiem tak paliwo dostaje bo z przelewu gaźnika leci do buteleczki zalałem hmm może być chodź do rozruchu wlałem bezpośrednio do gardzieli benzynę,kondensator ciekawe bo nie mam żadnego mam moduł z resztą iskrę mam to tłumaczy.Kręci jak wariat aż aku.. padnie i nic nie wiem czy jakiś zawór pominąłem chodź podłączyłem ten przy z boku gaźnika...
Przy tym silniku stosowany jest filtr "puszkowy" i to on wyposażony jest w ten zawór, gdy stosowany jest wkład filtra to zawór obejściowy umieszczony byłby w podstawie filtra. A czemu olej wyrzuciło przez miarkę??? Jakby było nadciśnienie w skrzyni korbowej to myślę że nie miałoby to wpływu na ciśnienie oleju. Przy przedmuchu do cylindra dostawałby...
Witam, sprawdź wszystkie przewody dolotowe do kolektora ssącego wraz z filtrem powietrza czy jest poprawna przepustowość i czy nie ma przedmuchów. Dodano po 11 Witam. Wydaje mi się że, przy przeskoku paska od razu nie miała by siły a nie po kilku kilometrach. Ja obstawiam na uszczelkę pod głowicą i dostający się płyn do cylindra, stąd ten biały dym....
Witam Czy możesz dokładniej określić ten biały dym , [ czy może siwy , szczypiący ] o ile nie czuć w nim woni spalonego oleju , tylko spaliny i para wodna , oczywiście nie wyrzuca wody przez chłodnicę to jedynie uszkodzona głowica , pęknięcie które może wystąpić w kanale kolektora wydechowego , wodę w postaci pary wyrzuca ze spalinami . Natomiast jeżeli...
Mała dygresja na temat padniętych uszczelniaczy zaworów. Przy padniętych uszczelniaczach zaworów ssących olej jest zasysany do kanałów ssących w czasie pracy silnika, a szczególnie intensywnie na wolnych obrotach, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe (stąd błękitny dymek przy zmianie biegów). Przy zaworach wydechowych raczej spaliny...
WItam Nie wiem czy to ma znaczenie dla ciebie, ale miałem podobny problem z silnikiem disla 1.9JTD. Chodzi o zapach spalin (nie wiem czy to to samo co u ciebie spalenizna) w kabinie. Po prostu jeden wtrysk się rozszczelnił i dmuchało spod niego, a spaliny dostawały się do kabiny przez wlot. Co do puszczania np spalin do płynu chłodzącego to odpal samochód...
To od czego proponujesz zacząć. Kable, świece nowe. Luzy zaworowe w miarę ok. Jeśli to coś pomoże to mogę pożyczyć kabelek i sprawdzić błędy. Jeżeli chodzi o wolne obroty to już bardzo dawno nie pracuje aksamitnie. Nie było to jakieś duże falowanie, raczej drżenie, ale w tych silnikach to chyba norma? Smród benzyny po odpaleniu na zimno jest też już...
zależy co masz na myśli, bo myć silnika nie zamierzam, chyba że mogę coś zdziałać płynem do mycia naczyń na wtryski... co sugerujesz więc? #rozumiem że płyn do naczyń i woda po to, aby sprawdzić czy gdzieś jest przedmuch na wtryskiwaczu?? oczywiście, zaraz to zostanie sprawdzone. Dodano po 2 niestety polałem okolice uszczelki wtrysku przy wejściu do...
Moje uwagi do poruszanych spraw w tym temacie. 1. Nie wiem czy w każdym ASO mają tester do wykrywania spalin, bo ja byłem w dwóch (przy okazji przeglądów okresowych) i na moją uwagę, że przewody gumowe są bardzo twarde i jest sączenie płynu spod opasek zaciskowych oraz powolny ubytek płynu, twierdzili że to normalny objaw i przedmuchów nie ma. Test...
Siema. Mam taki problem z Astrą G z 2002 r. na silniku Isuzu 1.7 dti 75 KM. Latem spadł przewód z chłodnicy, wywaliło płyn, wydmuchało pewnie z przegrzania uszczelkę pod głowicą. Wypluwało płyn korkiem, ale też wywalało olej przewodem odmy. Całkiem sporo oleju, aż wyciekał turbosprężarką. Zdjąłem głowicę, okazało się że przedmuch był nie tylko do płaszcza...
Nie panowie ten typ tak nie ma !!! Niektore maja przejechane ze 120 ttys i nie ma mazi. Owszem niewielka ilosc na korku jest mozliwa a przyczyna jest roznica temperatur. Rafaln niech sobie przylozy ta reke do glowy lepiej i sie poklupie po pacy. Jezeli jest taki przedmuch znaczy to ze pierscienie juz sa licha i silnik ma o wiele za duzo km przejechanych....
silnik dostaje wibracji silnik dostaje samozapłonu ustawienie przedmuchu
driver universal częsty miska olejowy zamek centralny uniwersalny centralka
zmywarka whirpool mruga start bateria niteo
Skoda Fabia: Rezystancja CAN 80 omów - Diagnostyka Schemat podłączenia pieca akumulacyjnego Dimplex