Ewidentnie przepustnica. Jakby się mrozy pojawiły to nawet do minuty od odpalenia przy każdej próbie dotknięcia pedału gazu silnik by się dławił, dusił i gasł.
Ja miałem podobny problem jak ty silnik sie dusił nie dało sie jechać. U mnie to była wina kabli miały przebicie normalnie iskierki po silniku skakały wymieniłem kable i jest ok. Jeśli ty wymieniałeś kable to zobacz czy kupiłeś do boscha czy do abimeksa bo jak założyłeś nie takie to nadal bedzie się dusił
A diagnostyka jakaś była robiona? Silnik 8V czy 16V?
witam jeżeli to "zwykły silnik" to rdzeń nie przeniesie takiej częstotliwości. Robiłem kiedyś doświadczenia i jeden silnik przenosił tylko 65hz a inny dwa razy tyle. Silnik po przekroczeniu 65hz dusił się.
No to masz już punkt zaczepienia,usterka tego czujnika może unieruchomić silnik. Sprawdzić to możesz odłączając go i próbując odpalić. Elektro zaworek za zdjęciach odpowiedzialny jest jeśli się nie mylę za sterowanie zaworu recyrkulacji spalin. Zapewne zblokował się lub uszkodziła się membrana i ktoś w ten sposób próbował coś zaradzić. Zależnie od pozycji...
Dawka paliwa zależy od ciśnienia paliwa na listwie wystarczy że pompa już słabo podaje albo regulator padł i będą problemy z pracą.
Podmień cały aparat zapłonowy,to będziesz wiedział,bo inaczej sam nie dojdziesz do przyczyn tych niedomagań.
Miałem 740i 12 l lpg przy normalnym użytkowaniu. Przy 100 kmlh masz 1200 obr/ min. Duże silniki nie duszone są naprawdę oszczędne. Bajki piszą ci co jie mieli nigdy.
Jeździłeś wcześniej dieslem? To są zdecydowanie za niskie obroty na benzynowy silnik, zwłaszcza niewielki - nie ma prawa przyspieszać w tym zakresie obrotów, bo tu nie ma ani momentu, ani mocy. Ten silnik wg deklaracji producenta maksymalną moc osiąga przy 5750 obr/min, a maksymalny moment przy 2750 obr/min, co oznacza że najbardziej efektywne przyspieszenie...
Z uwagi, iż jest to silnik 2T, spróbuj poluźnić mocowanie tłumika od cylindra (może nawet odłączyć go na próbę), gdyż może być "zabity" nagarem. Silniki 2T są bardzo czułe na przytkanie tłumika a objawy (usterki) są wówczas podobne do opisanych przez Ciebie.
Jak ma sterownik hybrydowy na silniku to częstymi objawami jego niesprawności są właśnie takie usterki jak brak reakcji na gaz , wypadanie zapłonów , ale może być również instalacja , jej uszkodzenie lub zamoknięcie .
W mojej astrze miałem podobne problemy wymieniłem aparat zapłonowy i asterka śmiga bez problemów
Rozbierasz i patrzysz czy sciezki nie poupalane w srodku , zaraz przy wtyczce.
Coś takiego miałem przy uszkodzonym czujniku położenia wałka rozrządu -to tylko sugestia.(1.6 AKL -101km)
Wszystko co powyżej i jeszcze może być dziurawy pływak. Sprawdź , wyreguluj, ustaw i musi gadać normalnie, to nie rakieta kosmiczna.
Dzień dobry - remont silnika się kłania :) ... Ale może nie jest aż tak źle... Kopci, ok, ale na czarno, biało czy niebiesko (to ostatnie to praktycznie wyrok śmierci XD). Jeśli na czarno to wyreguluj dobrze gaźnik (masz zbyt bogatą mieszankę paliwową). Jeśli na biało to albo jest zbyt uboga, albo masz wodę w silniku... Pamiętaj że jest gorąco ostatnio...
Kiedyś wpadł mi taki agregat jak opisujesz silnik ma napis 6,5 HP i moc sumaryczną jaką uzyskasz z niego to ok 2200 W.Napis na nim 5,5 kw to ściema. Tylko nie podłączaj do jednej fazy takiego obciążenia bo będą fajerwerki z uzwojenia. Ja osobiście przezwoiłem go na jednofazowy grubszym drutem ponieważ został w ten sposób uszkodzony przez nieświadomych...
Zaczałbym od sprawdzenia ustawienia rozrządu, luzów zaworowych aż po statyczny kat wyprzedzenia zapłonu.
Gdy gwałtownie dodasz gazu to go zalewasz. Raczej "odlewasz" czy inna nazwa na stan braku paliwa a nie namiaru. Jednak efektem jest wypadanie zapłonów i "duszenie się " silnika. Jeżeli ustaje po nagrzaniu to raczej jest OK.
Wygląda na rozregulowany zapłon. Grzebałeś coś przy nim?
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
silnika zaczyna się dusić Czy może zacierać brak mocy?
Witam Mój kolega posiada auto volkswagen golf III (na gaz), który był serwisowany wiele razy, ale nikt nie umiał pomóc. A mianowicie problem jest taki, że gdy auto jest przełączone na gaz i wciska się mu pedał gazu silnik zamiast przyspieszać obroty zaczyna się dusić i czasami gaśnie, lecz podczas jazdy na gazie auto jest nieprzewidywalne. Na benzynie...
Witam.Napisz kolego kiedy wymieniałeś świece zapłonowe i kiedy były wymieniane przewody WN. To jest silnik z instalacją gazową czy bez?
Witam, jestem posiadaczem Peugeota 106 1.1 (60km) z 95roku. Mam problem tego typu, że podczas ruszenia i rozpędzaniu się auto dusi się, dławi (wręcz się zatrzymuje do 0), po chwili takiej jazdy wraca do normy i jest w porządku na moment i problem wraca. Z początku myślałem że to problem z tłumikiem, który się przypchał. Po wycięciu go nic się nie zmieniło....
Mam problem z Jawą, kiedy dodaję gazu na wolnym biegu nic się nie dzieje, ale kiedy daje na jedynkę silnik nie ma mocy żeby się rozjechać, muszę pomagać. Kiedy się rozpędzam i daję na dwójkę silnik się dusi i od razu zwalnia. Wyczyściłem gaźnik, i ciągle nic. Może to filtr powietrza?
Sprawdzałem przepływomierz na dwa sposoby obroty zmieniaja sie jak go odlacze wiec sprawny. Dwa omomierzem tez wskazuje na to ze jest sprawny. Wymieniłem filtr powietrza rura załozona poprawnie aczkolwiek ma prawo lapac bo dosyc marnie ona sie trzyma. Jednak nie to po rozgrzaniu silnika auto chodzi normalnie nie dusi się. Jednak problem z obrotami dalej...
Jak rozleci się EGR (mechanicznie), to nie będzie błędów, a nie będzie chciał pracować bo spaliny będą "dusiły" silnik
A kiedy kolega wymieniał filtr powietrza dla silnika? Jakiej marki? Jakie odcinki robi auto? krótkie miejskie czy trasy? Troche dużo oleju kolega dolał. Moim zdaniem olej w przewodach od turbo do ic i silnika jest normalną sprawą i występuje nawet w nowych silnikach, nie koniecznie z turbiny a z odmy, natomiast jeśli czyściłeś turbo przy takim przebiegu...
:D w silniku na ON masz świece żarowe które będą pracowały w każdych warunkach, a w benzyniaku najwyżej będą przebicia i się będzie silnik dusił :)
Sprawdzić korekcję paliwową na zimnym silniku
Witajcie Mam problem z Łądą Nivą – wtrysk wielopunktowy BOSCH. Na początku objawy wskazywały na uszkodzoną pompę paliwa, silnik dusił się pod obciążeniem i po jakimś czasie odzyskiwał moc. Powiedziałem więc, że na 100 % wydatek pompy paliwa jest zbyt mały na skutek jej uszkodzenia i wymieniłem wkład na Magnetti Marelii. Niestety pomimo chwilowej...
Po długich bojach znalazłem wreszcie przyczynę duszenia sie silnika w czasie jazdy na wyzszych obrotach powyzej 50km/h. Winny był korek zbiornika paliwa. Oryginalna dziurka nie nadązała z uzupełnianiem powietrza i dopływ paliwa był nie wystarczajacy. Po wywierceniu nawego otworka problem zniknął i ogarek jezdzi. Pozdr
Z tego co słyszałem to w tych silnika rozrząd sam nie może się przestawić a i silnik był rozbierany bo wymieniałem tłok rok temu w wakacje i do tej pory silnik jeździł bez żadnych stuków. Później silnik dusił się bez ssania na pół obrotach ale okazało się że to wina świecy i po 2 przejażdżkach usłyszałem że coś stuka w silniku. Bo nie chce rozbierać...
A w górę obroty własnie nie poszły. Naprawdę pięknie silnik pracuje tylko efekt jest taki po wciśnięciu sprzęgła jak by ono to wciśnięte sprzęgło ten silnik dusiło.
tak przepływka odłączona ,bo z podłączoną to nie da się jezdzić. Odłącz wszystko w pizdiec i dopiero parametry wklejaj. Wkur mnie takie coś. Czowiek zdjęcia ogląda, móżdży co podpowiedzieć. Podłącz wszystko jak ma być i wtedy zrzuty dawaj. Sprawdź jak parametry wyglądają przed uruchomieniem silnika
Witam, Mam problem z silnikiem. Otóż cięzko się odpala jak już odpali to silnik się dusi i szybko gaśnie. Jak już coś tam uda się ruszyć to przy pewnej prędkości się zaczyna dusić. CO to może być ? Gażnik do regulacji ?
Może silnik chwilowo nie ma trzech faz i dlatego dusi. Spadek napięcia w sieci energetycznej też może być objawem duszenia silnika, mniejsza moc i silnik nie uciągnie traku pod obciążeniem.
Miałem taką usterkę. Czy spala też dużo paliwa? Problemem był czujnik temperatury silnika.
Auto jest zgazyfikowane??
Pojeździłem wczoraj troszke ostrzej :) i nagle silnik zaczął się dusić , tzn po wciśnieciu gazu obroty trochę rosną ,a potem nagle sie dusi i spadają i często silnik gaśnie. W ogóle nie da się jeździć. Może macie pomysł co mogło się stać ? dziękuję
Proponuję sprawdzić akumulator oraz ładowanie. Sprawdziłem wszystko jest ok. akumulator sprawny. Wczoraj jak wracałem do domu nagle odcieło mi zapłon i po chwili zaskoczył i tak kilka razy.
Sprawdź dobrze gumę.Przeczyść silniczek krokowy benzyną, prawdopodobnie on będzie przyczyną. Przepływkę wymieniałem w moim 318i M43. Jak dodawałem gazu to się silnik dusił i strzelał (urwana klapka w środku), ale obroty były ok.
temp. otoczenia ciekawe co warsztat powie po niedzieli
czy możliwe jest uszkodzenie rozrządu po przez wyłączanie silnika metodą duszenia go (operator się przyznał)
Tak w gorące dni gorzej odpalają, gorące mające problem z odpalaniem też. Ale tojest wina złej regulacji. Czasem paliwo z gaznika odparowywuje i powoduje efekt duszenia silnika. Pomaga kilkukrotne szarpaniem gazem wciśniętym do oporu. Taki przedmuchanie silnika a raczej kartera. Poprawiam.
1. Silnik napędu płyty ( przytarty ) - duży pobór prądu, przegrzewający się driver sterujący w/w silnikiem, duszenie zasilacza . 2. Jest oprogramowanie , które eliminuje wypadanie sprzętu z normalnej pracy do stanu z napisem "wrong region", ale nie likwiduje w/w usterki ( silnik).
Witam naprawiałem kiedyś uno z podobnymi objawami .po rozgrzaniu silnik dusił się i gasł po dodaniu gazu. Uszkodzony był palec rozdielacza , miał przebicie do wałka aparatu zapłonowego.
Po złożeniu EGRa samochód pracował równo, ale komputer pokazał błąd przepływomierza 17553 - zwarcie do plusa. Jedyne co robiłem, to wymiana filtra powietrza i odłączenie/podłączenie wtyczki od przepływki. Wymieniłem Boscha na odpowiednik Magneti Marelli i teraz wszystko jest tak jak być powinno. Nierówna praca była spowodowana niesprawnym przepływomierzem,...
Wiem, że to wróżenie z fusów, ale spróbuj przeczyscic jeszcze kolektor dolotowy...u mnie był tak zapchany że silnik się dusił. Teraz chodzi jak nowy
Cześć, Mam problem z VW Polo 1.2, 12V. Ostatnio byłem na myjni gdzie czyszczono silnik Karcherem. Po wyjeździe z myjni wszystko było oki, wstawiłem auto do garażu. Następnego dnia po odpaleniu silnik zaczął się dusić/dławić, nie można było nim wjechać z powrotem do garażu, zapalała się pomarańczowa kontrolka silnika . Na chwilę obecną po odpaleniu silnik...
Jaki silnik masz w ogarze?? rometa czy od jawki??? Być może mieszanka jest za bogata i zalewa go :) Jaka jest świeca po takim duszeniu - mokra??? i jaki ma kolor. Pozdrawiam
Witam Po rocznej przerwie postanowiłem odpalić odśnieżarkę. Niestety okazało się, że gaźnik nie dostaje paliwa. Gaźnik mam podobny jak na załączonym zdjęciu. Zdjąłem od spodu tą blaszaną osłonę i wyciągnąłem na siłę zatartą, skorodowaną iglicę (najwidoczniej stała rok bez paliwa). Oczyściłem trochę i włożyłem, że porusza się teraz swobodnie. Silnik...
Witam . Z filmu nie wiele słychać. Zaobserwuj takie zjawisko - jak huczy i skręcasz w lewo lub w prawo - wyje mocniej/ciszej? Jeżeli tak to masz pewniaka - łożysko. Tam łożyska były w bębnach więc troszkę to skomplikowane do wymiany. A jeszcze pytanie - nie przywaliłeś tylnym kołem w krawężnik - na zimowych poślizgach? Jeżeli tak to czeka cię jeszcze...
Witam problem polega na tym że jak chce wykonać jakieś czynności np tylnią łyżką to mogę to zrobić tylko wtedy gdy wezmę gałkę tylko do połowy wtedy działa normalnie i słychać ze silnik delikatnie się dusi a jak wezmę do końca to odrazy dana czynność zwalnia i silnik przestaje się dusić
Dobrze wyczyść w miejscach zaznaczonych na zdjęciach. http://obrazki.elektroda.net/6_127253908... http://obrazki.elektroda.net/38_12725394...
Oczywiście musiałem kupić z neta droższe bo na tych ze sklepu które były zbyt sztywne dalej ciągnął lewe powietrze. To wcale nie musiało być tak jak piszesz. Moje doświadczenie mówi, iż zbyt miękkie simmeringi stanowią problem w 2T. Zauważ, że pracują "na dwie strony", choć typowy simmering był projektowany do pracy jednostronnej, Czyli ciśnienia (większego...
Gaźnik był regulowany silnik najpierw zaczyna się dusić i gaśnie.
u mnie podobny objaw na zimnym silniku duszenie, strzały nie chce wchodzić na obroty itd. Już nie mam na to siły... Sprawdzony na examinerze zero błędów, sprawdzone wtryskiwacze wszystko ok a samochód na zimnym jak nie szedł tak nie idzie.... Rozwiązałeś swój problem?
A co im się stanie? Jeśli jedzie normalnie to raczej nic. Miałem raz taki przypadek że silnik się dusił ale jakoś tam jechał, nie wiem jaka była mieszanina PB z ON. Po parunastu km silnik już nie odpalił, straciła się iskra na 3 świecach. Nowe świece, świeże paliwo i auto śmiga do dziś
tak kreciłem nią i raz obroty wzrastały aż się silnik dusił a w drugą stronę spadały i auto przygasało ale efektów na lambdzie nie ma, co mnie dziwi kalibracje da się zrobić z tym że kroki maksymalne są mniejsze od minimalnych tzn po kalibracji pokazuje min 118 a maksymalne tylko 98 można tak zostawić ??
Witam, Ostatnio pojawiła mi się mrugającq kontrolka check engine, a po chwili świeciła się cały czas. 5minyt później odjeżdżając do świateł, auto się zadusiło i zgasło. Później nie chciało już odpalić. Po zepchnięciu na pobocze sprawdziłem błąd->P0300, wypadanie zapłonu. Jak na razie wymieniłem listwe zapłonową i świece. Samo auto odpala, ale nie grzeje...
Witam znalazłem przyczynę, tak jak mówiliście problem tkwił w masie, niby coś tam łączyło, ale gdy za pomocą kabli rozruchowych wziąłem masę bezpośrednio z akumulatora i podłączyłem do bloku to przy zapalonym silniku, aż się iskrzyło. Wskazówka zaczęła dobrze pokazywać temperaturę i przestał się silnik dusić na benzynie. Dzięki bardzo za pomoc. Pozdrawiam...
Witam! Mam następujący problem - od 1/4 stanu paliwa w zbiorniku aż do głębokiej rezerwy silnik podczas jazdy zaczyna się dusić jakby miał braki w dopływie paliwa, po wciśnięciu sprzęgła obroty czasem spadają do 500 lub silnik gaśnie,występuje też brak przyśpieszenia.Ma ktoś jakieś pomysły o co chodzi ?
A zapach spalenizny to może z nagrzewnicy z nawiewów bo kratki nawiewów są niedaleko radia, spalenizna to zapach spalin które dostały się do układu chłodzenia przez uszkodzona uszczelke głowicy. Kolega tak na trzeźwo? :) Jak się przedostały do nawiewu te spaliny? Dziura w nagrzewnicy? Masz obrotomierz? Co pokazuje w momencie jak odcina silnik?
Czasem nie masz peknietej linki od przepustnicy? Linka do duszenia silnika. Latwo sprawdzic, wystarczy ja pociagnac i zobaczyc czy zamyka przepustnice. A w tym modelu nie ma klapek do duszenia silnika...? I jak miałoby się to do abs?
Witam Posiadam Vw golfa II 1.6b+gaz i mam następujące problemy: •Gdy zostaje uruchomiony silnik (na benzynie) słychać tak jakby przerywanie cyklu pracy silnika, duszenie się no coś takiego (bbbbbbyybbbbbyybbbbyybbbb) y-przerwa (duszenie się silnika) . Po przeczekaniu ok 10 poprawia się ale jeszcze nie jest idealnie, jak mogę to naprawić czy to...
Witam W Jakim stanie jest zawór EGR? Nie jest on może zablokowany ? Jeśli tak może dusić silnik przy próbie odpalenia? MAP sensor sprawny i czysty?
Witam mam problem z traktorkiem a dokładniej z silnikiem. Przy dodaniu gazu powyżej połowy zaczyna sie dusić i coś jakby prychać. Co praktycznie uniemożliwia koszenie, nie da sie przyspieszyć bo tez zaczyna sie dusić i wibrować. Wymieniłem świece na nowa, wyczyściłem gaźnik i filtr. Proszę o pomoc jaka może być tego przyczyna?
Kiedy samochód jest zimny to silnik pracuje równo natomiast kiedy się rozgrzeje przerywa tak jakby się dusił. Po prostu nie ma ducha. Dopiero przy wyższych obrotach idzie depnąć a tak to zachowuje się jak zwykły kaszlak. Myślałem że to po ostatnim tankowaniu gazu bo wtedy to się zaczęło ale okazuje się że na benzynie jest to samo. Tak jakby pracował...
doszedłem do tego że jak odepnę niebieski czujnik temp to obroty sie stabilizuja, niestety kiedy wyłączę silnik przy odłączonym czujniku autka nie odpalę. Idąc dalej w golfiku oryginalnie siedział czujnik firmy vdo - obroty falowały lecz nie gasł, później kupiłem topran - obroty falowały i też nie gasł, później zamieniłem na oryginał z golfa ii 1.8...
Zajrzyj jeszcze do kolektora ssącego czy nie jest zaklejony są tam też klapki i sprawdź stan DPF. Jeśli tak gaśnie możliwe że EGR jest stale otwarty i silnik dusi się spalinami
Czy po prostu coś z komputerem się dzieje? Z opisu nie wynika, żeby coś w ogóle się działo. Opisz, na czym polega to "szarpnięcie", bo jak ja to widzę, to po prostu dusisz silnik. I co to ma znaczyć "ruszam na biegu jałowym"??? Kiedy ruszasz, to masz zapięty jakiś bieg czy nie?
Witam , mam problem z autkiem Ford Transit Connect 1,8 tddi 75km otóż podczas postoju na biegu jałowym autkiem co jakis czas trzęsie a silnik pracuje jakby sie dusił i gubił obroty na obrotomierzu nic się nie dzieje . Autko jeździ normalnie od 60k km przyspiesza normalnie spalanie w normie 7,5L po mieście .Przebieg auta 250k km w aucie nic nie robiłem...
Auto z 2003r, lpg, instalacja KME sekwencja, IV generacja. Auto po no nocy zawsze zapala od "kopa", bez żadnego problemu, pracuje równo. Problem pojawia się kiedy auto zostaje zgaszone. I nie ważne czy przejechałem 10m czy 10km, czy auto było zgaszone 5min czy 5h. Zawsze przy drugim i czasami przy kolejnych odpaleniach zaczyna się dusić. Wygląda to...
Witam, Wybaczcie, że długo nie wznawiałem wpisu, choć auto naprwione już dawno. Dużo się działo zdrowotnie a to nie forum na to ;-) W każdym razie, usterka znaleziona i niestety żadna z powyższych. Turbina! Wirnik na wydechu zakleszczony, peknięty. W efekcie silnik dusił się własnymi spalinami i gasł. Ciężko było to zauważyć, gdy silnik odpalał dosłownie...
Witam wszystkich czytających ten post. Mam problem z ssaniem w CC 700 z gaźnikiem Aisana. Ponownie zwracam się do wszystkich którzy spotkali się podobnym problem i mogli by mi pomóc. Z rana na ssaniu pali bez problemu jednak po kilku minutach lub przejechaniu ok.300-500m, jak nie wyłączę ssania silnik zaczyna się dusić, szarpie (objawy typowe jak przy...
Każdy silnik o zapłonie ZI z elektronicznym wtryskiem paliwa musi posiadać urządzenie blokujące przepływ paliwa w układzie dzięki temu w układzie pojawia się ciśnienie. Wtryskiwacze to zwykłe elektrozawory a to że z nich tryska paliwo to tylko zasługa odpowiedniego ciśnienia w układzie. Tzw regulator ciśnienia paliwa jest zawszę na powrocie paliwa z...
Ok dzięki wielkie, dzisiaj zauważyłem że zaczął się dusić nawet przy rozgrzanym silniku, ale zaznaczam że na benzynie. Gazu 0. Więc cofam to co wcześniej napisałem. Pora na sondę lambda. PS też, kiedyś normalnie 8l, więc za bogata mieszanka teraz była
kolego, czy doszedłeś już co jest przyczyną tego duszenia, czy to nie może być czujnik położenia wału korbowego?
Problem może być we wszystkim. Zapchane filtry, zapchany gaźnik, stare paliwo, stara świeca, niewyregulowane zawory, nieszczelności w układzie dolotowym... Nawet zaśniedziałe kostki wchodzą w grę. Odpal go i popsikaj plakiem (lub innym łatwopalnym areozolem) na gaźnik oraz jego okolice. Jeśli praca silnika zareaguje na takie psiknięcia to znaczy że...
Witam po przerwie. Więc tak, kompresja zrobiona i wyszła książkowa taka jaka powinna być. Po zaleceniu mechanika udałem się do elektromechanika, nieszczelności żadnych nie było. Ten zresetował ustawienia w komputerze i zakręcił gaz, po czym jeździłem tak parę dni tylko na benzynie. Problem który pojawiał się na zimnym silniku zniknął jakby nigdy nic....
Czy filtr nie zapchany? Filtr zmieniałem. Haczyk chyba jest gdzie indziej - klapa antywybuchowa w dolocie, która wpływa na podciśnienie i dawkowanie LPG. Na żywca odpinałem filtr powierza i silnik dusił się i zgasł. Powodem było to że klapa się grawitacyjnie otworzyła bardziej, wzrosło ciśnienie w dolocie i parownik przestał podawać LPG. Zdemontowałem...
Jest tak po zdjeciu cewki Y6 zrobiłem takie testy: Na luzie na biegu jałowym zakres I jest dobrze zakres II jest dobrze zakres III jest dobrze Wrzuciłem następujące biegi H 1 do przodu i tak: -zakres I rusza nie dusi silnika (oczywiście teraz pod zdjęciu cewki także jest załaczony półbieg II) - zakres II jedzie nie dusi silnika - zakres III i tutaj...
To jest ewidentne wypadanie zapłonu. Sprawdź świece zapłonowe, kable WN. A jak to nie pomoże podmień moduł zapłonowy.
auto zrobione gdyby miał ktos podobny problem to pomogę diesl5857(at).o2.pl temat zamknięty
w sumie to na tych niskich to cały czas jest problem ale jak jest ciepły to jakoś mniej to się odczuwa. Na zimnym silniku to czasem ciężko jest gdy trzeba szybko ruszyć itd.
sprężanie na cylindrach też można sprawdzić. może na jakimś cylindrze lipna kompresja
O duszeniu się silnika nic nie wspominałeś!Więc jak mówisz,w pierw komputer potem reszta.
mam jeszcze taki problem ponieważ gdy wcisnę gaz do połowy to silnik chodzi już na pełnych obrotach a jak wcisną gaz więcej to zaczyna go dusić i silnik gaśnie, co może być tego przyczyną?? i dodam jeszcze ze gdy np próbuje wejść na wysokie obroty to wtedy obroty zaczynają falować i nie można wejść na wysokie obroty. Z góry dzięki za pomoc. czy to wina...
Miałem kiedyś podobny przypadek, pomogło wyczyszczenie przepływomierza.
Witam 1. Gdy silnik popracuje jaki czas i złapie odpowiednia temperature zaczyna delikatnie kuleć. 2. Gdy wchodze do auta i pogoda jest deszczowa i odpalam samochod tez zaczyna szarpac, po czym daje gazu w drodze i sie dusi przez jakis czas. Co moze byc przyczyna?
Witam. Proszę o pomoc, problemem jest Clio 2 1.2 8V wszystko jest wyczyszczone tzn. przepustnica, silnik krokowy, kable od świec, filtry, świece wymienione. Żadnych błędów sprawdzane przez mechaników i to nawet dwóch. Silnik po uruchomieniu czy zimny lub nagrzany działa normalnie, problem zaczyna się gdy chce ruszyć lub w trakcie jazdy - dusi się. Czasami...
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
Witam. :D Mam problem z moim Fiatem CC 700. Problem jest mianowicie taki, że gdy dodaję mu gazu ten zaczyna się dusić. Razem z moim tatą wykluczyliśmy tu winę gaźnika. Ale udało nam się odkryć, że problem tkwi w filtru powietrza. Gdy go zdejmiemy silnik elegancko wchodzi na obroty bez żadnych problemów (a filtr jest prawie nowy bo kupowany jakieś 2...
witam musisz jechać do "gazownika" , jak spaprał niech poprawia , przy tego typu instalacji prawdopodobnie jest zły program w komputerze od gazu , może nie od tego typu silnika ????
Witam więc zacznę od tego że nigdzie nie znalazłem podobnego problemu. Więc odpalam sobie silnik (w gazie) na gazie bo na paliwie nie odpala. Wszystko jest ok jak od 2ch miesięcy posiadania tego auta po czym gdy silnik się rozgrzewa zaczyna go dusić a z złącza elastycznego leci biały dym a silnik się dusi i gaśnie. Dodam że z 4 dni temu w jechałem w...
Witam mam następujący problem w samochodzie Renault Clio 2002r 1,2 16V 55kW W samochodzie zapaliła się kontrolka silnika po podłączeniu do komputera pokazało niewłaściwy sygnał z sondy lambda nr 1 Kopiłem nową sondę Bosh wymieniłem skasowałem błąd ale w programie dalej coś takiego pokazuje http://obrazki.elektroda.pl/3052848500_1...
Wąż od serwa (serwo to wspomaganie hamulców, pompy) co mają hamulce do duszenia się auta i odcinania paliwa?
Chmm Jak przepływomierz powietrza obrócę o jakieś 30st to corsa chodzi lepiej i nawet normalnie odpala.
dusić silnik silnik kosiarka dusić dusić zimne silnik
thinkpad modyfikacje biosu przygasa płomień pralka candy zapchana
Hyster – wózek widłowy nie jeździ i nie podnosi, akumulatory sprawne Ustawienie silnika Renault Premium 420 DCI: kluczowe kroki