Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
http://obrazki.elektroda.net/37_12739491... Trzeba zdemontować osłonę silnika (o ile jest)
Na 99% czujnik halla, niestety nie kojarzę jaki tam masz układ czy czujnik jest może w aparacie czy jest na wałkach rozrządu. Do sprawdzenia tylko oscyloskopem, ewentualnie LED ale nie wiem czy zobaczysz impulsy.
Posłuchaj, problem może być błachy jakieś podciśnienie nieszczelne itp. Ale z tych informacji ciężko będzie Ci pomóc. Potrzebny interfejs podpiąć i parametry przejrzeć w kierunku owego silniczka krokowego jak i samej przepustnicy..
Na początek sprawdziłbym czujnik położenia wału.
Witam Nie chcę cię straszyc ale 2 tyg. temu miałem na warsztacie u siebie takiego poldka i padł czujnik poł. wału korbowego.Dostępny tylko w serwisie 283zł:cry: Ale sprawdz jeszcze resztę układów:ciśnienie paliwa ,cewka zapłonowa,cy nie ma przebicia na sygnał sondy lambda Pozdrawiam
Podpiąc komputer diagnostyczny i jeździć aż zgaśnie. W tym czasie obserwować co się dzieje z ciśnieniem paliwa.
Po stacyjce a masa ze sterownika,tak jest jego cewka zasilana.
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
w moim przypadku był uszkodzony palec rozdzielacza(przebicie po zagrzaniu silnika) . wymieniłem też kopułkę i problem się skończył, a objawy były identyczne.
Sprawdź jak go założyłeś musi gdzieś łapać lewe powietrze prawdopodobnie to jest przyczyną twojego problemu powodzenia pozdro :)
Clip a nie jakiś chiński bubel który wprowadza w błąd.. Podstawą jest diagnostyka odpowiednim sprzętem. Tak o to chodzi. Suszarka i ognia..
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
Jaki byś chciał założyć,bo żaden nie pasuje p&p ?
Instalacja STAG. Auto gaśnie na ciepłym silniku. Na zimnym rano chodzi, nie gaśnie. Dzisiaj zgasł na ciepłym i na benzynie i na gazie. Nie wiem co myśleć...
dumnie wsiadłem, naciskam starter, silnik kręci, ale nie odpala i nie odpal Jakieś, choćby podstawowe badania? Czy jest iskra, jak wygląda świeca itd.... moje pojęcie o serwisowaniu 125 jest na podstawowym poziomie Powinno wystarczyć, bez podpowiedzi, do usunięcia tego typu usterki.
Czy jakakolwiek diagnostyka była robiona?
Witam mam problem z seicento 900 2002r. na zimnym w miarę odpali a jak jest ciepły jest problem z odpaleniem trzeba wyczuć moment.. gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania na luzie. co sprawdzić?
Witam A jak wygląda odpowietrzenie zbiornika paliwa?
Tam są wadliwe pompy i wtryski.
Czy podczas nieudanych prób uruchomienia silnika zapala się i gaśnie na moment kontrolka świec żarowych ?
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Już wymieniłem czujnik położenia wału, nowe cewki i świece zapłonowe. Nic nie pomogło.
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Witajcie, mądre głowy. Pacjent: Renault Espace 3.0 DCI V6, 2003 rok. Robione były głowice (wydmuchało uszczelkę pod głowicą). Po założeniu głowic, wstawieniu nowego rozrządu i ustawieniu go na znaki, zaczął się problem. Jedynie na ciepłym silniku auto nie trzyma wolnych obrotów i gaśnie. Problem z odpaleniem. Komputer Inter Cars czyta błąd P1008. Po...
Witam. Tak naprawa była w Scanii w Gorzowie Wlkp., koszt to w moim przypadku 2000 zł. Komputer wykręcili i wysłali do jakiegoś speca co go rozebrał i naprawił ścieżkę odpowiadającą za ciśnienie i temperaturę paliwa, brakowało jeszcze masowania w komputerze. Trwało to kilka dni, ale auto naprawione. Pozdrawiam.
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
Podłącze się pod temat . Mam taki sam problem z odpalaniem i akurat w moim przypadku wymiana czujnika położenia wału nic nie pomogło. Więc może pojawiły się jakieś inne rozwiązania tego problemu. 1.4 TDI A coś po za tym zostało sprawdzone? Jakaś diagnostyka? Parametry? Cokolwiek.
Witam poradziles sobie z tym problemem mi tez gasnie na rozgrzanym
Ok, dobra dzięki
Jeżeli silnik jest zimny, to gaśnięcie po dodaniu gazu może nie dziwić. Jeżeli silnik jest ciepły i gaśnie po dodaniu gazu, to warto sprawdzić: 1/ mechaniczne połączenie dźwigni gazu z dźwignią przepustnicy przy gaźniku; 2/ czystość filtra paliwa w zbiorniku; 3/ drożność przewodu paliwa i brak jego zagięć lub pęknięć; 4/ poprawne dokręcenie gaźnika...
Wskazania temperatury prawidłowe?
Mam podobny problem z Vw Passatem 1.9 TDI 130KM. Świece grzeją tylko po odpaleniu autka około 3 minut. Nawet wypięcie czujnika temperatury cieczy ( vag pokazał -20 stopni) świece po przekręceniu nie grzeją. Masa na przekaźnik 202 jest podawana tylko jak autko jest odpalone niezależnie od temperatury cieczy. Czy sterownik silnika do wymiany?
mam pytanko do fachowców od samochodów. cały miesiąc było dobrze ,ale dziś znów kontrolka nie zgasła a samochód nie chciał zapalić bo był zimny,zostawiłem go na godzinę w spokoju i po tym czasie zachował się zupełnie normalnie czyli kontrolka świec zgasła normalnie a on odpalił. Co mu jest ??????
Od razu możesz zapalić jak zgaśnie czy musisz odczekać?
Podłącz pod komputer diagnostyczny i prawdę ci powie. Pod koniec ubiegłego tysiąclecia sprawdzali mi sterownik silnika w takim samym pojeździe, jak pamiętam wejście było gdzieś pod maską.
Fiat Seicento na zimnym silniku po odpaleniu dodając gazu wchodzi na obroty natomiast po przejechaniu ostatnio ok.500m gaśnie. Odpala bez problemu dopiero jak dodam gazu gaśnie, nie wchodzi na obroty. Nie wiem co robić do warsztatu nie dojadę trzeba holować. Może ktoś miał podobny problem, może to błahostka jeżeli nie będę mógł go usprawnić zmuszony...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z seat Toledo 2 98r. Samochód jest w samej benzynie. Ostatnio jadąc w mieście, zapaliła mi się kontrolka od oleju, obroty i prędkość spadły do zera. Silnik zgasł dopiero po jakiejś minucie. Nie dało się odpalić samochodu, dopiero dopiero po około 30 minutach. Po 10 minutach jazdy znowu było to samo.
po przełączeniu z gazu na benzynę musisz chwile pokręcić wałem żeby pompka podała paliwo do gaźnika chyba że autko się przylewa to może filtr powietrza lub za duża dawka paliwa
witam w moim seacie dzis podczas wymi8any akumulatora nastapila niemila niespodzianka poniewaz nie odpale samochodu . chwyta na sekunde i gasnie czyzby immo sie zresetowal. pomozcie
Co można doradzić to na pewno zmianę mechanika.Zanim wymienicie pół auta.Jeszcze pompa wtryskowa w PD.Dramat.Jak już tak wymieniasz wszystko to proponuję na początek czujnik wału sprawdzić i parametry.I jak zwykle brak info czy jak zgaśnie jest komunikacja,zasilanie ECU itd.
ale co czujnik temperatury ma do tego ze silnik gaśnie ??
naj prawdo podobniej masz przegrzany modul zaplonowy
Mam Lanosa 1.5. Mój problem polega na tym, że gdy silnik jest zimny to przy przełączaniu na gaz silnik gaśnie. Z ciepłym silnikiem problemu nie ma. Zaś gdy silnik jest zimny, to już po krótkiej jeździe na benzynie przełączenie na gaz odbywa się bezproblemowo. Wszelkie podpowiedzi mile widziane :D.
witam i dzień dobry wszystkim .jestem tu nowy i mam takie pytanko ? mam nexie 1.5 16v i na zimnym silniku pali bez zarzutu lecz po przejechaniu paru kilometrow przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania spada z obrotów i muszę go czymać nagazie bo inaczej gaśnie, potem gdy odpalę pracuje już normalnie czyma obroty czy może to być wina czujnika temperatury...
Przeczytałem że przyczyną gaśnięcia może być zawór dławiący w pompie CR Czy wymienia sie go czy można go ewentualnie przeczyścić? Marcin Liberda
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Raczej nie, ja bym się przyjrzał czujnikowi obrotów wału.
Jaki układ zapłonowy? Czy jak zgaśnie jest prawidłowa iskra? Co to za gaźnik i jak jest wyregulowany? Czy zapalasz zimny silnik ze ssaniem?
Może ktoś zna się na regulacjach instalacji gazowej. Zimny silnik po uruchomieniu - gaśnie. Ciepły silnik po uruchomieniu - trzyma obroty ale tulko do momenyu kiedy po przejechaniu kilku metrów obroty spadają isilnik gaśnie. HELP !!!
Witam, czujnik położenia wału ,jak ciepły gaśnie i nie odpala ,spróbuj go schłodzić np sprężonym powietrzem ,powinien zapalić.
masz wtrysk? może to silnik krokowy
Nie palił dobrze
A takie buty, robisz po taniości silnik rajdowy ;) trzeba było od razu tak pisać, to że były ustawiane zawory nie znaczy że są ustawione dobrze, powinno się to zrobić na rozgrzanym silniku często w maluchu był z tym problem, objawiało się to nierówną pracą na wolnych obrotach i gaśnięciem na ciepłym silniku. Ale jak pisałem najprawdopodobniej problem...
czujnik wału, a dokładzie koło zębate obejrzyj czy nie krzywe i jaka odległość czujnika od zębów.
Witam Martin czy zrobiłes te toyote rav 4 co ci gasła na ciepłym silniku podaj tel. bo mam taki sam problem Pozdrawiam
Witam zaglądnąłem dziś znów do swojej Skody i okazało się że po rozebraniu cewki dwa styki nie miały kontaktu ze sobą. Krótki opis jak to zrobiłem: Należy roznitować cewkę z dwóch nitów i delikatnie wyciągać zwrócić szczególną uwagę na trzy styki od strony wtyczki...u mnie właśnie nie łączyły kiedy auto się nagrzało. Fabrycznie powinny być zgrzane,...
No nie wiem czy to moduł ale bawiłem się dziś rozrządem i jak obróciłem 1 ząbek w lewo to auto nie chciało chodzić ale jak obróciłem 1 ząbek w prawo to chodził na 4 tys obr/min jak v5 (fajny ryk miał) no i silnik bardziej płynie chodził obroty jak w zegarku nic nie faluje. Wiec moje pytanko brzmi czy mogę tak zostawić rozrząd z tym 1 ząbkiem w prawo...
Stawiam że to mechaniczny zawór bezpieczeństwa na listwie CR.
Kolego nic niestety nie wyszukałem. Jeśli chodzi o zimnu silnik to owszem ale o ciepłym nic nie znalazłem.
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie (at)ElektrodaBot
Witam wciskając sprzęgło, w moim ignisie, np przy redukcji biegu przed skrzyżowaniem przy silniku trochę rozgrzanym gwałtownie spadają obroty i silnik gaśnie, nie ma tego przy silniku całkowicie zimnym bądź rozgrzanym - może ktoś miał taki problem i go rozwiązał, będę wdzięczny
Panie i Panowie, po wymianie czujnika położenia wału wszystkie objawy gaśnięcia silnika na ciepłym minęły. Koszt naprawy 120PLN (niemiecki zamiennik) Wszystkie wahania temperatur na kompie też ustąpiły.
Witam odpowiedz jest raczej na 90% znana ale przdmówca nie doczekał sie odpowiedzi wiec wstrymam sie z komentarzem Pzdr
Silnik X16SZ. Jak gaśnie to brakuje iskry, impulsów wtrysku czy obydwu w/wym? Pompkę paliwa słychać wtedy przy kręceniu rozrusznikiem?
problemem był walnięty regulator ciśnienia paliwa :) Zamykam temat :D
Witam!!! Mam problem z obrotami w mondeo! Na zimnym silniku troche skaczą nieraz nawet gaśnie Na ciepłym jest troszke lepiej to znaczy nie gaśnie ale można zauważyć minimalne wachana. Przy jeżdzie na luzie np przy dojerzdzaniu doświateł obroty są na poziomie 1000-1200 Przy zatrzymaniu Spadają na 800 . Co mu jest??? Pozdrawiam!!! Jeśli chodzi o obroty...
Witam. Mam problem z passatem gaśnie przy odpalaniu na ciepłym silniku odpale gaśnie i tak mniej więcej po 3 razie załapuje i wszystko ok. Co może być przyczyną?
Przekaznik 109 do przelutowania.
Może by tak błędy odczytać lub spróbować je wymigać.
z wtryskami jest wszystko dobrze.
Skoro jest paliwo i iskra to wiem czy to sterownik? Diagnoza na ciepłym i na zimnym,polecam.
Może zbiornik paliwa się zapowietrza, jak znowu będzie gasł to poluzuj korek w baku, ewentualnie przedmuchaj mu kranik.
Jakim sposobem mozna sprawdzic czy ten czujnik jest wpozadku jak go zmierzyc czy cos ?
Więc jak nie silnik krokowy to co powoduje gaśnięcie na ciepłym silniku? Zaobserwowałem, że po ok. 5 minutach jazdy obroty się obniżają i silnik na biegu jałowym gaśnie.
A czy przy przejechaniu kilku kilometrów zgaszeniu i włączeniu silnika (już ciepły silnik) kontrolka gaśnie?
Dorzuć kod silnika.
Witam.Mam problem z vectrą b 1.8 16v z lpg,otóż problem polega na tym że pali się kontrolka silnika i wyświetla błąd P0505 którego nie można wykasować.Objawem jest to że silnik odpali ale nie trzyma obrotów, czasem gaśnie a w niektórych przypadkach gdy zgaśnie trzeba czasem trochę pokręcić żeby odpalił.Dzieje się to na ciepłym silniku.Czy mieliście...
Standard, wyślij do elektro-bip zrobią od ręki. Komputer pada od naprężeń spowodowanych róznicą temperatur i wstrząsami.
Cześć, mam problem z Citroenem Berlingo B9 z 2008 r. Na ciepłym silniku odpala i gaśnie, na zimnym do ok. 70 °C nie ma problemów z odpalaniem. Na zimnym można skasować błędy i nie wracają. Na ciepłym mogę skasować błąd czujnika wałka, a błąd przepływomierza jest stały - nie do skasowania. Błędy to P0104 i P0344. Na zimnym błąd przepływomierza P0104...
...nie występuje wtyczka ;) raczej nie występuje komuter ECU . Pewnie pompa paliwowa - uszkodzona -spróbuj podpiąc paliwo z karnistra pomijając filtr zbiornik bezposrednio do pompy. o ile nie pomyliłem silników nad skrzynią przy głowicy jest wymiennik ciepła paliwo/ciecz chłodząca- często ulega awarii ( nieszcelność)
Witam. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67...
Pierwsza część wypowiedzi wskazywała by na rozrusznik, może bendix. Z drugiej części wnioskuję że powinien kolega sprawdzić czy jest właściwe ładowanie i stan akumulatora. Gaśnie bo przy obniżonym napięciu układ zapłonowy nie jest w stanie pracować poprawnie.
Zrób diagnozę tego samochodu. Podaj wynik. Może być kilka przyczyn. Uklad paliwowy,filtry,sterowanie elektronika. Podaj rocznik i typ silnika.
Który silnik - 2E/ADY/AGG?
Najlepiej było by go podpiąć pod komputer bo może czujnik sterowania silnikiem albo jakiś inny. węże też warto posprawdzać.
Być może masz zbyt wolne obroty biegu jałowego ?
Od strony sprzęgła i z drugiej i nic nie widać może na łańcuchu przeskoczył bo czasami mocno stuknie i gaśnie,ogólnie dobrze pali na ciepłym od strzala
Czy ktoś z Was spotkał się z następującą sytuacją: - po uruchomieniu silnika kontrolka układu wtryskowego gaśnie dopiero po około 5 sekundach, czasami uruchamiając "ciepły" silnik gaśnie zaraz po jego odpaleniu. Co może być przyczyną takiego zachowania się "kontrolki"?
Witam, nie wiem czy nie ma podobnego zapytania ale ogólnie widziałem podobne tematy tylko, że żaden nie odpowiedział na mój problem. Proszę o pomoc. Peugeot 106 z 93 roku z silnikiem 1,1. Benzyna na monowtrysku. Problem polega na tym, że samochód szarpie przy lekko podgrzanym silniku. Przykładowo przejadę 30 km. Zostawię go na 30 minut do godziny czasu,...
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Silnik z oznaczeniem C przed pojemnością nie ma EGRa.Oznaczenia X,Y,Z mają EGRy.
Cześć wszystkim miłośnikom Calinki:):) Słuchajcie mam problem ze swoją Calinką mianowicie wygląda to następująco: na zimnym silniku pali i pracuje rewelacyjnie. ale jak silnik jest ciepły ma już normalną temperature cieczy to przy zapalaniu gdzie też nie ma problemów gaśnie, a dopiero jak dam lekko gazu to pali ale jak puszcze pedał to gaśnie po kolejnej...
gdzie tego szukac?
To sprawdź kostkę stacyjki.
Witam mam problem . Podobnie jak w temacie . Pewnego razu jechałem i zgasł na ciepłym silniku podczas jazdy. Nie zapalił na benzynie ani na Lpg (kręcenie do wyładowania akumulatora nie pomogło). Zapali na 2 Sekundy i utrzymuje niskie obroty po czym gaśnie. Dodawanie gazu nie pomaga .
Czyli zwyczajnie mówiąc po normalnej jeździe i ciepłym już silniku nie ma możliwości odpalenia auta rozrusznikiem. Zgadza się?
Jeżeli to jest C20NE to przy zgaszonym silniku zawsze jest kod 31. Jak zapalisz silnik to znika bo wtedy dopiero czujnik podaje impulsy.
może być, bo zalewa silnik
silnik ciepły gaśnie ciepły silnik gaśnie gaśnie ciepły silnik
regulacja głowicy termostatu zavoli wtryski instrukcja alarm silicon
platan sterowniki platan sterowniki
Ustawienie GMP przez świece żarowe w VW LT 2.5 TDI Wymiana pompy ciśnieniowej w ekspresie i myjce