Już wyjaśniam. Kręcę zapłonem i zapala tak jak powinien, minie sekunda może trzy i obroty spadają, na pogranicze zgaśnięcia auta, czasem gaśnie. Gdy zgaśnie kręcę i znowy idealnie odpala a za moment obroty spadają i j.w.. W momencie gdy spadają obroty jak go chcę przygazować to nie reaguje albo słabo reaguje na gaz, wręcz chce gasnąć przy wciskaniu....
Wymieńcie może filtr paliwa na początek? Sprawdzić by wypadało jak zasysa paliwo ze zbiornika bo może smok przytkany albo rurki.
Jeśli stał nie palony przez 2 lata to niestety może się okazać, że ... gaźnik "zardzewiał". Czy pompa podaje do niego chociaż paliwo ?
Wygląda to na silnik, skoro bez niego wszystko działa dobrze. raczej nie jest to układ sterowania silnikiem. Czy silnik podłączony do zasilania zewnętrznego działa, czy nie ? czy jak chwycisz za wirnik silnika do obraca się z małym oporem ? Może warto rozbierać silnik i sprawdzić np. szczotki. Wg mnie problemem jest działanie silnika. Ten silnik jest...
Witam miałem taka przypadłosc wymiana sterownika załatwiła problem Podaj nr steru Pzdr
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Trzeba zrobić synchro immo - sterownik
Witam, podłączyłem dziś piłę taśmową pod siłę ale silnik trochę buczy i już po 10 sekundach jest lekko ciepły. Czy podłączenie silnika jest prawidłowe? Jaka przyczyna? Załączam zdjęcie. http://obrazki.elektroda.pl/5371033500_1...
Witam. Jest to mój pierwszy post w "mechanicznej części elektrody", prosze o wyrozumiałość :P Mam problem z silnikiem od kosy McCulloch (tylko tyle napisane, podejrzewam, że chińczyk za marne pieniądze) Silnik pracuje na mieszankę. Silnik został odmontowany od "reszty". Problemem jest gaśnięcie silnika zaraz po odpaleniu. Jak pociągnę za linkę to niby...
Witam Mam pewien kłopot a miamowicie podczas rozruchu silnika 75 kW podłączenie gwiazda trójkąt Przy póbie uruchomienia gwieżdzie startuje a po kilku sekundach ( 3 s. tak ustawiona czasówka) odstawia go termik. Co trzeba sprawdzic lub wymienic aby silnik poprawni pracował? w załączniku dodałem schemat. Proszę o pomoc.
Zła dwumasa, od razu napiszę że były dwa rodzaje i jesteś winny flaszkę
Wiązki przewodów. Wskazana diagnostyka komputerowa.
To jest typowy objaw dla któregoś z czójników ,albo któraś z pom paliwa na 90% jest to pompa umieszczona pod siedzeniem kierowcy, wszystko wychodzi na diagnostyce pozd
Tak. W ten sposób wyeliminujesz wpływ instalacji LPG na działanie silnika.
witam instalacja komputera w tym modelu silnika ma jedną wadę , gdy urwie sie masa łącząca ako z karoserią to pada komp ( pali się , poniewaz podczas odpalania masa idzie przez linki, i przez kompa )- dlatego możesz nie mieć masy ( obym się mylił !!!!!!!!!!!) sprawdz czy masz dobrą masę , czy ci się nie oderwała miałem taki przypadek w vw polo 1,3 na...
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
oprócz zaworu na butli masz jeszcze po jednym na filtrze gazu i na reduktorze więc posprawdzaj je.benzyna też jest otwierana elektrozaworem więc czy na benie czy na gazie prąd być musi.
Dzięki za podpowiedź, piny polutowane, nadal to samo. Poszukam sterownika, czy może być pod fotelem kierowcy.
To jest silnik krokowy sterujący dawką gazu.
Te problemy z uruchomieniem polegają na tym, że silnik odpala na sekundę i gaśnie? Czy kręci i nie odpala wcale?
A jakie ma ciśnienie sprężania?
A co w parametrach?
No jak są za duże to powinna chodzić. Będzie klepać ale będzie chodzić. Może miałeś nagar i nie domykało zaworu.
Zwykłym elm 327 pewnie tego nie sprawdzę. Dodam że nje raz jest tak że silnik odpali. Obroty trzyma i po. 5 sek zgaśnie
Witam odkręć dolny dekielek gaźnika i odkręć paliwo powinno lecieć cały czas czasami się zatyka w zbiorniku po zimie jeśli leci to wyczyść dyszę główną paliwa znajduje się pod śrubką którą odkręcałeś do dekielka lub w niej nie pamiętam jak tam było ale to główna przyczyna,zatkana główna dysza paliwa lub osad w niej który można usunąć cieniutkim drucikiem...
Do sprawdzenia świeca i luz zaworów.
Zmostkuj styki AiB złącza diagnostycznego przy pracującym silniku. Zobacz jak często zapala się i gaśnie kontrolka silnika. Powinna ok 1x/s. Gdy pali stale-mieszanka bogata. Gdy nie pali-mieszanka uboga. Sprawdż i napisz.
Jeżeli już coś jest przytkane, to dysze w gaźniku. Do sprawdzenia świeca i odpowietrzenie zbiornika paliwa, to na początek.
Witam, traktorek Honda, silnik GCV 530. Zapala normalnie, ale po kilku sekundach, gasną kontrolki i silnik gaśnie. Jeśli zdążę wrócić kluczyk i go przekręcę, to kontrolki znowu zaświecają się i nie zgaśnie. Akumulator sprawny i ładowanie jest OK. https://filmy.elektroda.pl/27_1760176069... AI: Czy problem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo?...
Może sprawdzić świecę żarową ?, kiedyś miałem przypadek że świeca miała zwarcie, dopiero wizualnie można było zobaczyć że nie grzeje. przy podmianie świecy trzeba zwrócić uwagę co jest napisane, na jakie napięcie.
Tego dowiesz się po odkręceniu głowicy cylindra.
Od wpięcia kompa, tak to każdy może rzucić jakimś pomysłem i może ktoś trafi
No właśnie o to chodzi ze nie ma w kluczyku transpondera. Wcześniej samochód chodził a teraz zapala i po sekundzie gaśnie i w tym problem ze nie mam drugiego kluczyka. Co to może być?
Tak powymieniane wszystko tak jak sie nalezy, czekam az mechanik da mi znac.
Czy probowales podlaczyc go gdzies do komputera i czy pokazalo jakies bledy?Sprawdz przewod masowy do silnika bo moze byc zasniedzialy i poprostu silnik gdzie traci mase bo jest niepewna.
Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w baku, silnik przez pare sekund chodzi i gaśnie, potem znów to samo). Tym się zajmij a nie usuwaniem immo. Brak zasilania lub komunikacji. Immo jak raz załączy się prawidłowo, nie ma prawa zgasić silnika.
problem rozwiazany - pierscienie do wymiany - nie bylo cisnienia w silniku - no i jak narazie jezdzi - troche slabsza ale te 74 cisnie :)
EE, chyba nie byłeś w serwisie tylko czytasz komunikaty z deski rozdz. Obstawiam zbyt wysokie ciśnienie na listwie i to ci gasi silnik.
Wszystko jest ok w tym modelu silnika tak ma być - przewiduje tak producent. gaśnięcie kontrolki po kilku sec od odpalenia nie nie jest usterką i nie wymaga naprawy. pozdr
Co tam się mogło spierdzieli Przy pomocy manometru, albo przezroczystego wężyka - sprawdzić, czy nie trafia zapowietrzone paliwo do wtryskiwaczy.
Na wyświetlaczu masz : uszkodzone hamulceI wielki STOP. Pewnie z tego powodu gaśnie. Trzeba by poczytać błędy Vagiem. Pewnie nic nie pomoże, ale spróbuj odłącyć klem na pół godziny.
Czy ktoś ma pomysł , co dolega mojemu fordowi?
Sprawdź ten dopływ paliwa ze zbiornika, luzy na wale czy tłoku nie powodują gaśnięcia silnika po trzech minutach.
masz uszkodzony immo .jedż lepiej do jakiegoś elektronika nic z tym nie zrobisz bez odpowiedniego sprzetu
Są tam 2 pompy paliwa, jedna główna, druga działa chwilę po odpaleniu w celu wyrównania poziomów w baku paliwa. Prawdopodobnie masz walnięta pompę główną. Sprawdź czy dochodzi do niej prąd po odpaleniu cały czas, i czy jest ciśnienie paliwa.
Witam. Piszę już teraz z własnego konta, gdyż problem zaszczepiłem dzięki koledze który użyczył mi swego profilu. Jeżeli chodzi o problem to wszystkie przekaźniki i bezpieczniki zostały sprawdzone i to nie jednokrotnie, w samochodzie nic nie było kombinowane na własną rękę a mechanicy podłączali go do swoich wynalazków i nie wykrywali żadnych błędów....
Zawór iglicowy puszcza.
"kapsułka " realizuje funkcję unieruchomienia pojazdu, czyli bez niej lub z niewłaściwą rozrusznik kręci ale silnik nie odpala lub odpala na sekundę i gaśnie. Za centralny zamek odpowiada płytka z przyciskami i baterią.
Ale który sterownik wymieniałeś?
Problem udało sie rozwiązać. Wstawiłem kompa P4686727 i zaczęły działać wszystkie funkcje jednak silnik gasł sekundę po odpaleniu. Po przelutowaniu procka motoroli z oryginalnego modułu do P4686727 silnik i pozostałe funkcje zaczęły pracować prawidłowo.
Zamykam. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Bez sprzęgła odpala się do obrotów około 1200 lub 1500 i od razu obroty spadają, i silnik gaśnie, a jak trzymam sprzęgło przez około 5 sekund, to normalnie jest.
Immo trzyma jak nic.
odpalać gasnąć sekunda chrysler gasnąć sekunda świecić sekunda gasnąć
licznik impulsów diody włącznik termiczny wentylator zadania zbioru elektrotechniki
Błąd F43 w płycie indukcyjnej Whirlpool - co oznacza? Epson WF-C5790: Szare skany z pasami - przyczyny i rozwiązania