do sprawdzenia.przede wszystkim płyn w układzie chłodzenia chodzi o poziom.na wszelki wypadek można odpowietrzyć reduktor może to być jedną z przyczyn.w reduktorach przy zbyt małej ilości płynu wytwarza się poduszka powietrzna i nie jest ogrzewany,wtedy gaz nie odparowuje a zamarza.w momencie przełączenia go na benzynę ten zamarznięty gaz zaczyna powoli...
jakie ciśnienie sprężania powinno być tym silniku? Minimalne 9,7.
Sprawdz czujnik połozenia wału , moduł zapłonowy, i czujnkik temp . Dodano po 1 tylko przerywanie silnika zaczęły się na jesieni tego juz nie skomentuje
Gaśnięcie silnika na zimnym zaraz po uruchomieniu go jest spowodowane przez niedoładowany akumulator. I na tę dolegliwość jest ulepszone oprogramowanie centralki wtrysku które to trzeba wgrać examinerem w serwisie. Najprościej wziąć doładować prostownikiem przez noc akumulator i rano uruchomić silnik. Będzie OK.
Jak zakręcisz gaz to ewentualne nieszczelności nie będą miały wpływu na poranne uruchomienie silnika
Idzie jesień sprawdz przewody WN świece ,aparat ,ciśnienie paliwa
http://obrazki.elektroda.net/37_12739491... Trzeba zdemontować osłonę silnika (o ile jest)
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
panowie zapomnieliście o lewiźnie za sprawą odmy....:D
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
Normalny objaw dla zimnego silnika :D .
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Wszystko wiem, jakby mi ktoś postów nie usuwał
.Silnik zapala od kopnięcia czy to zimny czy ciepły.Z uruchomieniem nie ma najmniejszego problemu.Dopiero po dodaniu gazu na zimnym zaczyna się dławic i nie chce wchodzić na obroty.Po około minucie jest ok.Na zimnym nie da się włączyć świateł bo od razu gaśnie.Musi trochę popracować tak że 2 min i wtedy można włączyć światła. Tak właśnie ma to wyglądać....
Cześć Moja sugestia jest taka posprawdzaj sobie wszystkie wężyki gumowe w okolicach gażnika ,sprawdz czy ktorys nie jest przetarty albo poruszaj czy którys nie syczy. Daj znać jak sprawdzisz mój znajomy właśnie miał podobne uszkodzenie jak twoje. Serdecznie Pozdrawiam.
Witam, podejrzewam układ paliwowy dokładniej zaworki zwrotne (jak tam jest Perkins to w pompce).
Sprawdź czujnik temp. silnika
Udało się znaleźć przyczynę? Mam taki sam problem...
Pomiar korekty dawki paliwa na wtryskiwaczach robiłeś w momencie, kiedy silnik jest zimny(występuje objaw opisany przez Ciebie)?
A w immo są błędy czy tylko w ECU że zablokowany przez immo ?
O której Alasce mówisz? Bo wydaje mi się że on w SC ma drugą generację. Zresztą zestawy regeneracyjne do popularnych pracowników (reduktorów) kosztują około 50-60zł.
Sprawdź to poprostu. Zamknij go z pilota, poczekaj z pół godziny. Otwórz z pilota, otwórz drzwi kierowcy i wsłuchaj się czy na 2sek włącza się pompa paliwa. Drugie włączenie będzie przy przekręceniu zapłonu na II pozycję. Druga sprawa, jeżeli masz problemy z odpalaniem to przekręcaj stacyjkę na dwa razy. Raz na pozycję II poczekaj aż zgasną kontrolki...
po podłączeniu trzech różnych komputerów, żaden nie mógł odczytać danych z silnika Na czas diagnostyki, odłącz sterownik gazu.
Już sie poprawił. Wypnij kostkę z czujnika temperatury płynu chłodzącego i zapal.
Tak udało sie,rozgryzłem temat i to samo bedzie u ciebie.Jak zainteresowany to odezwij sie na PW.Za duzo wlozylem czasu i eksperymentow zeby to publicznie ogłosic.
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
U gazownika byłeś co by sprawdzić mapy gazu? Odłacz kleme plusową na chwilę i potestuj czy to pomoże - oczywiście jazda narazie na benzynie, gaz zakreć najlepiej na butli. Jaka instalacja gazowa? Trzeba by podejrzeć wskazania ECU w czasie takiej jazdy to może by coś się pokazało dziwnego bo sprawdzanie wyników przy sprawnym aucie czy szukanie błedów...
Odczytaj błędy z komputera.
A jaki masz silnik? jeśli CiTD z CR to podstaw zawór SCV bo to najtańsza opcja co w takiej sytuacji można zrobić. I zobacz co masz na nim wybite bo były ewidentnie wadliwe wersje z numerem 006.
sprawdz czujnik temperatury , czy nie lapie gdzies lewego powietrza oraz silniczrk krokowy czy nie jest zaciety.
Jeżeli skuter jest na gwarancji, to lepiej nie grzeb w nim zbytnio! Twoje działania powinny ograniczyć się tylko do sprawdzenia czy ten "mechanik" czegoś źle nie połączył - kable, wężyki. Poszukaj innego serwisu lub domagaj się stanowczo informacji dlaczego gaźnik wymieniono i tego aby skuter został naprawiony. Musisz egzekwować swoje prawa jako konsument....
Proponuje sprawdzić czujnik temperatury nie mówię że to może być to ale ja mialem identyczne objawy jak u kolegi i też wymieniłem świece przewody kopulkę i palec, filtr paliwa i powietrza przeczyściłem odmę i nic nie pomogło, wkurzylem się bo bez sensu było wydawanie kasy że a może to a może tamto pojechalem na kompa zczytał błędy i byl błąd czujnika...
Tak samo może to być czujnik temp. silnika. Zajedź na diagnostykę komp i niech popatrzą na parametry czujnika temp. silnika. Pompa może, ale dlaczego na ciepłym silniku odpala??
Objawy wskazują na zapowietrzanie pompy wtryskowej. Sprawdź przewody zasilające w paliwo.
Witam. Czy rozwiązałeś swój problem z astra J z brakiem mocy na zimnym silniku ? Mam taki sam problem.
myśle że trzeba by sprawdzić wyskoie napięie kable świece kopułka palec albo czujnik temperatury to na początek
A co łączy się przez ODB z ECU silnika.
Jest też taka możliwość że masz coś z układem zapłonowym typu moduł ma przebicie albo coś nie teges z rozrządem
Komputer to nie tylko odczyt błędu P2001 check N3/9 (controller CDI) A/D converter. P2001 check N3/9 (controller CDI) reference voltage P2001 check N3/9 (controller CDI) voltage supply 1. P2001 check N3/9 (controller CDI) voltage supply 2. P2001 check N3/9 (controller CDI).Circuit voltage supply unit fault P2001 Component N15/3 (ETC control module)...
Witam serdecznie użytkowników. rozwiązałem ww przypadłości Fiacika fiorino. Zapraszam do kontaktu zainteresowanych.
Kiedyś miałem 1.5 GLE i nie chciał mi zapalać, gdy stał całą noc w garażu. Pomagało czyszczenie styków w rozdzielaczu iskry (kopułce). Kupiłem nową i problem się skończył.
A czujnik temperatury, ten na termostacie (dwupinowy, z niebieską "główką") na pewno sprawny, czy wskazuje odpowiednie, właściwe wartości? Bo to właśnie on "steruje" składem mieszanki (ssanie) na zimnym silniku...
Podjedź do mechanika na regulację gaźnika. Sam możesz ocenić jedynie stan przewodów, świec itd. W razie potrzeby wymień.
Witam, Autko jak w temacie silnik gaśnie jak jest zimny przy dojeżdżaniu do świateł skrzyszowianina, porostu gdy wy sprzęgle to obroty spadają do zera, po nagrzaniu silnika wszystko jest porządku. Wymieniłem przepustnicę, wyczyściłem wtryskiwacze, świece zapłonowe wymienione, kolektor sprawdzony pod kontem nieszczelności, grzałka sondy sprawna, błędów...
diagnostyka to nie tylko odczyt błędów : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php...
Parametry pewnie do temp. cieczy chłodzącej. NTC.
Jak masz LPG na gwarancji to jeździj do gazownika, aż to poprawi.
Hall się tam psuje sporadycznie i tylko jeżeli jest aparat Lucasa ( czarna kopułka). Natomiast psuje się moduł, ale łatwo jest go naprawić.
sprawdź aparat zapłonowy bo miałem tak że jak się zagrzał powyżej 30c to działo mi się to samo więc mogę w ciemno powiedzieć podmień aparat i wszystko ustąpi a zrób jeszcze tak:jak zgaśnie odczekaj aż wystygnie i spróbuj zapalić. jak zapali to masz winowajcę
Objaw: gdy silnik ciepły lub rozgrzany wszystko OK, natomiast kiedy przełączyłem na gaz gdy silnik był zimny gaśnie,druga próba silnik pracuje ale po wciśnięciu gazu słabnie.(Instalacja Lovato bez silnika krokowego)
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Tak stawiam na zanieczyszczone wtryskiwacze jesli jest to sekwencja
Tomku, skoro sterownik silnika nie wykazuje żadnych błędów (co jest trochę dla mnie niezrozumiałe) gdyż skoro zapala a następnie gaśnie to po pierwsze usterka może wskazywać na brak komunikacji z imoo, po drugie na zabrudzenie elektrozaworu N109, po trzecie na usterkę w przewodności prądowej przekaźnika zasilającego zestyk "30" ale o ile dwa pierwsze...
Przed usunięciem immo było wszystko ok, ale troche czasu minęło już od tej operacji i nie wiem czy to przez to. Przepustnice czyściłem i adaptowałem niedawno. Chciałem sprawdzić w blokach pomiarowych w vagu informacje, ale nie wiem na co zwrócić szczególną uwagę.
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Kolego przede wszystkim komp i diagnostyka silnika nikt nie wie co siedzi w Twoim motorze bez co najmniej kodów błędów nikt nie jest Ci w stanie pomóc mogę podejrzewać silniczek biegu jałowego albo coś związane z ssaniem ale nie chcę Cię naciągać na koszty nie raz przy dokładnej diagnostyce można uniknąć kosztów.
Problem ze skrzynią biegów. Przy pomocy programu diagnostycznego dedykowanego dla Mercedesa odczytać błędy zapisane w sterowniku skrzyni biegów. Dokonać ich analizy.
Po pierwsze sprawdź przewody zapłonowe, i inne elementy WN. Prostym sposobem jest odpalenie silnika w ciemności i obserwowanie czy przeskakują gdzieś iskry w pobliżu WN.
Witam Posiadam Bmw e46 2.8i rano gdy odpalam auto po jakieś minucie od odpalenia zaczynają falować obroty spadają nawet do 500 obrotów, wczoraj nawet silnik zgasł. Gdy temperatura silnika wskakuje mniej więcej koło połowy obroty się stabilizują i chodzi równo bez żadnych zastrzeżeń. Auto niedawno kupiłem czytam o tym już bardzo dużo, ale większość ludzi...
Skoro wskaźniki cieczy chłodzącej podczas pracy zachowuje się poprawnie, a po odpięciu wtyczki wskazówka idzie na max. i dostaję info o wysokiej temp. cieczy chłodzącej, a zarazem Lexia pokazuje uszkodzenie czujnika cieczy chłodzącej i silnik gaśnie na zimnym silniku to .....brakuje mi koncepcji.
Czujnik temperatury sprawdzić.
1-wkładka stacyjki 2-zimne luty sterownika
Tak dokładnie(TPS)
Witam, mam malutki problem z quadem Kymco Maxxer 300. Quad chodzi normalnie, tylko jak się go odpala na zimnym na luzie, to gaśnie, ale jeżeli wrzuci się szybko bieg podczas odpalania, to będzie chodził normalnie. Dzieje się tak tylko, jak wspomniałem, na zimnym silniku, później już jest OK. Czy wie może ktoś, co może być przyczyną?
Witam.Sprawdzałeś jaką temperaturę widzi sterownik silnika na zimno?
ja miałem taki problem wina leżała po stronie alternatora,,,,zimny chodził po paru minutach(5-10) silnik gasł,nie wchodził na wysokie obroty sprawdz ładowanie alternatora
Jedna z częstszych przyczyn gaśnięcia tego silnika to zimny lut w sterowniku pompy. Jeśli zapisuje do tego błąd p0251 to praktycznie pewność.
Cewki były podmieniane i są w porządku.
Mam Lanosa 1.5. Mój problem polega na tym, że gdy silnik jest zimny to przy przełączaniu na gaz silnik gaśnie. Z ciepłym silnikiem problemu nie ma. Zaś gdy silnik jest zimny, to już po krótkiej jeździe na benzynie przełączenie na gaz odbywa się bezproblemowo. Wszelkie podpowiedzi mile widziane :D.
jedź do serwisu fiata i powiedz że chcesz zaktualizować oprogramowanie sterownika silnika
Obca instalacja czyli domontowany gaz, posprawdzaj wszystkie łączenia a zwłaszcza szukaj pośniedziałych połączeń. Sprawdz emulator.
Witam. Mam problem z autem rodzimej produkcji z FSC Lublin: Daewoo Lublin 2.4 diesel bez turbo. Usterka polega na tym, że silnik, gdy jest zimny gaśnie. Trzeba go trzymać na obrotach podwyższonych, a gdy się rozgrzeje jest już dobrze, nie gaśnie. Co może być przyczyną takiego zachowania?
Witam Proszę o info czy problem został rozwiązany bo mam dokładnie to samo Pozdrawiam darmod(at)interia.pl
rany!!! komin,nastwy( ze 3 razy) a jak nie to komp do modyfikacji softu ps. ile razy o tym pisałem
Jak prawidłowo wyregulować gaźnik w Skodzie (zimny silnik samochodu nie wchodzi na obroty, po odpaleniu zaraz gaśnie).Samochód z instalacją LPG
witam i w moim bmw f10 5250d automat własnie pojawił się ten problem wrażenie jakby sprzęgło nie zadziałało rano na zimnym po wciśnięciu hamulca na łączonym biegu ( R lub D ) czuć jak skrzynia ciągnie aż zagasi silnik , zna ktoś przyczynę takiej usterki
na tym forum nie ma wrużbitów,więc napisz co to za samochód:poj,rok marka z gazem czy bez:D
Jeżeli silnik jest zimny, to gaśnięcie po dodaniu gazu może nie dziwić. Jeżeli silnik jest ciepły i gaśnie po dodaniu gazu, to warto sprawdzić: 1/ mechaniczne połączenie dźwigni gazu z dźwignią przepustnicy przy gaźniku; 2/ czystość filtra paliwa w zbiorniku; 3/ drożność przewodu paliwa i brak jego zagięć lub pęknięć; 4/ poprawne dokręcenie gaźnika...
No właśnie ,jak jest gruszka to raczej pompy nie ma w zbiorniku. Raczej,bo nie podałeś kodu silnika. Być może się zapowietrza być może co innego. Potrzebna diagnoza.
To dlaczego często zdarza się tak, że samochód wyraźnie traci na osiągach (moc), gdy wydech jest nieszczelny?
Na zimnym jak odpalam daje ssanie quad odpala ale gaśnie co chwile. Przeprowadź regulację zaworów.
ja bym sprawdził w pierwszej kolejności zapłon.. świece, przewody,kopułka,palec,cewka i jeśli masz taką możliwość diagnostykę silnika zrobić..
P0252 - Wirnik / krzywka pompy wtryskowej A - sygnał poza zakresem 2-p0638 aktuator przepustnicy -sygnał poza zakresem (niewłasciwe nastawy podstawowe )
Typowy objaw jakby połączenie reduktor <---> listwa było nieszczelne. Po ponownym przełączeniu jest OK?
jak dla mnie valteki jak najbardziej sa ok.bo mozna powymieniac gorne odbojniki lub zaworki w calosci,odkalibrowac i smigaja jak nowe. poprawialem jednemu znajomemu po "fachowcu".ma zolorzone matrix.niewiem dlaczego,ale na 6 cylindrow ma zolorzone 2 rampy po 4 wtryskiwacze.silnik kulal jakby nie palil na 1 cylinder na wolnych.tak jak myslalem byl padniety...
Tak na oko to obstawiam brak ssania przepustnica kaput lub czujnik temperatury. Ale to wróżenie komp podłącz i zobaczysz czy masz wypadanie zapłonu Dodano po 1 Tak na oko to obstawiam brak ssania przepisy nocą kaput lub czujnik temperatury. Ale to wróżenie komp podłącz i zobaczysz czy masz wypadanie zapłonu
czy gaśnie tylko podczas nagrzanego silnika i czy są problemy z odpaleniem jak silnik jest rozgrzany? problem z odpaleniem nie występuje przy zimnym silniku? pytam, bo nasuwa mi się jedna rzecz..
Po wymianie rozrządu, auto na zimnym silniku gaśnie i odczytałem takie błędy. 4pkt
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Myślę, że trzeba by się przyjrzeć silniczkowi krokowemu (czy pracuje). Pewnie stoi. Z tąd na zimnym silniku nie ma podwyższenia obrotów.
Czy udało się rozwiązać problem?
Dokładnie od tego trzeba zacząć.
Wyczyściłem przepustnicę, silnik krokowy. Zmieniłem świece, przewody WN i bez zmian. Dziwnym jest to, że jak zaczyna szarpać, wyłączę zapłon i włączę ponownie silnik, problem mija jakby się usunął błąd Jak się podniesie temperatura silnika problem nie istnieje w ogóle aż do następnego razu jak jest całkiem zimny.
Cofa się paliwo
no i jak z z tym gasnącym silnikiem na zimno bo po przeczytaniu tych wszystkich informacji nic konkretnego się tu nie dowiedziałem
Ręczne Dodano po 8 jak będę w domu to przeczyścę filtr powietrza i dam znać czy pomogło
Może odświeżę starego kotleta by nie zakładać nowego tematu , mam podobny przypadek w berlingo 2.0 hdi pompa siemens , auto odpala normalnie ale nim się rozgrzeje na pierwszej bądź drugiej krzyżówce po spuszczeniu nogi z gazu auto gaśnie taki sam objaw - zimny silnik przegazowanie i auto zgasło . Złapie lekko temperatury już nie gaśnie , jezdzi bez...
A który a klass i jaki silnik?
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
Przed diagnozowaniem sprawdz czujnik temperatury chłodziwa dla ECU / czarny/.
zimny silnik gaśnie hamowania gaśnie gazie zimny silnik gaśnie silnik zimny gazie
pralka czarna grzałka głośniki przenośne ładowanie instalacja elektryczna motoroweru
alarm sabotaż jablotron głośnik manta zasilacz
Jak zresetować pralko-suszarkę Bosch Serie 6? Ustawienie temperatury pieca Saunier Duval Thelia Condens 25-A na 45°C