Puchnięcie węży może być takze objawem UPG - i jest przerwa między cylindrem a kanałem cieczy chłodzącej. Może wyda ci się to trochę bezsensowne ale passaty lubią się grzać gdy zdjęty jest przedni hokej. Silnik 1,8 jest jednym z mniejszych silników stosowanych w passacie a więc problem nie leży w zbyt małej chłodnicy. Sęk w tym że chłodnica może być...
Witam ponownie po wielu perypetiach znalazłem ECU pasujące do mojego paska świece podgrzewania płynu chłodzącego działają. Moje pytanie czy powinny grzać zaraz po przekręceniu stacyjki czy dopiero po uruchomieniu silnika następnie kiedy mają się wyłączyć bo u mnie silnik osiąga tem. 90C i świeca grzeje dalej . Wiem że ECU pobiera sygnał z przepływomierza...
Witam, mam ten sam problem w swoim passacie 1,9tdi 2001r wysiadło ogrzewanie .Mechanik stwierdził , że to termostat ,wymienił.Ogrzewania ciągle brak , silnik zaczął się grzać tem.120 stopni .Przewód górny gorący dolny zimny,wzrosło ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.Mechanik stawia na pompę wody która była wymieniana ok.25 tys,km.Pozdrawiam.
grzeje tylko w poczatkowej fazie rozgrzewania silnika, co do oporności ?.
Jeśli silnik ciepły to nie musi grzać świec i tak ma być .
Świece nie powinny grzać w temperaturach powyżej 5°C, kontrolkę zapala sterownik silnika i nie tylko żeby informować że należy poczekać aż się świece zagrzeją ale też o wykryciu usterki (miga). 99% przypadków że kontrolka nie świeci i silnik nie odpala to uszkodzenie przekaźnika 109, brak zasilania sterownika.
Witam. W swoim aucie Passat B5 TDI (AFN) mam świece żarowe w układzie chłodzenia zdj. nr 1. Są to trzy świece żarowe a działają tak: Warunki załączenia tych świec : - silnik pracuje od min. 10 s - temp. płynu chłodzącego < 70° - temp. powietrza < 5° - obr. silnika > 800 - obciążenie Alternatora < 50% jedna -" małe grzanie " dwie lub trzy...
mam problem z odpaleniem ciepłego silnika, muszę czekać aż zaczną grzać świece żarowe wtedy dopiero silnik zapala. Gdy jest zimny odpala bez problemu
Witam wszystkich mam problem z moim passat em cc otóż silnik wkreca mi się na wyższe obroty na postoju tak do 1100 rpm ale nie zawsze czytałem że jest to może wina alternatora choć sam już nie wiem a do tego wszystkiego jeszcze kierownica zaczela ciężej chodzić czasami i przestały grzać fotele i lusterka czy to wszystko może powodować alternator? Rozkładam...
Witam Też tak myśle że będzie coś z wentylatorem, ewentualnie może być jeszcze chłodnica zakamieniona lub coś takiego nie bedzie miała dobrego obiegu tez może sie przez to grzać nadmiernie. Pozdrawiam
pali na dotyk gdy sie rozgrzeje faluje na obrotach czasami gasnie..a w autonacie to jest problem...wymieniona cewka zaplonowa ..swiece i kable co mu moze dolegac?
Witam. Mam następujące błędy 00668,00561,00525,17924. Objawy to szarpanie podczas jazdy zarówno zimny jak i ciepły silnik. Podnoszące się obroty przy zmianie biegów, przy dojeżdzaniu do świateł obroty stoją na 1400obr. jak auto zatrzymam to obroty opadają do 900obr. Po dłuższym postoju obr opadają do biegu jałowego. Nie wiem juz od czego zacząć:/
Witam wszystkich posiadam samochod vw passat b4 2.0 benzyna 115 koni moc ma jakby mial 50 koni przyspiesza jak 1.4 benzyna strzela przez tlumik (kicha) pomocy bo juz sil nie mam wymienilem nastepujace zeczy: filtr paliwa filtr powietrza czujnik temperatury swiece przeplywomiez wszystkie wezyki brak jakiegokolwiek lewego powietrza kopulka ,palec hamulce...
W jaki sposób sprawdzałeś świece? Samo przejście prądu nie wystarczy, one muszą grzać czyli rozgrzewać się do czerwoności nie do temperatury 40 stopni. Wystarczy, że padnie jedna świeca a silnik będzie dymił kołysał się po odpaleniu już utrudnionym.
Ja mam podobne przejścia niestety Alternator może Ci się grzać jeśli nie wyłącza się dogrzewacz elektryczny (efekt słabego termostatu.) Sprawdź cęgami ile prądu idzie z alternatora to wszystko wyjaśni. Jak dużo to musi się grzać. Wpadłem na pomysł że może wiązka jest uszkodzona i obwód regulatora turbiny zakłóca sygnał z przepływ ki. Mi zmienia się...
Witam, posiadam passata B4 kombi, silnik benzynowy 1.8. Problem polega na tym, że podczas próby odpalenia silnik kręci, a nie chce w ogóle odpalić. Ma siłę, kręci rozrusznik i za żadne skarby nie chce odpalić. Dlaczego? Co jest winne? Dodam, iż wymieniłem świece na nowe, oczywiście paliwo dochodzi, bo są mokre. Wymieniłem tą kopułkę zapłonową, palec...
Od miesiąca borykam się z małym problemem w moim passacie. Jak go zapalę zimnego na benzynie to dopóki się nie nagrzeje chodzi dobrze po ok. pięciu minutach zaczyna się dławić i gaśnie (i nie da się wprowadzić na wysokie obroty). Na ciepłym silniku także odpala elegancko, ale zaraz go dławi i gaśnie. Jak odłączę czujnik temperatury cieczy to silnik...
Wiatam.Mam Passata 91' 2.0 benzyna + gaz.A problem polega na tym ,że podczas okresu jessienno-zimowego po odpaleniu zimnego auta i to niezależnie czy to na gazie czy benzynie obroty na jałowym biegu wzrastają do 3000 i utrzymują się dopóki silnik się niezagrzeje.A jak już jest ciepły to albo chodzi ładnie albo obroty falują miedzy 1000-2000.
Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Trochę poczytałem i sądzę, że jest to spowodowane pompą wtryskową (tzn na zimnym pali od razu, na rozgrzanym nie chce, trzeba odczekać - więc utwierdzam się że wina leży po stronie pompy wtryskowej). Moje pytanie jest takie ponieważ czasami zdarza się, że silnik się uruchamia i po 2 sek gaśnie. Uruchamia się...
Witam . Mam mały problem , mianowicie silnik po poskładaniu cicho mi klekocze. Przed rozbiórka nie bylo tego slychac . Bylo to tak ze silnik stracił kompresję na 3 cylindrze, wymontowalem glowice okazaly sie powypalane gniazda . Glowica zostala naprawiona i zamontowana . Po poskladaniu rozrzadu do kupy i odpaleniu silnik chodzil rowniutko az po ok 30...
Witam, mam Passata vr6 mam problem z obrotami na biegu jałowym jest wszytko dobrze ale w czasie jazdy to obroty rosną bardzo powoli jak w dieslu i największe obroty to 4500, nie wiem co jest z nim. Mam przerobiony wlot powietrza, nie myślę ze to może być problem.
witam wszystkich forumowiczów ! zakupiłem wreszcie mojego wymarzonego passata model variant z kolorkiem lr5v jednakże mam problem z silnikiem tj. kupiłem auto które przyjechało pod mój blok z dźwiękiem i mocą niczym ciągnik rolniczy marki Wladymirec :) autko było tanie gdyż uszkodzone nie chciał w ogóle jeździc postawiłem 99% na przeskoczony rozrząd,...
Wiec od początku po trasie ok 320 km auto zostało na ok 1godz zaparkowane ,po tym czasie chcąc wrócić do domu pasek nie chciał odpalić . Przy próbie odpalenia silnik zaskakiwał na ok. 1 sek. do 1000obr i gasł. Po kilku próbach nie chciał wcale zapalić .Po odłączeniu akumulatora zaskoczył przy wciśniętym pedale gazu na ok 4000 obr/min odrazu po puszczeniu...
passat 90' potrzebuję adres lub telefon dobrego mechanika,z Warszawy który zna się na passatach mam problem z autem jak jest niska temperatura to żle pali i nie trzyma obrotów nawet gdy jest rozgrzany to ma ochotę gasnąć kogoś kto się zna sondach lambda czujnikach temp. silniczkach polożenia przepustnicy proszę o kontakt sojkakrzysztof(at)o2.pl lub...
Chodzi o to że podczas próby rozruchu albo kręci bardzo słabo albo słychać tylko automat i wszystkie kontrolki gasną.Podstawiłem nowy aku i to samo.Zdemontowałem go i na stole jest wszystko ok chodzi jak nowy .Co go boli może ktoś miał podobny przypadek i da jakieś wskazówki.
Proszę o pomoc- w passacie 1.8 benzyna (B5) padł mi akumulator po tym jak auto stało 10 dni w garażu. Po wymianie akumulatora zacząłem mieć problemy z rozruchem auta tzn. gdy go zapalam w silniku coś strzela i auto gaśnie, po kilku rozruchach i takim strzelaniu uspokaja się i dalej wszystko jest ok. Powtarza się to jak samochód stoi ok. 7-8godz. Mechanik...
Tak jak w temacie sterownik ECU nie załącza świece żarowe i pojawił się problem z trudnym odpalaniem. Błędów brak. Czujniki temperatury wskazują prawidłowo. W measuring block 12 mam takie parametry bo nie za bardzo je czaje. Glow status- 01010000 Pre-glow period- 0.00 Napięcie- 12.39V Temperatura chłodziwa- 40st. Czy jestem może w błędzie i kiedy silnik...
witam mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim problemem w silniku 1.6 fsi : auto na zimnym silniku nie chodzi na cylindrze nr 1 po rozgrzaniu się do temperatury powyżej 50 stopni jest w pożądku czyli chodzi na wszystkich cylindrach i to bardzo równo . w silniku zmienione pierścienie sprawdzona głowica doszlifowane zawory sprężanie 12 bar na zimnym...
Witam. Mam taki problem z moim Passatem, otóż na zimnym silniku delikatnie przycina przy około 1800 a 2200 obrotów, po przejechaniu jakichś 500 metrów samochód chodzi bez żadnych problemów a wręcz idealnie. :) Oczywiście czytaliśmy wiele forów i niestety nie znaleziono odpowiedzi co może być nie tak. :( Wymieniona została cewka, filtr paliwa, czujnik...
Witam. Podczas jazdy po mieście (włączył się 4 bieg)następuje zwiększenie się obrotów silnika po sekundzie wraca do normalnych obrotów w zależności od szybkości i bywa, że silnik zgaśnie. Po minucie lub dwóch daje się uruchomić. Na tablicy pokazują się diody lub całkowicie gasną. Dzisiaj jadąc obroty wzrosły do 3500 (60km/godz.) na ułamek sekundy po...
witam gdy odpalam auto oboroty czasem sa prawidlowe czyli jest ich 900. zdaza sie jednak(bardzo czesto) ze obroty wynosza 500, 600, 1200,1500,2000. oto czego próbowalem zdjąłem klemy z akumulatora na dlugi czas jednak nie dalo rady. rura elastyczna od kolektora ssacego nie lapie lewego powietrza. kabli jak narazie nie sprawdzalem. czy to moze byc filtr...
Powodem może być też czujnik temperatury- u ciebie jest 4 sykowy czarny z zielonym paskiem. Sciąg z niego wtyczkę, jak świece będą grzać bez przerwy na ściągniętej wtyczce, wymień czujnik.
Mam Passata z silnikiem benzynowym 1.6i AHL z kompem Simos. Na forum Passata tego problemu nie rozwiązali, ale jest mnóstwo innych modeli z tym silnikiem, od Golfa poczynając na Audi kończąc, może więc ktoś mnie naprowadzi. Ogólnie to problem się wciąż nasila. Jak wyjeżdeżam rano z garażu to robię przygazówę bo lekko pod górkę, obroty mam wtedy 1500-1800...
Moim zdaniem wszystko jest w porządku. O tej porze roku silnik otrzymuje większą dawkę paliwa, a tym samym nieco ma większe obroty, które po chwili normują się. Po uruchomieniu silnika świece żarowe pobierają pewną energię z akumulatora i światła w aucie mogą słabiej świecić, a nawet zmieniać efekt świecenia. Gdy świece przestaną grzać ( oraz ewentualnie...
Witam -sprawdzałem kontrolką(podłączałem do grzejnego)i jak sie kontrolka w liczniku zapala to kontrolka też , i w tym problem że po prubie krecenia lub uruchomienia silnika to nastepne grzanie świec jest nie możliwe ,bo to tak wygląda jakby termostat lub coś podobnego sterowało grzaniem i odczytywało że jest ciepły silnik i nie ma potrzeby grzać świec...
ECU załącza świece poniżej bodajże 5°C, odepnij czujnik G62, powinien grzać świece bez względu na temperaturę. (G62 z tyłu silnika pod pompą tandem, wtyczkę zobaczysz pod EGR'em). Ale jeśli silnik pali gorzej bez świec to w dobrej kondycji nie jest. Podepnij pod vaga, podaj wartość synchronizacji (grupa 004.4)
kupiłem auto tydzień temu, od handlarza :) zadbane, przebieg 190 tys km, od Niemca, książka serwisowa, przebieg pewny (sprawdzony), pewne przeglądy, pewne wymiany oleju, wszystko ok. Na przeglądzie w serwisie autoryzowanym vw przed kupnem powiedzieli, ze auto super. Następnego dnia auto nie chce zapalać, bo nie grzeje świec żarowych. Jeśli auto jest...
Witam. Nie mam problemów z odpaleniem silnika, świece sprawne, kontrolka po włączeniu zapłonu świeci normalnie i gaśnie po czasie w zaleznosci od temperatury, ale po jakimś czasie od odpalenia silnika mruga 15 razy a silnik podwyższa swoje obroty, świece przestają grzać , mocniejsze światła ) Czy ktoś może spotkał się z takim czymś i czy to normalne...
z tym że teraz nie zapala sie wcale kontrolka świec żarowych i auto za nic w świecie nie chce zapalić. Pewnie brak zasilania ECU.Tak sprawdź przekaźnik silnika a wcześniej bezpieczniki.
Czarny z niebieski paskiem pin 11 sprawdz przejście z silnika szyby.
Świece żarowe powinny tylko grzać, kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika. Na pewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać,
Koledzy i kolego robokop nie pospieszyłem się chodzi o to że kolega ma sterownik tak jak napisałem i przyjacielu zdejm osłonę pod kierownicą tam znajduje się reszta przekaźników i między innymi jest tam taki podwójny przekaźnik w jednej obudowie jest to sterownik grzania świec i sterowania pompy.P
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
zrób diagnostykę komputerową, kontrolka od świec to nic innego jak też kontrolka silnika i jeżeli będzie jakiś defekt to będzie się świecić
Ten drugi czujnik to pewnie jest od przekaźnika(z układem czasowym) by świece żarowe się nie grzały jak silnik ciepły. Co do wycieraczek to zatrzymują się jak masz na czasówce?
Tak w środku grzeje beż zarzutu
jeżeli masz zbiorniczek to nalewasz do wskaźnika grzejesz auto do 100 wtedy otwiera się termostat czekasz aż ostygnie następnie dolewasz jeżeli potrzeba oczywiście na zimnym silniku, obadaj tak z 2-3 razy i powinno być gites...
Przed wymianą pompy wody było dobrze tzn. nie grzał się? Jak się zagrzeje wentylatory chodzą?
Na schemacie mam tylko jeden przekaźnik ten pod kierownicą i to on jest od grzania świec. Następnie jest bezpiecznik 80A i od niego wiązka leci bezpośrednio do świec. Robiłem ostatnio A4 z tym samym silnikiem i w sumie przekaźnik i bezpiecznik był tak jak napisałem wyżej. Przekaźnik pod kierownicą a bezpiecznik pod maską w skrzynce. Nie wiem kto co...
Czy ktoś sprawdzał jaką ma pokazywać temperaturę na podpiętym VAGU po odpięciu wtyki z czujnika temperatury. Pokaże temperaturę zastępczą(paliwa). Jak świece nie grzeją to sprawdź rano przed odpaleniem jaką widzi temperaturę.Ma być zbliżona do temperatury otoczenia.
Kolega pisze o świecach że nie grzeją, też najprostszy sposób żeby je włączyć to odłączyć czyjnik temperatury wtedy sterownik silnika widzi -40C
Skoro kopci, to masz silnik/układ wtryskowy zużyty poniżej wartości granicznych i odpala tylko dzięki podgrzewaniu komór przy pomocy świec. Świece nie grzeją, silnik nie pali.
Witam. Auto dobrze grzeje tylko dalej jest problem długo nagrzewającego się silnika. Wymieniłem termostat na nowy i dalej długo ,,łapie" 90 stopni. Proszę o pomoc ponieważ robi się zimno i szyby zachodzą parą niczym silnik się nagrzeje i zacznie grzać. Pozdrawiam
Jak nie wysadza płynu to wszystko jest ok,tak ma być.wczasie jazdy silnik wykonuje większą pracę,spala więcej to i się grzeje mocniej.
Nie szukaj winy w grzaniu świec. Sprawne bezpośredniaki palą bez problemu do -20 bez grzania.
Silnik się grzeje tak jakby przesłona była zamknięta dlatego istotne jest dla mnie czy nie trzeba zrobić jakiejś adaptacji komputerem
Klasyczne objawy zużycia silnika. Stawiam w ciemno że masz niską kompresję silnika.
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
U nas podobnie jest, zaraz po odpaleniu jak się ruszy to narywa przez kilkanaście sekund tak że się nie da jechać. Ale w moim przypadku wywąchałem wyciek paliwa, może wężyk sparciał(I się układ paliwa zapowietrza). Wszystko tak jak autor opisał, odpala i pracuje na jałowym wzorowo. Odpal go rano przejedź się aż przestanie szarpać, nawet żeby się nie...
Po odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje temperaturę jeżeli dobrze pamiętam ok -30 stopni, tak więc pompa wali dawkę chyba największą jaką może i świece grzeją wieczność... Kolego bez podpięcia auta pod komputer i odczytu parametrów o których wyżej pisałem nie poradzisz sobie z tym problemem raczej. Ewentualnie możesz próbować " na oko" delikatnie...
Mam problem przy tym silniczku ze świecami żarowymi. Bez znaczenia czy zapłon włączony czy nie- świece grzeją. Silnik AJM pompowtryski. Co może byc przyczyną usterki?
Przyczyn może być wiele od wtrysków po stan silnika. Zrób pomiary kompresji daj znać ile wyszło. Świece grzeją?
Czy to B5 przed liftem czy jaki pasek. Sprawdź węże idące do nagrzewnicy wychodzą z silnika idą do góry do nagrzewnicy, obydwa powinny być mniej więcej równo gorące, jeśli jeden jest gorący a drugi zimny to masz zapchną nagrzewnice. Jeśli nagrzewnica jest dobra to może klapka mieszacza ciepło/zimno jest zawieszona. Zdemontowana klima nie ma wpływu na...
Czy w tej chwili jak wciśniesz hamulec na zgaszonym silniku i odpalisz silnik to pedał zejdzie niżej? Podczas normalnej jazdy grzeją Ci się tarcze?
Wszysto masz dobrze to drugie grzanie będzie trwło,aż silnik osiągnie własciwą tęperature.
W momencie kiedy świece nie grzeją jaką sterownik widzi temperaturę cieczy? O ile dobrze pamiętam w tych silnikach sterownik włącza świece tylko jeśli temperatura cieczy jest niższa od +9°C
Mam podobny problem z Vw Passatem 1.9 TDI 130KM. Świece grzeją tylko po odpaleniu autka około 3 minut. Nawet wypięcie czujnika temperatury cieczy ( vag pokazał -20 stopni) świece po przekręceniu nie grzeją. Masa na przekaźnik 202 jest podawana tylko jak autko jest odpalone niezależnie od temperatury cieczy. Czy sterownik silnika do wymiany?
Bzdura że powyżej +5St C nie grzeje świec, grzeje i powinnien grzać, nie ma granicy temp. otoczenia a tylko kwestia temp. płynu chłodniczego. Napisałem wyżej uszkodzony sterownik silnika. Kwestia kopcenia itp. to przyczyna mechaniczna, ale nie przejmowałbym się tym. Pozdrawiam
sprawdz czy grzeją wszystkie świece żarowe, sprawdż również pasek rożądu. A z grzaniem silnika to może być różnie, jednak te silniki mają wade.
passat grzać słaby grzać passat ariston grzać silnik
kondensator silnika fazowego schemat miernik m830b nissan odpalać
klaudia instrukcja klaudia instruckja
Rozmiar klucza do korka wlewu oleju Audi A6 C6 Tiptronic Zasilacz impulsowy w lodówce Samsung RL38HCIH