To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
Tutaj masz ukryte funkcje klimatronika: KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj...
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
03017 EBS_K1 ECU supply (external supply)-03017 EBS_K1 Zasilanie ECU (zasilanie zewnętrzne) SPN 3853 POZOSTAŁA ODCHYŁKA REGULACJI E-AGR Wskazanie błędu: Centralna lampka usterek świeci się stale na żółto w czasie postoju (priorytet 3) Błąd OBD P1071 i P2BAC, MIL wł. Strategia monitorowania: Kontrola położenia klapy AGR pod kątem pozostałej odchyłki...
KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij...
Dzień dobry. Wymieniłem V71 (w sumie myślałem że więcej trzeba się przy tym namęczyć, a to raptem dwie śruby aby go wyjąć), i niby wszystkie błędy zniknęły, więc nie podam skąd wziąłem ten V107. Chyba że jeszcze powróci. Przed wymianą V71 miałem takie błędy: 01271 - Permanentny - Silnik krokowy klapy nadmuchu powietrza - Nieprawidłowość 01274 - Permanentny...
Czyli spodnią część tej skrzynki, gdzie wychodzą przewody? Część na której znajdują się przekaźniki wyjąć z zaczepów i sprawdzić (ostrożnie by nie zrobić zwarcia, można sobie odłączyć akumulator przedtem). Przewody wiązki, te na samym dole i pod podstawą akumulatora. Najlepiej na kartce zapisywać sobie kolejne kroki, które się robi/zrobiło aby potem...
Klapa rozdziału, silnik klapy rozdziału, instalacja silnika, panel sterujący...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Tu z zaprzyjaźnionego forum - może Ci pomoże Wyświetlana wartości kodu. 1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej 2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury...
wspomaganie: musisz sprawdzić czujnik g250 prawdopodobnie ma zwarcie .jest to układ trw czyli często psujący się czujnik koszt czujnika w serwisie ok 200-250 zł. klima: v68-to silnik nastawczy klapy regulacji temperatury. 1-wykonaj nastawy podstawowe vag:08-04-bloki 001-010... nie pomoże ? 2.wymień nastawnik. koszt w skodzie ok 400pln
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
To może miał kiedyś ten DPF, a teraz ktoś go opróżnił :-), a co do rolet należało by sprawdzić czy nie ma za dużego luzu i nie przechodzi poza zakres regulacji silnika. Bardzo podobnie działa to jak klapy w kolektorze np w A6 2,7 tdi, gdy jest za duży luz osiowy i silnik przeciąga ramię poza zakres regulacji to wywala błąd, kiedyś spotkałem się z takim...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Trzebaby jakoś włączyć panel klimatronika, tak aby zaczął chodzić wentylator oraz podniosły się klapy. Tak mi przyszło do głowy by włączyć zapłon jakoś bez kluczyka. ale moze jakoś prosciej można wybudzić panel klimy. Dodano po 39 Klapy to CHYBA element Y3 (str. 67 schematów od Zafiry A). Ich na schemacie ręcznej klimy nie ma (wcześniejsze strony,...
zamykając temat udało mi sie zdiagnozowac ten samochodzik dzieki waszej pomocy :) a zeby ten post byl uzyteczny" - ten samochud nie diagnozuje sie przez bezpieczniki... -da sie zdjagnozowac przez kody migowe przy pedale sprzegla instrukcja: Odczytywanie migowych kodów błędów Audi oraz VW Przeprowadzanie testu: - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej...
Szukaj takiej frazy: silnik regulacji temperatury alfa147 lub nastawnik klapy temperatury alfa147 lub podobnie. Mechanik się nie postarał tylko ten w.w silniczek ustawił ręcznie i dowodzenia. Szukaj lepszego mechanika lub zrób to sam.
Panowie dziwna sytuacja wczoraj zdjołem schowek niby wszystko jak należy ale nie grzało. Dzisiaj rano po około 3km z nawiewu gorące powietrze aż parzy leci. Na klimatronik wyskoczył błąd 8.5 15.8. Niewiem jak naprawić ten błąd 8.5 co znaczy to wiem bo sprawdziłem w Internecie. A jak już mam schowek zdjęty to mogę zabrać się za naprawę. Jak się dostać...
Oczywiście po odłaczeniu krokowego silnik odrazu zgasł ale po ponownym odpaleniu bez niego silnik pracował ale kulał . odnośnie rozdzielacza wykręciłem jeszcze wtryski i w momęcie działania pompy paliwa po naciśnięciu klapy spietszajacej dosyć sporo trzeba było ją wcisnac żeby rozpyliło paliwo więc jesli będzie zasysało gdzieś lewe powietrze to wiadomo...
Wysokoprężny (ASY - SDI - MT/AT) Ilość kodów usterek Opis 65535 -System OK (jeśli usterka ciągle istnieje, sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody hamulce (ABS układ przeciwpoślizgowy) Mark 30 IE- MT/AT Ilość kodów usterek Opis 65535 -System OK (jeśli usterka ciągle istnieje, sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody odpowiednie przewody)...
Jedno jest pewne ten silnik jeżeli jest w dobrym stanie (przedmuchy) i sonda jest sprawna to działa dość stabilnie i nie faluje, ale coś w tym jest co piszesz też sie z czymś takim spotkałem prawdopodobnie falowanie w takim wypadku pochodzi nie z wadliwej regulacji lambdy lecz jest tego inna przyczyna. W tym silniku zastanawia mnie jescze nie stabilna...
Witam auto: Passata b6 2005r 1.9 tdi 105kM silnik BKC Problem zaczął się z wentylatorem chłodny a mianowicie po włączeniu zapłony cały czas pracuje bez względu na temperaturę silnika. To samo dzieje się po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka. Wentylator wchodzi na najwyższe obroty popracuje ok 0,5 min. i wyłącza się. Po podłączeniu do kompa wyszły...
Myślę, że nie parametry ale kolejność zapłonu i nie pasie ale na lewej pokrywie głowicy Proszę bardzo - nalepka z przedniego pasa. Od lewej: - przy jakiej temperaturze sprawdzamy zapłon (regulujemy) - czy przy regulacji podciśnienie na aparacie jest zdjęte czy założone - kąt ustawienia - dokładność ustawienia - obroty przy jakich sprawdzamy - obroty...
W skrucie to na klapie masz naklejke z danymi regulacji.Pod klapą masz śrubke do regulacji wysokosci klapy lub zawleczke w zależności od wersji.Bierzesz suwmiarke i ustawiasz wysokość wychylenia jak pamiętam to chyba między 2.1-3.0mm.Sprawdż czy klapa się nie przycina i czy lekko chodzi góra-dół.Wymontuj i wymyj też przepustnice.
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam wszystkich mam EIII z 2002r silnik 2,0 16v F4R z manualną klimą. Od paru dni rano dziwnie zachowuje się wentylacja, po włączeniu odparowania szyb dmuchawy ruszają na chwile i wyłączają się i tak co chwilę. Po przejechaniu paru km wszystko wraca do normy czyli dmuchawy działają bez przerw ale mam wrażenie że nie mają pełnej mocy. Przy nastawieniu...
Witam, w moim touaregu 3,2 2003r cały czas leci tylko zimne powietrze, nawet jak jest ustawione na najwyzsza temp. oprócz tego dmucha tylko po bokach, a nie leci ani na nogi ani z przodu nad radiem. Po podłączeniu pod komputer wyszły takie błędy: - 02100 - silnik przepustnicy - brak objawu - stały - 01809 - silnik regulacji temperatury silnika krokowego...
Witam. Linka czy zawór odcinający paliwo nie wiele pomoże przy rozbiegnięciu się silnika. W takiej sytuacji jedynym sposobem zatrzymania silnika jest zamknięcie wlotu powietrza. Kolega pomylił pojęcie pomiędzy rozbiegnięciem a utratą regulacji prędkości obrotowej. W agregatach najpewniejszym rozwiązaniem stabilności prędkości obrotowej i utrzymaniem...
Skomplikowany opis, ale brak podstawowych informacji Opisz dokładnie co mamy na wejściu, a co ma być na wyjściu. Jak sterowana jest dmuchawa (regulator fazowy, PWM?) i na jakie jest napiecie. Czy za sterowanie dmuchawą ma odpowiadać dotychczasowy sterownik czy temistor. Jak sterować silnikiem regulacji reflektorów żeby przestawiał odpowiednio klapę....
Poszło! :) / czasem brak pomocy może być najlepszą motywacją :) Więc jak to zrobiłem: - z nakrętki zdrapałem coś w rodzaju plastikowej plomby (już wcześniej) - wystarczyło wyjąłem szczotki i palcami obu dłoni mocno zacisnąłem komutator, jednocześnie trzymając silnik a brodą przekręciłem grzechotkę(niestety byłem sam ;) ) - i poszło! - ściągnąłem turbinę...
Jeśli mogę to poproszę o rozkodowanie VIN Peugeot 2008 VF3CUBHY6FY123964 Proszę; Model 2008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14189 88 2 0459 Data Początku Gwarancji 08.11.2015 NRE(homologacja) e2*2007/46*0070*24 P4A 9807590799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 2008 TYP...
Witam, mam problem ze swoim passatem b5, mianowicie bardzo słabo grzeje w środku ( climatronik) poczytałem na różnych forach i z tego co wiem powinienem sprawdzić węże od wylotu i wlotu do nagrzewnicy, sprawdziłem są gorące wnet nie idzie ich dotknąć( silnik 90 C) Następnie polecono mi sprawdzić błędy na panelu... Sprawdziłem i wyskoczyły sobie 2 błędy...
1111 - Defekt sterownika 1231 - Czujnik szybkościomierza 1232 - Silnik biegu jałowego 2111 - Obrotomierz 2112 - Czujnik położenia wałka rozrządu 2113 - Czujnik halla 2114 - Czujnik punktu zapłonu 2121 - Włącznik biegu jałowego 2122 - Brak sygnału obrotów 2123 - Włącznik pełnego obciążenia 2124 - Czujnik ustawienia klapy przepustnicy 2132 - Brak połączenia...
Nie sadzisz, ze sa to informacje zupelnie sprzeczne? W gruncie rzeczy, nie wiadomo, o co ci chodzi. Już tłumaczę. Im wyższa ustawiona temperatura, tym zimniejszy nadmuch Pierwszy cytat został zaczerpnięty przez kolegę z drugiego akapitu. Być może zabrakło tam słowa, że chodzi o zmianę temperatury nawiewu globalną , czyli realizowaną przez panel sterujący...
witam mam taki problem do dnia wczorajszego wszystko bylo ok a dzisiaj wsiadam do auta i nie chodza nawiewy szyba-srodek-nogi slychac tylko jakies bzyczenie w silniczkach nie dziala takze regulacja temperatury ale z ta temperatura jest taka sprawa ze wlaczylem na najnizsze i leci zimne bo bylo tak ustawione dzien wczesniej ale gdy biore na cieple nie...
Raz na kilkadziesiąt kilometrów auto słabnie, pedał przyspieszenia na maksa a prędkość nie większa niż 30 km/h. Od czasu do czasu od strony silnika dochodzą mocno wyczuwalne wibracje jakby koła jechały po "tarce". Kontrolki na liczniku nie sygnalizują żadnych problemów, w sterowniku silnika żadnych śladów błędu. Błędy i sygnalizacja problemów na liczniku...
jakie sa zasady sprawdzania czujnika polozenia klapy ?? bedac w pewnym warsztacie mialem okazje znalezc ten czujnik w jakims programie komputerowym w ktorym byl katalog elementow wraz z opisem i bylo bodajze miedzy pinem 1 i 3 1.5k oma a miedzy 1 i 2 4k omy lub podobnie jezeli chodzi o numery pinow (sa trzy) ,wartosci te sprawdza sie w skrajnych polozeniach...
Witam. Potrzebuję pomocy w zaprogramowaniu aparatury HK 6 kanałowej do łódki zanętowej. Łódka napędzana jednym silnikiem. Sterowanie za pomocą steru (1 serwo). Dwie klapy do zrzutu zanęty po obu stronach łódki. Chciałbym żeby łódka pływała do przodu, do tyłu, skręcała w lewo i w prawo zarówno do przodu jak i do tyłu. Klapy otwierane razem i osobno....
Witam Mając następujące problemy z samochodem (notorycznie włączający się check engine i utrata mocy , która wracała i znikała kiedy jej się podobało) postanowiłem pojechać do mechanika po badaniu kompem BOSH KTS 520 (chyba) wyszły błędy : P0115 Czujnik temp.płynu chłodzącego Za wysoki sygnał P0400 Recyrkulacja spalin Odchyłka regulacji P1635 Przekaźnik...
Witam serdecznie! Posiadam Cordobe 2004r 1.4 (komputer pok;adowy i climatronic). Climatronic wywala błędy 4f7 4f9 4fa czasem 2c6. Sprawdziłem wszystkie co do czego się odnosi i coś z silniczkami nawiewu, klapy regulacji temperatury itp., ale mniejsza z tym. Chodzi o to, że przy zgaszonym silniku na samym zapłonie climatronic pięknie działa, dmucha mocno...
Schemat zamków drzwi masz w załączniku. A tak w nawiasie. W tej renówce było montowane 14 typów silników. Podaj kod silnika to coś wiecej znajdę. A118 Moduł kontroli wejścia bez klucza A1222 Moduł sterowania na podczerwień/ultradźwiękowy A4255 Moduł regulacji immobilizera A677 Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasaŜerów F3149 Bezpiecznik...
Też tak myślałem co ma przewpływka do regulacji konta zapłonu :D Zrób taką próbę odłącz przepływkę od gumowej rury łączącej z przepustnicą tak żeby przewody elektryczne były podłączone do niej ale żebyś miał dostęp do klapy regulującej w przepływce. Uruchom silnik (zobacz żeby nie zassał brudów bo nie ma podłączonego filtra) klapa przepływomierz musi...
Witam wszystkich, Mam problem z silnikiem B&S 675 Ready Start. Czytałem tematy na forum ale teraz już nie wiem co zrobić. Silnik był już naprawiany kilkakrotnie ale tym razem nie jestem w stanie go uruchomić. Pierwsza sprawa to uszkodzenie klina. Klin wymieniłem. Ponieważ silnik wciąż nie działał, sprawdziłem iskrę i wyglądało tak jakby się na chwilę...
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
Witam ponownie! Oto nowości na polu walki z dławieniem się silnika w moim Golfie: 1). Zaufany mechanik rozebrał cały wtrysk i już wiem, że jest on OK. Nie ma też żadnych pęknięć w uszczelkach, gumach itp., żadnego "lewego powietrza". Fachowcy regulujący na gwarancji instalację gazową (silnik na gazie nie wyciągał więcej niż 3000 obr.) powiedzieli mi...
Witam Tak jak napisał poprzednik może to być silnik z przekładnią od wycieraczek, taki napęd zastosowałem do regulacji klapki powietrza kotła, teraz do napędu innej klapki zastosuje dużo mniejszą przekladnię znaleźoną w rupieciach, od rusztu ze starej kuchni gazowej. Silnik na 220V~ zamienilem na 9V od magnetofonu kasetowego. Przekładnia mu duże przelożenie,...
Witam mam problem z wolnymi obrotami w Mercedesie 190 E w-201 rok 1989 poj.2 l.W samochodzie jest instalacja gazowa od czterech lat i przez ten okres cały czas był problem z tymi wolnymi obrotami i wystrzałami,aż doszło do tego że urwało klapkę spiętrzającą po regulacji gaziarza.Więc kupiłem urzywany rozdielacz /przepływomierz z nowiutką gumą / i po...
Nawet gdybyś miał taką chrakterystykę to w warunkach warsztatowych nie bardzo jest możliwość dokonania pomiaru(brakmożliwości regulacji strumienia powietrza) Poniżej przykładawowa charakterystyka klapowych przepływomierzy Boscha http://obrazki.elektroda.pl/3463903100_1... Najlepszym rozwiązaniem jest podpięcie się serwisowy testerem...
poczytaj : https://forum.vw-passat.pl/topic/33430-k...
Witam serdecznie pacjent to mercedes 190 1.8 KAT bez LPG. Stał kilka lat, kupiłem go i zrobiłem wszystko co potrzeba olej, filtry, instalacja elektryczna itd. wszystko było OK przez około rok, teraz ma problem. Problem polega na tym iż gdy silnik nabiera temperatury 50stC i więcej to zaczyna szarpać. Im temperatura wyższa tym szarpanie mocniejsze. Nie...
Witam, w sierpniu 2009 stałem się posiadaczem VW Golf II. Mój Golf II ( 3 - drzwiowy ) WERSJA CL kolor Bordo (2-ramienna kierownica, zegarek zamiast obrotomierza etc.), aczkolwiek zdziwiła mnie możliwość elektrycznej regulacji świateł a co najlepsze to DZIAŁA! Silnik 1.3 NZ rocznik 1990 r. (pełny wtrysk?) Wszytko mi działa OPRÓCZ! 1. Podświetlenie tylnej...
A ja obstawiam stycznik służący do kalibracji silnika sterującego klapami nawiewu.
Ok Panowie, już znalazłem w necie, dla zainteresowanych: 07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa 08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada,...
Klapa nie jest urwana bo wyjąłem nagrzewnicę i widać jak chodzi ta klapa między chłodnicami Powinno być podobnie do tego https://forum.vw-passat.pl/topic/33430-k...
To podnosi klapę bagażnika w każdym samochodzie.
Nagrzewnica to przecież mała chłodniczka. Żeby się do niej dostać trzeba ściągać deskę rozdzielczą, a potem dochodzisz do "puszki" w której jest nagrzewnica. Ta "puszka" to cała obudowa nawiewu wraz z mocowaniem silnika dmuchawy, klapami sterowania i regulacją temperatury. Powiem tobie ze Peugeot 306 to bliźniak Xsary i nie widziałem nigdy przypadku...
To w takim razie: Procedura wejścia do Climatronic menu serwisowe Włączamy system Climatronic przekręcając kluczyk do pozycji II. Naciskamy i przytrzymujemy przyciski
Panowie przed chwilą zrobiłem autodiagnostykę climatronika i pojawiło się trochę błędów oto one: 36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92) Błąd: 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej) *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony...
Nic nie ruszaj prócz śruby regulacji dawki (czyli klapy). Sprawdź co ci napisałem. Od wielu lat naprawiam to dziadostwo.
I że to o to chodzi bo drogie jest dosyć https://czesci.zagielauto.pl/pl/p/Silnik...
Kazda premiumka dxi 450 ma zawor sterowania turbiny . Ten sam zawor steruje klapa hamulca wydechowego . Zaworu nie byla w silniku d9 znanych z volva fm Dodano po 3 W premiumkach dci zdarzaly sie turbiny bez zaworu regulacji
Witam Mam pytanie , jak rozwiązać sterowanie silniczkiem Boscha DC z przekładnią ? Poniżej zamieszczam link do strony producenta wraz z informacjami technicznymi. http://www.bosch-ibusiness.com/boaaelmoo... Chciałbym sterować klapą regulacji powietrza. Pozdrawiam Łukasz
Uszkodzeniu uległ silnik sterujący klapą regulacji temperatury (a konkretnie potencjometr który podaje aktualna pozycję klapy). Koszt to ok 100-150 za używaną. Czasem pomaga rozebranie silnika i potraktowanie wyżej wymienionego potencjometru sprayem do regeneracji. Największy problem to dostanie się do siłownika. Według ASO wymagany jest demontaż całej...
Witam, szukam schematów rozmieszczenia punktów masowych w seacie Toledo 2. W szczególności chodzi mi o punkty: - 243 gdzie podpięty jest: potencjometr silnika klapy regulacji temperatury ( G 92 ), potencjometr silnika klapy centralnej ( G 112 ), potencjometr silnika klapy przepływu powietrza ( G 113 ), potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz ( G...
KOlego z całym tym enkoderem sprawa idzie w kierunku stabilizacji prądu, weź poczytaj o sterowaniu silnikami DC , tylko prąd się liczy napięcie nie ma tu nic do rzeczy! Po drugie masz za wiodką klapę i teraz chcesz szkłem 3 podcierać niestety.
Jacobs'a czy klapa na wydechu?
raczej wygląda mi to na małą ilość czynnika ale ten starownik klapy to też sprawdz bo lubiały się sypać. POZDRAWIAM to jeszcze ciągnąc temat, ile jest tych klap z silniczkami i czy do wszystkich jest dostęp z podszybia czy trzeba coś rozbierać od wewnątrz. Przy takich prostych próbach z nawiewem typu: sama góra, kratki i dół -działa. Słychać pracę...
Temat do zamknięcia: wymiana sterownika, regulacja zaworów, EGR klapy off. Te zabiegi spowodowały, że Opel odżył, a silnik odzyskał moc i miarę stabilne jałowe obroty.
Daniel. Ten układ się nadaje do takiej regulacji. Zastanawia mnie tylko po co ci ta regulacja? Każdy palnik ma przecież regulację powietrza klapą. To załatwia sprawę ilości powietrza w 100 %. Do tego jak masz zapiętą pompę to ze względu na dodatkowe obciążenie silnika pompą - może nie wystartować z małych obrotów i spłonie silnik.
Myślę iż seryjny bo pilot od alarmu Hyundai, poprzedni właściciel mówił też iż nie pakował innego. W samochodzie brak czujników ultradźwiękowych itp. Właśnie myślałem o wstrząsowym, ale nie mogę znaleźć gdzie centralka - może tam będzie jakaś regulacja czułości. Pod klapą od silnika czujnik wygląda OK (reaguje poprawnie)
Witam miałem trochę czasu i posprawdzałem jest regulacja obrotów wentylatora, opinałem silnik klap i jakiś moduł i brak reakcji z tego co udało mi się ustalić to taki sterownik siedzi w jakimś landini, oraz koparce fiat e145w. wstawiam schemat. A kod błędu wskazuje bardziej na mieszacz cokolwiek to znaczy.
Witam pierwsza zasada to samochód musi dobrze pracować na PB,jeśli to będzie w porządku to po małych regulacjach będzie dobrze.Ale pisałeś że samochód kilka razy kichnął może została przestawiona klapa spiętrzającą,mogła pęknąć guma pod tą klapa tak zwany kalosz,nie szczelność odmy i uszczelniaczy na wtryskach.Miałem takie problemy z 190 ką/ regulując...
Jak działa regulacja dopływu powietrza z klapą i silnikiem ? Jak to rozwiązałeś ? Jaki silnik ?
Czy jest jakaś regulacja (programowa) czułości ? Praktycznie nie ma możliwości regulacji czułości ultradźwięków w tym systemie A możliwe jest odłączanie pojedynczo czujek przewody biały i czerwony. Tak trzeba zrobić żeby wyłączyć ultradźwięki Odłączając brązowy odłączam również czujnik zbicia szyby(tak myślę:?:) Jeżeli wymieniać to na jakie? Na brązowym...
VCDS-em można sprawdzić czy silniczki ustawiające klapy regulacji temperatury od strony kierowcy i pasażera działają i czy osiągają swoje położenia krańcowe. Ale znając ten model jest zatkana nagrzewnica i bez rozebrania całego środka samochodu i jej wymiany się nie obejdzie
Tam nie ma potencjometru choć byłoby super , a do sterowania silnika nastawnika trzeba ogranicznika prądu , bo inaczej tylko dym zobaczy. Tam jest proc. i on steruje . Najprościej to chyba zasilić cały układ a PWM czy tam sygnał można podać na drivera silniczka i gitara . Nawet jeśli przepustnica się do końca to i tak chyba będzie to bez znaczenia ....
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
W dafie 105 jest hamulec wydechowy zwykła klapa która tłumi spaliny pomiędzy turbo a wydechem i hamulec MX w 95 był deb. Co do działania i montażu MX był przeważnie montowany do sam bez retardera ale także to było opcja. Do MX muszą być zachowane pewne warunki aby on działał tzn obroty silnika oraz prędkość na danym biegu. Jeżeli myślisz lub czujesz...
Uszkodzony silniczek klapy nastawczej temperatury V68 albo v71 nie jestem pewny...Przykro mi ale do demontazu deska
możesz zrobić dowolną metodą - zależy od ciebie z mojej strony sugeruję jednak zablokowanie klapy spiętrzającej i regulację bez kompensacji a w przyszłości zamontowanie siłownika blokującego klapę na gazie jeśli klapa luźno latająca to z kompensacją każda zmiana w układzie dolotu powietrza do silnika wymaga regulacji i tu również wybór metody zależy...
Ta klapa jest wg komputera sterowana przez silnik,tylko pytanie gdzie on jest?
albo regulacja klapy spiętrzającej.....
Witam. Nie mogę rozwiązać problemu z regulacją nawiewu i grzania, Laguna 2 przedlift. Od jakichś dwóch lat już mam problem z regulacją nawiewu i grzania, do tej pory pomagała bateria 9V lub zmiana panelu. Od niedawna klimatyzacja przestawała pracować powyżej 2 tys. obrotów i totalnie przestała działać regulacja kierunku nawiewu i temperatury. Tylko...
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Sprawdzę wieczorem i jutro dam znać pozdro. Dodano po 19 Witam kolegów sprawa wygląda tak wiązka elektryczna od klapy regulacji przepływu powietrza do sterownika silnika sprawdzona i samochód ma dalej doła brakuje mi pomysłów pozdrawiam
Mi chodzi tu bardziej o sposób działania. Nie działa mi w solar e klapą tylnego zsypu. Jest przy klapie silnik z potencjometrem. Silnik 24v, potencjometr na 3 kable 5v. Drugi potencjometr w kabinie. Nie mogę znaleźć który układ jest odpowiedzialny za płynną regulację klapy, i jak jest on połączony z potencjometrami. Zakładam, że łącze układ z potencjometrami...
przyciera się silnik regulacji kratek Prędzej masz uszkodzoną klapę. Nie dowiesz się dopóki sam tam nie zerkniesz, lub nie oddasz komuś kto się zna.
Witam mercedes ml w164 2007r klimatronik ciągle wieje gorące powietrze brak regulacji może ktoś poratuje schematem i położeniem silników regulujących klapy zwłaszcza te regulujące ciepło zimno ,może ktoś miał taki przypadek
teraz jestem pewien u mnie niema tego ekonomizera na zegarach.Co teraz zrobić? Dodano po 1 Ogranicznik zdemontowałem do regulacji samej klapy i tak też zdjęcie zrobiłem
A może by tak zajrzeć do klapy dopływu powietrza ? Potrafi się zacinać po zgaszeniu silnika i narobic zamieszania, do uniemożliwienia uruchomienia włącznie. Napisz też, ile czasu musisz kręcić zanim zapalisz ten silnik, bo jak 1,2 sek to nie ma o co walczyć. Pozdrawiam !
Odgrzeję temat, sytuacja identyczna-połamana klapa ciepłego powietrza,silniczek nie zatrzymuje się,brak regulacji... drugi panel i ... bez zmian!! przewody sprawdzone, silnik sprawny,mało prawdopodobne żeby drugi panel był identycznie uszkodzony... może ktoś przerabiał problem?? z góry dziękuję za podpowiedzi...
Nie ciśnienia, lecz nie jest wydajna/za wolno podaje. No ale kolega pisze że wąż do nagrzewnicy jest gorący, zostaje jeszcze klapa regulacji ciepło/zimno.
Klima nie ma nic do ciepłego powietrza. Jeżeli rurki od nagrzewnicy są ciepłe to nie działa klapa od regulacji temperatury. Jeszcze pytanie, jak nagrzejesz silnik na postoju to dmuchnie ciepłym choć przez chwilę ? jeżeli tak to nagrzewnica do płukania , jeżeli nie to problem z klapą tzn. z jej sterowaniem.
Jaką diagnistykę w 190 ? TD =prędkość obrotowa , zacisk cewki nr. 1 i 15 oraz masa. Ot cała diagnostyka. Rozdzielacz paliwa , klapa spietrzająca , regulacja położenia przepustnicy. Lewe powietrze i lub potencjometr klapy spiętrzającej.
Błędy sporadyczne od EGR i kolektora dolotowego. Na dzień dzisiejszy brak błędów w ECU. Ciśnienie sprężania równe na wszystkich cylindrach. Podmienione zawór regulacji ciśnienia i czujnik ciśnienia na szynach wtryskowych. Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia. Usunięte katalizatory. Przeprogramowany komputer silnika. Sprawdzone klapy w kolektorach dolotowych....
Po odpaleniu silnik ma niestabilne obroty gdy odchyli się przepustnice od krańcówki około 3000 tys. obr. gdy doda się więcej gazu silnik dusi się. Robiłem takie coś w zagazowanym ale rozdzielacz działał, wygięte było ramię klapy, pomogła regulacja i wymiana potencjometru klapy bo był przetarty.
Podaj zdj z parametrów silnika Przepływomierz Szyna Rails Korekty Agr lambda rozgrzany motor i zimny Spr klapę hamulca górskiego czy nie jest oberwana Regulacja zaworów Cisnienia paliwa Różnice cisnien Zapylenie dpf Odłącz rurę od tłumika i przejedź się Jaki rok auta Wartości powietrza w gramach
Podstawiłem drugi panel, dalej to samo. Natomiast zastanawiam się, czy tam ma być panel Behr a nie Denso. Jak byś mógł to odczytaj mi numer referencyjny z panelu klimy, no wiesz-96xxxxxx i czy masz Denso, Behr albo Valeo. Acha- w parametrach pozycja silnika rozdziału to ciągle 48% a klapy recylkulacji to 0%. Dodatkowo jak zdjąłem wtyczkę z silnika regulacji...
9A to mechaniczny wtrysk, ważna jest regulacja klapy spietrzającej, mozliwe że wtryskiwacz rozuchowy rosi.
silnik klapy regulacji temperatury silnik klapy silnik klapy nagrzewnicy
jazdy dziennej alpine kostki numer koloru lakieru
schematy simson drukarka epson l3150
Miele W627F – pralka wyłącza zasilanie po starcie, typowe usterki: grzałka, filtr EMI, Softtronic Yamaha R-N500 – niedziałające przyciski głośności w pilocie, reszta funkcji sprawna – czyszczenie i naprawa