Tak, przy odpalaniu i jak silnik jest zimny to może kopcić bialym dymem i nierowno pracować
Wg mnie po prostu to jest woda która zebrała się w silniku... Pamiętaj też że nawet nowy silnik będzie kopcił na biało jeśli jest zimno.
Jak odczepiłem przepływomierz powietrza to przestał kopcić Mam jeszcze jedno pytanie mam do wymiany wysprzeglik ale są dwa rodzaje może ktoś wie jakie tam idzie
Kłopot z rozruchem silnika w tym typie to mogą być niestety lejące wtryskiwacze. Co było powodem ich wymiany? Zresztą chyba najłatwiej je sprawdzić ponownie. Do tego można też zaliczyć pompę wtryskowa. Też będzie biały dym. Kolejna rzecz nie ubywa Ci płynu w zbiorniczku od chłodnicy? Na tę chwilę to za dużo nie wiadomych. Który to rocznik tego auta?...
Witam serdecznie. Od 3 miesięcy jestem posiadaczem opla Astry H 1.9cdti 2006r. 3 tygodnie temu wymieniłem świece żarowe w serwisie Opla. Wydaje mi się, że od tego czasu auto zaczęło kopcić na biało przy odpalaniu. Dodam jeszcze, że dym pokazuje się tylko w chwili startu na zimnym silniku po około 30 sekundach. Obecne temperatury w nocy to około -5 stopni.
To jest rura, która wchodzi do EGR 1.9 TDI BXE Seat Leon 2. Ktoś może mi powiedzieć, skąd ta woda? Jak przygazowałem tak dosyć mocno, to samochód zaczął kopcić na biało i z tej rury wywaliło wodę, i to jest czysta woda. Intercooler nowy, 0 dziur w dolocie, uszczelka pod głowicą też jest git, bo na zimnym z pod korka nie ma żadnych syków. Robiłem, czy...
A jaki tam masz w ogóle silnik?. Czuje że tobie pomorze tylko dobry pompiarz... W zeszłym tygodniu bawiłem sie przy moim silniku zaworami i pompą. Za nic nie chciał kopcić na biało, tylko na czarno. Jeśli masz białe obłoki na zimnym silniku to sie nie martw- to wina pogody. Jeśli dzieje się to na ciepłym... i mówisz że robili głowice to prucz ustawień...
Przepustnicę sprawdziłeś? W tym silniku (WJZ/WJY) nie ma przepustnicy. Apropos sprawdzania kolega wojtek_wita zamiast szukać przyczyny to zamierza sprawdzać luzy zaworowe. W ten sposób niebawem problem z odpalaniem sam się rozwiąże, po prostu przyjdzie wiosna :D ... zaczął strasznie kopcić białym dymem ... Przy temperaturach jakie mamy obecnie to każdy...
Jeszcze mnie zastanawia, dlaczego po zgaszeniu silnika działają wentylatory. Błędów żadnych nie ma. Silnik zimny, a klima wyłączona.
na chłodnicy w okolicy dolnego węża to włącznik wentylatora/ów, Ty musisz odłączyć czujnik 4pinowy ten do jest na króćcu wychodzącym z bloku silnika
Witam! Mam problem z suzuki silnik 4T, mianowicie silnik po remoncie po wymianie głowicy, Ciężko go odpalić jak już zapali to pochodzi z 5 min i strasznie kopci biały dym z tłumika. Tak jakby olej palił, nie wiem jaka przyczyna może być czy to normalne ze silnik tak kopci jak jest zimny.
Wahania napięcia wynoszą 0.5 volta ,podczas pracy silnika przy zgaszonym jest ok. Fachowiec powiedział że to nic nie szkodzi ale jest widoczne i żenujące . Mam jeszcze jeden problem z tym autem , po zapaleniu jadac jest ok ale gdy postoji okoł 5-10 minut na wolnych obrotach to zaczyna kopcić na biało tat strasznie że auta stają na poboczu co jest grane...
koledzy ogólnie rzecz biorąc to niebieski dym=olej, biały dym=płyn chłodniczy!! Trochę w życiu się zrobiło i widziało ale dymu z wody jeszcze nigdy - to tak OGÓLNIE rzecz biorąc :) wtrysk to czarny dym. Wtrysk drogi przyjaciulu jak leje to spalanie się spóźnia, im niższa temperatura komory tym bardziej (wolniejsze odparowanie). Widziałeś kiedyś kolor...
Witam mam problem z odpalaniem samochodu na ciepłym i zimnym silniku... Kręci i kręci a jak już załapie coś zaczyna się trząść cały silnik i nagle gaśnie... Jak już odpali i postoi chwile (10 min) auto osiągnie 90*C zaczyna lekko kopcić białym dymem oraz nie równo pracuje... Gdy załączę klimatyzacje coraz bardziej kopci... Gdy już wyjadę na drogę czasem...
Bo płynu chłodniczego było zbyt mało i załączał wentylator silnik miał wysoką temperaturę.
Witam. Jestem a właściwie byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 Avant 1,9 TDI 110 PS AFN. Mianowicie moje szczęście skończyło się, gdy wystąpiły problemami z autem. :( Od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem zimnego auta. Próbowałem krok po kroku rozwiązać problem. Niestety nie udał się:(. Pierwszą przyczyną był brak napięcia na świece, zacząłem...
Witam problem masz z głowicami Zetor na podróbkach nie będzie chodzić muszą być orginalne głowicę a nie zamienniki ja tak miałem z 1 cylindrem zalewa nie odpala kopci na biało napisz czy udało się po wymianie głowic 607153751smsa
silnik sprawdzałem kod acv ,czapkę ściągałem przy wymianie rozrządu i kompletnie zrobiona , gdyż podejrzewałem że może zawory stukają albo coś w głowicy, zawory, szklanki, prowadnice i uszczelniacze. wszystko zmienione i sprawdzone.Poza tym jak go przestawiłem vagiem na 0,55 to statyczny zegar pokazuje 0,37do 0,39. Gdy zegarem go ustawię na 0,55 to...
Problemem był źle ustawiony zapłon a ten silnik nie ma świecy.
Przed odpaleniem auta odkręć korek na chłodnicy, są bąbelki jak odpalisz silnik? Zapewne poleciała uszczelka pod głowicą, kopci na biało? Zwłaszcza jak zimny.
Nie da się zrobić góry bez ruszania dołu. To się mści. U ciebie widać że któryś z cylindrów jest zatarty. Musisz to zrobić natychmiast. Bo za chwilę turbosprężarki się pozbędziesz. Na razie pewnie wystarczy ten jeden. Odkręcić kolektor wydechowy i odsun go od silnika. Następnie uruchom zimny silnik. Najlepiej po paru godzinach postoju. Ten co kopci...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
...tylko skąd wiesz w jakim stanie kupisz "nowy" silnik? Sprawdź kompresję bo dymić to może przez puszczające uszczelniacze zaworów. Mój brał jakieś mniej niż 1l na 10 000 km, zimny kopcił na biało, ale nigdy na niebiesko, niebieski dym = silnik do remontu.
Kto wymieniał wtryskiwacze, ile kosztowała regeneracja, co jeszcze było robione? A mówiąc o diagnostyce mam na myśli diagnostykę komputerową na początek. Jest zimno więc zimny silnik przy takich temp jak dzisiaj bedzie kopcił na biało, to normalne, a przyczyn przerywania w tym silniku może być conajmniej kilkanaście.
Witam, kilka lat temu odkupiłem stary traktorek od sąsiada z silnikiem b&s 8hp. Problem polega na tym ze strasznie kopci na biało jak zimny i ciepły. Co godzinę pracy muszę dolać oleju. Silnik mało-wiele odpala dobrze i chodzi ok. Sąsiad mówił że silnik ma wstawiona tuleje. Moje pytanie, chciałbym sprawdzić jego ciśnienie czy to wina tylko uszczelnienia...
Witam.Mam kłopot z Laguną 3 2.0dci.Mianowicie auto po odpaleniu na zimnym silniku kopci przez kilkanaście sekund na biało siwo i delikatnie faluje na obrotach,po chwili kopcenie ustaje.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu kopcenia niema.Problem jest tylko gdy silnik jest zimny.Dodam że nie zaobserwowałem żeby ubywało oleju.
Witam mam podobny problem posiadam fiata ducato 2.8 idtd moj problem polega na tym ze ciepły czy zimny kopci na biało wtryski sprawdzone sa ok.Dodam jeszcze ze w samochodzie dzis wykapał wszystki olej z silnika i jest ulany caly silnik skad moze lac sie ten olej dziekuje i prosze o pomoc
Witam. Mam poważny problem. wczoraj wymieniłem uszczelkę pod głowicą w Oplu Vectra 1.7 D i objawy są następujące gdy odpaliłem zimny silnik zaczął strasznie kopcić na biało i chodzi na 3 cylindrach, po rozgrzaniu silnik pracuje normalnie tylko ma straszny problem z wkręceniem się na obroty i jest bardzo duży ubytek mocy. proszę o pomoc i za wszelką...
Witam mam cały czas problem którego nie mogę rozwiązać a mianowicie mój Passat 1,9 tdi 101 km gdy silnik jest zimny kopci na biało i nie równo pracuje gdy sie trochę rozgrzeje to wszystko jest ok. W vagu wyskakuje mi błąd 16686 - cylinder 2, wypadnięcie zapłonu, parametry w grupie 13 to cylinder 1,3 i 4 w normie natomiast 2 ma wartość 2,99 i stoi, w...
co do tego dymienia, to musi brac olej jak silnik zimny to na niebiesko a jak się rozgrzeje to biało.
Ciekaw jestem, czy ma to związek z dymieniem na biało. Z tego co widzę, stację z Carrefoura raz w miesiącu zaopatrują. Jutro zaleję 10L na Shellu i zaleję PB98. Zobaczymy co się stanie. Płyn mi nie znika, nawet grama oleju w nim nie ma. Nie przybywa też. Temperatura silnika w normie, obroty, odpalanie, moc i inne. Olej w silniku czysty, korek bez masła...
Podaj chociaż dawkę paliwa, oraz korekcje rownomiernej pracy silnika, tevparametry na zimno i ciepło poproszę. Czy auto ma Dpf?
Opisz dokładnie: - Kiedy się pojawia dym (ciepły czy zimny silnik)? - Czy ubywa płynu chłodzącego? - Czy były wymieniane oringi na pompowtryskiwaczch?
Jak kopci zimny silnik? Na bogatej mieszance? Pan od laptopów niech się zajmie nimi...
Masz zły kąt wtrysku. To typowy objaw (nierówna praca-przerywanie i biały dym) Sprawdź czy po wyciągnięciu bezpiecznika korektora kąta wtrysku zimnego silnika następuje poprawa i zniknięcie kopcenia na biało. U mnie jest to F13.
Grzeją albo nie grzeją. Zależy w jakim stanie jest aku to się ich używa lub nie. Jak kiepski to opalarką lepiej kolektor zagrzać. Powietrze w nim jest gorące i silnik pali od pierwszego cylindra który go wciągnie. Skoro zimny nie pali a kopci na biało, sam dym śmierdzi paliwem to słabe ciśnienie sprężania. Wtryskiwacze ustawiał więc nie wchodzą w grę.
Ostatnio mam taki problem, że mój samochód jak silnik jest zimny, to kopci bardzo mocno na biało i pomimo trzymania gazu w podłodze nie reaguje i zaczyna szarpać silnikiem i gaśnie. Po 5-6 próbach odpalania i trzymania gazu zaczyna pracować w miarę normalnie i mniej dymi. Gdy silnik nagrzeje się do 90 stopni, wszystko jest ok (czasami brakuje mu mocy)....
Mam jeszcze takie pytanie jako że jest dość zimno -15 auto trochu kopci na biało. sprawdzałem u kolegi w vagu wtryski i chyba stosunek 3 do 4 był ponad 1 po czym(zimny silnik) spadł do poprawnej wartości. Dodam że mój tata ma golfa afn tylko że stoi w garażu i wogólę prawie nie kopci. oczywiście po przejechaniu np 1km kopcenie ustaje
Jeżeli jak rozumiem jakiś mechanik sprawdził ci silnik i określił "motor-trup" to niestety od tego bym zaczą, iż jak tak jest to sprawdzić to u jakiegoś innego fachowca,wszystkie logi na vag-u,ocena,pomiary itd. . Ile to auto ma przejechane na blacie, a rzeczywiście ? Niestety ale przebiegi tych diesel-ów są raczej duże i jak masz po kolei inwestować...
Witam wszystkich forumowiczów.Mam spory problem ze swoim paskiem i zanim się zabiorę do naprawy może ktoś coś doradzi lub podpowie.Więc jest tak: zmieniłem uszczelkę pod głowicą 4 tysiące km temu,wszystko jest ok.Nie bierze ani grama oleju,temperatura normalna,płynu chłodniczego nie ubywa.A problem mam taki,że od jakichś dwóch tygodni jak jest zimny...
no ale cos sie musi dac zrobic bez przesady kopci na biało przez chwile i chodzi nie równo dokładnie a potem pali na dotyk juz
witam ponownie silnik w passacie gada tylko ma jakis dziwny metaliczny dzwiek jak sie nagrzeje jak jest zimny praca jest jaknajbardziej ok. co to moze byc ma ktos jakies sugestie
Witam piszę kolejną rzecz którą zauważyłem dziś rano na zimnym silniku samochód na wolnych obrotach kopcił na biało a jak zwiększyło się obroty do 4-5 tys kopcił dość dużo na biało, płyn z chłodnicy nie ubywa ani olej również. W rurze jak wsadziłem palec czuć krople wody na palcu.
Silnik po 5 godzinach nie jest taki zimny jak po nocy. Jak by ci się cofało to by nie dymiła na biało :!: :!:
Passat B6 2.0 TDI BKP 143 KM. Po wymianie rozrządu i filtra paliwa. Teraz po odpaleniu przez jakieś 20-30 sekund trzęsie, rzuca autem i wylatuje biały dym z rury, później jest OK. Kopcił już przed wymianą, ale nie trząsł się po odpaleniu. https://filmy.elektroda.pl/84_1742060798... Teraz też wycieka paliwo spod tych starych zacisków na przewodach....
Witam Jaką masz końcówkę tłumika ? nie jest przypadkiem zadarta do góry i nienalewań ci się tam wody i wyparowuje. Jeśli nie ubywa ci płynu chłodniczego to tylko to przychodzi mi do głowy. Jeśli było by coś nie tak z pompą lub turbinom kopciłby na siwo, olej na niebiesko, Pozostaje tyko spalanie płynu chłodniczego lub woda w wydechu. Nie jestem mechanikiem...
Witam mam taki problem , moje auto po dodaniu gazu reaguje bardzo dziwnie przy 2500 tys zaczyna przerywać i trzasc silnikiem a z tylu kłęby białego dymu , pali na dotyk ciepły i zimny , gy przestawilem kat wtrysku przestał kopcic , ale brakowało mu mocy , jednak gdy kat jest prawidłowy kopci na biało , po podłączeniu komputera pokazywało błąd kata wtrysku...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Nieszczelny tłumik nie ma nic do tego czy silnik kopci. Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia by wykluczyć uszczelkę pod głowicą. Z reguły jest tak ; jeśli dymi na biało to albo para wodna - jak na dworze zimno , albo płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Jak dym niebieski - to spala olej - pierwsza podejrzana turbina. Jak dymi...
Witam. Mam pewien problem z golfem 1.6 16v ponieważ dymi mi na biało z wydechu i obojętnie czy silnik zimny czy rozgrzany to dymi białymi spalinami, a jak przygazuje to za samochodem jest łuna białego dymu. Silnik jest po kompletnej regeneracji głowicy, ma nową uszczelke i zestaw rozrządu. Nie widać żeby mi pobierał płyn ze zbiorniczka czyli uszczelką...
Witam Wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z moim sharanem. Problem polega na tym, że jak jest zimny ( postoi całą noc ) podczas odpalania kopci na biało i silnik przebiera jak nie wiem. Zauważyłem również gdy się przekręci kluczyk to czujnik od temperatury od razu wskakuje na 90 stopni ( przy zimnym silniku ). Chwilowo również turbina reaguje...
Cześć Kupiłem całą Fronterę na części i chce silnik z tej przełożyć do swojej 2.0. Zanim wyciągnę silnik chce zrobić to co go boli, żeby już pewny włożyć do auta. Zimny odpala od strzała, potrafi odpalić i zgasnąć, po przegazowaniu kupa białego dymu z rury i silnik zaczyna równo pracować. Kopci na jasno, spaliny są strasznie gryzące. Bardzo twardo pracuje...
Witam serdecznie, od dłuższego czasu moje Komatsu WB 97R nie odpala (rocznik 2006, silnik Iveco) wymieniony filtr paliwa i pompa paliwa. Na początku problem był z zimnym silnikiem, potem odpalał na dotyk bez problemu, nawet po 6h stania. Teraz koparka w ogóle nie odpala, kręci silnik kopci białym dymem i to na tyle. Wcześniej też kopciła przy odpalaniu...
Faktycznie, przy uszkodzonej/ych świecach kopciłby tylko chwilę po odpaleniu ale skoro kopci przez 2 kilometry to jest to dość ciekawy przypadek - zwłaszcza, że sterownik silnika nie pokazał żadnych błędów - można byłoby przypuszczać, że silnikowi brakuje powietrza do spalenia ropy z powodu zacinającej się klapy gaszącej ale u Ciebie jest ona sterowana...
No i słusznie.Właśnie skończyłem vectrę b 1,7 isuzu.Najpierw kopcił na biało a potem zdechł na dobre.Wymontowałem filtr paliwa a tam 90 procent wody,spuściłem paliwo ze zbiornika,resztki wybrałem odsysarką i po zalaniu nowego i przepaleniu 15 minut problem dymienia zniknął.Nie mówię że i tu tak jest ale kto wie?Warto sprawdzić.
Problem może także leżeć po stronie immobilisera, choć nie wszystkie egzemplarze go posiadają, wkład jest w kluczyku a cewka indukcyjna wygląda jak pierścien i jest zamontowana na stacyjce, podpięta wtyczka z trzema lub dwoma pinami, zależy, może być tak że wsadzasz kluczyk i z byt szybko prubujesz uruchomić silnik, należy wlączyć zapłon i poczekać...
Cześć, Kupiłem ładowarkę z silnikiem Deutz D2011 l04w. Silnik ma problem z uruchomieniem czy zimny czy ciepły jest tak samo z tym że po odpaleniu z plaka na zimnym kopci na biało przez ok. 30sekund później już wcale nie dymi ale chodzi troche jak stary golf. Ciepły też musi otrzymać minimalnie plaka i pali od strzała. Dziwnie wysokie są obroty jałowe...
Widzę, że mamy klika kwestii spornych, pozwolę sobie zacytować kolegę nodzy: A przy takim uszkodzeniu czujnika powinien przy każdym odpaleniu robić taki numer a nie tylko na zimnym silniku. Świece w tym aucie grzeją dłużej niż świeci się kontrolka a przy takiej temp jak jest teraz i grzejących świecach niema bata żeby nie odpalił większej dawki paliwa,...
Witam. Mam Vectre 2,0 DTI początkowo na zimnym silniku kopciła na biało po rozgrzaniu kopcenie ustawało, teraz już i na rozgrzanym silniku tak kopci ze zostawia za sobą chmurę dymu :( . tylny zderzak i klapa bagażnika sa w oleju :( , z silnika ubyło dużo oleju , byłem u mechanika i on rozkręcił węże do turbiny gdzie wszystko było zaolejone i on uważa...
Witam Posiadam samochód od prawie roku sprawia dużo problemów a m.in. zaczęło się od tego, że nie chciał odpalać, gdy odpalił i był przełączony na gaz to szybko gasł. Doszedł również problem ogrzewania, mechanik wymienił chłodnicę i naprawił rozrusznik, samochód 3 tygodnie spisywał sie bez zarzutu a dziś wrócił problem ogrzewania, nawiew działa ale...
Witam, Mam problem z silnikiem 2.0 TDI 170 wersja z układem common rail, mianowicie na biegu jałowym kłęby dymu biały/lekko szary, nie ma różnicy czy silnik ciepły czy zimny, każdorazowo przy odpalaniu chmura dymu, gdy tylko zacznę jechać problem znika, samochód nie kopci na żaden kolor itp. Brak typowych objawów upg EGR zaślepiony również zaślepiona...
Witam . Jestem posiadaczem Audi A3 8L 1.9 TDI 90 km. Problem jest taki że przy odpalaniu , na zimnym silniku kopci na biało. Zapach raczej niespalonego paliwa (chociaż mogę się mylić). Wcześniej był problem ze świecami. Wszystkie są sprawne , sprawdzałem. Tylko nie grzeja. Jeśli odepne czujnik od temperatury wody , to grzeją normalnie. Jeśli podepnę...
Po dzisiejszych próbach sprawdzenia kompresji miernikiem domowej roboty (ze starego wtrysku, niestety się nie udało, gdzieś uciekała), na uciekającej na monomerze było jakieś 5 kg/cm². Po próbie odpalenia korbą, zrobiłem dwa trzy obroty na zamkniętym odprężniku i nic, użyłem rozrusznika 5 obrotów, zaskoczył jednak skakał po obrotach jeden zaskoczony...
Mam taką sytuacje w tym silniku i nie wiem od czego zacząć, brak błędów korekcje jak i inne parametry silnika dokładniejsze nie są mi znane bo mam prosty interfejs do tego. Silnik jak zimny pali na dotyk i ładnie pracuje ma moc nie kopci zachowanie poprawne ale jak tylko przekroczy magiczne 60stC rozgrzeje się zaczynają się cyrki silnik przebiera i...
Witam Niestety. Silnik w moim samochodzie- delikatnie mówiąc- nie jest w najlepszej kondycji. Co ciekawe - rok temu przeszedł remont, który zleciłem "podobno" dobremu mechanikowi. Zostały wymienione pierścienie, uszczelniacze zaworowe, gniazda zaworowe. Głowica została splanowana, a wszystkie uszczelki wymienione- PODOBNO. Po tej naprawie, samochód...
Niestety nie mam zielonego pojęcia dlaczego ten mechanik mnie gdziekolwiek wysyła. Wczesniej nie kopcił aż do wizyty u niego. Najbardziej kopci podczas ruszania. Podczas jazdy kopci mniej a czasami w ogóle. Lecz jeżeli nie kopci przez pewien moment to np po ruszaniu ze skrzyżowania jest za mną biała chmura jak bym normalnie dieslem jechał ;/ Spaliny...
Witam wszystkich forumowiczów. Nie znalazłem odpowiedzi w podobnych tematach więc zakładam nowy. Od około pół roku borykam się z problemem w moim Passacie (B6 2.0 Tdi CR 140km). Problem polega na nadmiernym kopceniu i wysokim spalaniu w granicach 12 litrów w cyklu mieszanym 40%miasto 60% trasa jazda spokojna. Z rury wydobywa sie biało szary bardzo gryzący...
Pozwólcie koledzy że trochę się rozpiszę ale moim zdaniem temat jest tak zawiły że trzeba opisać go bardzo dokładnie aby po jakimś szczególe ktoś z Was mógł wykluczyć swoją usterkę. Miesiąc temu kupiłem Astre II 1.7 DTI z silnikiem Y17DT. Na miejscu nie było możliwości sprawdzenia stanu oleju bo właściciel przyjechał akurat z myjni a wiecie jak długo...
Witam. Mam sobie takie Stilo z silnikiem 1.4 16v, przebieg 240 tysięcy. Ogólnie te silniki mają opinię że chleją olej jak porąbane, ale 750ml na tysiąc km to chyba przesada nawet przy tym przebiegu. Jest trochę wyciek prawdopodobnie z uszczelniacza wału od strony sprzęgła, ale wątpię by wylatywało tamtędy więcej jak 100ml na tysiąc km. Sprzedać czy...
Dzień dobry, W swoim samochodzie marki VOLVO V50 2.0D z 2006r. (zamontowany DPF) z przebiegiem ok. 307 tys. km posiadam problem z dymieniem na szaro/biało i wysokim spalaniem. Ten problem występuje tylko, gdy silnik osiągnie temperaturę około 70°C. Samochód odpala normalnie, zarówno na zimnym, jak i na ciepłym silniku. Nie puszcza "bączka" przy odpalaniu...
Witam. Byłem szczęśliwym posiadaczem Bory 1.9 TDi 136 KM do czasu. Nie dawno odebrałem samochód od mechanika. Wymieniane było: - Popychacz hydrauliczny. - Panewka wałka rozrządu. - Wałek rozrządu. - Uszczelka Dekla zaworów. - Simering wałka. - simering wałka. korb/roz. - KPL. Uszcz. Pompo-wtrysk - Wymiana wałka rozrządu, Panewek, Pop.. - Wymiana oleju...
Witam temat podobny do mojego więc o coś zapytam bmw e46 320d 136 KM 1999r na zimnym pali od strzała na gorącym również po 30 minutach stania auto kreci kreci i odpali po minucie kręcenia(albo za pierwszym strzałem jak psiknie się troszkę plaka) akumulator założyłem od 2.2 dti z signum roczny 84Ah i minutka i zapali. Podczas jazdy brak efektów ubocznych(nie...
Będę wymieniał płyn chłodniczy w sejtku dziewięćsetce, wraz z wymianą termostatu. Niestety auto jest trochę zapuszczone, mój ojciec kupił go trzy lata temu (rocznik auta 2002, przebieg 90 tysięcy, obecnie ponad 100) i od tej pory wymienił tylko olej silnikowy z filtrem. Mimo że auto miało kilku właścicieli i bliższa historia jest nieznana, jest w całkiem...
Witam. Mam kilka niewiadomych to może ktoś mi rozjaśni a przy okazji kumuś kiedyś będzie prościej znaleźć coś bo będzie już tutaj napisane. Chodzi o ustawienie kąta wtrysku we władymircu. Przeczytałem ten temat i całą resztę dostępną w internecie. Wydaje mi się, że wszystko robię dobrze ale nie ma spodziewanego dobrego efektu. Byłem zmuszony wymienić...
Witam , to jest mój pierwszy post i proszę o wyrozumiałość . Mam VW Golfa 3 z silnikiem 1.9 D rocznik 1995 . Problem jest bardzo dziwny . Auto pali czy zimny czy ciepły w ułamku sekundy bez problemu . Nie kopci na czarno wg , lekko czasami na biało . Nie bierze oleju ani płynu z chłodnicy . Spalanie około 7.5 L/100km . Mrozy mu nie są straszne . Problem...
Witam. Mam problem z moim Mondeo. Przekopałem prawie cały internet i odwiedziłem wielu mechaników, niestety nie znalazłem nic co rozwiązuje mój problem. Może od początku... Kupiłem samochód dwa lata temu. Mondeo 2.0 Tddi 115KM. Chciałem uniknąć problemów z układem cr jednak... wjeździłem się w auto, z dołu słaby, po przekroczeniu 2 tysięcy obrotów auto...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
kopcić biały zimny silnik kopcić silnik biały biały kopcić
podświetlenie łącznika mechanizm delonghi półprzewodnikowy czujnik temperatura
generator ozonu generator ozonu
Woda na dolnej półce zamrażalnika Liebherr - przyczyny i rozwiązania DeLonghi ESAM5500 - Suche fusy i mielenie kawy