Witam Tak jak w tytule mam problem z wysokimi obrotami w VW Vento 93r silnik 1.8 90KM kod silnika ABS. Problem pojawił się podczas pierwszych przymrozków. Silnik po uruchomieniu gdy jest zimny ma około 2000obr, obroty powoli rosną tak do około 3500obr. Obroty na poziomie około 3500obr utzymują...
witam mam problem ze swoim vento. a wiec mam go juz trzy lata jest w benzycie /lpg brc . odjkies miesiac teu miałem problem z obrotami które skakały do 1,5 tys na benzynie i do 2 na gazie. wyieniłem silnik krokowy obroty przestały skakac al za to ciezko odpala na zimnym obroty wolne sa na wys ok...
To nie jest silnik krokowy. W środku jest silnik elektryczny prądu stałego i czujnik dotknięcia zderzaka przepustnicy. Nastawnik jest sterowany przez kalkulator zależnie od temperatury silnika. Kalkulator steruje wysunięciem trzpienia poprzez element wykonawczy jakim jest silnik elektryczny,...
Witam posiadam auto vento 1.8 GT 92' mam poważny problem auto zaczeło dużo palić czuć benzyne jakby nie spalał do końca przy tym brakło mu mocy i strasznie się dusi ja mu w gaz a on nie idzie. Wymieniłem silnik krokowy bo obroty wariowały chodzi teraz w miarę równo ale nie ma kopa a pod...
witam mam pare pytań: 1) nie wiem czemu jak dodaje gazu to najpierw go przydusi a potem dostaje kopa 2)założyłem nową pompe paliwa,fitr paliwa ,kopułke,przewody wysokiego napięcia,silnik krokowy iuszczelke między kolektorem a przepustnicą no inową sonde lambde i za dużo to nie zmieniło 3)po...
W pierszej kolejnosci zabral bym sie za mieszalnik(nieodpowiednia srednica skutkuje wlasnie wielkim spalaniem oraz problem jest w momencie gwaltownego przyspieszania) mimo iz podczas regulacji na postoju (silnik nieobciazony) regulacja przebiega pomyslnie-dzialaja prawidlowo odczyty z sondy i prawidlowo...
Witam sprawdz jak zachowuje sie silnik krokowy wolnych obrotow jezeli go wypniesz silnik powinien zgasnac
tak sprawdzałem najdziwniejsze jest to ze pompka raz działa raz nie zastanawiałem sie czy nie zrobić jej oddzielnego zasilania i czy mogę podłączyć normalny prąd z akumulatora bez żadnych przekaźników bo z tego co wiem to przekaźnik wyłącza pompkę gdy ta nabije odpowiednie ciśnienie...
wygląda jakby sama wskazówka była przesunięta na ośce. jeśli to nie silnik krokowy, który ma autokalibrację to wystarczy przesunąć wskazówkę.
Dopiero jak pojmiesz że tam nie ma silnika krokowego można coś dalej myśleć. A to że masz LPG to oczywiste inaczej nie było by takiego problemu.
vw vento z 2-litrowym silnikiem nieznam kodu silnika ale jeszcze na tyej starej przepływce z klapką , a problem jest następujący obroty skaczą mu bardzo wysoko czyli tak do 3500 po lekkim naciśnięciu gazu spadają do normy i po chwili to samo wymieniłem przepływke ,silniczek krokowy ,sprawdziłem...
Jaki system wtrysku jest zamontowany w twoim silniku.Teoretycznie powinien być Digifant (to tam niema silnika krokowego tylko zawór dodatkowego powietrza). Teoretycznie winę za taki stan rzeczy może ponosić czujnik temperatury silnika lub fałszywe powietrze.
Witam Mam problem z samochodem silnik 1.6 ABU benzyna 93 r .Problem mój jest następujący jak odpalę silnik jest wszystko dobrze obroty trzymają się w granicy 900 – 1000 ale jak tylko nacisnę na gaz trochę prze gazuje go zaczynają się problemy nie chce wchodzić na obroty a po naciskaniu...
Brak mi już sił do tego silnika, Co wymieniłem: - Przepływomierz powietrza - Przepustnicę - Silnik krokowy - Odmę powietrza - Czujnik temperatury czieczy chłodzącej - Komputer i cały czas auto ma za wysokie obroty jak odpalam na zimnym to obroty wywala na 2000 potem po chwili spadają...
a Sprawdzałeś silnik krokowy ??? gdy to się dzieje pojawia sie jakiś błąd??
Praca na benzynie i na gazie wygląda mniej więcej tak samo. Jeśli chodzi o świece to mam trzy elektrodowe i ich końce (w okolicy elektrody) są koloru jasnej kawy z mlekiem co według mnie jest objawem dobrego spalania. Wczoraj zmieniłem silniczek krokowy. Jak przyszedłem rano i przekręciłem...
generalnie na wolnych jest źle ale czuć przerywaną/nierówną pracę silnika w trakcie jazdy. Odczuwam takie jakby szarpnięcia.. Zastosuję się do waszych rad i sprawdzę wszystkie elementy o których napisaliście koledzy, mam nadzieję że chodzi tylko o zabrudzenie... A orientuje się ktoś...
Witam. Mam małe problemy z wyregulowaniem instalacji LPG. Dane auta i instalacji to: VW Vento 1,8 ABS monowtrysk, automat, instalacja BingoS, parownik Tomasetto 140HP, parownik zregenerowany, filtry i świece wymienione, kable WN sprawne, na benzynie chodzi poprawnie, sonda lambda sprawna,podstawa...
aku był odłączany na 2 dni nawet i nie podziałało. Błędy były odczytywane ze 3 razy i kasowane nawet jak nic nie było. W Vagu lambda trzyma się w połowie zakresu więc pracuje. Gaz tam był 2 gen z silniczkiem krokowym ale silniczek się zepsuł więc reguluje się śrubą także sonda nie...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie...
Problem z poprawna regulacja Mam silnik ADZ 1,8 90KM to jest prawie to samo co ABS (w VW VENTO) instalacja gazowa z BINGO-M z Lovato Auto chodziło źle już od kupna... (na gazie) widać efekt dziury... Przy przyspieszaniu mu brakuje chwila przerwy i dopiero po chwili dostaje szczała, tak samo...
Dzięki za odpowiedź. Nie zamierzam grzać tranzystora. Grzałką miało być to "urządzenie". Może opiszę trochę dokładniej. Jeden port uC steruje grzałką (5V) - grzałka usb pobierająca 500 mA (jeszcze jej wnętrzności nie oglądałem, może jeśli nie będzie zasilana z usb limit 500mA...