Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Nie musi byc zimowe. Wystarczy antydepresatora dolać. Ale wygląda na zamarznięte paliwo. W baku pewnie kisiel. Musisz przeczyścić zbiornik, przewody i odpowietrzyć. Nalać swieże paliwo i musi odpalić,
Witajcie. Mam taki problemik. Auto na zimnym silnikuchodzi ładnie obroty - +10 na gazie też jest ok. Ale jak silnik się nagrzeje zaczyna kuleć na 1 cylinder na benzynie. Na gazie jest ok. Wtrysk zmieniony na nowy. Błąd w diagboxie P0201. Czasem też potrafi zapalić się błąd ESP jak kuleje. Ktoś coś podpowie. Pozdrawiam
Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
Gaśnie zaraz po odpaleniu, święce mi działają . Udaje mi się odpalić tylko wtedy gdy rozrusznik pochodzi dłużej i jak dodam gazu. Czasem jak dodam gazu po odpaleniu to silnik zaczyna mi kuleć czyli dostaje głupich obrotów lecz po około 30 s silnik zaczyna chodzić normalnie.
Jeśli błąd stały pompy i silnik kuleje to pompa elektrycznie bądź mechanicznie uszkodzona, jeśli błąd nieaktywny może być powietrze w układzie paliwa.
Nastawniki sprawdzony styki prądowe na stojąc sprawne. Zmierzone napięcie na samym przyłączu silnika dochodzą wszystkie e fazy 400v. Styki nastawnika od strony skracanych opór również sprawdzone. Tylko jak suwnica będzie zachowywała się przy przerwie w obwodzie samych oporach. Wydaje mi się że silnik powinien kuleć. Nie mam zbyt wiele doświadczenia...
Witam ponownie ,wczoraj wyciągnąłem całą wiązkę kabli do sterowania silnika całą rozłożyłem na warsztacie rozwinąłem cały oplot tych kabli przelutowałem wszystkie masy styki i inne połączenia, które nie wymagały lutowania bo wyglądały na zdrowe , ale nie! zrobiłem to dla zasady .żeby nie było się czego czepiać , przepaczyłem miernikiem przejścia po...
Witam, Mam problem z moim Oplem. Problem : - silnik odpala bez problemów, zimny pracuje równo, dopiero po rozgrzaniu silnik zaczyna kuleć tj zaczyna nim szarpać jakby pracował na 3 garach ( nie gaśnie). Problem jest tylko na wolnych obrotach ( biegu jałowym ), podczas ruszania samochód reaguje normalnie. Zauważyłem również, że jak załączę klimatyzację...
"Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności" Nie pomijaj układu wydechowego, nieszczelność układu szczególnie przed pierwszą sondą może skutkować na skutek pulsacji ciśnienia"podsysaniem" powietrza do układu wydechowego. Pojawia się dodatkowy tlen w spalinach, układ to wykrywa, zwiększa podawanie paliwa i silnik zaczyna kuleć. Mieszanka...
Podejrzany jest 3 wtryskiwacz. Na ciepłym silniku odpinam 3 wtryski zaczyna kuleć i gaśnie. Na 3 wtryskiwaczu po odpięciu nie kuleje nie ma żadnej zmiany i gaśnie.. Dolany dodatego valvolin i czekamy.
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
Przepustnica próbuje wysterować obroty (silnik zaczyna kuleć a przepustnica automatycznie pulsacyjnie otwiera tą klapkę) czyli przepustnica sprawna?? Zobcze co i jak z przepływomierzem ale po weekendzie w pn lub wt pojadę na Vaga ;)
Po prostu masz za dużą dawkę gazu na biegu jałowym przez zbyt mocno rozkręcony kanał obejściowy. Delikatnie wkręcaj bypass (to ta wystająca śruba) do momentu aż silnik przestanie kuleć. Pozdrawiam.
Silnik kuleje na jeden tłok! po chwili łapie 2 i wkręca sie na obroty. Za bardzo nie widać ale chyba sadzi białym dymem- nie spalona mieszanka czyli za słaba kompresja na jednym garnku..... Kompresja do zmierzenia, może zawory puszczają a jak nie to pierścienie ;p
Jeśli byłoby coś z rozdzielaczem w kwestii mechanicznej, silnik kulałby przy dowolnych obrotach bez względu na jego rozgrzanie czy też nie. Więc palec rozdzielacza wykluczyłbym, chyba że ma przebicie, wtedy też niestety kopułka do wymiany. Zacznij od przewodów WN, przeczyszczenia świec. Potem ewentualnie kopułka. Życzę udanych napraw.
Hejka mam mozna powiedziec ze podobny problem tylko że moj golfik odpala bez problemu ale gdy silnik popracuje jakas minute zaczynaja spadac obroty silnik zaczyna "kuleć" i po chwili gasnie. Zauwazylem ze jak on zaczyna "kuleć" a ja odepne czujnik ssania to obroty sie wyrownoja i auto pracuje poprawnie .Prosze o POMOC
Piszesz ,ze zaraz po odpaleniu auto pracuje normalnie,dopiero po kilkudziesięciu sek zaczyna kuleć.Przeważnie zaraz po uruchomieniu samochód pracuje na stałej wartości lambda,dopiero po ok 30 ,50 sek zaczyna sie regulacja-zły skład mieszanki lub uwalona sonda.
Nie zdołali sprawdzić wtrysków i cylindrów przez tą nierówną pracę,pompa daje 17,8 więc ok i faktycznie jest błąd EDC , scania była z tego co powiedział sprzedawca zapowietrzona po dolaniu paliwa zrobiła około 6 km spróbuję ją jeszcze odpowietrzyć wymienić filtr paliwa może w tym przyczyna? jakie są obiawy tego uszkodzonego zaworu?? tylko świecąca lampka...
silnik nie ma tyle mocy co powinien. jak zaczołem odłączać kable zaplonowe to na dwóch cylindrach nie zauważyłem różnicy. co to moze być
Samego wtryskiwacza nie sprawdzałem , ale z ecu czasami nie wychodzi sygnał sterujący . Wtedy silnik zaczyna kuleć , a czas wtrysku na czwartym cylindrze wynosi 0ms . Wymieniłem świece , cewki i przewody WN bo myślałem , że to zapłon , ale teraz widzę że problem jest z podaniem paliwa. Zasilanie na tym wtrysku jest . Ponadto czasami problem nie występuje...
Witam, moja prywatną metodą trochę" amatorską " jest w nocy przy odpalonym silniku używając opakowania po jakimś płynie do okien itp. uzupełniam wodę i robię mgiełkę nad silnikiem - jeżeli pojawi się iskrzenie (przebicia) i silnik zacznie kuleć to wiem że czas na przewody nadszedł :) Pozdrawiam
Teoria której jestem zwolennikiem, zawór regulacyjny w pompie olejowej regulujący ciśnienie smarowania zaczyna szwankować i na zimnym silniku ciśnienie oleju jest tak duże że regulatory zaworów powodują niedomykanie co za tym idzie spadek sprężania i silnik zaczyna kuleć.
Mam problem z wtryskami-jak uruchamia się wentylator chłodnicy to obroty spadają i silnik zaczyna kuleć prawdopodobnie przez uszkodzony wtrysk/wtryski. Jeśli lekko ruszę z miejsca obroty lekko podnoszą się bez dodawania gazu (np z górki) i wtedy jest ok. Jest jakiś sposób żeby oszukać sterownik i żeby widział cały czas tą prędkość np 5km/h? Samochód...
Kompresja sprawdzona, zawory wczoraj dwa razy sprawdzane. Pracują normalnie Luzy 0,3 i 0,5 wg tabliczki. Sprawdzam tak że na pracującym silniku luzuję rurkę od wtrysku. Na tym co nie pracuje po poluzowaniu nie zmienia się praca silnika. A jak poluzuje któryś z pozostałych zaczyna jeszcze bardziej kuleć.
Co to za okazja, jak silnik kuleje? W dodatku zarówno samochód, jak i silnik to wyjątkowy niewypał.
wieczorem zobacz czy dyskoteki nie ma na kablach, albo spryskaj wodą i jak zacznie kuleć silnik to jest przyczyna.....do wymiany wn
Tak mi się wydawało, że ten "siłownik" to amortyzator, bo bez niego jak się gwałtownie puści gaz to trochę szarpie :) Sprawdziłem ten przyspieszacz - odpaliłem silnik i szybko pobiegłem pod maskę wyłączyć przyspieszacz - silnik zaczął kuleć i zgasł, czyli przyspieszacz działa!! Wcześniej nie zauważałem różnicy w pracy silnika, bo czekałem najpierw chwilę...
Witam Mam problem z wyżej wymienionym pojazdem rocznik 1998. Auto nie pali na 3-cim cylindrze zamieniałem cewki miejscami zamieniałem świece i ciągle brak reakcji na tym cylindrze Ciśnienie sprężania 14 Dodam że świeca na tym cylindrze jest mokra. Może ktoś spotkał się z takim problemem .( podejrzewam uszkodzony wtrysk - tylko demontaż lekko problematyczny...
witam moje clio 1,9 D też tak paliło na początku przy zapalaniu po kilku tygodniach zaczynał szarpać w czasie jazdy a po miesiącu pracował tak non stop zapalała się kontrolka awarii ukł. wtryskowego i samochód kopcił przy tym sa siwo(samochód jest z 98 i ma 68 tyś).byłem u wielu speców sprawdzono wtryski , świece komputer i nic. dalej tak chodzi.polecono...
Wpierw poszukalbym lepszego warsztatu z komputerem, gazownika tez bym zmienil. Znaczne wachania napiecia sondy lambda na biegu jalowym przy zasilaniu gazowym oznaczaja niestabilny i nie prawidlowy sklad mieszaniki, czyli komputer i uklad zasilania gazem nie radza sobie z ustawieniem prawidlowego stosunku LPG / powietrze. Patrzac na to z innej strony...
Na razie udało mi się sprawdzić Map-a i po ściskaniu wężyka nic się nie dzieje tzn nie ma żadnej różnicy w obrotach czy pracy silnika, natomiast po zdjęciu wężyka silnik zaczyna kuleć i trochę nim trzęsie. Czujnik przemierzyłem, rezystancja 1.8k czyli raczej w porządku patrząc na wykres, jeszcze przemierzyłem na wszelki wypadek czujnik temp. chłodziwa...
Proponuję na uruchomionym silniku (ZACHOWAJ BEZWZGLĘDNĄ OSTROŻNOŚĆ na wirujące elementy silnika) poruszać wiązkami, złączami el. Jeśli silnik gdzieś zacznie kuleć, zgaśnie, to właśnie gdzieś w tych okolicach trzeba szukać usterki (przerwany, przetarty przewód). Posprawdzać również masy na silniku, poluzować, dokręcić... Ja zacząłbym od czujnika położenia...
Najpierw trzeba być dobrej myśli i zakładac przerwę w przewodach zasilających wtryskiwacz potem niebezpiecznie zbliżamy sie do podejrzewania, że sterownik coś nie "tego". Osobiście Kolego sądzę, że sam cos spaprałeś przy składaniu wtryskiwacza, bo jak się domyślam próby z wężykami nie robiłeś przed ich czyszczeniem ? A właściwa kolejności przewodów...
Można oczywiście. Nagle zaczął kuleć?
bo jeśli cichnie po odłączeniu wtrysku to może wskazywać na uszkodzony sworzeń na korbie lub w tłoku i bez obciążenia będzie cicho Tylko, czy silnik nie powinien "kuleć" = pali na trzy..? Pytanie mi się nasuwa jak długo po uruchomieniu zimnego silnika "stuka" i czy przestaje w końcu, a jeśli już przestanie, to czy po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu...
Witam forumowiczów, mam pytanie odnośnie tego silnika 2.2 131 kucy 2011r., silnik zaczął mi kuleć na cylinder i w najbliższym czasie chce sprawdzić jakie ma ciśnienie na cylindrach, pewnie któryś stracił ciśnienie i dlatego ten problem, ale nigdzie nie mogę znaleźć danych na temat zakresu ciśnień w tym silniku, sprawdzałem w autodacie ale niestety takiej...
jedna śruba i wtyczka wjedz na kanał dostę nie jest tragiczny jak będziesz kupował to tylko oryginał na podróbie silnik bedzie kulał
Większość testerów określa brak pracy któregoś cylindra jako wypadanie zapłonów,a powodem jest wtryskiwacz,które na gazie padają nagminnie,rdzewieją i są niedrożne. Pytanie podstawowe,czy spalanie jest za bogate,czy za ubogie. Ta wiadomość zawęzi krąg poszukiwań. Sondy na wolnych obrotach mogą włączać się okresowo.szczegolnie te po katalizatorze. Najlepiej...
Zdaje się, że zrobiłeś wszystko, co mogłeś. Nic więcej nie przychodzi mi, niestety, do głowy... Może spróbuj zalać inne paliwo. Śmiałem się z żony gdy mi o swoich obserwacjach o paliwie mówiła, bo przecież od zawsze tankuję na tej markowej stacji różne samochody i nigdy nie było problemu. Ale gdy nie było mnie w domu, to żona tankowała na innej stacji...
Tak paliwo ....oleju nie ubywa ale śmierdzi benzyną...mimo tego że to 3 gary chodzi równo zdejmowałem fajki i zaczyna" kuleć" jednakowo więc chyba pali ok....
Czyli masz za niskie napięcie na cewkę dawki paliwa cylindrów 4-6. A jeśli miałeś błąd 1280 1 to sprawdź napięcie ładowania akumulatorów. Silnik pracuje równo ? bo raczej powinien kuleć.
Aby mieć 100 % pewność czy są OK to musisz je wymontować. Następnie sprawdzić omomierzem czy ich rezystancja wynosi z reguły około 1 om. Jeśli tak to są sprawne. Można jeszcze pokusić się o sprawdzenie czy prawidłowo się nagrzewają. Aby to sprawdzić potrzebny jest akumulator i kawałek dość grubego przewodu. Opierasz świecę o zacisk mimusowy akumulatora...
No i niezłe jaja. Dzisiaj mechanik złożył wszystko do kupy i.......dalej to samo. Moje przypuszczenie to zatkany zawór przelewowy na pompie oleju - zakładam że silnik ten ma hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych (golf II, 1,4 litra, pełny wtrysk). Przypominam usterkę - samochód zimny odpala normalnie i na początku trochę kopci, w miarę upływu czasu...
Samochód jak w tytule. Po spadku poziomu paliwa w zbiorniku na cyferblacie zapala się komunikat CAT, silnik zaczyna kuleć, tak jakby nie pracowały wszystkie cylindry. Jest instalacja gazowa, ale dzieje się to również podczas jazdy na samej benzynie. Samochód był u magików, cudowali, podmieniali wszystko co możliwe ale efektu nie ma. Czy ktoś ma jakąś...
Podczas hamowania auta w chwili zatrzymania silnik zaczyna bardzo źle pracować, prawie kuleć. Usterka objawia się mocno na zimnym silniku na ciepłym słabnie. Ktos podpowie w czym problem wtryski pompa ?? Silnik tdi 1,9 110 km Dawka 3,5 kąt 42
Moim zdaniem i bez tłumika silnik powinien działać :D Ale z uszkodzonym katalizatorem panie mechaniku silnik nie będzie pracował prawidłowo. Jak wiesz lepiej to po cholerę pytasz na forum co się uszkodziło? Jak wjechałeś w tą zaspę to silnik zgasł? Bo nie napisałeś. Rozumiem że najechałeś, ale silnik pracował prawidłowo i nagle zaczął kuleć.
sprawdziłem to w ten sposób że, podczas pracy ściągałem wtyczki z wtrysków, i przy nie równej pracy silnika jak zdjełem wtyczke z pierwszego wtrysku to nic się nie zmieniło, i to samo z drugim wtryskiwaczem brak reakcji, ale jak zdjełem wtyczke z trzeciego to silnik zaczął kuleć jeszcze bardziej prawie zgasł i to samo na czwartym, znowu po przełączeniu...
Przepływka była trafiona. Jest założona sprawna , sprawdzona w takim samym aucie (sprawnym) działa . Stało się jeszcze coś , silnik zaczął kuleć stracił moc zupełnie ,po zgaszeniu już nie zapalił. Po zdjęciu przewodu paliwa, pompa tand.- filtr (ten zaś. pompę) tylko sykło powietrze zero paliwa. Tak jak przewód z serwa ham. by odłączył identyczny efekt....
Wywalenie pompy wg. "oplowcy" ją wyrzucają i cały jej zaprzyjaźniony układ zaślepiając po prostu przewody i żaden check się nie zapala nie zlikwiduje kontrolki to nie opel, auto bedzie kuleć na zimnym silniku. Załóż sprawną.
Spokojnie! Zapal silnik, niech chodzi na wolnych obrotach. Zdejmuj po kolei złącza z wtryskiwaczy i obserwuj zmianę pracy silnika. Jak zaczyna gorzej kuleć-nie ten. Po zdjęciu jednej ze złączek nie zauważysz różnicy-to tu. Zatrzymaj silnik i włącz zapłon. Sprawdź miernikiem czy nie ma przerwy w obwodzie tego wtryskiwacza. Pamiętaj co wcześniej było...
Masz op-com to zrób test wyjśc i zobaczysz czy egr działa
Silnik "kuleje" na drugiej cewce zapłonowej.
Nareszcie jakiś trop,rozrzad jednak był przestawiony o ząb po prawidlowym ustawieniu podcisnienie spadlo troszke teraz jest ok 430hPa .Następna sprawa to zauwazylem ze teraz silnik dopiero zaczyna kuleć jak sonda przechodzila w petle zamknieta wiec odlączyłem kostke od ondy i silnik chodzi równo...Czyli wychodzi na to ze sonda walnieta. Dziwne jest...
Witam serdecznie. Kupiłem skoda Octavia 2.0 benz bez gazu. Silnik odpala normalnie i po chwili zaczyna "kuleć" nie zawsze ale przewaznie. Swieci kontrka silnika. W czasie jazdy szarpie przy oduszczaniu i dodawaniu gazu poniewaz przerywa slychac ze nie chodzi na wszystkie cylindry ale podczas plynnej jazdy nie czuc szarpania jadac 130km/h plynnie. Prosze...
Takim tropem trzeba właśnie iść. Jak wiesz jak myć ,to krzywdy nie będzie.Jesli jakimś sposobem cos się zepsuje,to lepiej przy myciu niż na drodze (a będzie to w najgorszej ulewie :-) ). Poniżej komora mojego starego auta po swapie (sorki za ot) . Odnowiłem wszystko ponad 15 lat temu i od tego czasu jest myta czystą wodą za każdym razem kiedy jest spłukiwane...
Witam forumowiczów, mam problem z lanosem 1,4 kupiłem auto ,które sobie stało pod płotem prawie rok, po przywiezieniu do domku i próbie uruchomienia okazało się , że nie pracuje na 2i 4 cylindrze, od razu sprawdziłem ciśnienie na garkach i wyszło; 1-12; 2-0; 3-11,5; 4-0, po próbie olejowej wyniki na cylindrach 2 i 4 bez zmian. Więc głowica w górę i...
PCM Niebieski z czerwonym CAN L Szary z czerwonym CAN H Ważne jest aby PCM sterował przekaźnikiem zasilania - podawał sobie drugą cześć zasilania po stacyjce bo wtedy może też kuleć komunikacja. Sprawdź też dokładnie punkty masowe.
To zalezy jak bardzo beda sie róznic cisnienia na poszczególnych cylindrach .Jak bedzie powyzej 1,5 bara róznicy to mozna mówic o zuzyciu tego cylindra jak mniej to wymien swiece na nowe oraz ta fajkocewke badz cewke i kable wysokiego napiecia zalezy co tam jest w tym silniku.Bład ten oznacza słaby zapłon w tym cylindrze spowodowany słabą iskra badz...
Witam. Mam taki problem z fh 12 jak go rano odpale jest wszysdko ok. dopiero jak strzeli powietrzem z osuszacza to zaczyna kuleć(nierówno pracuje) dopiero jak silnik osiągnie wyższą temperature to normalnie pracuje
Kolego podciśnienia sprawdzone jest ok na gazie na wolnych obrotach chodzi idealnie a na benzynie silnik kuleje
Masz bardzo popularny problem z tddi jak zacznie ci kuleć zacznij pojedyńczo luzować rurki od wtrysków tak żeby zaczeło sikać delikatnie paliwo pojedyńczo jeżeli praca się bedzie wyrównywać napisze ci co dalej.
Mozliwe ze to pasek przeskoczył? Odpala ciezko ale silnik kuleje.
Witam. Kupiłem Mercedesa Vito z 2006 roku i mam taki problem, że ciężko odpala. Jak już odpali, to silnik kuleje. Jeśli się trochę "przygazuje", przykładowo do 1200 obrotów, to już chodzi dobrze. Mechanik powiedział, że to wtrysk, albo coś z wałem. Może tu jest jakiś specjalista i powie, co może być przyczyną? Pozdrawiam.
Witam. Posiadam Mercedesa E220 D z automatyczną skrzynią. Pierwszy problem polega na tym, że jak uruchomię auto to silnik lekko kuleje przez 5 sekundy. Czasem jak uruchomię samochód to zapala się kontrolka EPC, silnik kuleje a nawet potrafi zgasnąć. Drugim problemem jest duże spalanie w trasie około 10 litrów oraz słabe przyspieszenie. Bardzo proszę...
Witam Silnik kuleje na zimnym tak jakby nie pracował na jeden baniak. Wymieniłem świece żarowe , sprawdziłem ciśnienie sprężania ,ciśnienie na wtryskiwaczach , dawkowanie paliwa wszystko jest na swoim miejscu a silnik dalej kuleje. Proszę o radę. Jerzy
Masz tam dwa cylindry i na obydwu iskra jest jednocześnie. Jak odłączysz jeden przewodzik to odłączasz dany cylinder z pracy. Silnik nie powinien zgasnąc tylko zacząć kuleć(chodzić jak traktor). Jeśli odłączając na przemian przewody widać zmiany, to iskra jest prawidłowo, ale jeśli na jednym cylindrze nic sie nie zmieni a na drugim zgaśnie silnik to...
Wiem że reguluje się dystansami ale już nie mam nie mniszych czy jak tak zostawię to coś będzie kuleć a śruby wszystkie wymienię bo jeszcze następne będą przeciągnięte
z tego 2 wtrysku na wolnych to kapie czy leci ciurkiem? moze to swiadczyc o jego uszkodzeniu jesli paliwa jest zbyt duzo - leci ciaglym strumieniem i przez to pompa nie moze osiagnac wlasciwego cisnienia i dlatego kuleje silnik. jak cos to daj znac
Witam Mam problem z wypadaniem zapłonu na 3 cylindrze, usterka wyszła nagle dojechałem do pracy normalnie a po wyjściu auto już szarpało nie pracowalo równo straciło moc.wymienilem świece na nowe bo juz był ich czas i myślałem że to jest ich wina, lecz po wymianie to samo cewki zamienione miejscami dalej to samo, lecz po odpięciu kostki z cewki silnik...
pompowtryskiwaczami to ponoć troche wadliwa Hmm, a co autor miał na myśli...? Jak auto ma 500tyś nakulane to nie dziwo, że może już coś kuleć w nim....
Zdarza się. Tak działa trefne paliwo. Nie pierwszy przypadek że kiepskie paliwo zabiło/dobiło wszystkie pompo-wtryski i to na raz. Często jest tak że świruje podczas jazdy a po zgaszeniu i np próbie odpalenia rano już nawet pyknie. Czasem podczas jazdy zdechną i amen. Znam też przypadek że silnik kulał na jeden pompo-wtrysk. I to na pewno nie wina wiązki...
Silnik "kuleje" z braku paliwa, a więc filtr paliwa do ewentualnej wymiany i sprawdzenia drożności korka w zbiorniku paliwa. Proponuję ponowne, dokładne udrożnienie dysz gaźnikowych, kanalików i usunięcie zanieczyszczeń. W zależności od typu gaźnika sprawdzić membrany. W razie konieczności dokonać regulacji gaźnika - oczywiście na ciepłym silniku. Czy...
Nie wiedziałem że wystarczy tylko taka sama zasada i usterki są te sam To teraz już wiesz. Pod koniec produkcji wałki rozrządu robili z plasteliny. Krzywki się sypały i wtedy regulacja nic nie daje. Rozrząd OHV - wałki we wszystkich Polonezach były słabe. Może poza 1.9 i 1.4. Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania, ten silnik kuleje. Jeśli ciśnienie...
Witam, mam problem. Silnik mi kuleje, klepie i kopci. Spadek mocy. Co może być przyczyną?
Mechanik wymienił czujnik lecz nadal to samo. Twierdzi ze silnik kuleje na wolnych obrotach jak zimny i póki się nie rozgrzeje to słabo chodzi. Olej w skrzyni czysty żółty.
Jeżeli chodzi o przewody to dokładnie wszystko sprawdziłem.Grzałka działa tylko sonda ciągle stoi na 0,4mV(napięcie na sonde -12V masa,plus dwa białe kable- grzałka)Zachowanie auta na zimnym jest w miarę ok.Ładnie pracuje i przyśpiesza.Gorący silnik mocno faluje i jakby nie pracował na jeden cylinder.Auto podczas przyśpieszania mocno się dusi i potrafi...
no właśnie moze byc wiele przyczyn, ale po przygazowaniu silnik kuleje a po chwili wszystko sie unormowuje i silnik pracuje równo. gdy znowu sie przygazuje to znowu kuleje przez chwile. to co mam sprawdzic najpierw??? gdy silnik jest zimny to rowno chodzi na ciut wyzszych obrotach.
Dokładnie, a jak chodzi i odepnę kostkę od wtryskiwacza któregoś to mało mi palców nie połamie tak silnik kuleje.
zaślepiłem egr. Auto dostało energi...Jeździłem dość długo okolo,godziny.Zapaliła się kontrolka check. Auto dostało krytyczne obroty.Jeżeli się nie zapali, to silnik kuleje, dodam lekko gazu i obroty wskakują na 4tys. Puszcze gaz i znowu kuleje.Podczas gaszenia silnika wiesza sie wskazówka obrotomierza. Kabelek system remote kontrol odciąłem.Czyli zły...
Teraz mam problem z wypadaniem zaplonu na 4 cylindrze pompki sprawdzone , instalacja tez lecz przyczyna nie zdiagnozowana. Silnik kuleje na wolnych obrotach Robiłeś diagnostykę komputerową,masz kod błędu ? Podaj kod silnika.
Jaki silnik? Coś kuleje na któryś z cylindrów może coś z iskrą lub wtryskiem, auto ma gaz.
A co sądzicie czy może być zawieszony, uszkodzony wtryskiwacz? Silnik by kulał w takim przypadku. Może pompa wysokiego ciśnienia puszcza paliwo do oleju
filtry wymienione egr przepustnica itd wszystko wyczyszczone ściągałem cały kolektor, byłem też na innym komputerze sprawdzić błędy i pusto, zostawiłem auto u mechanika rano odpalił i sprawdzał komputerem dane i stwierdził ze wszystko ok obroty pompy dawka wtrysku itd nic złego według niego się nie dzieje a silnik nadal kuleje :/
Mam z nią problem gdy stoi na dworze w deszczowe dni lub jezdzi po odpaleniu i ruszeniu potrafi przestać ciągnąć silnik na wolnych obrotach zaczyna kuleć wtedy trzeba naciskać sprzegło żeby nie zgasła i starać się ją rozpędzić chociaż nie chce iść tylko gasnąć. Czasem nawet męczę się z nią 0,5km ale jak zacznie ciągnąć to jak głupia. Gdy się czasem...
oczywiście, że czuć jeżeli chcesz sprawdzić czy faktycznie silnik "kuleje" to jest bardzo prosty sposób... ściągnij przewód wysokiego napięcia "fajkę" z 1 cylindra jeżeli silnik przygaśnie to pali na tym cylindze i jest ok, jeżeli nie będzie żadnej różnicy to na tem cylinder nie pali... czyność tą powtarza na każdym cylindrze...
Witam mam problem z moim sharanem 2.0 lpg 2001 a mianowicie z nierówną pracą silnika po odpaleniu gdy jest zimny. Nadmieniam ze silnik pracuje tak jak by chodził na 3 cylindrach i dzieje się to tylko na zimnym silniku lub po nocy. Silnik odpala normalnie ale po 2 sek.zaczyna kuleć potrafi całkiem się zdusić. Dzieje się to przez 2-3 min gdy dodam gazu...
Zabić pompę w tej maszynie to już nie wiem - nie zdarzyło mi się przez ćwierć wieku wymieniać. Zobacz i wymień wpierw pompę zasilającą - identyczna jak w Autosanie czy Starach. Gdyby sekcje przepuszczały, to silnik kulałby na wolnych obrotach - to najtańsza opcja do sprawdzenia.
Witam najpierw to musisz zdiagnozować przez który cylinder silnik kuleje. Ściągnij plastikową maskownicę cewek odpal silnik potem po kolei wypinaj cewki i zobacz przy której niema żadnej reakcji wtedy dopiero trzeba się bardziej przyjrzeć ( cewka, świeca, wtrysk, kompresja ) A co do samochodu w gazie to proponuję kupić emulator sondy lambda mosiężny...
W sumie nieszczelności mogę wykluczyć, zastanawiam się czy w takim razie sztanga nie wsuwa się zbyt daleko, nie mam pewności czy mechanik wyregulował wszystko względem starych ustawień turbo przed regeneracja, ktoś regulował kiedyś turbo w tym aucie lub zna optymalne wartości jakie powinno dawać turbo w czasie rzeczywistym? Przyznam, że dzisiaj zastanawiałem...
No jak zablokujesz wałek i kręcisz wałem to prędzej czy później napotkasz opór. Ruszaj wtedy wałkiem w jedną czy drugą stronę i opór zniknie. Jak już znajdziesz zero cofnij lekko wał i wróć walkiem na blokadę, a następnie wałem na zero. Tak zrobiłem. Znak ,,0" (przy prawej ściance otworu w skrzyni na kole zamachowym) i blokada pompy oraz wałka na miejscu....
Tak wyczyszczona zerowne adaptacje kam podmieniona druga używka brak Mian identyczne objawy dodam że autko po odpaleniu trzyma obroty idealnie Ale tylko jak przygazuje to zaczynają się cyrki dziać silnik zaczyna kuleć na obrotach aż wkoncu gaśnie Dodano po 15 Silnik to 1.6 16v 100 km bez krokowego Dodano po 2 Dodam jeszcze że została wymieniona cewka...
Witam 1. Gdy silnik popracuje jaki czas i złapie odpowiednia temperature zaczyna delikatnie kuleć. 2. Gdy wchodze do auta i pogoda jest deszczowa i odpalam samochod tez zaczyna szarpac, po czym daje gazu w drodze i sie dusi przez jakis czas. Co moze byc przyczyna?
Więc mogą to być również uszczelniacze. Nie, nie mogą to być uszczelniacze - mogłoby ich w ogóle nie być i silnik nie miałby prawa kuleć - co najwyżej dymić na niebiesko i spożywać znaczne ilości oleju. Autor nawet nie pofatygował się aby zmierzyć ciśnienie w niepalącym cylindrze - co jest podstawą - najprawdopodobniej go nie ma i tyle - popękane pierścienie...
Fajnie to ze może kuleć to zauważyłem, ale co może być przyczyną tej różnicy tylko na jednym cylindrze ?
Rozwiązałeś usterkę? Możesz się podzielić bo mam dokładnie to samo tyle że b30 Tak udało się rozwiązać, problemy były 2 wiązka w kostce do przepływomierza i czujnik wałka wydechowego, jeden nowy zamiennik zero poprawy drugi używka ori podobnie dopiero na 3 działa prawidłowo, następnie kasowanie wszystkich adaptacji silnika, później odpalasz silnik...
Kup Delphi, spokój na wiele lat, Jaki spokój, Ty lamerze. Kilka dni temu Delphi pirat uszkodził sterownik SRS Nissan Qashqai już po raz drugi. Oryginalny Autocom oraz KTS zgasił kontrolkę za pierwszym podejściem. Ford C-Max uszkodzony ster silnika po wciśnięciu "reset DPF". Ponowna rekalibracja IDS piratem bezskuteczna. Silnik kuleje do dziś. BMW e91...
od samego początku jak zakupiłem auto to było mułowate po wymianie przepływomierza i sondy sporo odżyło ale nadal trochę nierówno chodziło na wolnych obrotach i był ten minusowy kąt zapłonu,dodam jeszcze że poprzedni właściciel miał przygodę z alternatorem bo mu się zapalił i jest trochę opalone auto pod maską.
Witam, auto jak w tytule podbija mi zawory, po zapaleniu chodzi na wszystkie cylindry, jeśli dodam gazu (ok. 3 tys) po chwili zaczyna kuleć i zgaśnie i wtedy silnik kręci jak bez kompresji. Odczekamy chwilę i start od nowa, dodam, że na zimnym silniku (oleju) jest to bardzo mocne, a po rozgrzaniu trochę się zmniejsza. Moim zdaniem hydrauliki podbijają...
Witam ponownie. Nadal bezradnie próbuje się uporać z problemem. W międzyczasie wymieniłem wszystkie 4 wtryskiwacze na Nowe Bosch , okazało się, że 3 z 4 regenerowanych były padnięte, ponadto wymieniłem regulator paliwa na pompie, pompę w zbiorniku, wyczyściłem zbiornik, nowy przepływomierz i dalej to samo ! Silnik kuleje , co prawda nie od razu, ale...
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
satel dodawanie użytkownika kodowanie sterownik tłumik rezystorowy
bosch sms45gi01e sterownik wózka widłowego
Kompresor 50l i klucz Parkside 310Nm - czy to działa? Wydajność kompresora 50l: parametry i modele