Przewody zapłonowe nie mają ciągłości.
https://obrazki.elektroda.pl/9766348500_...
Chyba profilaktycznie wymienię filtr paliwa i powietrza, ale chyba to nie będzie to. Zastanawiam się również skąd są problemy z zapalaniem samochodu i miganiem kontrolki silnika.
Co do drugiego to obstawiam mechanikę stacyjki lub jej styki. Fabryczny imo są robione tak żeby nie przerywać pracy już pracującego silnika.
WITAM. Jaka może być przyczyna nie wchodzenia silnika na wyższe obroty />2500 obr silnik zaczyna przerywać / proszę o pomoc.
Matiz 99 rok przerywa na maksymalnych obrotach. Przerywanie nie jest przypadkowe tylko cykliczne... Przy otwarciu przepustnicy na Max (auto na luzie) silnik wkręca sie na maks obroty po czym cyklicznie przerywa ... - ciągnie - nie ciągnie. Czy możliwe jest to ze Matiz ma zabezpieczenie przed zbyt wysokimi obrotami ? czy jednak te przerywanie jest spowodowane...
Mam podobny problem. Też w moim Matizie zapala się check podczas jazdy i gaśnie, mało tego na wolnych obrotach to samo, czyli stoję na światłach nagle szarpnie autem, zapali się kontrolka i z gazu przełączy się na benzynę. Błąd jaki pokazuje na komputerze wskazuje na moduł optyczny, ale elektryk wymienił moduł na nowy i to samo, zapala się check. Na...
Może być kolego. Miałem Rover 416 i jak było mało oleju w silniku to przerywał na niskich obrotach, ciężko się zbierał żeby wejść na wyższe
Daewoo Matiz Joy (rok prod. 1999, przebieg 66000 km). W czasie jazdy silnik przerywa. Podczas sprawdzania na postoju po dodaniu gazu powyżej średnich obrotów zaczyna silnik przerywać. Odczytałem takie kody migowe: 10, 15, 11. Co te kody oznaczają i co może jeszcze być przyczyną takiej wadliwej pracy silnika? Bo wszędzie są podane dla matiza kody usterek...
Płyn sam w sobie czysty i nie ubywa go, na ściankach przy korku takie masełko ciemno szare, a przegląd kable świece filtr paliwa nie wiem szczerze, 6 mcy go mam nic nie robiłem bo nie było potrzeby aż do dziś. Zapytałem na forum bo może ktoś już miał z tym problem, bym właśnie tak nie strzelał kable, świece, cewka itd itd i wymienię niemal że pół silnika.
(at)misiek888 Taka podpowiedź - usterka dziwna, rozwiązanie banalne. Wszedłem na forum lanosa i aż mnie przytkało. Usterka dosyć popularna a rozwiązania brak. Niektórzy podstawiali, moduły, silniki i manetki, a usterka nie ustępowała. No to teraz super podpowiedź - sprawne są silnik wycieraczek, manetka, moduł sterujący przerywaną pracą wycieraczek....
Jak wymieniany rozrząd to ja bym zaczął od sprawdzenia klem czy dokręcone i czy mechanik nie zamienił przewodów paliwowych (zasilanie z powrotem) w miejscach gdzie być może rozłączał. A jak będzie to, to tylko opr. i nie powiedzieć co było i tak spore koszty zrobił. Tylko ta kontrolka mnie zastanawia, ale musisz podać jak coś więcej danych auta- rocznik...
bezpieczniki sprawdzone. słychać jak pompa paliwa pracuje oraz przy lekkim "pchaniu" samochodu bez wkręconych świec, na zapłonie słychać charakterystyczne cyknięcia wtrysków. dziś sprawdziłem pasek rozrządu i nie jest przeskoczony. wyczyściłem przepustnice wraz z silnikiem krokowym, zmniejszyłem szczeliny na świecach na ok 0.6mm i matiz zapalił, działał...
To może ja cuś źle zrozumiałem? Grzeje się silnik, czy przewód / kabel zasilający? Oznaczenia trybu pracy będą na samym silniku. Jeżeli producent przewiduje pracę przerywaną np. przez 10 minut i przerwa, a silnik pracuje godzinę, to nie ma się co dziwić, że się ugrzeje. Cud nawet, że się nie spali... Jakie jest napięcie podczas pracy przy pełnym obciążeniu...
W takim razie przydałoby się sprawdzić ciśnienie paliwa (ok. 1 bara) i szczelność wtryskiwacza - czy po nabiciu ciśnienia trzyma je cały czas i czy z dyszy wtryskiwacza nie kapie paliwo. Można też podpiąć się pod lambdę i zobaczyć co pokazuje, gdy silnik utyka (za mało paliwa, czy zalewa).
Raczej zbyt mało powietrza , czyli niskie doładowanie lub uchylony EGR.
Problemy zaczęły się od tego, że po wymianie kostki stacyjki, silnik zaczął przerywać, dusić się, miał mało mocy i gasł po puszczeniu gazu (może to czysty zbieg okoliczności). Wyczyściłem świece i wszystko wróciło do normy. Problemy powróciły następnego dnia, z tymi samymi objawami. Próba przejechania się skończyła się tym, że silnik po pewnym czasie...
Witam. Matiz kopcił z tłumika postanowiłem wymienić pierścienie oraz przy okazji wymieniłem panewki. Złożyłem silnik ustawiłem rozrząd idealnie na znaki chodzi nie kopci wchodzi na obroty ale jest słaby i potrafi przerywać szarpać co to może być od czasu do czasu zapala sie kontrolka check i mocniej szarpie czy to przepływomierz że on jest słaby mało...
Cały układ ma działać w ten sposób, że na jednym albo drugim sygnale sterującym pojawia się przerywany sygnał i w tym czasie, jeśli ten sygnał jest, podajemy sygnał przerywany na silnik. Wybacz, ale ten opis jest na tyle mało konkretny, że trudno oszacować czas pracy nad projektem, który zlecasz. Nie mam pojęcia ile coś takiego może kosztować Przymijmy,...
Auto odpaliło i po przejechaniu 5 km dusiło się przy dodawaniu gazu, aż w końcu stanęło. Doładowałem akumulator i po kolejnych 5km. to samo. Dlaczego doładowujesz akumulator ? 2. Podczas testowania wjechałem na wertepy i najpierw podświetlenie wskaźnika temp. silnika (prawy zegar) zaczęło migać, aż w końcu zgasło. W czym problem? 3. Wydaje mi się,...
Skoro czyściłeś kopułkę i jest lepiej wg Ciebie to szukaj tam. Sprawdź stan kabli, czy nie mają przebicia itp, stan świec. Filtr paliwa możesz wymienić jak nigdy tego nie robiłeś. Matiz i tak nie ma mocy, więc nie szalej tak :D Jak będzie przerywać i nie równo chodzić to zatrzymaj się i wyciągnij kombinerkami fajkę ze świecy i zobacz czy będzie różnica...
Da się, takie konstrukcje nie są niczym nowym. Ekonomi nie uzyskasz, ale będziesz miał mobilną sprężarkę. Przełożenie musisz dobrać tak, aby silnik rozwijał większą moc od zapotrzebowania o około 10-15%, co do sterowania, nie wiadomo jakie masz możliwości. Można zrobić mechaniczne, elektryczne, elektro-pneumatyczne. Przewidujesz pracę ciągłą, przerywaną,...
Za mało informacji by coś więcej powiedzieć. Musisz sprawdzić ECU pod względem błędów.
W szereg z diodą LED należy włączyć diodę prostowniczą np 1N4007 - diody LED są mało odporne na napięcia wsteczne.
Witam, trochę mało danych, może sprawdź czy na cewce jest stale zasilanie, czy w trakcie kichania nie znika.
Cześć Panowie, próbuje się połączyć z tą instalacją. Najpierw zaczynam od uruchomienia programu który jest w załączniku przez DOSBOXa ale kończy się na informacji https://obrazki.elektroda.pl/5692451500_... problem polega w instalacji podczas przełączenia z benzyny na gaz jest mocne szarpniecie i przerywanie silnika jak rozgrzeje się...
Witam Może to wina świec? Któraś nie domaga albo jest poluźniona? Może któryś kabel nie łączy? Kontrolka oleju przy wysokich obrotach to pewnie mało oleju. jest rozchlapywany po silniku i stąd jej świecenie.
Nie mam pojęcia, jak działał to, gdy zbliżyłem śrubokręt, to przerywał obwód. W zimę zaczął już fiksować i nie mogłem uruchomić widlaka. Okazało się, że nie ma iskry, więc doszedłem do tego czujnika. Okazało się, że na mrozie zmieniała mu się czułość, gdy go odsunąłem od trzpienia, zadziałał, ale gdy silnik się rozgrzał, musiałem go znowu przysunąć,...
Więc mało widziałeś. Bo jednym z takich zabezpieczeń są uziemione połączenia wyrównawcze. A przerywanie przewodu ochronnego czy ochronno-neutralnego jest niedopuszczalne.
Witam usterka nie usunięta mało go używam i nie mogę znajść odpowiedniego mechanika do ustawienia myśle o jakimś ustawieniu komputerowym
Ogólnie jestem zadowolony... Tylko denerwuje mnie jedna rzecz... zachowanie silnika po przełączeniu z benzyny na LPG. Od razu czuć.. że jest słabszy.. lubi tak jakby.. lekko przerywać.. coś podobnego.. jakby albo miał za dużo gazu.. albo za mało. Przy trzymaniu danej prędkości.. silnik podtrzymuje ją zero jedynkowo.. czyli nie ma tej płynności.. jak...
Sam wygląd i rozmiar to za mało, muszą jeszcze być odpowiednie parametry takie jak moc i rezystancja uzwojeń. Praca silnika z uszkodzonym wirnikiem mogła nadwyrężyć - przegrzać także stojan skracając jego żywotność - stąd korzystniejsza jest wymiana całego silnika :D
Okazało się, że nie trzeba ograniczać napięcia ponieważ na wyjściu ładowarki jest max 3,7V, a podłączenie stabilizatora 3,3V nie zdaje egzaminu, ponieważ na jego wyjściu jest za mało prądu i silnik nie startuje. Podłączyłem więc baterię i silnik odpowiednio do wyjść ładowarki, zasilanie silnika przerywane jest przyciskiem na wejściu +. Problem jest...
Ja piszę o wypaleniu gniazd zaworowych lub zaworów, jeżeli miałeś wymienianą uszczelke głowicy to należało to sprawdzić teraz to tylko poprzez ciśnienie możesz to sprawdzic ale to mało dokładny pomiar poza tym rozrząd mam nadzieje że sprawdzałeś tak profilaktycznie czy nie przeskoczył
Uszkodzenie takiego silnika to bardzo rzadki przypadek, ale też możliwy. Druga opcja, trafiłeś na wadliwy moduł. Kurcze reż mało możliwe bo jest dosłownie to samo. Silnik jakby był wadliwy to te moim zdaniem by wywalał błąd w różnych momentach a tu za każdym razem ten sam schemat tak jakby jakąś część nie zwracała sygnału do modułu i wywala błąd. No...
Wtedy na pewno miał by problem odpalić po dłuższym postoju. Druga sprawa koledze czasem walnie z dymu czyli jak by raczej za dużo było paliwa lub za mało powietrza. Samo zapowietrzanie łatwo sprawdzić wystarczy założyć igelitowy wężyk pomiędzy pompą wtryskową a filtrem paliwa.
Chyba że jednak pod dużym obciążeniem pojawia się ciśnienie z cylindrów... Czyli przedmuch z uszczelki pod głowicą? Wg mnie raczej mało prawdopodobne, bo wg mnie, gdyby tak było faktycznie, to przy odkręconym korku, na zimnym silniku (zamknięty termostat), po uruchomieniu silnika, poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym jechałby zaraz do góry. Przy otwartym...
No więc tak - ze trzy dni temu, kiedy wracałem w nocy do domu, akurat deszcz trochę padał, oczywiście silnik mi przerywał tradycyjnie. Parę razy to mi od tego szarpania mało plomby z zębów nie powypadały... Zatrzymałem się na stacji , i wymieniłem kable na te, które miałem poprzednio (bo je miałem w bagażniku, wziąłem sobie z garażu coby wymienić testowo)....
Witam kolegę tak jak zauważył ciągłe zasilanie o mocy 300kW ze słupa i na słupie taka moc i podział na 700V DC... Jaki prostownik potrzebuje ten model? Diody prostownicze jakieś potężne... IGBT? 300A to jest za mało pod 230V w spawarce... To jest dalej nie wiadomo jak to wygląda zasilanie. 2500VAC czy 700VDC. Jeden pieron na filmie widać że ma 200kW...
Obroty skaczą i na zimnym i na ciepłym oringi nowe na swoich miejscach i gniazda były w dobrej kondycji Dodano po 5 Zauważyłem dziwna sytuacje jak miałem mało paliwa prawie rezerwę i rezerwę to nic sir nie działo a gdy zatankowałem 10 litrów to odrazu po zatankowaniu i przejechaniu kilometra zaczęło przerywać cały czas
a ja mam problem taki że zapalam auto jest ok a jak się nagrzeje to obroty przerywają tak jak by były świece zwalone albo przewody ale przewody świece i kopułkę wymieniłem:( i jak włączę obciążenie typu światła nawiew to silnik mało nie zgaśnie ale chodzi. Czytałem gdzieś że zawór obejściowy EACV odpowiada za tą funkcje. wypiąłem wtyczkę od tego całego...
5 tys to trochę za mało - chyba powinno być 6,5 ale nie jestem pewien czy na luzie też tak odcina? dla jakich obrotów zaczyna się czerwone pole na obrotomierzu?
Dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury podmieniłem moduł sterujący wymieniłem cewkę zapłonową i efekt jest taki że przestał wywalać check engine. Przejechałem sie autem dla sprawdzenia i było ok ale nagle stracił moc i jak dawałem dużo gazu to zwalniał a jak odejmowałem gaz to w miare jechał ale po jakimś czasie nie chciał jechać więc się zatrzymałem...
Mało napisałeś kolego,magnetofon lub tuner działa,jest dzwięk,może masz uszkodzoną koncówkę mocy i wieża po czasie sie wyłącza?A co do CD to wymień czytnik pewnie KSS...?
Witam. Niestety mimo kilku regulacji zawory nadal klepią, dzwięk przypomina pracę traktora. Wcześniej silnik pracował ciszej, stukanie było dużo mniejsze, ale okazało się że zawory były za ciasne i na zimnym przerywał, teraz już nie przerywa, ale dość głośno klepią i gorzej przyspiesza. Co to może być i czy ew. wymiana będzie się wiązała ze zdjeciem...
Witam, Jakiś czas temu padł mi odkurzacz na sucho i mokro z niteo tools ( biedronkowa firma, mało używany ale po gwarancji). Okazało się, że wyjście ze zwoju na szczotkę sie przerwało w miejscu połączenia. Kabel że zwoju oskrzybałem, zalutowalem wszystko ruszyło. Odkurzacz przepracował łącznie z 20 minut i usterka powróciła - przerwany kabel. Przedłużyłem...
Czy ktoś robi takie doświadczenie? Doświadczeń w tym przypadku nie ma co robić bowiem grupa mądrzejszych od Nas osób opracowała normę: PN - 89/E - 05012 Urządzenia elektroenergetyczne. Dobór silników elektrycznych i ich instalowanie. Ogólne wymagania i odbiór techniczny. W której jest napisane: Każdy silnik powinien mieć zabezpieczenie zwarciowe oddzielne....
W zeszłym roku cztery razy wysyłaliśmy wózek do serwisu. Stwierdzili że prostownik jest ok, silniki też ok, a później okazuje się że nie sprawdzili napędów bo się nie wyrabiają. Mało tego naciągnęli mnie na szczotki za 137 zł :) stwierdzili że podlegają wymianie , a sztoki były wydarte o 3 milimetry. Czy to prawda że podczas ładowania akumulatorów nie...
Hydrofor "umarł". Szukałem jak umiałem - nic nie znalazłem. Napięcie jest na wejściu i na wyjściu z silnika . Po ok. 3 godzinach odżył. Działał niecałe 2 tygodnie i powtórka z rozrywki. Dziś od rana (zimny po nocy) był b. mało używany i nagle znów zamarł. Objawy identyczne jak poprzednio - mnie (laikowi) wydaje się, że skoro dostaje napięcie na WE i...
Dzisiaj ustawię na zasilaczu laboratoryjnym ograniczenie prądu na 200 mA i zobaczę czy silniczek wystartuje. Ale to jest ograniczenie, a nie przerywanie jak w "BMS" Dodano po 9 Dlatego kombinuję układ na "najgorszy przypadek" a nie na "może się nie wydarzy". Ale jak będziesz za dużo kombinował to się zapętlisz i zawiesisz (wnioski z poprzedniej dyskusji...
Panowie pomocy ! Odświeżę trochę temat. Mam berlingo 2.0 hdi i problem polega na nierównomiernej pracy silnika w przedziale obrotów pomiędzy 1400-1800. Dokładnie wygląda to tak: rozpędzam samochód do ok. 80 km/h wrzucam 5-kę i jadę prawie bez gazu, czyli chcę utrzymać prędkość nie przyspieszając i nie hamując. Wtedy mam wrażenie, że silnik nie wie co...
Kolego to że naprawiłeś sterownik który został uszkodzony przez zacierający się tłok przestawiacza kąta wtrysku który uszkodził jak sie domyślam MOSFET-a to nie znaczy że po wymianie tranzystora wszystko będzie ok . Przy rozgrzanym silniku i podwyższonej temp. ropy robi się ona bardzo rzadka i po przez zużyte mechanicznie elementy cierne w pompie odpowiadające...
Mam problem z Aprilią SR50 DiTech z 2001 r. Silnik to Morini na wtrysku bezpośrednim. Problem polega na tym, że przerywa powyżej 1/4 manetki gazu. Jest to niezależne od świecy. Pali bez problemu. Zaraz po zapaleniu chodzi normalnie, dopiero po chwili zaczyna przerywać. Domyślam się, że jest to związane z dawką paliwa, która na ssaniu jest prawidłowa,...
Rozebrałem przed chwilą ten aparat i jest tam takie coś ze sprężynkami i co mam z tym zrobić Nikt nie odpowie na to pytanie. Za mało danych: nie podałeś jaki jest stan ciężarków, sprężyn, sworzni, oraz czy to wszystko zarosło rdzą, czy porusza się swobodnie. Podpowiedź już padła Co mówi lampa stroboskopowa o kącie wyprzedzenia zapłonu w trakcie przerywania?...
Witam , już wiem co nie działa w moim ko d8m - podpięliśmy układ pod aku samochodowy i odpalił bez problemu - układ jest sprawny i dobrze podpięty ale dlaczego nie działa bez baterii ? otóż nie działa cewka niskiego napięcia - generuje jedynie 3 v napięcia - pewnie jest to zbyt mało aby cewka wn zadziałała - podpinając pod baterię 12v iskra jest . I...
Witam. Czy ktoś odpalił ten układ w Oplu z silnikiem c30se czyli 3.0 24v sterowanym motroniciem 1.5 . Piszesz, że sprawują się w 6 garowych Oplach. Jak na razie mam potwierdzone informacje jedynie o pracy w BMW: Silnik m30 (u mnie i np. tutaj: U mnie, zero błędów, w sumie to już od 1,5 roku. Polecam ten projekt. Silnik m30b30 88r. - Dzięki za tę informację)....
tu ewidentnie wychodzi ze nie odcinia sie chyba wtrysków ale na dwóch paliwach raczej by ciężko pracował zrob tak jak będzie juz nagrzany silnik to odłącz wtyczkę od wtrysków i jedz tylko na gazie i zobacz co sie bedzie działo bo cos tutaj nie tak jest zamulać może jedynie jak miałbyś mało paliwa i jechałbyś na paliwie to wtedy oznaka ze pompa nie domaga...
Nowy gaźnik wymaga dogłębnego czyszczenia, choćby ze względu na niedociągnięcia w procesie produkcji. Jeśli nie masz dostępu do kompresora, możesz zaopatrzyć się w powietrze w sprey'u które kupisz w hipermarketach czy sklepach z komputerami (ten gaz jest przeznaczony do czyszczenia klawiatur). Kompresor jest lepszy, ale od biedy się nada ;) . Gdzie...
Kilak wypowiedzi '' No ja czytałem wiele informacji poświęconych właśnie wymianie oleju, w prasie motoryzacyjnej więc chyba wiedzą co piszą i tam właśnie zwracali uwagę, że potraktowanie gorącego silnika zimnym olejem może spowodować uszkodzenie głowicy... Oczywiście wiadomo, że nie dzieje się to zawsze, bo ciągle wymieniają tak olej w serwisach i nic......
Cześć Witam Mam problem przy rozruchu auta VW Sharan 1.9 z 2002 85KW słychać głośne stuki i rzuca trochę budą. Nie zdarza się to za każdym razem tylko co jakiś czas, poza tym od czasu do czasu po odpaleniu przez chwilę dosłownie około 5 sek silnik nie równo pracuje. Nie jestem biegły w temacie dlatego też proszę może ktoś mi coś podpowie gdzie szukać...
Stawiam na paliwo. Bo zapłonowi zwisa czy motor w ruchu czy nie. na paliwo działają przyspieszenia. Czyli pompa, smok w baku, filtry. A może ja silnik dostaje obciazenia to się przekreca w ramie i coś nie styka? o tym nie pomyslalem. Mialem kiedyś taką zagrychę w mojej bm-ce przerywała na 3,4,5 biegu po dokreceniu silnika. Okazało sie ze się odkręciła...
Witam wszystkich Problem polega na tym iż samochód na benzynie jak i na gazie ma mało mocy, gaz "do dechy" i zaczyna przerywać w zakresie obrotów od 3500-5000 obr./min. drugi problem polega na tym że silnik wolno schodzi z obrotów na benzynie i gazie, dodaje gazu, puszczam i powoli schodzi, zatrzymuje się na 1500 obr./min. na ok 4 sek. i schodzi do...
Oznaczenie silnika to: X14XE. Cewki wydają się być w porządku, generalnie szukając tego tematu nie natknąłem się nigdzie na temat czujnika wału ale rzeczywiście może to być to, ponieważ podobnie stwierdził mechanik u którego byłem; mogę coś przekręcić ale mówił coś, że pod wpływem temperatury może przyjmować "jakieś odczyty", a następnie gdy silnik...
Prawdopodobnie nie dochodzi paliwo, albo świeca, kondensator, przerwa na przerywaczu... za mało danych :) Mam taki problem. Mam simsona s51 od niedawna ale jedzie tylko 55km/h , a ztego co tu wyczytuje powinien jechac duzo wiecej. Oprócz tego ma troche mało mocy. Co pordzicie ? - - Pomóżcie -- Co można poradzić...sprawdź kompresje, ustaw wyprzedzenie...
Dawno nie robiłem przy pompie Matiza , ale miałem podobne zjawisko w Fordzie 2,6 benzyna. Odwrotnie było jak u Ciebie , jechał dobrze do tyłu a do przodu dwa metry ,przerywał i stop. Mocowanie pompy , wężyk wysokociśnieniowy był żle zamocowany /ukośnie/ oraz nie zamocowana dobrze pompa w "koszu" , latała do przodu i tyłu. Do tego filtr /smok/ sitkowy...
Przyczyny mogą być następujące: - gaz nie lubi ciepłego powietrza i może być uszkodzony termostat we filtrze powietrza, dla pewnośći możana zablokować klapkę w pozycji dolotu tylko zimnego powietrza - za mało gazu jest wyciągane z reduktora i kwestia regulacji (lub też gaźnik łapie fałszywe powietrze) Warunek jest jeden że samochód chodzi bez problemu...
A co zaszkodzi jak zajrzy? a jak przetrze alkoholem to pilota "nie upije" :) Nie warto zrobić tych czynności przed zakupem nowego ? Ty byś od razu wyrzucił? Wiem, że mało umiejętności ale nóż i alkohol chyba ma. Masz może na myśli zakup nowego telewizora? Porada przypomina zasłyszaną jakiś czas temu anegdotę: Kobieta zwierza się do najlepszej przyjaciółki:...
Podstawiałem dobrą cewkę i aparat zapłonowy i nic z tego. Brak iskry jest już na cewce. Do cewki napięcie dochodzi ale brakuje przerywania. Podstawiałem nowy aparat i nic Przecież moduł jest w aparacie zapłonowym, czyli też wymieniony. Odkręć kopułkę z tego aparatu zapłonowego i sprawdź czy kręci się jak kręcisz silnikiem. Chyba że ta dobra cewka jest...
Może przerywać cewka zapłonowa. Najlepiej podstawić inną używaną ale sprawną , polatać i sprawdzić czy będzie robił to samo. Sprawdź też czujnik temperatury od kompa. I właśnie w tym jest problem że mój silnik to wersja 102KM ktrych było bardzo mało z graty z wersji 75KM są inne :( i ciężko coś znaleźć żeby podmienić. A co z tym czujnikiem temp?? jak...
Witam ;) Niedawno kupiłem Forda Escorta z gazem. Wszystko jest ok, zawieszenie, układ kierowniczy, mechanika cacy. Właściwie silnik chodzi dobrze, nie przerywa przy przyspieszaniu, można mu wciskać gaz na 5 biegu od 1000obr/min i będzie ciągnął bez zadławienia. Problem jest tylko z wolnymi obrotami. Na luzie bez dodawania gazu silnik chodzi nierówno,...
Po uzupełnieniu płynu chłodzącego (był znacznie poniżej kreski "minimum") do kreski "max" pojawiły się następujące objawy: Nie bardzo widzę związek między opisanymi objawami a uzupełnieniem płynu, jesteś pewien że nie było ich wcześniej? -Przy normalnej jeździe w mieście na LPG temperatura na wskaźniku waha się pomiędzy 70-120 stopni. Wskazówka wychodzi...
Witam, czy istnieją jakieś gotowe układy które by przerywały obwód prądowy w samochodzie po spadku napięcia na akumulatorze poniżej np. 9V, aby zabezpieczyć owy akumulator przed głębokim rozładowaniem? Urządzenie powinno mieć takie wymiary, aby się zmieściło pod maską samochodu (Matiz), było odporne na wstrząsy podczas jazdy i pozwalało na przepływ...
Filtr zmieniowy w maju-czerwcu. Benzyna w zbiorniku jest. Zdarza się jednak, że jest jej bardzo mało. Tankuję 95, na stacji typu "no name". Po włączeniu zapłonu słychać włączenie przekaźnika, ale pompy nie - poza dźwiękiem przekaźnika, cisza. Niestety nie znam tego silnika i nie mogę zlokalizować przewodu paliwowego przy gaźniku. Możesz jakoś naprowadzić?...
Dziękuję kolego za info i za nadzieje, że to nie pompa. Też mi się tak wydaje że to nie to, przerywałby cały czas, a nie tylko na srednich. Tu jest też to, że w zimę przerywa dokuczliwie, a w lato mało widocznie, kwestja temperatury zewnętrznej- aury. Będę musiał pokombinować. A może wiesz kolego w jaki sposób połączyć się z tym moim Audi B4 1,9 TDI...
OK spróbuje poszukać czegoś więcej kierując się uwagami życzliwych forumowiczów takich jak Wy. Osobiśnie nie znam się na tym za bardzo, ale nigdy nie jest za późno na naukę więc jak coś uda mi się ustalić, to dam znać, jednak nie będzie to na pewno szybko gdyż mam mało czasu. Dziękuję Wam za pomoc i cenne uwagi, poszukam jeszcze na forum podobnych tematów......
1......+ pierdy z wydechu .... - to by sugerowało że problem leży raczej w ukl. zapłonowym. Na początek jeżeli jest możliwość spróbuj odrobinę przyspieszyć zapłon 2. Sprawdź czy w momencie nieprawidłowej pracy pracują nieprawidłowo 4 cylindry czy np jeden z nich przestaje pracować. 3.Zmierz ciśnienie sprężania na zimnym silniku oraz nagrzanym do temp....
Z wymiana elementów to nie powinno byc problemu mam jeszcze 2 idenytczne silniki... Jeszcze rozwazalem taką możliwość że to może być wina gaznika, gdyby znajdowały się tam opiłki czy jakiś syf to blokowało by to przelot paliwa tylko że chyba mało to ma wspólnego z elektryką ale też chyba może byc tego wina prawda?? Dodano po 5 Wymieniłem same styki...
"Przy montażu dwóch lamp do jazdy dziennej w kolorze białym, należy zwrócić szczególną uwagę na ich umieszczenie z przodu, nie dalej niż 400 mm od bocznego obrysu pojazdu. Wzajemna odległość nie może być mniejsza niż 600 mm. Powinny być umieszczone na wysokości od 250 do 1500 mm. Powinny się automatycznie wyłączać, jeżeli włącza się światło mijania...
(at)gimak to jakim cudem jest ładowany akumulator rozruchowy jak w komorze silnika diesla również jest zimno i akumulator jest zamarznięty np ma mrozie to wg Ciebie w ogóle nie powinien przyjmować ładunku... Kolego, można by to tak określić, że nie czujesz bluesa. Akumulator bardzo zimny, ale nie zamarznięty, ma dużą oporność wewnętrzną, która mocno...
Witam. Jak mruga check to powinny być zapisane błędy (oczywiście pomijamy 1500) może odłączałeś akumulator i je kasowałeś? Prawidłowy kierunek to brązowe pudełeczko pod kierownicą. Witam. Jak mruga check to powinny być zapisane błędy (oczywiście pomijamy 1500) może odłączałeś akumulator i je kasowałeś? Prawidłowy kierunek to brązowe pudełeczko pod...
Zgoda, napięcie sprawdza się oscyloskopem, ale woltomierzem można określić czy jakiekolwiek napięcie pokazuje się na elektrozaworach, w tej sytuacji woltomierz pokazuje zero. Wracając do tematu. Dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz przekaźniki, sprawne, immobiliser raczej jest sprawny (po wyciągnięciu transpondera z kluczyka i włączeniu stacyjki pojawił...
Witam Podepnę się pod temat, a mianowicie - wracam właśnie od mojego essiego wyjałem stary bezpiecznik termiczny bo był spalony- na dodatek ktoś go zwarł kawałkiem drutu i chodziło do czasu ... właśnie ... dzis wymieniłem na nowy bezpiecznik ale żadnych efektów - dmuchawa nie działa na żadnym biegu - świeci sie tylko lampka od klimy. U mnie bezpiecznik...
Witajcie. Auto przed ustawieniem i wymianą rozrządu paliło STRASZNIE ciężko na zimnym i na letnim silniku (trzeba było trzymać pedał przyspieszenia + po 10 sekundach poganiania silnika rozrusznikiem jak już odpalił - trzymać obroty ok. 1,5 tys. przez 30 sekund, żeby nie zgasł przy ruszaniu - przy tym była MASA dymu, po odpuszczeniu "gazu" strasznie...
Witam. Mam problem ze swoim golfem 3 1.9 tdi 90 km 1z 96r. Problem polega na nierównej pracy silnika (słychać jak by jeden cylinder raz pracował a raz nie). Problem powstaje wtedy kiedy rozgrzeje silnik i przekręcę każdy bieg do końca obrotomierza po czym zatrzymam się wrzucę bieg neutralny i w tym momencie słychać nierówną prace silnika na biegu jałowym,...
Powitać forumowiczów, niedawno kupiłem to auto i staram sie doprowadzić je do stanu używalności. Problem "dziwnego zachowania silnika" istniał od początku, dotyczy lekkiego przerywania (kilkukrotnego) na 2 biegu, chyba najczęściej na zakrętach. Na luzie kiedy powoli wciskam gaz, żeby wkręcić silnik na 2000 obrotów, to w okolicach właśnie 2 tysięcy RPM...
Witajcie zwracam się do mądrzejszych bo sam zgłupiałem Otóż jest nagrzewnica która działała poprawnie aż pewnego dnia się zepsuła - diagnoza : silnik się skończył. jako że to to chińskie i po gwarancji rozebrałem dziada i okazało się że wirnik od wału sie oddzielił :) :D Zamówiłem nowy silnik, śmigło i różne drobiazgi zamontowałem i .... nagrzewnica...
Witam, posiadam kosiarkę MTD 46 SPO z silnikiem ThorX 35 o pojemności 99cm3, według tabliczki znamionowej posiada 2,6KW przy 2750/1/min w praktyce jest to silnik 1,6KW. Miałem podobne problemy z kosiarką po około 10 latach użytkowania, kosiarka przerywała, albo gasła po chwili pracy. Wystarczyło spuścić całe paliwo ze zbiorniczka, oczyścić przewody...
Panowie mój 1.9 nawet po odłączeniu N75 zbiera się dużo żwawiej niż z kolegi postu. Podepnij bezpośrednio wężyk podciśnienia do gruszki turbo. Jeśli działa płynnie i gruchę zassie to sprawdź N75. Czy przy dodaniu pełnego gazu gruszka jest ciągle zassana czy upuszcza. Chociaż najlepiej sprawdzić bez kombinacji poprzez vag. Jeśli N75 i zmienna geometria...
No nie bardzo, na oko za mało, ze 30 razy więcej byłoby ok. Sterownik silnika i inne "dynksy" w stanie uśpienia pobierają zwykle ok 30-50 mA prądu. Ten miernik jest dobry ? Dobrze mierzyłeś ten prąd ? Między słupkiem a klemą ? Miernik na zakresie 200mA ma pewnie bezpiecznik, 200mA. Jeśli wpiąłeś go w odpięty już akumulator od klemy, to prąd "rozruchu"...
Kolego polonez15, sugerujesz, że nie widzi prędkości i blokuje obroty do 3 tyś jak to bywa w nowych modelach samochodu? Na zegarach prędkość jest, w VCDS nie wiem, bo tego nie sprawdzałem. Choć dziwne to jest bo czasami jak się go prze gazuje w pozycji N,P to przeskoczy te 3 tys i leci do odcinki. Odnośnie pytania od Falubaz1 Auto zostało kupione sprawne,...
Co to znaczy 99,131 % sprawności? Napisałem 'bibliotekę' pod to (nie ma jej jeszcze na Pypi.org), do generowania RPM w zadanym czasie, przy 5 mln ma całkiem dobre wyniki (dla 10 niezależnych pomiarów / 10 uzyskałem 99,131 % wykonanych obrotów) Nie użyłem jej jeszcze do nadawania 'impulsów' bo chciałem sprawdzić 'na sucho' z przerywaniem po sleep no...
Witajcie. Mam peugota 106, 1.4 benzyna 75KM, rok 1991. Wtrysk bosch monojetronic. Mam z nim spory problem i nie potrafię sobie poradzić. Otóż samochód po odpaleniu ma bardzo wyoskie obroty (ok2000). Chodzi głośno i nie przyjemnie. Po dłuższym rozgrzaniu obroty spadają do 1000-1100 i niżej już nie chcą. Samochód dodatkowo bardzo dużo pali (ok10-11 litrów)....
Witam, zacznę od tego co miałem wcześniej, a był to sterownik LECHO Maxi Lambda. Z jakiegoś powodu strasznie długo miał ustawiony czas nakładania się benzyny/LPG przez co przez około 8 sekund silnik się dławił. Jako tako to jeździło, ostatnio na benzynie zaczął przerywać i falować na jałowych. Dzisiaj próbowałem się podpiąć komputerem pod sterownik...
Witam wszytkich. Mam magnetowid SHARP model: VC-A103 magnetowid jest już troche stary (ok 8 lat) ale działał, był mało używany. Problem zaczął się niedawno. Mianowicie: Kaseta przekroczyła połowę (ok 100 minuty kasety 180 min) magnetowid zatrzymywał się (tak przerywał jak gdyby ktoś włączał puzę na 2sek. i działał dalej). Wymieniłem paski, ale ta czynność...
Witam Matiz problem z odpalaniem i przerywa podczas jazdy po odczytaniu kodów błędów błąd 1600 błąd immo. Co było sprawdzone i wymienione jeszcze przed odczytaniem kodów palec nowy kopułka przewody zapłonowe świece zdemontowany i wyczyszczony aparat zapłonowy i dalej to samo tydzień było ok. a po tygodniu przerywa i nie pali czasami?. Zrobiłem jeszcze...
Witam mam problem z moją A3 1.9 90KM rok 2000. Opowiem historię od początku. Gdy kupiłem Audi w grudniu zeszłego roku i wracałem do domu przy 140km/h miałem odcięcie i samochód nie chciał dalej iść. Po sprawdzeniu wszystkich mozliwych wariantów padło na zapieczone łopatki od turbiny. Gość który czyścił powiedział że łopatki mam już delikatnie powyżerane...
ten kabel od elektrozaworka to była pierwotna przyczyna z którą kupiłem mojego busa za 600zł+ dorzuciłem Astrę bez gazu, mi zapalał z urwanym tym kabelkiem ale nie wkręcał się powyżej 1500 obrotów i tak przyjechałem 20km do domu ;) kabelek znalazłem potem, izolacja była ok ale żyła się utryndoliła przy oczku elektrozaworka pompy, też świecił STOP i...
Innymi słowy to co miało chronić zabijało. Każdy układ sieciowy ma swoje wady i zalety. Bo jesli TN-C to nie ma mowy o żadnym mostkowaniu PE i N gdyż w tym układzie takie symbole nie istnieją. To bardzo ciekawe, jak to na forum gdzie teoretycznie mamy jednego laika (chociaż w tym przypadku też nie do końca) oraz całą rzeszę fachowców, zawsze ścigacie...
Mało poważny to jest twój komentarz, jak nie masz szerszego punktu widzenia i nie widzisz zalet ze stosowania tej metody to raczej powstrzymaj się od komentarza. Kilka przewag ze stosowania tej metody: - pomiar mały obiektów - brak potrzeby naklejania odblasków - nie trzeba przerywać procesu produkcyjnego - możliwość pomiaru w trudno dostępnych miejscach...
Witam.Mam problem z klimatyzacją w samochodzie toyota corolla e12, dzisiaj klimatyzacja została nabita. Po włączeniu klimatyzacji wentylatory chłodnicy załączają się (tak jak powinno być) i chodzą przez kilkadziesiąt sekund po czym się wyłączają na 10 sekund i ponownie załączają i tak przez cały czas podczas gdy klimatyzacja jest włączona.Z tego co...
przerywać matiz renault silnik przerywać silnik przerywać hyundai
matryca ue50j6200 mikrotik firewall filter sterownik lm339
kuchenka gazowo elektryczna studnia głebinowa
Jak zresetować moduł Wemos D1: instrukcje i metody Sterownik ST-480N: Wentylator działa ręcznie, nie w automatyce