https://obrazki.elektroda.pl/2872521200_... Witajcie moi drodzy. Najpierw pokażę tutaj wnętrze dość starego, budżetowego odtwarzacza DVD, a potem zaprezentuję jak można praktycznie wykorzystać odzyskane całkowicie za darmo komponenty ze środka. W temacie wystąpi też Arduino. Spróbuję uruchomić panel przycisków (dość dziwnie zorganizowany),...
Panowie jestem, wykręciłem szczotki i faktycznie są już krótkie. Zostało ok 1.5 cm, ale czy przez to faktycznie dzieją się takie jaja? Pomimo ze szczotka przylega do komutatora ściśle. Jak na poszczególnych pod programach bęben sie kreci jak należy, a całego programu nie przechodzi? Ale zamówię szczotki co mi już teraz zależy, koło pasowe sprawdziłem...
Witam, mam problem z kuchenką mikrofalową. Kuchenkę znalazłem na śmietniku, ale zabrałem do domu bo stan idealny. Po rozebraniu jej okazało się ze był padnięty bezpiecznik WN. wymieniłem na nowy, i odrazu kuchenka zaczeła działać normalnie w sensie grzać potrawy. Ale wyszedł drugi problem, mianowicie zacina sie talerz. Więc wymontowałem silnik talerza...
W instrukcji jest do 10 metrów z uwzględnieniem że jeśli pojawią się problemy należy zwiększyć moc minimalną do 5kw To jest dla mnie dziwne. Mam kocioł 12kW i komin 60/110 też ok 8 m. Nie ma żadnych problemów. Moc minimalna deklarowana to 1.8 kW. Wg mnie spawa się rozbija o moc silnika wentylatora. Z tego co pamiętam Termet w niektórych kotłach pozwalał...
Witam Ciebie blusik98 i wszystkich Forumowiczów . Jestem w posiadaniu takiego silnika a także dokumentacji . Nie wiem czy Masz instrukcję . Jeżeli jesteś zainteresowany chętnie poszperam w papierach .
Zdjęcie które dołączyłem pochodzi z zakończonej aukcji na "Lokalne Allegro" ( teraz nie potrafię tej aukcji znaleźć ), czy połączenie jest właściwe, nie mam pojęcia. Piszesz że silnik mocno się grzeje, silnik ten jak pokazuje napis S2-10min na tabliczce znamionowej może pracować do 10minut, potem trzeba go odłączyć od zasilania.
J tez mam proble z tą kontrolką. i chciałbym konkretnej rady. Chciałbym sie wybrać długą trasę tym Golfem ale sie boję. co mogę zrobic tanim kosztem by zwiększyć swoje szanse na dojechanie? Dodam tez że nie wiem czemu wydaje mi sie że silnik sie mocno grzeje nawet po trasie. termostat wydaje sie sprawny może to przez skrzynie 4 biegową. Prosze o odp.
Możliwe są jeszcze dwa przypadki: a) silnik obracający płytą ma defekt ( układ sterujący tym silnikiem mocno sie grzeje ) b) na płycie głównej są tranzystory S8550 , które podzcas pracy są gorące ( w tym wypadku to normalne ) ale często padają , z różnymi objawami ( sprzęt się wyłącza , pojawia sie ekran zielony i sprzęt blokuje się i wiele podobnych...
Szarpanie to objaw zbyt mocnego kondensatora.
Kolego a blokujesz jakoś bok napędu ( czy zespół krańcówek kręci się razem z rurą ?) Całość powinna być zamocowana w kasecie, silnik powinien się obracać a element z krańcówkami stać i wtedy uruchamiają się ślimaki w krańcówkach. Co do grzania tak te silniki grzeją się mocno i to jest normalne. POzdr.J.
Ale to inny temat, pompa ciepła, ciepła pompa, przyjąć z ciepłą pompą :D jeśli silnik pompy mocno się grzeje to praca pompy jest poza zakresem znamionowym ciśnienie/wydajności.
Te silniki w kosiarkach na biegu jałowym mocno się grzeją i nie należy włączać ich bez obciążenia dłużej niż kilkanaście sekund ze względu na wzrost temperatury.
No właśnie chodzi o to, żebyś to wyczytał - czy to jest regulator PWM, czy liniowy. Poza tym: jaka jest moc tego silnika? na jaki radiator znajdziesz miejsce? Tranzystor mocy od regulatora liniowego mocno się grzeje, trzeba jakoś to ciepło rozprowadzać.
Sprawdź jeszcze napiecia podczas pracy tego grzejącego się silnika. Może któraś faza ma mocno obniżone napięcie (coś po drodze powoduje spadek).
Na pewno się tu silnik mocno grzeje skoro do chłodzenia dano zewnętrzny wentylator. Każdy silnik tego typu co na filmie się grzeje. Nawet bez obciążenia. A co do Tematu Autora; Sądząc po napisanych przez Niego postach proponowałbym raczej jakiś silnik zasilany z niskiego napięcia... Są do kupienia (Aliexpress na przykład) silniczki prądu stałego już...
Dla dysku SSD to nie szkodliwe ale silnik dysku talerzowego jest mocno przeciążony ciągłymi rozruchami. Elektronika sterująca silnikiem najbardziej się grzeje w czasie rozruchu silnika i narażona jest przez to na uszkodzenie. Spróbuj znaleźć konfigurację zarządzania energią i ustawić dysk na pracę ciągłą. Pozdrawiam
Ten element to driver silnika i cewek soczewki lasera - musi się grzać. Pojęcie mocno się grzeje jest względne, kwestia co kto uważa za "mocno".
Nikt nie jest jasnowidzem i należy zdemontować ową pompę jeszcze raz i sprawdzić ją poza pralką czy silnik pompy nie grzeje się zbyt mocno i stąd ten zapach. Gdzie została zakupiona pompa? Czy pralka nie wydaje jakiś dźwięków typu stuki, trzaski podczas wirowania?
W silnikach jednofazowych,ale nie tylko, czasami występuje zjawisko pszesunięcia na wirniku,które powoduje rozłączenie klatek na wirniku.Silnik traci moc i mocno się wirnik grzeje,można próbować połączyć pszesunięcia przez punktowanie,ale nie zawsze to skutkuje.Tutaj niekoniecznie musi to być,to tylko taka sugestia.
7805 bądzie dość mocno grzał, 7812 nie da 12V, kiedy silnik jest wyłączony (2V musi odłożyć się na scalaku)
jakbym miał zapowietrzony to by się silnik przegrzał To nie miałbyś grzania lub po tych 20km przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku !!!UWAŻAJ!!! powinno ci mocno zasyczeć i byłoby słychać bulgotanie. Ale twierdzisz że jest wszystko w porządku.
Tzn. nawet jeśli u mnie się grzeją jak szalone i są zwarte do masy stojana to nic to nie da? Wydawało mi się, ze maja być odizolowane i z normalnego drutu emaliowanego. Powinny być odizolowane od stojana, jednak ze względu na to, że indukuje się w nich bardzo niskie napięcie (poniżej 1 V) a stojan to nie lita stal tylko pakiet cienkich blach, nie powinien...
A docelowo można dać na stałe tak duży Ah czy coś może się stać? Można tylko założyć że silnik i instalacja nie jest przygotowana pod tak wydajne źródło prądowe oraz dodatkowe obciążenie w postaci dużego akumulatora. Pojazd tam gdzie na poprzednich aku miał problem na tym aku nie będzie miał. Może to w skrajnych przypadkach uszkodzić sterowanie silnika,...
Witam.Może problem tkwi w samym silniku.Nie zauważyłeś nic podejrzanego nie ma żadnych nadpaleń zbyt mocno się grzeje?Może dodaj jakieś foto silnika i tej płytki która się pali
Przy rozruchu korbowód nie ma większego obciążenia niż w monecie gdy jest wyższe ciśnienie czyli przy wyłączeniu, wiec gdzie widzisz zagrożenie? To jest pozorna prawda. Jeśli silnik pracuje to nawet te 7 atm nie stanowią problemu bo cały układ jest w ruchu, nie ma oporów związanych ze startem silnika, bezwładnośc wirnika, zespołu korbowego tu akurat...
Po pierwsze benzyna dużo szybciej i lepiej grzeje się niż diesel, nawet w zimie, sprawdź poziom w zbiorniczku płynu chłodzącego, wyłączyć klime i zagrzej autko aż się włączy wentylator(trzymaj go na obrotach około 3tyś.) czyli układ chłodzenia zadziała, wskazówka powinna wskazywać (różnie) przy czerwonym lub nawet na czerwonym. Po drugie klima czy to...
Co ty tam masz za napięcia na tej wiosce. Że możesz tak operować pomiędzy woltażem silników od 1,5 kV aż po 3kV. PS. Moc podajemy w kW. Kupiłem inny silnik. Ma 3kW i 2800obr/min. Niestety ale 1,5kW to za mało. Przy dłuższej pracy pod obciążeniem, szczególnie gdy ciśnienie oscyluje powyżej 8atm., to silnik mocno się grzeje. Musiałem ostatnio dłużej...
Koszt wymiany wirnika jest na tyle wysoki, że można się pokusić mimo wszystko o przeszlifowanie komutatora drobnoziarnistym papierem ściernym i wymienienie łożysk - jeśli to zawiedzie to faktycznie pozostaje już tylko wirnik. Jeszcze z innej beczki - możesz wymienić kondensator na podłączeniu silnika - może przebija i masz nieprawidłowo przesunięty...
Szczerze to nie zauważyłem i zbytni nie wiem jak to sprawdzić? Jakieś dokładniejsze instrukcje na co mam zwrócić uwagę? https://obrazki.elektroda.pl/9696330600_...
Na 4 biegu masz max moc podaną na silnik z pominięciem tego regulatora dlatego się nie grzeję, przy niższych biegach ten element się mocno grzeje bo ogranicza prąd dlatego musi być cały czas chłodzony powietrzem nie uruchamiaj za długo poza kanałem bo się uszkodzi.
Ja tu widzę dwie możliwości, błędne podłączenie lub przewrażliwienie użytkownika. Te silniki potrafią się dość mocno grzać, ale izolacja jest na 130°C. Zamiast pomiarów napięć, więcej by wyjaśniły pomiary temperatury.
(at)krzysztofkamienski Czasami tak, ale w większości przypadków"przewinięcie", czyli przezwojenie polega na dokładnym odwzorowaniu tego co było i nie robi się tego w sposób taki jak czasem słyszałem" daj trochę grubszy drut, albo trochę więcej zwojów"( w domyśle- by silnik był mocniejszy)...
No i temat powrócił. Zmieniłem kondensator i niestety ale silnik nadal się mocno grzeje. Czy możliwe że jest coś źle podłączone ? Dać silnik do przewinięcia czy jeszcze coś z nim mogę sam zrobić ?
Na tabliczce jest 10 uF 450 V. Jak dasz za duży, to silnik będzie się grzał, ale 12 uF, to nie jest jakoś mocno za dużo.
silnik trochę za mocno buczy a przedewszystkim maskarycznie się grzeje Wypada pomierzyć uzwojenia!
Napisz czy masz wentylator na tym silniku żeby dmuchał na niego i czy w tej obudowie są jakieś dziury d góry po to aby ciepłe powietrze wydobywało się na zewnątrz. I napisz jeszcze po jakim czasie silnik zaczyna się grzać.
Jedyna sensowna rada - kup kilka oryginalnych pakietów podmieniaj. Zabawki niestety są projektami zamkniętymi. Producent dość dokładnie określił możliwości napędu i udźwigu. Każdy dodany gram oznacza większy pobór prądu, mocniejsze grzanie silników, latanie z większym "gazem" i ma wpływ na parametry lotu. W efekcie, dokładnie pojemniejszych pakietów...
Czy podłączenie silnika :0,75kW, 230V,400V, 1400obr./min., posiadającego "wybite oznaczenia gwiazdy i trójkąta" w trójkąt, nawiązując do wcześniejszych tematów, nie da wzrostu mocy a tylko zwiększy się grzanie silnika-chciałbym się upewnić? ...po takim podłączeniu faktycznie grzeje się mocno już po kilkunastu sekundach pracy... Dzięki - Marcin Witam....
Jeżeli zastosujesz filtr DP to im lepszy filtr,tym bardziej będziesz się zbliżał do przebiegu sinusoidalnego+składowa stała,jakość regulacji się zmnieszy. Co kolega rozumie przez "jakość regulacji" ? Przy zasilaniu tych silników chodzi o to, by dostarczyć stałe napięcie regulowane - zależnie od potrzeb i im mniej składowych zmiennych, tym lepiej (jakość...
schemat jak najbardziej prawidłowy, ale ja tam na Twoim miejscu w chłodnicę wkręcił bym termowłącznik z Cinquecento który jest na 92st.C jeśli pasuje gwint (M22x1.5): https://allegro.pl/oferta/termowylacznik... i równolegle z nim możesz też ręczny włącznik dać, ale z mojego doświadczenia ten włącznik z Cinquecento...
Sprawdziłeś grzałkę na upływność? Tacho pomierzone? podgrzane, skoro silnik mocno się grzeje?
Reset systemu - gdy sprzęt jest w czuwaniu wcisnąć STOP na panelu przednim i przytrzymać około 5s , mrugnie LED od czuwania . Przyczyną , że nie czyta DVD ( oprucz lasera ) może być: taśma - rzadko -sprawdzić czy nie zagięte styki,złamana silnik spindle - przytarty grzeje się mocno układ drivera na płytce modułu RF, moduł RF , raczej częściej od w\w...
Zelmer meteor 2 typ 400.0.F16E Nie pracuje silnik. Napięcie dochodzi do płytki (400.0305). Nawet przy odłączonym silniku mocno się grzeje rezystor R1
Po pierwszym uruchomieniu chodził, kręcił się, ale mocno iskrzył. Dodano po 3 Witam, silnik przed naprawą chodził, kręcił się, ale iskrzył mocno.
Przy obrotach 1400/min ,silnik 4 kw wystarczy do napędzania sprężarki jelczowskiej czy podoła gdy dołożysz jeszcze następną pompę to może być problem przy takich obrotach .Do smarowania sprężarki może być olej ... taki jak do jelcza przecież takim olejem jest smarowana w pojeżdzie .Dodatkowo jeszcze silnik napędza pompę oleju a to też wymaga trochę...
Mam mały problem, otóż po podłączeniu zasilania do sterownika silników ten mocno się grzeję. Wcześniej podłączałem silniki do 2 takich samych sterowników i też się grzały. Proszę o pomoc!!!(Moduł podwójny sterownik silnika L9110)Zaislanie 2x3,7V
Volt jak zwykle 12 a cewka nie jest do gaszenia tylko do pracy tzn bez prądu nie będzie chodził potrzeba jeszcze zapodać przekaźnik do świec żarowych albo mocny przycisk i grzanie będzie "na oko"
Mam ustawione 3,31 i silnik się grzeje dość mocno... Sterownik zimny
Na ogół rezystor mocno się grzeje, więc pewnie jest zamontowany w miejscu gdzie będzie chłodzony (przez wentylatory). Podaj więcej danych na przykład jaki silnik, będzie nam łatwiej zgadywać :]
Tu zbytnio nie ma co porównywać, nie chodzi nawet o śrubę, te super power itd nie nadają się do bram zwłaszcza wersja 12V. Silniki się mocno grzeją, magnesy się odklejają, szczotki rozsypują do tego siłowniki bardzo wolno się poruszają.
Czy to normalne,ze stabilizator lm (o d lcd i mostka)się mocno grzeje? Zależy jak duży masz silnik i jak często jest sterowany L/P - to o czym pisałem wyżej. Zainstaluj radiator na stabilizator./ Lcd może brac prąd ze wspólnego źródła z processorem, natomiast dla silnika (VCC2) nie musi byc stabilizowane. e marcus
Witam. Aby suszarka do włosów działała prawidłowo musi mieć nawiew, inaczej mocno się grzeje i wyłącz ją wyłącznik termiczny, który musi ostygnąć do ponownego złączenia. Uszkodzony silnik.
Witam wypełnianie jest prawidłowe ale mosfet zaczął się mocno grzać a silnik jest mocno zamulony Jaki silnik, jakie zasilanie? Masz jaką diodę przy silniku? Pozdrawiam
Sprzęgło nie ma wpływu na obroty, ale na zwijanie taśmy( z grubsza rzecz biorąc).Sprawdź silnik, panewki, czy scalak z silnika sie mocno grzeje???
Przenośniki jest zapewne jedną z części składowych separatora optycznego, tzw przenośniki przyspieszający. Prędkość taśmy jest duża do 3m/s i jest ściśle związana ze skanerem. Po przejściu przez skaner odpady w określonym czasie muszą znaleźć się nad listwą zaworową. Silnik podpięty w trojkat, żeby przy 87hz nie stracić momentu. W tego typu przenośnikach...
Po około 45 minutach pracy silnik myjki ciśnieniowej robi się bardzo ciepłe czy to normalne że silnik myjki grzeje się tak mocno. Wymieniłem wszystkie uszczelnienia myjka dobrze pracuje ale zastanawia mnie tak wysoka temperatura na silniku co może być jej przyczyną proszę o podpowiedź z góry bardzo dziękuję .
Niestety, silnik po godzinie pracy (w ramach testów) dość mocno się zagrzał i musiał wziąć go na warsztat. Ciekawym jaka będzie diagnoza. Ja miałem taki silnik, nowy i on się też mocno grzał nawt na biegu luzem, mało tego ruszał bez, żadnych kondensatorów. Myślałem, że ma zwarte zwoje i dałem go do przewinięcia.W warsztacie, na początku postawili taką...
Głowica 72ccm ma wizualnie większe zawory od głowicy 50ccm ma też większą komorę spalania.Zakładając głowicę 50ccm na cylinder 72ccm podniosłeś ciśnienie sprężania co odbije się trwałością łożysk wału korbowego i korbowodu.Silnik wcale nie będzie mocniejszy będzie się grzał i będzie miał problem z wkręcaniem się na obroty ponieważ dusi się swoimi spalinami.Proponuję...
ściągnąłem górną jego pokrywe co nasadza się na górne łożysko,wyciągnąłem stojan nie wymontowałem tylko wirnika z obudowy silnika ze względu na to że wentylator plastikowy jest tak mocno osadzony,chyba aż się przytopił trochę plastik wtedy jak silnik mocno się grzał bo aż się błyszczy na jego końcach i nie chce go połamać. Sprawdzałeś czy wewnątrz...
Są dwie szkoły docierania, jedna mówi o spokojnej jeździe, bez przeciążania itd. Ja wolę docierać mocno-oczywiście bez przesady. Ważne, by nie przesadzić i pozwolić silnikowi ostygnąć. 15 min grzania a potem odpoczynek. Skokowej zmiany nie zauważyłem. Różnicę można poczuć już po paru kilometrach-gdy tylko pierścienie zaczną się układać. Potem stopniowo...
E52, czyżby problem z tachometrem który w połowie prania traci sprawność? Zmierzę miernikiem jak się miewa podczas dowolnego cyklu pralniczego. Podłącz omomierz pod uzwojenie tacho na kostce silnika, podgrzewaj porządnie tył silnika tam gdzie tacho suszarką do włosów, jeśli rezystancja uzwojenia podczas grzania będzie mocno się zmieniać lub dojdzie...
Powodem jest choćby niezerowa rezystancja uzwojeń. Ciepło wydzielane na rezystancji określi prawo Joule'a-Lenza. Oczywiście uzwojenia pomału nagrzewają cały silnik. Drgania i stukania to efekty nieidealnego wykonania silnika. Temperatura rzędu 50 stopni to zupełnie niegroźna sprawa. W okolicach 100 stopni mogłoby być mniej bezpiecznie, gdyż zbliżysz...
Witam. Kupiłem dokładnie taki sterownik. Zamontowałem i szlifierka się kręci, ale nie ma mocy, tranzystory gorące po 20s. Zmieniłem podłączenie czujników halla, przesunąłem o jeden. Ha silnika podłączyłem do Hb sterownika, Hb do Hc, Hc do Ha. Teraz jest dużo lepiej. Tranzystory grzeją się o wiele mniej, silnik mocniejszy. Niestety nie mam pasującej...
Przypuszczalnie 1 swieca grzeje kiedy jest na zewnatrz ( bez pracujacego silnika) wkrecona do agregatu jest mocno zchladzana przez owiewajace powietrze - dlatego pytalem o zasilacz 2 mozliwe niewlasciwe rozpylenie paliwa lub za niskie obroty silnika ( slaby zasilacz) 3 wypalony parownikw kotle To sa mozliwe wady Grzanie swiecy i praca pompy( silnika)...
co masz na myśli pisząc kształt napięcia wyjściowego? Takie przetwornice (UPS-y, falowniki...) zwykle produkuje się w dwóch wersjach: z sinusoidą czystą i modyfikowaną. Poniżej — prosty przebieg: https://obrazki.elektroda.pl/8617918500_... O ile sinusoida modyfikowana będzie dobra do wszelkiej elektroniki i zasilaczy (komputerów, laptopów...
Według mnie sterować obrotami można tylko zmieniając częstotliwość; co prawda, zmniejszanie napięcia też wpłynie na obroty ale silnik będzie dość mocno grzał.
Mechaniczne połączenie osi silnika z kołem pasowym jest O.K.Pasek klinowy ma odpowiedni naciąg,a napięcia na stykach silnika prawidłowe.Czekam aż Kolega Damian22 pomierzy oporności i porównam je z moimi.Jednak jestem już w 50% przekonany,że to zwarcie międzyzwojowe,silnik mocno się grzeje i czuć zapach izolacji uzwojenia,za mocno!Drag.
Może popełniłeś błąd w obliczeniach. Czy mierzysz ładunek wypływający z akumulatorów?
Głowica to pierwsza część, która po odpaleniu silnika bardzo mocno się grzeje. Nawet przy dużych mrozach lód nie ma szans w niej się utrzymać. Problem jest w smoku, aby zassał olej. Podnosząc smoka masz smarowanie przede wszystkim wału, czyli panewek...
Świetnie Ci to wyszło. Daj więcej fotek całego pojazdu. Będziesz jeszcze coś usprawniał? Jeszcze raz wielkie gratulacje! P.S. Do tego silnika wymagane jest chłedzenie?? Mocno się grzeje? Pozdrawiam :).
Nie wolno odłączać aku na pracującym silniku!!! Grozi to spaleniem diod/diody prostownika. Coś jest sknocone w instalacji. Zwarcie lub złe połączenie lub pomylone połączenia. Diody nie powinny się mocno grzać. Szczególnie gdy nie ma inncyh odbiorników poza zapłonem. Jaki zapłon? Jaki regulator?
Zamontowałem silnik zamiennik, jednak troche mocno grzeje się wydmuchuje po jakims czasie gorące powierze, nie wiem czy może odwrotnie go zamontowałem w obudowie z tworzywa?
Termostat wymieniony:-)
A czy ten pomalowany silnik sie przypadkiem nie grzeje zbyt mocno?. A widziałeś kiedyś niepomalowany silnik z żeliwną obudową ?
zalecam silnik krokowy że nie trzeba kontrolować jego pozycji, nie trzeba krańcówek ani enkoderów. Oczywiście pod warunkiem że jakiegoś kroku nie zgubi, bo wtedy kaplica. W tych maszynach o których pisałem że silniki krokowe poznawałem tak właśnie było. Dopóki silnik był zimny - wszystko działało cacy. Wystarczyło że się rozgrzał (a grzał się w czasie...
Na początek sprawdź silnik Jeśli masz miernik - zmierz oporności miedzy przewodami silnikowymi (odpietymi od centrali i bez kondensatora) każdy z każdym - podaj wynik. Możesz też (ostrożnie) sprawdzić silnik pod 230V. Odepnij od centrali ale kondensator zostaw (jak na schemacie) między przewodami zaciśnietymi normalnie w zaciskach 4 i 6. Pod przewód...
Podłączyłem zasilacz 5V 700mA i silnik rusza, jest trochę lepiej jeśli chodzi o jego sile, ale nadal za słabo na przesuniecie lasera. Dał bym inny zasilacz ale już przy tym sterownik i sam silnik dość mocno się grzeją, czy mogę sprawdzić inny zasilacz? Np 9V 300mA bez uszkodzenia sterownika?
Przeczytałem posty dotyczące demontażu odkurzacza Philips Mobilo Plus. Ja mam taki z oznaczeniem HR 8564/B. Może ktoś ma rysunek złożeniowy takiego sprzętu. Chcę go rozmontować, coś niedobrego dzieje się z silnikiem (bardzo szybko i mocno się grzeje).
Wymieniłem tranzystory TR12 na 2SC3246 i TR13 na 2SA934 i dalej to samo, tranzystor TR12 bardzo mocno się grzeje i oczywiście płyta nie kręci. Sprawdzałem silnik napędu płyty - jest dobry, kręci. Zamówiłem również układ IC3, mierząc napięcia sporo się nie zgadza i niektórych napięć brakuje.
Witam. 3 miesiące temu wymieniłem w niej szczotki ,chodziła ładnie -praktycznie klient co dzień robi pranie.Teraz silnik mocno się grzeje -można jajka smażyć i śmierdzi ,nie dotknie go ,pranie robi do końca. Komutator nie porwany ,nie iskrzy ,tylko co druga lamelka jakby matowa. Poradżcie ,czy próbować go ratować ,czy szrot.
Powoduje to, że całe okablowanie na płytce stykowej dość mocno się grzeje Kable prowadzące duże prądy powinny być grubsze. Połączeń prowadzących duże prądy nie wykonuj na płytce stykowej. Jeśli nie masz lutownicy proponuję kostki ( listwy zaciskowe).
Owszem, jednofazowe może i sąwygodne, ale jak wywali jedna a Ty dalej masz silnik 3fazowy np na pompie wodnej, to silnik będzie się mocno grzał, a Ty się będziesz zastanawial czemu. Nie, to w ogóle nie ma prawa zadziałać - prąd wpływający jedną fazą (jedną różnicówką), a wracający inną fazą ( różnicówką) wyzwoli obie różnicówki!!!
Witam! Problem jak w temacie. W mikserze wymieniony jest kondensator (jakiś rok temu stary wybuchł). Diody przy przełączniku biegów sprawne. Szczotki silnika wyglądają ok, komutator oczyściłem drobnym papierem ściernym. Na pozostałych biegach silnik wg mnie nie iskrzy nadmiernie i kręci, natomiast na 1. i 3. nie kręci, buczy i niemiłosiernie się grzeje....
Problem polega na tym, że po podaniu sygnału pilotem otwarcia silnik buczy i nie otwiera bramy oraz mocno się grzeje. Wyczytałem na forum, że to może być uszkodzenie triaków sterujących silnikiem, po wymianie brama ruszyła ale nie doszła do połowy i znów to samo: brak siły, buczenie i grzanie się silnika. Silnik sprawdzałem na krótko, działa w obie...
Czyli co polecasz zrobić konkretnie? Bo przyznam się że słabo się znam na tym. Regeneracja pompy i wtryskow? Ewentualnie wizualną ocena części? Pobiera olej z silnika, i mocno się grzeje- co może być powodem?
Objawy wskazują na uszkodzenie wiązki zasilania silnika/ zwarcia między zasilaniem poszczególnych biegów/, być może nawet wyłącznika. Rozłącza pewnie termik w silniku- przy zwartych sekcjach silnik będzie się mocno grzał. Czy na pewno okap został prawidłowo naprawiony po tym zwarciu- gdzie wystąpiła usterka?
Jeśli chodzi o tranzystor KT829 - to wyprowadzenia ma identycznie jak BDW93 ( nie potrzeba obracać , NIEPOTRZEBNIE wprowadziłem w błąd ). Natomiast jeśli chodzi o mocne grzanie się tranzystora to proponował bym zmierzyć jaki płynie prąd w obwodzie silnik -tranzystor ? http://elektrikaetoprosto.ru/trans13.htm... Dodano po 4 Tranzystor bdw94 jest PNP https://www.fairchildsemi.com/datasheets...
Zmontowałem na pół-pająka, pół na płytce stykowej poniższy układ. https://obrazki.elektroda.pl/7234376700_... Styki silnika na narysowanym układzie są podpięte pod włącznik/wyłącznik tego klucza. Po wciśnięciu silnik się kręci z maksymalną prędkością, tranzystor BUZ11 mocno się grzeje. Gdy włącznik/wyłącznik nie jest wciśnięty (silnik...
Witam, Problem: Silnik się mocno grzeje (w porównaniu do pracy bez falownika) ale pracuje w w obrębie nominalnego prądu. Posiadam falownik SV075IG5A-4 Silnik: 7,5kw 400/690V 15.3A/8,8A połączony w trójkąt. Silnik zasila pompę i pracuje w tybie ciągłym np.:6h Grzanie silnika występuje już po 30min. Falownik obecnie pracuje jako softstart dla pompy. Rozbieg...
Zabezpieczenie przed zamarzaniem nie pozwoli na włączenie sprężarki. U mnie jest to mniej niż 5°C, natomiast pracuje cyklicznie w obecnych temperaturach, im zimniej tym krótsze cykle pracy w stosunku do cyklu przerwy. Nie pamiętam przy jakiej temperaturze nie startuje w ogóle. O jaką różnicę pytasz? Opcja auto to automat siły i kierunku nawiewu, nie...
No więc niech autor doda jeszcze opis podróży. Jak na razie prostszym rozwiązaniem będzie zmniejszenie tempa jazdy i/lub zwiększenie przełożenia. Droższa to mocniejszy silnik.
Czy poziom płynu chłodzącego podnosi się po odkręceniu kurka ? - na nagrzanym silniku normalnym jest lekki wzrost ciśnienia (płyn zwiększa objętość w końcu), sprawdź czy sie nie pieni i jak mocno rośnie wtedy poziom. Czy silnik grzeje sie tak mocno w spoczynku czy przy obciążeniu ? Wstępnie uszczelka pod głowicą.
No niestety musisz grzebnąć głębiej aby ci coś doradzić. Ile pinów jest w złączu baterii, ile przewodów wchodzi do wyświetlacza, może jakieś zdjęcia wstaw. Sam błąd E25 to może być monit o rozładowaniu baterii, tylko dlaczego wskazania na batewrii i wyświetlaczu nie pokrywają się. Silnik może robić zwarcie, będzie się mocno grzał jeśli tak jest. Zobacz...
Witam.przepraszam za odgrzanie tematu.mam wentylator "dynora" nagle zaczął ledwo kręcić jak u założyciela,przesmarowałem go.Ma 3 prędkości ,ale teraz na 3ciej działa gorzej niż dzień temu na 1szej.stopniowanie działa.jak go skręcę za mocno (silnik) to ledwo na max rusza.co mu się mogło stać w 1 dzień ? dodam,że się mocno grzeje silnik.proszę o pomoc...
Termostat masz w obudowie pompy wody. Dostęp od dołu auta. Element nr 12 na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/3271056700_1... Termowłącznik ma 3 przewody - stały plus - czerwony, pierwszy bieg wentylatora - czerwono-biały oraz drugi bieg - czerwono-czarny. Trzeba z mostkować czerwony z czerwono-białym lub czerwono-czarnym. Gdy nie...
Bez obciążenia widzę ok. 20% różnicy prądu na fazach zasilania, miernik cęgowy pokazuje na różnych fazach 10-12A, trochę za dużo. Podczas rozruchu w gwiazda prąd już jest ustalony i jest przekroczony mocno, wydłużenie czasu nic nie da. Falowanie prądu z podłączonym obciążeniem wskazuje na dużą zmianę obciążenia co raczej przy braku materiału w młynie...
Absolutnie nie zmieniłbym silnika bez poinformowania - nie po to zadawałem pytanie na forum aby wprowadzać w błąd i żartować sobie. Poważnie podchodzę do sprawy więc wykonałem pomiar wg Twoich instrukcji. W praktyce jednak dość duży radiator grzeje się mocno.
Witam. Silnik od pralki staje się bardzo słaby, gdy zwiększę temperaturę prania. Bez włączonego grzania silnik jest mocniejszy, ale pracując równolegle z pompą wody, znowu traci napięcie (nie aż tak bardzo jak z grzałką). Pralka jest stara. MODEL: ELTO 1255S
Problem polega na tym, że silnik bardzo mocno się nagrzewa, A to, że się nagrzewa, to może być uszkodzona izolacja uzwojenia czyli zwarcie miedzyzwojowe.
Czy można zasilić silnik krokowy 1,4v z stepsticka 4,75v? Ba nawet wskazane, wszystko jeszcze zależy od ekstrudera. Im większe napięcie zasilające na silnik tym bardziej silnik zrywny i szybszy. pamiętaj o sprawach nie przekraczaj prądu silnika powyżej 70% bo będzie się grzał zbyt mocno, a jak się grzeje to zmniejsz prąd taka optymalna temperatura...
grzać procesor mocny mocny grzać procesor komputer mocny grzać
oporność głośnik edgerouter dostęp zatkać wtrysk
schemat oświetlenia drogowego schemat oświetlenia drogowego
Samsung UE40J5002AWXXH a DVB-T2 HEVC: Kompatybilność Lokalizacja modułu zapłonowego CDI w Junak 901