Na początku jednak wyczyść kolanko i tlumik z nagaru. A silnik słabnie, czy kręci się żwawo, tylko motorek nie chce jechać? Moze to sprzęgło sie skończyło? Sprawdzałeś odstęp na przerywaczu? Wymieniałeś świecę? Jak sprawdzałeś kompresję?
ale nie wiem co mogę dodać Właśnie to Pękł mi pasek na rozrządzie , no i teraz hm , drugi motorek ewentualnie remont głowicy, no i rozrządu. A tak zadam pytanie przy okazji ile tysi km ma ten samochód bo wymianę paska wykonuje się po przebiegu , i zgadnij przeszukaj DTR kę , jeżeli stuknąłeś pow 300 tysi to wybacz,
Ze zdjęć wynika że magnes nie był wykręcony, cewka ok, więc pomierz oporność na szczotkach i na dwóch pozostałych wyprowadzeniach. Jeśli nie ma oporności na nich czyli przerwa to zrób fotkę stojana od strony z której są wyprowadzone przewody, tam jest w stojanie termik zabezpieczający sinik , to on jest otwarty więc odetnij końcówki przy nim i zmostkuj...
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Nie jedno a dwufazowym (a właściwie dwuuzwojeniowym). To jest silnik indukcyjny a nie komutatorowy i szczotek nie posiada. O tym, że to motorek 230V świadczy obecność sporego białego kondensatora. Z silnika powinny iść 3 przewody - przeważnie jeden z nich jest siwy lub niebieski, pozostałe różnie. Ten jeden jest tzw. wspólny, dwa pozostałe kierunkowe....
Podejżewam, ze nie możesz odpaliś na Pb ze względu na .... zalanie silnika. Jak Ci zgaśnie i zaraz próbujesz go odpalić to poza benzynką zasysa sobie jeszcze pozostałości gazu, które sa w układzie dolotowym. Jak zgaśnie tak jak opisałeś to próbuj odpalać ze wciśniętym całkowicie pedałem "gazu". Swoją droga to mogłes napisac coś więcej - jakie to autko,...
A co do zjadania myślę że pisząc o oleju silnikowym to chyba logiczne jest co go może zjadać ? Jak Ci motorek bierze oliwę to się robi remont albo utylizuje zwłoki, nic nie da zamiana oleju bo nie wynaleziono jeszcze takiego, który by zregenerował silnik :D Masz zalanego dobrego Castrola i wymianą na inny nie zmniejszysz spalania.
Trochę mieszasz. Nie ma znaczenia po której stronie jest centrala a to, który silnik jest podpięty do którego wejścia. Do M1 podłącza się silnik, który ma się otwierać pierwszy a zamykać ostatni - czyli ten od skrzydła bez ewentualnej zakładki. Do M2 motorek od skrzysła z zakładką (otwiera się jako drugie, zamyka jako pierwsze. Silniki mają być tak...
Musisz mieć wydajniejszy silnik lub zmienić przekładnię.
Może zacząć od początku: co to ma być? Model torowy na asfalt, buggy na gładki żwir czy terenówka/monster na trawę i wertepy? I sprecyzuj co chcesz robić - jeśli dłubanie dla dłubania i własnej satysfakcji (są tu na forum tacy magicy, co potrafią elektryczny silnik obudować tak, że będzie wyglądał na oryginalny, do tego montują w pełni funkcjonalne...
Jawki nie posiadam. A co do regulacji to nikt ci nie powie ile masz wykręcić śrubkę bo nie na tym regulacja polega, bo nie każdy silnik jest taki sam i nie jest tak samo zużyty. Masz jedną śrubkę od regulacji obrotów na biegu jałowym, to jest ta śrubka która podpiera przepustnicę. I ją regulujesz tak aby twój motorek miał odpowiednie niskie obroty....
W Rometach na iglicy nacięcia są w dość dużych odstępach. Ja radziłem sobie tak, że zapinkę dałem na górny rowek (najbardziej opuszona) lecz pod podkładkę osadzającą podłożyłem zwykłą podkładkę M5 z nacięciem na linkę. Uzyskałem przez to pośrednie położenie iglicy. Do tego wielokrotne ustalanie składu śrubkami (nastawienie i jazda próbna, znów poprawka...
http://obrazki.elektroda.pl/1542210200_1... Przedstawiam projekt wyświetlacza zrealizowanego na 64 diodach SMD, sterowanych mikrokontrolerem Atmega64A. Już wcześniej miałem okazję budować podobne konstrukcje, więc bazując na doświadczeniach i wadach rozwiązań poprzednio zastosowanych, starałem się, aby ta wersja była mocno dopieszczona....
Ulubiona przypadłość plyt S-gów to zimne luty. Silniki mają wbudowany termik , więc zmostkować, skoro motorek "trwa na posterunku" !
Kolego M. jeśli koniecznie chce robić to niech robi - zawsze lepiej trochę pociąć, pospawać i pomyśleć niż wieczory spędzać przy browcu pod telewizorem. Tylko autor musi przemyśleć faktycznie samo podejście - fabryczne rolety zwijane (konstrukcja zwijana poza napędem np z silnika od wkrętarki z dwoma planetarkami jedna za drugą - we własnym zakresie...
Zrobienie takiego motoru to niesamowita sprawa. Przez moje ręce przewinęło się już duuużo motorów ale jednak nie jeździłem czymś takim. Co prawda była motoryna z silnikiem WSK125 ale jednak niczym mocniejszym od MZ ETZ251 nie śmigałem... Myślałem o wpakowaniu do komara silnika od simsona ale stwierdziłem że za dużo roboty. Myliłem się. Ten motorek kosztował...
Wielkie dzięki kolego , podłączyłem na krótko oddzielną masę na silnik i motorek zagadał , teraz już muszę tylko poszukać gdzie ta masa idzie i ją poprawić.
Widzisz kolego, zakładam że jednak różnią się czymś więcej, do napedu przekladni w zupełności wystarczy 1/100 obrotów, które wyciąga silnik, który pokazałeś, chińczycy też mają Johnsona z tym oznaczeniem, możliwe że identyczny, ale montują je do wyścigówek RC, nie do zaparzacza. Wierzę, że ktoś jednak rozszyfrował ten motorek i znalazł zamiennik, nawet...
Jeśli programator ma program z maksymalnymi 1000 to ich nie podniesiesz, zrobi to tylko....nowy programator który ma 1200 !! Oczywiście silnik musi być do 1200. Żaden motorek tego nie zmieni, W druga stronę, motorek z maksymalnymi 1ooo nie pójdzie na wirowaniu 1200 z programatorem który ma 1200 , W druga stronę nie ma problemu,, taka uroda motorków...
No i proszę. Motorek spalony aź miło. Do przezwojenia biegiem!
Hallo, no tak, ale do hulajnogi. Powinieneś pomyśleć o tym, że w rowerze podstawa to sensor przy pedałach, a manetka to przydaś. A tak przy okazji — jaki masz sensor przy korbie — działa na obrót czy na nacisk? Rozejrzałem się za tymi wyświetlaczami FT-100 i okazało się, że są różne wersje: z kluczykiem i bez, pieciopinowe i szesciopinowe, ale przy...
Hallo, a na ile wolt baterie? Najlepiej tam sprawdzić, gdzie stoi rower, chodzi Ci chyba o to, że nie umiesz? Przewróć rower do góry nogami, sprawdź, czy kolo porusza się lekko i bez oporów do przodu. Masz trzy kolorowane fazy, ponumeruj je sobie w głowie jako 1, 2 i 3. I teraz, zewrzyj 1 i 2 i obracaj kolo do przodu, powinieneś wyczuć opór. Zewrzyj...
Witam, posiadam motorek Zipp VZ50. Zmieniłem w nim silnik ze 125 cm³ 154FMI na silnik 170 cm³ 1P62FMKI. Po zmianie mam problem z ładowaniem, tylko świeci lampa z przodu i to bardzo słabo. Całe oświetlenie jest zasilane z akumulatora. Po przekręceniu stacyjki światło się zapala. Cewki na statorze nie mają przebicia, sprawdzałem. Ładowanie dochodziło...
Dzien dobry wszystkim. Proszę o poradę co mogę jeszcze sprawdzić przy diagnostyce elektrycznego chopper'ka hyper gogo cruiser 12. Jest to dzieciecy motorek elektryczny na 24V o mocy 160W. Po włączeniu na wyświetlaczu pokazuje E3, po przekręceniu manetki koło lekko drgnie i zrobi ruch max 5° i tak do okoła. Pomierzyłem koło, hall'e są sprawne (sygnał...
odswierze temat i poprosze o porade bo mam taki problem . mam pocketa (mini bike) taki maly motorek i on ma silnik dwu suwowy i chalasuje troche bardziej jak kosiarka i chcial bym go wyciszyc... tylko nie z abardzo wiem jak.... ale zeby nie stracic za bardzo na mocy... Na początek radzę odświeżyć wiadomości z języka polskiego, bo pisanie marnie ci...
Moim zdaniem silnik pracujący na tak wysokich obrotach zbędnie marnuje paliwo i generuje przy tym zbyt dużo hałasu. Taki motorek 125cm nie powinien być słyszalny gdy sobie hula 40-45km/h. Wracając do pracy na wysokich obrotach, myślę też, że taki silnik po prostu szybciej się zużyje. Porozglądam się za Vespą, jest ich dużo na rynku, może coś trafię.
Witam, to moze byc jeszcze objaw bardzo poznego zaplonu / takie niewkrecanie sie na wysokie obroty. Jezeli zaplon jest ustawiony np. na 'srodek fasolek' regulacyjnych wyprzedzenia zaplonu / to na dzisiejszej benzynie moment zaplonu bedzie za pozny o ok. 15 / 20 stopni nawet - bo ten silnik byl na benzyne 75 - 78 Oktan maksymalnie w epoce [ bylo to bardzo...
No tak dzięki za szczerą doradę masz 100% racji też o tym myślałem i głęboko się zastanawiałem dopiero jak go skończyłem robić ale myślę że znalazłem na to wyjście z tej sprawy wystarczy kupić jakiś mało znany za parę groszy motorek o małej pojemności przyczepić z niego tablice i w takiej sytuacji posiadam dowód rejestracyjny i się nikt nie przyczepi...
Fakt - mialem kiedys [ ze 25/27 lat temu ] silnik w jakims 'crossie' 1-cyl. 830cc, to moglo mi sie wydawac - ze nadal je produkuja..? Mam tez przedwojenna 'crossowke - przelajowy', to dzisiaj sie nazywa chyba 'trial' 1 - cyl. 750cc i co ciekawe, to ma 50 / 52 KM - porownywalnie z dzisiejszymi silnikami, pomimo rozrzadu OHV [ a przynajmniej moc podobna...
Witam, skoro gasnie po ok. '5 sekundach' pracy - to by znaczylo, ze 'konczy sie benzyna' i silnik gasnie, bo to tak jakby benzyna zbyt wolno przeplywala przez kranik paliwa lub filtr i silnik nie ma juz czego spalac po 5 sekundach - dlatego przerywa prace... Jak motorek postoi chwile, to znowu benzyna sie przesaczy i znow moze pracowac '5 sekund', trzeba...
Witam, a nie bedzie przypadkiem tak - ze spadnie wtedy jeszcze znaczaco moment obrotowy silnika WFM, bo kolo zamachowe w tym nowym zaplonie jest duzo mniejszej srednicy i lzejsze - niz stare kolo 'magnesowe'..? Zeby silnik WFM mial moc jak w latach 50/60-tych, to i tak trzeba by bylo go najpierw zasilic paliwem 72 - 75 Oktan, bo na takie ten silnik...
Tak, konkretnie taki który zasili silnik trójfazowo i będzie miał chociaaż 0,4kW. Generalnie do amatorskich zabaw przepłacisz ten biznes. Gość krajzege zapewne chce zmontować. Znalazł motorek na szrocie i próbuje się edukować. Powodzenia! :)
Ja myłem benzyną ekstrakcyjną smarowałem olejem precyzyjnym - niestety efekt znany. Pewnie Twój sposób jest lepszy. Ja jednak już wymieniłem na w/w motorek i jestem zadowolony. pzdr
Pytanie troszkę dziwne. Wiesz po co masz ssanie? Ssanie masz właśnie po to, aby lekko podlać więcej paliwem, bo silnik jest zimny, więc nie będzie chciał dobrze pracować. A co do dodania gazu i gaśnięcia. Te gaźniki nie mają przyśpieszacza. Przez co jeśli mi na jałowych obrotach od razu dasz gaz do oporu to zawsze będzie się dusić czy nawet gasł. Jak...
Zapewne ten motorek da radę, może ja jestem przeczulony na punkcie tych wynalazków. Stare, poczciwe silniki z lat '70, '80 można było w rozsądnych granicach przeciążać i nic wielkiego się nie działo, te nowe to strach na dłużej na luzie puścić :P V.
Oj, czyli przepalony drut cewki stojana? Czyli, z racji nierozbieralnosci silnika, motorek do wymiany? Marcin
to tak nawiązując do padających silników to na każdej stronie tego tematu na pierwszym miejscu powinien być taki wielki napis - BLS - wał odchudzony od poprzedników o parę ładnych kilo, korby tak samo, zjebany układ smarowania, panewki z foli aluminiowej :), do tego dpf i porażka jakich mało gotowa. Zakładając że taki motorek został wrzucony do Passata...
Witam, posiadam Rometa Zetkę 50. Od czasu zakupu mam z nim problem, a mianowicie cały czas jakby go zalewało, a świeca cały czas okopcona, lecz nie jest mokra po wykręceniu, tylko mocno okopcona. Żeby motorek w miarę chodził, to musi być praktycznie mieszanka paliwowo-powietrzna wkręcona na maxa, bo przy innym ustawieniu nawet nie ma siły wkręcić się...
Polecam koledze Rometa Charta, silnik ciut słabszy od simsona, ale za to wygodniejsza pozycja za kierownica i oczywiście polska mysl techniczna. A no i można tez taniop wyrwac taki motorower :)
Jeździdełko ma jeszcze jakowyś sterownik elektroniczny czy tylko jednostopniowy wyłącznik? Z braku laku spróbowałbym zastosować zwykły bezpiecznik samochodowy - prąd dobrałbym na podstawie pomiaru rezystancji silnika.
Mogło się wydarzyć: zdechł silnik - mało prawdopodobe ale możliwe. Rozkręcasz cały napęd i podpinasz motorek do akku samochodowego. Kręci w obie strony z pełną mocą - motorek OK. Zdechła centralka - lecisz do kumpla elektronika - bo (bez obrazy) skoro się pytasz co się stało - raczej sam tego nie naprawisz. PS - skoro po 6 miechach - odddaj na gwarancji.
Witam, prawdopodobnie ma to zwiazek z obecnymi upalami : swieze paliwo, mieszanka dosc szybko paruje z gaznika w trakcie postoju przez kilka dni bez uruchamiania, w zwiazku z czym na dnie gaznika - osadza sie coraz grubsza warstewka oleju z paliwa, szczegolnie pod glowna dysza paliwowa / w 'studzience - srubie' aluminiowej, ktora trzeba wykrecic ostroznie...
Dziękuję za odpowiedzi i sugestie. (at)jareklnx, układ wymyśliłem sam. Najpierw zrobiłem układ na bazie wzmacniacza TDA2822M, wg znalezionego schematu: https://obrazki.elektroda.pl/1578754800_... Układ działał pięknie w domu, jednak po wystawieniu na słońce chyba różnica napięć na wejściach komparatorów była za duża, co chyba uszkodziło...
Cardesigner U ciebie jest podobna sytuacja jak u kolegi vwrafi. Silnik zapewne z przekładnią. Jeśli chodzi o ten "potencjometr" to jeśli już byś się decydował na regulację obrotów silnika, to najlepszym wyjściem będzie regulator PWM. Dodanie drugiego silnika, na drugie koło, nie jest w cale złym pomysłem. Wtedy pod tą górkę cały motorek by sobie raczej...
Nie wiem czy to w czymś pomoże ale mój synek ma motorek 2x 6V 4,5Ah - spięte na 12 V i mu nie robi większej różnicy górka czy proste , prędkość stała, ale tam jest tylko jeden taki silnik jak u ciebie, więc podejrzewałbym jednak za małe akumulatory...
to jest romet ogar 200. Tam byl montowany silnik jawki.
Sterownik powstaje na zamówienie producenta i za chiny ludowe nie da się go kupić luzem. Traktuje się to jako integralną część silnika, a silnik w całości jako część zamienną. Pozostaje albo próba naprawy tego sterownika lub wymiana motoru, lub naprawa u producenta, jeśli takową oferują. Z ciekawości, od czego motorek ?
Wiec jak sadzicie warto brac sie za jej naprawe czy darowac sobie ? A skąd mamy to wiedzieć? Silnik może jest OK, tylko nie ma prawidłowego zasilania trójfazowego. A może zasilanie jest OK, tylko silnik jest uwalony. Jak sobie wyobrażasz aby przez filmik na YT to zdiagnozować? Ja bym zaczął od sprawdzenia zasilania, masz to napisane już w #2. Jeśli...
Skoro iskra jest, to spróbuj nalać około 0,5ml paliwa przez otwór świecy. Potem wkręć świecę i spróbuj odpalić. Powinien się odpalić, wkręcić na obroty jak szalony i zgasnąć. Wtedy masz pewność że problem jest w układzie paliwowym. Jeśli nie zagada - masz problem z zapłonem. Piszesz że to silnik 2T, ale w takich silnikach, olej jest mieszany z paliwem....
Iskrownik raczej na 100% taki sam różnica była w położeniu klinu na wale i jak się założy inny wał, który wygląda identycznie mogą być cyrki znaczy silnik może odpalić ale nie ustawiasz prawidłowego wyprzedzania zapłonu.
A co to za motorek na gaz benzynke czy diesel :idea:
Motorek ma komputer, na szczelinomierzu jest górny 0,05 i dolny też mam 0,05. Tak jest jak próbuję odpalić. 1140521
Srawdź dla porządku silnik (pod samym zasilaczem lub akku samochodowym). Ale testowałem niedawno na stole RB3A z 600-tki i brak silnika nie przeszkadzał w normalnej pracy - chyba że twój robi zwarcie.... Jeśli motorek OK, to głębszy temat - skoro zaczyna się od przeciążeniówki - może padł opornik pomiarowy? Ale gólnie robota dla elektronika- praktyka.
Motorek miał za mały poziom paliwa w komorze pływakowej.
Przepraszam za długą nieobecność a sprawa ma się tak.Wymontowałem pompę wody zaburtowej z silnika ale nie wypinałem z przewodów wodnych w ten sposób chciałem sprawdzić czy nie ma przecieku wody z pompy do silnika no i nie było.Zdemontowałem cały układ wydechowy aby sprawdzić czy nie jest zalany wodą która nie została wyrzucona za burtę lub przypadkiem...
W tych ustrojstwach silnik podajnika zasiany jest z prostownika głównego. Dlatego zwykle jest to motorek 24V. Podajnik... Polecam 2RA/24V + eurozłącze. Elektrozawór 230VAC zasilany ze stycznika trafo głównego. O ile mnie pamięć nie zawodzi pł sterująca powinna pociągnąć motor 60W.
No OK, czyli co z tym robić dalej? Przełącz do testu ten inkryminowany motorek w gwiazdę. Może faktycznie zmęczona panienka w fabryce pomyliła końce uzwojeń na tabliczce. Identyfikacja tego była parokrotnie na Forum opisywana.
A odepnij silnik i podłącz pod jakiś zasilacz - może walczysz od początku z fotkami a motorek padł? Bo i od początku pisałeś o bezpieczniku, ze : "Wymiana kończy się spaleniem praktycznie tuż po włożeniu nowej sztuki", stąd trop w całym temacie poszedł w kierunku urządzeń, które są bez przerwy zasilane. Teraz jest: kazda proba otwarcia/zamkniecia bramy...
Po zgaśnięciu można zaraz odpalić, czy trzeba chwilę odczekać - podaj jeszcze jaki motorek i silnik
Witam, od pewnego czasu rozglądam się za motocyklem o pojemności 125, którym miał bym dojeżdżać w lato do pracy. W oko wpadła mi Aprilia MX 125 z 2006 roku. Czy orientuje się ktoś z was jaki rodzaj silnika tam siedzi? Sprzedawca twierdzi, że to rotax 124 natomiast ja nie mogę znaleźć części do tego modelu silnika 2t. Do tej pory sądziłem, że główne...
Nigdy nie rozkręcalem sprężarki nie chcialbym cos w niej zepsuc. Chyba innej metody na sprawdzenie skoku tłoka i średnicy to niestety nie ma,a co do piaskowania to chodzilo mi o to czy kompresor ten będzie współpracowal w miare dobrze z tymi pistoletami z allegro czy nieda rady? Mam motorek do wypiaskowania. A co do silnika to poszukam takiego jak pisał...
Z tego co widzę, to jest tam standardowy silnik 139 FMB. Więc schematów tego jest pełno. Większość motorowerów z tym silnikiem ma DOKŁADNIE takie same instalacje. Co najwyżej możesz mieć ciut więcej zabawy przy liczniku (zależnie od tego czy dany motorek akurat ma wskaźnik który bieg jest zapięty, czy tylko czujnik luzu "N"). W zasadzie tyle.
Jak odpali to chodzi super, tylko trzeba go odpalić a odpalanie powinno być bezproblemowe a nie tak jak w tym przypadku, wyobraź sobie że odpalasz jakiś motorek komarka lub kosiarkę i ile musisz się nabiegać lub naszarpać żeby silnik uruchomić.
Mnie nie zależy aż tak na mocy. Jak przeliczam ilość zachowanych żyć jak bym cisnął więcej. Trzeba jeździć z wyobraźnią i szacować co robią lub zrobią inni. Ja jeźdzę tylko rekreacyjnie. Warradero nie jest zły załatwiłem je w 1 sezon :) . Pojechałem z Wodzisławia Śl do Władysławowa . Potem na mazury skąd z ciekawości jechałem mniej więcej wzdłuż granicy...
Dziękuję za odpowiedz. Aktualnie problem polega na tym, ze jak motorek sie nagrzeje traci moc i gaśnie( na gazie i na benzynie), zaczęło sie to dziać po probe ustawienia zapłonu, fachowiec nie mial lampy stroboskopowej z wyświetlaczem obrotów i podpiął jakiś duży obrotomierz do cewki i od tamtego momentu mam ten problem. Wymienilem kopulke, palec, platyny....
Jaki kolego masz motorek w tej corolli??. Ja mam 1,4vvti i mi się narazie nie pali kontrolka, ale koledze notorycznie wyskakuje błąd p0420. Nic to nie przeszkadza w pracy silnika tylko razi po oczach check. Z moich domyśleń katalizator szybko się kończy ze względu na apetyt silnika na olej. Gdzieś on musi się spalać degradując przy tym powierzchnię...
Proszę państwa po całym tygodniu sprawdzania i testowania oraz szarpanej jazdy oto co udało mi się ustalić: sprawdziłem: czujnik przepływu powietrza (jest OK); cewki przy świecach (są OK); wymieniałem profilaktycznie świece na nowe (Bosch, są OK), sprawdziłem ciśnienie paliwa na wtryski (jest OK) i same wtryski również (są OK), dopiero gdy zabrałem...
Wiem dzięki . Po zaślepieniu króćca silnik silnik gasł, a bez niego wariowały obroty . Okazało się że kompresja jest za słaba . Po zmianie pierścieni Moto odpala na dotyk . Króciec zaślepiłem i motorek chodzi równiutko .
Cześć Powoli przymierzam się do zmiany Passata B5FL Highline 1,9TDI na AUDI A6 z 2006 - 2007 roku. Jak większość Polaków szukam oszczędnego auta więc moje myśli krążą wokół motoru 2,0TDI. Jednak bazując na moich doświadczeniach z passatami z tym silnikiem twierdzę jest to ekstremalnie awaryjna jednostka napędowa. Czy w A6 nie zastosowano przypadkiem...
Witam. Proszę o pomoc w odpaleniu. Jest to stary motorower, kolega odziedziczył po teściu i chce go uruchomić. Motorek stał kilka lat w stodole. Miałem kilka motorynek więc pomyślałem "nie me sprawy, zrobi się" i zaczęły się schody. Może zacznę od tego co zrobiłem: 1. Gaźnik wyczyszczony, pływak sprawdzony, nie przecieka. 2. Kondensator profilaktycznie...
Wgl podejrzewając zatarcie silnika, podanie + bezpośrednio na akumulator może zniszczyć totalnie rozrusznik! Wtedy diagnostykę rozrusznika należy wykonać po wymontowaniu go z motocykla. Znowu jeśli próbowałeś go odpalić na pych, na 1ce, to przełożenia mogłyby być tak nieodpowiednie, że nawet w sprawnym moto byś nie dał rady. Odkręć świecę, nalej tam...
Witam kolego , może od tego zacznę z tabliczki, pierwsze zdięcie, kolego ten motorek ma 13600 obrotów , ? kwestia wyważenia !!! całości ze schematu podłączeń drugie zdięcie to nie jest szczotkowy to jest grupa blomberg , priwileg , electrolux lawamat zerknąłem na oznaczenia nie namierzyłem go , to jest inwerter , gdyby był szczotkowy to łączysz szeregowo...
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
Witam , rozwiązania macie rozmaite , ja zdecydowałem sie na silnik od jawy 50 . Rowerek jest nieco pancerny bo sam waży około 40 kilo . Niestety uzbierało się , ale jak się chce mieć pełną amortyzację to tak jest . Zdjęcia nie pokazują silnika , bo motorek zamontowałem dopiero w czerwcu a zdjęcia pochodzą z majówki. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Jeśli na starej ramie wszystko grało, to niestety ale nie ma innej opcji, musiałeś coś skopać. Bo jakoś nie wierzę w zbieg okoliczności że coś padło akurat w momencie kiedy ty wykręciłeś silnik z ramy. Jednakże świece NGK z Francji potrafią odstawiać takie cyrki, że padały bezpośrednio po zgaszeniu. Co ciekawe na świecach ISKRA nigdy nie uświadczyłem...
Tak zrobiłem i nic :) Dlatego piszę tutaj. Może jakieś inne pomysły? Chciałbym zauważyć, że mam dwa gaźniki - 16N1 i 16N3-4. Na gaźniku 16N3-4 simson nie pali (objawy powyżej). Gdy założę gaźnik 16N1 to motorek odpala od razu i wszystko chodzi jak należy przy czym pali dużo. Z tego powodu winy upatruje w gaźniku.
Witam wszystkich forumowiczów,mam takie pytanko.Otóż jeżdżę samochodem ford eskort 91rok z silnikiem 1.3.Dziś prawie za darmo kupiłem kompletny silnik ze skrzynią biegów z tym że ten silnik to jest 1.4 i chciał bym się dowiedzieć czy ten silnik będzie pasował do mojego auta czy nie.Bo mój motorek już kończy swój żywot i muszę go zmienić.Prosiłbym o...
Witam! Nie wiem czy to dobre forum a jeśli nie to proszę o przeniesienie do odpowiedniego. Moim problemem jest dziwne "cykanie" w zumico gr 200. Gdy odpalę motorek coś zaczyna cykać w okolicach cylindra lub silnika. I tu jest moje pytanie co to może być? Dodam że gdy wcisnę sprzęgło cykanie nie ustaje. Dane motorka to: Zumico gr 200 72ccm, standardowy...
Nie spotkałem jeszcze tego pęknietego magnesu i wyglada na to, że to się stało poczas tej wymiany łożysk. Zrób mu fotkę jak on teraz wygląda? Zatem czy ten motorek wcześniej nie resetował elektroniki podcza wirowania? Jeśli tak, to motorek, a konkretnie jego wirnik jest uszkodzony i szkoda szukać magnesu bo to nic nie da! Poszukaj jakiegoś silnika MCA...
W takim budżecie pytanie "czy się psuje" jest trochę nie na miejscu; trzeba pytać "co się psuje". Szukać trzeba nie marki a egzemplarza - i dopiero dopytywać. Za te pieniądze to wybór pomiędzy dżumą a cholerą :D . Przerabiałem już różne konfiguracje. Na początku ważna była dla mnie mechanika - aby silnik zdrowy, z blachą dam radę, myślałem. Później...
Przy tym ciśnieniu to silnik do remontu :idea::idea: i chyba musi mieć 2 razy tyle kilommertów ten motorek :idea::idea::D
faluje silnik to ładnie trzeba go chyba przywiązać :) pewnie obroty "falują" moze zdradzi kolega chciaż jaki to motorek benzynka diesel coś więcej
Silnik kompletny z osprzętem,wiązka,sterownik, trzeba będzie przesunąć skrzynie bo 4 cylindrowy motorek nie wejdzie.
Wykapany motorek wentylatora od mikrofali.
Mówisz o obróceniu polaryzacji ? Podłączone jest to bardzo prosto obecnie.Przez włącznik w kierownicy idzie prąd do przycisku gazu i zasila silnik. Nie ma biegu wstecznego, bo to mały motorek i wsteczny jest zbędny. krisRaba , napęd to takie "oryginalne" coś, czyli silnik z plastikową przekładnią. Zabroniony link do aukcji usunąłem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php...
Witam Wszystkich Userów. Nie wiem czy piszę w dobrym dziale, więc proszę moderatorów o wyrozumiałość! Chciałbym ograniczyć moc silnika w zabawce dla dziciaka. Jest to motorek na akumulatory 24V (2x12V). Jeździ on szybko, a bynajmniej za szybko jak dla dziecka i chciałem zapytać, czy jestem w stanie w jakiś sposób go ograniczyć (za pomocą jakiegoś urządzenia/...
Ta 'awaria' jest najprawdopodobniej tak banalna, ze az nieprawdopodobna - w jednej WSK 125 tez bardzo dlugo dochodzilismy do zlokalizowania 'uszkodzenia' - az okazalo sie, ze poprzedni wlasciciel tak bardzo chcial 'obnizyc spalanie', ze az wbil rurke doplywu paliwa do komory chyba ze 3-4mm od pozycji fabrycznej w odlew pokryweczki komory i przez to...
Spory silnik jak na zaglówke. Taki motorek polecalbym do jakiegos 6-7 metrowego RIBa albo "zwykłej" 5-6 metrowej lodzi. Popytam kolegow, moze cos znajda na jego temat. www.goferzysci.republika.pl
A co ma motorek do rzeczy? Magnes tacho zlicza tylko impulsy przejścia plus minus, a moduł je zlicza. Więc oporność cewki nie ma znaczenia czy ma 15Ω czy 180Ω. Pozostaje mi tylko zdobyć taki silnik oryginalny jak tam pracował, bo ten się spalił.
Zanim wydasz pieniądze sprawdż czy na ten motorek nie ciekło.
Oczywiście 220V, 50Hz-tylko nie strać przy rozbiórce podkładki- to języczek "u wagi "aby motorek arbajtował!!!!!
Też mam silnik 4zz-fe i jak będę miał możliwość podeślę wykres pracy sond. Mam w domu elm327 i wiem że łączy się z tym silnikiem, mam też dostęp do x431 ale tam ten wykres kiepsko będzie wyglądał. Trzeba by było na ciepło i na zimno je robić. Tylko jest małe ale, mój motorek nie jest zagazowany. U mnie ten silniczek ma tylko problemy ze spalaniem stukowym....
Podstawowe pytanie. Czy silnik można wprowadzić na wysokie obroty gdy motorek stoi na centralnych podnóżkach?
Moje Polo jest z 1989r i ma wymieniony silnik bo poprzedniemu właścicielowi zdażyło się nieszczęście i motorek nadawał się do huty właśnie przez koła, urwany zawór, dziura w głowicy i w tłoku na wylot.
Jak motorek ma silnik 2T (Nie napisałeś!) to wygląda na podbieranie fałszywego powietrza. Czy jak przytkasz (nie zatkasz całkiem) wlot do gaźnika (bez filtra), to uzyskujesz poprawę pracy silnika? Sprawdź szczelność wszystkiego za gaźnikiem. Połączenie gaźnika, simmeringi na wale.
Objawy jak w temacie motorek ładnie odpalił i nie dawał złych oznak po 2 km zgasł na chwile cheek engine zaświecił pożniej już nic nie świeciło w czym może być problem? Chyba zajrzę najpierw do akumulatora Dodano po 2 Dodam że motorek jest z 2011 roku
Fajny ten quad,skąd i za ile takiego masz?Jestem ciekaw jaki będzie zasięg jak masz teraz 2 razy większe opory jazdy (bo 4 kola).Jak ten quad mial silnik spalinowy to nikt się tym nie przejmował bo taki silnik ma az nadto mocy.Jak wsadzasz teraz elektryka to trzeba trochę pokombinowac.Wg mnie powinien byc większy silnik bo tego spalisz... Jakie jest...
Kolego hmm tak mnie sie zdaje ze 335 to czujnik położenia wałka rozrządu a nie na wale ale mogę się mylić sprawdzę to dodam. Sprawa druga to taka ze bład ten wyskoczy także gdy nie ma zgrania miedzy wałkiem a wałem :) wiec sprawdź rozrząd. Sprawa trzecia to kontrolka z kluczykiem to chyba immo :) a nie silnik silnik to taki motorek na desce :) I sprawa...
Witam! Posiadam Midi Bike 50ccm 2t. Gdy jadę na v-max to silnik nie pracuje równo, lecz jak w czasie jazdy podpompuje delikatnie pompkę od paliwa to od razu nabiera mocy oraz prędkości (chociaż prędkość w dalszym ciągu nie jest zadowalająca , bo około 40km/h), Gdy jadę na połowie gazu, to silnik chodzi równo. Motorek jest zrywny, ale czuje że nie wkręca...
Motorek na warsztacie... brak jakichkolwiek błędów. Ciśnienie paliwa wzorowe. Cisnienie silnika wzorowe. Na cylindrze widać jeszcze ślady chonowania... głowica szczelna także sprawdzona na warsztacie... Ciśnienie oleju ok. Wtrysk sprawdzony... cewka zapłonowa po pomiarach i testach... filtry czyste... instalacja przeswietlona...brak jakichkolwiek zwarc...
instalacja motorek motorek kopci potencjometr motorek
doładowanie turbo renault transceiver kenwood wyciszyć silnik
obliczenie transformatora sieciowego
Zabezpieczenia w prostownikach ULG - szczegóły i analiza Laptop po zwarciu nie włącza się - diagnostyka i naprawa