Typowe usterka to uszkodzenie przewodów (przerwa/zwarcie) lub wypięcie złącz/a. O ile wypięcie złącza czy przerwa w obwodzie jest łatwo naprawialne ( wystarczy znaleźć przerwę i połączyć) o tyle uszkodzenie ze zwarciem przewodów w 99% ubija sterownik (tranzystory mocy idą z dymem).
Podczas okresowego koszenia trawnika usłyszałem od strony silnika jakieś głuche "puknięcie". Słychać było, że silnik zaczął inaczej pracować. NIE BYŁ TO EFEKT UDERZENIA w kamień, korzeń, gałąź czy cokolwiek podobnego - kosiłem wielokrotnie koszoną wcześniej w tym miejscu zwykłą trawę (o kilka cm). Jakakolwiek próba wjechania kosiarką w niekoszone miejsce...
Zmierz najpierw kompresje, zanim zaczniesz holowac!!
Podglądałem te silniki, kosztują około 250 zł, wirniki niedostępne. Ale może w twoich stronach znajdziesz.
Jak się czuje kondensator silnika? Nie stracił pojemności?
pokazuje błąd egr "nieprawidłowy sygnał zwrotny z zaworu recyrkulacji spalin egr" P1405 Kiedy wymieniany filtr paliwa ? -jakieś trzy miesiące temu Obroty falują ? -obroty nie falują Auto odpala normalnie ? auto odpala i jedzie. jest problem z tym żeby sie rozpędzić i czasem na skrzyżowaniu nei chce ruszyć. dopiero jak go zgasze i zapale to mozna jechać...
Jest upływność zasilania do obudowy w silniku. Izolacja straciła swoje właściwości. Powody mogą być różne. Chociażby starość, przegrzanie, zawilgocenie. Po to jest różnicówka aby takie wady wykrywać i wyłączać zasilanie uszkodzonego niebezpiecznego urządzenia.
Witam. Rocznik auta 1996, przebieg 201tys. Potrzebuję porad typu "co to może być". Najpierw fakt, który może mieć tu znaczenie. Jak to auto kupowałem, to było bez mocy (a dokładnie to bez turba). Pan od diesli zrobił moc w kilka minut i jak pamiętam to powiedział wtedy: "założyłem wężyk od turba, bo spadł...". Poza tym silnik - jak wiele tych isuzu...
Witam Mam Seata Toledo 1.9 tdi 110 km z 2001 roku musze wymienic sprzeglo i dwumase. Nigdy tego nie robilem ale slyszalem ze mozna zalozyc kolo sztywne tylko pytanie co lepiej dwumas czy kolo sztywne, jak kolo sztywne to nowe czy uzywane ? i jest roznica w jezdzie z dwumasa a kolem sztywnym ? Najpierw poczytaj po co została zainstalowana dwu masa potem...
Zdajesz sobie sprawę że ten silnik bardzo znacznie straci na mocy?
Tak jak kolega napisał: Prozaiczny problem z paliwem? Weź sobie sprawdź pierwsze ile fizycznie masz paliwa w baku, skoro piszesz: samochód zaczął przerywać, silnik wyraźnie stracił moc po czym zgasł i już nie chce odpalić. Później może zobacz: https://youtu.be/CVScSD8446k I oceń czy przypadkiem u Ciebie nie występuje tego typu problem.
Możliwe, że kondensator rozruchowy silnika wentylatora stracił pojemność: https://north.pl/karta/kondensator-do-ok... Na przykład tutaj w bardziej przystępnej cenie: https://agdczesci.bazarek.pl/opis/147521...
Jakie oznaczenie silnika? Nie wyszła Ci czasem korba z boku? Pasek rozrządu nie przeskoczył?
Silnik stracił pewnie kompresję -to co dzwoni może być czymś co kiedyś było pierścieniem
Nie wiadomo - "co nie ma mocy".... - straszecznie ogólnikowe pojęcie - jak napisałem wcześniej - sprawdź najpierw sam silnik zasilany z mostka bez pośrednictwa centrali. Silnik jest szczotkowy ale szczotki nie psują się z dnia na dzień nawet od przepięcia; zresztą od problemów z zasilaniem padłby najpierw transformator. Tak czy inaczej - testuj wszystko...
w silniku takim najpierw należy uzwojenia skojarzyć w trójkąt dla napięcia 230V a kondensator dobiera się licząc 70uF na 1 KW mocy. przy podłączeniu na jedną fazę silnik straci około 30% mocy
mam wrażenie że silnik "stracił moc", Poza wrażeniem ważniejszy pomiar I, cięzej chodzi - kontrola stanu łozysk .
a może podłączenie gwiazda trójkąt by pomogła? A jakie tu jest? ondensatory służą do hamowania dynamicznego. to akurat racja. Tylko tu prawdopodobnie zachodzi taki przypadek, ze silnik trójfazowy pracuje jako jednofazowy z kondensatorem pracy. Połączenia i styki do sprawdzenia. Czy może być tak, że silnik pracuje tylko na dwóch uzwojeniach? Jakie byłby...
Instrukcja nie obejmuje poprawnego ustawienia czujnika koła pompy wysokiego ciśnienia. Przy zwykłej wymianie rozrządu to nie istotne ale gdy silnik stracił synchro to kluczowa sprawa bo masz 50 procent szansy że silnik odpali.
Myślę, że jednak jest membrana w gaźniku, regulator obrotów to całkiem inna sprawa. Jeżeli to taki "Partner" to jest na sto procent. http://obrazki.elektroda.net/76_12874353...
Jeśli robisz to tylko dla zabawy to możesz zrobić rozpędzanie - startujesz z małej prędkości i nie za szybko programowo ją zwiększasz. W ten sposób rozpędzałem silniki od HDD do 12000 obr/min. Niemniej jeśli silnik straci z jakiegokolwiek powodu synchroniczność to musisz rozpoczynać od nowa.
Wygląda to tak jakby wał obracał się o pół obrotu w prawo, następnie troszkę w lewo, dalej pół obrotu w prawo i cykl się powtarza. Po podłączeniu innego silnika do tego falownika problem dalej występuje. Wygląda to na typowy objaw uszkodzenia stopnia końcowego. Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy połączenia SMD-silnik (listwa zaciskowa SMD, kabel,...
Chcesz powiedzieć, że wiedząc że strzelił rozrząd, holowałeś samochód na biegu!?! Nie słyszałeś, że każdy diesel jest kolizyjny? Początkowo miałeś zablokowany silnik i paliło się sprzęgło, przy którymś szarpnięciu pogięło zawory, silnik stracił kompresję i przestał hamować, za to narobiłeś sobie dodatkowych szkód.
Nie reagują na zanik fazy bezpośrednio. Nie mają jakichkolwiek ustrojów które mierzą napięcie na fazach, i wyzwalają gdy napięcie za bardzo spadnie. Żadne wyłączniki nadprądowe. Natomiast fizyka działa tak, że silnik indukcyjny który straci jedną fazę, bardzo mocno zwiększa pobór prądu na dwóch pozostałych fazach. I na to zwiększenie, konkretnie na...
Dzisiaj pojadę do kumpla który ma w laptopie program do vw ,powiedział że wyświetli mu bład i jego numer,jak to zrobię to się odezwę,nie napisałem jeszcze że mój pasek ma 290 tyś przejechane.Gdzie jest ten czyjnik doładowania? Dodano po 4 Jestem po komputerze,takie były komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy,575 ciśnienie...
Możesz odpalić bez, jak masz spaloną elektronikę to możesz go próbować zablokować w którymś z położeń. . Oczywiście jeżeli zablokujesz w max otwartym położeniu silnik straci na elastyczności a jeżeli w niższej pozycji znowu na górze nie będzie aż tak mocny.
380/220 oznacza, że można go połączyć w trójkąt albo w gwiazdę . Czyli nadal pracuje on w sieci trójfazowej a nie bezpośrednio z gniazdka 220V!! jeżeli o tym wiedziałeś to sorry ale to wywnioskowałem z twojego pytania. Jeżeli żeczywiście chodziło ci o podłączenia 3f do 1f to podaję link http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... stosunek mocy...
Jeżeli odpala i pracuje na wszystkie cylindry to źle ustawiona pompa , ustawienie na czujnik zegarowy rozwieje twoje wątpliwości .Dla pewności zmierz ciśnienie sprężania Dwa dni temu zjechał taki u mnie z warsztatu , po wkręconym pasku wielorowkowym .Standardowo głowica do zrzucenia , ślady zaworów na tłokach więc głowica do szlifierza,okazało się że...
nie zanurza całej grzałki Tak ma być. nie myje, tylko buczy. Wygląda na zablokowaną pompę myjącą. Może była dłuższy czas nie używana i wystarczy tylko obrócić turbinkę i będzie pracować. Albo kondensator od silnika pompy stracił parametry.
Ja bym proponował jednak zastosować falownik zamieniający 1F ,230V na 3F, 3x230V. Silnik z kondensatorem co prawda będzie działał, ale dużo straci na mocy.
1. Silnik w aucie najpierw straci moc, a w dalszej konsekwencji stanie (przestanie odpalać) z powodu całkowitego zapchania FAP-a (filtr cząstek stałych). Dodam że samochód czasami dziwnie szarpie jak się gazu dodaje na obrotach około 2-3tys. Na razie, to komputer zapewne załącza tryb awaryjny (ograniczenie do 2500 obr/min + wyłączenie turbo), pozwalający...
Jak masz załączony bieg wszedł by wtedy w hamowanie silnikiem czyli stracił by moc całkowicie i przestał reagować na gaz (napędzany tylko przez kola i bezwładność pojazdu). Dopiero wciśniecie sprzęgła lub wyrzucenie biegu spowodowało by że się zatrzyma (silnik). Jeśli chodził by w tym momencie na wolnych obrotach to tylko traci komunikacje CAN sterownik...
Witam. Problem dotyczy Claas Lexion 530 na silniku Caterpillar C9. Silnik stracił moc i odpala tylko przy pomocy plaka. Najprawdopodobniej przyczyną tej awarii jest układ paliwowy heui potrzebuję namiary kogoś kto jest w stanie postawić diagnozę najlepiej z województwa lubelskiego lub sąsiednich.
. Otóż zdjąłem obudowę i widzę, że uzwojenie wygląda na nienaruszone. Silnik "stracił" moc ;) Zastanawiam się, czy gdzieś tam w zmywarce nie ma jeszcze kondensatora rozruchowego. Może to on padł? nie ma Pompka jako taka jest silnikiem. możliwa jest wymiana samego silnika.
witam chciałem się podpiąć pod temat. mam problem z moim c-maxem, zapaliła się usterka silnika i stracił moc, po podłączeniu pod kompa pokazywało błąd centralki świec. Ale najpierw sprawdziliśmy turbo miało duży luz i ciągneło już olel. Postanowiliśmy zregenerować , po zamontowaniu i wykasowaniu błędu USTERKA nadal się świeci i 50% mocy. Proszę o pomoc...
Po przełożeniu z trzech faz na jedną ten silnik stracił 2/3 swojej mocy i z 1.5kw zrobiło się tylko 0.5kw a to jest zdecydowanie za mało żeby pociągnął sprężarkę do tych 8 atmosfer.
Możźe chodzi na jednym cylindrze?? Sprawdź świece, przewody WN, może cewkę
Okręć pokrywę alternatora i sprawdź kręcąc ręką za koło magnesowe, czy w ogóle silnik ma kompresję, czy nie przepuszcza za mocno kompresji przez pierścienie. Silnik mógłby stracić szczelność komory korbowej przez uszczelniacz od strony zapłonu, ale w tych silnikach to mało prawdopodobne aby uszczelniacz wyskoczył z gniazda. Prędzej ułamał się listek...
silnik nie straci na mocy wtedy ?
Najpierw przeczytaj dokumentację do tych czujników - one nie mają wyjść analogowych :) Poza tym od razu 8? Chyba jeszcze nie sprawdzałeś ich ceny ;) Nie ma L298D (z diodami) - L293 wystarczyłby, ale L293D ma mocno obniżone maksymalne prądy przez te nieszczęsne diody... Stabilizator do silników wywal bo tylko na nim stracisz. Silnik to nie mikrokontroler,...
U mnie na początku pracy silnika dodawałem za dużo gazu silnik podczas jazdy stracił moc i z pod gaźnika zaczęło wyciekać paliwo zalałem go.
Jak sam widzisz gxxxxxx filtruje ten filtr, wczesniej niz pozniej silnik straci kompresje z racji wytartych pierscieni i przylgni zaworowych. Nie polecam wogole.
Trzeba ustalić kierunek przepływu pradu przez kontrolkę w czasie pracy silnika. Po włączeniu zapłonu prąd płynie od stacyjki poprzez kontrolkę do alternatora gdzie ma ujście do masy. Po odpaleniu sytuacja może być odwrotna, prąd może płynąć z alternatora poprzez kontrolkę do wiązki elektrycznej. JAk ustalimy w którą stronę płynie prąd kontrolki po odpaleniu...
Podłącz sobie dodatkowy przewód uruchamiający automat rozrusznika, to ten najcieńszy przewód przy rozruszniku, na wsuwkę, lub przykręcany małą śrubką, tak abyś mógł dotknąć nim plusowego słupka akumulatora. Mnie czasem nawet on "na krótko" nie pomagał odpalić, ale że silnik padł, to straciłem zainteresowanie co mogłoby być rozrusznikowi. Podobnie się...
Na większości form wyczytałem żeby zasilać możliwie jak największym napięciem ale bezpiecznym dla sterownika, dlatego pytam bo nie wiem czy wtedy silniki stracą tyko troche swojego momentu czy ewentualnie coś może się uszkodzić. Zasilanie niższym napięciem niczego nie uszkodzi, zresztą Twoje kostki pracują katalogowo od 8 V. W porównaniu z wyższym...
Da radę, tylko będzie posiadał część tej mocy, co przy zasilaniu z trzech faz. EDIT Wg tego tematu: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/9210... stracisz ok połowę mocy silnika i to jeszcze zależnie od połączenia uzwojeń (D lub Y).
Sprawdził bym kondensator - może stracił pojemność.
Wydaje mi się, że koło pośredniczące przeskakuje nagle, wiec raczej bym obstawiał, że ramie na którym jest to kółko osadzone, po prostu o coś ociera. Z filmu za dużo się nie da wywnioskować, musisz przyjrzeć się, co się dzieje z mechanizmem po popchnięciu talerzyka. Oczywiście jeśli podkładka pod silnikiem straciła sprężystość, drgania wzrosną. Chociaż...
Witam. Transformator 160VA wywalał bezpieczniki ? Co najmniej dziwne . Gdyby miał jakieś 450 - 500VA - to tak . Chyba najlepszym rozwiązaniem - jak kol. napisał - to silnik i alternator . Przecież inaczej to najpierw " wytwarzasz " 230VAC i z tego dopiero napięcie ładowania akumulatorów . Jeżeli zastosujesz alternator to od razu masz układ ładowania...
W takim układzie silnik znacząco straci na mocy.
Witam drogi kolego Najpierw wypadałoby zadać pytanie - jakie masz autko Jeśli jest to autko starsze ze zwykłą pompą wtryskową - to wystarczy odpowietrzyć pompę wtryskową Zawsze warto sprawdzić : a)podgrzewacz paliwa, b)odstojnik i filtry paliwa - czy przypadkiem tam się nie zapowietrzyło. Nie martw się o fakt małego zmieszania benzyny z dieslem (pozostałości)...
Musiałbyś podać jaką próbkę dźwiękową lub video, jak silnik pracuje kiedy ma problem z mocą. Obecnie nie wiadomo czy problem leży po stronie układu paliwowego, czy jest coś ze silnikiem. Układ zapłonowy może mieć regulację kąta wyprzedzenia zapłonu w zależności od obrotów silnika, czasami trafia się usterka cewkomodułów zapłonowych. Jak masz możliwość...
Urządzenie pomimo wyłączenia pilotem (pozostaje podłączone przewodem sieciowym) nadal bardzo wolno obraca silnikiem. Czy po właczeniu pilotem silnik pracuje prawidłowo szybko, czyli tak jak było wcześniej? Urządzenie trzeba otworzyć. Sprawdzić opory ruchu "szmaty na wałkach" oraz szukać ew. kondensatora silnika. Może ten kondensator stracił pojemność....
Chip który teoretycznie zwiększa moc o 20-40 KM przy silniku o mocy 98KM oznacza przyrost mocy o 20-40%. Jak dla mnie jest to powód by być ostrożnym nr 1. Powód by być ostrożnym nr 2 to fakt iż w opisie napisali że chip podnosi zarówno silników benzynowych jak i diesli - to się nie trzyma kupy. Diesel jest sterowany kompletnie inaczej jak silnik benzynowy....
silnik w glebogryzarce stracił kompresję, Mierzone ? Zapłon sprawdzony ? link: https://www.alibaba.com/product-detail/A... znam ten silnik, mam w ,,traktorku" i zupelnie dobry silniczek. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... serwisant szarpnął...
Dawno temu sąsiad dał kadeta z silnikiem diesla 1,7 do naprawy, odebrał auto i po 70 km silnik stracił moc i tak wrócił do domu te 70 km. Pod domem plama z oleju, okazało się, że pękł wałek rozrządu na środku i silnik pracował tylko na dwa cylindry i ropa z dwóch nie pracujących cylindrów dostawała się do oleju. To były czasy gdy trudno było o części...
W stojanach silników prądu stałego często zdarza się że bieguny magnetyczne są pomylone. Aby to sprawdzić robię to następująco: woltomierz napięcie stałe łącze z cewka np stycznika, cewkę kładę na nabiegunnik i sprawdzam w którą stronę wychyli się wskazówka w momencie załączenia napięcia (zawsze to robię za pomocą starego woltomierza) następny nabiegunnik...
Wymieniony został moduł sterujący na nowy nasmarowany pas i wyczyszczony blat Dodano po 2 Do tego sprawdzone szczotki i komutator .
Musisz liczyć się z tym że silnik znacząco straci na mocy przy zmianie zasilania.
Nie napisałeś a ja nie spytałem czy pilarka ma sprzęgło przeciążeniowe, może to sprzęgło wysiada? Jeżeli jednak tak jak napisałeś łańcuch blokuje przy cięciu deski i zatrzymuje silnik (czy tak rozumieć "przyblokowywuje"?) a wcześniej piła cięła dobrze, to widać że silnik stracił moc. Tak zachowują się silniki ze zwarciem międzyzwojowym. To że chodzi...
Silnik podłączony w ten sposób straci na mocy.Stosując kondensator o większej pojemności spowoduje lepszą pracę,lecz stosując taki należy sprawdzić prąd pobierany przez silnik.Jeżeli będzie przekroczony ,to silnik będzie się znacznie grzał i może ulec spaleniu.Rozwiązaniem by nie stracić na mocy ,jest zastosowanie falownika,o czym wiadomo.Trudno powiedzieć...
Mistrzu błąd RIII (grupy3) nie może wynosić 3 omy. Nie możesz tego tak liczyć! 1/R=1/R1+1/R2+1/R3+1/R4+...1/Rn to jest wzór na rezystancje wypadkową wielu połączonych równolegle rezystorów. Dla 2 możesz zastosować wzór R=(R1xR2)/(R1+R2), ale nie tak jak zrobiłeś z 3. W punkcie c) pomyliłeś jednostki (nie V tylko om) Punkt d to po prostu moc w kW x ilość...
analogicznie z falownikiem Tą wersję się da, zwierając odpowiednie styki falownika (modułu sterującego BLDC), tak aby wymusić start. Zdaża się że magnes na wirniku silnika straci pole magnetyczne, wtedy na pusto ruszy, napełniony czynnikiem, będzie sygnalizował przeciążenie.
Przy przemienniku zasilanym z jednej fazy silnik w trójkąt i będzie chodził, nie straci mocy. 0,75 falownik wystarczy.
W przypadku awarii czujnika silnik znaczy mapy przejdą w tryb bezpieczny cofnie zapłon o parę stopni. Czyli żadne tych objawów co opisujesz a jedynie silnik może stracić na dynamice z 10 Kunia...
Witam, Czy jak zostanie wgrany nowy sterownik silnika to stracę ustawienia takie jak czas, data, godzina oraz ilość przejechanych obecnie od resetu kilometrów. Czy wszystko pozostanie bez zmian.
Jeżeli chodzi o silniki to częstotliwość jest bardzo istotna.Jest to czynnik odpowiedzialny za obroty silnika. Silnik straci zadane parametry ,silnik będzie się przegrzewał ,tracił obroty, moc itp ,będzie się zachowywał irracjonalnie.
Witam czy udało się Panu ustalić przyczynę błędu P010129 w Pana Sprinterze ? Mam CLS250 z 2,2cdi silnikiem i wczoraj stracił na mocy podłączyłem kompa i pokazał mi ten błąd jest on stały i nie da się go usunąć nawet po podmianie przepływki. Będę wdzięczny jak podpowie mi Pan gdzie szukać usterki. Pozdrawiam
Dzień dobry, Mam pilarkę Partner ES2200. W trakcie pracy pojawił się dźwięk silnego iskrzenia, silnik stracił obroty. W wersji optymistycznej zużyły się szczotki, w wersji pesymistycznej uszkodzony jest silnik. Co może Pan zaoferować? Pozdrawiam, Rysiek Królewski
miałem podobną usterkę po za silnikiem kondensator stracił pojemność (rewersy były nie było wirowania)
To młode autko i tak szybko silnik żywotność stracił.
Może pomiar prądu? Czyli albo zbyt duże opory mechaniki albo sam pomiar padł? Co Cię skłoniło do wymiany przekładni? Na stronach handlowych jest podane że napęd ma opcje pracy z 12V, ale też że jest kondensator 10uF. Ciekaw jestem jaki tam właściwie jest silnik. Może kondensator Ci padł i silnik stracił moc? Wrzuć no może kilka zdjęć. Ja tego napędu...
czegoś tu nie rozumiem, dlaczego miałaby mieć większy zasięg? Energia z silnika spalinowego idzie bezpośrednio na śrubę, a tak najpierw prądnica, potem straty na ładowaniu akumulatorów, straty na pozyskiwaniu z nich energii, straty w przetwornicy, straty na silniku elektrycznym, więc czemu lepiej?
Przepraszam za błąd, mechanik zrobił regenerację silnika. Mechanik stwierdził że silnik jest już zużyty ponieważ palił olej, miał "majonez" pod korkiem oleju, ubywał płyn chłodniczy, silnik szarpał, stracił moc, pojawiła się kontrolka check engine, sprawdził ciśnienie w silniku i stwierdził że silnik jest tego przyczyną. Nie znam się na samochodach...
Witam. Zależy do czego chcesz go użyć, ponieważ przy podłączeniu pod 230V silnik znacznie straci ma mocy.
Łożysko korbowodu z wału wyszło, ale co dalej? I bez tego łożyska jest jak z łożyskiem tłoka – na dół nie ściągnę, chyba że wyciąga się tę tuleję z wału, wybija wał i dopiero wyciąga tłok. Widzę przez otwór tłumika rysy, podejrzewam pęknięcie pierścienia, silnik stracił ochotę do pracy.
Witam, kupiłem Voyagera z 1992 3.3 + gaz w automacie i tez zaczęły mi się problemy. Jak jest zimny to nie ma przyspieszenia ani na gazie ani na benzynie, dopiero jak sie silnik rozgrzeje to da sie jecha tym samochodem chociaż podczas gwałtownego przyspieszenia silnik zaczyna przerywac. Mam podejrzenie że to jakiś komputer albo pierdoła. Ostatnio silnik...
dodatkowo można użyć wzmacniacza operacyjnego do wzmocnienia napięcia, żeby unikając znacznego spadku napięcia na oporniku pomiarowym mieć spore napięcie na ADC. Dla optotranzystora wystarczy 1,5V spadku na oporniku aby dioda wystarcząjco świeciła, dużo silnik nie straci na mocy a układ się radykalnie upraszcza, w końcu nie musi mierzyć ciągle prądu...
Witam Panowie. Podłączyłem na krótko z pominięciem pływaka i działa. tylko pytanie --czy podłączenie odwrotnie cewki ma wpływ na moc silnika ?? Pompa straciła na mocy i nie chce tak szybko pompować. Co robić?
Dobra sprawa rozwiązan inaczej bede miał inne mocniejsze silniki;)
Uzwojenia łączymy w trójkąt. Otrzymujemy 3 odczepy. Pod zaciski 1 i 2 podłączamy zasilanie. Kondensator silnikowy o pojemności 16-22µ/450V podłączamy do zacisku 3 i 1 lub 2 (trzeba sprawdzić pod którym będzie właściwy kierunek obrotów). Silnik taki straci około 25-30% na mocy.
(at)Kamil_01 Ten silnik jest przeznaczony do pracy w sieci trójfazowej 3 x 400VAC, skojarzony w gwiazdę. Połączony w trójkąt jest przeznaczony do pracy trójfazowej 3 x 220 VAC ( np. USA). Przy zasilaniu tego silnika z sieci jednofazowej - 220VAC, należy go skojarzyć w trójkąt ( napiecie !) i zapewnić mu minimum jedna dodatkową fazą przesuniętą napięciowo,...
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Coś się stanie , przejechałem tak kilka kilometrów Jak pracował silnik? Zmienił się dźwięk pracy silnika, stracił trochę mocy?
misterbociek napisał: Pomierzyłem rezystancje i oto wyniki : czarny(kondensator)-czarny(zasilanie) 0,7Ω czarne-żółte(kondensator) 26Ω niebieski-żółty/czarne= nic Prawdopodobnie jest tam jakiś bezpiecznik termiczny ale raczej go nie zdołam zmienić bo jest na pewno gdzieś między uzwojeniami... czarny(kondensator)-czarny(zasilanie) 0,7Ω...
Miałem podobny problem, przyczyną był brak szczelności połączenia turbosprężarka - silnik.
Komputer w samochodzie jest jak kobieta, pamięta wszystko co złe, tylko trzeba zapytać :) Dzisiaj na ekspresówce, w czasie jazdy wyskoczyła usterka silnika i stracił moc. Czy nadal pozostaje podłączenie do komputera? Może ktoś się spotkał z takim problemem 🥺🥺🥺
Wszystkiego było dobrze działało do momentu dzisiejszego używałem tego i nagle silnik stracił moc odpielem baterie w domu sprawdzałem co się stało to gdy podłączam akumulator silnik odrazu zaczyna parować na max power pełnej mocy jest mi ktoś w stanie powiedzieć co się stało? Ps regulacja nie działa nie reaguje
Podłączyłem halogen ledowy najpierw podłączyłem prosto pod akumulator na przelicznik a potem stwierdziłem że podłącze bezpośrednio pod przednią lampę i wszytko było ok podłączona jak włączałem długie światła to włączała się druga lampa .skręciłem wszytko chciałem zapalić a tu nagle dupa kręci i nic sprawdzam nie ma iskry bezpiecznik jest ok bo ma tylko...
Oszczędności, to tak zwany tańszy silnik indukcyjny z magnesami trwałymi , silnik stracił moc i spadło ciśnienie wody, ale działać dalej będzie.
No właśnie kolego to jest wykres z pracującego silnika najprawdopodobniej przey próbie uruchomienia silnika vag stracił komunikację, ja wszystko ustawiłem przed uruchomieniem silnkka. Obrotomierz normalnie wskazuje obroty
Prawdopodobnie kondensator rozruchowy silnika 16µF stracił pojemność, do wymiany. Ta pralka nie ma systemu wyważenia wsadu, uruchamia wirowanie od razu na pełne obroty.
Witam.Po wymianie filtra przed wstepnego kontrolka wtrysku zapaliła sie na stałe i silnik zaczął głosno pracować.,silnik stracił moc i nie da się nawet ruszyć.
Katalizator m.in. ogranicza przepływ spalin. Może się okazać, że silnik wyraźnie straci na mocy.
Witam Chcialem nawiązać kontakt z kimś kto posiada w/w starą kopiarkę. Chodz mi o jedno z kół zębatych które mieści się zaraz przy silniku (stare straciło parę zębów). Pozdrawiam
Witam, Mam problem z Oplem Zafira B 1.9cdti 2007r. Silnik nagle stracił moc, komputer pokazuje błąd P0100, wartość przepływu powietrza zawsze wynosi 0. Zmierzyłem napięcia na odłączonej kostce przepływomierza i nie stwierdziłem tam zasilania z akumulatora, nie mam schematów do tego auta. Czy ten przepływomierz jest zasilany napięciem 12V ?
Po co Ty chcesz czyścić te katalizatory? Skoro katalizator nie spełnia swojej funkcji a silnik nie stracił na mocy to nic Ci nie da ich czyszczenie. Pomyśl trochę.
uwagę musisz zwrucić przedewszystkim na cenę a zasugerować typ instalacji o najmniejszej awaryjności i żeby silnik nie stracił więcej jak 10% obecnych osiągów
Wiadomo że silnik wolnossący straci na mocy jak będzie początek wydechu nieszczelny, ale bez przesady, niedoświadczony kierowca nawet tego nie odczuje, a na pewno usłyszy.
Eolo to kocioł z zamkniętą komorą- turbo. Powietrze do spalania pobiera z zewnątrz przez przewód powietrzno-spalinowy, więc wentylacja pomieszczenia nie ma nic do rzeczy. Należy sprawdzić rurę spalinową, czy nie tkwi w niej jakiś ptaszek lub inne zanieczyszczenia.To samo z czerpnią powietrza. i szczelność tych przewodów. Jeżeli jest wszystko drożne,...
silnik najpierw stracić silnik najpierw stracił straci parametry
sprzedam analizator widma prestigio resetować amplituner stereo onkyo
technics instrukcja obsługi prostownik tyrystor
Jak wykonać twardy reset telewizora Samsung M-series? Uszkodzony kabel antenowy czy przerdzewiała antena?