Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Jutro z samego rana ogarnę to i zobaczymy co będzie Będzie uśmiech na twarzy. Nie wiem czy dobrze z rysunku zinterpretowałeś wężyk z nr 20 - ten ma oczywiście iść do gruchy siłownika ciśnieniowego uchylającego zawór upustowy.
silnikach doładowanych (nie tylko wysokoprężnych) jest pompa podciśnienia napędzana z wałka rozrządu (zwykle) i smarowana z magistrali olejowej. W silnikach niedoładowanych benzynowych występują pompy elektryczne. Vide prawie każde łałdi V6
Cześć posiadam A4 B6 z silnikiem 1.9 AWX, problem wygląda tak, że z dołu jest niedoładowanie turbiny, a przy wysokich obrotach przeładowanie turbiny. Ktoś może wie co jest nie tak? Ewentualnie co zmienić w sterowniku silnika bo brakuje mi już pomysłu. Jest zrobiona mapa na 160km. i w każdej chwili mogę ją edytować. Turbo od nowości te same, w ostatnim...
Napięcie powinno byc powyżej 14V podczas pracy silnika. Akumulator jest niedoładowany. Czop akumulatora i klemę w środku oczyść szczotką stalową.
Niestety opis jest "dla silników niedoładowanych z klasycznym zapłonem" Tu jest turbo i listwa DI. Poszukam takiego rezystora i spróbuję to odczytać jeżeli inne konwencjonalne środki zawiodą. Ciągle licze na to że jakiś program to ruszy, w końcu po coś montowali to złącze obd2.
Gaśnięcie silnika na zimnym zaraz po uruchomieniu go jest spowodowane przez niedoładowany akumulator. I na tę dolegliwość jest ulepszone oprogramowanie centralki wtrysku które to trzeba wgrać examinerem w serwisie. Najprościej wziąć doładować prostownikiem przez noc akumulator i rano uruchomić silnik. Będzie OK.
Ot taka zapewne pomyłka przez pomylenie prądu rozruchowego z pojemnością i tyle. Co do prądnic i ich negatywnego wpływu na akumulator, to taka sytuacja zachodziła jedynie wtedy gdy pojazd był użytkowany przy notorycznie małej prędkości obrotowej silnika (niedoładowanie) Małym pądem ładowania NIE MOŻNA uszkodzić akumulatora.
powinna być żółta nalepka na pasie przednim ,a jak niema to 0,9 mm przed GMP, natomiast silniki niedoładowane to coś te ciśnienia małe podajesz ,serwisówki podają 25 bar to silnik do regeneracji ,więc jak jest zdrowy to myśle że 30 bar musi być
Witam !! Mam taki dziwny pomysł, czy użycie intelcoolera w silniku wolnossącym coś by pomogło ? Wiem, że intelcooler w silnikach turbodoładowanych schładza sprężone powietrze, dzięki czemu przy zapłonie jeszcze bardziej zwiększa swoją objętość (podobny efekt daje w silnikach niedoładowanych branie wyłącznie zimnego powietrza przez silnik, czym cieplejsze...
Pisałem pracę dyplomową wraz z budową działającego modelu czterosuwa w 1995 roku. Nie miałem netu, komórki, a krzywe rysowałem rapitografami. Lepiej jakbyście pisali, że nie chce Wam się szukać Na podstawie czego rysowałeś czyżby 2 punktów ? W taki sposób można przybliżyć jedynie charakterystykę tradycyjnych silników (niedoładowanych, bez VTEC-a, MIVEC-a...
Zwróć uwagę na parametry "czerwone" i jaki powinien być ich zakres pracy. Pomyśl, dlaczego są przekroczone. Zacząłbym od EGR i ciśnienia paliwa. To należy sprawdzić jeszcze podczas jazdy. Jak ciśnienie paliwa będzie zbyt wysokie to oprócz kangurów dojdzie jeszcze gaśnięcie silnika. Doładowanie też dziwnie wygląda. Do weryfikacji.
Oprócz zmiany układu zapłonowego trzeba też zapewnić energię dla tego układu i do ładowania akumulatora. Jeśli włożysz w silnik prądnicę/alternator, to możesz tak zrobić. W przeciwnym wypadku bateria akumulatorów (akumulator) będzie notorycznie niedoładowany lub zapłon będzie się odbywał tylko z baterii i w końcu silnik zgaśnie, bo zabraknie energii...
Kod silnika? Turbo bez vgt?
Zdejmij tą czarną gume z turbiny i przewodu. Dokładnie zbadaj czy nie jest popękany. Jezeli jest cały to do prześwietlenia odma i turbo. Dokładnie w tej kolejności. Troche oleju w przewodach powietrza w silnikach doładowanych zawsze będzie, ale nie powinno to wyciekać.
andrzej20001 żeby sprawdzić czy pobór nie jest za duży. Odpaliłem Clio bez alternatora, podjechałem ciągnikiem c330 (alternator ok. 50A) podłączyłem do akumulatora w samochodzie napięcie jakie uzyskalem 13,8V dla obciążenia ( instalacja w samochodzie z włączonym silnikiem + niedoładowane akumulatory w ciągniku). Czyli jednak alternator w samochodzie...
W sumie nieszczelności mogę wykluczyć, zastanawiam się czy w takim razie sztanga nie wsuwa się zbyt daleko, nie mam pewności czy mechanik wyregulował wszystko względem starych ustawień turbo przed regeneracja, ktoś regulował kiedyś turbo w tym aucie lub zna optymalne wartości jakie powinno dawać turbo w czasie rzeczywistym? Przyznam, że dzisiaj zastanawiałem...
W erze układów wtryskowych, w których zapłon jest kontrolowany w całości przez ECU, nikt nie sprawdza kąta wyprzedzenia zapłonu. Silnik turbo benzyna, takie mapy zapłonu są zupełnie naturalne. Przy niskim obciążeniu maksymalny kąt wyprzedzenia zapłonu (40 stopni), przy pełnym obciążeniu i doładowaniu jest opóźniany co daje kilkanaście stopni wyprzedzenia....
Tak, trzeba albo przeprogramować Twój komputer, zmienić na standalone(najdroższa wersja) albo idąc po linii najmniejszego oporu założyć piggybacka, np. Ecumastera. Zauważ, że silnik musi spalać odpowiednią ilość mieszanki - a po dołożeniu turba stosunek ilości powietrza do paliwa drastycznie się zmieni, gdyż będzie dużo więcej paliwa, prawdopodobnie...
No ale tu Robocop ma akurat rację. Jak bida to lepiej paski wymieniać co chwilę, ryzykować zagrzaniem silnika, ewentualnym niedoładowaniem akumulatorów? Faktycznie wychodzi taniej
Jak przeładowywuje turbo to zawsze stoi zmienna geometra, jakby uszkodzony był zawór bądź jakieś podciśnienie to miałby niedoładowany silnik.
Niezagazowana.
TDI czyli z intercolerem Raczej to : TDI- Silnik wysokoprężny doładowany z bezpośrednim wtryskiem, dokładnie producent silnika opisuje to jako : TDI-Turbodiesel Direkteinspritzer zwykły diesel masz na myśli oznaczenie DT to: TD- silnik wysokoprężny doładowany ze wstępną komorą spalania (lub komorą wirową) oba typy mogą mieć intercooler, wtryski raczej...
Układ ładowania który jest zastosowany w WSK 125 nie jest na tyle wydajny żeby przerobić instalację w wersji zapłonu bateryjnego.Już sam prostownik zabudowany w lampie jest jednopołówkowy i układ ładowania zapewnia jedynie takie ładowanie aby zasilony został sygnał i światła pozycyjne no może jeszcze kierunkowskazy.Sam zapłon przerobiony na bateryjny...
Piszesz że temperatura silnika nie ma wpływu na mulenie a dalej że na ciepłym raz muli araz nie . Sprawdź przesłonę ciepłego powietrza czt się nie blokuje czasem, bo na bardzo gorącym silniku gdy będzie zasysać rozgrzane powietzre (rzadkie, rozpręrzone) to silnik jest niedoładowany i mułowaty.
Częśc informacji z mojej strony www ( temat - alternator): Objawami uszkodzenia są: 1. brak prądu ładowania - ciągłe świecenie lampki kontrolnej lub wskazania "na minus" amperomierza niezależnie od prędkości obrotowej silnika; 2. niedoładowanie akumulatora - gaśnięcie lampki lub wskazania "na plus" amperomierza przy dużych prędkościach obrotowych silnika....
Może akumulator jest niedoładowany.
Tej pojemności akumulatora były stosowane w golfach z silnikami diesla więc powinien się zmieścić. Warto by sprawdzić ładowanie przy silniku 1.4 bo może być niedoładowany (szybciej się zasiarczy) lub doładowywać go systematycznie.
napraw alternator i później można mówić o akumulatorze i następnym razem nie odłączaj akumulatora podczas pracy silnika
Występuje takie obrzydliwe zjawisko. Napięcie na niedoładowanym akumulatorze 13,6V nawet gdy silnik dostaje "gaz do dechy". Po naładowaniu akumulatora prostownikiem, nawet przy małych obrotach mam napięcie 14,5V.
Jak przepustnica zamknięta a obroty powyżej około 1500 to wtryskiwacze przestają całkowicie podawać paliwo dopóki obroty nie spadną. Na gazie tak samo jak na benzynie. Chociaż w sterowniku gazu może być opcja opróżniania ciśnienia, bo niektóre reduktory słabiej sobie radzą z utrzymaniem właściwego ciśnienia gazu (jest za wysokie) po zamknięciu przepustnicy...
ok 50 np WZM-u do nawet 200 zł oryginał/ 1 szt Nie daj sobie wcisnąć tanich chińskich. Jak chcesz tanie, a dobre to weź polskie WZM. Ale najważniejsze- poświęć parę goszy więcej i jedź do prawdziwego fachowca w tych sprawach. Musi wiedzieć co robi, ustawić ciśnienie na wtrysku, wszystko dobrze oczyścić, wymienić uszczelki między wtryskiwaczem , a głowicą....
Czujnik temperatury głowicy jak sama nazwa mówi znajduje się w głowicy, jest przykręcony do drugiej lub pierwszej głowicy jak jest, a raczej w to wątpię. W silnikach doładowanych bardziej się mierzy temperaturę oleju i on jest w podstawie filtra.
Widzę, że szanowny Kolega czerpie swoją wiedzę głównie z internetu. Nic podobnego, wiedzę czerpię prawie wyłącznie z książek i pism specjalistycznych. W tym momencie miałem pod ręką Internet, więc przytoczyłem. Akurat w książkach napisane jest dokładnie to samo. Cóż takie czasy. Nie wszystko co piszą bajkoopowiadacze w pisemkach motoryzacyjnych jest...
Prawidłowe napięcie ładowania alternatora to około 14,4V-14,6V. Przy niedoładowanym akumulatorze silnik wentylatora mógł go rozładować do stanu w którym nie uruchomisz silnika. Sprawdź w serwisie alternator.
To jest kompensacja(nie ta dziura zalepiona izolatką tylko połączenie komory membrany z dolotem za przepywomierzem)...i bardzo dobrze! Odpada zmiana podciśnienia związana ze wzrostem oporów przepływu zużytego filtru powietrza. Są wersje reduktorów do silników doładowanych z nagwintowanym otworem na króciec ciśnienia odniesienia. Tu jak widać ktoś zastosował...
ad. 2. Dobry pomysł. Słyszałem o silnikach spalinowych Diesla, w których po pewnych modyfikacjach można stosować olej rzepakowy. Tym bardziej w piecach opalanych olejem. ad. 3. Wg moich obliczeń zagotowanie 1l wody kosztuje ~4gr (przy 40gr/kWh). Jesli olej ten bedzie pomieszany np 50/50 z ON mozna go smiało stosować do silników diesla niedoładowanych...
- „Systemy doładowania szybkoobrotowych silników spalinowych” Wisłocki - „Doładowanie silników” Mysłowski - „Silniki spalinowe z turbodoładowaniem” Cz. Kordziński, T. Środulski - „Doładowanie silników spalinowych” Bernhardt - „Doładowanie samochodowych silników spalinowych” Kowalewicz
Co by sie stało, gdybym przy żarówce dodał taki kondensator, wiem, że nie 12, ani 14V, ale takich nie widziałem (ew. większe) Nic nie da. No chyba, że przyczyną są przepięcia, to różnica będzie taka, ze będziesz tez wymieniał kondensatory. Masz wyraźnie niedoładowany akumulator. Dlatego też pada. Sprawdź alternator jak było zasugerowane wyżej. Kondensatorami...
I to niewiele pomoże, takie są prawa fizyki, zawsze jeżdżąc w dzień na swiatłach w mieście będziesz miał niedoładowany akumulator, tak samo zawsze przy rozruchu silnika będą spadki napięcia w instalacji, mniejsze lub większe ale będą, zawsze też od rozrusznika czyli silnika wielkiej mocy (rzędu kilowatów i stosunkowo prymitywnego) będą spadki napięcia...
Od podglądu parametrów silnika. Doładowanie, jeżeli masz dwie turbiny to jak pracuje mała.
Wiele nowszych samochodów nie ładuje akumulatora na biegu jałowym ani podczas przyspieszania (komputer je odłącza), a najnowsze w zasadzie obrotów jałowych nie mają, bo wyłączają silnik całkowicie... i jakoś dają radę. Stare TDI ma znikome zapotrzebowanie na prąd, w przeciwieństwie do benzynowej V6. Również zakres użytecznych obrotów w TDI jest znacznie...
Co znaczy słaba kompresja? To jest silnik doładowany więc ma niższy stopień sprężania niż wolnossące.
Z całym szacunkiem. Czy wiesz jak działa alternator, zakładam że wiesz. Więc co mają obroty silnika do niedoładowania twojego aku?? To nie prądnica w Ursusie. Twój altek powinien dać sobie rade. Chyba że wozisz w bagazniku 500W- towy (realnej mocy nie P.M.P.O) subwoofer. Kolega <Viper555> dobrze ci podpowiada że wymiana altka może nie rozwiązać...
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Od bodaj '86 roku obowiązuje przepis, który zabrania odpowietrzania zbiornika paliwa bezpośrednio do atmosfery, dlatego producenci samochodów zaczęli montować układy evap. Układ taki składa się z pochłaniacza oparów paliwa zawierającego węgiel aktywny i zaworu (elektrycznego lub pneumatycznego) przez który opary są odprowadzane do kolektora ssącego....
Najprościej i najtaniej będzie zmienić silnik na wspomniany G40. Masz doładowany silnik w serii i baze do modów. Turbo na monowtrysku można mieć... Można mieć i na gaźniku, pytanie czy będziesz w stanie to poprawnie ustawić i ile to będzie palić.
No nie tak dokładnie, zwłaszcza w silnikach doładowanych gdzie często kolektor ssący jest zalepiony syfem.
Co do ładowania tym prostownikiem i przy efektach jakie uzyskałeś (15.8 V i 2A), jeżeli nie ma możliwości zmiany parametrów ładowania (nie znam prostownika), to nie ładowałbym nim akumulatora bez dostępu do cel akumulatora, w celu uzupełnienia ubytków wody z elektrolitu w wyniku jej elektrolizy - bulgotanie świadczyło, że coś takiego zachodziło i to...
Po pierwsze chroni turbo nie silnik. Im wyższe doładowanie przy wyższych obrotach silnika tym obroty turbo większe. Za duże obroty turo to groźba rozerwania wirnika lub skrzywienia urwania osi turbo w efekcie turbo może sypnąć drobnymi do dolotu silnika i go skutecznie zabić. Tak praca zmiennej geometrii to kilka do kilkunastu mm w zależności od wielkości...
Turbina pracuje cały czas, w silniku doładowanym powietrze jest wtłaczane do cylindra a nie zasysane przez tłok. Kiedy turbina pracuje to w kolektorze dolotowym jak najbardziej jest ciśnienie i to wyższe od atmosferycznego, nie ma w nim natomiast podciśnienia. Jakąkolwiek "dziurą" w kolektorze będzie wydmuchiwane powietrze pompowane przez turbinę, nic...
Koło na alternatorze plus niedoładowany akumulator.
Tu dowiesz się wszystkiego na temat doładowanego silnika http://www.turbobmw.pl/
ma wiekszy bo jest to silnik doładowany da tego ma wiekszy moment obrotowy
To, że sterownik ustawia takie a nie inne napięcie wynika z tego, że uważa on iż należy maksymalnie ładować akumulator. Decyzję taką podejmuje na podstawie albo zaliczania prądu ładowania/rozładowania i wynika mu, że pobrano np 2x Ah, a doładowano 1/2x Ah. Drugą możliwością jest wykrywany prąd ładowania na kłamie minusowej akumulatora, który świadczy...
Podciśnienie na gruszce masz ok. Sprawdzałeś strzykawką 150ml jak sztanga pracuję? Najlepiej na zimnym silniku.
tak po podłączeniu komputera przejechaliśmy się tak i tak stwierdził ten mechanik <znajomy>że jest puszka podciśnienia że nie podaje ciśnienia do kolektora ssącego czy jakoś tak powiedział że najlepiej będzie zregenerować turbo i będzie po kłopocie Po pierwsze to nie puszka podciśnienia tylko puszka siłownika ciśnieniowego, puszka podciśnienia...
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
tzok Ze sterownikiem nie chcę nic zmieniać - chcę tylko,k aby silnik szybciej łapał temperaturę. Mośe jest to drastyczne rozwiązanie , ale dzięki podgrzaniu płynu chłodzącego, silnik szybiej się nagrzeje. Ja mam np rolete na chłodnicy cieczy i termostat na chłodnicy oleju, taki podgrzewacz OK ale ile prądu zużywa?? Na moje oko przy jeździe miejskiej...
Tryb awaryjny zawsze wystąpi jeśli rzeczywiste ciśnienie doładowania będzie odbiegać od zadanego (w znacznej odchyłce) dłużej niż 5 sekund a jeśli chodzi o jego sygnalizowanie to niejednokrotnie jest również i tak, że sterownik silnika nie pokaże żadnego błędu związanego z przeładowaniem bądź niedoładowaniem mimo, iż takowe występuje a zwłaszcza nie...
Sprawdź napięcie ładowania podczas pracy silnika. Może aku jest ciąle niedoładowany? Próba odłączeniem aku po jeździe + pomiar napięcia, a po kikku dniach pomiar napięcia i ew próba rozruchu. Jak napięcie aku spadnie poniżej 12,4 V nawet nie ma co próbować zapalać silnika.
Tańszym rozwiązaniem będzie dodatkowy akumulator, ale ładowanie go przez diodę i częste rozruchy silnika może spowodować jego niedoładowanie (musisz ocenić wg napięcia ładowania na akumulatorze). Zasilanie poprzez kondensator i grubsze kable sprawdza się przy wzmacniaczach to powinno się sprawdzić przy zasilaniu PC.
Niestety pozostaje mi zasugerować diagnostykę komputerową... Co do "podpowiadacza" zmiany biegu - to tak, w doładowanych silnikach one sugerują zmianę biegu na wyższy bardzo wcześnie, poniżej 2000 obr./min.
Troskę nowsze z lat 80-90 Alfa Romeo 6, 75, 90 silniki doładowane, 2,0, 2,4, 2,5, Audi 100 2,0 z doładowaniem i bez, Bedford 2,3, Jeep Wrangrel 2,1TD, Ford sierra 2,3 i Scorpio 2,5, Isuzu Midi 2,0TD i 2,2D, Land Rover Defender 2,5, LDV 2,5, Mazda 626 2,0, Mitsubishi Pajero 2,3 i Canter 2,4, Nissan Vanette 2,0, Urvan 2,3, Cabstar 2,5, Opel rekord 2,3...
Witam, dokładnie ustal źródło problemu, mam dokładnie taką Hondę i miałem kiedyś uszkodzoną sondę lambda i nigdy nie wiązało się to z problemami z zapłonem i gaszeniem silnika. Problem gaszenia silnika wystąpił raz, gdy miałem uszkodzony alternator i błąd ładowania akumulatora, czyli akumulator permanentnie niedoładowany i w efekcie napięcia sporo poniżej...
przy częstych rozruchach i krótkich jazdach może on się niedoładować. Pozdrawiam ![/quote] a niedoładowany akumulator zasiarcza się, czy tak?
HHO nie ma zastąpić zwykłego paliwa tylko być dodatkiem do dopalenia nie go końca spalonego paliwa. Razem z wodorem idzie tlen. Jako, że mój silnik jest niedoładowany i zbiera sie jak czołg pod górkę to jest dodatkowa dawka tlenu doda kilka KM co nie będzie bez znaczenia. A po co jest w samochodzie sonda lambda? A patrząc na to bez sondy: tlen z hho...
To znowu ja tak w kwestii uzupełnienia....(przypominam że auto to Hyundai Terracan z tym samym silnikiem co w Kijance). Otóż pomierzyłem ładowanie akumulatora jego napięcie itp. Okazało się że był niedoładowany (jeżdżę autem 1-2 razy w tygodniu). Wczoraj go powoli naładowałem, dzisiaj spokojnie zapalił (duuużo lepiej) i nie zdarzyło się by zgasł w czasie...
odświerzam temat a na jakiej zasadzie działa serwo w silnikach doładowanych?? przecież w takich silnikach nie występuje podciśnienie??
Ja w moim fordzie escorcie 1.3 mam akumulator 43A i wczoraj jak władowałem tak jak kolega wyżej napisał wzmacniacz...Chwilke pojeździłem i dziś już nie odpalił jaki akumulator powinienem wsadzić żeby idpał drugiego dnia był prawidłowy bez wielkiej ilości kilometrów albo zostawiania silnika aby alternator doładował akumulator.
lecz czy jest to skuteczne a zwłaszcza bezpieczne dla przetwornicy tego nie wiem. Będzie działać i przetwornicy raczej nic nie grozi ale akumulatory padną - jeden, drugi albo oba. Zakładając, że podłączamy do masy i +12V - nazwijmy to do akumulatora dolnego - to będzie on bardziej rozładowany niż górny (włączony miedzy +12V a +24V). Przy ładowaniu...
Poszukuję gotowego rozwiązania do ładowania następującego pakietu akumulatorów. w sumie 8 akumulatorów 12V Haze HZB12-200. Połączone po 4 w szeregu i razem równolegle. Potrzebuje to w miarę sprawnie ładować z 230V 16A. Tylko zależy mi, żeby był jakiś układ kontrolujący napięcie na poszczególnych akumulatorach. tzn zeby żaden nie był ani przeładowany...
Te silniki zużywają się równo. To nie jest tak że tylko zawory i głowice. Tylko wszystko. A części do silników doładowanych są droższe w poruszaniu do wolnossących.
Niedoładowany akumulator, ale sprawny, z małym oporem wewnętrznym, może uruchomić silnik nawet przy napięciu w okolicach 11V. Taki sam, tylko zasiarczony, mający napięcie bez obciążenia 12,6V (umowna granica napięcia wskazująca, że akumulator jest naładowany) może w niesprzyjających okolicznościach nie zakręcić silnikiem. Zależy to też od kondycji auta...
O Boże. Miałem takie przeczucie mądrości ze strony użytkowników elektrody. Pech chciał, że lpg forum nie działa. https://autogas-alex.com/products/redukt... Niesamowite, specjalnie zrobili reduktor który tak działa. U mnie w silniku doładowanym podbija z ustawionego 1 bar na 1.5 bar przy mocnym obciążeniu. Jakby Ci się nie chciało czytać...
Masz w instrukcji od NEVO że dla silników doładowanych nachylenie na być 30-40% i tyle masz. Można trochę rozwiercić dyszę lub zwiększyć ciśnienie. A 1bar dla doładowanego silnika to mało tyle to dla wolnossącego można nastawić.
PY to kod silnika doładowanego
A z czego wynika to że w silniku doładowanym nie można zastosować równie wysokiego sprężania?
no to zamierzam zrobić w pierwszej kolejności. Czy napięcie na akumulatorze w spoczynku przy wyłaczonym silniku na poziomie 12,5V oznacza że jest on sporo niedoładowany?
Moje kody błędów to :p1598 p1351 czy czyszczenie łopatek turbiny pomoże ??
(at)M.S. świetny artykuł! Sam kupując 4 lata temu auto miałem dwie sprawy na uwadze jako najważniejsze dla mnie: silnik benzynowy bez turbinki oraz brak czujników. Tego drugiego nie udało się uzyskać, bo wyprzedane były niestety wszystkie interesujące mnie modele wyprodukowane przed wejściem tego nakazu posiadania TMPS. Kupiłem Suzuki S-cross 1.6, właśnie...
W samochodach które na wyposażeniu mają tego typu rozwiązanie zastosowane są odpowiednie akumulatory które dość znacząco się różnią budową czy parametrami. Akumulatory mają zwyczajne, tylko trochę większej pojemności, rozruszniki mają za to "wzmocnione". System nie wyłączy silnika, gdy akumulator jest niedoładowany i/lub włączy go gdy postój będzie...
A jak to jest że silniki doładowane benzynowe 2,0 osiągają 400km ????
1.8T nie polecam do LPG. Teoretycznie nie ma przeciwskazań by do turbo montować instalację.. Faktycznie, dobra instalacja prawidłowo zrobiona będzie z turbo funkcjonować normalnie.. Jednak : -W Polsce znajdziesz 5 może 6 fachowców, którzy umieją zakłądać LPG, cała reszta to partacze, dla których liczy się "oby sztuka" -Wszelkie nawet najmniejsze zaniedbania...
i jeździ ze średnim spalaniem około 14-16 LPG/100. No to rzeczywiście super wynik. Moje poprzednie auto mitsubishi sigma kombi z silnikiemV6 3,0 12V 170KM i z automatem tyle palił. No to właśnie pisałem, że to niezbyt udany motor ( zwykły silnik 8V z turbo pochodzący z koncernu PSA) w stosunku spalanie do osiągów, choć trwały. Mój 2,0 16V 136 KM (...
Pytanie o schemat pinów lub kostek sterownika silnika 1.8t auq (06a906032) nr sterownika. Problem z przeładowaniem lub niedoładowaniem turbo po regeneracji, zawór n75, dv sprawne, węże są szczelne, przepustnica sprawna i jedyny mój pomysł teraz to sterowanie zaworem n75, czy nie jest gdzieś przetarty kabel. Lub jak ktoś miał podobny problem i wie w...
No i co się okazuje troszkie się znam w temacie ale sam się zagapiłem i kupiłem wtryski od astry 4 wtryski te same ale w oznaczeniu modelowym różnią się jedną cyferką na końcu. Cały ten temat ( o ciułaniu paliwa) to chyba chorobliwa cecha posiadaczy aut z silnikiem diesla , na które nie stać właściciela... Haha ha to temat rzeka , części drogie jak...
Skąd wiesz ze masz przeładowanie? A może to efekt niedoładowania? W przypadku przeładowania, sterownik silnika przechodzi w stan pracy awaryjnej Z reguły, po ostygnięciu auta, silnik ponownie nabiera wigoru. To podstawowe objawy niewłaściwej pracy N75.
Już szukałem w nim jakiegoś wejścia , po za tym w kolektorze silnika doładowanego jest nadciśnienie , nie podciśnienie :(
Pokażcie mi w miarę nowy samochód który odpali po miesiącu postoju, bo poza paroma starymi dieslami wątpię by to się udało (oczywiście pomijam przypadki gdy akumulator jest odłączony od instalacji i totalnego golasa bez żadnej elektryki). BMW e46, z przytartym silnikiem w dodatku. I z LPG że sterownikiem STAG - wygasza się po jakimś czasie od wyłączenia...
Miałem taki przypadek , co prawda w innym samochodzie, moduł podgrzewania świec pracował przez kilka minut, ponieważ świece pobierają kilkadziesiąt A prądu akumulator był ciągle niedoładowany przy jeździe na krótkich dystansach, po odpaleniu silnika odłącz świece i zmierz napięcie, jeśli będzie 14V, moduł do wymiany, ja wymieniłem moduł i wszystko powróciło...
(przekręcam kluczyk i przekręci pół obrotu albo cyka jak przy zawieszeniu rozrusznika) ....albo niedoładowanym akumulatorze. :D Zmierz napięcie na tej baterii podczas pracy silnika, to pogadamy dalej.
Z pewnością dłuższy pobór prądu rzędu 40A będzie wpływać negatywnie (skrócenie żywotności), na akumulator o pojemności 75Ah. Ciekawe, czy ojciec jeszcze się nie zorientował, że ma ciągle niedoładowany akumulator... P.S. Stosowanie silnika 500W do deskorolki to chyba jednak przesada.
Witam,posiadam Mazdę 626 GF w benzynie i mam pewien problem który pojawił się w sobotę,a mianowicie w trasie autko zaczęło delikatnie gwizdać jak by załączała się turbinka(samochód posiada zwykły niedoładowany silnik),po kilku kilometrach te gwizdy się nasiliły.Gwizdy pojawiają się w momęcie dodawania gazu,na początku pojawiało się to przy prędkości...
OK. To tak dla wyjaśnienia: pomiar ładowania alternatora wykonuje się gdy alternator pracuje - czyli gdy silnik pracuje. Wtedy napięcie powinno zawierać się w przedziale 14,0 - 14,7 V. Sam akumulator zaś po zgaszeniu silnika i odłączeniu od instalacji powinien mieć ok 13V, które szybko spadną do 12,7 - 12,5 V. Jeśli będzie mniej niż 12,5 to akumulator...
U mnie czasem też się w garażu alarm włączał, bo było to późnej sygnalizowane przy dezaktywacji alarmu. Podczas aktywacji alarm wydaje dźwięk jak przy otwartych drzwiach , ale centralny zamek działa i drzwi są zamknięte. Jedno z drugim nie ma żadnego związku. Alarm (centralka) sprawdza stan czujników i na to reaguje. W tym przypadku któryś z czujników...
Nie zdziw się jak dalej będziesz miał problemy, akumulator był przez dłuższy czas niedoładowany co za pewne poważnie mu zaszkodziło.
Witam. Od czasu kupna auta j.w Passat B5 98 rok, silnik AHU cierpiał na niedoładowanie turbo. Ciśnienie żądane przez ECU było ok. 1800, ciśnienie w układzie to było zaledwie 1600. Ostatnio mechanicznie uszkodził się N75, wymieniłem na nowy, oryginalny Pierburg. Po tym zabiegu żadnych zmian, zaniża nawet więcej. Przepływka była podmieniana, to nie jej...
A mi sie wydaje że elementy tworzenia mieszanki w silniku benzynowym doładowanym to raczej tylko oryginał lub uznanej marki.
Masz dużo rzeczy do ogarnięcia. 5000 godzin więc masz pasek rozrządu do wymiany. A według dokumentacji zbliżasz się do wartości remontowej tego silnika. Ale zaczynamy od początku rozrusznik podasz mi prędkość obrotową silnika podczas kręcenia na zimnym. Nie interesuje mnie że jest dobrze, tylko konkretna wartość. Taką mi podasz. Kupisz sobie najtańsze...
niedoładowany akumulator silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 pralka mastercook instrukcja obsługa tyrystory zamienniki
proste konstrukcje lampowe audio
Gaśnięcie łuku podczas spawania - przyczyny i rozwiązania Niestabilne działanie świateł i radia w Volvo S80