silnik nissan

Znaleziono około 1863 wyników dla: silnik nissan
  • MAM PROBLEM Z NISSANEM POMOCY

    Mam problem. W moim nissanie almerze 98r. przy odpalaniu na zimnym silniku są nierówne obroty i spod maski słychać pstrykanie. Wtedy dodaję gazu przerzuca na gaz i powoli dochodzi do siebie. POMOCY

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Lis 2006 18:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 819
  • Ksiązka Nissan Cabstar 120e - szukam

    Jak w tytule, bardzo pilnie potrzebuje ksiązki serwisowej, sam naprawiam lub coś w tym stylu do Nissana Cabstara 120e, pojemność silnika 2.5 TD, rocznik 2002, z gniazdem OBD II. Prosze zapodawać wszelkie materiały jakie bedziecie mieli, podziekowanie punktowe czekają :) Z góry wielkie dzieki :)

    Samochody Szukam   05 Gru 2006 21:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1573
  • Nissan Micra immo blokowane przez pilota. Brak pilota.

    Panowie mam taki problem auto 95r. Immo blokowane przez pilota. Niestety utrata pilota. Sterownik silnika BOSCH 0 261 200 957 Motronic 1,11(niebieskia wtyczka) i immo Lukas. Jesli chodzi o pamieci to w sterowniku silnika sa dwa procesory JECS żadnej pamieci typu 93c46( nóżek) w immo HC05B6. Może ktos...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Maj 2018 19:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3617
  • Nissan sunny 1,7D 91r. Czy jest brzeczyk od swiatel?

    Witam serdecznie. Mam pytanie czy samochod nissan sunny 1,7D 91r. posiada cos takiego jak brzeczyk przypominajacy wylaczenie swiatel gdy otwiera sie drzwi przy zgaszonym silniku. Bo juz 2 razy zapomnialem swiatla wylaczyc i akumulator rozladowal sie do zera. Jesli jest to gdzie on sie znajduje?

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Lip 2007 08:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1328
  • nissan Almera alarm

    Kupiłem nissana Almerę 2000 rok produkcji silnik 1,5 benzyna z zamontowanym alarmem chyba montowanym w serwisie /prostokątny pilot z dwoma przyciskami małymi na górze i jednym dużym poniżej/.Alarm posiada antynapad który coś mi szwankuje i cos nie tak jest z opcją zablokowania drzwi po uruchomieniu auta...

    Samochody Zabezpieczenia   27 Lip 2007 18:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6289
  • Nissan [ECU Conzult] czy ktos probowal z AVR ?

    jaki nissan, który rok i jaki silnik? więcej szczegółów prosze.

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Lis 2007 11:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3284
  • alternator nissan micra

    Witam, mój problem polega na tym że po włączeniu silnika płyn w akumulatorze zaczyna ostro wrzeć, wskaźniki opadają, i świeci sie kontrolka od poduszki. Sprawdziłem napięcie na akumulatorze po włączeniu silnika, przez chwile jest ok potem rośnie do 18V, nie wiem czy dalej bardziej bo sie już bałem go...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Sty 2008 14:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4766
  • Nissan sunny jak odczytać błąd na komputerze

    Posiada sondę lambda i ma gaźnik taki jak jest w modelach w silnikach 1,4 i 1,6 dm, stosowanych w modelach 1991-1993 (znalazłem opis w książce "Sam naprawiam samochód" Nissan Sunny H.R.Etzolda), posiada gaźnik w którym jest zawór regulacyjny składu mieszanki, nie ma z boku automatycznego urządzenia...

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Lut 2008 19:29 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2359
  • Nissan Almera TINO - problem z automatyczną skrzynią biegów

    Mam problem z automatyczną skrzynią biegów w nissanie almerze tino rok 2002 2.0 benzyna. Jak się okazało w skrzyni było mało oleju i jadąc pod górkę przestała działać. Dolałem olej do skrzyni około 3 litrów ale samochód już nie jeździ na żadnym z biegów . Na liczniku po awarii zapaliła się kontrolka...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Mar 2008 14:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2060
  • Spadek obrotów Nissan Almera 2000r

    Jest to Nissan Almera 2000r Sedan,1.4 silnik ,instalacja założonaw2005 r sekwencja.

    Samochody Instalacje Gazowe   29 Lip 2008 22:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2640
  • w jaki sposób przemierzyć moduł zapłonowy w nissanie

    Witam, posiadam nissana primera model P10 w której po jej nagrzaniu wyłącza się silnik a gdy wystygnie znowu normalnie można zapalić. w serwisie samochodowym powiedzieli mi ze nie przychodzi napięcie na cewkę. moduł zapłonowy - jak sprawdzić czy jest dobry/wadliwy dodaje również fotke kondensatora...

    Samochody Początkujący   30 Lip 2008 17:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2517
  • Nissan Primera P10 1.6slx 16V rozladował sie akumulator i pr

    Witam parę dni temu pojechałem do pracy....wszytko dobrze silnik odpalił wszytko jak zawsze, za 8h wracam , zero reakcji nic nie działa centralny sie nie otworzył, probowałem go odpalić na pych, ale nie chciał załapać później z grande punto 1.4 na kable i też nic...., może kable za słabe...więc wziełem...

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Sie 2008 08:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4071
  • Poprawienie osiagów w Nissan Almera n15

    Witam 100KM przy takim silniku jest nieosiągalny. Możesz zwiększyć moc o jakieś 20KM dalej musisz zamontować turbo a taka operacja jest droższa od tego samochodu tak wiec musisz być zapaleńcem z grubym portfelem albo sie za to nie zabieraj tylko kup po prostu inne mocniejsze auto. Można trochę przerobić...

    Samochody Archiwum   14 Sie 2008 21:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 15845
  • Nissan Primera 1.6 #96 - co oznacza kontrolka CHECK?

    Jeżeli świeci ci się kontrolka CHECK oznacza to że komputer silnika rejestruje jakieś błędy w silniku. najlepiej przetestować autko Euroscanem i będziesz wiedział w czym tkwi problem.

    Samochody Początkujący   13 Wrz 2008 14:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3122
  • Nissan kłopoty z ogrzewaniem.

    panowie mam pytanie mam nissana n13 1.7 diesel gdy zapale auto a silnik osiagnie prawie optymalna temperature to z nadmuchu wieje dalej zimne powietrze gdy auto rozgzeje sie calkowicie i plyn chlodniczy pujdzie na chlodnice to dopiero z nawiewuw leci gorace powietrze <jak silnik jest letni dmucha...

    Samochody Mechanika   24 Lis 2008 00:02 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2111
  • Nissan sunny 92r schemat układu nagrzewnicy

    Nissan sunny 92 - b. słabo nagrzewa wnętrze. Samochód ma "zainstalowany gaz". Temperatura silnika ok (na wskaźniku temp. strzałka w połowie skali). Rurki na wylocie i wlocie nagrzewnicy gorące... Poszukuje schematu montażowego nagrzewnicy. Czy można ją zdemontować bez zdejmowania deski? P.S. Jeżeli...

    Samochody Szukam   07 Sty 2009 09:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1698
  • Problem z imobilajzerem - napis Secure Nissan Primera P12

    Witam Serdecznie Trafiła mi się w moim Nissanie Primerze P12 2002 r (benzyna 2.0) dziwna usterka. Przyjechałem do domu postawiłem go a po godzinie próba odpalenia skończyła się ciszą. Kontrolki się zaświeciły ale rozrusznik nie kręcił - podejrzewałem że pewnie coś się z nim zadziało. Jednak po bliższym...

    Samochody Elektryka i elektronika   22 Gru 2009 13:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 19267
  • Nissan Almera 2,2

    Silnik jest taki sam jak w Ranaultach i serwisy te lepiej znają te silniki niż Nissana. ? w których Almerach z 2000 roku był wsadzany silnik 2.2Di produkowany przez Renault głupota na kółkach wiem stary jest ten post ale głupotę trzeba tępić

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Mar 2010 06:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5117
  • Nissan 200SX S14a - problem z NATS'em

    Witam! Mam problem z NATSem. Silnik to SR20DET który został włożony do Nissana 200SX S13. Cała wiązka przerobiona (już kiedyś to robiłem więc na bank jest dobrze), antena od immo podłączona, moduł podłączony, wszystko "jak książka pisze"...problem w tym że dioda się nie świeci...żadnych sygnałów o tym...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Maj 2009 20:30 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1775
  • Nissan Micra łańcuch rozrządu

    Witam. Mam podobny problem, kilka lat temu zmieniałem silnik w nissan micra k11 97r 1,0. Okazało sie ze nowy silnik był robiony i jest przestawiony zapłon na łancuszku tylko problem jest taki jak go ustawić prawidłowo moj mechanik otworzyl pokrywe widział znaczki ale nie wie co do czego. Czy móglbym...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lip 2009 19:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 22375
  • Nissan Almera 2,0D uszkodzony obrotomierz

    Witam autko jak w temacie 97r. problem jest z obrotomierzem który po włączeniu zapłonu wskakuje na 3tyś.obr/min i ani nie drgnie tak samo jest gdy silnik pracuje ,oglądałem schemat i sygnał o prędkości obrotowej trafia do licznika z ECU silnika więc jeżeli okablowanie będzie ok to czyżby sterownik nawalił? ...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Sty 2010 18:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2824
  • Nissan Kubistar 1.5 dci 2003

    Witam Silnik nie chce odpalic. Silnik jak w kangoo. Wychodzily dwa bledy camshaft sensor - po wymianie czujnika juz nie wychodzi drugi blad to DF137 Funkcja regulacji ciśnienia listwy Obecnie ten blad wychodzi a autko nie pali Brak jest sterowania wtryskami, z poziomu testow sie odzywaja. temp...

    Samochody Mechanika   19 Sie 2009 13:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3240
  • Nissan Primera [P11.144] 2000r - robi się STROBOSKOP

    witam, prześladuje mnie miganie wyświetlaczy (radio,klima,przebieg i godzina) , podsufitka , światła mijania... oczywiście przy włączonym silniku od czasu do czasu to się pojawiało , raz na chwile i przestawało, raz non stop albo ustawało przy większych obrotach a jak już spadały to znowu dyskoteka to...

    Samochody Początkujący   26 Sie 2009 20:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2437
  • Nissan Primera P11 2.0 benzyna + LPG Problemy z paliwem

    Witam. Posiadam primere p11 z 1999 roku po lifcie. Auto ma silnik benzynowy o pojemności 2.0 + LPG. Problem z którym się borykam to praca silnika na benzynie. Auto na gazie spisuje się rewelacyjnie, jednak po przełączeni na paliwo pajawiają sie kłopoty. Samochód na benzynie chodzi dobrze tylko na wolnych...

    Samochody Początkujący   25 Maj 2010 13:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5418
  • Nissan Almera n16 Lampka podufitki nie działa

    Rok auta 2001r, silnik 1.5 Pb Sprawdziłem skrzynkę przy nogach kierowcy i w komorze silnika i wszystko ok. Chyba że jest jakaś inna skrzynka z bezp ale nic nie wiem o tym.

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Lis 2017 18:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3377
  • Nissan almera N15 98r. - Słaba moc.

    Problem który postaram się opisać dotyczy nie tylko mojego nissana. Otóż chodzi o moc a raczej o jej brak do około 3 tyś obrotów, powyżej samochód dostaje właściwego przyśpieszenia. Za bardzo się nad tym nie zastanawiałem bo od dwóch lat jeżdżę normalnie na gazie aż do wczoraj. Instalacja padła, auto...

    Samochody Początkujący   14 Lis 2009 07:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3573
  • Skaczące obroty w wózku widłowym nissan

    Witam. Mam problem z wózkiem widłowym nissan 2001 rok odel PDO1A18PQ na gazie. Gdy wciskam pedał gazu prawie na maksa silnik wchodzi na obroty i ustaje- okło sekundy pełnych obrotów i sekundy zdychania i tak w koło. Parownik był rok temu wymieniony na nowy Lovato w środku jest czysty, filtr po wymianie.

    Samochody Instalacje Gazowe   15 Gru 2009 16:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 911
  • 2000 Nissan Primera 2.0d immo off

    Witam Nissan Primera rok 2000 silnik 2.0 diesel Ecu : Bosch 0 281 001 629 (24c02) Immo box : Siemens 5wk4 8543A TMS NATS-4 : Problem jest z immo, NATS nie widzi sterownika ECU, czy jest możliwość immo off w takim sterowniku. Klient nie chce już immo. Samochód na pilota, po naciśnięciu pilota...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Gru 2009 12:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5470
  • Nissan primera 93' schemat instalacji elektrycznych szyb

    potrzebuje schematu elektrycznych szyb do nissana primery z 1993 roku silnik 2.0 Nie mogłem tego nigdzie znalesc. Najlepiej od samej konsoli włączniki itp.

    Samochody Elektryka i elektronika   11 Sty 2010 21:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1571
  • nissan primastar 2004 , 2,5 dci 140km

    witam mam nissana primastar z 2004 roku silnik 2.5 dci i jest problem z komunikowaniem sie z komputerem, co mogło sie stać . pomocy

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lut 2011 07:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3048
  • nissan micra '99 1.3 automat świeci się NCVT

    Witam. Mam Micre z 1.3 '99 ze skrzynią automatyczną NCVT. Czasami dzieje się tak że zaświeca się kontrolka NCVT i do póki jade to jade ale jak się zatrzymam to już nie moge ruszyć. silnik pracuje ale nie włącza się bieg. Wtedy wyłączam silnik odczekam chwile i już można jechać. Proszę o pomoc tylko...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Maj 2018 19:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4098
  • Sterownik nissan sr20det czy jest immo?

    witam czy ktoś może określić czy w sterowniku od nissana z silnikiem sr20det znajduje się immo? auto zapala na 3sek i gaśnie.

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Sty 2010 17:53 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 750
  • Wózek widłowy nissan 18 z 2001 roku słabo odpala

    Witam Mam problem z wózkiem widłowym nissan 18 z 2001roku model PDO1A18P gaz, silnika Nissan H20-ll, 35.0kW. Gdy odpalam silnik zimny to zapala na sekundę i gaśnie i tak kilka razy, nieraz załapie jak by na dwa cylindry i tak stęka. Jak już złapie niewielką temperaturę to odpala z pierwszego. Świece,...

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Lut 2010 11:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3105
  • Nissan almera n16 problem z odpaleniem

    Witam serdecznie. Jestem posiadaczem nissana almery n16 2,2 di 2001 rok. po ostatniej fali mrozów padł mi akumulator, kupiłem nowy nadal nie miała chęci odpalić po około 24 godzinach w cieple zapaliła. Po wyłączeniu silnika do tej pory nie mogę jej odpalić. Zmieniłem filtr paliwa, nie dało to żadnych...

    Samochody Początkujący   01 Lut 2010 10:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9675
  • Dmuchawa Nissan X Trial 2003

    Witam Nie dziala nawiew w Nissanie X Trial rocznik 2003. Bezpieczniki sprawdzone, przekazniki tez. Nie mam napiecia na przewodach dochodzacych do "opornicy" przy silniku (dwa grube kable czerwony i czarny). Czy ma ktos moze schemat tego nawiewu??? Z gory dzieki za pomoc Pozdrawiam Grzegorz

    Samochody Elektryka i elektronika   25 Kwi 2015 13:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3113
  • Nissan xTrail 03 wyłączenie autoryglowania?

    Mam oryginalny alarm+centralny zamek Nissana. Parę sekund po przekręceniu stacyjki następuje automatyczne zamknięcie wszystkich drzwi. Po wyłączeniu stacyjki drzwi są otwierane. Nie trzeba nawet odpalić silnika, co gorsze, drzwi mogą być otwarte, a rygle i tak zaskakują. Czy można to jakoś prosto wyłączyć?...

    Samochody Zabezpieczenia   03 Mar 2010 21:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 986
  • W UK od 2013 będą produkowane elektryczne samochody Nissan

    Rewolucyjny sposób na magazynowanie energii już jest: 1 kilogram benzyny zawiera ok. 12kWh energii, z czego w silniku spalinowym ok. 30% zostanie przetworzonych na ruch pojazdu. Najlepsze istniejace akumulatory litowe osiągają ok. 0,5kWh/kg, czyli conajmniej 8 razy mniej, niż benzyna (efektywnie, wliczajac...

    Newsy   11 Sty 2011 19:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2357
  • Utrata mocy-nissan primera p-11

    Panowie jest duży problem. Dzisiaj wymieniłem reduktor ( za radą kilką gazowników), zadowolony jadę na jazdę próbną a tu ZONK. Dalej mam ten objaw utraty mocy, nie mogę wykręcić więcej niż 3000 obr. Odpuszczam na chwilę pedał gazu i moc wraca, a po chwili znowu brak. Zauważyłem, że trochę wzrosło spalanie...

    Samochody Instalacje Gazowe   02 Kwi 2010 14:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2898
  • nissan almera N15 2.0D nierówno pracuje

    Trochę odgrzewany kotlet ale może komuś się na coś przyda. Mam ten sam model i miałem podobny problem. U mnie obroty potrafiły skakać na "luzie" systematycznie od 600-700 do ok 900. Raz zdarzyło się też, że spadały za nisko i na zimnym silniku bez podtrzymywania obrotów gazem silnik się gasił. Powodów...

    Samochody Mechanika   01 Kwi 2010 15:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4416
  • Pływak Nissan Interstar (Renault Master)

    Witam serdecznie. Chciałbym podłączyć się pod napięcie płynące z pływaka (ze zbiornika paliwa) w Nissanie Interstar (praktycznie to samo co Renault Master) rocznik 2007, silnik 2,5 dci 120. Interesuje mnie abo schemat instalacji lub fragment opisujący kable. Zwykle w takich sytuacjach podglądałem...

    Samochody Szukam   06 Kwi 2010 12:53 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2066
  • nissan micra k11 2001 po liwtingu wysokie spalanie....

    Witam Czy ten euroskan jest w stanie dokonać pełnej diagnozy wszystkich sterowników w mikrusie K11 czy tylko silnik?

    Samochody Początkujący   16 Kwi 2010 15:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5729
  • Tylna wycieraczka Nissan X-Trail

    Witam Całkiem niedawno walczyłem tu z tylną wycieraczką: Chyba nie przypadłem jej do gustu, bo znów odmówiła posłuszeństwa. Sprawdziłem: - bezpiecznik - OK, - silniczek - OK - działa po podłączeniu "na krótko", - czujnik otwarcia klapy - chyba OK, bo włącza lampkę w kabinie. Tu jest schemat...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Cze 2016 12:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3401
  • Nissan Sunny 1.6 16V, N14, instalacja gazowa

    najpierw doprowadź do łądu jazdę na PB, czyli sprawdź to co mówił poprzedni właściciel, a później można robić LPG, prawdopodobnie masz już kłopot z parownikiem, czas na regenerację bo popuszcza gaz i zalewa silnik.

    Samochody Instalacje Gazowe   22 Cze 2010 14:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2439
  • Renault laguna 2 2.2Dci problem z odpalaniem ciepłego silnik

    Witam kolego nie wiem czy pomoge ale moj kolega miał podobny problem z nissanem almerą też w dieslu rocznik podobny. Jak była zimna to paliła na dotyk a jak się rozgrzała to trzeba ją było piłować przez jakąś minute to wtedy dopiero lapała. A problem tkwił we wtryskiwaczach. W tych wtryskiwaczach renault(...

    Samochody Początkujący   06 Lip 2010 21:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4543
  • Nissan Micra K12 problemy z łańcuchem rozrządu

    Zamierzam wymienić łańcuszek rozrządu w Nissanie Micra k12, 2003rok, kod silnika CR10, potrzebował bym jakiś rysunek bądz schemat z umiejscowieniem znaków, z góry dziękuje za pomoc :?:

    Samochody Mechanika   13 Lis 2010 01:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 22305
  • Nissan Sunny 1,4LX 1991 czujnik temperatury podpięcie

    Witam Mój znajomy któremu chciałem pomóc ma następujący problem: Nissan Sunny 1,4LX, '91, ktoś w nim grzebał zawzięcie przez co ucięta jest wiązka (3,4) oraz nie jest podpięty czujnik temperatury (1). Z czujnika wychodzi jeden czarny kabelek (2) nigdzie nie podpięty oraz jest miejsce na drugi kabel,...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Sie 2010 22:24 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 3366
  • Nissan Sunny dziwne zachowanie na benzynie...

    Wygląda to na najprostszą instalację gazową I generacji - zaczynałem moją przygodę z gazem od takiej. Na mój nos, nieszczelny jest elektrozawór przy reduktorze parowniku i w czasie postoju dochodzi do zagazowania układu dolotowego gazem z przewodu butla-reduktor. Silnik odpala wtedy jak już przewentyluje...

    Samochody Mechanika   28 Sie 2010 14:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1458
  • Nissan Patrol 2,8 1999. Automatyczne właczanie świateł.

    Mam nietypowy problem. Znajomy chce pominąć w tym nissanie automat włączający automatycznie światła po uruchomieniu silnika. Zależy mu aby włączać światła standardowo, bez automatu. Czy ktoś wie gdzie znajduję się ten moduł i jak go można pominąć.

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Lis 2011 08:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4911
  • nissan pathfinder 4.0 2006 pali się VDC OFF i nie mam trakcj

    NISSAN PATHFINDER 2006 4.0. Po wymianie silnika pali sie ciągle pomarańczowa kontrolka VDC OFF - brak kontroli trakcji. I nie mam tej kontroli. Komputer pokazał czujnik ciśnienia - błąd C1142, CZUJNIK KATA SKRĘTU C1143 oraz czujnik kata skrętu C1163. W serwisie auto było 8 godzin i nic nie wykryli. Wiem...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Wrz 2010 16:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1937
  • Nissan primera p12 2,2 dti czujnik położenia wału

    Dokładnie tam się znajduje - (tylko to nie ja "postawiłem" tą zieloną strzałkę, a program, który automatycznie to robi po najechaniu na nazwę w wykazie poniżej). Czujnik położenia wałka rozrządu, jest identyczny co do budowy (mechanicznej i elektrycznej), różnica jest tylko (jak widać - podłączenie...

    Samochody Mechanika   03 Paź 2010 13:56 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 11930
  • Nissan 200sx s13, prosze o opinie o tym wozie

    więc, mam upatrzony egzemplarz od fana marki, nowa turbina oryginał Nissan, głowica po remoncie, właściciel mówi że zrobił to profilaktycznie (mówić może różne rzeczy) zalany motulem zmieniany co 5 tys km, jedyna wada to dzióra w podłodze ponoć niewielka, juz jest zaspawana i zakonserwowana wewnątrz...

    Samochody Eksploatacja   29 Gru 2010 18:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 6258
  • Nissan Almera N16 - stukot w okolicach skrzyni biegów

    Witam kolegów. Mam problem z almerka N16 z silnikiem k9k (1.5 dci) 2003 r. Od tygodnia słychać narastający rytmiczny hałas w okolicy skrzyni biegów. Podczas pracy silnika na "luzie" przy dotykaniu stopą pedału sprzęgła czuć rytmiczne uderzenia,kiedy wciskam bardziej pedał sprzęgła hałas ustaje i znikają...

    Samochody Mechanika   27 Paź 2010 19:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3286
  • Brzęczący dźwięk po zmianie pompy paliwowej w Nissan

    Witam. Po zmianie pompy w samochodzie Nisan Sunny 2.0Disel 1991r słychać podczas mocnego naciskaniu pedału gazu głos silnika zmienia się w warczenie a po przytrzymaniu w jednej pozycji pedała gazu silnik pracuje normalnie do 2tys obr a wyżej już podczas przytrzymania pedała gazu słychać lekkie warczenie....

    Samochody Mechanika   30 Paź 2010 17:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 633
  • Świece żarowe Nissan Primera P10

    Witam! Posiadam Nissana P10 Diesel rocznik 91 Prawdopodobnie mam do wymiany świece żarowe, tak powiedział mechanik przez telefon, a problem jest taki - auto nie chce odpalić, dziś sprawdziłem akumulator i jest ok. Do dziś auto odpalało, trochę głośno ten silnik chodził jak to stary diesel. Proszę...

    Samochody Początkujący   12 Lis 2010 18:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1888
  • Nissan Sunny 1.4 16V GA14DS, 1992 - obroty na benzynie

    Witam, mam problem z obrotami biegu jałowego w Nissanie j.w. wersja gaźnikowa z LPG. Auto na gazie pracuje dobrze, może poza tym, że trzeba je trochę długo "piłować" przy rozruchu na zimnym silniku. Gorsza sprawa wygląda z jazdą na benzynie - auto gaśnie na biegu jałowym, nie mogę ustawić obrotów, przy...

    Samochody Instalacje Gazowe   16 Gru 2010 21:20 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2552
  • Nissan Primera P11 lift 2.0 LPG - Brak kontrolek, nie odpala.

    Witam. Posiadam Nissana Primere z 1999 roku , po lifcie.Silnik 2.0, benzyna + LPG. Wysiadł mi akumulator, i wymontowałem go w celu naładowania.Po włożeniu bateri auto nie chce odpalić.Kręci normalnie.Nie palą się żadne kontrolki.Sprawdziłem bezpieczniki i okazało sie że są dobre. Jesłi ktoś wie co...

    Samochody Początkujący   25 Sie 2011 09:44 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5126
  • nissan sunny 2.0D, nie działają kontroki, alternator

    odgrzewam temat, bo właśnie dziś przytrafiły mi się identyczne objawy. odpalił normalnie, ale zanim ruszyłem nagle reflektory przygasły i zgasły kontrolki. ewidentnie nie ma ładowania i kilku kontrolek. ale silnik działa (i nawet odpala, choć coraz trudniej), podświetlenie tablicy, radio, kierunkowskazy...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Sty 2011 18:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3644
  • Nissan vanette 2,3 D rozrząd

    Witam Pilnie potrzebuję informacji co ile zębów są znaki na pasku rozrządu w silniku 2,3 D nissana vanette. Pozdrawiam

    Samochody Mechanika   19 Sty 2011 11:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1604
  • Nissan primera P11 problem z obrotami

    Witam. Co już wiem: Po włączeniu zapłonu cykają dwa przekaźniki: w skrzynce bezpieczników pierwszy z prawej (na zdjęciu jest błąd) załączający pompę paliwa, oraz w komorze silnika załączający na krótko silniczek wentylatora chłodnicy (brak klimy). Teraz pytanie czy jest sens sprawdzać całą wiązkę czy...

    Samochody Początkujący   06 Sty 2013 10:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 12836
  • Nissan N14 skrzynia biegów

    Witam. Posiadam Nissana Sunny n14 z silnikiem 1.6. Mam problem ze skrzynią biegów, z tylnego czujnika wycieka olej. Co może być przyczyną i do czego służy ten czujnik? Pomocy.

    Samochody Początkujący   12 Lut 2011 12:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 850
  • Nissan Micra K10 - utrata mocy na skrzyni biegów

    Witam ;) Mam Nissana Micre K10 z '92r. Wszystko było dobrze, do pewnego momentu. Samochód stracił moc... Otóż silnik jeździ normalnie, pali na dotyk, wszystko ok, olej jest, nie przegrzewa się, ale problem mam ze skrzynią biegów. Pewnego dnia samochód przestał ciągnąć, w sensie że jak nadepnę na pedał...

    Samochody Początkujący   06 Mar 2011 10:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2425
  • Nissan Primera 2001, 1.6E, pasek czy łancuszek rozrządu ?

    wcisne swoje 3 grosze. łancuch jest dużo trwalszy niz pasek i wymienia się go gdy zaczynają dobiegac z okolic rozrządu niepokojace dzwieki..(tak uwazam ja) akurat na nissanie mam najwieksze doświadczenie za młodu bawiłem sie silnikami sr20.. sam nakręciłem ponad 300 tysi i do łancucha nie zaglądałem.....

    Samochody Mechanika   08 Cze 2011 22:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6933
  • Nissan almera 2002r N16 coś nie chodzi

    Kurde już sam nie wiem co mam robić, sprzedac nie bardzo bo nikt nie kupi takiego rzecha, kasy na nowy nie mam , do serwisu jechac tez nie mogę bo mnie nie stać na taką przyjemność. A u mechaników kilku byłem wydałem sporo kasy i tez nie pomogło. Staram się samemu robic co nie jest zbyt trudne jak np....

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Cze 2019 22:20 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8270
  • Nissan primera p11 2,0td 96 rok auto nie chce zapalic

    Auto zgasło w czasie jazdy i od tej pory nie można uruchomić. Wcześniej świecił błąd silnika a po podłączeniu do kompa pokazało czujnik położenia wału i czasami szarpało obrotami silnika. Dodano po 22 Po wymianie czujnika położenia wału, podłączeniu do kompa, skasowaniu błędów nie pokazuje...

    Samochody Początkujący   18 Cze 2011 16:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3839
  • rozrusznik nie kręci . zero reakcji Nissan Primera

    Panowie i panie PROBLEMY ZOSTAŁY ROZWIĄZANE. Pokrótce postaram się opisać awarie i sposoby ich usunięcia W Nissan Primera p11 TD wszystko zaczęło się od sprzęgła. 1. Sprzęgło zaczęło się ślizgać, więc pojechałem do warsztatu i wymieniłem - wymienione zostały też końcówki drążków i osłona przegubu...

    Początkujący Naprawy   30 Cze 2011 14:03 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 13348
  • Nissan Primera p11 lifting pinout z licznika potrzebny !

    są tylko dwie wersje liczników do P11.144, starsza z wskaźnikami poziomu i temperatury w jednej linii, i nowsza, ta na zdjęciu. Wszystko masz w PDF'ie od Tompress. Daj fotkę z tyłu licznika. A to rozpiska licznika ze zdjęcia: Nowy Gdzie podłączone 10 Masa 23 Akumulator...

    Samochody Elektryka i elektronika   26 Lip 2011 15:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4056
  • Nissan King cab nie dziala tablica rozdzielcza oraz nie gasi z kluczyka.

    to masz problem :P teraz proponuje odstawic do warsztatu bo telegraficznie nic nie da sie ustalic, trzeba przeleciec wszystkoe mozliwe instalacje elektrycznie, sptrawdzic wszystko sterowniki czy cos nie jest wiecej spalone a dane samochodu? silnik? pojemnosc? kod silnika? rok? to nie laska?

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Sty 2012 19:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1257
  • Pompa hamulcowa Nissan Sunny - dziwny przypadek

    Nissan Sunny 93r, silnik 2.0D, bez ABS. Ogólnie hamował bardzo słabo, nie szło wycisnąć tłoczków hamulcowych to porozbierałem, poskładałem, chodzi jak nowe a po odpowietrzeniu dalej nie idzie ich wciskać. Sprawdzałem przewody po kolei bo myślałem że gdzieś jakiś zator się zrobił aż doszedłem do samej...

    Samochody Mechanika   09 Wrz 2011 20:53 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4851
  • Nissan Sanny 2,0d 97r. czy ma kody migowe?

    Mam pytanie czy i jak wymigać kody błędu w takim nissanie.Wtyka 14 pinowa.Podpinałem Cermana ale nie może się połączyć.Auto samo od czasu do czasu wchodzi na obroty.Check się zapala.Silnik z pompą zexela i nastawnikikiem HDK.

    Samochody Elektryka i elektronika   27 Paź 2011 10:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1415
  • Nissan Pivo 3 - kolejny koncept miejskiego mini-samochodu elektrycznego

    Nissan pokazał ostatnio swój kolejny koncept, małego, elektrycznego samochodu miejskiego. Pivo 3, to najnowsza wersja w linii pojazdów Pivo, które do produkcji seryjnej wejdą już w najbliższej przyszłości. Od poprzedników różni ją kształt nieruchomej kabiny, bardziej surowa forma, oraz kabina zdolna...

    Newsy   12 Lis 2011 09:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2260
  • Błędy DTC Nissan Almera N16 1.8benz 2003r

    Witajcie, problem z Check Engine wystąpił w Nissan Almera N16 2003 rok 1800ccm.(116km) od dłuższego czasu pojawia się i znika błąd jak w temacie. Znika czasem samoczynnie a czasem kiedy ja skasuje programem komputerowym. Spalanie jest podwyższone, w trasie przy ekonomicznej jeździe ok 90km/h spala...

    Samochody Początkujący   28 Lut 2013 22:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7066
  • Nissan Patrol 3.0 Diesel 2002 rok - schemat rozrządu szukam.

    Szukam dobrego schematu rozrządu z opisem do Nissan Patrol GR Y61 z silnikiem Diesla 3.0 W zamian oddam 100pkt;)

    Samochody Mechanika   27 Lis 2011 10:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 6879
  • Nissan 300 zr 3000 twin turbo wypadanie zapłonu 32z

    Nie podmieniałem wtrysków ale myślę że to nie jest konieczne, bo ewidentnie wina jest w spalaniu, no może chyba że wtrysk leje, ale wiesz jaka jest robota do wymiany wtrysków? Niepokoi mnie brak ciśnienia oleju i różnica w ciśnieniu sprężania,. Nigdy nie robiłem tego silnika dlatego pytam. co do ceny...

    Samochody Mechanika   13 Gru 2011 20:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2101
  • Nissan x-trail czasowa utrata mocy

    Witam.Samochod to Nissan X-Trail 2.2 dci 2003r.Podczas przyspieszania przy pelnym dodaniu gazu silnik przestaje efektywnie przyspieszac przy ok. 3200 obr/min,i po ok dwoch sek. znowu dalej podnosi obroty.Nie zeby odcinal,tylko nie czuc normalnego przyspieszania.Najbardziej daje sie to odczuc na drugim...

    Samochody Mechanika   14 Gru 2011 20:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4971
  • nissan micra 1,2 automat brak reakcji na start

    jak w temacie po wejsciu do środka i próbie odpalenia żadnej reakcji na przekrecenie, po wcisnieciu pedalu hamulca i lekkim przekreceniu pojawia sie zielony napis KEY w pozycji ON pala sie kontrolki: czrwony napis KEY, ikonka stacyjki z napisem LOCK na czerwono, inkonka silnika na zolto, ladowania na...

    Samochody Elektryka i elektronika   17 Gru 2011 14:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2766
  • nissan 300 zx falujące obroty pod większym obciążeniem elektrycznym

    Witam, Mam Nissana 300 zx z32 z 1990 r. twinturbo. Z dodatkowych odbiorników mam zainstalowane ksenony + wzmacniacz Problem występuje gdy włącze światła lub też dmuchawę. Silnikiem zaczyna szarpac i czasem gaśnie , często obroty idą na ponad 1200. Jednak gdy wyłącze w/w odbiorniki to silniczek...

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Lut 2019 18:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1112
  • nissan almera N16 1.5 dci nierówna praca na biegu jałowym.

    Sprawdżć w książce serwisowej.Nie jestem pewien ale powinna mieć koło od 90-98 stopni przy rozgrzanym silniku.

    Samochody Mechanika   22 Kwi 2015 14:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4547
  • Nissan Primera P12 Potrzebuje schemat Tempomatu

    Witam mam nissana p12 2.2 dci 138 km i potrzebuje schemat ustawienia 12 zapadek w sterowniku tempomatu.Sterownik jest to czarna puszka w komorze silnika obok akumulatora.Prosze o pomoc .krzysztof

    Samochody Szukam   26 Sty 2012 14:37 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1925
  • Nissan Micra (K12) nie działa wspomaganie.

    Dziś przy dużych mrozach przestało mi działać wspomagania. Po zapaleniu auta jakiś czas działało ale przy próbie wyjechania z jakiejś dziury mocniej szarpnąłem kierownicą i zapaliła się kontrolka na czerwono PS i wspomaganie przestało działać. Wyłączyłem silnik i przy następnym zapaleniu kontrolka gasła...

    Samochody Początkujący   03 Cze 2013 10:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9621
  • Potrzebny wsad Nissan Primiera P12 1.8 benzyna 2002

    Witam. Potrzebuje nowego wsadu do Nissana Primiery P12 z roku 2002 . samochód mam w benzynie silnik 1.8. Z góry dzięki

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Lut 2012 20:47 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 692
  • Nissan x-Trail, kopci i rzęzi jak go mam na gazie

    Hallo, potrzebuje porady. Mam nissana X-Traila od niedawna i strasznie kopci, nie tylko jak dodaje gazu bo to jóż jest chmura czarna tylko jak jade to unosi się czarna smuga za nim, poza tym słychać jakieś rzędzenie silnika jak czasami za wysoki bieg i dóżo gazu się da to słychać rzęcholenie a tu cały...

    Samochody Mechanika   11 Mar 2012 19:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1160
  • Nissan Primera P11 2.0 benz SR20DE Złe napięcie na IACV

    Samochód to Nissan Primera P11 z 1997 roku 2.0 benzyna 131koni SR20DE Mam problem z napięciem na zaworze regulującym ilość powietrza biegu jałowego, najpierw kupiłem drugi używany bo myślałem że ten jest nie sprawny, teraz po wstawieniu drugiego niema zmian, ogólnie silniczek ten można powiedzieć w...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Kwi 2012 22:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1908
  • P1229 Nissan Micra k12- nie utrzymuje wolnych i gaśnie

    Witam mam problem z samochodem Nissan Micra 1.2 kod silnika CR12DE 2004r. Problem jest następujący samochód odpala ale nie utrzymuje wolnych i gaśnie. Nie działa przepustnica błąd jaki się pojawia to P1229 wedle instrukcji serwisowej powinienem sprawdzić napięcie zasilania na potencjometry przepustnicy...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Kwi 2012 12:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4150
  • Nissan almera n16 brak napięcia na kompresor klimatyzacji

    Witam, posiadam Nissana Almere n16 z 2000r. Szczelność sprawdzona azotem, nie ubywa (szczelna), nabite 600g czynnika, wentylator skraplacza działa, kompresor klimatyzacji (działa po podłączeniu dodatkowego kabla prądowego z akumulator). Przechodząc do problemy, brak prądu przy przekaźniku, na bezpieczniku...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Maj 2012 10:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2651
  • NISSAN ALMERA gdzie znajdę model/typ swojego auta?

    Marka: NISSAN Model: ALMERA Kraj pochodzenia: JAPONIA Typ nadwozia: 3DR HATCHBACK Silnik: GA 14DE Osie oraz system przeniesienia napedu: 2WD Wersja na rynek: EUROPA MOC 90 KM (66 kW) POJEMNOSC 1597 ROK PRODUKCJI 1996 WERSJA N15

    Samochody Początkujący   12 Cze 2012 16:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1254
  • Nissan Primiera - Wentylator chłodnicy nie dziala

    Witam Nissan Primiera rocznik 98, silnik 1,6 16V , problem jak w tytule bezpiecznik 40A sprawny , nie moge zlokalizowac bezpiecznika 10A oraz przekaźnika od wentylatora ( w skrzynce z przekaźnikami są 4 przekaźniki , 3 po lewej stronie i jeden po prawej na dole patrząc od chłodnicy) może ktos podpowiedziec...

    Samochody Początkujący   05 Paź 2012 07:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4653
  • Nissan 100nx - brak sprzegła

    Witam mam problem ze sprzegłem w nissanie 100nx a dokładnie wracałem dzis z pracy i chciałem zmienic bieg i zaden nie weszedł tak jak by sprzegło wogule nie działało na zgaszonym silniku biegi bez problemu wchodza pedał sprzegła działa tak jak zawsze co moze byc??

    Samochody Początkujący   14 Sie 2012 17:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1083
  • Nissan Patrol - 2,8TD uszczelki wtryskiwaczy

    Witam. Produkuję się przy Nissanie Patrolu 1994 r 2,8 TD. Robię głowicę. Wcześniej była naprawiana w "profesjonalnej" firmie, ale tam zapomnieli chyba założyć uszczelniaczy zaworów. Auto wcześniej naprawiał sam właściciel. Moją zagadką jest czy wtryskiwacze paliwa obsadzone w głowicy mają uszczelki...

    Samochody Mechanika   29 Sie 2012 21:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2541
  • Nissan primera p12 2.2dci 93kW - wałki rozrządu

    Jak dobrac walki rozrzadu do silnika 2.2dci 93kW p12 nissan primera... mam 3 walki sa na nich kolory... na kazdym inny niebieski zielony i brazowy... jak dobrac wlasciwe po zalozeniu walki mi sie nie zgrywaja... krzywki sa pod innym kątem dzieki

    Samochody Początkujący   15 Paź 2012 23:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1731
  • skrzynia biegow nissan 100nx 93r

    Witam mam problem, wymieniam skrzynie biegów w nisanie 100nx 93r 1,6 kupiłem drugą od tego samego modelu ale to starszy model skrzyni biegow i nie pasują wewnętrzne przeguby, mam pytanie czy będa pasowały od nissana sunny 87r z silnikiem 1,6 a może będzie pasować cała skrzynia z półosiami? Pozdrawiam...

    Samochody Początkujący   03 Lut 2013 15:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 777
  • Nissan Micra 1.2 '04 - szarpie na zimnym, kontrolka CHECK ENGINE

    Mam problem z NISSAN MICRA 1.2 80kW 2004 rok. Samochód szarpie na zimnym, obroty skaczą mu góra/ dół, lecz gdy zgaśnie niebieska kontrolka temperatury, silnik chodzi równo. Cały czas pali się kontrolka CHECK ENGINE (czujnik położenia wału). Dodatkowo przy "wirowaniu" obrotów samochód potrafi zgasnąć....

    Samochody Początkujący   12 Lis 2014 22:04 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 11463
  • Nissan Patrol GR 60-koszt dołożenia klimatyzacji

    Witam Mam pytanie jaki jest koszt dołożenia klimatyzacji do Nissana Patrola GR 60 z silnikiem 4.2 diesel. Interesuje mnie koszt części(mogą być używane)+ robocizna. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie   13 Kwi 2013 17:07 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1914
  • Nissan Murano 2005r. poj. 3498cm schemat potrzebny!

    Nissan Murano 2005 r0k, silnik 3,5 litra-Diesel. MR05 2.4t AWD CVT. WERSJA EUROPEJSKA! Potrzebny schemat wszystkiego co siedzi w tylnej klapie, wycieraczka , kamera, zamek, przycisk otwarcia klapy, lampki podświetlenia , podświetlenie rejestracji, przeciwmgielne i wsteczny. Do tej pory zlokalizowałem...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Kwi 2013 16:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2955
  • Nissan Pathfinder r50 3.3 v6 brak łącznosci z komputerem.Śilnik ciepły przerywa

    Witam serdecznie, oto mój problem: jadąc na tempomacie ok 100km/h przy obciążeniu pod górę silnik zaczął mocno przerywać, zwolniłem przez 20 km jechałem ale max 2 tys obrotów, potem gasł i ciężko odpalał. Po wizycie w ASO bo było po drodze problem nie ma połączenia z komputerem. Po prostu go nie odczytuje...

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Maj 2013 13:15 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1149
  • nissan primera 2.0 - ustawienie rozrządu

    Potrzebuje pomocy w ustawieniu rozrządu w moim nissanie, wszystko jest ustawione teoretycznie dobrze lecz silnik próbuje załapać ale nie może odpalić. Dodam że to jest primera z dwoma wałkami rozrządu, 2.0 benzyna na łańcuchu.

    Samochody Mechanika   13 Lip 2013 21:40 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3921
  • Schemat rozrządu do Nissan Primera P12 2.2 DI

    Witam. Poszukuje schemtau ustawienia łańcuszka rozrządu do Nissana Primery P12 z silnikiem 2.2 DI, 93kW z 2002 roku. Proszę o pomoc, jeśli ktoś takowy posiada, znalazłem schemat od P12 2.2 DCI, czy to ten sam?

    Samochody Szukam   12 Sie 2013 21:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3990
  • Nissan Almera N16 - 1.5 benzyna 2003r błąd 0340 , odpala i gaśnie faluja obr.

    Mam problem z almerą jak w temacie , na zimnym silniku odpala i gasnie a do tego faluja obroty , ponowne uruchomienie i to samo albo nie gasnie tylko obroty skakają przez chwile potem jakies 1200 i juz chodzi normalnie , jak sie dobrze rozgrzeje to pali normalnie trzyma równo na wolnych 800 obr i nie...

    Samochody Mechanika   26 Sty 2014 11:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6678
  • Nissan Micra k12, szarpie, nie trzyma obrotów, przerywa.

    Witam, posiadam Nissana Micre k12 z silnikiem 1.2. Od pewnego czasu zaczęła gasnąć i przerywać. Auto zostało zaprowadzone do mechanika, który wymienił, kabel od masy (co niby powodowało szarpanie), sondę lambda (była wypalona przez pusty katalizator). Przez pewien nie długi czas było dobrze. Znowu...

    Samochody Początkujący   13 Lut 2015 17:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7902
  • Nissan Primera P11 - Auto dusi się i gaśnie podczas jazdy

    Witam. Mam problem Nissanem Primera, 1998r, benzyna, silnik 1.6. 1) podczas jazdy, gdy zwalniam i mam wciśnete sprzęglo i hamulec, samochód gaśnie. Nie jest tak za każdym razem ale dosc czesto 2) auto bardzo wolno sie rozpedzalo, zaczynalo reagować na wciskanie gazu po kilku sekundach, tak...

    Samochody Mechanika   18 Wrz 2018 14:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 6510
  • Nissan Navara D40 2.5 dCi - Brak mocy błąd P1272

    Witam, Nissan Navara D40 2.5dCi 126kW 2007r. Nieregularnie samochód wpada w tryb serwisowy i wywala błąd P1272- nadciśnienie w układzie paliwowym. Usterka nie jest permanentna. Czy kończy się powoli zawór SCV ? czy problem jest gdzie indziej. Gdzie w tym silniku jest zawór regulacji ciśnienia paliwa...

    Samochody Mechanika   04 Lut 2014 19:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 9402