http://obrazki.elektroda.pl/3724434900_1... W większości, a może i we wszystkich samochodach w elektrycznych podnośnikach szyb jest stosowane zabezpieczenie przeciążeniowe, powodujące wyłączenie silniczka gdy podnoszona szyba napotka przeszkodę. W bardziej rozbudowanych układach jest możliwość nawet opuszczenia szyby na jakąś tam odległość...
Jeśli ma kolega normalny akumulator zasilający silnik to czemu po prostu nie zrobił kolega prostej przetwornicy ? Po co dodatkowa bateria, skoro i tak z tego urządzenia będzie kolega korzystał tylko na rowerze. Dać indukcyjność w szereg oraz diodę równolegle (taki prymitywny buck), bo napięcie rzędu 24-48V mogłoby po prostu przepalić w tak krótkiej...
Witam, mam problem z moją wyciągarką łańcuchową która wisi w garażu od pewnego czasu, zaczęło dziać się coś z silnikiem tzn raz chodzi normalnie a raz ledwo startuje i buczy oznaczenia są zamazane więc ich nie znam, zmierzyłem rezystancje uzwojeń wyniki :u-v 35Ω u-w 35Ω v-w 35Ω stojan jest stożkowy silnik chyba ma hamulec, wszystkie kable...
Układ pownien być okej tylko triak do wymiany bo jest teraz w obwodzie jako normalny rezystor i dlatego silnik odpala
Napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. Masz prawdopodobnie zwarcie przewodu załączającego wentylator do zasilania 24V. Sprawdź wiązkę od sterownika silnika do wentylatora.
Wiatrak podczas startu szarpie dużo większy prąd niż jest w stanie oddać zasilacz. Zasilacz widzi to jako zwarcie/przeciazenie i się wyłącza. I tak co chwilę. Normalna sprawa z przetwornicami impulsowymi.
duża różnica oporności uzwojeń może świadczyć o zwarciu w cewce roboczej? Nie. To normalna sytuacja, uzwojenia robocze i pomocnicze nie są identyczne. Zwarć międzyzwojowych nie wykryjesz omomierzem. Jedynie znając prąd jałowy sprawnego silnika i porównując ze swoim silnikiem można to wykryć. Ewentualnie prąd jałowy jeśli nie jest większy niż kilkanaście...
91 fmi 4-pedał przyśpieszenia,napięcie poniżej normalnego lub zwarcie do masy. 639 fmi 9-magistrala danych CAN-błąd komunikacji danych między VECU,a EECU silnika .
Triak dostał pewnie zwarcia ;) A to że faza i neutralny z silnika są zwarte to normalna sprawa? Jak sprawdzę czy triak jest do wymiany?
Zapylenie plus wilgoć wewnątrz falownika mogła powodować upływność do PE i "fałszywe" alarmy. Dlaczego zawsze zalecam 1000V a nie 500V? 1) ponieważ falownik zasila silnik z szyny DC szpilkami ok. 560V, a podczas normalnego hamowania wzrasta napięcie do 800-1000V i jest redukowane przez rezystor hamowania do tej wartosci 2) praktycznie kilka razy w pomiarach...
Skoro te 2 szczotki to różne prędkości, to znaczy, że każda osobno powinna działać ? Czy powinienem je razem podłączyć do prądu aby działał szybciej ? Albo jedna, albo druga. Dwie szczotki są naprzeciwko siebie, i to jest normalna prędkość. Szczotka "masowa" i szczotka będąca lekko z boku to wyższa prędkość. Nie możesz łączyć obu prędkości razem, powoduje...
Na tych stykach pracuje silnik głowny i pompa i zwarcie jest prawdopodobną przyczyną kłopotów,w takim przypadku programator do wymiany(chyba ,że masz drugi i cierpliwośc w zamianie sekcji)jęli chodzi o przewody reg. temp. to jest to rzecz normalna(stopienie izolacji)
OK, to miałem na myśli. Masz silnik pierścieniowy. Dwie puszki są dlatego, że osobno masz wyprowadzone uzwojenia stojana, osobno wirnika. Zwierając zaciski w mniejszej puszce robisz z niego silnik klatkowy. Silnik klatkowy uzwojenia wirnika ma zwarte na stałe - stąd nazwa: klatkowy/zwarty. I to dla Ciebie jest "normalny silnik" - ma wyprowadzone tylko...
Jeśli nie zastosujesz opóźnienia pomiędzy przełączeniami to w układzie w chwili t=0 nie tylko wystąpi zwarcie ale włączone przeciwnie napięcie zasilania algebraicznie zsumuje się z napięciem które wytworzy jeszcze obracający się wirnik silnika. Wówczas wartość prądu przewyższa normalny prąd zwarcia. Ten sposób zatrzymywania silnika nazywa się hamowaniem...
(at)aksakal Ostatnio naprawiałem laboratoryjne mieszadło magnetyczne (uszkodzony zasilacz). Wiesz, jak tam była rozwiązana regulacja prędkości obrotowej tarczy z magnesami? Bo silnik normalny indukcyjny ze zwartym zwojem. Zastosowali ATmegę do "produkcji" odpowiednich impulsów dla silnika do wyzwalania triaka, ale użyli też coś w rodzaju prymitywnego...
Tzn. nawet jeśli u mnie się grzeją jak szalone i są zwarte do masy stojana to nic to nie da? Wydawało mi się, ze maja być odizolowane i z normalnego drutu emaliowanego. Powinny być odizolowane od stojana, jednak ze względu na to, że indukuje się w nich bardzo niskie napięcie (poniżej 1 V) a stojan to nie lita stal tylko pakiet cienkich blach, nie powinien...
Po podpięciu wyprowadzeń miernika do bolców wtyczki i naciśnięciu spustu - znowu mamy zwarcie. Pytanie1: Zwarcie w przypadku podpięcia miernika pod szczotki silnika to rzecz normalna. Pytanie2: Możliwe, że filtr przeciw zakłóceniowy jest walnięty, ale tego miernikiem nie jestem w stanie sprawdzić? Pytanie3: Zwarcie na bolcach wtyczki wiertarki to nienormalna...
Nic się tutaj samo nie załączy. To klasyczny układ Lewo-Prawo z blokadą załączenia. Po podaniu zasilania musisz nacisnąć przycisk np. S2. Stycznik K1 zacznie działać i uruchomi silnik w jednym kierunku (samopodtrzymanie). Równocześnie rozewrze styk K1 w ostatniej gałęzi, aby nie doszło do zwarcia w przypadku, gdybyś wywołał załączenie w odwrotnym kierunku...
Miałem taki przypadek i jest dośc częsty: uszkodzony wirnik w silniku, a dokładnie zwartych kilka zwojów, które uniemożliwiają normalny - płynny -rozruch. Każdy majster od silników jest w stanie sprawdzic go na "magnesie". Ale trop z tacho tez wydaje się dobry jedyna rada na sprawdzenie -podmiana na inny silnik sprawdź sposób podłączenia!! trzy razy...
A może te 22A, które autor zmierzył, to była składowa zmienna prądu wyprostowanego? Wyszło mi, że składowa zmienna, to 42,1% składowej stałej, ktoś może przeliczyć dla sprawdzenia? Całka z 2/pi-sin(x) od x=0 do sin(x)=2/pi, plus całka z sin(x)-2/pi od sin(x)=2/pi do x=pi/2 (w sumie całka z |sin(x)-2/pi| od x=0 do x=pi/2, 2/pi to średnia z sinusa od...
To może jakiś układ przeciwzwarciowy i z ograniczeniem prądu? PS. Transformator wydaje dźwięki tylko wtedy gdy zatrzymam na siłę wkrętarkę. Normalna praca nie obciąża transformatora znacznie. Jeżeli trafo będzie mocne to wkrętarka padnie. Potrzebna jest automatyka. Taka jak ma moja wiertarka BOSH CSB 850 2RLT.( 850W). Litera T - to torque, czyli automatyka....
Ja bym sprzedał ten zestaw, dołożył 40zł i kupił normalny z hamowaniem silnikiem i do tego z BT. Nie było by kombinacji tyle.
Jest to silnik z fazą rozruchową zwartą . Tego rodzaju silniki osiągają dość wysoką temperaturę w czasie pracy . Powodem nagrzewania są widoczne na rdzeniu dwa zwarte zwoje . Prąd 0,6 ampera w tym wypadku może być normalny . Warto sprawdzić dane silnika . Powinny być umieszczone na rdzeniu lub na uzwojeniu silnika .
Wystarczy wymienić triak,ma zwarcie,dlatego silnik działa na maksymalnych obrotach.
według schematu zmostkować 5 i 4 ale robisz to na własną odpowiedzialność To jest starszy model z mechanicznym klockiem, więc nie ma obaw. Dla pewności, żeby nie zespawać styki w hydrostacie można zewrzeć przez żarówkę (nastawić normalny program). Jak zaświeci normalnie, to źle.
Jest to bezpiecznik na płytce 3 A szklany . Ale odkurzacz po wymianie płytki chodził 4 dni i gdzieś poszło zwarcie . Silnik elektro szczotki pracuje ładnie jak i normalny. Nie potrafię tego wyjaśnić ze podczas normalnej pracy się uszkodził bezpiecznik.
SPN 4069 Ograniczenie mocy OBD Strategia monitoringu Monitorowanie magistrali danych CAN, CAN silnika, za pomocą urządzenia sterującego sterownika silnika A142 Odbiór przez klienta/opis objawów • Moc silnika zredukowana Failure Mode Identification (FMI) FMI 1 Wartość za wysoka Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania --- OBD OBD / P-Code...
Sprawdziłem silnik który jest dobry. Kondensator został wymieniony efektu brak . Jaki kondensator? Toż tam jest silnik szczotkowy ... Sprawdziłem silnik który jest dobry. Jak go sprawdziłeś ? Często woda kapiąca z pojemnika proszku leci po krzywiźnie kotła i kapie na silnik , powodując zwarcia uzwojeń wirnika lub stojana . Na pusto praca silnika może...
Odłączenie mikro włącznika skrajnego położenia wózka lasera jest błędem. Musi on działać poprawnie - zwierać gdy laser jest w skrajnym położeniu. To,że ten układ się grzeje (nawet do 60 st.C), to rzecz normalna. Jeśli się bardzo mocno nagrzewa, to świadczyłoby o zwarciu w którymś silniku lub elektromagnesie, którymi on steruje.
Tak na starym akumulatorze tez jest taki spadek napięcia, dlatego kupiłem nowy. No więc raczej wykluczamy uszkodzenie akumulatora. Jednym słowem coś ci rozładowuje akumulator tylko pytanie co? ;-) Najlepiej jest zacząć od rozrusznika. Gęsto często elektromagnes bądź sam rozrusznik ma jakieś przebicja na uzwojeniach do masy i może tym samym go rozładowywać....
co powoduje grzanie się cewki zapłonowej przy zwartych platynkach i włączonym zapłonie (silnik nie pracuje). Przecież to jak najbardziej normalny objaw. Jak silnik nie pracuje to się wyłącza zapłon i po kłopocie. A co to za odprężnik w tytule?
Bezpiecznik w regulatorze jest potrzebny w przypadku gdyby regulator miał być zasilany z akumulatora AGM, czy samochodowego 12 V, który ze względu na niską rezystancję wewnętrzną ma duży prąd zwarcia. "Świetny projekt". W szczególnych okolicznościach układ NIE stanowi zagrożenia pożarowego. Hura. Zasilany z normalnego zasilacza impulsowego z ograniczeniem...
Witam A co ty właściwie chcesz zrobić? Jeśli masz elektromagnes to nie ma tam żadnego układu. Na silniku masz zainstalowany gotowy włącznik wentylatora i nie jest to czujnik tylko włącznik bimetalowy który ma dwa stany albo zwarty / po osiągnięciu zadanej temperatury / albo rozwarty czyli temperatura powiedzmy normalna pracy silnika . Ten układ możesz...
Oporniki służą do uzyskania różnych prędkości. Silnik chodzi rzekomo normalni, ale wywala bezpiecznik. To znaczy że występuje problem opisany wyżej prze ze mnie. Jesli zwarta jest część uzwojenia, lub opory toczne wirnika. Ponadnormatywny prąd rozgrzewa do czerwona rezystor, większe rezystancje (niskie zakresy regulacji) nie zapewniają odpowiedniego...
No to radiator raczej będzie potrzebny, i to nie taki mały. Nie wiem czy nie lepiej (i taniej) będzie postawić po prostu na normalny stycznik i trzymać go w stanie normalnie zwartym, a rozwierać tylko gdy będzie taka potrzeba. Np ten: [url=https://www.tme.eu/pl/details/ikd43... (prąd troche...
Znowu odczyt jakimś kalkulatorem. Masz napisane ,problem z linią CAN (HS) zwarcie do + lub inne zakłócenia. Trzeba sprawdzić linię Bus HS a będzie potrzebny min miernik a najlepiej oscyloskop. I do tego najlepiej normalny tester. Pisać coś więcej czy już się poddajesz. :D
Ale już na odłączonej wtyczce do aparatu jest problem,bo zasilanie mam 12V( a powinno być prawdopodobnie 5V ), a na styku środkowym jest stałe 5V,a powinno być 0. Na diagnostyce byłem 2 x. Raz stwierdzono że jest wszystko OK. Drugim razem że czujnik Halla ma zwarcie do plusa, przy czym Pan stwierdził że nie zna tego silnika,a ja czytałem że przy niepracującym...
Ten silnik to tak naprawdę dwa silniki w jednej obudowie. Jeden dla obrotów rewersyjnych a drugi do wirowania. Jeśli zwarcie traka nie uruchamia wysokich obrotów to masz silnik do wymiany lub uszkodzoną wiązkę przewodów zasilania. Co to kolega za bajki opowiada . Jakie 2 silniki w jednej obudowie (TO NIE TA BAJKA ).Coś ci się chyba pomyliło . Jest...
Obwód zaworu elektromagnetycznego ciśnienia paliwa :przerwa w obwodzie lub zwarcie w obwodzie Dodano po 1 Zwarcie zaworu elektromagnetycznego;przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia Dodano po 2 Tylko że prąd dochodzi do tego normalny bylo sprawdzane napięcie
A mógłbyś coś więcej? Gdzie one powinny być, może kolory i kiedy który powinien zewrzeć? Może to ma normalny układ kontroli i poprzednik dał zły czujnik? Jak wsadzę normalny co daje masę przy za niskim to będzie hulać, ale chodzi mi o to jak to jest fabrycznie w tych starych polówkach . Silnik 1.0-1.1
Jestem trochę zmieszany z tym sprzętem. Wpiąłem przed mostek jednak grzałkę o mocy 1700W i obserwowałem pralkę, robiąc jednocześnie pomiary. Pralka wykonywała ruchy rewersowe na praniu oraz normalny powolny rozruch w praniu i wirowaniu. Jednak prąd płynący przez grzałkę jest zbyt wysoki, bo jest w granicach od 2 do 8A. Natomiast prąd mierzony między...
Ps' podłączając tylko baterie do sterownika słychać delikatny trzask zwarcia(nie zawsze) i powstaje delikatne wyładowanie jak po zwarciu kondensatora Ten trzask to normalna sprawa, bo po podłączeniu baterii sterownik na chwilę pobiera bardzo dużo prądu przy ładowaniu kondensatorów. Nie zalecam częstego podłączenia baterii, bo szybko styki się wypalą...
Widać na zdjęciach. Listwa zębata z mechanizmem od suwmiarki zegarowej napędzana z silnika. To silnik DC z przekładnią -sterowany impulsowo.Długość impulsu dobrana tak ,aby wykonywał 1/3 obrotu na 1 impuls.Steruje się czasem przerw pomiędzy impulsami- daje to prędkość posuwu. W przypadku zwarcia przekaźnik przełącza bieguny i silnik cofa się do momentu...
Sądzę, że najlepiej podejdzie 6 diodowy alternator z UAZa 469. Trzeba go tylko wymienić razem w parze z regulatorem. UAZ nie ma kontrolki, więc wszystko będzie działało jak trzeba. Sprawdź sobie schematy z pierwszych UAZów, jak jest to wszystko podłączone. Tylko jedna uwaga, kiedy silnik nie pracuje a zapłon jest włączony, to cały czas idzie pełny prąd...
Witam KOD 26 Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny PRZYCZYNA Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia. UWAGI Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu...
1. Symbol YDYP 3x 1,5mm2 Przewód o izolacji polwinitowej, miedziany, płaski; 3 żyłowy z ilozacją polwinitową o przekroju żyły 1,5 mm2 Do oświetlenia. Małe "p", oraz powinno być "W podwójnej izolacji polwinitowej". 2. Omów budowę przewodu OW 3x 2,5mm2 i jakie ma zastosowanie Przewód oponowy warsztatowy miedziany o przekroju 2,5 mm2 stosowany do odbiorników...
Podepnij zamiast silnika do centrali 2 jakieś konkretne żarówy 150W - jedna OPEN-COM, druga CLOSE-COM. Jeśli OK (tzn normalna praca - świecenie, zwolnienie - ciemne świecenie), centralka sprawna a palenie bezpiecznika 3,15 wskazuje na zwarcie w stojanie. Ostrożnie przetestuj sam silnik na 230V. Zero sieci do COM, kondensator do OPEN i CLOSE, faza 230V...
Sorki pomyłka miało być podgięcie . W golfie 5 i octavi 2 silnik bse zmienili podejście do algorytmu pracy sterownika po wykryciu błędu (zwarcia/przerwy). Dawniej sterownik po wykryciu błędu wchodził w tryb awaryjny i co jakiś czas sprawdzał czy błąd usterka ustąpiła jeśli tak rejestrował błąd jako sporadyczny kontrolka gasła i sterownik wracał w normalny...
21725977 Dodano po 1 Wystarczy w wyszukiwarce wpisać definicję. Proszę o doinformowanie się przed próbą udzielenia pomocy.
Witam, Posiadam własnie ten upierdliwy silnik w polo. I mam problemy z tym co wiekszosc, a wiec z biegiem jałowym. Szarpanie przy jezdzie bez gazu, ruszaniu.. Po wielu probach. podmiankach itd. doszedłem do tego ze silnik nie reaguje na czujnik połozenia przepustnicy. Nie ma roznicy czy wtyczka jest podłaczona czy nie, oraz czy ma zwarcie. Druga sprawa...
Zadziałanie przekaźnika nie jest po to żeby operator go resetował, tylko elektryk usunął przyczynę jego zadziałania. masz rację ale przy przeładowaniu maszyny silnik wpada w większy amperaż niż jest nominalny tudzież jak operator zatrzyma i chce ponownie załączyć albo wpadają większe kloce z powodu zamarzniętego materiału , przekaźnik ma na celu ochronę...
silnik wsteczny wchodzić normalny rozklad normalny normalny pracodawca
tuner radiowy buczy czarny kursor instalacji kankan radio
cabletech urz0338a naprawa dysku twardego
Programowanie silnika bramy Wayne Dalton - instrukcje Philips DVD - komunikat "LOAD" na wyświetlaczu