To jak wyjaśnić tak szybkie zużycie szczotek ? W jakim zakresie pracuje standardowy regulator obrotów silnika ? Jeśli wymieniałeś szczotki, mogłeś kupić szczotki kiepskiej jakości albo o twardości niewłaściwej do typu silnika - ich szybkie zużycie nastąpiłoby zarówno przy pracy z regulatorem i bez niego. Inna możliwość to praca w zanieczyszczonym środowisku...
Sprężarki te same silnik w zasadzie też. Różnica wydajności i mocy silnika tkwi w obrotach 46 ma obroty 2600 a 56 3000. Stad różnica 7l/s. Wiec to sprężarka 56 Zawsze można odkręcić panel tam jest zapasowa tabliczka znamionowa.
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Ograniczasz śrubą obroty.
Zwróć uwagę, że podany przez Ciebie silnik jest opisany jako silnik wentylatora, a nie talerza mikrofali. Różnica w obrotach będzie znacząca.
Staszek49. Jak na "starego" forumowicza zachowujesz się nieprofesjonalnie. Nie podałeś ani typu agregatu ani żadnych zdjęć (wciąż podejrzanego!) aparatu zapłonowego. Zdjęcia ucięłyby niepotrzebną dyskusję, uchroniłyby od pomyłki i ułatwiły doradzanie. Piszesz: ".. iskra jest, ale nie za bogata...". Czy tak wielkim wysiłkiem jest sprawdzić "bogatość"...
To napięcie zasilania, (at)robokop pytał o wychodzące z TPS. Masz 3 przewody, +5V, masę, i wyjście ze ślizgacza zmieniające się od ?? do ok tych 5V jak naciskasz pedał gazu, ruszasz "kółkiem" linki. Widziałem że ma być 0,7V, ale tego na pewno nie wiem, U mnie jest to ok 0,6V, w innym oplopodobnym silniku. Różnica 0,1V u mnie powoduje szalejące obroty,...
a obroty zostają takie same Bo obroty w tym przypadku zależą od częstotliwości napięcia sieciowego a nie od wartości napięcia zasilającego silnik. Obroty silnika asynchronicznego zależą od par biegunów. Sieć w Polsce ma częstotliwość constans. Moderator Krzysztof Reszka
Na pewno są 3-fazowe z krokiem 1.2°, więc zapewne są również 2.4°, ale to z kolei nie zgada się z liczbą wyprowadzeń.
A dlaczego silnik o większym skoku ma mniejszą prędkość obrotowa?
Różnica oporności będzie i to jest normalne w takich silnikach. Przełącz ten przewód od kondensatora.
ja mam taką na placu , i na jałowym jest ok 100 obr/min , a jak minimalnie podniosę obroty to wartość skacze od 400 do 1200 obr/min. auto jeździ normalnie.
Błąd lasera się nie kasuje.Po wymianie na nowy sam znika.A czy laser ma tę samą szybkość obrotową jak uszkodzony.Jeśli nie to może być problem.Wartość odczytasz z tyłu płytki silnika lasera.Miałem przypadek że różnica kilkuset obrotów była problemem
Może ja ślepy jestem, ale masz przypisaną nazwę, ale dalej w programie z tego nie korzystasz... Nie lubię klepać kodu :D Spróbujmy najpierw dla prawego silnika lewy zostawmy. Do 'Obrót w jedną stronę Set Silnik_prawy_a Reset Silnik_prawy_b 'było lewy, żeby uruchomić silnik potrzebna jest różnica potencjałów Wait 1 'Obrót w stronę przeciwną Reset Silnik_prawy_a...
sigwa018 napisał " 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem)" objawy wskazują raczej na układ paliwowy w 4 cylindrach wygląda to tak: vcds grupa 013 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [−2,0 do...
Czy pralka na obrotach rewersyjnych w obie strony jednakowo kręci czy jest różnica.
Pierwszy i ostatni bieg są takie same. Różnica polega na przełożeniu II biegu w 3B i II/III biegu w 4B. W praktyce w skrzyni 4B są mniejsze różnice w obrotach silnika pomiędzy biegami. Mimo tego, w skrzyni Simsona problemem jest bardzo duża różnica przełożeń pomiędzy I a II biegiem. Porównując do jakiegoś włoskiego czy japońskiego 2T ze skrzynią 6B,...
Witam raz jeszcze. Nie sądziłem, że ze zmianą obrotów silnika będą takie kłopoty. Prawdę mówiąc zakładałem, że mam silnik 1 fazowy a to dlatego, że jest to oryginalny silnik zakupiony na allegro z jakiegoś urządzenia - chyba xerokopiarki - i ma wyjście zasilające 220 V jednofazowe. Na tabliczce są dane : 45W YEF0G - KPP, AX02 0048B, 220/240 V 50 Hz,...
Tak jak napisał kolega mrice, trzeba by przeprogramowac procesor w module mocy , pomiędzy 1000 a 1200 powinna być różnica w obrotach. Ale od programowani modułow jest dobry kolega AsReeX.
Na rysunku 241schemat jest silnik bocznikowy a na 232plan jest silnik szeregowo-bocznikowy a to jest różnica w regulacji obrotów.
Zrób pomiar na wolnych obrotach i na 2000obr silnika zobaczymy różnice czy nie?
Sprżęgło patrzyłeś na wieloklin i średnicę zapewne w dizlu większe i grubszy wałek. Dodano po 1 Auto przy 100km/h ma 3000 obr/m Nie rozśmieszaj mnie proszę , bo felicja nie ma 1000HP żeby było można sobie aż tak przełożenia zmieniać. Zmień sobie koła na 15 cali a już odczujesz duże przymulenie. Dodano po 2 Jak miałem skodę z 1,9D to 100km/h było przy...
Do wymiany był czujnik położenia wału na dole silnika. A ja sprawdzałem czujnik wałka u góry silnika, mała różnica a wiele znaczy :D
W którym z dwóch zaznaczonych miejsc podłączyć jeden z przewodów sieci, a w którym jeden z biegunów silnika? Nie ma to znaczenia zarówno dla pracy silnika jak i regulatora. Jest jeszcze kondensator 0,22uF 250V~. Równolegle z zasilaniem silnika, to kondensator przeciwzakłóceniowy. czy jest różnica jak podłączę silnik za regulatorem, tzn. do których...
Czujnik temperatury który idzie na deske to całkiem inny czujnik niż ten który daje dane sterownikowi silnika
Nie da się. Kupiłeś moduł zintegrowany do śmigłowca trzykanałowego. Jest to układ dopasowany ściśle do konkretnego zastosowania i bardzo odporny na modernizacje. Jednorazówka. W tym zastosowaniu silniki nie mogą się zatrzymywać, bo śmigłowiec by spadł. A do obrotu wystarczają drobne różnice w momentach obrotowych obu silników. Musiałbyś wymienić cały...
przy zasilaniu 230 DC możesz uszkodzić ten silnik z powodu większego prądu płynącego przez uzwojenia,obroty oczywiście także wzrosną
Każdy schemat jest silnika o innych obrotach, a schemat 1 to 1400 obrotów.
Sprawdź, czy jest różnica w obrotach z kondensatorem i bez; jak nie ma różnicy, to może być uszkodzony silnik. Poprawiono ohydną pisownię. Następnym razem zrobię " ruźnicę ". W znakach przestankowych również. Pisz staranniej. Następnym razem nie narazisz się moderatorowi.
włącz sobie youtube weź jakieś filmiki z przyśpieszeniem sprawdź jakie obroty silnik ma np przy 100 przy 80 itp i porównaj czy masz takie same.
Widocznie zbyt wcześnie przełączasz z G/T. Przy "normalnym" przełączeniu prędkość wzrasta ale nieznacznie. Iskrzenie może też powodować nadpalenie styków i różnica czasów w załączaniu poszczególnych faz. Pozdrawiam
Jest różnica w pracy silnika na benzynie czy lpg, chodzi o występowanie klekotania?
Wał nie posiada przeciwwag to zawsze będzie trzęsło sprężarką. Po zamontowaniu na zbiorniku powinno pomóc. Pytanie do znawców chińczyków typu 3080, 3090. Lepiej kupić do 4kW silnika 3080 czy 3090 i puścić na mniejsze obroty bo różnica w cenie jest bardzo mała obu pomp.
Nie bardzo zrozumiałem drugą część wypowiedzi, więc poproszę jaśniej. Co do pierwszej, taką informację dostałem z WPH Wrocław (chyba trochę się znają na pompach), i jest to dla mnie logiczne. Jeśli część ciśnieniową pompy podłączymy do źródła wysokiego ciśnienia, to będzie działała jaki silnik (o obrotach przeciwnych niż pompa). Odnośnie innych rodzajów...
Ale to obrotomierz wariuje czy same obroty silnika się zmieniają? Jednak to jest różnica.
Zawór ma trzy położenia i dla mnie jest istotne abym mógł zamienić sygnał dochodzący do silnika na napięcie sterujące np. 0-10V Co ma prezentować sygnał 0-10V? Kierunek obrotów i prędkość pracy silnika? np tak - silnik stoi = 5V, Napięcie < 5V - obroty w lewo, napięcie większe > 5V obroty w prawo. Im większa różnica od 5V tym większe obroty czyli...
No nie wiem , ale wydaje mi się , że ma to działać jak wolne koło . Bezwładność wirnika jest duża i powoduje wibracje pasa podczas zmniejszania obrotów silnika / duża różnica średnic koła napędzającego do napędzanego, przełożenie / przy zastosowaniu samo-napinaczy paska .
Oczywiście , że nie musi być z "najwyższej półki" , można cewkę stycznika dla układu "trójkąt" zasilić poprzez styk pomocniczy ( NC = normalnie zamknięty) stycznika "gwiazdy" a wtedy uniknie się załączenia obu gdyby stycznik się skleił lub układ czasowy źle zadziałał. Czas można ustalić na kilka sekund a potem zmniejszać go "na słuch" , ponieważ słychać...
Jak już koledzy pisali konstrukcyjnie identyczne, różnica silników polega na innych końcówkach wtryskiwaczy oraz innym ciśnieniu roboczym pompy wtryskowej co za tym idzie różnica w mocy, momencie obrotowym i obrotach silnika. UR był w MF255/3512 a drugi w MF235/2812.
Sądząc z opisu jest to napewno szlifierka WSBa1400. Były dostępne dwa modele różniące się ilością obrotów . Silniki posiadają to samo uzwojenie , jedyna różnica dotyczy łożyska wirnika od strony komutatora . Starsze modele mają łożysko 6201zz , a nowsze 6000zz i nakładkę gumową . Oczywiście gniazda łożyskowe stojana również się róznią . Obudowa stojana...
Chyba czas na zamknięcie dyskusji Tak to prawda bo jak się czyta takie bzdury pisane przez nasu to nic tylko kończyć. Tym bardziej, że sam autor wątku o nim zapomniał. nasu napisał: trzeba pamiętać ,że w samochodzie pedałem gazu regulujemy moc silnika, a w ciągniku czy ładowarce pedałem gazu regulujemy obroty silnika,
Witam. Pomysł z prędkością obrotów ciekawy i warto go zastosować. Kod zdaje się być ok a problem wydaje mi się w rozumowaniu. Prędkość zależy od czasu trwania stanu w lewo/prawo.Jeśli silnik się rozpędzi a stan zero potrwa zbyt krótko by spowolnić silnik do zera , to zacznie się on kręcić w drugą stronę z prędkością z poprzedniego stanu. Widełki dla...
Poszukalem i znalazlem dokladna odpowiedz na temat braku wartosci czwartego wtrysku: Dla AFN 013 - jałowy bieg (regulacja równomierności obrotów silnika) (jałowy bieg, silnik ciepły, temperatura płynu powyżej 80°C) 1 Różnica dawki wtrysku, cylinder 4 do 3 [â2,0 do + 2,0 mg/skok] 2 Różnica dawki wtrysku, cylinder 2 do 3 [â2,0 do + 2,0 mg/skok] 3...
Wymienione gniazda czy obrobione. Bo to różnica i to duża.
Różnica pomiędzy 110, a 120V i tak mieści się w tolerancji napięcia sieci, która jak wiadomo wynosi +/-10%. Różnica będzie tylko w prędkości obrotowej silnika - liczony był na 60Hz, u nas jest 50Hz, a więc będzie miał niższe obroty. Reszta jak napisał karolark .
Tylko moja prądnica warzy 170 kg. i ma inną częstotliwość. To dość spora różnica masy, ale spotkałem kiedyś 2 silniki, te same obroty, ta sama moc, jeden warzył 170 kg., a drugi 270 kg. Podejrzewam że prądnice Komel-u tracą dużo na mocy na rzecz momentu zaczepowego i stąd ta różnica masy.
Większość alternatorów zaczyna ładować powyżej 500 obrotów silnika 1.Da się jechać z obrotami poniżej 500? 2.Na biegu jałowym alternator doładowuje akumulator.
To w końcu masz "Opel Omega Problem Z Odpalaniem" jak w tytule, czy to co piszesz później, że z pracą na benzynie na wyższych obrotach ? Bo to jest pewna różnica ;) Napisz jeszcze najlepiej dokladnie jaki silnik ... Jeżeli to drugie, to tak wstępnie można powiedzieć, że to może być problem zbyt małej wydajności pompy paliwa. Zmierzyć ciśnienie, czy...
Bo wirnik obraca się w polu magnetycznym stojana i staje się prądnicą. Gdybyś utrzymał obroty silnika (np chwilowo dając duże koło zamachowe) i odłączył zasilanie wirnika to pojawi się na nim napięcie troche niższe od zasilania. Dopiero ta różnica napięć pomnożona przez prąd wydzieli się jako ciepło. Dokładne obliczenia - poszukaj wykładów albo książek...
Skoro maksymalny pobór prądu to 6,5 A ( 6500 mA ) nie jet rozsądnie stosować zasilacz o chwilowym 5 A . Czasami ( w większości wypadków ) 1.5 A robi kolosalną różnicę . Cytuję :" PS: Istotne są szybkie zmiany kierunku obrotu silnika, który posłuży do stabilizacji elementu w pionie. " .Chodzi także o szybkie zmiany .Osobiście dałbym zasilacz nawet o...
Temat zamykam. Winny był czujnik położenia wału ale mimo to po zrobiniu silnik dalej troche kulał na obrotach z powodu różnic w kompresji. Silnik do remontu. Dziękuje za wypowiedzi.
Tylko problem polega na tym że pojemność i napięcie niby to samo a silnik wentylatora pracuje tak jakby na różnych obrotach stąd wynikło moje pytanie
Pomijając kształty stożków, najważniejsze jest wyprowadzenie uzwojeń silnika na styki ABCD. Często takich anomalji związanych z obrotami silnika należy szukać w instalacji gazowej , zła regulacja parownika sprawi że sterownik silnika będzie ciągle szukał pozycji silnika krokowego dla wolnuch obrotów.
zasięg zależy od prądowego obciążenia akumulatora, małe obroty silnika duży moment napędowy(duży prąd) duże obroty mały prąd. silniki elektryczne są oszczędne przy relatywnie wysokich obrotach, a silniki spalinowe przy niski. a różnica w oporach toczenia między 28` oponach a 14`przy tej samej szerokości i podobnym profilu jest niewielka a moment (prąd)...
Nie zawsze, a właśnie tarcza sprzęgła pełni tu rolę synchronizatora, pozwalająć dzięki poślizgowi płynnie przenieść moment obrotowy na skrzynię biegów. Na pewno płynnie? Jadąc 80km/h na 5 biegu obroty silnika to powiedzmy 2k rpm, przed rondem chce przyhamować więc redukuję do czwartego biegu nie używając hamulca. Ale na 4 biegu auto osiąga predkość...
Zakładając, że pasek i naciągacz jest w porządku to powodem usterki może być pompa wspomagania lub maglownica. Uszkodzenie pompy wspomagania można bardzo łatwo określić, porównując jej pracę na niskich i wysokich obrotach silnika na postoju. Jeśli jest różnica (przy niskich obrotach słabe wspomaganie, przy wyższych wyrażnie lepsze) to wina jest po stronie...
Witam serdecznie. Czy będzie problem gdy zamieni się anody triaka miejscami w obwodzie? Zasilany jest silnik klatkowy, układ reguluje obroty. Czy jest różnica między podłączeniem zasilania do A2 a silnika do A1 a podłączeniem odwrotnym? Pozdrawiam.
To właściwie typowy regulator mocy na Triaku, z tą różnicą że dodano scalak. Opis scalaka: /U2008B.pdf[url=http://pdfdata.datasheet...
Zawór EGR należy zaślepić, dzięki temu silnik nie dostaje syfu, ja już dawno u siebie zaślepiłem. Bzdury o ujemnym wpływie na silnik należy wsadzić między bajki. Jeśli masz więcej pytań na temat punto II i silnika JTD dzwoń, auto rozebrałem już nie raz i diagnozowałem już niemal wszystko. Więc powinienem być pomocny. 600-827-446 Dodano po 2 Sprawdziłem...
Dodasz jakiś magnes i kontrakton i masz już sygnał. Potem sygnał z kontraktona podajesz do tego licznika i masz częstotliwość w Hz(czyli ilość czynności na sekundę w twoim przypadku obrotów na sekundę) potem mnożysz przez 60 i masz obroty na minutę.Niestety przy obrotach na sekundę możesz mieć niedokładny pomiar ale przy pomiarze obrotów silnika samochodu...
Kolego tarcza do cięcia drewna przy tych obrotach nie pali. Musi być rozwiedziona i naostrzona. Powszechny sposób ostrzenia na gumówce się do tego nie nadaje. Zmierz długość zębów na średnicy tarczy. Jak z całej tarczy tnie tylko parę zębów to nie ma się co dziwić, chińskie tarcze z "widią" nie mają nic wspólnego - są to lutowane nakładki ze stali szybkotnącej...
Witam. posiadam glebogryzarke Hortmasz HGS 65 XGT a właściwie jakiś jej klon pod nazwą Cedrus. Różnica jest taka ze w mojej jest silnik B&S , a w Hortmaszu Lincoln. Mam problem z falującymi obrotami silnika , do dotychczas zrobiłem kilkukrotne czyszczenie/przedmuchiwanie gaźnika i gaźnik jest z całą pewnością czysty, wymieniłem również na nową świece...
Coś ci się pokiełbasiło, PB czy Diesla to te samo obroty nie ma podziału bo te silniki wszystkie mają taki sam zakres obrotów. Może co innego w agregatach przemysłowych po kilkadziesiąt/kilkaset KW.
Myślę, że ten tranzystor nie daje się wysterować takim napięciem. Przez to większość mocy odkłada się na tranzystorze i on się grzeje, a napięcie na silniku jest małe, więc się ledwo kręci. Może się okazać, że trzeba będzie zastosować inny tranzystor, albo układ wzmacniający sygnał ze sterownika. Jaka była różnica w jasności świecenia żarówki sterowanej,...
Najprościej poszukać 3P. Ja niestety nie pomogę bo mam silnik 39 kW to może być różnica- chodzi na wyższych obrotach.
Raczej nic to nie da. Różnica między LHD i RHD jest taka, że silnik umieszczony jest po drugiej stronie przekładni co siłą rzeczy wymusza zmianę kierunku obrotu silnika. Sam czujnik jest bezpośrednio na kolumnie kierowniczej i jego działanie jest takie samo dla obu przypadków...
Pomierz prąd pobierany przez silnik przy pełnych obrotach i spadek napięcia na stopce. Następnie pomierz napięcie i prąd na silniku przy obrotach 2000. Obliczona różnica rezystancji to rezystancja którą trzeba wstawić. Pomiar bezpośredni rezystancji stopki nie jest prosty gdyż zmianę rezystancji w starych wersjach stopki uzyskiwało się poprzez ściskanie...
ale one i tak są zmostkowane więc chyba to rozwiązanie nie wnosi żadnych różnic
Swojego czasy szwagier bawił się pompa i jeśli mnie pamięć nie myli to 2 było od dawki paliwa. A któraś będzie od dawki rozruchowej. Ale głowy nie dam. Dawkę da się wyczaić. Przekręć w jedną o obrót czy dwa i daj gazy. jak zwiększyłeś to zakopci. Różnica będzie już przy dodawaniu gazu.
ten błąd oznacza że różnica obrotów biegu jałowego jest różna o 170 rpm od prędkości bazowej. Sprawdź przecieki powietrza,zwłaszcza uszczelkę pod korpusem. Nie zawsze elektronika......
bo pierwszy raz w życiu widze taki kod błędu. I przy okazji co to jest KZFR? Bo też dziwny skrót To może nie zabieraj głosu? Moja Zafira B1,8 odpala normalnie, ale na zimnym silniku gdy jadę i obroty dojdą do 3000-4000 traci moc (nie pali na jeden cylinder) a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Gdy koła się toczą puszczam sprzęgło i odpala i trzyma niskie...
(at)w3501yyyy To jest podobny (budową) silnik, z taką różnicą, że w odkurzaczu są obroty powyżej 10 tysięcy, a ten w spawarce miał chyba 1400 i ten odkurzaczowy jest przewidziany do pracy krótkotrwałej, a w spawarce może pracować długo.
Nicolaus badziewie bo nie ma odcięcia i przerzucenia na benzynę przy dużych obrotach!!!!!!!!!!!!!Tak właśnie uszkodziłem silnik!!!!
Witam, Witam to będzie długi post z wieloma zagadkami na które mam nadzieję znajdę tutaj odpowiedź. Chciałbym na początku sie przedstawić się , nazywam się Grzegorz. Witam wszystkich forumowiczów a teraz przejdźmy do sedna sprawy :) No dobrze przywitaliśmy się ciepło a teraz chciałbym sie dowiedzieć się jaka jest różnica pomiędzy silnikiem wolnoobrotowym...
Mogą się różnic wielkością obrotów. Nie wiadomo jaki to producent.
No jestem pod wrażeniem, masz kolego talent. Teraz to tylko wyregulować, max obroty w granicach 3000 obr/min i gotowe. Pytanie jeszcze odnośnie ile masz noży tnących w podkosiu, bo gra to jednak dużą role dla żywotnosci silnika. Jeśli są 2 noże możesz z czystym i spokojnym sumieniem ustawić obroty do 3100-3200 max a jesli są 4 to max 2900 bo inaczej...
Bo mają więcej par biegunów, do wykonania potrzeba więcej miedzi itd. No to teraz Koleżka dał czadu :D 1800 rpm i 1900 rpm. Bardzo często na tabliczkach znamionowych silnika podawane są obroty dla 50 i 60 Hz, i stad ta różnica.
z tego co udało mi się wywnioskować to do wymiany mogłyby być paski Paski przy zbyt dużej prędkości odtwarzania? Na pewno nie. Paski (gdy się rozciągną lub utracą sprężystość) mogą być odpowiedzialne za niewłaściwe przewijanie (nawet jego brak w skrajnych przypadkach) lub za zwolnienie obrotów i to zwolnienie "falujące" - nigdy nie będzie to idealnie...
Witam. Zakupiłem właśnie wkrętarkę Parkside PABSP 20-Li B2, tj. bezszczotkową, ale już na baterie X20V Team. Jest to moja pierwsza wkrętarka bezszczotkowa. Miałem wcześniej dwa Einhelle Ni-Cd, Hyundaia 18V Li-Ion, który był świetny, ale postanowiłem zmienić go na technogię bezszczotkową. Co mnie uderzyło, to bardzo głośna praca wkrętarki (w porównaniu...
Hej. Dmuchawa ma zasuwę dopływu powietrza, ale przyznam się że nie próbowałem zamykać, a ten silnik 2,2 też ma 1400 obrotów i chodził pod ciut mniejszym przełożeniem różnica niecałych 100 obrotów.
Przerwa izolacyjna tego przełącznika jest taka sama jak przeciętnego przekaźnika. Dodatkowym czynnikem sprzyjającym w tym układzie jest to, że silnik podczas wyłączania jest przez chwilę źródłem SEM zmniejszającym różnicę napięcia na rozwieranych stykach co przy DC jest istotne.
Witam Na światłach jeździmy w okresie jesienno-zimowym, a w tym okresie zużycie paliwa zawsze jest większe. Teoretyczne wyliczenie o ile wzrasta zużycie paliwa nie jest takie proste. Energia elektryczna jest w kWh, zużycie paliwa w l/100km, sprawność silnika spalinowego jest zależna od warunków jego pracy (obroty, teperatura). Zastosowanie świateł do...
To jest silnik produkcji Słoweńskiej - stąd takie obroty
Te same obroty a niższy bieg, to różnica w przyspieszeniu wynikająca z niższego przełożenia a co za tym idzie lepszy moment na kołach, to logiczne. Przede wszystkim moc silnika wzrasta, bo wzrastają obroty silnika.
Tak samo niedawno zrobiłem z robotem kuchennym. Do jego blendera dałem sporo gęstego i gdy było to jeszcze mocno gęste i stawiało opór, to na watomierzu było więcej niż moc nominalna (wg tabliczki znamionowej 350W, a na watomierzu ok. 385W - ale robot to rosyjski zabytek na 220V, a teraz jest 230V), a jak to tak rozmieszał, ze stało się rzadsze, to...
Jutro będę drukował i wytrawiał płytkę na zaliczenie do szkoły. Szkoda jednej kartki papieru kredowego na jedną płytkę, więc wydrukuję od razu do Jaguara. Właśnie projektuję płytkę w Eaglu. Te wszystkie CDI mają prostą wyprzedzenia, podobnie jak oryginalny, ale można ustawić, że napiszę matematycznie, punkt zerowy i współczynnik kierunkowy prostej....
A jak mocne są serwomechanizmy? one tylko obracają te zębatke tak? jak silny jest to obrót?
Czy rolki, na których przewija się pasek, na pewno zostały dobrze odtłuszczone? Zwalnia sam silnik czy widać, na którym przełożeniu występuje różnica obrotów?
Witam. Kolego Piotrekk.Powszechnie stosowanym układem regulacji prędkości obrotowej silników indukcyjnych klatkowych jest rozwiązanie,które przedstawiłem wyżej regulator RM130 do pralek automatycznych.Jest to rozwiązanie stosowane do regulacji prędkości obrotowej na wirowaniu. Polega to na tym,że silnik startuje od obrotów prania tj.55obr/min bębna...
Ludzie, a gdzie co cholery w dwulitrówce jest silnik krokowy? Zawór suwakowy kanału powietrza dodatkowego!!!! To taka różnica jak żarówka i świetlówka.
Witam ja podłączałem 2 silniki pod oscyloskop PMSM I BLDC i różnicę w kształcie było widać ale tylko na niskich obrotach PMSM miał ładna sinusoidę a BLDC splaszczoną pozdrawiam
nie osłonięty fragment karoserii pojazdu (sam silnik też się do tego nadaje) Silnik nadaje się w szczególności. Powód jest taki, że droga prądu skraca się o odcinek kabla łączący klemę ujemną akumulatora z masą silnika. Jeżeli tam jest spadek napięcia (np. wskutek skorodowanego styku) to różnica w obrotach na rozruszniku będzie znacząca.
To stukanie, które słyszysz wynika z braku elementów przekładni. Wcale nie ma tam żadnego przekaźnika. Obroty podłączyłeś dobrze. Taka jest różnica.
Jeśli to Passat, to proponuję sprawdzić, czy sterownik silnika pochodzi z Volkswagena, bo wygląda na to, że silnik pochodzi z Audi A4 i taka jest różnica pomiędzy tymi markami, że silnik AVF w Audi ma sprężarkę sterowaną wewnętrznie zaworkiem, a w Passacie była montowana ze sprzęgłem elektromagnetycznym.
zrobilem sobie tester sondy i mam przed nosem.jakis tydzen pojezdzei poobserwje i podejme (mam nadzieje)prawidlowa dycyzje. i jeszcze jedno pytanie:im wieksze obroty silnika tym szybciej musi smigac napiecie?
nieznalazłem nic na temat mojego problemu mianowicie mam obrotek lumel do 8000 i problem polega na tym, że zaniża obroty np przy 2500 silnika obrotek wskazuje 2000 przy wyższych obrotach różnica w granicach 500-1000 natomiast niższych różnica jest mniejsza. kiedyś wkazywał poprawnie i niewiem co jest czy jakieś elementy do wymiany, czego to może być...
Nie o to mi dokładnie chodziło. Jak sprawdziłeś jaka jest różnica obrotów między wałem silnika a alternatora?? Jak przeliczasz motogodziny??
a czy jest jakaś różnica, oprócz obrotów silnika, jak podłączyć fazy do silnika ? R,S,T z U1 V1 W1 ?
Im dłuższy impuls tym większe obroty. Sygnały do sterowania serwomechanizmami działają na zasadzie integratora i wzmacniacza błędu. Im dłuższy impuls tym napięcie na integratorze jest większe a to podawane jest na wzmacniacz błędu czyli porównuje się wartość napięcia przetworzonego na wartość stałą, z impulsów, z napięciem, w przypadku silnika, z układu...
Widzę, że prowadzę rozmowę sam ze sobą 😆 trudno. Moje główne podejrzenie pada na przepustnicę. Otwiera się ona lekko przy przekręceniu zapłonu i nie zmienia swojego położenia niezależnie od dodawania gazu itp. Delphi pokazuje cały czas "położenie TVA 4,10%". Czy przepustnica nie powinna pracować zależnie od obciążenia silnika i obrotów? Czy to może...
silnik gwiazda trójkąt różnica obroty silnik obrót różnica silnik megane różnica
cennik praca czyszczenie drukarka canon pixma mg5150 sygnał dźwiękowy alarm
zmiana obrotow silnika siemens eq500
Koszt wymiany wyświetlacza LCD w MP4 Intenso Video Scooter – ceny, dostępność części TP.HV352T PB753 Firmware: Android 12 Image, USB Flashing, Board & Panel Matching