Wymienić w przewodzie osłonę. Pewnie drut się przycina przy wyjściu z lancy, albo przez wytarty przewód ochronny w którym jest prowadzony drut spawalniczy i dlatego silnik pcha i tak się robi. Nie zgrzewa tego drutu do dyszy ?
Podobno sprawna . Każdy silnik pcha spaliny w skrzynię korbową . Tylko nie takie ilości na postoju . Generalnie jak jest dobrze to korek powinien sobie leżeć sam .
Kurcze gdzie ten katalog mogę pobrać? Nie umiem znaleźć :) https://www.briggsandstratton.com/eu/pl_... Krok pierwszy klikasz na silnik, krok drugi wybierasz kosiarka pchana, krok trzeci wpisujesz numer silnika. https://www.briggsandstratton.com/eu/pl_...
Dzięki za podpowiedzi. Zestaw już założony, więc nie będę wymieniał. Muszę w takim razie jeszcze pokombinować. W pozycji zamkniętej brama zatrzymuje się w optymalnym miejscu. W pozycji otwartej (trochę geometria mi nie wyszła) brama opiera się o ogranicznik, a silnik pcha ją jeszcze ze 2 cm i w efekcie wygina... Kombinowałem z programowaniem czasu cyklu,...
Ale tu nie ma komunikatora żebyś się nagrał i w wolnej chwili ktoś by odsluchal - może poproś właściciela żeby zostawił auto np na kilka dni abyście trafnie postawili diagnozę. Jeżeli nie może postawić auta na dłużej to : Niech jeźdZi do momentu odmowienia posuszenstwa lub odpuść sobie tą pracę. mogło być tak, że bardzo często pada w nich chłodnica...
Gro czesci tylko w oryginale. Zajechane nienaprawialne w sensie kosztów silniki. Nie pchaj się w szajs. Kup sobie Sorento, Sportage
Przesada to do takiej budy pchać taki silnik.
Dość dziwny uklad. Chyba amatorski. Taśmociąg powinien być napędzny przez silnik, który w danym momencie jest "ciągnącym". Napęd nie może "pchać" taśmy. Jeżeli silniki są na końcach przenośnika to odpowiednio powinien pracować raz jeden raz drugi w zalezności od wymaganego kierunku przesuwu taśmy. Dodano po 2 Przenośnik tasmowy napędzany silnikiem z...
Kolego zażyj neospazminki :D A fochy to na lekcji będzie miał nauczyciel
A wie kolega ile tam silników pchali w te toledo? a czujnik temp. dla zegarów nie ma nic wspólnego z pracą silnika
Podmieniłem cewkę na inną, używaną, oryginalną i efekty: - silnik pracuje na niej prawie normalnie - przejechałem dopiero 20 km, ale błędów zero - wróciły wysokie wolne obroty: najpierw ok. 2000, za chwilę spadają na 1500, po chwili już na 800-900 i tak trzymają - w czasie jazdy po zdjęciu nogi z gazu dla zwolnienia czuję, że silnik "pcha" na podwyższonych...
Kolego aleksanderbojda - w większości silników pchanie smaru przez ten otwór do tego wałka jest zbędne, ponieważ łożyska na wałku są zamknięte, nie wymagaja dodatkowego smarowania. Trafiają się silniki z otwartymi łożyskami - absolutnie nie należy wlewać tam oleju tylko wcisnąć smar. Należy nasmarować kulke wewnątrz wału, trzpień, oraz popychacz sprzęgła....
marantz cd 63 mk2 po włączeniu zasilania nie zależnie czy szuflada jest wysunięta czy nie silnik pcha laser na sam koniec i nie zatrzymuje się , cały czas się obraca aż przeskakuje przekładnia. Myślę że to jakiś sterownik , proszę o pomoc .
cylinder to się wyjmuje z takim korbowodem . Mam przytrzymać korowód z tlokiem I wyjąć cylinder? Ten korbowód jest "z drugiej strony" połączony z wałem korbowym, nie musisz niczego przytrzymywać. Po prostu ściągasz cylinder (wzdłuż szpilek) tak aby "od tyłu" wyszedł z niego tłok. Zmieniasz pierścienie, montujesz w odwrotnej kolejności, używając odrobiny...
]W sensie że centrala mierzy prąd silnika i pcha w opór to wykrywa i wyłącza? postid]21213064[/postid] dokładnie tak. Zastanawiałem się nad czymś typu wzmacniacz sygnału, coś takiego jak stosuje się do LED-ów. Tylko taki wzmacniacz nie zmieni polaryzacji.
Czyli mocniejszy silnik spowoduje jak napisałeś pchanie klocka z większą siłą , co powinni poradzić sobie z sękami bez problemu Tak spowoduje, zauważ, że dajesz mocniejszy silnik i masz większe przełożenie na przekładni co mocno spotęguję silę. co powinni poradzić sobie z sękami bez problemu Jak nie rozwali przekładni, nie powygina ramion/konstrukcji...
Jeżeli zruszyłeś tuleje załóż nowe uszczelki pod tuleje żeby Ci wody nie pchało do oleju.
Zacina się przesuw. Gdy napotka na opór zatrzymuje ale silnik pcha dalej. Jak przeskakuje na trybach to są trzaski. Na początek sprawdzić tor przesuwu karetki, musi być czysty i śliski. Następne napęd. Musi być czysty, kompletny. Im bardziej zużyty, tym gorzej. Ogólne oględziny też się przydadzą. Może coś być np. wykrzywione.
Kupiłem niedawno Kingwaya pomimo zapewnień byłego właściciela że powymieniał parę elementów dostrzegam pewne mankamenty. Jak zgaszę silnik i chcę go popchnąć parę metrów idzie to bardzo ciężko czy to normalne? Druga sprawa to ostatnio zauważyłem że po jezdzie około 7km z kopółki gdzie wlewa się olej przekładniowy uchodzi albo dym albo para ciężko stwierdzić...
Poszukaj obudowy w necie może ktoś ma, w mojej kosiarce silnik jest taki jak twój czyli nasz polski ale obecnie jakie silniki pchają do jakmeta to nie wiem być może koledzy mają rację że chińskie badziewie, ostatnio nie miałem tej kosiarki na warsztacie więc myślę że to też o czymś świadczy, ale decyzję i tak musisz podjąć sam. Pozdrawiam.
Mam problem jak rozwiązać kierowanie łodzią z dwoma silnikami DC na zasadzie jeden silnik pcha do przodu, a drugi do tylu ale z możliwością łagodnego skrętu czyli jeden silnik pcha, a drugi stoi. Mam aparaturę RC Sanwa RD8000 więc kanałów mi wystarczy, nie wiem tylko czy potrzeba zastosować aż dwa regulatory dwukierunkowe i w kanałach wykorzystać jakieś...
Czyli mam szukać silnika 1400 obrotów? Nie pchać się w żadne 2800?
+ pompka pcha cn paliwowa
Cześć, mam problem z silnikiem w kombajnie John Deere. Dziś podczas żniw kombajn tak nagle z niczego zaczął dziwnie chodzić, zaczął mocno pchać powietrze do filtra powietrza, dymić na czarno oraz pojawił się olej spod pokrywy zaworów. Jakiś pomysł, co to może być?
Prawdopodobnie, łożysko zębatki stożkowej do wymiany. Koła zębate 3 i 4 powinny się kręcić, na osi tylko w jedna stronę. Jest tam, coś w rodzaju sprzęgła. Umożliwia to pchanie kosiarki z wyłączonym silnikiem. Tak na marginesie, zamieszczaj zdjęcia zgodnie z zasadami obowiązującymi na forum.
Zawieszenie można zrobić, inne rzeczy też. Najgorszym problemem jest silnik, bo jak oglądam filmy z napraw nowych aut to włosy mi dęba stają. Koszty często w dziesiątkach tysięcy. A wiesz że nie ma co żałować właścicieli? Nie od dziś wiadomo który silnik to goowno a ci dalej się pchają w to a potem płacz. Kiedyś powiedziałem jednemu żeby nie kupował...
Nie ma opcji na tani pomiar AFR !!! I nie ma potrzeby pomiaru afr przy niewysilonych silnikach, jak pchasz 15000zł w silnik to i 600-1000zł ci nie utknie w gardle.
K7M były 75 i 90 klaczy. Oj, 75 to chyba nie. Tak tak, na niektóre rynki takie silniki pchali, i tam były różne paski rozrządu niż w 90. Kwok, skoro wał też przekładany, może rozrząd? Ciężki temat przy takich "modyfikacjach".
Silnik to pewnie Qantum 650..? Stary i już go nie ma. 6,5 km. Takiego poszukaj. Może być B&S 675...Tylko, czy warto "pchać"się w takisilnik do starej kosiarki..? pzdr
Lubię robić samochody które zarabiają na siebie, robią duże przebiegi, regularnie przyjeżdżają na "przegląd" i nikt inny niż ja nigdzie w nich rączek nie pcha. Lubię też jak silnik nie odpala, ale tylko benzyniaki, diesli wogle nie lubię robić.
Trochę martwią mnie te Twoje silniki. 6V i 0.3A? Czy one mają wystarczający moment? Bo musisz mieć taki napęd, żeby dwa silniki były w stanie przepchać przeciwnika. Wiem że masz 4 silniki, ale w rzeczywistości, w trakcie starcia będzie dochodzić do takich sytuacji kiedy robot jest uniesiony i pcha tylko dwoma silnikami. Radziłbym zastosować dwa dalmierze....
A to się nagle stało czy już taki kupiłes?
Czemu takie rzeczy opowiadasz podłączenie tego silnika pod 220 spali go ! Przerabiałem to, silnik podczas normalnej pracy dostaje napięcie około 70 Volt. Jak nie potrafisz nie pchaj sie na afisz. Co się tak spinasz? Na silniku będzie napisane na jaki voltaż i jaki rodzaj prądu
Niczego nie zdziałasz. Nie ma czegoś takiego jak podłączenie na krótko takiego mechanizmu. Wspoma jest zależna od sieci i modułów sterujących tym systemem. To nie jest uklad autonomiczny,potrzebuje peryferiów. Na początek nazewnictwo. Kolumna kierownicza to wał/zespół łączący kierownicę z przekładnią kieriowniczą. Nie czepiam się,nie o to chodzi,ale...
Jaką temperaturę trzyma silnik? Odpowietrzyłeś dobrze układ? Możliwe że pompa ma dużo lżej pchać wodę przez parownik LPG. Kiedy to się zaczęło?
Witam. Jak w temacie, nie chce zejść przekładnia z silnika. Jak może być sprzęgnięta? Wkręciłem sruby od drugiej strony i pchałem nimi rant silnika co prawda nie ma możliwości wkręcenia ich po przekątnej ale nie chce iść a boję się mocniej ciągnąć bo rant silnika może strzelić. Poradźcie coś
Czyli nie pchać się w ten 410?
wtórne nie wykazuje przewodzenia powinna mieć rezystancję 4,5-8,6kΩ (jeżeli to ten sam silnik co pchali do mondeo)
Siemka, mam pytanie na temat hulajnogi elektrycznej, bo stała się taka sytuacja, że jadąc do sklepu i już skręcając, prawie baba mi wyjechała. Musiałem hamować awaryjnie i cały tył zniosło mi na bok. Wpadł mi cały do rowu na kamienie, przez co kabel tylni się przetarł od silnika i urwały się tylko 2 kable - żółty i zielony od sterownika, a reszta była...
Witam, Po włączeniu drukarka próbuje odparkować service station (żeby odsłonić głowicę) - jednak gdy już service station jest w tylnym krańcowym położeniu silnik pcha ją dalej - tak, że słychać głośne "przeskakiwanie". Następnie zapalają się LEDy środkowy i prawy. Czy to jest uszkodzenie service station? Próbowałem trochę ją wyczyścić serwetką (po zdjęciu...
Wszystko ma własną cenę, ale zdrowie i życie najdroższe lub bezcenne. Ja osobiście nie pakowałbym się. Udało się i co. Może dostałeś pochwałę, kilka złotych więcej. Ucichnie to szybko. Co by było jakby Cię zraniło poważnie lub zabiło? Wszyscy by mówili "po co on się tam pchał"...
Właśnie obraca się przeciwnie do kierunku pchania czyli do tylu. A czy to nie jest prawidłowy kierunek? Przecież np. sprężyny powinny wpychać zdrapania do kosza który jest z tyłu do kierunku pchania.
Może zrobić coś podobnego jak jest w drukarce 3d? silnik za pomocą ekstrudera pcha filament przez blok grzejny zakończony dyszą. Tutaj wziąć taki blok i nie dawać dyszy tylko przez niego przepuszczać za pomocą jakiegoś ekstrudera który będzie pchać światłowód?
Bardzo często się tak dzieje w tych pralkach Coś wpadło i blokuje Jeśli nie chcesz uszkodzić filtra to wymontuj całą pompę odkręć silnik pompy i wypchnij filtr z drugiej strony Będzie widać czy coś nie blokuje Oczywiście nie wyciągaj od strony silnika tylko pchaj Pozdrawiam :D
SIlnik ma problem z rozruchem. Styki wypalone zapewne. Po co pchasz HS17 300ccm na 900 obr u mnie śmiga na 1500obr/m bez problemu. Nawet bez chłodzenia wymuszonego. Na silniku mam deko większe koło jak na sprężarce.
To ją zaostrz, przy zwykłej to nie problem. Musi być też rozwiedziona. I nie pchaj drewna mocno.
nie można podpiąć w gwiazdę ani w trójkąt, Jest złączony w gwiazdę i przystosowany do pracy w sieci 3x400V. Jak chcesz tam koniecznie pchać falownik to również zasilany trójfazowo 3x400V.
Wydaje mi sie, ze bylo jakies zwarcie, poniewaz po wlaczeniu wentylacji wywalilo bezpiecznik Sprawdź po pierwsze, czy nie przebił się mostek prostowniczy. Znam te wentylatory, już silniki BLDC pchają do wszystkiego :cry: nawet odkurzaczy. Padają w nich układy hybrydowe mocy - 6 MOSFETów i mostek Greatza w jednym.
Polecam motoszybowce rc, silnik - śmigło pchające. Bardziej odporny na kreta. https://www.gimmik.net/blog/jaki-motoszy...
Najwyżej dojezdzic ten silnik i pchać większy. Jak już progi i podłużnice mam nowe.. tylko jaki silnik upchac bo myślałem nad x20xer ale nigdzie nie znajdę do kupienia. I jeszcze pytanie w sprawie tego zbiorniczka na odmę a mianowicie chodzi mi o ten wężyk co idzie do przepustnicy z prawej strony nim olej nie będzie leciał do dolotu? Czy też jakoś wpiąć...
Przy zmianie biegu (wysprzęglenie) po prostu silnik by Ci zgasł. Chodziło mi o redukowanie biegu z wyżswzego na niższy... po prostu wtedy silnik jest "pchany" przez siłę pędu samochodu zgadza się?
Sprzedać auto i kupić inne. A po drugie pierwszej generacji silniki FSI to goowno. Po co się w to pchasz? Po za tym że nima czym jechać ,to sumie masz najlepszy silnik (1.6MPI)w tej generacji.
Co do wentylacji: wirniki wentylacyjne mają proste łopaty - przecież chłodzenie silnika nie może być uwarunkowane kierunkiem obrotów silnika...?! wentylator pracuje odśrodkowo - zasysa powietrze wzdłuż osi silnika i pcha wzdłuż żebrowania stojana. Jeżeli dokładasz obce chłodzenie - musisz się z tym kierunkiem przepływu liczyć.
włąsnie niechciałem wchodzić głębiej ale w większości starych samochodów jest tak ze podczas zamontowania instalacji jego godziny są policzone(zelży to od innej technologi wykonania i od materiałów). Zresztą naprawde dziwi mnie poco kupować tak duży silnik i potem pchać tam gaz :|
Kolega ma rację najprawdopodobniej odma i silnik się nie odpowietrza więc pcha olej do ssącego i kopci. Chyba, że jest to silnik z turbo, no to wtedy diagnoza turbina.
Pod podwoziem masz "plastikowe" przewody, bardzo wytrzymałe, jak nie było dzwona że się buda złożyła jak harmonijka to nikłe szanse że są uszkodzone. Albo w komorze silnika, albo przy filtrze paliwa, przy zbiorniku, jeśli ktoś tam łapki pchał.
320V x 3,5A = 1120W to już całkiem sporo jak na małą elektrownie wiatrową. Generator jest zrobiony na oryginalnych uzwojeniach silnika aby nie pchać się w duże prądy. Jest to oczywiście moc maksymalna.
W silnikach crdi wtryski przechodzą przez dekiel zaworowy i są w oleju. Jak puszcza podkładki to spaliny pcha do silnika a nie na zewnątrz i z tych spalin wytwarza się ten nagar. Jak ktoś bie wie o tym to tak sobie jeździ z uszkodzoną podkładką/podkładkami. Nie wiem czy w twoim silniku też wtryskiwacze są tak zamontowane,ale jak są to może być to przyczyna.
Kosiarki spalinowe pchane mają nóż zamontowany na wale silnika spalinowego. Obroty tych silników nie są duże. Odgłos pracy sugeruje około tysiąca do tysiąca dwustu obrotów na minutę (spokojna praca). U niektórych zbliża do się do przedziału 1600-1800 obr/min. Oczywiście nóż musi mieć wymiary takie jak w kosiarce fabrycznej żeby prędkość liniowa była...
A po co ci dwukierunkowe. Czy może byś chciał jeździć do tylu :P ? Powiedz jaki masz tam napęd. Ile silników wychodzi na pchanie go do przodu? Jeden, czy dwa?
To jest dokładnie ten sam silnik, tylko z innym osprzętem. Dla raptem 25KM warto w starego kapcia pchać dobre kilka tysięcy?
Witam znalazłem przyczynę jakiś cudowny mechanik źle podłączył wiatrak od chłodzenia powietrza z komory silnika było pchane do przodu czyli woda ogrzewała chłodnicę klimy wiatrak kręcił w złą stronę, trochę się naszukałem zanim znalazłem że to tego wina. U mnie po prostu wina jakiegoś papracza.
Wczoraj zakupiłem Vectrę Zobaczyłeś ominięty filtr paliwa, odbyłeś, jak mniemam jazdę próbną ?. W błędach widać odłączoną kontrolkę check engine... Po ch** żeś się pchał w tą padlinę, eech..
To nie jest wpadka konstruktora, tylko tego co bezmyślnie pchał lewarek tam gdzie nie powinien.
Ręką nie idzie obrócić co do warsztatu pracuję już na swoim od 1980 roku i swoje przeszedłem,już pracuje następca. To też czytam na innym poście że pompa vaku zasysa olej z silnika i pcha w zawór EGR i przez to zawór jest mokry?jak się dostał przez zawór który steruje EGR.
aż w końcu drugi silnik po generalnym remoncie To zareklamuj ten silnik i kup taki do którego nikt jeszcze pazurów nie pchał :D
Trzy regulatory jednokierunkowe, mocą i napięciem dobrane do silnika (maksymalny prąd silnika + zapas kilkadziesiąc %, napięcie takie jakie akumulatory będą miały). Do tego serwomechanizm standardowy do steru. W zależności od tego czy chcesz sterować silnikami pchającymi różnicowo, czy nie - aparatura 4 kanałowa minimum. Najlepiej jakbyś zakupił aparaturę...
Mam problem z bramą po wyłączeniu prądu. Brama zamyka się tylko czasem, ale jakby nie widziała krańcówki (chociaż ją wykrywa i zapala się dioda). Przeczytałem parę tematów na forum, ale nic z porad nie pomogło. Brama widzi tę krancówkę jak się zamyka, ale silnik dalej pcha bramę i muszę ją wyłączyć z pilota. Czasem się zamyka, a czasem tylko otwiera...
Wiertarka ma przekładnię, ma silnik 2biegowy a Ty tam pchasz falownik????????? Masz silnik dwubiegowy więc najtaniej zdecyduj się na któryś bieg w silniku i tylko nim steruj. Jest możliwość wyboru praca na przełączniku, praca na falowniku ale to kwestia zmiany układu sterowania. 2 razy używałem liteona i nie miałem problemów.
Mianowicie dawno temu już by takie coś było wynalezione. Nie zawsze było dawno wynalezione. Niejaki Guise Christopher nie tak dawno opracował swój silnik. Mnie się on podoba. Niesamowita prostota. Wydaje się być prosty. Nie potrafię załapać jak on może pracować. W momencie gdy dochodzi do przepuszczenia gazu wyrównuje się ciśnienie i co dalej ? Koło...
wystąpienie tych błędów oznacza awarię pompy myjącej - rozumiem, że dostęp jest od spodu urządzenia. Proponuję spód i prawy bok jednocześnie otworzyć. Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu tej pompy, czy są określone prawidłowe wartości oporności cewki silnika? Owszem, zwróć uwagę na to jaki silnik tam występuje. Parametery tak, każda pompa ma swoje,...
R103, oczywiście że przeczytałem. Łożyska potrafią również szybko paść, więc lepiej mieć tę świadomość i nie pchać się w jednorazówki typu Candy i inne :) To była jedynie porada, na którą również warto zwrócić uwagę.
Tak się dzieje jak ktoś pcha silnik od Ferrari do malucha... A jaki masz zasilacz kolego? Zresztą jeśli ci nawet ta karta zadziała, to procek i płyta skutecznie ją spowolnią.
właśnie wczoraj stało mi się to samo silnik działa a nie jedzie najpierw był zgrzyt i staną jak pcham to coś klekocze jak łańcuch czy zębatka
A kto tu sugeruje przedni napęd? Nie zauważyłem nic takiego. Najwięcej sensu będzie miało coś pokroju 2.7 biturbo/4.2 V8 z Audi połączone ze skrzynią z auta z napędem na przód Nie ma to jak cytowanie selektywne, szczególnie gdy chodzi o jeżdżące coś z silnikiem z tyłu. Pomyślałeś o tym co w takim przypadku da skrzynia z silnikiem z fwd przełożone na...
Witam wszystkich jestem tutaj nowy i mam pytanie ,czy możliwe jest że podczas odpalenia na popych przeskoczył mi pasek rozrzadu chociaż o jeden ząb czy to jest możliwe ???,I czy jak by przeskoczył to by mi uszkodził silnik?? pchany był do tyłu? taka sytuacja była?.Dodam że auto mam 2 lata zadnych problemów przebieg 92tyś. 2.0Mtj Po tym odpaleniu na...
(at)meetglass Dokładnie. Resztę opisałem w poście # 18. A trochę z takimi silnikami mam do czynienia ostatnio, bo się Heidelberg uparł je pchać gdzie popadnie w swoich maszynach.
Tnę ok. 100 szt tygodniowo - tyle ile zużywam na potrzeby swojej półhobbystycznej produkcji elektroniki do modeli Twoja konstrukcja jest piękna, starannie wykonana i efektownie działa. Podoba mi się bardzo. Ale jakoś nie widzę sensu praktycznego np. oszczędności czasu czy zwiększenia wydajności produkcji, przy tak nikłym obciążeniu, jak piszesz. I...
Jakie nabijanie w butelkę? Przecież wszyscy o tym wiedzą od dawna! Naprawdę! Nie no jest to nabijanie w butelkę. Ruskie tam gdzie było aluminiowe uzwojenie lakierowali jasnym lakierem - z daleka widać było żółto-słomkowy kolor. Nie próbowali jak chinole lakierować na czerwono, kolorem sugerującym miedź. Silnik ten był dość trudno nawinięty Trudno nawiniętego...
Witam Po wyjęciu silnika i włożeniu to ramy licznik cyfrowy cały czas pokazuje 0 km/h. Skuter posiada elektroniczne zegary. Wszystkie kostki sprawdziłem od silnika i są wpięte. Przez remontem silnika na 95% licznik działał normalnie. Masa jest dokręcona dobrze do silnika. Gdy pcham skuter dosyć szybko to prędkość powinna wynosić jakieś 5km/h ale nadal...
Załóż nowe pierścienie i zobacz czy silnik odpala (czy w ogóle odpala). Ja bym się nie pchał w szlifowanie cylindra - koszt pewnie duży, do tego trzeba specjalistyczny zakład znaleźć. Jak z odmy wyrzuca olej to nie wpinaj tego wężyka (bo pewnie tak jest połączony) do filtra lub gaźnika, tylko puść go luzem to przestanie kopcić. Wiem działanie doraźne,...
Na twoim miejscu zrobił bym zwykły moduł tyrystorowy ewentualnie zapłon CDI. Do seryjnego silnika niema co pchać skomplikowanych układów bo i tak najbardziej niedoskonały element czyli przerywacz pozostaje. Jak już chcesz poważnie modyfikować układ zapłonowy to zacznij od przerobienia go na bezstykowy.
Ja też miałem kilka przypadków, chciałem wyciagać pompę oleju albo coś więcej badać. Ale za duże koszty dla klienta i przestawało to przeszkadzać. Ciśnienie oleju po rozgrzaniu było na granicy, a w momencie włączenia faz spadało do 0.8 i silnik terkotal. Wymiana oleju na 5w50 podnosiła ciśnienie o 0.1 bara. Koła zawsze były zmienione przez wcześniejszych...
ja mam to w golfie i jest problem zamontowałem stabilizatorek tylko 7805 żeby mieć 5v i gra tylko że prądu mi za dużo wpierdziela tak że 5 min grania bez odpalonego silnika i trzeba pchać żeby odpalił Runner
Trochę to też wskazuje na uszkodzenie mikrowyłącznika krańcówek w stronę pozycji otwartej. Nie rejestruje krańcówki i pcha az czas działania silnika mu sie skończy co może powodować zakleszczenie się napędu w pozycji otwartej. Jak "kończy" mu się brama i dopycha na siłę to pojawia sie duże obciążenie na przekładni co może powodować niemożliwości otwarcia...
Kolego każdy silnik diesla jest kolizyjny ale w przypadku rozrządu łańcuchowego na 99% nie dojdzie do kolizji (chyba że ktoś nie posiadający pojęcia pcha łapy)
Miskę olejową na dole silnika też masz tak zasilikonowaną na czerwono jak pokrywę zaworów na górze ? Sznurek, albo pchać.
A czy moc silnika jest wystarczająca? Chodzi mi o to, żeby normalnie jeździć po drodze, nie pchać pod górkę.
Mnie kiedyś skończyło się paliwo, znaczy trochę było ale pod górkę już nie łapało z baku. W bagażniku miałem pól litra rozpuszczalnika nitro. Dolałem i zassało, do stacji dojechałem, pchać nie musiałem.
Jest to pompa wodna przepływowa.lub obiegowa ,nie wiem czy to różnica. Ma os ceramiczna a na nią nakładany jest wirnik łopatki i korpus jest z magnesu. To jaki to silnik? Ona tylko pcha wodę Wpisując np wirnik aquael w google zobaczyć można jak on wygląda. On jest poruszany przez pole magnetyczne
Zerknij to tego tematu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... post #8, zobacz jaki masz nr pompy, bo jest szansa, że nie ma immo i nie musisz przekładać Co do odpowietrzania, zawsze robiłem to dmuchając kompresorem do baku poprzez powrót paliwa, nadciśnienie pchało paliwo przez filtr i pompę i robiło swoje
Nie, nie możliwe. Czemu wszyscy pchają łapy do silnika zaworu IACV od razu?
Wymień cały silnik. Naprawiając to co masz pchasz się w gips.
Jeden się rozczaruje, a drugi będzie cieszył, że poprychuje, podskakuje ale jeździ ;) Może akurat kolega dzięki awaryjnemu autu rozpocznie przygodę z mechaniką ;) Ale kolega Alfred_92 ma trochę racji. Przy takich silnikach też pchałbym się w jak największy. Bo różnica w spalaniu nie będzie wcale duża, tym bardziej, że 1.4 z zapasem momentu i mocy przy...
Czyli panowie jak? Macie jakieś zdjęcie? Czy wersja silnika ma znaczenie, gdzie się znajduje, bo nie wiem, czy się pchać w to.
W tym napędzie regulacja momentu obrotowego jest od 0 do 99 co jeden. Im większa wartość, tym silnik pracuje z mniejszym momentem obrotowym. Ustawiłem dzisiaj moment obrotowy na 10, czyli powinno pchać praktycznie z pełną mocą, i wyłączyłem funkcję antyzgnieceniową. Zobaczę, jak się teraz będzie zachowywać. Jeżeli moment obrotowy będę miał taki wysoki,...
Niemożliwe, pchanie nie pomoże, jeśli nie będzie iskry, bo to nie silnik "na ropę"
Pisał to człowiek który nie jeździ na wczasy nad morze. Cała S7 z gór nad Bałtyk to jeden wielki tor wyścigowy gdzie osobówki muszą wyprzedzać ciężarowe bo te mają wbudowane limitery a większość nawet tachografy. Czy w ogóle warto zmieniać pas z lewego na prawy jadąc osobowym? Ja to robię tylko wtedy jak widzę w lusterku pędzącą beemkę, moja fura ma...
można tak robić i niektórzy tak robią. Tym sposobem zyskuje się krótszy czas narastania prądu w cewkach. Problem pojawia się przy większych silnikach gdzie trzeba pchać juz naprawdę duże rezystory i coś trzeba zrobić z ciepełkiem które naprodukują;] http://www.cs.uiowa.edu/~jones/step/curr...
O to mi chodziło. Przed wymianą łożysk tak zrobię żeby nie pchać się w koszty. Dzięki.
wózek pchać wentylator pchać silnik dyson silnik
elektroda ferroli kompresji cylindrze schemat połączeń integra
Zamiennik cylindra do piły Husqvarna 257 Wiertarka udarowa Parkside - wypadanie cienkich wierteł