Wałek odizolowany jest od rdzenia wirnika poprzez plastikową tuleję. Często się zdarzało, że jak ktoś ściągał przednie łożysko metodą podparcia go i stukania młotkiem w wałek, to wałek przesuwał się względem rdzenia wirnika. Często też zdarzało się że komutator przesuwał się razem z wałkiem obrywając połączenia do uzwojenia.
Nie uszkodzisz pod warunkiem zastosowania rad wyżej opisanych przez kolegów.
Na jednym przewodzie po włączeniu będzie faza (jeżeli posiadasz miernik albo prubówke to ostrożnie sprawdzić na którym) do czerwonego; z czerwonego idzie do zielonego (np 21) i do podtrzymania do stycznika; wracający drugi z podtrzymania od stycznika jest podpięty do zielonego na drugi styk (np 22)-(podłączenie równoległe); z zielonego (np 22) wychodzi...
Jeżeli chcesz schemat złożeniowy. to podaj adres. Tłok musi być ruchomy względem korbowodu, na pewno zapieczone jest łożysko igiełkowe. Tak wygląda łożysko wału i korbowodu. http://obrazki.elektroda.net/83_12506164... Jeżeli się nie mylę, to rolki mają wymiar 4 x 6 mm.
Jak na tą moc silnika to mocno za duże te rezystancje, jeżeli pomiary zrobiłeś dobrze to silnik jest uszkodzony. Rezystancję uzwojeń najlepiej jest mierzyć bezpośrednio na wyprowadzeniach z silnika pomijając zaciski. Czasami z powodu rdzy może występować rezystancja pomiędzy wyprowadzeniem a zaciskiem i wtedy pomiar nie będzie dokładny.
To ustrojstwo, to stycznik(pewien rodzaj wyłącznika). Być może nie łączy którejś z faz, wiec nie eksperymentuj bo spalisz silnik.
S6 oznacza pracę przerywaną z przerwami jałowymi więc 40% czasu z pełną mocą a 60% pracy na biegu jałowym S1 to praca ciągła w tym wypadku przy obciążeniu 4 kW
Koło pasowe na osi silnika jest "zabite na amen" więc demontaż nie wchodzi w grę. To po co chcesz ściągać koło pasowe?Wymiana łożysk?
Te pytania powinieneś w pierwszej kolejności skierować do sprzedającego. Jeśli silnik jest sprawny, to dlaczego nie jest podłączony do maszyny, tak jak to powinno mieć miejsce, tylko goły, bez tabliczki zaciskowej, a też bez wentylatora. Czasem okazja nie jest tak oczywista.
Cewka to integralna zabudowana część wyłącznika . Nie pomyliłeś przy podpinania przewodów zasilania z wyjściem na silnik ?
W niewielkich gokartach sprawdza się silnik z WSK, w mocniejszych od Jawy 350. Od piły może być za słaby i sprzęgło odśrodkowe może nie wytrzymać. Wszystko zależy do czego ma ten gokart wykorzystany, czy jako zabawka dla dzieci, czy do ścigania.
Do napędu piły tarczowej poprzez paski klinowe tylko i wyłącznie silnik 1440 obr - kwestia rozruchu i potem "przysiadania" silnika pod obciążeniem w przypadku kleszczenia drewna, czy np. sęków - im mniejsze obroty nominalne silnika, tym lepiej sobie radzi z rozpędzaniem piły, silniki wysokoobrotowe nie lubią ciężkiego rozruchu. Dalej kwestia przełożeń...
Więc dobrze :) Nie N lecz PEN lub PE
Miernik nie da tu jednoznacznej odpowiedzi, wykryje przerwę w uzwojeniu wirnika, ale nie wykryje zwarcia. Więcej można się dowiedzieć z wyglądu komutatora. Co do przyrządów, to sprawdzenie zwarciownicą będzie najlepsze.
U nas w firmie koszt około 70 parę zł a jak zaczniesz kleić to w najlepszym wypadku zedrze szybciej szczotki bo prędzej czy później podniesie tą lamerkę a w najgorszym zmieli wszystko w środku od samego wirnika przez stojan po szczotko trzymacz ze szczotkami .
Po przeciwnej stronie wałka z piłą przykręć lub przyspawaj dodatkowy balast który zrównoważy ciążar wałka z piłą oraz silnika
No ale po co ci to wiedzieć jeśli silnik pije olej jak smok ? póki silnik się nie nagrzeje można takim autem przejechać kilka km ale przy pierwszej kontroli pożegnasz się z DR.
Wyłącznik termiczny zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem przez nadmierny prąd uzwojenia. Ma pokrętło wyskalowne w amperach, trzy siłowe zaciski śrubowe, wystają z niego trzy druty, ma też dodatkowe zaciski, które można wykorzystać do sterowania. Wyłącznik silnikowy ma w sobie i termik i zwarciówkę, ma pokrętło regulacji prądu zadziałania, ma też pokrętło/dźwignię...
A ten wałek to z przed ilu dekad ? Łożyska smarował ktoś kiedyś ? Może się kwalifikują do wymiany, podobnie może być w silniku. Piła zamocowana centralnie ? Może wałek marnie wykonany i piła ma bicie osiowe. Lub sama piła skrzywiona itd. Zmniejszanie obrotów nie ma sensu.
Zdecydowanie indukcyjny jeżeli piła ma być wykonana we własnym zakresie. Silnik od pralki na drugim biegu powinien mieć wystarczające obroty. Moc 750 W dla takiej tarczy to minimum. Ja od kilku lat używam piły zrobionej na bazie silnika od pralki automatycznej. Przy mocy 750 W i tarczy o średnicy 130 mm daje sobie radę z każdą płytą czy sklejką. Mój...
Witam . Chciałbym prosić o pomoc w identyfikacji podzespołów piły spalinowej. Gaźnik walbro 149. Średnica tłoka 39mm. https://obrazki.elektroda.pl/4620775900_... https://obrazki.elektroda.pl/3337840000_... https://obrazki.elektroda.pl/7942773800_... https://obrazki.elektroda.pl/5179419000_...
niedawno kupilem pilarke dewalt 7492,i zaczol sie problem wylaczam pilarke z silnika jest blysk maszyne mam zaledwie dwa miesiace czy jest to normalne czy nie. (at)ElektrodaBot
Te cyfry to numery styków powinny być wytłoczone przy złączach 13,33 - we zasilania 14,34 - wy na silnik Czy masz gdzieś podłączone 21,22 ?
Witam wszystkich, kupiłem tanio piłę używana Ferm TSM1033 stan zewnętrzny doskonały. Niestety i rzecz jasna bardzo szybko przestała działać. W czasie cięcia miekiego drewna 5cmx5cm nie dawała rady zatrzymywała się po czym calkiem stanęła, poszedł lekki dym i swąd. Postanowiłem nie odpuszczać i rozebrać ją zdjąłem obudowę silnika i zauważyłem że jedna...
Skoro kolega podejmuje się tego wyzwania to tą taśmę należy delikatnie rozciąć i sprawdzić jak wyglądają uzwojenia i wymienić uszkodzone wyprowadzenie najlepiej aby to była linka.
Witam Tak masz rację jest to gaźnik firmy Walbro. Czyli jak przyłożę suwmiarkę do gaźnika to blaszka powinna dotykać suwmiarki i dzięki temu być równo z korpusem gaźnika?. Powiedz mi Arturo 2773 czy może być tak że za duża dawka paliwa którą aktualnie na pewno jest podawana bo silnik pali paliwo jak smok:-) może mieć powiązanie z tym że na zimnym silniku...
Albo odpowietrznik zbiornika paliwa, albo uszczelniacze wału, albo świeca, musisz zacząć sprawdzać.
Zasugerował bym Koledze na podstawie własnych doświadczeń zastosowanie softstartera do rozpędzania silnika piły taśmowej o mocy 11kW, zamiast przełącznika γ /Δ . Odpowiednio dobrana rampa startu i start zasprzęglonym (!) kołem zamachowo -napędowym. Kondensatory to trochę inna ,,parafia".
Witam, mam taki problem i potrzebuje porady: przy pile stołowej, marketowej, o brzmiącej nazwie Al-fa pękł mi wentylator silnika, część na wirniku osobno i wiatrak osobno, teraz moje pytanie. Istnieje możliwość dokupić sam wentylator, czy trzeba kupować cały wirnik? Zdjęcie poglądowe, ale coś takiego (wentylator metalowy na frezie). https://obrazki.elektroda.pl/9576945700_...
A może jakiś kolor tej piły albo selfie jeszcze wstawisz.
Nie podałeś ciężaru autka 2-3 KM to trochę mało w czasie ruszania i przy wysokich obrotach silnika, chyba że skrzynia biegów będzie dwubiegowa. Lepszym wyborem będzie przykładowo silnik z przekładnią i biegiem wstecznym od quad cross pojemność 49ccm, moc silnika: 2,5kW / ok.4 KM, lub większy. Lutowane na twardo to trochę słabsze połączenia. Uproszczona...
Skojarz mostki w pary jak na obrazku. Już ma skojarzone.
Rozkręciliśmy silnik i okazało się, że nie posiada wyłącznika odśrodkowego: http://obrazki.elektroda.pl/3532824600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3803648200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2977902100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1660103700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7777295200_1...
Jaki typ piły? Silnik szczotkowy?
Wyrób chiński, moc zawyżona, uzwojenie prądnicy zapewne z aluminium, więc nie oczekuj mocy wskazanej na naklejkach. Silnik piły przy starcie potrzebuje większej mocy agregatu, chyba, że jestem w błędzie i jest to oryginał np. Hondy i na miedzi. Agregat tak reaguje na większe obciążenia, uważaj bo go "wykończysz".
Witam wszystkich Pomierzyłem rezystancje na poszczególnych cewkach i niestety nie zgadzają mi się one ze schematem wysłanym przez moderatora RychaT. :) Wysyłam pomierzone rezystancje na schemacie.Czy istnieje jakaś substancja która potrafi rozpuścić tę żywicę, w której zatopione są zwoje cewki? Próbowałem Nitro ale to nie dało żadnego efektu poza powierzchniowym...
Proste wyliczenia matematyczne,polecam>wykipedia.pl>przekł... np.pasowe.Tam wszystko znajdziesz.
Tacho powinno być sztywno nabudowane na silniku albo jest wprost jednym z elementów silnika.
Jak na pas transmisyjny to wiadomo że lepiej Y/D, a może czas pomyśleć o napędzie przez paski klinowe i silnik na stałe do piły
Witam Może nie w temacie ale szukam obudowy do tej ukośnicy. Moze ma ktoś do sprzedania z uszkodzonym silnikiem?
Może jeszcze trafić na spory opór - trafiłem na to niedawno przy cyrkularce - w pewnym momencie tarcie wzrosło ale silnik mógł pracować a w pewnym momencie piła dęba stanęła. Po poprawieniu wszystkiego w nieokreślonym czasie powtórka z rozrywki - przesunęły się mocowania łożysk... Sprawdź czy z wałem i łożyskami wszystko ok.
silnik ma taką "szafkę" sterującą Po co tam jest ta chmara kondensatorów i dwa styczniki? Piła ma dwa silniki czy jeden? Te kondensatory sugerują że zasilanie jest jednofazowe. zrobić normalny włącznik siłowy? Jaka jest moc silnika?
Zbyt wysokie obroty są przyczyną włączania się sprzęgła. Więcej szczegółów historii tego silnika, co było naprawiane itp.
Jeśli nie będziesz używał tej piły codzienne, to tańsza też da radę. A co do wysokości piły nad przecinanym materiałem, to jeśli silnik da radę, piła może być dużo większa, choć bezpieczniej jest, jak nie wystaje zbyt wysoko.
W gwiazdę (zresztą silnik już jest podłączony). A przy okazji rozsztrzelałbym tego kto tak podłączył ten silnik.
Jeżeli ktoś ma to proszę o wrzucenie linku do instrukcji obsługi piły Solo 641 lub ewentualnie schemat silnika ( wolałbym instrukcję ). Z góry dzięki za pomoc
A co myślicie o silniku od piły do tego napęd na rolkę? Mam silnik od piły tylko z uszkodzonym sprzęgłem które trzeba by wymienić. Albo też jak by założyć rolkę wprost na wał i po opuszczeniu silnika odpalać go podczas jazdy bez sprzęgła?
Całkowite zdemontowanie plastików (osłon) z silnika, to zły pomysł, gdyż silnik pozbawiony chłodzenia zatrze się. Widziałem jeżdżące takie pojazdy i rzeczywiście hałasują. Może z silnikiem 4T byłoby nieco ciszej. Rozważ zamontowanie silnika od piły spalinowej (mocniejszy). Na te tematy dużo informacji na forum.
Po co rozbierałeś ten silnik ? Ale skoro już, to ja żadnego hamulca tu nie widzę. Złożyć to do kupy, przełączyć w gwiazdę i do sieci trójfazowej z nim.
Trzeba mieć b.dobre zaplecze warsztatowe (tokarka, frezarka) i dużo samozaparcia. Jest to możliwe ale nieopłacalne. Za kilka złotych kupisz silnik od piły spalinowej (wbrew pozorom nie jest duży) albo od jakiejś podkaszarki.
dziękuje serdeczne za podpowiedz mam nadzieje że zacznie znów działać pozdrawiam :D
Można jeszcze dorobić przelotkę aby zamocować fabryczny gaźnik w pozycji normalnej jego pracy przy obróconym silniku.
To szpilka i od strony wentylatora jest kwadrat - albo odpowiedni bit albo kluczyk płaski 6, czy coś. Kombinerki jedynie duża wersja i dużo pary. Możesz spróbować WD40 Jak rozbierzesz, daj fotkę czoła uzwojeń - albo upaliło wyprowadzenia, albo i uzwojenia. Ale jak był u janusza w przezwojeniu, to gościu mógł dać wyprowadzenia w polwinicie a nie w koszulkach...
Ścięty klin na wale silnika.
Czy mógłby mi ktoś pomoc? mianowicie potrzebuje dobrać średnice kół pasowych na wałku silnika i wałku piły. średnica koła na wałku piły max 120mm. silnik: 10kW obroty silnika: 1450 srednica wałka silnika 38mm srednica walka pily: 33mm srednica tarczy pily: 70cm za kazda pomoc bede wdzieczny
Właśnie dostałem do naprawy ten model piły. Najciekawsze jest to, że ma takie same objawy. Narazie nieznam przyczyny, ale będę nad tym pracował.
Witam! Kolega fuutro napisał: Jeśli moc to 1,1 kW to spróbuj połączyć go w trójkąt i włączyć, bo przy tej nocy to nie ma co nażekać na duży prąd rozruchowy. Szanowny Kolego, jeżeli nie jesteś pewny swojej wiedzy, to nie pisz! Kolego opto17 silniki tej mocy (pod warunkiem, że jest trójfazowy!) łączyło się dla 400V napięcia miedzyprzewodowego najczęściej...
Można w przybliżeniu złożyć 2 A na kW mocy, czyli pobierając prąd 5 A dałoby to 2,5 kW , a ze takich silników się nie spotyka, to zbliżone są 2,2 kW, lub 3,0 kW(może 3,5kW tez spotykane) Prąd zabezpieczenia powinien mieścić się w zakresie nastawy wyłącznika. czyli to zmierzone 5 A powinno być w skali zabezpieczenia.
Próbowałeś przy wyłączaniu nie puszczać przycisku całkowicie tylko lekko go przytrzymać do czasu zatrzymania silnika?
Tylko ze nie o to mi chodzi poprostu mam taki silnik i chcialbym go do czegos wykozystac, a jesli mialbym kupowac silnik to kupiłbym chiński agregat;)
Uważaj, robi się enkodery na 5V, 12V, 15V, 24V.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnik PID131 Podciśnienie w układzie wydechowym FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Hmmmm może kat zatkany albo coś z klapą wydechową?
Piła z ........mm i prędkość liniowa na obwodzie ~......m/s.
Jak mniemam stracę gwarancję po otworzeniu silnika?
Więc tak. Po wyczyszczeniu i zrobienie nowych łączeń lutowniczych iskra jest. Sprawdziłem jak doradziłeś. Dzięki. Następne pytania. 1). Powiedzcie jaki to jest silnik to dopiszę do tytułu i przyda się w poszukiwaniu części w razie czego. 2). Jak zdjąć to koło do zapalania ponieważ nie powraca i czasem nie zazębia. http://obrazki.elektroda.pl/4392324300_1...
Witaj. 3100/1440= w przybliżeniu 2.15 czyli takiego przełożenia potrzebujesz. Według normatywnych rozmiarów kół pasowych klinowych można dobrać np: 190mm na silniku i 85 na wale co daje około 3218obr/min lub 180 na 85 wtedy będzie 3049obr. Łatwe do policzenia więc można tworzyć wiele kombinacji zależy od dostępności kół. Pozdrawiam
Przestał działać, może szczotki padły. Podłączyłem bezpośrednio pod akumulator i też nie działa.
Witam. Przy kole 88mm na wale piły na silniku zamontuj koło 75mm i będzieszmiał około 2500 obbr/min.
Remont pewnie robiony bo pił olej. Niestety jak silnik pije olej to nie spala go za dobrze i zabija katalizator. Założę się że kat zabity nagarem stąd muł na wysokich obrotach (przy dużym przepływie spalin) i błąd związany z jego wydajnością.
Tylko ciężko kupić taki silnik żeby nie pił oleju (pierścienie). Sam miałem przypadek że kupiłem igłę 1.6 16V od znajomego. Sam go wyciągałem z auta i przed zakupem dokładnie sprawdziłem nie brał oleju. Po 3 miesiącach stania w blaszaku na palecie pił olej jak szalony.
Jasne, że tak. Jak najbardziej. A w dodatku nawet nie będzie potrzebował przekładni w postaci paska. Mam podobną krajzege właśnie z podobnym silnikiem. A piła zamontowana jest bezpośrednio na samym wale silnika. A co do obrotów, to będziesz wielce zadowolony, zachwycony jak będzie to pracować w porównaniu z poprzednikiem.
Niestety twój silnik nie ma możliwości zastosowania przełącznika Y/Δ, pozostaje ci softstart lub falownik. Cena sofstartu porównywalna z nowym silnikiem, falownik znacznie droższy chyba że używka.
A czy da radę zregenerować szczotki?To znaczy zeszlifować na płasko tą część która styka się z komutatorem. No i rozciągnąć sprężynę dociskową. P.S Dlaczego ten człowiek na , filmiku j/w oczyszcza komutator z tlenków? Tak należy serwisować silnik. Ja próbowałem chemicznie wyczyścić komutator. Ale nie da rady .Sprawę należy załatwić mechanicznie.
To typowa piła orbitalna. Silnik 2,2kW typu jamnik plus falownik do tego załatwi ci połowę roboty z mechaniką. Tyle że te silniki mają typowo 2800 obrotów, przy zmniejszeniu falownikiem do około 500 musisz zastosować zewnętrzne chłodzenie silnika
Witam, uporałem się z problemem. Winny był gaźnik. Zakupiłem drugi, złożyłem wszystko i silnik chodzi bez żadnych wariacji. Tylko jest mały problem. Gdy odpalę piłę, popracuje nią 20 minut i zgaśnę, to hak postoi 2 minuty, dopiero odpala za 6 szarpnięciem. Czyżby zalewało silnik?
Czy te bicie nie nie powstaje przez za mała moc silnika za wysokie obroty do wielkości tarczy (przełożenie napędu). Duża piła, duże obroty, brak mocy, no i te mocowanie małymi flanszami na wałku (obie ruchome?). Jak się nie mylę to moc silnika, potrzebne obroty i przełożenie do danej tarczy piły można przeliczyć. (stara książka z maszynoznawstwa z zawodówki)....
..... Innym powodem może być brak rozłożenia zrzazu piły. Inaczej brak rozłożenia zębów. A czym się obecnie ten kąt koryguje? Bo z dawnych czasów to taki przyrząd mam- do tego służył (to jako ciekawostka techniczna :) ) Przyrząd który prezentujesz służy do rozwodzenia zębów zwykłych pił ze stali bez lutowanych płytek widiowych. Tarcz widiowych się...
Podaj model piły. Tłumik zazwyczaj jest gorący, co do prowadnicy łańcucha to nie powinno mieć miejsca. Łańcuch masz odpowiedni? Sprawdź czy silnik grzeje się bez łańcucha.
Pytanie czy ktoś przewijał taki silnik ?
Jak to silnik nie komutatorowy to przezwoić.
Powinno to zależeć od wielkości tarczy tnącej? Zazwyczaj na tarczy tnącej są podane max. obroty, czasem gorzej bo podana jest max. prędkość obwodowa i trzeba ją sobie przeliczyć na obroty.
Panowie jak wypadają zapłony i przyczyną są cewki to należycie do szczęśliwców. Ten silnik pije olej nawet ok 3,5 litra na 10000 i to jest niestety norma. Płukany silnik, wymiana oleju co ok 8000 km z oryg filtrem to podstawa. Kiedy go otworzyłem po 140000 wyglądał w środku jak nowy z małym ALE..... Tzn tryb na 3 wałku tym przy valvetroniku był totalnie...
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Mam pytanko do kolegow czy do zabezpieczenia silnika od pily 3kw o pradzie 6.6 A i 2800 obr/min wystarczy sam pkzmo-10 czy tez musze wstawic bezpieczniki zwarciowy c-16?
Wstaw zdjęcie tabliczki znamionowej silnika.
Czyli np przy silniku 1450 rpm, dla piły 450 mm trzeba przełozenie, które da około 2200 rpm? Własnie tak. Zastosowałbym 2,2 kW
Tam nic nie ma poza alternatorem czyli kontrolka ładowania do alternatora i elektrozawór pompy paliwa jeszcze możesz dorzucić czujnik temperatury i oleju Polecam traktor SAM z tym silnikiem mało pali a siły do domowego użytku ma wystarczająco lepszy 1.6 klekot niż silnik malucha który pije ile mu wlejesz w traktorku własnej roboty
Czy dany silnik mogę użyć na przykład w szlifierce czy w pilarki stołowej? Silniki z obudową otwartą nie stosujemy do szlifierek, pił stołowych itp. - zbyt duże ryzyko uszkodzenia uzwojenia .
Objawy świadczą o zalewaniu silnika przez gaźnik.
Odkopie temat. Piła tarczowa zwykła, chyba globus nie pamiętam jaka dawno kupowana. 450mm 32 zęby Wałek piły, koło pasowe 120mm Silnik 4kw. Jakie koło pasowe, jaką średnicę zamontować, aby można było ciąć drewno na opał? Ile taka piła powinna miec obrotów
są cztery kondensatory połączone równolegle Są przecież proste i tanie mierniki pojemności , wystarczy zmierzyć pojemności trzech pozostałych i jeśli będą w miarę równe to ten uszkodzony będzie miał podobną . .W "puszce sterującej" są cztery kondensatory połączone równolegle i przekażnik. Jesteś w stanie rozrysować układ połączeń tego silnika ? Może...
Krańcówka gasi ci silnik a hamulec ma zatrzymać obracający się silnik. Ogólnie ma być tak że wszystko razem ma działać. Odcina zapłon i trze o Magneto czyli wyhamowuje silnik.
Witam Tak ku potomności na temat nierówno zużytego pierścienia, bo problem z silnikiem piły został chyba rozwiązany. Spotkałem się wielokrotnie z tego typu przypadkiem w silnikach dwusuwowych. Z mojego doświadczenia wynika, że przyczyną jest zapieczenie pierścienia w rowku tłoka lub nagar, który dostał się do rowka pod pierścień. Skutkuje to brakiem...
dalej szukasz tej DTR ?
Wygląda na to,że padł kondensator od rozruchu lub silnik.
Po wyczyszczeniu gaźnika i wymianie świecy było wszystko OK. Ale po jakimś czasie użytkowania stało się coś odwrotnego. Przy ciepłym silniku piła zaraz po uruchomieniu gaśnie i trzeba się trochę nagimnastykować, żeby zaczęła normalnie chodzić, w dodatku po dłuższej pracy przegrzewa się. Przez okno tłumika zauważyłem małe ryski na tłoku. Czyżbym zatarł...
Piła nie za duża, ale obroty stanowczo za duże (ze względu na moc silnika). Ja bym dał ok 1400, a niektórzy takim zestawem (silnik, piła) przy obrotach 950 - 1000. Ja tnę piłą 50cm przy obrotach 1440, silnik 5kW i potrafi się zagrzać.
Zrób chociaż jakieś pomiary.
Po co koledze? Mam podobną z Castoramy i chodzi bez szukania dziury w całym. Lepiej zrobić zębatkę do przechyłu piły bo jest z tandetnego plastiku i zaraz pada. Blokada z tył też potrzebna bo jak się tnie coś grubszego szarpie całym silnikiem.
Zawołaj Kumatego Elektryka, tak będzie lepiej. Schemat podłączenia masz w tabeli.
piła silnik piła stołowa silnik składać silnik piła
osłona obiektywu spawarka głośny demontaż pokrywa
Brak prądu na bezpieczniku F2 - diagnostyka i rozwiązania VW Touareg 2.5 R5 BAC - Rozrząd, Wymiana, Problemy