KupOwać, nie kupYwać!!! Czarny cienki przewód służy do gaszenia silnika, więc chyba Ci jest potrzebny... manetkę podłącza się do przepustnicy (linką). W manetce masz też przycisk do gaszenia silnika. Przewód z oczkiem (z manetki) podłączasz do obudowy silnika, a drugi (czerwony) łączysz z ww. czarnym kabelkiem wychodzącym z silnika.
To jest moduł DC-CDI zasilany z 12V, musisz mieć regulator napięcia i akumulator żeby układ działał
Napięcie w cewce indukuje się pod wpływem pola magnetycznego wytwarzanego przez magnes koła zamachowego, i jest to całkowicie niezależny obwód. Wyjście konektorowe cewki, jest podłączone do stacyjki i łączone z masą przy wyłączaniu. Piszesz, że są dwa przewody, drugi może być podłączony do jakiegoś przycisku bezpieczeństwa, czasami jest taki pod siedzeniem....
Wiem ale na schemacie z tego urządzenia Neutral jest podłączony, stąd to pytanie Neutralny od zasilania nie jest dołączony do silnika tylko do cewki wyłącznika. Wyjście silnika "20" to faza, która zasila tą cewkę przez wyłącznik termiczny umieszczony w silniku.
Witam! Potrzebuje waszej pomocy bo nie ogarne tego sam.. posiadam silnik(routera classa city2t) bez tej calej instalacji elektrycznej.. i chcialbym go sb odpalic.. a z tego co wyczytalem to ta cala wiazka kabli nie jest potrzebna wystraczy tylko modul i cewka wn czy jakoś tak noo ta z fajką heh no i oczywiscie prawidlowe podlaczenie kabelkow.. I po...
Witam! mam mały problem mianowicie mam silnik od wirówki ma on cztery wyprowadzenia nie wiem jak go podłączyć ma też cewkę rozruchową, próbowałem ale po podłączeniu silnik buczy nie obraca się! proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.net/55_12588859...
Czerwony i czarny wychodzący z wiązki silnika podłącz pod cewkę i możesz odpalać.
Witam mam silnik 1 fazowy i przypadkiem urwała mi sie cewka. Teraz nie wiem gdzie ja podłączyć i jaką dobrać. Silnik 1 fazowy 0,75 kW 220 V 3200 obr/min cosφ 0,80 5 A Prosiłbym również o układ jak powinno być podłączone w tej puszce przy silniku.
co się stanie, gdy w układzie dwie cewki końcami bądź początkami, będą ku sobie? - zasada pracy silnika asynchronicznego polega na tworzeniu wirującego pola magnetycznego w stojanie, więc prąd musi kolejno i w tę samą stronę płynąć. Czyli początek z końcem. Jeżeli dasz początek z początkiem to dwie fazy będą tworzyć wirujące pole w prawo a trzecia...
W jaki sposób Q1 ogranicza sobie prąd bazy? Wersja pierwsza z #29: prąd bazy jest powiązany z prądem emitera (tak już działa tranzystor, jeśli jest w stanie aktywnym, czyli ani nie jest wyłączony, ani w stanie nasycenia) i jest dziesiątki, albo i setki razy mniejszy (w uproszczeniu można przyjąć, że w stanie aktywnym prąd bazy to np. 1% prądu emitera...
Czy mógłbyś go bardziej rozkręcić i pokazać co jest w środku gdzie podłączone? Przewody, cewka. Czarny wygląda na podświetlenie, zielony masa, biały i zielony z rezystorem to pewnie plus oraz sygnał z czujnika.
cewka C1 - U1,U2 cewka C2 - V1,V2 cewka C3 - W1,W2 Powiem szczerze, że nie mogę pojąć jak to jest połączone, a laikiem nie jestem. Jak można trzy zaciski silnika dołączyć do sześciu zacisków przełącznika? Chętnie bym obejrzał zdjęcia tego podłączenia. Przecież opisał jako Cewki (1-3) czyli po dwa zaciski (cewka ma przecież 2 końce). Podłączył 6 zacisków...
to nie mam mozliwości zasilić go z siły Ostrzeżenie. Wcześnie zaczynasz. Na Forum jest wymagane stosowanie się do zaleceń regulaminu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php Nie zastosowałeś się do zaleceń moderatora - p.6. Używałeś Caps Lock - p.10.9. Tytuł nie wyczerpuje zaleceń p.11. Naruszasz zasady pisowni - p.15. Temat zamykam.
Ojej, styki NC szeregowo z cewką tego przekaźnika, powstanie ,,brzęczyk" a do NO samochodową cewkę zapłonową.
Dzięki wszystkim za pomoc silnik odpala 😉
Prosto nie da się podłączyć, inna wiązka, inny sterownik. Najprościej przełożyć z Twojego starego silnika wałek i aparat
To co przykręciłeś do silnika to nie żadna cewka rozruchowa tylko filtr przeciwzakłóceniowy do pralki. Ten silnik potrzebuje kondensator rozruchowy. Na tabliczce znamionowej powinny być podane jego parametry. A gdzie podpiąć? To zależy z jakiej pralki ten silnik. Być może między niebieski a czerwony, ale to tylko domysły.
Witam mam pytanie: Czy zamiast fabrycznej cewki zapłonowej do silnika 139fmb, mogę podłączyć cewkę samochodową z opla ? Nic się nie uszkodzi ? Pozdrawiam.
Luz, cewka działa, a jak podłączyć ją? Mam silnik wyjęty, stacyjkę od 33 Ursusa wezmę, tylko jak podłączyć? Pomożesz??
W zależności od typu cewki podwójnej, stosowało się bez lub z przewodem oporowym. Najczęściej jednak występowała cewka, która do pracy tego przewodu wymagała. Podłączenie jej bez niego, doprowadzi do jej uszkodzenia. Jednak chwilowe pominięcie tego przewodu podczas uruchamiania silnika, ułatwia rozruch. Były nawet specjalne przewody z diodą do tego...
Ja myślę że to po prostu przypadek że spaliła się cewka. Cienki przewód który wchodzi do silnika to jest wewnetrzny termik w silniku. Dlaczego jest podłączony do cewki to sprawa prosta. Przy nadmiernym wzroście temperatury silnika rezystancja termika wzrasta co powoduje rozłączenie cewki, wtedy wyłącza się silnik. A ten termik przyklejony do cewki to...
Po pierwsze to sprawdź na jakie jest napięcie cewka stycznika - powinno być to widoczne przez otwór nad zaciskami cewki - obawiam się że masz cewkę na 380V.
Witam Przewody; 2-jedna cewka stojan 2-druga cewka stojana 2-szczotki 2-czerwone tacho -prądniczka 1-prawdopodobnie PE. Podłączenie tak jak podają koledzy,czyli szeregowo uzwojenie ze stojanem.
hmm wyglada to na silnik trój fazowy
Czy do przekaźnika potrzebne jest dodatkowe zasilanie 230V Tak przekaźnik czasowy działa na 230 V. Ale to nie przeszkadza, wystarczy, że weźmiesz zasilanie do niego z jednej z faz dochodzących do urządzenia. Schemat podłączenia przekaźnika jest na stronie którą podlinkowałem. Tylko że dodatkowo na zacisk nr 3 przekaźnika dajesz włącznik zasilania,...
Chodzi mi o listwę lub cewkę WN.Po zagrzaniu silnika podłączyłem drugą cewkę razem ze świecami i stąd wiem na których świecach była słaba iskra.Komputer nie pokazuje błędów.
silnika z dwoma cewkami Tam nie ma żadnych cewek( są uzwojenia w silniku ), tylko kondensatory. A połączenia masz na tabliczce, odpowiednio dla prawych i lewych obrotów.
6 i 1 to wejscia na faze 1 8 i 3 to wejscia na faze 2 (z fazy 1 przez kondensator wg schematu co wyżej dałem) 5 i 2 razem oraz 7 i 4 razem. Pozdrawiam Ps:narysowałem na obazku :P http://obrazki.elektroda.net/50_11947389...
kurka siwa... dzieki (at)quarz za identyfikacje... Proszę, a cała przyjemność po mojej stronie ... :D wiec maly update prosby :) czy posiada ktos jakies materialy odnosnie sterowania takim silnikiem? zarowno wyszukiwarka forumowa jak i wojek google za wiele nie wie :/ zasypuje wynikami wylacznie falownikow a to jednak nie do konca o takie rozwiazanie...
fajnie by było wiedzieć jaki silnik,jeżeli popularny C16NZ to pod cewkę zapłonową,zielony kabelek.
Napięcie ma pojawiać się po przekręceniu kluczyka. Plus nie może być stale podłączony, jeśli silnik nie pracuje.
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc Cewka podłączona I silnik pracuje
Przewód wysokiego napięcia. Te grube kabliska cewka - aparat zapłonowy - świece.
Noooooo, to nie cewka a kondensator. Mostki na zdjęciu masz u góry. Na razie je zostaw, będzie pracował w układzie gwiazdy. W dolnej linii masz trzy zaciski, do których podłączałeś fazy L1, L2 i L3. A teraz: 1. Do pierwszego z lewej podłącz przewód Neutralny. 2. Do środkowego i tego z prawej podłącz końcówki kondensatora. 3. Do środkowego przewód Fazowy....
Założyłem jedną nową cewkę i przez niedopatrzenie odpaliłem silnik bez podłączenia tej cewki. Silnik odpalił na 2 gary po czym podłączyłem cewkę. Teraz cały czas świeci się kontrolka check engine choć silnik pracuje prawidłowo. Czy coś się popsuło?
Najlepiej czytać wątek od początku. Kółko to symbolicznie narysowane koło zamachowe silnika, na którym zamocowany jest magnes. Wewnątrz kółka jest cewka zapłonowa. Magnes podczas obrotu koła zamachowego wytwarza w pierwotnym uzwojeniu cewki prąd. Dalej to chyba wszystko jasne.
Witam. Mam problem potrzebuje podłączyć cewkę zapłonową w Mercedesie R107 5.0 1982 r . Silnik włożony, kręci, brak iskry, nie wiem jak podłączyć cewkę, niestety nie opisałem sobie kabli. Zdjęcia by były najlepszym rozwiązaniem.
Silnik gada ! DZiekuje za odpowiedzi ... pozdrawiam
Uruchomić możesz bez przewodu opornościowego Jeśli silnik miał by działać dłużej to ten przewód ogranicza maksymalny prąd płynący przez cewkę. (cewka będzie sie pomaleńku nagrzewać) Każda cewka jest inaczej zbudowana i oporność też jest inna lub wogóle jej nie ma.
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
Tak da sie. Wystarcz ze zamiast silnika(rys1) podłączysz cewkę (rys2)przekaźnika ale szeregowo z dowolną diodą prostowniczą np 1N4007. I to wszystko.
Tam jest to z cewki do silnika. ale to jest ok?
Jak go podłączyłem do sieci to tylko buczał. Jaka tu powinna być cewka ?
Witam, Ostatnio znalazłem w piwnicy sprawny samochód zdalnie sterowany i wpadłem na pomysł aby zwiększyć jego moc. Jako, że fabryczny silnik miał średnicę monety 50gr to zdecydowałem się na jego wymianę. Padło na silnik od wkrętarki (około 100w mocy :D ). Zamontowany tam odbiornik prawdopodobnie nie wytrzymał by prądy 10A, więc w miejsce starego silnika...
Kontaktronem sterujesz cewkę przekaźnika. Rownolegle do cewki mozesz dać diodę prostownicza, która zgasi powstały na cewce impuls.
Gdzie ma być cewka podłączona? Ale jaka cewka?
Witam! Walczę i nie mogę dojść do ładu z tym wystartowaniem tego silnika. :) Udało mi się go ruszyć jednak na uzwojeniu pomocniczym (po chwili pojawił się dym :D ), a jak podłączam teoretycznie na na głównym silnik buczy. Nie ma ktoś schematu połączeń? Dodam, że do silnika podłączona jest cewka. Pozdrawiam!
piloty zaprogramowalem i sprawdzilem to na silniczku 12 v To jeśli działa na tym silniku, to teraz zaopatrz się w przekaźnik z cewką na 12v i stykami roboczymi przystosowanymi do pracy w obwodach 230v, zamiast silnika podłącz cewkę przekaźnika i dopiero jego stykami roboczymi steruj lampą. Przekaźnik może być np. taki: http://www.relpol.com.pl/data/products/p...
Minimum 80-100 VAC względem masy silnika przy pracującym rozruszniku.
Wg opisu ze strony z linku. Coil with 3.0 Ohms or more internal, primary resistance required. (cewka zapłonowa min 3 omy) Resztę łączysz jak w klasycznym przerywaczowym układzie zapłonowym. Czyli: + po stacyjce do wyprowadzenia cewki nr 1. Czerwony kabel układu do drugiego wyprowadzenia cewki (nr 15). Czarny do masy.
Podłącz jeszcze małą świecę od pilarki i sprawdź czy będzie różnica.
Czy ktoś może mi powiedzieć do czego służy dzwignia przy elektromagnesie gaszenia silnika Hatz 3L41C Zapewne do gaszenia. G..... prawda, do zapalenia. Dźwignia śłuży do awaryjnego pominięcia cewki gaszenia. Równoległe do silnika normalna praca, awaryjne 90° w stosunku do bloku. Cewka wymaga umiejętnego włożenia i podłączenia jest dwubiegunowa.
Musisz zastosować cewkę albo kondensator, do zasilania jednofazowego.
No też jestem ciekawy bo mam taki silnik,wiem że cewkę trzeba podłączyć.
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Witam. Jestem tu początkujący. Mianowicie mam problem - właśnie robię sobie kompresor. Do jego napędu chcę zainstalować silnik od pralki automatycznej Polar 900w. Wiem tylko tyle, że potrzebna jest cewka rozruchowa ale problem jest z podłączeniem silnika na 230. Jest tam dużo kabli. Zdjęcia silnika i kostki dodam następnym razem bo mam problem z aparatem....
Sprawdż połączenia, popraw luty, zobacz w ustroju sprężynki (to cewka/wskazówka). Z jakim silnikiem poprzednio współpracował wskażnik obrotów (2 gary/4 gary)?.
Witam - to jest silnik szczotkowy szeregowy , proszę dokładnie sprawdzić połączenia silnika czyli ; cewka stojana szczotki oraz druga cewka stojana - można multimetrem sprawdzić ciągłość połączenia . Prawdopodobnie dwa przewodu niebieskie należy połączyć razem ( możliwe że tam był włącznik ).
Witam Ta płyta która jest na ostatnim zdjęciu, jest to zapewne układ pozwalający na rozruch tego silnika. Mówiąc układ myślę, kondensator rozruchowy ( bądź w niektórych przypadkach cewka ) . Jak kolega wie albo i nie, silniki 1 fazowe wymagają do rozruchu kondensatora ( bądź cewki ) w celu wytworzenia momentu rozruchowego. Poniższy schemat przedstawia...
Zobacz przy ECU kolory będą się zgadzać . Lub prostsza sprawa. Uruchom silnik na losowo podłączonych. Jak nie odpali, zamień. Nic nie zepsujesz.
Stycznik musi mieć cewkę na 24V (lub nawet na 12V) 1. Zasilacz 24V lub 12V (lub transformator jeżeli cewka stycznika będzie na prąd przemienny o wydajności prądowej wystarczającej do wysterowania stycznik 2. Stycznik odpowiedni do mocy silnika (prawdopodobnie 400V, 10A, praca AC3) 3. Obudowa hermetyczna do stycznika 3. 2 krańcówki hermetyczne dostosowane...
225 Ohmów to cewka tacho i poza układem nie działa więc z nim nie kombinuj bo skasujesz cewkę tacho! Silnik pewnie ma jeszcze kondensator i on musi być wpięty w układ zasilania silnika a te 22,5 Ohma to uzwojenie robocze ale bez tego drugiego uzwojenia zasilanego poprzez kondensator silnik nie ruszy. Fotki zrobione z dużej odległości i trudno dojrzeć...
Cewka to jest 2-pinowa a 6-pinowy jest moduł który jest do niej przymocowany. Jak chcesz tą drugą podłączyć to przewody z pinów 1 i 2 razem do pinu 1, z pinów 3 i 4 razem do pinu 2, z pinów 5 i 6 do pinu 3. Kolorów przewodów nie podam bo podejrzewam błąd w schemacie który mam. Osobiście bym tam jednak wstawił niezawodną cewkę butelkową i jeszcze bardziej...
Silnik SZJFe 24b, prąd znamionowy 10,8 A.
Proszę o pomoc w tym silniku bo nie jest to typowy. SIlnik jak najbardziej typowy z wyłącznikiem odśrodkowym i kondensatorem rozruchowym. Czego nie wiesz?
Pierwsze pytanie - co napędza silnik? Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że nie w każdym przypadku wolno (przepisy) sterować maszynami na odległość?Co zrobisz jeśli w momencie krytycznym - konieczność szybkiego wyłączenia silnika padnie bateria w nadajniku? Samo sterowanie opisali koedzy wyżej. Pozdrawiam Słuszna uwaga. Proponuję oprócz sterowania (odbiornik,...
Pomierz, przeprowadź identyfikację uzwojeń silników i przyjrzyj się dokładnie połączeniom, dla ułatwienia załączam pomocną ilustrację: http://obrazki.elektroda.pl/2296309500_1... Kolory użyte w ilustracji (część lewa ilustracji), nie są kolorami przewodów! Cewki nowego silnika (na ilustr. lewa i prawa cewka), są połączone szeregowo białymi...
A nie masz jeszcze gdzieś w programie użytego Q0.2 jako cewka?
Witam, czy do silnika 6v może być podłączona cewka 12v? Mam silnik Yamahy dt 2t 6v i mam cewkę właśnie na 12V. Parę razy odpalił i nie ma ju iskry. Raczej, to nie wina świecy
Zielony. Czy daleko jesteśmy od popisu Tesli, na podwórku fabrycznym, jeździł autem, do silnika którego (elektrycznego) podłączył ,,jakąś cewkę, lampę i trochę kabli". W/g opisu jakiegoś naocznego świadka. I jeździł tym autem, po podwórku... :?:
Jest taki miszmasz że nie idzie sie połapać, z ori wiązki zostały tylko przewody nie podłączone przy silniku, w skrzynce też wszystko na krótko, czujnik ciśnienia ani cewka gaszenia nie podłączona wiec próbuje to ogarnąć i tak sie zastanawiam czy męczyć sie z ori czy zrobić nową po swojemu
Witam - proszę przeanalizować ten temat , niektóre silniki mają cewkę do hamowania silnikiem ; https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam, poniżej przedstawiam zdjęcie lepszej jakości i proszę o odpowiedź, pozdrawiam. http://obrazki.elektroda.pl/8067268200_1...
Może krótkim impulsem z akumulatora na cewkę Zrób impuls z kondensatora, dużego ładowanego z aku guzikiem, będzie jednorazowy strzał o dość dużej amplitudzie. Dzięki kondensatorowi nie spalisz cewki jakbyś ją bezpośrednio podłączył pod aku.
Chcę tylko żeby byla iskra i ładowanie ! To jest silnik wsk 175
cdi padło napiecie mizerne nie trzepie ledwo co czuć, czy można podłączyć samą cewkę i zrobć przerywacz>??
Sprawdź przede wszystkim aparat zapłonowy !! czy jest klasyczny z przerywaczem, czy już z cewka impulsowa (były i takie i takie). Cewka impulsowa w 1978? Pasek rozrządu no to głowica zawory może tłoki chyba że silnik bezkolizyjny.
Ciśnieniowy wcześniej miałem podpięty na wyjściu z stycznika głównego, ale nie będzie on taki ważny jak na razie. Wyłącznik ciśnieniowy jest bardzo ważny! Jeśli chcesz to zrobić prawidłowo to zasilanie na softstart powinno być przez bezpieczniki ultra szybkie (używane do zabezpieczenia układów elektronicznych) oraz przez wyłącznik silnikowy PKZM oraz...
Mi chodzi o to; jak wykonać rozruch silnika. Jak podłączyć to elektrycznie. Ile volt ma iść na cewkę gaszenia silnika, jaki to ma być prąd.
Może fotkę tego silnika , tabliczkę znamionową , puszkę .?
Podłączyłem silnik od pralki automatycznej z kondensatorem, który chodzi dobrze. Oprócz podłączenia w kondensatorze wychodzą 2 przewody. Podejrzewam, że są one do podłączenia cewki, którą posiadam. Czy osiągnę większą moc silnika podłączając cewkę do przewodów kondensatora?
To co widać na zdjęciach to styki robocze które załączają obciążenie (silnik czy co tam masz), pod nimi są dwa styki cewki, jeżeli tam się podłączysz odpowiednim napięciem (nie wiem na jakie napięcie masz cewkę), to stycznik się załączy.
Sposób podłączenia zależny jest od tego na jakie napięcie jest cewka wyłącznika czy na fazowe czy międzyfazowe, tutaj KOA1Y ma cewkę na napięcie międzyfazowe 400V, więc pasuje aby to zrobił elektryk... Gdyby tam był elektryk, to by nie pytał co to jest. A jaka jest różnica, czy będzie to podłączone do sterowania cewką na 230 V, a cewką na 400V?
Cewka główna pod zasilanie, cewka rozruchu/pracy przesz kondensator 25uF, kondensator 130uF dołączany równolegle do kondensatora 25uF na czas rozruchu
Najważniejsze jest podłączenie by w kostce silnika było wszystko tak samo. Musisz pominąć cewkę tacho i możesz go sobie podłączyć poza pralką ten, który chcesz założyć i po wyjęciu tamtego będziesz wiedział czy ma ten sam rozkład przewodów. Ten orginalny silnik może mieć uszkodzony wirnik i dlatego "zjada" jedną szczotkę. Zresztą na tabliczce silnika...
(at)Strumien swiadomosci swia Otwiera się niby w prosty sposób poprzez uniesienie małej mosiężnej (chyba) tulejki. Dzięki czemu z bocznego otworu ciecz przedostaje się do środkowego (albo na odwrót) Kombinowałem na wiele sposobów, póki co cewka podłączona pod styki silnika
Dobry film! Ja bym to rozebrał i potwierdził że to idzie z cewki, uruchomił to na stole (najlepiej na uziemionej blasze) i obejrzał czy widać ślady osmoleń. Na moje ucho to jest zbyt mięsista iskra na taką ceweczkę, może jest tam pod tym silnikiem coś jeszcze? Ale jeśli to przepięcie od wyłączanej cewki to zastosuj gasik. Podłącz do niej (opornik-kondensator)...
Oba były podłączone
Zanim to podłącze na stałe zamierzam to oczywiście odświeżyć zasilanie do tego jest brane z agregatu prądotwórczego do użytkowania na działce by podłączyć pile a z automatyka to nie moja dziedzina
Witam. Mam silnik bldc z hulajnogi 36v 320W 27 cewek. Chciałem z niego zrobić generator prądu . Wiem że jest to silnik 3 fazowy. Po zmianie podłączeń według filmów na YouTube uzyskałem wyższe napięcie przy niższych obrotach ale nada zbyt niskie dla moich potrzeb i nadal jest 3 fazowy. Chcę zapytać fachowców czy jest możliwość podłączenia uzwojeń takiego...
Nie uzyskasz tego musisz pod piny podłączyć nie silnik tylko styczniki czyli do cewek styczników (A1) N i pod piny; cewka (A2) Com1/ do drugiej cewki (A2) Com2
silnik od pralki tej samej firmy Brandt, tylko starszy model WTM0912KD/D Ten silnik ma inne podłączenie, ale cewka tacho może być taka sama.
Proszę: https://youtu.be/3wqQgOWzV_U https://youtu.be/HVlBv8Hkq3A Dwa czerwone przewody pomiń i nie używaj ich w ogóle bo to cewka tachogeneratora i ją spalisz jeżeli podłączysz do sieci. Jeżeli chcesz wykorzystać silnik do napędu jakiegoś urządzenia to musisz dokupić regulator obrotów bo silnik nie nadaje się podłączony bezpośrednio do napięcia 230V...
Nie podłączona lampka H1 do N, uszkodzona izolacja silnika M2, niepodłączona cewka K1:A1 i zmieniony styk K1 z NO na NC.
Centralka jest podłączona pod cewkę w celu pobrania z tamtąd impulsów świadczących o tym, że silnik pracuje. Jeżeli silnik zostanie zatrzymany automatycznie jest odcinany gaz. Zważywszy na mnogość rozwiązań odpowiedzi na pozostałe pytania szukaj u ludzi którzy zakładali ci centralkę, podejrzewam, że jednak coś jest nie tak.
Witam. Wyłącznik ma następujące połączenia; zacisk (1)cewka przekaźnika zacisk (2)cewka przekaźnika zacisk (5-6) para styków zwiernych zacisk (7-8) para styków zwiernych Zasilanie silnika to przewody ; -niebieski -brązowy -przewód czarny ,jest połączony (prawdopodobnie ) termikiem do przewodu czarnego. Podłączenie sof-startu; przewód niebieski -niebieski...
Tak jak na schemacie. Masz tam opcje: albo czujnik Halla albo cewka zapłonowa w przypadku silnika benzynowego z zapłonem iskrowym.
Szukalem tam ale nic nie ma o podlaczeniu modulu i cewki.
Silnik Kubota 1505 E. Podałem plus na biały przewód przewodem 1,5 mm^2, silnik odpalił ale przewód się zaczął dymić. Na mierniku na zakresie 20A wyświetliło 1, czyli prąd przekroczył 20A. Pomiędzy czarnym przewodem a czerwonym nie ma przejścia. Na schemacie kolor się nie zgadza. Zamówiłem nowy zawór 180 zł. Cewka pomiędzy białym przewodem a czarnym...
Witam. Pozycja "ON" powinna chyba mieć połączenie IG-BAT. Dlaczego ma być połączenie IG - BAT. Przecież IG, to wyłączanie silnika, przez zwarcie tego przewodu do masy. Popatrz, dokładnie, na schemat. BAT łączy się jedynie z ST, tylko do rozruchu. Tak, jak napisał kolega kkknc właściwie to powinno być już tam ładowanie z obu silników. Chyba że cewka...
podłączyć silnik cewka podłączyć cewka silnik podłączyć cewka silnik elektryczny
stacyjka zacina gniazdo ładowania tomtom temperatura sprężarka zamrażarki
Mercedes Vario – siła siłownika hamulca pneumatycznego, typy 24/30, ciśnienie 8–10 bar Xbox One – ekran Power Center po przytrzymaniu logo na kontrolerze