Witam prawdopodobnie silnik pompy się zacina te pompy już tak mają koszt 40/60 zl i radzę nie zwlekać
Witam Jeśli zacina się silnik pompy to musisz go wymienić. Pozdrawiam
Witam. Prawdopodobnie silnik pompy do wymiany.
Witam. Moim zdaniem silnik pompy jest do wymiany poprostu ma luzy i zacina się .
Zaślepiony jest tym korkiem koniec listwy zębatej regulacji dawki paliwa. Skoro silnik się rozbiegał to albo zacina się owa listwa albo uszkodzony jest regulator obrotów. Tak czy siak pompa na stół do pompiarza. Przy okazji wymieni uszkodzony korek.
chyba źle się zrozumieliśmy pompa działa, na początku nie dostawała zasilania przez hydrostat, po dmuchnięciu w niego i bęben wszystko śmiga chodzi mi o to czy hydrostat się zaciął przez zatkany filtr czy już się zacina ze starości i trzeba go będzie wymienić Do wyczyszczenia układ hydrostatu oraz do sprawdzenia silnik pompy pod kątem luzów
Nie ma być żadnego impulsu, sprawdź kondensator, a silnik bez pompy startuje energicznie czy powoli?. Może pompa zacina przy starcie?
Koło zmiennej fazy na diagnostyce pp2000 w kumatym serwisie lub ASO. Wygląda na to że coś się zacina na zimnym. Do sprawdzenia również ciśnienie oleju bo pompy lubiły padać. Potrafił też tracić ciśnienie oleju na uszczelnieniu walka przy kole zmiennej fazy. Z ciekawości, jaki olej?
Sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie. Wniosek jest jeden. Po prostu z racji zużycia zacina się już silnik pompy odpływowej i nic innego nie wymyślisz prócz jej wymiany. Na szczęście są dostępne znacznie bardziej przystępne cenowo zamienniki: https://north.pl/karta/pompa-odplywowa--...
Udało mi się zidentyfikować silnik z pompy ciepła. Jest to R11R-45EPA-6M-5114/4 słoweńskiej firmy Hidria. Jednak pojawia się problem, ponieważ nie jest już produkowany i został zastąpiony przez R11R-45EPA-6M-5105, który został zastąpiony R11R-45SPS-6M-5761. Ten ostatni jest już dostępny. Niestety nie mogę znaleźć żadnych informacji co się dokładnie...
1. W 12 letnim samochodzie jak wyjmiesz wtryski to na maszynie prawie zawsze wyjdą, że są do zrobienia. To jak czasami ludzie dają „z ręki” do regeneracji alternator z 20letniego auta, szczotek prawie nie ma, pierścień na ukończeniu. Naprawisz, a potem telefon po co był robiony jak dalej źle:p 2. EGR po 12 latach będzie zabity nagarem,...
Witam. Sprawdź odpływ jak równierż zaobserwuj czy silnik pompy się nie zacina
Witam, Czy moze mi ktos pomóc? W Toyocie Yaris, 1.0, 2007r. świeci się lampka ABS. Tester diagnostyczny wyświetla bład " C 1251 - silnik pompy zacina sie". W pierwszym kroku chciałbym sprawdzić instalacje elektryczną. Czy może ktoś mi pomóc i opisać do czego sa poszczególne piny w złączu sterownika ABS?
Coś ociera albo wirnik pompy albo silnika.
Może być że silnik pompy zacina się ,spróbuj go wymienić.
Co ma kolega na myśli pisząc, że pompa średnio, ale działa? Jeśli silnik pompy się zacina to pralka nie będzie chciała wirować. Pompa musi opróżnić zbiornik w zaprogramowanym czasie a by się tak działo pompa musi być sprawna.
Na początek trzeba dokładnie sprawdzić silnik pompy czy się nie zacina i za każdym razem chodzi. Źle działający silnik pompy potrafi zakłócić pracę programatora i pralka nie będzie pobierać wody.
Witam. Ja widzę tu 3 możliwe przyczyny: 1-niedrożny odpływ 2-zużyty silnik pompy - zacina się i nieraz nie wypompuje wody. 3-spalona grzałka -pralka będzie prała cały czas w pierwszej wodzie ponieważ nie dostanie sygnału temp.
To nienormalne. Dziwne tylko, że w silniku który ma trochę przepracowane. Odkręcaj stopy główne i patrz na panewki. Pasek masz zdjęty? Wał zacina się zawsze w tym samym momencie. Jeśli dobrze pamiętam bez problemu wymienisz półpierścienie ustalające po zdjęciu środkowej stopy głównej. Już niewiele zostało by silnik był cały zdemolowany, a nie wiem czy...
Jeśli 97 to na wtrysku Bosha . Nie wiem jak jest w atu , ale w caro masa pompy paliwa jest przykręcona po prawej stronie w bagażniku pod tapicerką zaraz za nadkolem . Mnie się już raz wyluzowała i objaw był podobny . Sprawdż .
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Witam to mój pierwszy post tutaj:kod błędu P0089 P1272 P1273 Po wykasowaniu za pomocą Bosch KTS200 pojawiał się już tylko błąd P0089 Syndrom: w trakcie jazdy nagły spadek mocy - bez aktywowania kontrolki MIL-Check Engine niezależnie od tego czy ciepły czy zimny silnik Właśnie zakończyłem prace z Nissan Almera Tino 2.2 dci 116 KM Objawy Nissan to spadek...
Na wstępie dodam że nie miałem nigdy wcześniej do czynienia z hydrauliką siłową, a z traktorem mam kontakt od roku. Obdzwoniłem wszystkie potencjalne zakłady naprawcze, jak słyszą że to nie Ursus/MTZ to nawet nie chcą słuchać, po kilkumiesięcznych poszukiwaniach fachowca zdecydowałem że spróbuję wziąć się za to samemu. Poskładałem w życiu kilka silników...
Skoro pralka ewidentnie informuje o problemie z odpływem wody to nadal on występuje. Należy sprawdzić ten wąż czy nie występuje w nim jakiś zator: https://north.pl/karta/waz-polaczeniowy-... jak i również czy nie ma zatoru w syfonie w ścianie lub umywalce do którego jest podłączony wąż odpływowy...
A następnie silnik pompy czy się nie zacina .
Warto jeszcze sprawdzić czy w wężu odpływowym nie ma zatoru w postaci np. małej monety. Jeśli wąż będzie drożny to prawdopodobnie silnik pompy będzie już na tyle wyeksploatowany, że zacina się gdy pompa ma opróżnić zbiornik pralki z wody: https://north.pl/karta/pompa-odplywowa-k... https://www.gosdom.com.pl/produkt/2100/p...
Witam. Skontroluj drożność odpływu wody jak również silnik pompy spustu wody. Jeśli wirnik pompy ma luz poziomy - silnik do wymiany.
Witam. Silnik pompy do wymiany.
Parę dni temu założyłem temat o pompie wtryskowej do Citroena Xsara 1,9D, silnik DW8, pompa w tym aucie zepsuła się. Teraz nurtuje mnie inne pytanie, czy to był już jej kres czy może to ja ją "zepsułem". Otóż od dłuższego czasu silnik pracował inaczej, twardo, był nieco słabszy, a podczas jazdy w trasie ze stałą prędkością momentami odzyskiwał moc i...
Witam wszystkich! Mam następujący problem z moją Vectrą: pewnego razu przy ruszaniu ze skrzyżowania silnik przestał reagować na pedał gazu. Zjechałem ze skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, po przejechaniu około 100m wszystko wróciło do normy. Później jeszcze raz pojawił się ten sam objaw i sam zniknął, a w tej chwili cały czas nie reaguje na dodawanie...
Sprawdź silnik pompy podłączając go osobnym kablem. Trzeba go włączać do sieci kilkanaście razy i sprawdzać za każdym razem czy wyrzuca wodę . Ja obstawiam że zużyty jest silnik pompy i trzeba go wymienić. Przed wymianą sprawdzić cały układ odpływowy czy jest drożny.
Jeżeli założymy, że to pompa (np awaria nastawnika kąta lub dawki wtrysku) to byłyby błędy przy podłączeniu testera. Chyba potrzebny jest stół kontrolny i sprawdzenie wydatków pompy - nie wiadomo przecież, czy ta nowa jest ok. Lepiej nie działać na ślepo. Z pozostałych rzeczy: - sprawdź szczelność dolotu pomiędzy sprężarką i kolektorem wlotowym - sprawdź...
Jak się EDC zapala to i zapewne błędy wpisuje do systemu. Odczytaj najpierw numery błędów zanim do pompy się dorwiesz. I sprawdź zasilanie paliwem. 80% usterek leży po stronie zasilania. :) A najczęsciej to w pompach zacina się ELAB.
W Krakowie jest zakład regenerujący pompy CR, ponoć ma bardzo dobrą opinię. Są w stanie zdiagnozować pompę na stanowisku testowym i ocenić co jest do roboty. Mam w aucie (P407) silnik z tej grupy (2.0 HDI RHR, układ Siemensa), kupiłem go z pompą, której czasem coś odwalało i ciśnienie nie chciało wzrastać przy próbie ruszenia z miejsca, jak już zaskoczyło...
Witam otóż chodzi o Zafirę 2003 silnik 2.0 dti z pompą psg16 i mam podobny problem co wyżej opisywany czyli czasami jest oki a czasami nie i tak na zimnym po odpaleniu obr.jałowe trzyma w liściu a jak doda się gazu(powowli jest wtedy reakcja z opóźnieniem) i trzyma się pedała na jednym poziomie np. tak na ok 1500 to obroty szarpią są nierówne tak jakby...
witam, kataliztor nie ma z tym zadnego zwiazku, gdyby byl zapchany silnik bylby slaby, prawdopodobnie jest zapchane odpowietrzenie lub zacina sie zawor przelewowy pompy oleju jak juz stwierdzili moi poprzednicy /czego nie chce im odbierac/, pozdrawiam Zdzislaw
Proszę o pomoc.Od pewnego czasu walczę ze zmywarką bosch stara ma chyba ze 20 lat,programator mechaniczny.Otóż problem polega na tym iż w trkcie wykonywania programu programator się zatrzymuje.Słychać charakterystyczne buczenie pompy myjącej pompa się lekko nagrzewa i zacina nie chce sie kręcić jak ostygnie to znowu chodzi ale krótko.Wymieniłem już...
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
To jak , sprawdziłeś te wtryski ? Mając do dyspozycji VCDS-a , to chociaż jakiegoś loga byś zapodał z tych "zaników" itp . Nie zacina się nic na dolocie ? Silnik uruchamia się bez problemów ? Może pasz pasek zębaty od pompy cr nie naciągnięty i przy zchodzeniu z obrotów przeskakują zęby - żart .
no właśnie ja też nie widzę u mnie pokazuje na euroscan bo ten się łączy tylko świece żarowe bo są walnięnte ale niema to nic do rzeczy i właśnie ten błąd jako nieznany i numer 5123 na cdif2 jest to samo nie wiem czy czasem nie jest to błąd pompy tam jest bosch i różnie może to być auto czasem tydzień jeździ i jest ok a czasem parę razy na dzień wchodzi...
Witam Posiadam silnik taki jak w opisie , pompy oznaczenie BC oryginał po szarpaniu diagnoza pompy do wymiany , wymienione wszystkie na BQ rezultat ten sam .Po odpięciu turbo od gruchy brak szarpania , podmieniona pompa w baku ,turbo ok (nie zacina się pracuje ok zawór sterujący sprawdzony VAG ,oraz był podmieniony) ,zero błędów , Egr zatkany ,filtry...
Poprawa jest ,ale silnik pracuje wyraznie głośniej, tak jak przy zbyt przyspieszonym wtrysku.Mam tech2 z allegro :wink: , czemu tam niemożna otworzyć bloków pomiarowych?Boje się gdzieś dalej jechać takim autem żeby nie uwalić czegoś do końca.Ręce opadają, pompa była rozbierana ,tłoczek wymieniony pracuje lekko nie zacina się.Kiedy miałem wyjętą pompę...
Witam robiłem już wszystko i dochodzę do wniosku że parametr c2 czyli czas co który włączy się pompa na 30 sekund gdy trwa blokada przez termostat pokojowy jak c2 = 0 pompa się nie włączy ale jaka pompa skoro i tak mi kaloryfery grzeją co bym tam nie wpisał a termostatu nie mam . parametr c1 to niby czas włączenia podajnika w pracy automatycznej jak...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Witam wszystkich Mam problem z moim MB w201, 1992, 2,0E + GAZ (z regulacją na śrubę – najzwyklejszy) Problem ten występuje tylko na benzynie i najczęściej jak silnik jest zimny (chociaż może mi się tylko tak wydawać bo jak już mi się zagrzeje to przełączam na gaz i zabardzo nie wiem) Samochód ma dziwne objawy ponieważ nieraz chodzi dobrze przez...
Słychać buczenie z silnika pompy. Pomaga wyłączenie prądu na godzinę. Po ponownym włączeniu zaczyna od odpompowania wody, więc silnik pompy jest sprawny. Nie koniecznie jest sprawny, może się zacinać. Możesz to sprawdzić uderzając w silnik pompy kiedy ta tylko buczy, nie jest to oczywiście niezawodny test, ale w większości przypadków działa. Tylko...
Witam czy jak pralka wyrzuci błąd to jest woda w pralce jeżeli jest to silnik pompy może się zacinać , jeżeli nie ma wody a pralka wyświetla błąd to może w komorze powietrznej hydrostatu nazbierało się syfu i się zapycha ,można wtedy przedmuchać wężyk który łączy hydrostat z komorą pozdrawiam .
Kupiłem Ibize 1.4 16v z gazem silnik od polo ale nieważne, zacina mi się wspomaganie raz idzie ciężko a czasami leciutko i znowu wraca to samo, przed zakupem pompy lub malowniczy chciałbym wiedzieć co to może być i jak to sprawdzić. Dodam że płyn w zbiorniku był gęsty a gadałem z gościem i mówił że wymieniał niedawno
Może to nie regulator się blokuje a bardziej dźwigienka idąca do pompy lub sama pompa wtryskowa? Takie silniki często latami stoją pod chmurką więc warto zacząć od wymiany oleju.
1.9 SDI to też bardzo dobre silniki, występują często w Octaviach, sama Octavia to też bardzo fajny samochód i mało gnijący jeśli nie powypadkowy no i jeśli ktoś jakkolwiek dbał 1.9 TDI dobry ale tylko w wersji bez zmiennej geometrii turbiny, bo to się zawsze zacina Pamiętaj, że silniki DI mają elektronicznie sterowaną pompę wtryskową (na szczęście...
koszt silnika pompy 50-100zł wystarczy lekki luz na wirniku pompki i będzie się zacinać ,lecz przyczyn może być innych kilka wodę musi spuszczać jednostajnym strumieniem bez głośniejszych odgłosów
po co ta ironia aby skrzynię naprawić skoro dobrze wiesz, że jest w niej tylko olej z pompą? Zaciski silnika obejrzałeś? Objawy mogą wskazywać na niepewny styk jednego z przewodów fazowych. Inne problemy były juz wskazane, w szczególności może być problem z samą pompą która się może w szczególnych warunkach zacinać, i objaw ten może nie występować...
Witam A co z silnikiem pompy nie zacina się czasem? Sprawdź czy nie ma luzów jak się zacina to tak będzie a i komora hydrostatu pewnie oczyszczona?.
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Witam. Mam problem z passatem b5 2003 a dokładnie zacina się wspomaganie. Została wymieniona pompa maglownica i został wyczyszczony cały układ. Podnosząc obroty silnika wspomaganie zaczyna działać trochę lepiej , ale nie zawsze. Gdzie szukać problemu.
Chodziło mi o wypełnienie impulsu samego zaworka w %, po nim można wywnioskować czy kończy się zakres regulacji czy może sam zaworek przepuszcza (zacina) lub sam tłok przestawiacza. Trafiłem też po naprawie pompy Pan "pompiarz" podniósł ciśnienie wewnątrz pompy tak mocno że sterownik nie poradził sobie z precyzyjną regulacją.
Witam. Jestem też właścicielem takiego samego ciągnika John Deere 2140 i też mam problem z tym samym co Pan. Mianowicie pompę główną naprawiałem i po roku czasu dzieje się to samo co było wcześniej a mianowicie słabo działa tur. Na wolnych obrotach silnika zacina się wspomaganie. Jeśli ktoś wie na ten temat proszę o odpowiedź. Dziękuję :)
Ciśnienie pompy zasilającej zmierzone?
Witam jeżeli chodzi o pompy w tym silniku to jest mało ludzi co naprawdę jest w stanie zregenerować i sprawdzić tą pompę to po pierwsze, i wskazuje na to że to ona powoduje problem a głównie taką przyczyną jest zacinająca się sekcja co powoduje blokowanie się listwy która uruchamia sekcje. Mogą być oczywiście inne przyczyny takiej pracy ,np popuszczone...
Część, to standard. Naprawiałem we Wrocławiu na Krakowskiej 141- nazywają się Rapid Auto Elektronika. Naprawa w jeden dzień, auto klienta już nie wróciło. Diagnostyka wykazała kod błędu C2116 a silnik pompy czasami się zacinał. Firmę polecam, współpracujemy z nimi już kilka lat.
Trzeba przećwiczyć silnik pompy bo może się zacinać, najlepiej podstawić nowy i sprawdzić czy jest poprawa.
Z ciekawości może sprawdzić stan pompy oleju. Jej zużycie widać już po rozebraniu, stan zaworu bezpieczeństwa czy się nie zacina lub nie jest wypłukany, stan baka (filtra oleju). A gdy miska będzie zdjęta niech obejrzy panewki lub nawet niech zmierzy czop korbowodu jaki ma wymiar w porównaniu dla danego szlifu.
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
"Obsługa i Naprawa VW Golf II 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" Wydawnicwo AUTO. Dane techniczne...... Układ smarowania(wszystkie typy z tytułu książki) Ciśnienie w układzie 1.0 kG/cm(kwadratowy:D) -max. cisnienie oleju 7.0 G/cm ..................... Pojemność układu(benzyniaki) -z wymianą filtra 3.5l -bez wymiany filtra 3.0l .. "...Kiedy osiągnie 2000obr/min, a...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Panowie po 6 latach od zakupu myjki Kranzle 1050ts mam problem. Od jakiegoś czasu myjka po dłuższym postoju nie chciała ruszyć. Silnik buczy, ale nie chce ruszyć pompy. Po włączeniu drugi raz chodziła już cały dzień bez problemu. Teraz nawet jak robię dłuższa przerwę w myciu to potem nie zawsze chce zaskoczyć. Czasem łapie nawet za 5 razem.(silnik buczy...
Wydaje mi sie ze mam pompke paliwa zepsuta ... Poniewaz jak przelacze na benzyne to auto odrazu gasnie a jak przytrzymam recznie przekaznik to chodzi normalnie Więc to nie wina pompki a przekaźnika lub braku zasilania jego cewki. Sprawdzić czy brakuje plusa czy masy, robić to na zapalonym silniku bo masa na przekaźniku pompy ginie po kilku sekundach...
Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. W mojej Scanii 124l, 420 2001 r. jest problem z układem wspomagania. Kierownica ciężko pracuję podczas pracy silnika na biegu jałowym. Po dodaniu gazu natychmiast czuć poprawę działania, kierownicą kręci się lżej. Co ważne, gdy olej jest zimny (na przykład po chłodnej nocy) układ pracuje prawidłowo także na wolnych...
Kod silnika? Możliwe że masz pompę wody z przesłoną i ta przesłona się zacina?
Zacina się silnik pompy, na 99% jest do wymiany.
Witam Przyczyny: 1 - połączenia i kable do czujnika drogi (HDK) w pompie 2 - połączenia z solenoidem nastawczym listwy 3 albo nawet 1 - listwa stoi albo zacina się - następuje awaryjne wyłączenie. W każdym razie pompa winna przeważnie na 80%
Hmm dosyc dziwne objawy. Poniewaz chodzi o Opla, i z doswiadczenia wiem ze jezeli w aucie dzieja sie dziwne rzeczy z pradem, ktowych nie mozna wyjasnic w prosty sposob- zacznij od sprawdzenia MASY auta. Gdzies moze byc przewra. Na ogol to z odpaleniem moglby byc problem, ale dziwne ze wlaczenie sporych odbiornikow pradu pomaga wiec mozna sie spodziewac...
Prawdopodobnie jest zatarty regulator konta wtyrysku to inaczej zapłonu przy gorączym jest za wczesny , jest on pod pompą było tak w trzy cylindrowym ileż było szukania dopiero podstawienie pompy z drugiego ciągnika ujawniło że coś w pompie no i okazało się że te przyśpieszacz zacinał się na gorącym silniku.
Gdyby był uszkodzony elektrozawór to byłby problem z praniem. Ponieważ jest tylko problem z płukaniem to zajmij się silnikiem pompy.
Główny słaby punkt w tych silnikach to pompa oleju, a dokładnie zacinający się zawór upustowy. Największe przebiegi robią 9-cio osobowe, blaszaki głównie do ruchu lokalnego. Kiedy wywali panewkę na korbie to dajemy nowy wał, korbowód (o ile reszta się do czegoś nadaje), rozrząd, pompa oleju, uszczelki, turbo, wtryski i pompa HP do sprawdzenia i takie...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Pompa zdjeta chodzi prawidłowo nie zacina się superol cc... A czy jest nowa raczej nie Jeszcze wyjąłbym tłoki żeby upewnić się czy nie ma śladów na nich, bo z oszczędności gość mógł dać jakiś badziew co spuchł na gorąco. Więcej pomysłów nie mam.
A może źle wyregulowane cięgna po montażu pompy do samochodu !!?? Myślę że to żle wyregulowana dawka wolnych obrotów. Jaka to pompa? Bocch czy Lucas?? A sadza sie wydobywa bo masz jej nadmiar (zła dawka_stosunek powietrza do paliwa, no i zadławiony silnik_jazda na zbyt niskich obrotach w stosunku do dużego obciążenia silnika. Zatrudnij "kominiaża"(żart)...
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Witam kolegów. Mam taki problem. Posiadam karcher K2,97MB. Karcher po 10min pracy tak jakby sie zacierał, nawet auta nie zdąże nim umyć. Silnik buczy i bardzo powoli sie kręci. Czy to wina pompy? Czy silnika? Gdy go kupiłem 2 lata temu bez problemu pracował nawe po 2godziny. Cały płot betonowy przed chatą nim umyłem. Teraz to było by już nie możliwe....
Ten manometr na pewno sprawny? Zawór przelewowy pompy może się zacinać.
No to już wiesz że pompa jest problemem. rozebrałem ja dzisiaj. Dysza pompująca ma luz a do tego zacina się, czyli najprawdopodobniej gubi ciśnienie. Wiesz jak tam ustawia się kąt wtrysku? Metoda kropelkową?
Silnik pompy magnetycznej z upływem lat i oczywiście użytkowania pralki na początku traci na mocy w odprowadzaniu z powodu powstałych w nim luzów na wirniku turbinki a później zaczyna się już zacinać i po prostu wydłuża się czas odprowadzenia wody lub nie chce w ogóle odprowadzić wody. Wymień wpierw pasek silnika jak radzi kolega (at)mrice.
Ja bym zaczął od wymiany pompy niskiego ciśnienia (przerabiałem to u siebie), a jeśli to nie pomoże to pozostaje zacinający się EGR (demontaż i czyszczenie). W moim przypadku (MAN TGM 15.250) odłączenie siłownika i podwiązanie go z boku EGR nie rozwiązało problemu, dopiero po wyczyszczeniu auto ożyło. Na uszkodzony EGR może wskazywać słabe doładowanie...
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Jeśli po demontażu pompy spustowej nic nie znajdziesz to wymień silnik pompy , one często się zużywają po kilku latach i zacinają się .
Fakt jest taki – jedziesz z dieslem do mechanika, bo coś nie domaga silnik etc. I słyszysz, jak z magicznej kuli: komplet wtrysków + pompa CR + turbo = złoty zarobek dla mechanika, a tam np.: zacinający się EGR męczy silnik, a Ty na dzień dobry pakujesz kasę. Stopień nieuctwa u naszych polskich mechaników to jest plaga – najlepiej klepać VAGa i nic...
Witam U mnie naprawione. Wymontowałem pompę myjącą i wyregulowałem dokręcenie wirnika pompy do wałka silnika. Wirnik się zacinał i to generowało błąd 4 i 6. pozdrawiam danz.
Kiedyś w starszych modelach pralki Whirpool z silnikiem komutatorowym wpadanie w pętlę generował uszkodzony silnik , było przygasanie 'dyskoteki"i ponowne rozpoczynanie programu , ale tam silnik nie mógł osiągnąć zadanych w programie maksymalnych obrotów wirowania. Proponowałbym w tym przypadku podmianę pompo-grzałki bo jej silnik może mieć jakieś problemy...
Nie wiem jak akurat ten model ale wiele starych modeli Miele miało oddzielny silnik do prania i wirowania ( takie dwa w jednym ) może szczotki w silniku się kończą ? Może pompa się zacina, ma luzy i raz działa raz nie ?
Witam. Napisałeś-(W czasie programu w momencie kiedy powinna wypompować wodę zatrzymuje się na ok minutę ,a następnie dobiera wodę na następne płukanie nie wypuszczając starej.) Sprawdź w tym momencie czy na pompę dochodzi napięcie te pompy lubią się tak zacinać jak masz napięcie to silnik pompy będzie do wymiany.
Witam Częsty przypadek pompy spustowej zimną wypuszcza na ciepłej się zacina. Rozprężność wyrobionych materiałów plastikowych. Za mało wiadomości, ale postawiłbym na silnik pompy spustowej.
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
I za chwilę będziesz miał to samo kolejny tranzystor spalony sam się nie palił tylko jak pompa się zacina.
Zbyt duże ciśnienie oleju na zimnym? Gęsty olej? Zacina się zawór przelewowy pompy oleju? Wygląda na podpieranie zaworów hydrauliką
Przyczyn może być wiele od kabli WN które mają przebicie, zacinającego się przepływomierza, zapchanego filtra paliwa, zaśniedziałe styki pompy paliwa, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa po właśnie spadek wydajności pompy (zwłaszcza jeśli masz LPG) Na początek sprawdż ciśnienie paliwa, i napisz coś więcej kiedy to zrobisz.
Jak kolega wyżej powiedział czy mozna go odpalić dopiero jak ostygnie? Sprawdz napięcie na przekazniku pompy paliwowej,może ona się zacina.
silnik zacina zacina silnik silnik elektryczny zacina
pioneer instrukcja obsługi wymiana toner sprawdzenie grzałki zmywarki
sygnalizator świateł mijania schemat gniazda radia blaupunkt
Steca coolcept3 5kW – zaniżony uzysk energii, błędne wskazania falownika, analiza przyczyn ESP32 Webserver AP – WebSocket, ESPAsyncWebServer, LittleFS, konfiguracja Access Point