Proszę Diesel.
Bezpieczniki to nie wszystko.Sprawdz zasilania na sterowniku silnika.
Witam, widocznie pokłócili się tłok z zaworem, ja bym sprawdził kompresje na zimnym silniku.
wydech trzyma czyli trafiłem :)
W komorze silnika
Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
Mam nadzieję że odpowietrznik przewodu nagrzewnicy odkręcałeś na odpalonym silniku?
Ja myślę ze to jest wykonalne. Nawet jestem pewien że to jest wykonalne . Tył mam opracowany, tylko nie wiem jak zablokować mechanizm różnicowy hydraulikę mniej więcej wiem jak zrobić ( mam plan ), ale o układzie kierowniczym nic nie wiem . :(
Czujnik temperatury zewnętrznej i ewentualnie błędy od termostatu w sterowniku silnika.
Jak wygląda pasek napędzający alternator? W jakim jest stanie? Ewentualnie inaczej. Jakim napięciem ładowany jest akumulator? Jakie napięcie posiada akumulator, po wyłączeniu silnika?
Główne zasilanie systemu sterowania silnikiem
Który rok auta i znasz symbol silnika ?
ja bym nie kupował takiego auta.Szkoda kasy.Więcej potem dołożysz do tego niż to warte.Drogie auto i awaryjne.Za te pieniadze wolałbym kupić passata albo inne niemieckie.Wiesz renault to awaryjne auta z tego co slyszalem nie tak jak peugeot ale tez sie lubi coś zepsuć.jednak niemieckie auto to niemieckie.miałem forda escorta zrobilem nim 70 tys i dalej...
Jakie ciśnienie w klimie widzi sterownik silnika?
witam posiadam trafika 1.9dci 2002rok.podczas jazdy usłyszałem dziwny stukot z gornej części silnika,zatrzymałem się iwyłączyłem silnik .odczekałem chwile i ponownie odpaliłem przestało stukać ale po paru minutach ponownie zaczoł stukać .pomocy Proszę poprawić pisownię, spacje oraz wielkie litery. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
Złe paliwo, zły pomiar temperatury silnika.
Jeśli silnik przestał pracować z dnia na dzień to myślę że to własnie uszczelka pod głowicą. A brak ciśnienia na cylindrach obok siebie to argument za. Jeśli głowica będzie na wierzchu to dobrze by było splanować i podfrezować zawory i gniazda co do kupna innego używanego silnika hmnn. Można by było szukać z jakiegoś Renaulta ale czy trafi się z taki...
Delphi Dodano po 1 Wczoraj na chwilę się załączyło a dzisiaj rano już lipa... Nie wiem czy jakiś kabel czy co może mu dolegać? Dodano po 6 Gdzie znajdę sterownik od dogrzewacza silnika?
powodem była przycięta wiązka przy wkładaniu nowego silnika .
Ogrzewanie postojowe, dogrzewacz silnika.
Przy instalacji emulatora w sterowniku silnika obcięli ci linię CAN, dlatego nie działają zegary i ABS. W załączniku masz schemat zegarów. A16 - sterownik ABS B100 - czujnik kąta skrętu (jeśli jest) A36 - komputer silnika
Trzeba zmienić w sterowniku silnika typ świec na 7V
U mnie temat rozwiązał sterownik silnika
Czy ktoś wie dlaczego w renault clio 1,5 dci po remoncie silnika ciężko wchodzi 1 bieg ? (Ciężko tzn. trudniej trafić w odpowiednie miejsce drażkiem aby weszła jedynka).
Wygląda więc na uszkodzenie chipa w sterowniku silnika,ster do wymiany.
Poziom paliwa i temperaturę silnika.
Bez diagnozy się nie da znaczy da się wymieniaj dalej na pałę i w końcu trafisz.
Zeby było łatwiej, o którego Trafica chodzi, z jakim silnikiem?
Witam.Podczepiam się do tematu ponieważ w moim traficu wycieraczki oszalały.Proszę o instrukcję działania jak zreanimować silnik wycieraczek.
A jakąś kontrolka silnika się świeci lub jakiś błąd? Może problem z wtryskiwacza mi lub samym sterownikiem silnika
Że żłopie po 16-17 l gazu / benzyny po mieście i 10-12 w trasie już się przyzwyczaiłem (dwuletnia walka nic nie daje), nawet przywykłem do myśli że tego samochodu już chyba nie sprzedam tylko trafi do puszkowni. Jakie to auto i silnik?
No fajnie :D A jaki silnik :?: Benzyna , diesel , pojemność :D
Witaj, usterka raczej leży po stronie elektryki. Do sprawdzenia przekaźnik pompy paliwa, główny przekaźnik silnika.
Pewnie wystąpiły błędy w sterowniku silnika.
W tym modelu bardzo często przewody wychodzące z ECU wtrysku przecierają się o osłonę z blachy która osłania ECU . Odpal silnik i próbuj poszarpać trochę wiązką silnika przy wejściu do ECU
Wtryski wróciły od pompiarza i po badaniu na stole wychodzi że uszkodzony jest wtryskiwacz 2 cylindra, a nie 1 czyli ten na którym stukało w silniku.
Dawno nie robiłem tych silników ale mnie się kojarzy że to zaślepka śruby gdzie wkłada się blokadę wału. Silniki dość stare więc raczej już się tego nie widuje bo nikt już tego nie zakłada przy wymianie rozrządu a trafić takie co nie miał robionego rozrządu to jak trafić "6". To nie jest tzw. brok do układu chłodzenia. Dokładnie to jest to. Stosowane...
W Nissanie ta jednostka ma problemy z rozlatującym się dwumasem i klekoczącym łańcuszkiem rozrządu jak tylko poziom oleju spadnie poniżej "środka" pomiędzy min/max. Zmiana oleju co 8 tys., co drugą zmianę wymienić komplet filtrów i zdjąć miskę do oględzin, powinien służyć. Te silniki mniej więcej dożywają 300 tys km, raczej nie mniej, jeśli są prawidłowo...
Auta na F skończyły się wraz z silnikiem 1.6 NFU, który zaliczał się do całkiem udanych jednostek (czasem jeszcze mam okazję takim jeździć). Wystarczy multum tematów o VTI lub THP, na TCe też się coś znajdzie. https://autokult.pl/popularny-silnik-kto... Tego ostatniego niestety można trafić...
renault traffic 2 115km 2.0 dci czy jest jakiś schemat do montażu pompy wtryskowej albo wie ktoś czy jest jakiś znak do ustawienia pompy wtryskowej bo nie mogę znaleść informacji na ten temat bo w filtrze paliwa było pełno opiłków wtryski i pompę chcę dąć do sprawdzenia samochód ma problem z odpalaniem i nie równą pracom silnika
To nie 3.0 dci tylko 3.0 12v 167KM benzynowy. Możesz się rozejrzeć za używanym silnikiem czasem można coś trafić dobrego za rozsądne pieniądze. Ogólnie to bardzo wytrzymałe silniki.
Fakt, racja, sorry, ta podstawa jest z DXI 11 E3/E4, a autora silnik DXi 13. Gdzieś miałem taki schemat z E5 i trafiło :|.
Przecież podałem - zmierzyć nie masz możliwości/nie masz czym/nie umiesz - więc i nie sprawdzisz czy to faktycznie brak spójności ścieżek potencjometrów TPS. Pozostaje ślepa podmiana. Dodano po 1 Wiec po co jest forum Forum jest dla mechaników, zarówno amatorów jak i zawodowców, którzy albo chca się dokształcić, albo trafili na precedensową usterkę....
Szukałem po aucie, więc jeśli nie pasuje to daj znać
Chłopie masz diagnozę ze sterownikiem silnika czy nie? Kontrolka od świec to także kontrolka z ECU jak nie zapala się znaczy w 99% brak zasilania sterownika silnika.
Mogłeś nie trafić z blokadą wału, ale wtedy musiałbyś przestawiać górę żeby założyć blokadę.
Witam, szukam pomocy - trafic gaśnie w trakcie jazdy, mam również kłopoty z uruchomieniem samochodu zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku.
A jak bym wymienił tylko blok silnika na M9R 780 ??
Trafic 2.0 dci Rok 2012 Wtryskiwacze: elektromagnetyczne EDC17C11 Korekty wtryskiwaczy OK ->bliskie zero, ciśnienie na rampie OK, filtr paliwa nowy. Na wyświetlaczu nie sygnalizuje usterki, tylko pod komputerem. Nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc piszę może ktoś coś podpowie. Auto normalnie odpala, pracuje równo, dobrze się wkręca. Po rozgrzaniu...
Zostało albo uszkodzony sterownik lub problem z jego zasilaniem lub połączenie. Znajdź sterownik i jak nie masz schematu to możesz sprawdzić czy wiązka jest cała, podaj ile ma mocy a ja sprawdzę czy będę miał schemat Dodano po 5 Jeżeli masz słaby dostęp do niego a nie chcesz go wyciągać to sprawdź wzrokowo wiązke w komorze silnika
Rok 2004. Nigdy nie przyglądałem sie systemowi podawania paliwa. Generalnie pompa wysokiego ciśnienia powinna sama zasysać paliwo ze zbiornika. Przynajmniej tak mam w ciągniku rolniczym z silnikiem CommonRail
Witam panowie mam pytanko,w renówce trafiku 2.5 dci 120 KM Z 2002 r pękł pasek rozrzadu czy w takiej oto sytuacji zawory do wymiany?sciagać głowice?nie miałem jeszcze doczynienia z tym silnikiem.
Sterownik byl uwalony. Który sterownik - świec, silnika, ABS?
DDT działa na ELM327 za kilkadziesiąt PLN. Na BT/USB wg. uznania, ELM i tak się po porcie szeregowym komunikuje. Do Renault jak nie pasują zamienniki, to zostaje Clip jak wspomniano, ale to już znacznie większy wydatek. 6 lat temu kupiłem chińskiego ELM za 25 PLN... Jak się trafi na coś do niego jakościowo to będzie działać jak "interfejsy" za 200 PLN,...
Renault trafic mial kolizje z glazem uderzone podwozie rozwalona skrzynia plus cale zawieszenie auto po wymianie wszystkiego nie odpala na liczniku jest czerwona kontrolka silnika z napisem stop silnik kreci ale nie odpala szukalem czujnika zderzeniowego ale nie ma go w tym modelu roczik 2006 2.0 dci 150konny silnik
sorki kolega który to sprawdzal clipem mówił prawidłowe nie pamietam dokładnie ile ja jestem gazownikiem a diesle to magia zapomniałem dodac ze to sie dzieje tylko przy goracym silniku
Jakie masz korekcje? Clipem bez problemu dopiszesz wtryski. Wyczyść mu parametry autoadaptacji, zakoduj wtryski (trzeba kodować wszystkie) i sprawdź pracę silnika, korekcje itd.
Każdemu z osobna trzeba tłumaczyć. Gdyby był jeden silnik 2.0DCi to nie byłoby problemu ale jest kilka, mogą się różnić pinami na sterowniku. Cieżko podać przynajmniej moc? Nie mówiąc ogólnie o podstawowych danych jak oznaczenie silnika?
Nie no, to się nie uda. Alternator gdzie przykręcisz? K7M koło na wale na klinie, w K4M koło pływające. Szukaj K7M, tłuką je do dziś w Daci tak więc może trafisz na coś ciekawego.
turbina wymieniona na nową, objawy takie same (dym wychodzący z filtra powietrza) UWAGA! po kilku próbach w końcu odpalił, nabrał temperatury i gdy został prze gazowany obroty wzrosły do 6tys. i nie chciał zgasnąć. kupa dymu i hałasu. dopiero po odcięciu paliwa zgasł. Wymieniłem silnik.
W zależności czy trafiłeś licznik przed lift czy po lift , w zależności czy masz silnik na Pb, czy ON zmieniasz ustawienia (skalowanie obrotomierza). Najlepiej jak zapytasz tu _ wiadomość na priv.
Tylko nie wkładaj z firmy 'Vernet'... nowy potrafi być uszkodzony, trafiłem nie raz...
Niby masz czym, ale umieć to nie umisz. Oddaj do mechanika albo odczytaj błędy z silnika i ciśnienie na CR podczas kręcenia.
Powie ktoś gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania silnika? Najlepiej jakieś foto
Witam mam pytanie Renault Trafić 2009 zapaliła się kontrolka stop akumulator, raz się pali po jakimś czasie gaśnie.Dodam że pierwszy raz miałam taki przypadek 2 lata temu zapaliła się 2 razy i później już nie,to samo w ubiegłym roku. Po odpaleniu auta dzisiaj kontrolka się pali Sprawdzone miernikiem ładowanie na odpalonym silniku 11.40. Czy to alternator...
Witam. Prosze o rozpiske zasileń sterownika silnika do Renault Trafic 2.0 dci z roku 2005 o numerach sterownka silnika 0 281 014 208. Głównie chodzi o sterowanie wtryskiwaczami, z góry dzięki za pomoc.
Wszystko wskazuje na pęknięcie w bloku, robi się ciśnienie, ale nie na tyle aby węże spuchły, choć pewnie zmieni się to przy dłuższej jeździe. Historia o tym kamieniu też się nie klei, najpierw dostanie skraplacz klimatyzacji. Blok i ciśnienia w układzie chłodzenia to typowy problem dla tego silnika.
Sami znafcy i fachofcy. Pytanie było postawione jasno. Da się? Czy nie da się. Składanie gotowego silnika komuś z nowych/zregenerowanych podzespołów, a weryfikacja posiadanych części to chyba różnica? A o pierścienie pytam, bo stare szlak trafił przy zdejmowaniu...
Szukając odpowiedzi na mój problem P0107 trafiłem tutaj. Pamiętasz jakie było rozwiązanie problemu? Czy rzeczywiście ten czujnik ma tak wisieć? Pozdrawiam
Witam serdecznie ma problem z Renault Trafic 2.0 dCi po rorgzaniu silnika i wkręceniu go na obroty 2500-3500 dochodzą z dołu silnia stuki Na jałowym jest ok nie słychać niczego niepokojącego dodam że silnik został wymieniony na nowy .Dodaje filmik dla lepszego rozeznania
Kup zatem cały osprzęt silnika i wymieniaj kolejno co popadnie - może w końcu trafisz.
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
witam .Renault Megan 1,6 16V.1999rok Mam problem z obrotami silnika, jak samochód odpale po nocy ma 1200 obrotów czyli ok, w momencie kiedy się rozgrzeje obroty zaczynają szaleć 1500-2000,a na przykład po drugim odpaleniu waszystko jest przez jakiś moment w normie, silnik krokowy zmieniony to samo. jak możecie to dajcie jakąś rade bo mnie normalnie...
Możliwe że sterownik silnika ma w sobie usterkę itrzeb go naprawić
Pablo (..) odkręciłem dwie śruby ( 13 ) na górze ale wciąż coś trzyma skrzynię biegów. Wydaje mi się że na wysokości rozrusznika gdzie znajduje się coś w rodzaju wspornika z blachy którą rozrusznik jest "skręcony" ze skrzynią oraz silnikiem.. ? Czy rozrusznik ma wyjść razem ze skrzynią ?? Czy wcześniej konieczny jest jego demontaż ? Jak ? Drugi dzień...
W skrzynce bezpieczników pod maską jest. Duża czarna kość. Dodano po 1 Trzecie zdjęcie: https://autoczesci-jbt.pl/wiazki-przewod...
Tam cewki są podpięte szeregowo parami, odpinasz jedna to dwa cylindry przestają chodzić. Jak masz LPG to się szybko diagnozuje. A w Twoim przypadku albo podepnij komputer, albo kup jedna cewkę i podmieniaj aż trafisz
Napisałeś, że silnik po remoncie. Jeśli wymieniane były pierścienie tłokowe i ewentualnie także tłoki czy panewki na wale, korbowodach to wstrzymaj się jeszcze trochę. Zrób z 1000km i zobaczysz czy się poprawia z tą mocą. Ten spadek mocy może być spowodowany zwiększonymi oporami układu korbowo-tłokowego. Jeśli poprawił się rozruch zimnego silnika to...
Sprawdziłeś świece? Wiesz jak to zrobić? Sprawdziłem jeszcze raz dokładnie wszystkie świece dwoma sposobami akumulatorem i omomierzem wiem jak się sprawdza :D świeca dobra ma pobór (iskrzy) jedna nie iskrzyła mocno sprawdziłem omomierzem ją i na 80% jest uszkodzona niema oporu takiego jak reszta czyli czeka mnie zmiana świecy tak czy siak :D Dodano...
jaki to jest silnik dokładnie i rok ????
Dziekuję koledze za chęć pomocy :) Jest to scenic I. Znaleźliśmy wadliwy czujnik kolejno wyciągając jeden po drugim....gdy trafiliśmy na ten właśnie, silnik od razu zgasł.... Problem rozwiązany. Zamykam temat.
Ad2. Ładowanie normalne. Te clio tak już mają że moduł UPC steruje ładowaniem i w związku z tym (tak to sobie ktoś wymyślił) napięcie może być od cirka 14V do 15,6V. Na pewno po odłaczeniu akumulatora napięcie będzie okołob14,3V. Trzeba pamiętać o kodzie do radia. Ad3. Najpierw napisz jaki to silnik. Były 1.2 (tu cienkościenna 14-ka) 1,4 16v, 1.6 16v...
Pierwsze co, to bym wytarł wszystko szmatką, wziął klucz i podociagal śruby obudowy momentem około 45Nm. I sprawdził za jakiś czas. Granda (2008) z taka skrzynką i silnikiem się pozbyłem 3 miesiące temu. Podobny przebieg. Fajnie chodził, ale trafiła mi się okazja to bez żalu zamieniłem.
Jak wyżej, daj mu plaka ten silnik ciężko sie odpowietrza.
Regulator orginał bosch ale fakt produkcja Taiwan osobiście obstawiam regulator ale jest nowy....nie tani...może wadliwy trafiłem nie widzę valeo tylko AS Sprawdzimy diody i tę korozję:)
Ktory traffic. Rok i silnik.
No właśnie - Mazda to Ford, Nissan to Renault... a Toyota, jak trafisz to Lotus (silnik 1.8 VVTL-i) ;) Jak źle trafisz to i Toyota Ci się będzie sypała (zgodzisz się zapewne, że silniki D4D do najbardziej udanych jednostek nie należą), a koszty części jednak są "nieco" większe.
Ja mam dwa podstawowe pytania bo tego autorka posta nie podała. Czy koło pasowe alternatora jest odsunięte czy przysunięte o ten 1 mam od do alternatora? Drugie która strona paska uległa porwaniu wewnętrzna od strony silnika czy zewnętrzna?
Wymień filtr oleju bo zakatujesz silnik. Ten kisiel z oleju i płynu okleja się na filtrze zmniejszając jego przepustowość, olej idzie na silnik by-passem pomijając filter - silnik smarowany niefiltrowanym olejem. Zużycie silnika błyskawiczne.
dziękuje za info, jeśli chodzi o kabel nr 3 (skoro jest to masa) to powinien miernik przy styczności pinu nr 3 wtyczki do czujnika wałka rozrządu z masą auta, np silnik pokazać przejście?
Witam auto to Renault Trafic 1.9dci 100 2003r samochód gaśnie podczas jazdy po podłączeniu testera komputer wywala 5 ustrek:180F-sterownik -napięcie czujnika 1/2 za wysoki sygnał, 1809-czujnik ciśnienia magistrali CR-błąd sygnału wejściowego, 1806-przepływomierz powietrza masowy, 1804-czujnik ciśnienia doładowania-napięcie zasilania poza zakresem, 180A-czujnik...
Jak najbardziej zgadzam się, że trzeba (albo można)pojechać na diagnozę komputerową, tylko że, nie każdy diagnosta umie, to prawidłowo zinterpretować. Oby kol. kostek,trafił na dobrego.
Jeszcze zainteresuj się odmą. Ona także może być tego przyczyną, jak Ci olej trafił w dolot a potem przez układ recylkulacji do silnika, to kaplica!
Miałem podobny przypadek z HDi, jak się okazało ktoś na zasadzie prób i błędów pozmieniał konfigurację sterownika, potem usunął usterkę i tak auto trafiło do mnie. W tym przypadku były do wyboru dwa rodzaje pompy, wystarczyło zmienić.
Volvo v40 silnik F8Q renault 1.9 TD Tak. Po zmniejszeniu dawki musiałem przestawiać pompę na fasolkach ponieważ miał problemy z odpalaniem. Co nie było łatwe żeby trafić.
A możesz podać jakiś silnik albo nr vin
[quote="Maniek19871029"]Wal był blokowany śruba do tego stworzona. Przez otwór pod cewka zapłonowa. Przypuszczalnie śruba nie trafiła w otwór w wale przeznaczony do blokowania. Trzeba obrócić wał o ok 180' względem aktualnego ustawienia, zablokować wał i ustawiać wałki rozrządu. Kiedyś widziałem rozrząd ustawiony na dziurę wyważenia w wale, przestawiony...
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
to jest kwestia daru przekonywania są dwa sposoby: 1. prosisz i lejesz wodę że ble ble ble i jacy oni są kochani :-) 2. idziesz na udry czyli pismo do Renault - skuteczne ale dłużej trwa :-) a papier (rachunek) niech trafi tam gdzie jego miejsce - na pewno się komuś przyda do podtarcia :-)
Posiadam Renault Latitude 2.0 DCI, czasami bez względu czy silnik jest zimny, czy rozgrzany obroty silnika wynoszą ok 500 obr. / min. Wtedy w samochodzie odczuwalne są drgania na kierownicy, desce rozdzielczej i w sumie w całym samochodzie. Wystarczy dodać lekko gazu do obrotów ok 800-1000 obr. i wszystko ustaje. W czasie jazdy żadnych drgań, ale wystarczy,...
renault trafić silnik kontrolka silnik renault trafić błąd silnik renault trafić
agregat lodówki termik odkurzacz gniazdo łożysko komora hydrostatu zmywarka
oznaczenia kabli przewodów oznaczenia kabli przewodów
Gdzie wlać płyn hydrauliczny w Citroën Jumpy? Peugeot 406 HDi - Prędkościomierz działa tylko w wilgotną pogodę