To nie jest ten sam silnik co w hondzie, 2.0 to też już inny silnik. Poszukaj na forum Fso tam jest na ten temat sporo napisane.
Enkodery służą do odczytu kierunku i prędkości obrotowej kół. Jest to potrzebne, gdy na przykład robot ma za zadanie zapamiętać trasę, a potem ją odtworzyć (--> np: ciekawe projekty do szukania wyjścia z labiryntu). Możesz też planować trasę w komputerze (np: jedź 5m->skręć w prawo->jedź 2m ...itp.) Dla tego warto kupić to podwozie, bo jest nazwijmy...
Uszkodzona membrana odmy (odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika).
www.landrover.auto.com.pl
Moje auto to ROVER 1,4 16V sedan 1995rok
A możesz bardziej sprecyzować co to za kontrolka? Może od ecu? Może jakiś czujnik padł.
tak to jest czujnik temp. pod nim masz dugi. ten jedno przewodowy jest od wskaznika na desce, a drugi od wiatraka...
Może dacie radę. W załączniku instrukcja /powiedzmy/ krok po kroku.
Czujnik położenia wału,tu jest usterka.
1-uszkodzony emulator wtryskiwaczy 2-zapieczone wtryskiwacze. Osobiście stawiam na to drugie.
Może niedrożny jest "powrót" paliwa z wtrysku i pompa jest przeciążona. A tak wogóle to proponuję zrobić odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG - (temat odcięcia wielokrotnie poruszany na forum). Pozdrawiam.
Oj nie, takim czymś to kolega sobie nic nie poczyta z wartości rzeczywistych. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.
Może i kibel ale ma swoich przeciwników jak i zwolenników ciężko trafić silnik w dobrym stanie sprzęgło to jakaś porażka jeśli chodzi o poldka ale bez większych problemów da się go zamontować do fiata gorzej z przeróbkami ale jak ktoś ma chęci kasę i trochę pojęcia to da się zrobić zastanawiałem sie kiedyś nad silniczkiem ze sierry też dohc 2,0 jak...
jesli na zatkanym powietrzu pali lepiej a przyjmuje ze zapalasz na gazie to nic nieszukaj przy silniku tylko wyreguluj parownik,sprawdz czy nie mrozi go przy zapalaniu ,sprawdz stan plynu chlodzacego,musi byc full,filterek od gazu ?? nie wiem jak chcesz to zrobic bo w roverze przy zatkaniu wlotu powietrza nie powinnes wogole miec mozliwosci odpalenia...
Mistrzu sam dojdz do tego gdzie popełniłęś bład. Jest tak jak napisałem. Szpryce kluczowane masą. No.. Zrozumiał.
100 zeta to chyba maksimum
a ile kosztuja taka przyjemnosc?
[url=http://forum.roverki.eu/index.php]L... Tam znajdziesz :D .
Ile razy ci się wylał płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?? Nie powinno się tak dziać. Weź odkręć korek od zbiornika wyrownawczego i na postoju pogazuj torochę silnikiem, najlepiej gdyby silnik był termostat otwarty. Jeśi w zbiornikczku wyrównawczym bedą pojawiać się pęcherzyki powietrza to prawdopodobnie jest wydmuchnięta uszczelka pod głowicą. Możliwe...
Miałem Rovera 820i 16V, nie wiem czy u Ciebie jest ten sam silnik, może się przyda:
To nie jest przycisk immo tylko bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Trzeba wyjąć ze starego silnika czujnik położenia wału i je podmienić. Powinno być ok.
hmmm. Stanowisko do kontroli wtryskiwaczy wyglada nastepujaco: szklana menzurka o pojemnosci ok 100cm3 , zrudlo zasilania ok12v, pompka elektryczna paliwa utrzymujaca stale cisnienie ok 3 atm i stoper pomiar wykonuje sie nastepujaca: na wtryskiwacz podajesz cisnienie paliwa i podlaczasz do wtryskiwacza na moment napiecie pomiar wykonujesz najpierw wzrokowo...
Wykresu poszuka kolega tutaj http://rototest-research.eu/index.php?DN... Z tego co widzę to jest to ten sam silnik co w polonezie 1.4
Praktycznie wszystko leci po CANie a skąd go weźmiesz w swojej replice-nie mam pojęcia
temat z softami i interfejsami jest już założony i przyklejony!
kable ok? może coś od wibracji P.S Elegancki silnik:]
Wtryski, kondycja silnika.
Witam, miałem spory problem z odpalaniem auta (odpalał tylko na pych i kablami). Dokładny opis problemu znajduję się w moim poprzednim temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... i wyczytałem tu na forum (w temacie podobnym do mojego) o "przycisku zderzeniowym" który znajduje sie nad prawym nadkolem. Osoba doradzała aby go wcisnąć przed...
nawet nowe kolo bedzie mialo luz
poszukuje opisu podłączenia ECU w samochodzie honda civic z silnikiem Rovera (diesel 2.0 iTd) . Jeśli ktoś ma schemat gdzie co jest podłączane do modułu sterującego silnikiem to proszę o pomoc . Z góry dzieki serdeczne . Symbol modułu sterującego MSB100680 . Pozdrawiam
Roverki to nie moja specjalność ale poszukaj wiadomości na stronach klubowych Rover-ów.Ja mogę podesłać tylko do Hondy Accord ale one mają chyba inne silniki.
Jaki masz w nim silnik?
Witam To nie para tylko spaliny , A ten element to jest kolektor wydechowy. Podjedź gdzieś gdzie spawają tłumiki , tam powinni coś z tym zaradzić (pospawać). Naprawa nie powinna być droga. W najgorszym wypadku wymiana na drugi używany szczelny. Pozdrawiam
Witam ,podaj wiecej danach auta , na tą chwilę mogę podpowiedzieć Ci żebyś czujnikiem temperatury silnika się zainteresowal, widać że auto dostaje niewłaściwa mieszankę za którą odpowiada sterownik silnika . Jeżeli czujnik temperatury będzie walniety to komp.bedzie dostawał nie prawdziwe wartosci temperatury.
W obu silnikach występuje ten sam wałek rozrządu - ten sam numer fabryczny części LGC105230. W/w silnik 105PS był też montowany w Honda Accord 96r. Nr. wałka 14410-P5T-G00.
Nie jest.
Nie ma prądu na przewodach po odpaleniu silnika.
Są.
Czyli kolego doctor81 jesteś pewny że skrzynie od 1.9D założysz do 1.4 bez żadnego problemu ,ponieważ jest cała taka sama? A widziałeś kiedyś te skrzynie zdemontowane? Pozdrawiam! Przełożenia skrzyni do silnika 1.5 : 1 bieg 3,778 ,2 bieg 1,944 ,3 bieg 1,307 ,4 bieg 1 ,5 bieg 0,803 ,wsteczny 3,526 Przełożenia skrzyni do silnika 1.4 Rover : 1 bieg 3,830...
Wtrysk jest? Jeżeli nie ma to kolega Strumień ma rację. Jeżeli jest to sprawdzić cewkę. Zabierz auto i poszukaj kogoś innego. Co to za elektromechanik który nie potrafi zdiagnozować 15 letniego auta bez schematu? Przecież to 15min by sprawdzić czy czujnik wału jest sprawny, czy ECU podaje sygnał na cewkę i wtryskiwacze. Chyba też zacznę prosić swoich...
witam , problem rozwiazany to jednak nie kostka a przekaznik ten w komorze silnika.
Do przeróbki tego obrotomierze skorzystaj z opisu, jak przerobić obrotomierz do malucha. bo w sumie tez będziesz tylko z dwóch cylindrów "czytał". A może wsadzić jakiś klucz tranzystorowy na wyjście ze sterownika i dopasować poziomy? Nie próbowałeś dopasować tylnego mostu z jakiegoś innego, mocniejszego auta?
Luźna klema albo połączenie masowe.
Szukaj za parownikiem, Zobacz napięcie przy ecu, jeśli po włączeniu AC jest 12V, to nie szukaj go.
A kabel Viaken kkl i program CARSOFT bmw 6,1 połączy mi się z silnikiem?
poszukaj klaksonu (to on jest do fabrycznego alarmu w roverze) dodatkowego w komorze silnika, w 8 jest z prawej strony obok poduszki silnika
Sprawdź zasilania, masy immo boxa oraz czy jest przejście z immoboxa na sterownik silnika.
Może gęstszy olej spowodowałby, że opory kierownicy będą mniejsze. To już całkiem pod górkę nie ruszy ;) będzie większe obciążenie dla silnika.
Nie podałeś rocznika, ale zapewne chodzi o znany problem. Czyli uszkodzenie uszczelki głowicy od strony sprzęgła. czyli ubytki do cylindra a wyciek następuje po kilkugodzinnym postoju. Takie leciutkie sączenie po korpusie silnika.
Temat ciągle aktualny, jeżeli ktoś może to bardzo proszę o informacje, sugestie. Poprzednią uszczelkę samodzielnie wymieniałem i było ok., teraz jest problem, może musi być uszczelka konkretnego producenta dedykowana dla tego silnika?
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą) - ja przerobiłem cztery silniki 1.4 14K4F (w pewnym okresie taniej było kupić całego Poloneza 1.4 niż sam silnik i niewiele drożej niż wymiana uszczelki po bożemu). Dwa Roverki (silniki) 1.4 14K4F wymagające wymiany uszczelki podgłowicowej straszą jeszcze...
Raczej próbuje naciągnąć bo to nie sprzęgło. Jak je zbadał?? Mogę dać sobie rękę uciąć że to wysprzęglik bo na to objawy wskazują. Zanim uruchomisz silnik napompuj pedał sprzęgła z 20 razy do oporu, uruchom silnik i sprawdź czy jest lepiej ;)
Są "nadwymiarowe" korki spustu oleju - jest frez/wiertło + gwintownik i korek na większy rozmiar gwintu. Robiłem to w stalowej misie silnika Rover. (at)majster129 na rację "sprężynki" nie nadają się do tych celów. Więcej zarabiamy więc i koszty utrzymania pojazdów rosną, zawsze prosi się o wstępną wycenę i ewentualny kontakt gdy koszty mają wzrosnąć...
czy ogólnie było by to dobre rozwiązanie chcąc go trochę podlać większą ilością paliwka. Nie. To nie jest zdrowe dla silnika.
kolego kazdy uklad ma swoj sterownik czy to abs czy airbag.a ecu silnika to silnika
Nie piszesz o okolicznościach. A pompa jest włączana na kilka sekund przed rozruchem i później po uruchomieniu silnika.
1 i 3- moduł body ( zamek i immobiliser) 4 masa 7 silnik i abs 13 poduszki
Przekaźnik 2 komora silnika.
Tu pewnie jest czujnik indukcyjny więc moduł od starego poloneza albo opla na gaźniku i cewka. Niestety nie potrafię powiedzieć czy czujnik będzie dawał odpowiedni sygnał (chodzi mi o dopasowanie napięcia) do modułu i czy to zadziała - podłączysz to będziesz wiedział.
Bo podłaczałeś pod sterowanie a nie silniki.
Witam, szukam schematu samego silnika do Rover MG-ZR 1.8 LITRE K SERIES VVC 160 HP rok 98
Naprawić lub usunąć immo
zazwyczaj to wina sterownika silnika (MEMS).
spuściliśmy przed termostartem, wąż w dole silnika
Górę trzeba na 100%. Ale aby tłok z tulei wyciągnąć, to trzeba i dół silnika.
Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
Poszukuję poduszki silnika do rovera 220SDi szukałem na necie ale nie ma. Poduszka jest taka sama jak przy rover 400. Jakby ktoś miał dostęp, albo wiedział gdzie można kupić to proszę o pomoc.
Witam , ostatnio, miałem podobne objawy przy 216 - wymieniłem przewody wysokiego napięcia i jak ręką odjął. Przebicie można sprawdzić np. wieczorem, lub w ciemnym garażu spryskując przewody wodą podczas pracy silnika
Napisz co to za immo i jaki masz sterownik silnika
jeśli nie grzeje,to termostat padł.Oczywiście uzupełnij płyn który wyciekł i sprawdz to co napisał kolega wyżej,tzn.czy wywala na ciepłym czy na zimnym silniku.
Program tego komputera niepasuje do twojego silnika.
Podepnij kompa, sprawdź jakie jest wskazanie czujnika temperatury silnika. 800 rpm to właściwe obroty na biegu jałowym, przy rozgrzanym silniku.
A może to jest 4-pinowa wtyczka, bo taka właśnie w tym miejscu jest do podłączenia lambdy.
sorki, ale nie chce mi sie tlumaczyc - po ang.
w samochodzie po kilku kilometrach jazdy włącza się kontrolka sprawdź silnik i automatycznie zwiększają się obroty silnika Rover 216 94r. automat, co to może być:?::?:
czyli silnik nie kreci... a jak sprawdziles iskre jezeli nie kreci silnik?
a co myślicie o zaspawaniu mostu szpera 100% i włożeniu silnik rover 1.8? po drodze zawieszenie gwintowane.
Jaka instalacja gazowa? Jeśli na śrubę to bardzo możliwe, że za dużo powietrza dostaje. Trzeba dolot powietrza obrócić w stronę silnika.
Kolego, immo po poprawnym przyjęciu kodu, nie ma prawa w żaden sposób unieruchomić pracującego już silnika.
Witam, zrobiłem przekładkę silnika Rovera i napotkałem problem z immo. Czy ktoś mógłby mi pomóc, a mianowicie zgram, podeślę wsad i potrzebowałbym, aby usunąć kod immo z niego? Dodam, że instalacja jest oryginalna z Poloneza Rover 1.4 16v, silnik pochodzi z rovera serii 400. Na chwilę obecną czasem odpali i zgaśnie, albo w ogóle nie odpala. Zabroniona...
Zaniedbałeś auto, a wszystkim na forum pisałeś, jak to je świetnie serwisujesz. Decyzje, które podejmujesz (związane z samochodem) stawiają Cię na krawędzi i dowolna usterka powoduje, że problemy się nawarstwiają. Nie zdiagnozowałeś przyczyny pojawienia się oleju w płynie chłodniczym. Zaniedbałeś falujące obroty, a teraz nawet nie możesz go na jałowym...
Miałem to samo w corsie,wymieniłem na orginalny i problem zniknął,niestety coś za cos
Co do głowicy oddałem ją do planowania i nie wykazało żadnego pęknięcia. Mówię o dole silnika.
Może być że immobiliser go blokuje. Powiedz nam dlaczego ci tego elektryk nie sprawdził przecież można to zweryfikować Jaki jest sterownik silnika?
A czy reduktor ci nie podbija ciśnienia po puszczeniu pedału gazu?
Miałem podobny problem z samochodem ROVER i przyczyną była sterownik silnika który doił aku po wyłączeniu stacyjki
No to podpowiem, bez doprogramowania się nie obejdzie, musiałbyś cały komplet uruchomieniowy zastosować, włącznie ze sterownikiem silnika.
Czujnik walu korbowego prawdopodobnie przy osiagnieciu temp nawala. Sprawdzic jaka opornosc posiada czujnik temperatury silnika dla sterownika.
To nie jest wina immobilisera. To znaczy, że ECU (sterownik silnika) jest prawidłowo rozbrajany przez centralkę. Najlepiej zacząć od odczytania kodów błędów w ECU silnika.
Odpięcie wtyczki=brak odczytu immo, czyli nie uruchomisz silnika. Masz problem z akumulatorem, czy immo?
Co do nierównych obrotów to przyczyn może być wiele, musisz podnieść maskę i trochę umazać łapki. Kiedy był wymieniany chociażby filtr paliwa, ogólnie serwis kiedy był robiony itd itp. A co do tej chłodnicy, jest to chłodnica paliwa powracającego do zbiornika.
Witam! Chciałbym się dowiedziec gdzie znajduje się czujnik położenia wału korbowego w polonezie z silnikiem rover 16v. obajw jest taki że poprostu nie odpala i wtryskiwacze nie podają paliwa.
kolory kabli to brązowo różowy i czarno biały rover 416 si 1996 rok sterownik motorola mems 1.9 nie znam kodu silnika
Jeżeli skleroza mnie nie zawodzi , to na pompę jest wyłącznik kolizyjny - inercyjny. Wyskakuje nawet po nagłym najechaniu na krawężnik. I znajduje się w komorze silnika.
Wiem wiem że blacha to porażka, ale ja nie mam zamiaru jeździć nim 10 lat, tylko 1-2 lata a co do silnika rovera może sie ktoś wypowiedzieć ?
Właśnie się dowiedziałem, że sam tego nie zrobię (były takie posty), więc pozostaje gdzie i za ile.
w tym roczniku i modelu były : 14K4C 14K4F pozdrawiam P.S. może być jeszcze delikatna nieszczelność
a wymieniałeś kable zapłonowe, cewkę i palec rozdzielacza? Wiem że to głupota ale mój 214 Si z '97 szarpał przy przyśpieszaniu i dopiero powyżej 4 tys obrotów dobrze jeździł. Pow wymianie kabli i palca problemy zniknęły. Mój dobrze jeździł dopóki się nie nagrzał silnik
Silnik rover może i fajny,ale znów-w razie awarii kasa poleci.Więc trzymam się silnika pofiatowskiego. To może zastanów się nad jeszcze wcześniejszym caro - gaźnikowcem (GLE), ale te były produkowane tylko do 1994 r. Jeśli chodzi o blachy, plusowskie były - jak na poloneza - fabrycznie bardzo dobrze zabezpieczone przed korozją (nie wiem, jak w późnych...
Dzięki-znalazłem. Znajduje się pod maskom za modułem silnika. Pozdrawiam.
rover silnik wymiana silnik rover kontrolka silnik rover
liczba przedział złącze sieciowe sterowanie silnika odkurzacza
gniazdo zapalniczki df197 renault
Wymiana uszczelki w ekspresie Zelmer Maestro Przycisk STD w pilotach Samsung - funkcje i zastosowanie