Silnik rozgrzewa się normalnie? Czy węże idące do nagrzewnicy nagrzewają się ? Czy bez dmuchawy załączonej oba są tak samo ciepłe? Po załączeniu dmuchawy robi się jeden chłodniejszy ? Mogła nagrzewniczka się zalepić. Co do temp. Na wyświetlaczu to sprawdź wiązkę do czujnika i sam czujnik. Podłącz komputer to się dowiesz czemu nie ma gazu.
Robiłem ostatnio remont 30-ki i po założeniu nowego termostatu alkoholowego na postoju na wolnych obrotach silnik rozgrzewa się do 80-ciu stopni. Trójwskaźnik w tych ciągnikach każdy inaczej pokazuje i nie jest w ogóle wart zaufania. Poszukaj jakiegoś bardziej wiarygodnego żeby być pewnym temp. silnika.
Może faktycznie skrzynia trzyma skoro paliwa zużywa dużo . Zobacz jak bedzie zimny jak się sam silnik rozgrzewa i czy skrzynia też się szybko rozgrzewa a nawet czy się nie przegrzewa.
dany232 to jest właśnie sprawdzenie domowymi sposobami uszczelki pod głowicą skoro ci płyn wywala to znaczy że jest pęknięta i spaliny się przedostają do ukłądu chłodzenia i tu się zaczyna problem a termostat w takiej sytuacji ma niewiele do powiedzenia bo silnik się rozgrzewa do granic możliwości i termostat i tak się otwiera nagrzany nie przez płyn...
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Wygląda na to że może to być nieszczelny układ dolotowy , lewe powietrze. gdy silnik jeszcze się rozgrzewa dostaje więcej paliwa i chodzi normalnie. Także rozszczelnienie może powodować wyższa temperatura. Zbadaj go rozpylając plaka w różne miejsca jeżeli podwyższą się obroty to już wiadomo. Ale najlepiej sprawdzić dymem. To tak na początek. Nie raz...
Witam W mojej corsie też tak było jak ja sprowadziłem. Olałem to :-) Wymieniłem olej, odkręciłem pokrywe zaworów i wyczyściłem to mazidło. Przejechałem od tamtego czasu jakieś 15 tyś km i jest ok. Żadnego mazidła już nie ma. Widocznie poprzedni użytkownik mojego auta jeździł na krótkich dystansach i podczas jazdy liczył chmury, tzn. słabo naciskał na...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Im wyzsza Liczba Oktanowa benzyny - tym wolniej takie paliwo sie spala, bo jest przeznaczone do silnikow o bardzo wysokim sprezaniu, ktore przyspiesza spalanie pod duzym cisnieniem. Bardzo szkodzi zabytkowym silnikom benzyna wysokooktanowa, powodujac nawet 5 - 10 i wiecej razy szybsze zuzycie silnika / z powodu jego ciaglego przegrzania - bo prawidlowo...
Ja na twoim miejscu wymienił bym filtr powierza i odczekał aż temp. otoczenia wzrośnie bo diesel długo i ciężko się rozgrzewa a niedogrzany silnik spala więcej, a objawem tego są nadmierne spaliny
Witam, jezdzilem kiedys na silniczkach rowerowych 'K-O', to sa pierwowzory tych chinskich, bo 'K-O' sa z lat 50/60-tych [ szczegolnie modele ze 'slepym' cylindrem - bez odkrecanej glowicy i powiem tak : na 'ssaniu' zapala sie tylko silnik, jak jest np. temperatura od '- 5 - 0 - do +10' stopni, czyli w miare zimno i 'ssanie' w gazniku - wzbogaca wtedy...
Silnik w tej "starej suszarce " się nie spalił - zadziałało zabezpieczenie termiczne. W większości suszarek silnik jest zasilanyz odczepu spirali. Jeśli spirala nie jest zasilana to i silnik nie pracuje. Bez wymuszonego przepływu powietrza ta spirala rozgrzewa się zbyt mocno i stąd cały efekt. Moc grzewczą ustalamy dobierając długość elementu grzejnego...
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Zawory są samoregulujące,( olej syntetyczny - rzadki ) więc nim się rozgrzeją i spasują to klekoczą , ma to większość nowych aut zwłaszcza zimą, na 10W40 będzie ciszej ale w zimie dłużej się rozgrzewa ( na jakim oleju poprzednio jeździł). Ten silnik ( chyba Focus II miał ten sam ) nie toleruje LPG wtedy się gniazda zaworów wypalają i jest kłopot, jak...
I co wtedy!!!
Jeżeli większość rzeczy sprawdziłeś, naprawiłeś, to nie mam dobrych wieści. Takie dziwne zachowania mogą świadczyć o uszkodzeniu sterownika silnika. Niestety znajduje się on pod plastikową pokrywą silnika w miejscu, gdzie cały silnik go rozgrzewa swoją temperaturą. Jak samochód się porusza, to jakoś go tam chłodzi, ale jak stoi, to go podgrzewa. To...
na hipolu mf po uruchomieniu silnika pracuje dość głośno ale jak się olej rozgrzewa to cichnie...
W takim wypadku zsumowane napięcie nigdy nie spadnie do zera przez co tyrystor się nie wyłączy. Wystarczy, aby w "dołkach" sinusoidy napięcie zasilające (czarne - patrz rysunek) schodziło poniżej SEM akumulatora (czerwone). http://obrazki.elektroda.pl/9655564100_1... md-dario , istotny jest tutaj stosunek impedancji wewnętrznej prądnicy...
Właśnie urwana poduszka występuje niemal wyłącznie przy ruszaniu (względnie też cofaniu). Temperatura nie powinna tu grać znaczenia. Możliwe że masz też np słabo wyważony silnik i rozgrzewa się nawet nie o tyle skrzynia, co sam silnik. Diagnostyka poduszek silnika jest łatwa. Wsadź łom, duży klucz (np 32) czy inny twardy pręt i spróbuj nim przesunąć...
Nadal walczę sam z agregatem (carrier supra 944), serwisy działają na mnie jak.... wszystko by wymienili, najlepiej całe auto, ale do rzeczy: Dzisiaj pewien jegomość uzupełnił brakujący czynnik (mówił, że ok 1kg brakowało). Uruchomiłem agregat i po 3 godzinach z -12 na zewnątrz zrobiło się +10 w przestrzeni ładunkowej. Jednak temp niezbędna do przewozu...
(at)Davvvi Mam znajomego, który ma bardzo stary skuter honda 50ccm. Do niedawna miał kłopot z oryginalnym gaźnikiem. Gaźnik ten miał ssanie sterowane podciśnieniem z silnika. Wieczny kłopot z odpaleniem, gubieniem paliwa, zalewaniem świecy itp. Poszukał na alle... Gaźnik do HONDA LEAD ze ssaniem elektrycznym. Zamontował to ustrojstwo i problemy się...
DOBRA PANOWIE.... chyba sukces :spoko: ....a przynajmiej duży przełom. Jeszcze tylko muszę to potwierdzić i znaleźć przyczynę u elektryka samochodowego. Mianowicie sytuacja ma się tak: Poczytałem sporo na forach zagranicznych w sprawie problemu z porannym rozruchem. Miej więcej każdy przechodzi tą samą ścieżkę czyli wymienia świece, sterownik świec,...
Peugeot 308 T9 2,0 HDI nie nagrzewa się. Zimny silnik po uruchomieniu rozgrzewa się po przejechaniu 4,5 km do temperatury 80 stopni i koniec. Pomiar pirometrem fizycznej temperatury wynosi 78 stopni. Termostat wymieniłem na nowy oryginalny i nic to nie dało. Podejrzewam, że przez niedogrzanie pali 8 litrów na 100 kilometrów. Może ktoś zna przyczynę...
Tu nie chodzi o to że silnik ma ciężko przy rozruchu. Silnik dostaje obciążenie dopiero gdy kompresor załącza zawór ssawny. śrubówka przy starcie pracuje z tym zaworem zamkniętym , rozpędza się rozgrzewa się olej pompa oleju ma pełną wydajność i dopiero w tedy stopień śrubowy ma "pozwolenie" na pracę pod obciążeniem zobacz jak to wygląda na tej animacji:...
Już to widzę, jak silnik się rozgrzewa w 5 sekund, w artykule powinni raczej napisać, że się w tym czasie zdąży posmarować. Myślę, że na mrozie może się rozgrzać najwyżej do temperatury pokojowej w tym czasie i to nie cały. Prawdą jest, że na postoju silnik rozgrzewa się znacznie dłużej niż podczas jazdy, dlatego nigdy nie rozgrzewam na postoju, z jednym...
I po co tam enkoder liniowy, co on odmierza ? Skok tłoka prasy? Prasa ma pomiar drogi i siły .Dwa silniki są zrozumiałe bo jedna pompa będzie od szybkiego dojazdu i odjazdu a druga pewnie o większym ciśnieniu i mniejszym przepływie do samego zgniotu.Większe prasy mają jedną pompę ze zmienną wydajnością ,ale to podnosi cenę..Enkoder oprócz ustalenia...
jezeli nie przelacza sie sam na LPG po dodaniu gazu to mozesz od razu na zimnym go sam przelaczyc.jezeli tak sie nie da trzeba udac sie do gazownika na przestrojenie centralki, poniewaz w niektorych modelach centralka laczy sie z czujnikiem ciepla silnika i wtedy jest mozliwosc albo automatycznego albo recznego przejscia na zasilanie LPG. Ale jest mozliwe...
zwiększenie iskry nic nie da, jak silnik jest bardzo zajechany i kompresja jest na prawdę mała to powoduje to że benzyna nie rozgrzewa się w cylindrze na tyle żeby dobrze się zmieszała z powietrzem i to się wtedy ciężko zapala. opalarka w dolot pomaga w takim odpalaniu (ja tak kiedyś w zimie odpalałem Dużego Fiata)
U mnie jest to samo.Za każdym razem znika olej z pompy.Ale co lepsze jak silnik jest zimny to ciśnienie wynosi 50 barów a czym bardziej się rozgrzewa tym bardziej ciśnienie spada aż do 15 barów.Silnik ostygnie i znowu ma 50 barów na biegu jałowym.
1. Lepkość oleju zmienia się z temperaturą (gorący jest rzadszy - ma mniejszą lepkość). 2. Koła też się rozgrzewają bo rozgrzewa je olej -możliwe że wtedy przestają być szczelne ( można by spróbować jaki luz ma KZFR na zimnym i na gorącym silniku). 3. Przydał by się pomiar prądu idącego na zawory KZFR (napięcie mówi że sterownik chce a prąd powie czy...
Nie chcę mojego teraz już rozbierać. Mogę Koledze jednak podrzucić zdjęcia, które trafią na aukcję. Może to coś pomoże. Cold - nic nie grzeje ! 80-125 rozgrzewa wałki. Po przełączeniu w Cold i wystygnięciu laminatora dioda gaśnie. Silnik po włączeniu powinien pracować cały czas.
Za niska uszczelka pod głowicą. Silnik się rozgrzewa korbowody wydłużają i pukają po nagrzaniu.
Kosiarka Husar TB53S11E Zamontowany silnik w kosiarce to OHV HUSAR nr. seryjny TB53S11E21030336 Jakie powinny być ustawione luzy zaworowe? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Zawór ssący (dolotowy): 0,10 – 0,15 mm • Zawór wydechowy: 0,15 – 0,20 mm Luz mierzymy i regulujemy na całkowicie zimnym silniku (temperatura otoczenia). --- 1....
czynnik najpierw przechodzi przez grunt, potem przez powietrzny wymiennik, wymiennik musiałby być w pomieszczeniu , żeby przy dużym mrozie nie wychładzał tego co przyjdzie z ziemi, do tego kanały + czerpnia i wyrzutnia z przepustnicami- żeby odcinać zewnętrzne powietrze, problem w tym, że przy tym rozwiązaniu zimny czynnik zawsze będzie podróżował...
Masz uszkodzony silnik od lustra, na ktory pada promien lasera.
Chodzi o to, czy rozgrzewa się dość szybko i w jakim zakresie pracuje. Możliwe, że grzałka w sondzie padła i sonda nagrzewa się od ciepła spalin, a to dłużej trwa. Trochę teorii. Sterownik silnika do rozruchu potrzebuje trochę "wiadomości" z czujników. Pierwsze to czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu żeby wiedział na który cylinder podać...
Witam ! Mam taki problem z już dość leciwym silnikiem (2002r) kosiarki Tecumseh 35 Vantage a mianowicie po jej odpaleniu a odpala z "pierwszego kopa" za parę chwil bardzo nagrzewa się jej tłumik aż do czerwoności następnie zaczyna wypluwać pomarańczowe iskry z wydechu i muszę wówczas silnik zgasić, ponieważ boję się, że ulegnie uszkodzeniu lub coś zaraz...
Podczas porządków znalazłem w garażu silnik zachomikowany jeszcze przez poprzedniego właściciela Jest to niemiecki mały silnik klatkowy zwarty o mocy 900W i 2850 obrotów, Chciałem go wykorzystać do małej kosiarki ale jest problem Po jakiś 2-3 minutach od uruchomienia uzwojenia i obudowa są już gorące że parzą Mechanicznie jest bez zarzutu, wirnik kręci...
Witam wszystkich w moim pierwszym wystepie :) Problem jest taki: Posiadam silnik jednofazowy, zdaje sie ze indukcyjny (nie znam sie, szczotek tam nie widzialem :p), silnik ma 3 wyjscia: bialy, niebieski i czarny. Po podlaczeniu oryginalnego kondensatora 10 µF/450V silnik ruszyl, lecz zauwazylem silne nagrzewanie sie silnika mimo zamocowanego na...
Również kłopoty z briggsem.Po rozgrzaniu trudno uruchomić jeśli się już uda nie równa praca silnika ,wymieniony filtr powietrza świeca i nie ma zmian.Jak się ma sprawa z ustawianiem zapłonu i jak do tego się zabrać?Silnik Briggs 5 km.
Witam Panów, mam problem z silnikiem trójfazowym (tabliczkę znamionową umieszczę wkrótce). Problem jest taki, iż z otworu z którego wychodzą wyprowadzenia uzwojeń wydobywa się dym podczas pracy, prócz tego silnik strasznie się grzeje. Przy połączeniu w gwiazdę dym zaczyna być odczuwalny dopiero po paru minutach, lecz przy trójkącie po 30 sekundach silnik...
Silnik rozgrzewa się normalnie?
Witam, Problem: Silnik się mocno grzeje (w porównaniu do pracy bez falownika) ale pracuje w w obrębie nominalnego prądu. Posiadam falownik SV075IG5A-4 Silnik: 7,5kw 400/690V 15.3A/8,8A połączony w trójkąt. Silnik zasila pompę i pracuje w tybie ciągłym np.:6h Grzanie silnika występuje już po 30min. Falownik obecnie pracuje jako softstart dla pompy. Rozbieg...
Koledzy pomóżcie. Temat prześledziłem wiele razy na różnych forach jednakże nie znalazłem tego kodu silnika. Mianowicie, audi Q3 2.0tdi 177km silnik cfgc rok 2013. Ogólnie autko zadbane niedawno kupiłem od zaufanej osoby i twierdzi ze tak ma być. Auto rozgrzewa się delikatnie po około 5-10 km do 80 stopni poczym temperatura zaczyna spadać na 70 nawet...
Witam. Mam silnik 0,75kw 1400obr/min 220/380 2,7A/1,6A Zamiast do sieci trójfazowej podłączyłem go do sieci jednofazowej(230V) uzwojenia w trójkąt ,kondensator 25uF. Silnik chodzi,lecz szybko się grzeje, na biegu jałowym po 10min ma dość. Czy da się coś zaradzić by się nie grzał, pracując w sieci jednofazowej.?
Witam. Mam następujący problem, otóż posiadam silnik jednofazowy 230 V 1.1 kW z kondensatorem 20µF, wymontowanym z kosiarki elektrycznej. Rozebrałem go celem wymiany łożysk bo stare dosłownie "stanęły". Po złożeniu i uruchomieniu silnik rusza normalnie, jednak strasznie grzeje się bez obciążenia, po minutach jest już gorący. Myślałem że to może...
Kupiłem na allegro silnik 1,5 kW 1400 obr/min 230 V. Po podłączeniu jak na foto u2 v2 230 V, silnik po ok. 15 minutach pracy bez obciążenia jest gorący tak , że nie można go dotknąć . Czy podłączyłem go prawidłowo , czy może się tak bardzo grzać. Sprzedawca nie dał instrukcji podłączenia bo chyba jej nie ma.Silnik jest nowy. Prosze o sugestie co zrobić...
Witam! Ostatnio w moim Oplu wymieniałem termostat, ponieważ silnik się nie dogrzewał. Po wymianie, do 90 stopni silnik rozgrzewa się w prawidłowym tempie. Jednak problem pojawia się jak już osiągnie tę temperaturę. Wskazówka podnosi do jednej kreski powyżej 90 stopni, a później szybko opada do 90 stopni i proces ten powtarza się przez całą jazdę. Co...
Witam. Mam problem. Posiadam suzuki swift 1.0 rocznik 1994 i problem polega na tym że silnik zimny odpala chodzi normalnie na ssaniu a kiedy zaczyna chodzic na wolnych obrotach to po chwili gaśnie i nie mozna go uruchomić ostudzi,słychać tylko dziwne strzelanie w wydechu i nic więcej. odpali dopiero wtedy kiedy silnik ostygnie i potem jet tak samo ;(....
Witam mam problem i potrzebuje pomocy sam nie jestem w stanie tego rozkminić, mam silnik 3-fazowy 7,4kW i co jakiś czas(około 3 lat) pali się uzwojenie i nie mam zielonego pojęcia dlaczego. silnik pracuje przy śrutowniku(robi mąkę ze zboża), uzwojenie spaliło się już kilka razy w przeciągu jakichś 9 lat, inny silnik o tych samych parametrach chodzi...
Witam, mamy problem z silnikiem z kombajnu. SW 400 zrobiliśmy z 2 silnikiem też komplet pierścieni, bo na 2 tłokach pęknięte i tuleja cała zarysowana. Więc też na 1 cylinder poszła nowa honowana tuleja, tłok i pierścienie. Tamte tuleje były honowane z 4/5 lat temu, ale były jeszcze ładne. Wał 5 szlif - też ładny, nie porysowany nic, to samo z panewkami....
Witam. Mam problem z ogrzewaniem i przegrzewaniem się silnika w zimie w CC 900. Silnik uruchamiam bez problemów, włączam silny nawiew na szybę i idę odśnieżać. Trwa to trochę, ale jak wsiadam do autka, mimo, że temperatura silnika wg wskaźnika ma już 50-60 stopni, nadal dmucha kompletnie zimnym powietrzem, dopiero po przegazowaniu zaczyna grzać. Mało...
Może ktoś mi pomoże .Mam kocioł defro duo 50 kw i jest tam silnik do podajnika Besel0,18 kw 1350 obr./min.Piec kupiłem w 2010 r,ale dopiero teraz uruchomiłem go na całą zimę ,poprzednio był uruchamiany ale rzadziej.Zauważyłem dopiero teraz że silnik coś za głośno chodzi i okazało się że jest gorący.Serwisant poradził mi bym wymienił kondensator,wymieniłem...
Witam, mam problem ze Skodą Octavia III RS 2.0 TSI (2015). Silnik w momencie rozgrzewania, gdy pracuje na wolnych obrotach dławi się, dusi, często gaśnie. Na zimnym jest OK i na rozgrzanym jest OK, problem występuje jak silnik rozgrzewa się i to NIE ZAWSZE, wystarczy dodać gazu itp i problem ustępuję. Pod obciążeniem zero problemów, tylko na jałowym....
jak powinien byc zamontowany prawidłowo termostat? w moim aucie na poczatku byl on zamontowany "sprezyną w silniku" - silnik szybno sie rozgrzewał i jak osiagnal prawidłowa temp szybko spadała ponizej prawidłowej, teraz zamontowalem termostat odwrotnie czyli sprezyna w termostacie jest skierowana w przewód do chłodnicy - silnik rozgrzewa sie troche...
Witam. Mam problem silnikiem od wentylatora a mianowicie silnik 90kW bardzo mocno się grzeje. Silnik zasilany jest z falownika Siemens 430 (90kW). Silnik połączony jest w układ trójkąta (400V). Falownik ustawiony jest na parametry silnik czyli napięcie wyjściowe 400V prąd znamionowy 156A częstotliwość bazowa 50Hz. Silnik pracuje z częstotliwością 48Hz...
Witam. Pisiadam silnik 1,1kW 230V , prąd 4.6A, 2800obr/min, z pompy hydroforowej JET100A Obraca się bez wysilku, ale po podlaczeniu do sieci startuje natychmiast, po okolo 5 minutach pracy bez obciazenia robi się goracy a po 10 min naprawdę mocno się nagrzewa mimo chlodzenia. Jaka może być tego przyczyna...: Przytarte lożyska Przegrzany silnik Utrata...
Nie jestem specem w silnikach, ale właśnie testuję silnik 90W SEMKh 56-4c2 1340 rpm. Na biegu jałowym nagrzewa się on do temp. powyżej 60 st.C w przeciągu 10 minut. Czy to jest normalne ? Czy dalsza taka jego praca grozi uszkodzeniem ?
Witam proszę o pomoc w postawieniu diagnozy dotyczącej silnika trójfazowego dwubiegowego TYPU-8Kf 100 L -4A-H6 o mocy 2,2kW (mogą wystąpić nieścisłości bardzo nieczytelna tabliczka znamionowa) silnik ma również dołączony trójfazowy hamulec typ nie do odczytania. Silnik, ten jest częścią używanej maszyny która została przywieziona z innej firmy w której...
Witajcie. Po włączeniu przecinarki silnik (moc 0.9kW) buczy. Kupiłem drugi kondensator (13uF 430V) i bez zmian. Po włączeniu jak pokręce wałek to włączy się ale po 3 minutach pracy jest mocno ciepły. Rozebrałem go, w środku był rdzawy nalot bo długo maszyna była nieużywana, oczyściłem skręciłem i bez efektu. Czy mogę jeszcze coś sprawdzić i czy trzeba...
Mam silnik klatkowy trójfazowy 3kW. Silnik jest nowy. Po pracy na biegu jałowym po około 15 minutach wał z jednej strony silnika (tam gdzie nie ma wentylatora) mocno się grzeje tj. tak że nie można go dotknąć ręką. Silnik zasilany jest napięciem znamionowym sinusoidalnym z autotransformatora trójfazowego (nie ma w układzie falownika). Silnik nie hałasuje,...
AUDI Q7 2007. Zanika dźwięk zarówno z radia jak i CD. Po odpaleniu samochodu przez chwilę jest dobrze, potem w trakcie rozgrzewania silnika zaczyna przerywać dźwięk (niekiedy występuje tak długa przerwa, że pojawia się komunikat o inicjowaniu pracy urządzenia). Usterka ustępuje po rozgrzaniu (90 stopni na kontrolce). Na etapie, gdy silnik się rozgrzewa...
Witam Silnik rozgrzewa się szybko do wysokiej temperatury. Wentylator się włącza ale pod obciążeniem nie wystarczająco schładza oraz pokazuje się wyciek płynu na zbiorniczku wyrównawczym. W czym jest Problem? Pozdrawiam Dodano po 3 Proszę o odpowiedz
Podepnę się bo mam podobny problem, mianowicie Fabia II 1,4 silnik BXW 2008r nie odpala jak się rozgrzeje, po postoju odpala, ale czasem postój musi trwać 40 minut a czasem dłużej. Najpierw przyszło mi do głowy, że to któryś z czujników położenia wału/wałka, ale wtedy bez względu na to czy samochód się rozgrzeje czy też nie, powinien pojawiać się brak...
Też tak mi się wydaje, ale jednak przechodzi w stan awaryjny i nie da się jechać. Wiem, że tam są, ale w żadnej rozpisce nie znalazłem, który odpowiada za grzałki nurkowe. Czy może być taka sytuacja : silnik rozgrzewa się do ok 90 stopni i wtedy grzałki powodują zwarcie ? Chciałem wyciągnąć przekaźnik za nie odpowiedzialny i zobaczyć co będzie.
A więc jednak podłączyłem op coma i wszedłem w funkcje układu klimatyzacji i wyświetliło mi błędy 00012 - Ssący motor dmuchawy, za słabe wejście Obecny 00011 - Ssący motor dmuchawy, nieprawidłowe działanie Obecny ale tych błędów nie było do puki nie została włączona klimatyzacja która krótko chodziła na postoju w temperaturze 26stopni. Gdy silnik się...
Witam serdecznie:-) Posiadam Renault Scenic. Przy odpalaniu silnika nie zawsze zagasa kontrolka ABS szczególnie gdy na dworze panują niskie temperatury. W okresie wiosenno - jesiennym nie mam żadnych problemów z ABS. Gdy po odpaleniu silnika kontrolka się zapali zgaśnie ona wówczas wtedy gdy przejadę parę kilometrów zgaszę silnik i po chwili go ponownie...
Tylko nie rozumiem na jakiej podstawie ta diagnoza niesprawnego termostatu skoro temperaturę trzyma i nic się nie przegrzewa, zawsze przy odczycie parametrów miał 110°C bo tak ma być. Silnik rozgrzewa się szybko i trzyma stabilnie temperaturę 110 więc po prostu nie rozumiem dlaczego to termostat...
Sprawdzałem węże od chłodnicy, oba ciepłe po rozgrzaniu i miekkie. jak gorące to powinny być twarde, może korek nie trzyma ciśnienia, czy silnik rozgrzewa się jak kiedyś czy wolniej?
Witam panów inżynierów ;) Na wstępnie zaznaczę, że nie znam się na elektronice ale lubię w niej podłubać i forum, z tego co mi wiadomo, służy do "pomocy", bo na tym różnie bywa... ;) Dobra do rzeczy. Znalazłem u siebie w gratach zasilacz stabilizowany Alpha elettronica AL344S 3A https://obrazki.elektroda.pl/7988327000_... na LM723CN...
silnik rozgrzewa gaśnie inwerter rozgrzewa długo rozgrzewa
ledwo kręci samsung rs68n przyczepka światła
bramka antykradzieżowa chińskie radio samochodowe
Magnetowid nie czyta prędkości LP - przyczyny i rozwiązania Pliki EEPROM do radia 84399213 - jak znaleźć?