Ale w takim trybie nie masz potencjometru, a regulowany opornik, i to chyba jeszcze z ograniczeniem napięć, przy jakich prawidłowo działa - przy większych ma większą oporność. Więc możesz albo kombinować, jak podłączyć do tego wzmacniacz operacyjny, żeby regulowaną oporność "przetłumaczył" na napięcie 0-10V, albo użyć jakiegoś DAC, który do takich zastosowań...
http://obrazki.elektroda.pl/5876169800_1... Jakiś czas temu prezentowałem układ sterowania do silnika pulsacyjnego z rozruchem samoczynnym, ostatnio wreszcie znalazło się trochę czasu by ten silnik uruchomić. Jego zasada działania była już szczegółowo opisywana na tym forum więc może nie będę się powtarzał, projekt opisany jest także...
Zastosuj przekaźnik (stycznik) elektroniczny.
Generalnie w szmelcwagenach wentylator wysterowywany jest tak: 400Hz , 8V i wypełnienie zmienne. Pozdrawiam
Możesz jaśniej ? Możesz w końcu napisać jakie masz oznaczenie silnika lub podać numery ECU ? ...czy wszyscy mają zgadywać? Nie szukam gotowca (...) (...) proszę o konkretne info do którego, a nie tylko numer pinu, wolę wiedzieć co odcinam. Na przykładzie sterownika Bosch EDC17 C74, Np: A038 Czujnik rozrządu Halla – sygnał A057 Czujnik liczby...
Elektroniczne sterowanie silnikiem - Electronic Diesel Control.
Ale w pierburgu jest pneumatyczny, ziko, może coś z Mitsubishi, np stary Colt, masz zwykły silniczek komutatorowy z potencjometrem? Drugie, nastawnik z pierburga ma dwa zawory-wzrostu i upustu podciśnienia, to też komplikuje sprawę. A może układ ISC ze starej Sierrry/Scorpio? ( Silnik rodziny N9 na gaźniku...)
Ale wracając do meritum tematu. W moim aucie jako tako nie ma silnika krokowego. Jest sterowanie elektroniczne. Jak inni będą to czytać...... Są Citroeny C2 z silnikiem 1.4 benzyna, które maja wymienne silniczki krokowe i są też takie jaki ja mam - gdzie jak coś będzie mu dolegać to trzeba wymienić cała przepustnice wraz ze sterowaniem. Dobrze mówię?...
sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
Poszukuje wiadomości na temat silników krokowych oraz sterowania silnikami krokowymi (elektroniczne sterowanie). Jakichkolwiek wiadomości !!!!!!!
Przeniosłem z: Elementy Elektroniczne
Sterowana elektronicznie przez sterownik silnika
Już nie na urlopie :P To jest zapewne jakieś sprzęgło, a czy to czego szukasz? Nie pytajcie, po co sprzęgło w modelu z silnikem elektrycznym
http://obrazki.elektroda.net/30_12460991... Evic to silnik spalinowy sterowany elektronicznie, w którym zastosowano bezkrzywkowy system zaworów sterowanych cewkami. Procesor ma kontrolę nad pracą zawora wlotowego i wylotowego oraz nad czasem zapłonu, co sprawia że konstrukcja jest bardzo wydajna. W sytuacji, gdy zwykły silnik spalinowy marnowałby...
Wiesz co? Ja oglądałem już kilka takich silników i też nie wiem gdzie tam jest ten silniczek krokowy. Aaaaa już wiem. Nie istnieje przy silniku taki silniczek. Jest elektronicznie sterowana przepustnica.
w tej pralce silnikiem steruje układ elektroniczny
Lampka ta gaśnie dopiero po rozruchu silnika. Więc masz wszystko w porządku.
Z lewej strony masz : Bat+ i Bat- tu podłączasz akumulator 14V. Kan+ i Kan- to zasilanie odbiornika napięciem 5V, również zasili Ci serwo steru kierunku, Signal to impulsy z odbiornika do regulacji prędkości obrotowej silnika który łączysz do zacisków z prawej strony schematu. Ten regulator spełnia dwie funkcje, reguluje obroty silnika i dostarcza napięcia...
czy da sie walczac/wylaczac i kontrolowac obroty silnika spalinowego przezuklad elektroniczny?
to jest część instalacji elektrycznej z astry F a tamten silnik ma identyczną pompe wtryskową tylko sterowaną elektronicznie.
Witam. Temat jest dosyć szeroki. Ale głównie chodzi o to aby małymi mocami (układy elektroniczne) sterować duże moce (układy elektryczne) Najprsotrze sposoby sterowania to np mikroprocesor z klawiaturą który poprzez tranzystory będzie sterował np przekaźniki - te mogą sterować już dużymi obciążeniami. np silniki grzałki itp. to tak w skrócie. Pozdrawiam
Sterowanie elektroniczne, w silniku.
Dziwne, nie spotkałem takiego rozwiązania z silnikami krokowymi. Danfos ma sterowanie elektroniczne w rozdzielaczach, ale tam nie ma silników krokowych, są cewki sterowane sygnałem PWM. U Ciebie rozdzielacz raczej mechaniczny - bezpośrednio przesuwasz dźwignią. Elektronika ma za zadanie włączyć pompę. Jeśli moduł dostanie sygnał na odpowiednim poziomie...
Ale mój zasilacz ma wydajność prądową 800mA, przecież nie wygeneruje więcej Moc tego tranzystora to tylko ok. 600mW. Wystarczy by przy tym prądzie spadek napięcia na złączu kolektor-emiter przekroczył 0,8V i po tranzystorze. Dlatego pytałem czy ma działać jako elektroniczny wyłącznik czy sterować obrotami silnika.
Z silniczka z CD Romu może być problem. Silniki mają troche skomplikowane sterowanie. Żeby silnik wogóle się kręcił (bo ma elektroniczny komutator) potrzebna jest kość która musi dostać informacje o położeniu magnesów z czujników halla itp. Druga sprawa - moment. Z takiego silnika nie wyciągniesz za dużo momentu. Nie wiem jakim samochodem chcesz skręcać,...
Poczytaj o takim układzie jak "mostek H" Używa się go do elektronicznego sterowania silników w prawo-lewo. Może to będzie zbieżne z twoimi poszukiwaniami
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
KM3505F (SMD p.20) nie jest sterownikiem silnika krokowego. Chodzi o silnik prądu stałego (quasi 3-fazowy) sterowany elektronicznie (z komutatorem elektronicznym). Sterownik umożliwia regulację prędkości obrotowej oraz regulację fazy osi silnika. Opis złącza: 1 - GND 2 - Control 3 - Vcc 12V 4 - Drum FG 5 - GND 6 - Drum PG Do uruchomienia silnika potrzebne...
Dla elektronika elektroniczne sterowanie wspornikiem wydaje się atrakcyjne (elektronicy wolą robić to na czym się znają, niż płacić mechanikom za obróbkę skrawaniem skomplikowanych elementów) Dla autora elektroniczne sterowanie może nie być łatwe.
Napisz jaką masz instalację typ i rodzaj jeśli jest ze sterowaniem dawki gazu przez silnik krokowy może przyczyna leży w niewłaściwej pracy elektronicznego sterowania.
W silniku sterowanym elektroniczne nie można sobie ot tak wsadzić większej turbiny, musi być część o odpowiednich parametrach przewidzianych dla danej wersji silnika.
Sprawdź czy na silniku dmuchawy jest elektroniczny moduł sterujący. Jeśli jest sprawdź napięcia zasilające i sterujące. Jeśli są to moduł do wymiany (kilkaset złotych) lub do naprawy (wymiana tranzystorów za kilkadziesiąt zł)
mylisz sie w twoim silniku jest sterowanie elektroniczne egr i to moze ci fiksowac musisz to sprawdzic i jeszcze jedno jaka masz pompe bo z pompami "Lukasa" byly cyrki na "Boschu" bylo wszystko ok.
Tego typu silniki potrafią się rozpędzić nawet do ok 10 000 obr/min. Jednak na niskich obrotach mocą nie grzeszą. Tak czy siak silnik winien być sterowany układem z triakiem. Tacho jest potrzebne do elektronicznej kontroli prędkości. Przy kontroli mechanicznej, np potencjometr regulujący bramkę triaka, tacho jest zbędne.
Witam - istotne są wymiary oraz napięcie zasilania silniczka . Każdy silniczek jest osobno sterowany regulatorem a całość żyroskopem elektronicznym .
Czy istotne jest żeby silnik był inwerterowy? Moim zdaniem nie, zużycie energii nie będzie sie różniło jakoś odczuwalnie, a taki silnik potrzebuje dodatkowy moduł elektroniczny który nim steruje. W bardziej podstawowych modelach jest silnik klatkowy z rozruchem z kondensatora i jedyne co może go dotknął po wielu latach eksploatacji to potrzeba wymiany...
Kiedyś proste gaźnikowce robiły po 500tys przebiegu i więcej. Bardzo mało takich silników było. Elektroniczne sterowanie zapewnia silnikowi dużo lepsze warunki pracy, niż niedoskonały mechaniczny gaźnik i mechaniczne sterowanie kątem wyprzedzenia zapłonu. Silnikowi z ołowiu precyzyjne sterowanie czymkolwiek w niczym nie pomoże. Kolega nie orientuje...
Witam, Kolego :arrow: michal512 tylko co tu objaśniać? Jest to typowy układ do sterowania (wykonawczy) silnika krokowego bipolarnego (dwie dwukońcówkowe cewki), w odróżnieniu od silnika krokowego unipolarnego (dwie, lub w małych jedna, cewka z wyprowadzeniem środkowym - trzy końcówki). Jednak, aby dołączony do owego układu silnik wykonał choćby jeden...
Cewki dwubiegunowe do 126p z mechanicznym zapłonem były podłączane przez dodatkowy-specjalny przewód oporowy. Miał coś okołó 1,5 czy 1,7 Ω, tak by cały zestaw cewka + przewód miał około 3,5 - 4 Ω. Poszukaj lub zrób sobie zapłon elektroniczny sterowany przerywaczem, będziesz bardzo zadowolony. Dawno temu produkowane były do FSO 1500, 126p,...
Do wykorzystania jest silnik z przekładnią pozycjonowania głowic magnetycznych a nie napędu dyskietki gdzie jest zastosowany silnik tarczowy z komutacją elektroniczną.
Podałeś numer PNC więc lepiej oddać moduł do naprawy ponieważ cena nowego niska nie jest: https://czesciagd.pl/electrolux-elektron...
Na upartego i układ Leonarda można by tu wciągnąć ale idąc z duchem czasu na pewno będą to silniki różnego typu zasilane/sterowane wprost z układów elektronicznych/energoelektronicznych - tu np wspomniany silnik+falownik. Google co nieco pokazuje, np ideę a przykłady zastosowania możesz nawet w rowerach, samochodach, tramwajach czy pociągach (lokomotywach,...
Nie wiem, jaki tam masz typ tego silnika 605 - bo generalnie jest ich kilka. Z tego, co pamiętam, to pompa ma sterowanie elektroniczne przy pomocy elektrycznego pedału gazu. Do zatrzymania silnika służy elektrohydrauliczny zawór sterowany z modułu silnika Y1/1 https://obrazki.elektroda.pl/8068066100_...
Na pompie wtryskowej są dwa siłowniki podciśnieniowe. Z tego co pamiętam, jeden odpowiada za zatrzymanie silnika, a drugi do podciśnieniowej regulacji obrotów. Jest jeszcze czujnik podciśnieniowy do tzw. podwyższonych obrotów biegu jałowego przy zimnym silniku. Do stacyjki są doprowadzone przewody podciśnieniowe, które po przekręceniu stacyjki w pozycję...
napęd bezpośredni znaczy się że nie ma tradycyjnego silnika napędzającego po przez pasek talerz tylko talerz stanowi cześć obrotową silnika ma naklejone magnesy stałe a sterowanie jest po przez elektromagnesy sterowanie elektronicznie tak zwany silnik liniowy . na pewno da się podnieść obroty ale sprzęt jest dość rzadko spotykany dlatego nikt nie wie...
Przede wszystkim zapoznaj się z dyrektywą maszynową. Ten żuraw jest elektryczny czy spalinowy? Posiada sterowanie elektroniczne, silniki komutatorowe?
Jedynie na wtrysku pojedynczym,model 1,8 o kodzie silnika RP,i tylko mozliwość odczytu kodów migowych. Coś tam jeszcze mozna sprawdzić w modelu z gaźnikiem sterowanym elektronicznie,w modelu o kodzie silnika PN. Ale tylko w tych modelach kody migowe.PC w tym przypadku absolutnie nieprzydatny.
W takim razie prawdopodobnie masz dwa wentylatory chłodnicy i sterowanie zrealizowane jest bez rezystora . W wersji z klimą chłodzeniem silnika steruje moduł elektroniczny z 15 stykowym czarnym złączem. Moduł bierze informacje o temperaturze silnika z czujnika (2 tykowa brązowa wtyczka) na termostacie.
Przecież ten układ to zwykły termostat bimetaliczny. Nie da się nim sterować obrotami silnika - do tego potrzebny jest układ elektroniczny.
Teraz znalazłem skad to wziolem zajzyj tu :lol: http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/artic... A nie wiem czy sie znasz dosc dobrze ale mam nadzieje ze wiesz ze jak chcesz sterowac silnikiem od wycieraczek to potrzebujesz juz sterowanie dosc ze przez układ to jeszcze potrzeba ci tranzystory. A powinienes to dostac w jakims sklepie elektronicznym...
Każdy TD z VW ( 1.6 -19, ewentualnie zwykły D). 1.9 TDI to silniki sterowane elektronicznie - przeróbka raczej nieopłacalna.
Różnica jest w silniku tej pompy. Zwykła to silnik indukcyjny z kondensatorem i uzwojeniami typowo na 3 biegi. Tzw elektroniczna to silnik BLDC ze sterownikiem lub indukcyjny 3 fazowy z falownikiem. Czasem nawet ma zaawansowane funkcje jak pomiar ciśnienia różnicowego co pozwala określić przepływ czy sterować wg charakterystyki. Są jeszcze pompy elektroniczne...
W pralce 1000- obrotowej silnik musi być sterowany modułem elektronicznym, ale sprawdzenie należy zacząć od silnika, tu jest sposób: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57...
Jako że to jest silnik sterowany elektronicznie, to należało by wpierw zczytać błędy sterownika, w przeciwnym razie czeka cię wymiana zespołu wtrysku i jeszcze może być źle. Najprawdopodobniej wtryskiwacz do wymiany.
Nie. Pralka posiada silnik komutatorowy sterowany przez moduł elektroniczny. A co się pralce dzieje? Jak nie kręci to najpierw sprawdź długość szczotek na silniku.
EPC - jest to elektroniczne sterowanie pedału gazu ( bez linki). Zapalenie kontrolki oznacza, że masz usterkę w elektronice silnika. Musisz zrobić diagnostkę komuterową silnika. Pozdrawiam.
wstanie bez problemu, tylko z tego co pamietam dopiero po uruchomieniu silnika, powodzenia
Problem polega na podwyższonym ciśnieniu (?) w układzie chłodzenia. Audi A3 1.6 o oznaczeniu silnika BFQ. Problem polegający na zbyt wysokiej temp. układu chłodzenia, oscylującej w granicach 110 st. Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni. Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie....
Przeniosłem z: Elementy Elektroniczne
Silników 1.9 D były bodaj 3 rodzaje - jeden z elektronicznie sterowaną pompą i dwa mechanicznie. Który rodzaj masz?
Pomysł jest taki: hebel sterowany elektrycznie odłącza instalację włącza defulsator W ciągniku mam elektroniczne sterowanie silnikiem, skrzynią biegów, ehr, radar...... jakby coś walnęło...... Nawet alternator ma zabezpieczenia które wytłumią impulsy
Ale jakie układy mocy? Sterowanie silników, wzmacniacze m.cz., przetwornice, sterowanie oświetleniem?
Ale zaraz... Silnik 90 KM wyposażono w soft-turbo bez sterowania elektronicznego. Tam nie ma elektrozaworu sterującego turbo i czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Były one stosowane w mocniejszych silnikach.
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zasilanie układów elektronicznych
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zdalnie pomóc Ci się nie da. Ponadto to dość skomplikowany magnetofon - silniki sterowane są elektronicznie.
Witam. Są takie układy.Narazie zapoznaj się z postem "sterowanie silników indukcyjnych i szeregowych".Napisałem co-nieco na ten temat.Podałem schemat elektronicznego regulatora do sterowania silnika indukcyjnego klatkowego RM130.
[quote="cezars65"] pokrętło steruje silnikiem poprzez elektroniczny regulator A pamiętasz może gdzie on jest umiejscowiony? jest coś po prawej stronie u góry wiatraka ale tam też są cienkie kable jak na potencjometrze więc to raczej nie to. Czyżby bezpośrednio BSI tym sterowało po grubych kablach?
Bierzesz schematy obu modeli i porównujesz, w czym problem? Ja Ci podpowiem, że nowinek ma więcej niż Ci się wydaje, w MK3 obroty i prędkość ze sterownika silnika leci po CANie więc na dzień dobry nie wsadzisz do siebie nowszych zegarów. Silniki mechanicznie mają podobne, sterowanie nimi to dwie, różne bajki.
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
A widziałeś kiedyś taki bez wyłączników? Tak widziałem, miałem taki w rękach (silnik spalony) bo układ przeciążeniowy nie zadziałał. Czyli widziałeś silnik z elektronicznymi wyłącznikami krancowymi.
Podnośnik jest sterowany elektronicznie zapewne za pomocą silnika krokowego. Z jego strony raczej nie będziesz miał żadnych problemów ale sprawdzić można np w ten sposób że po uniesieniu maszyny i zgaszeniu ciągnika zobaczyć jak podnośnik zachowa się po odpaleniu. Jak podniesie maszynę do pozycji z przed opadnięcia to znaczy że krokowy się nie ruszył...
Sterowanie przez pc byloby wygodniejsze ale przez sterownik pewnie łatwiejsze do wykonania. Możecie mi podpowiedzieć jakich komponentów uzyć by stworzyć to od strony elektronicznej?
Według mnie to nie ma czegoś takiego jak silnik inwerterowy, to bełkot marketingowy. Silnik, jako układ mechaniczno elektryczny może być np: indukcyjny, synchroniczny, BLDC. Silnik indukcyjny jest najprostszym a zarazem bardzo optymalnym silnikiem na prąd zmienny. Wadą silnika indukcyjnego jest praktycznie brak możliwości regulacji obrotów, a płynnie...
Jeżeli silnik jest sterowany elektronicznie to może tam być przekaźnik zmieniający obroty. Jeżeli nie to programator.
...bo skończyły, ale z ulepszeń były przeciwwagi i elektronicznie sterowane pompy wtryskowe (np. VP-44).
to mercedes VARIO 814D silnik ma pompowtryskiwacze sterowane elektronicznie z modulu VDO (nie pamiętam oznaczenia) . Jeśli ktoś posiada taki schemat ( tylko sterowanie silnika - reszta jest nieważna ) to będę zobowiązany Wienio
Też tak może być ,bo silnik jest sterowany triakiem przez układ elektroniczny.
Tzn możesz holować auto o masie dopuszczalnej zgodnie z kartą pojazdu. Na pewno zapytasz czy można na linkę odpalać ine auto? Żeby nie połamać korby albo c, ego nie... . Nowych silnik że sterowaniem elektronicznym nie powinno się tak odpalać. Strate silniki disel bez kompa można popchnąć jeśli są to disle, przzelanie benzyniak ryzykowne.... .
mam identyczny problem z moją asterką. kiedy po paru sekundach gaśnie przy kręceniu silnika zapala się kontrolka elektronicznie sterowane chłodzenie silnika.
Widzę, że sterownik jest już po regeneracji i to bardzo przyzwoitej. Kłaniam się w stronę firmy dokonującej regeneracji - świetna robota. Teraz pytania do właściciela: 1. Czy sterownik zgłasza się po wciśnięciu sprzęgła? ( włącza się kilka kontrolek? ). 2. Czy po uruchomieniu silnika załącza się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni ? 3. Czy sprawdzał...
A co myslicie o baterii termostatycznej? to gotowy regulator temperatury widze 2 rozwiazania - sprzegniecie pokretła z silnikiem i sterowanie silnikiem lub zastosowanie baterii termostatycznej elektronicznej z jakims interfejsem, spotkaliscie się z czyms takim? co myslicie o takim rozwiazaniu?
Nie, wolnossąca wersja ma klasyczną, mechanicznie sterowaną rotacyjną pompę Boscha, moce osiągane na Boschu to 70, 76 i 80 KM. Silnik z turbiną to elektronicznie sterowany system EPIC z pompą Lucas, moce 86, 100 i 115KM (te ostatnie to rodzynki). Na początku produkcji silnika 2,5D z bezpośrednim wtryskiem (od 1984 r.) stosowano mechaniczną pompę rotacyjną...
Przy pracującej suszarce między pinami zasil silnik a zerem wynik 50V każda faza. Chłopie co ty bredziesz? Dziś może podepnę go pod falownik w pracy zobaczymy co pokaże. Zostaw go w spokoju bo za chwilę naprawdę będzie do wymiany. Przepraszam że poźno odpisuje nocne zmiany. Na zdjęciu masz kostkę z trzema pniami - każdy z każdym ma mieć taką samą rezystancję!...
1.9 SDI to też bardzo dobre silniki, występują często w Octaviach, sama Octavia to też bardzo fajny samochód i mało gnijący jeśli nie powypadkowy no i jeśli ktoś jakkolwiek dbał 1.9 TDI dobry ale tylko w wersji bez zmiennej geometrii turbiny, bo to się zawsze zacina Pamiętaj, że silniki DI mają elektronicznie sterowaną pompę wtryskową (na szczęście...
Co to w ogóle jest EDC EDC to skrót od Electronic Diesel Control....elektroniczne sterowanie silnikiem.
O ile się nie mylę w tych silnikach zapłon jest sterowany elektronicznie.
Jeśli chodzi o zamienniki to pasują od Lublina . Wersje uproszczone elektronicznie.
Hehe..tak się składa, że miałem pewien wkład w konstrukcję elektroniczną makiety z linku. Tam do podnoszenia 'wózka' windy zastosowany był silnik krokowy (sterowanie L298+L297) a do otwierania drzwi na piętrach malutkie silniczki DC 5V (sterowanie L293). Silnik który podałeś pobiera prąd max 2A (bez obciążenia 0,14A)!!! a więc tego silnika nie wysterujesz...
Nie ma tam żadnego ssania, to silnik ze sterowanym elektronicznie wtryskiem wielopunktowym. Ponadto nie liczy się rezystancja czujnika przepustnicy, tylko wartość napięcia w położeniu spoczynkowym.
Więc ten kondensator nie jest rozruchowym. Filtr wstępny sieciowy. Te cztery czarne kostki to przekaźniki kolejnych prędkości i te malutkie kondensatory i transformator to zasilacz dla sterowania pracą tych przekaźników. Silnik posiada napięcie robocze 230V? Zdjęcie płytki od strony druku. Przyciski wyboru prędkości - od strony połączeń - przewody?...
Sugerował bym ,żeby sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej,włączający grzanie świec.Być może on wariuje i włącza grzanie w jakiejś określonej temperaturze,w której nie powinien. Zasadą jest,że jak silnik kopci,to są do regulacji wtryski lub kąt wyprzedzenia zapłonu.Ale to zawsze sprawdzało się w dieslach z mechanicznym wtryskiem.W nowych silnikach,sterowanych...
Miałem Polara Lunę i też popaliło mi programator na stykach grzałki, niestety po wyczyszczeniu programatora nie było ani rewersów ani wirowania. Znalazłem używany programator igła za 35zł. i wydaje mi się że Ciebie też czekają poszukiwania używki. Problem w tym, że u Ciebie w grę wchodzi jeszcze uszkodzenie silnika lub modułu, który nim steruje typu...
Dzięki Może wszystkiego nie pisałem, ale większość rzeczy już sprawdziłem. Na razie nie miałem czasu, ale jutro sprawdzę metodą omomierza może i z komputerem sil. tylko nie wiem, czy starczy mi czasu. Po południu już mam czas zagospodarowany, ale dam znać do czego doszedłem oraz może mi uda się dokończyć diagnozować usterkę? Właśnie do tego bezpiecznika...
silnik 3,2 (brak iskry ) Po coś to gniazdo zrobili, silnik jest sterowany elektronicznie, gniazdo jest podobne do tego z następnych modeli (e3..) tylko mniejsze
Silnik krokowy sterowany z ATMEGA. Prosty układ.
W silnikach ZI najczęściej stosowane są dwa systemy sterowania pracą silnika na biegu jałowym: system sterowania prędkością biegu jałowego ISC (ang. Idle Speed Control ), który za pomocą silnika krokowego steruje położeniem przepustnicy. Silnik krokowy regulacji położenia przepustnicy jest silnikiem prądu stałego. Sterowanie prędkością obrotową na biegu...
O to nawet czujnik ssania istnieje, jak i ssanie działa 3 minuty w silniku ze sterowaniem elektronicznym. Czego to się można dowiedzieć na elektroda.pl...
jaki to silnik jeżeli masz ustawiane zawory to mogą być podparte jeżeli silnik jest sterowany elektronicznie to winny może być czujnik położenia wału korbowego ale wtedy miałby tendencje do gaśnięcia
Ale nie spodziewaj się prostego rozwiązania, to jest silnik krokowy. Sterowanie będzie wymagało odpowiedniego układu elektronicznego.
elektroniczny sterować silnik elektroniczny moduł sterować schemat elektroniczny sterować
astra tylne hamulce kable rowerze ciśnienie r407c
Gigaset A400 nie pokazuje numeru dzwoniącego i brak sygnału połączeń Wymiana gum przy lusterkach w Mercedesie W124 na zamienniki