Usterka jest w sterowniku silnika. Zasilanie 5V na licznik. Sterownik silnika odpowiada za to jak hulajnoga przyspiesza i jaką ma max prędkość. Jest on w podeście obok baterii.
Albo czy dezaktywacja immo2 w nowym liczniku skutkowała by tym że auto mogło by odpalić. Tak,ale jak już to nie w liczniku tylko w sterowniku silnika
Masz brak komunikacji sterownika silnika z licznikiem. Może nie było grzebane z licznikiem a ze sterownikiem silnika. Trzeba zobaczyć przewody CAN pomiędzy ECU a licznikiem. Opis wtyczek masz tutaj - niby Passat ale pasuje bez problemu. http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-19... Skoro masz takie błędy to pewnie immo wyłączone w...
Panowie, czy ktoś z Was zwrócił uwagę co to za liczniki? To są liczniki Boscha i to jest immo2. Ten program raczej tutaj nie zadziała. Tutaj nie ma VINu i nie potrzeba PINu z auta czy starego licznika. Wyjścia są dwa: - przerobić wsad od nowego licznika tak by po włożeniu licznika nie trzeba było nic robić - zakodować klucze do nowego auta i przypisać...
Wskazanie temperatury płynu chłodzącego po can ze sterownika silnika , do licznika bezpośrednio podłączony czujnik poziomu płynu. Wg. schematu ilość gazu też po can ze sterownika gazu do sterownika silnika i do wskaźnika. Być może , że licznik z instalacją CNG nie pasuje do sterownika benzynowego.
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
Oczywiście ten z tyłu głowicy jest 4 pinowy - podwójny czujnik. Jeden dla wskaźnika w liczniku, drugi dla sterownika silnika. Najlepiej sprawdzić interfejsem diagnostycznym jaką temperaturę widzi licznik a jaka sterownik silnika. Jeżeli są różne to czujnik do wymiany, jeżeli takie same to silnik nie osiąga swojej temperatury.
Nie wiem co o tym myśleć. Ja bym to zostawił ewentualnie włożył inny sterownik i wtedy będzie widać czy problem w liczniku czy w sterowniku silnika.
ECU to sterownik silnika, Dash to licznik. Ale chyba wiesz o tym? Jak nie idzie przez OBD, to będziesz musiał się podłączyć bezpośrednio do pinów licznika na stole.
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
trzeba zrobić konfigurację sterownika silnika, UCH i licznika żeby to zadziałało
a co było z licznikiem że trzeba było naprawiać?? jeśli inna zawartość eepromu to trzeba: 1. spasować immo ze sterownikiem silnika (kod immo w eepromie licznika, kod streownika w sterowniku (chyba 24c02) albo na zdrapce przy kluczykach) 2. zaprogramować kluczyki
Jak golas to na canie "wisi" sterownik silnika,licznik i jak się nie mylę centralna elektryka-może to jest siewca złego?
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Stary gruźlik zapali bez czujnika temperatury. Obstawiam immo, ale nie immo, tylko sterownik silnika. Wtedy nie zawsze zaświeca kontrolka od immo, bo kod z klucza odczytany i prawidłowy. Nie masz w sterowniku silnika błędu P1570 sterownik silnika zablokowany przez immo, oraz w liczniku błędu „ brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Jeśli tak, do...
Jaki masz nr licznika? Sterownik silnika widzi prędkość?
Tak to wartość jaką cofnięto zobacz przebieg w sterowniku silnika
Nie masz komunikacji w CANie układu napędowego (Powertrain) - z tego powodu jest błąd immo bo sterowniki silnika i licznika się nie widzą. Możliwe że poleciał któryś sterownik i przez to brak komunikacji pomiędzy resztą. Odłączaj po kolei sterowniki z którymi jest brak diagnozy i patrz kiedy diagnoza wróci - wtedy będziesz wiedział gdzie jest babol...
Dokładnie jak napisałem wyżej. Żeby ten licznik działał musiałbyś puścić Can do ABS, wymienić sterownik ABS, puścić Can do sterownika silnika i wymienić sterownik silnika. Ten licznik który kupiłeś ma Immo2, a stary licznik ma Immo1, dlatego nie możesz tego zgrać. Poza tym nowy licznik komunikuje się z resztą auta po CAN. Więc patrz Mój post numer 31...
Witam, temat dość stary, ale mam ten sam problem, (bak kontrolki świec żarowych, silnik nie odpala, brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Czy sterownik silnika znajduje się za licznikiem? Chcę sprawdzić zasilanie tego sterownika, bo po kilku próbach komunikacja wraca i silnik odpala. Podejrzewam problem z zasilaniem ze stacyjki, bo muszę kilka razy...
Są dwa możliwe rozwiązania: dwa czujniki, jeden dla sterownika silnika a drugi dla włączenia wentylatora (bimetal) lub jeden czujnik tylko dla sterownika silnika i ten włącza wentylator ale po jego odpięciu wentylator powinien zacząć pracować. Mówisz że po odpięciu pokazuje -40. Pokazuje to na liczniku czy komputer mowi o tym że sterownik silnika widzi...
Witam mam problem z VW crafterem 2006 rok 2.5 tdi brak komunikacji z sterownikami ABS airbag licznikiem zasilanie i masy idą do sterownika ABS vcds łączy się tylko z sterownikiem silnika
Sterownik silnika ma brak komunikacji z licznikiem i to jest przyczyna Twojego problemu.
Licznik plus sterownik silnika plus kluczyk aby pestka immo była
Masz problem z komunikacją zegary > sterownik silnika. Popatrz na piny 18 i 19 w sterowniku (idą do licznika). Posprawdzaj na ciągłość i zwarcia.
wystarczy odczytac pin ze sterownika silnika i wgrac nowy poprawny wsad do licznika a nastepnie dokodowac linicznik do sterownika
Naprawiles blad? Mam podobnie w sterowniku ABs i licznik
Może lepiej będzie odczytać wsad z licznika niż ze sterownika silnika?
zrobilem cos takiego na liczniku paru bramkach i dekoderze
6 pin z sterownika silnika idzie na licznik pin 11. Syganał idzie z czujnika wału, nie z alternatora. Schemat passata jest na elektrodzie, w dziale download
Ale od czego, przecież auto przed swapem jeżdziło na tym sterowniku? Wszystko co potrzebujesz dało się zrobić modyfikując instalację przy przekażniku J226 "Relais für Anlaßsperre und Rückfahrlicht, im Motorraum links" do sterownika silnika za licznikiem nie trzeba by w ogóle zaglądać.
Witam 4017 do tego celu się nie nadaje zbytnio ponieważ jest to licznik dziesiętny i nie wykorzystali byśmy wszystkich możliwości (czyt. wejść) multiplexera... trzeba zastosować 3-bitowy licznik binarny, a do tego celu znakomicie nadaje się 74xx93... projekt licznika sam sprawdzałem bo używam go w sterowniku silników krokowych, poniżej schemat jak to...
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
co i jak zrobić żeby się komunikował? Licznik musi być z "wsadem". który jest kompatybilny ze sterownikiem silnika. Wymieniony licznik powinien mieć ten sam nr kodowy, co stary. Można przerzucić wsad, ze starego licznika.
nie mam pojęcia o czym piszesz, możesz pokolei co potrzebuję i jak tego użyć.Nic nie dopisywałem, wymieniłem sterownik nic więcej.
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam za temperaturę widać a nietylko kasowanie błędów. Czujnik jest podwójny - w jego obudowie są dwa czujniki. Jeden dla licznika, drugi dla ECU. Trzeba sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika bo może masz przerwane przewody od czujnika i licznik cos pokazuje a sterownik silnika nic nie widzi. Daj nr błędów...
Nic się nie stanie.
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Przekaźnik podwójny na szczycie skrzynka bezpieczników pod kierownicą chyba 20x numer to sterownik silnika dla tego modelu, powinna być linia K do diagnostyki. Czujnik temperatury dwa piny uruchamia przez masę pompę obiegową na pasie przednim, a podwójny do sterownik silnika i dwa na temperaturę licznik.
tak to się robi Właśnie źle. Nie można łączyć TX i RX. Wysyłasz wtedy do licznika różne dane o prędkości silnika ponieważ przy manewrach silniki nie będą się kręciły z tą samą prędkością. Licznik będzie "głupiał". Na stole to wygląda pięknie ponieważ jest równa prędkość obu silników. Pod drugi sterownik podłączasz tylko RX czyli odbiór danych z licznika.
Brak komunikacji ze sterownikiem silnika, sterownikiem ABS, licznikiem. Pozostałe moduły OK. Ale przewija się bład braku komunikacji z ecu i połączenia can.
Usterka związana zarówno z licznikiem jak i sterownikiem silnika prawdopodobnie błędny sygnał prędkości ale to już diagnoza
Dziwne tylko że dioda gaśnie, dezaktywuj immo i sprawdź, co wtedy. Jakie błędy w liczniku?
Może ktoś ma opis pinów z tego sterownika czy schemat jak tam jest między licznikiem a sterownikiem silnika.
Proponuje podpiąć emulator immo pod sterownik silnika na wejście W. Jeśli nie będzie problemu z odpalaniem silnika to problem masz z immo w liczniku, natomiast jeśli problem z odpalaniem pozostanie usterka tkwi w sterowniku silnika.
Błąd mówi o tym, że jeden sygnał z pedału gazu nie pasuje do drugiego - pedał ma dwa sygnały na wyjściu. Ty dajesz obraz tylko z jednego wyjścia. Pokaż jak wyglądają oba sygnały w tym samym czasie. Nie wiem jak jest w C Maxie ale w Focusie z tego co pamiętam pedał podpięty jest pod licznik a ten po CAN przekazuje info do sterownika silnika. W Focusie...
Przecież tak nie dopiszesz ,jak dopisujesz po nowym pinie to nowe transpondery włóż bo to immo3.Wtedy klucze dopiszesz ale auta nie odpalisz bo sterownik silnika nie bedzie od kompletu.No i w liczniku bedzie inny vin niz w aucie.
A jakie objawy? Rzuciła palenie? Wygląda na brak komunikacji licznika (immo) ze sterownikiem silnika. Odczytaj błędy w liczniku, sprawdź komunikację licznik -ECU.
Ok, to by miało sens. A ma Pan może jakieś wytyczne co do rezystancji tych czujników w danej temperaturze? Czy pozostaje podmianka na nowy i sprawdzenie? Jeśli masz VCDS to sprawdzisz ten stary - w blokach pomiarowych. Będą Cię interesowały dwa kanały: sterownik silnika oraz licznik. Instrukcję znajdziesz w Google. Różnica pomiędzy tymi odczytami powinna...
Musisz zobaczyć jakie obroty silnika widzi sterownik silnika a jakie licznik w momencie problemów z obrotomierzem. Prędkość obrotowa jest przekazywana ze sterownika silnika do licznika.
Jesteś pewny że sterownik to 5.2 a nie 3.3, bo wtedy to Inpa pod ADS. Wykrywa silnik taki jak masz zakodowany w liczniku i ews. To nie jest m62b44?
Dzięki , podłączyłem skrzynkę , na liczniku miga dioda, brak komunikacji ze sterownikiem silnika, w liczniku 2 błędy: U1900 Can communication bus fault - receive error U2510 Can - invalid data for vechicle security pomoże ktoś?
Witaj. Może nie być BT. Dobierz się do PCB licznika i zobacz czy jest układ BT. Co do odblokowania to zrób zdjęcia sterownika silnika i licznika. Być może będziesz musiał wymienić cały zestaw.
Patrząc po schematach to licznik informację o temperaturze silnika dostaje ze sterownika silnika a z osobnego czujnika jak było dawniej. Więc czujnik temperatury dla sterownika silnika i licznika jest wspólny
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
"Upoważnienie dostępu i rozruchu - błąd" "Tablica wskaźników - Uszkodzenie" Sygnatury kluczy immobilizera są zapisane w liczniku. U ciebie jest uszkodzenie licznika, co może skutkować brakiem zezwolenia na start w sterowniku silnika. ... brak komunikacji z licznikiem, brak połączenia z pętlą immobilizera, usterka transpondera immo w kluczyku, zimne...
01 11 pin sterownika, 10 50 pin zegarow i koniec
Witam. Predkosc na licznik idzie od ABS'u, sprawdzic trzeba by bylo najpierw kody zapisane w sterowniku silnika i abs'u. Wtedy okaze sie co nie dziala
Do sterownika silnika i licznika jest jeden czujnik, umieszczony w obudowie termostatu. Jeśli dobrze pamiętam, to na chłodnicy jest sprzęgło wiskotyczne, więc więcej czujników nie będzie. Jeśli były elektryczne wentylatory chłodnicy, to "customowe/tuningowe" dokładki.
W tym aucie masz immo poza licznikiem. Osobny box. W tym przypadku silnik odpala bez licznika. Pozbądź się kontroli z licznika i zapomnij o problemie. Raczej nikt ci że wsadu immo nie usunie. Nie spotkałem się jeszcze z tym by ktoś usuwał immo w liczniku, robi się to w sterowniku silnika.
Trzeba z ECU do zegarów. Jaki sterownik silnika siedzi?
Problem zaczął się od komunikatu dolania? Jest różnica w komunikacie sprawdź (usterka układu) a uzupełnij (dolej). Czy wcześniej ktoś nie kasował błędów? Ja bym obstawiał że tak było. Np. błąd z czujnika NOx da się wykasować w silniku ale w liczniku będzie blokada. Zależy to też od wersji oprogramowania sterownika silnika.
To jest rb8 crypto, Magic-dasch-can to robi.Jeśli nie masz,to odczytaj sterownik silnika.
Przyczyna była wilgoć w sterowniku silnika. Po wymyciu i przelutowaniu płytki jest komunikacja z silnikiem i auto odpala. Dziękuję wszystkim za pomoc. Zastanawia mnie ciągle oporność lini K miedzy sterownikiem silnika, a licznikiem.
W tym modelu immobiliaser jest zaszyty w liczniku. Tak działa ta blokada w VW odpala i gaśnie. Skoro licznik wariuje to albo ona padł albo komunikacja z i do niego (CAN) albo inny moduł sieje na linii głupotami (nie odblokowuje sterownika silnika). Tak czy inaczej zaczął bym od poprawienia wtyczek licznika (wyjąć obejrzeć czy nie ma stykach "zieleniny"...
Witam, da się w tym liczniku podłączyć temperaturę i obrotomierz bez oryginalnego sterownika silnika? Zrobiłem swap na m57 i tylko to zostało do pełni szczęścia.
Cześć. Mam podobną maszynę, ale do transportu i cięcia tektury (zatem bezwładność dużo mniejsza). Nie wyobrażam sobie precyzyjnego zatrzymania silnika indukcyjnego. W mojej maszynie było tak, że sterownik w każdym skanie (ok 5 ms) porównywał wartość bieżącą licznika z wartością docelową i już mniej więcej w połowie odległości zaczynał sukcesywnie zwalniać...
W sterowniku silnika
Sygnał prędkości wychodzi z licznika do puszki immo i sterownika silnika ( prawdopodobnie czarny z czerwonym paskiem) .
Jak to jest Passat z licznikiem z niebieskim podświetlanie to trochę dziwne że łączy Ci się z immo a z licznikiem nie che skoro oba sterowniki siedzą w liczniku. Brak diagnozy z licznikiem więc pewnie z tego powodu zablokowany sterownik silnika. Tutaj masz cały opis wyprowadzeń licznika. http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-19...
W niektórych przypadkach problem polega na tym że na liczniku są inne km niż w sterowniku silnika czyli rzecz jasna ktoś cofnął licznik .
Podłaczyłem na PIN 20 sterownika silnika. W liczniku wtyk czerwony PIN 4. Działa w Clio rok 2000. Sterownik silnika ma 35 PINów.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Sprawdź dokładnie, ale ogólnie bywają tam silniki krokowe. Jeśli w Twoim liczniku tak jest, to na początek trzebaby zmontować sterowniki tych silników krokowych.
Przecież to są przewody. Sterownik silnika, skrzynia, licznik, ABS.
Nie musisz wymieniać wszystkiego, są inne sposoby można miedzy innymi dorobić kluczyk i dopisać, można kupić samą stacyjkę z kluczykiem i wyłączyć immo. Jeśli już koniecznie zestaw startowy to taki w którym sterownik silnika ma te same nr.
1.musisz odczytać pamięć z licznika wrzucić na forum to się pomoże w uzyskaniu loginu. 2.znając login musisz wprogramować kluczyki i zgrać immo ze sterownikiem silnika i po problemie pozdro
W VW i Audi to coś około 2001-2002r. W Seacie i Skodzie może być trochę później bo np w Golfie 4 było juz immo2 od 98 a w Skodzie przy 2000 można było jeszcze spotkać immo1. Zależy to też od silnika. W immo2 i 1 kanał 50 w liczniku jest niedostępny.
Jak w tytule jest błąd 12219 Bardzo fajnie, że podałeś VIN, ale błędy występują w konkretnych modułach/sterownikach. Jeżeli nie podasz, w którym sterowniku występuje odczytany błąd, to trzeba przeglądać spis błędów po kolei dla każdego sterownika w aucie - aż się natrafi na ten właściwy. Czasami sterowników w aucie jest 50 - no i sobie szukaj! Na szczęście...
W liczniku sprawdzałeś czy widzi temperaturę, czy tylko w sterowniku silnika? Jak widzi a nie wyświetla to wiadomo że uwalony. Aha i wskazówka wstaje dopiero od 70°C.
Jak masz załączony bieg wszedł by wtedy w hamowanie silnikiem czyli stracił by moc całkowicie i przestał reagować na gaz (napędzany tylko przez kola i bezwładność pojazdu). Dopiero wciśniecie sprzęgła lub wyrzucenie biegu spowodowało by że się zatrzyma (silnik). Jeśli chodził by w tym momencie na wolnych obrotach to tylko traci komunikacje CAN sterownik...
sprawdzic połaczenia czujnika temp, i zimne luty w liczniku, masy silnika i sterownika
Czyli w skrócie coś się wysypało. Sprawdzałeś błędy sterownika silnika w liczniku? Za pomocą menu serwisowego?
Sterownik silnika J448 ma wtyczkę która ma 121 pinów. Pin 3 to stały plus z akumulatora poprzez bezpiecznik nr 37. Pin 4 to plus po stacyjce z bezpiecznika nr 29. Piny 1, 2 i 108 to masa. Pin 58 to CAN L. Pin 60 to CAN H. CAN to rodzaj komunikacji, dzięki tym dwóm przewodom sterowniki mogą się komunikować między sobą. Tutaj sterownik silnika (tzw. ECU)...
Witam, gdzie znajdę aktualizacje modułów auta, np. update softu licznika, sterownika silnika, skrzyni biegów itp.? Pozdrawiam serdecznie
1.6 MPI to bardzo prosta i stara konstrukcja z początku lat 90 ubiegłego wieku Bzdura wierutna. Silnik jak silnik - nie ma w nim nic niezwykłego. Za to jest system sterowania SIMOS bodaj, z pompą powietrza wtórnego. Wymienić sterownik - żaden problem. Są dostępne, nawet nie specjalnie drogie. Tyle że należało by zacząć od prawdziwej diagnostyki - skoro...
Linia k obsługuje klimatyzację i centralne zamki a linia can h i l obsługuje sterownik ABS sterownik silnika airbag i licznik i jeszcze chyba tam coś i na Bcm po linii can jest sygnał ale z Bcm czy tam z bornetz nie wychodzi sygnał na złącze OBD a bezpieczniki sprawdzone i wszystkie są ok.
Więc problem z licznikiem?
Nie wyleczysz tego. On miał CANa u siebie a Ty go nie masz. Obrotomierz jest inaczej sterowany w liczniku z CAN i w liczniku bez CAN. Trzeba założyć sterownik silnika który posiada CAN, przerobić wiązkę pomiędzy licznikiem a sterownikiem silnika i wtedy to ruszy.
1. Ustawić prawidłowe kodowanie sterownika silnika 2. Problem z czujnikiem temperatury powietrza w dolocie. (Sprawdzić kable oraz sam czujnik) Co do licznika to trzeba wyjąć rozebrać i sprawdzić co tam nawyprawiali poprzednicy. Ale licznik do polo 9n kupisz za 50-100 pln . Tylko trzeba będzie powalczyć z immobliaserm bo jest w liczniku i to z niego...
Linia K idzie z 7 pinu ODB na licznik na niebieskie złącze - pin25 a wychodzi zielonym złączem, pin 5 i idzie do sterownika silnika na pin 43. Przewód wychodzący z licznika ma kolor szary z białym paskiem. Trzeba sprawdzić ciągłość tego przewodu pomiędzy ECU (sterownik silnika) a licznikiem, jeżeli przewód cały to problem raczej w liczniku, można wtedy...
Potrzebny mi jest sterownik silnika trójfazowego. Zasada działania tego sterownika ma być tak po włączeniu przycisku w rozdzielni ma on załączyć silnik trójfazowy który ma wykonać ścisłą liczbę obrotów (np. 60 obrotów) i wyłączyć silnik. Czy można dostać coś takiego na naszym rynku? Jak nie to jak można to wykonać? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Witam. To są czujniki od wody, jeden jest od licznika, a drugi od sterownika silnika. Wyciągnij obie wtyczki, zewrzyj piny we wtyczce i włącz zapłon. Przy zwarciu którejś wtyczki wskazówka od temperatury w liczniku powinna wychylić się na maksa. Jeżeli tak będzie to oznacza, że ta wtyczka jest od licznika i jest uszkodzony czujnik, a jak nie będzie...
Da się . Musisz najpierw sprawdzić czy pin odczytany ze starego licznika przyjmuje sterownik silnika.
Po mojemu to żeby to chodziło jak powinno to tylko wymiana silnika wchodzi w grę. Nie wsadzisz tutaj sterownika z golfa 4 , nie dogada się on z licznikiem i innymi modułami.
Auto kręci rozrusznikiem, paliwo na przelewach podaje w miarę równo na czterech wtryskach. Komunikacja z licznikiem, komputerem pokładowym, poduszkami, radiem - jest. Gdy odepnę sterownik silnika uzyskuję komunikację z immo, elektrycznym wspomaganiem oraz ABS -em na wpiętym sterowniku silnika brak komunikacji z tymi urządzeniami, oczywiście brak komunikacji...
Przejścia sprawdzone?
Za bardzo kombinuje z odczytem z silniczka obrotomierza. Sterownik silnika wysyła sygnał obrotów do licznika i tam najlepiej się wpiąć. Sygnał jest na pinie A62 sterownika silnika i na pinie nr22 w licznikach. Prawdopodobnie sygnał o zmiennej częstotliwości, zrób sobie na arduino prosty częstotliwościomierz i sprawdź.
Do takiego licznika nie pasuje ta rozpiska która znalazł i wstawił na forum Wojtek. Zeby sprawa była jasna: VW T4 2.5 TDI ACV Sygnał obrotów w zalezności od rodzaju sterownika i rodzaju licznika "przebywa nastepującą droge": -rok 2000: sterownik silnika dwu wtyczkowy licznik z niebieskim podswietleniem sygnał obrotów ze sterownika silnika do licznika...
sterownik licznik podłączyć licznik sterownik prędkość połączenie sterownik licznik
sterownik wolfenstein reset telefon nokia lumia podłączyć termostat zamrażarka
alarm tytan ds400 trzeszczy głośnik
TP.SK713S.PC825 (N) Smart TV Board Issues and Solutions Wzmocnienie działania testera Launch CRP MIT 4