Spoko,ja jak nie znam silnika to na drut badam OT. Luz panewek też się wstępnie bada drutem,to nic złego.
Zassaj sobie apkę Carmin.....baza schematów
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
Witam serdecznie. Sprawdz paliwo.
Zauważyłem dziś, że jeśli przyłożę do otworu tego zbiornika usta i dmuchnę, to motocykl zaczyna pracować na obu cylindrach i tak długo jak dmucham, tak pracuje na dwa cylindry. Jak przestanę, to pracuje tylko na jednym. Dalej szukałbym przyczyny w gaźniku.
Witam. Sonda lambda jest jednym z najwarzniejszych elementów tworzenia dawki paliwa i na rozgrzanym silniku ona decyduje czasem wtrysku. Więc jeżeli nieprawidłowo działa to auto albo dużo pali albo niema mocy.
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ.
Ciężko to czasami zdiagnozować mając nawet auto na warsztacie. Sprubuj tak: uruchom silnik , zaciąg ręczny włóż bieg jakbyś brubował ruszać bez gazu . zwróć uwagę czy w chwili gdy naprężenie jest duże drgania zanikają. Czy na wstecznym i do przodu jest tak samo. Jeżeli tak to raczej dwumas.
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
Oddaj auto do polecanego w okolicy mechanika.
Pompa oleju jest traktowana jako jeden podzespół, bez możliwości naprawy czy regeneracji. Gdybyś znał rozmiar i typ uszczelniacza to można by poszukać w sklepach technicznych, chyba że rozmiar lub rodzaj nie jest dostępny.
Witam Wylot spalin jest na środku śruby -spaliny idą pod wodę. Wlot wody chłodzącej - w dolnej części kolumny powinien być otwór. Silnik nie ma wbudowanego rozrusznika - odpala się go tylko na szarpankę, a kable służą do ładowania akumulatora na jachcie z wbudowanej prądnicy silnika i nie należy ich zwierać bo się zrobi zwarcie i wyleci bezpiecznik...
Trochę dziwnie podchodzisz do pisania na forum. Prosisz o pomoc. Ja, bo innych nie widać, staram się pomóc. Zadaję pytania aby postawić diagnozę w tym dość trudnym przypadku. Z kilku zadanych pytań dostaję odpowiedź na jedno lub w ogóle. Na osłodę dostaje kolejną porcję utajnionych wcześniej informacji. Skaczesz po tematach. Raz gaźniki raz zapłon....
Według schematu.
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
Dzień dobry, czy wie ktoś, jak uruchomić silnik Suzuki GSX400 na krótko? Kupiłem go do swapa, ale nie wiem zbytnio, jak go uruchomić bez oryginalnego modułu. Wiem, że niby na dwóch chińskich modułach DC powinien odpalić, ale nie wiem, jak je podłączyć. Trzy kable idą z magneta i cztery przy sprzęgle. Wie ktoś, jak to cudo uruchomić?
To jest prawie ten sam silnik co w starej Aprlii Ditech. Odczyt błędów tak samo jak w Ditech — manetka opór i włączenie zapłonu, kod to ilość mignięć. Natomiast jeśli chodzi o złą pracę silnika, to jest bardzo trudny temat.
Moim zdaniem problem w sterowniku. Zazwyczaj sterownik nie widzi silnika i stąd problem. Można podłączyć silnik na krótko i jak będzie działał poprawnie to sterownik do wymiany/naprawy.
A to auto w które wkładasz ten silnik ma Servo? Pisałem o tym w poście wyżej. Podłącz ten przewód do serva. Każde auto benzynowe ma zasilanie serva podciśnieniem z kolektora dolotowego. Sprawdź to u siebie. Dodano po 1 Tak o ten przewód mi chodzi który zaznaczyłeś.
Przy tak niskim ciśnieniu przychodzi na myśl autodekompresator, ale ten silniczek go nie posiada. Według źródeł internetowych, ciśnienie powinno wynosić 180–200 psi (produkcja indyjska, więc złe jednostki). Trzeba było na zdjętej głowicy sprawdzić czy zawory są szczelne i nie są wypalone. Wzrost ciśnienia przy próbie olejowej wskazuje że problemem mogą...
Skrajne piny na czujniku 1. zasilanie +5V, 3. masa, 2.środkowy sygnał i powinien być na pinie 52 -nie na 54. Nie raczyłeś podać rocznika, więc opisuje silnik j20A.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Zrozum że chińczyka nie opłaca się przerabiać. To jest badziewna chińska konstrukcja, niska jakość wykonania, a wygląd skopiowany od Suzuki. Przy zmianie silnika musisz zwrócić uwagę na prawidłowe umieszczenie tylnego koła względem środka ramy. Do tego trzeba przerobić zawieszenie silnika. Kupując Suzuki masz z wyglądu identyczny skuter, a dużo lepiej...
Jak masz ten błąd i ten sam silnik , to masz uszkodzenie lub niezaadaptowana zmotoryzowana przepustnicę.
To musi być auto z napędem na tył ale z silnikiem z przodu, bo wtedy napęd na skrzynie wchodzi jedną stroną a wychodzi drugą. Każde auto z napędem na przód (nie licząc kilku wyjątków jak np CC700) ma silnik poprzeczny, zblokowany z dyfrem. Tak samo odpadają auta z silnikiem z tyłu, typu stare maluchy, takież skody, zaporożce itp. Zdaje się najszybciej...
witam mam następujący problem ma silnik zaburtowy suzuki 115 dwusuw ładnie odpala ale sęk w tym, ze jak dodam gazu manetką podkreślam lekko to od razu gaśnie a jak od razu chce wejść w slizg zadławi sie 2-5 sek i płynie. nie wiem co to może być. mam pewne podejrzenia filtr paliwa , bądz wpłynałem w jakies lilje wodne i sie wkręciły ale śruba chodzi...
A próbował ktoś filtr oleju w suzuki grand vitara 1,9 DDIS zmienić?? Projektanta tego cudu to za łeb bym wziął i kazał w stu wozach go zmienić!
Sprawdziłeś stary, co się w nim upaliło? Sprawdziłeś pobór prądu przez silnik? Silnik nie przytarty, przegrzany...?
kolego brat-1 silnik 1.6 suzuki jest naprawde wytrzymaly, zawodowo zajmuje sie ciezarowkami SCANIA, prywatnie vitara. Przypadek Twojego silnika to zapieczony, badz pekniety, jeden moze wiecej pierscien zgarniajacy.Mialem podobny przypadek kiedy geniusz zalozyl odwrotnie te pierscienie cisnienia wgranicach, a kopcil i nagaru lopata.
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Jeśli to silnik g16b to na monowtrysku.
Witam kolegow nie wiem czy dobry dział. A mianowicie chodzi mi o pomoc w rozpoznaniu od jakiego motocykla pochodzi silnik na zdjęciach po wielkości cylindra strzelam ze pojemność oko 80 do 150 cm ale to tylko mój strzał za pomoc będę wdzięczny silnik na sprzedaż wiec wyceny kolegow mile widziane. Wiem tylko ze to silnik suzuki tak napisane na karterze
Witam. Opisze troszkę w czym rzecz. Problem polega na tym że silnik nie wkręca się na obroty czyli dochodzi do ok 2000obr po czym zaczyna przerywać i czasem gaśnie. Na wolnych obrotach jest wszystko ok. Ewidentnie go zalewa ponieważ paliwo aż z wydechu cieknie i dymi. Jak silnik osiągnie wysoką temp. Jest prawie ok aczkolwiek to nie jest to. Brak jest...
Spalanie 8,5l mieszanki to co to za pojemność.Druga sprawa to jaka to pojemność http://www.mdmotors.ru/netcat_files/216/...
Witam, kupiłem silnik zaburtowy Mariner 20KM, 2 cylindrowy, 2 suwowy. Mam problem z jego poprawną pracą. Silnik odpalany na szarpankę, odpala bez problemu, iskra jest wzorcowa na obydwu cylindrach. Silnik wchodzi na obroty. Kłopot polega na tym, ze silnik "strzela" w rurę wydechową więc chyba wina leży po stronie zapłonu (gaźnik jest wyczyszczony na...
Silnik do góry nogami, demontujesz dolny karter. Czyli silnik trzeba rozpołowić - ale, że w poziomie dzielony to i roboty mniej.
chłopie prostszego rozrzadu niema!! cecha u gory i nadole tam jest tylko napinacz na rozrzadzie. imbus i w droge a i tu niespodzianka!! silnik bez kolizyjny :D czyli jak cos nie pojdzie nic nie stanie!!
Cieszę się, ze pomogłem Wodniakowi, może to Kolega rozpropagować. Z łódkę i akumulatorem na niej, jest jeszcze jeden problem. Małe obciążenie instalacji. Jakie Kolega posiada na swej łódce odbiorniki energii elektrycznej obciążające alternator silnika podczas pracy ? Mam Suzuki 120hp, akumulator 45Ah i pracuje zawsze GPS, echosonda, kilka światel, prawie...
sprawdziłem, z odłączoną wtyczką obroty spadają ale silnik normalnie pracuje musisz mieć jakieś zwarcie gdzieś albo brak masy sprawdź, czy na cewce na kablu czarnym z białym paskiem jest ciągle plus po stacyjce i czy nie ginie jak odłączysz ten zawór i na aparacie zapłonowym tak samo chyba jest taki czarny z białym paskiem - to w suzuki zawsze kabel...
Jak dobrze pamiętam model silnika to niestety jest on kolizyjny . Swoja droga jak ci sie udało do takiego stanu doprowadzić łańcuszek tam ładny łoskot dochodził od niego.
Jakby miała zamarznąć woda w gaźniku na tyle aby zatkać dyszę, to tym bardziej zatkałoby główną dyszę paliwową. A wtedy silnika by nie odpalił wcale :/ . Pomyśl... Bo co, niby woda sobie zamarzła w dyszy jałowej, ale w głównej to focha strzeliła? XD. A poza tym jeśli tej wody nie byłoby zbyt dużo, to silnik by ją po prostu "przepalił" i cześć. Trochę...
3-pinowy zawór ma zabudowany sterownik komunikujący się z centralką immo. Masz 2 opcje: a) przełożyć stary zawór jeśli to możliwe; b) wywalić go i dać zwykły on-off pod jeden kabel (KL15) - silnik będzie palił zawsze, bez względu na immo
Witaj. W innych motocyklach Suzuki (pewnie w Twoim też) błąd C23 dotyczy Tip Over Sensor (czujnik przewrócenia). W takim momencie silnik jest unieruchamiany. Błąd powinien ustąpić po przywróceniu normalnej pozycji motocykla. Warto sprawdzić, czy ten sensor działa, czy wtyk z niego nie jest wypięty. Na niektórych forach zastępują ten sensor rezystorami...
za bogata mieszanaka,bądź silnik użytkowany na krótkich dystansach
Ale właśnie bezpieczniki będą pasowały bo nawet masz identyczny rozkład wartości bezpieczników. TD czyli silnik RF ma 87KM a 109KM mają silniki RHZ i RHW czyli TDi i TDi 16V. https://obrazki.elektroda.pl/9784203400_...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Witam. Moduł dokładnie taki jak na zdjęciu. Najbardziej interesuje mnie to jak odpalić ten silnik
Silnik wszystko zagłusza. Łożyska do sprawdzenia lub gniazdo gdzieś rozbite w obudowie. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube]
oczywiście...
O jakim Ty lesie mówisz? Przecież to zawieszenie urwie się na pierwszej lepszej polnej drodze. Taki gokart ma przecież sztywne zawieszenie, co widać na zdjęciach. Jak miałem 14 lat, to kupiłem gokarta polskiej produkcji, z czasów komuny, od znajomego mechanika. Gokart miał silnik WSK 125 i prawie identyczne zawieszenie jak Twoje. Tym się nie dało jeździć...
Układy wtrysku paliwa zostały dostarczone przez Delphi na niższych wersjach mocy (do 66 kW/90 KM), jednak Delphi został wypchany przez firmę Bosch w wersji silników z Euro 5 i przez Continentala (ex Siemensa ) w wyższych wersjach (70 kW/95 KM i wyższe). K9K ma kilkanaście odmian i montowany był w: K9K 700/704 (65 KM) Dacia Logan , Renault Clio (II),...
Prosta sprawa trzeba sprawdzić cztery podstawowe rzeczy : 1 czy dochodzi paliwo? 2. czy dochodzi powietrze? 3.czy jest iskra na świecach? 4.czy jest odpowiednia kompresja (ale chyba jest skoro pali) bez spełnienia tych warunków silnik nie odpali. auto odpalane na gazie czy na benzynie ??
suzuki silnik schemat silnik suzuki silnik suzuki schemat
ciśnienie wtryskiwaczy deutz uprawnienia sieci komputerowe bezpiecznik zwłoczny szybki
zmywarka haier przecinarka plazmowa
Żarówki panelu nawiewu w Toyota Camry 1999 VSA i TSA zapalają się po wciśnięciu hamulca