Witam! :) Nie wiem czy założyciel tematu przegląda go jeszcze... :) Ale temat poszedł częściowo na bok. Poszukiwane auto w tej cenie do miasta, najlepiej z LPG będzie miało na pewno "słuszny" realny przebieg. Ale, ja akurat wolę, jak auto ma jakiś sensowny, roczny przebieg. Wynika to stąd, że ten, który nim jeździł, musiał go sensownie serwisować, żeby...
Drugi pomysł to przypalone styki na programatorze. Silnik zazwyczaj albo działa albo puszcza dyma, ew. padają łożyska ale to łatwo sprawdzić (i dobrze słychać). Swoją drogą te rezystancje 43 i 56 są mocno podejrzane bo powinny być w miarę równe. Zmierz jeszcze raz.
Witam O ile rozumie to płyn [woda ] w nim cały czas wrze [110 stopni ] i tu mam pytanie czy oby napewno się gotuje , ponieważ może być uszkodzony dwuwskaźnik [ zegar ] , o ile nie otwiera się duży obieg - brak obiegu przez chłodnice , pomimo że zamontowany nowy termostat ,może być niesprawny lub rzeczywiście odwrotnie włożony . Niegdyś miałem jeszcze...
Szczerze, jeśli czujnik źle by "pokazywał" a temp, cieczy chłodzącej była by ok to nie uruchamiał by się wiatrak, To że uruchamia się wiatrak, to jeszcze o niczym nie świadczy, o tym decyduje czujnik który go załącza - na jaką temperaturę jest ustawiony i gdzie jest umiejscowiony. U mnie nie ma żadnego czujnika temperatury w chłodnicy. Jak wyżej napisałem...
Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Podczas porządków znalazłem w garażu silnik zachomikowany jeszcze przez poprzedniego właściciela Jest to niemiecki mały silnik klatkowy zwarty o mocy 900W i 2850 obrotów, Chciałem go wykorzystać do małej kosiarki ale jest problem Po jakiś 2-3 minutach od uruchomienia uzwojenia i obudowa są już gorące że parzą Mechanicznie jest bez zarzutu, wirnik kręci...
Witam proszę o pomoc w postawieniu diagnozy dotyczącej silnika trójfazowego dwubiegowego TYPU-8Kf 100 L -4A-H6 o mocy 2,2kW (mogą wystąpić nieścisłości bardzo nieczytelna tabliczka znamionowa) silnik ma również dołączony trójfazowy hamulec typ nie do odczytania. Silnik, ten jest częścią używanej maszyny która została przywieziona z innej firmy w której...
Witam ! Jeżeli uszkodzeniu -spaleniu ulegnie wirnik , wówczs silnik pracuje z małymi obrotami , występuje duże iskrzenie na szczotkach, nadpalone wycinki komutatora , pobierany jest duży prąd i wystepuje szybkie nagrzewanie się silnika. Jeżeli wirnik nie obraca się to występuje przerwa w zasilaniu . Zaczynamy od sprawdzenia wtyczki , przewodu zasilającego...
Witam Panów, mam problem z silnikiem trójfazowym (tabliczkę znamionową umieszczę wkrótce). Problem jest taki, iż z otworu z którego wychodzą wyprowadzenia uzwojeń wydobywa się dym podczas pracy, prócz tego silnik strasznie się grzeje. Przy połączeniu w gwiazdę dym zaczyna być odczuwalny dopiero po paru minutach, lecz przy trójkącie po 30 sekundach silnik...
Witam. Mam problem. Posiadam suzuki swift 1.0 rocznik 1994 i problem polega na tym że silnik zimny odpala chodzi normalnie na ssaniu a kiedy zaczyna chodzic na wolnych obrotach to po chwili gaśnie i nie mozna go uruchomić ostudzi,słychać tylko dziwne strzelanie w wydechu i nic więcej. odpali dopiero wtedy kiedy silnik ostygnie i potem jet tak samo ;(....
Jaki układ czasowy powinienem zastosować aby rozruch silnika elektrycznego odbywał się np. nie częściej niż co 10 minut mimo przychodzącego w ciągu tych 10 minut sygnału do uruchomienia?
W linku z postu (at)wojtek9007 jest takie samo podłączenie jak na zdjęciach z postu #4, czerwone na zasilanie, niebieskie na kondensator. Taki układ wyprowadzeń silnika i rezystancje z postu #11 wskazują, że bez ingerencji w wewnętrzne połączenia uzwojeń nie powinien się zmienić kierunek wirowania silnika, chyba że nastąpiło zwarcie pomiędzy uzwojeniami,...
Moim zdaniem te karby powodowały same kłopoty z ta chłodniczką- plus to jedynie -moim zdaniem-szybsze nagrzewania silnika-moze z 10 sekund......
Silnik chodzi na szybkich obrotach, ale po 2 min pracy uzwojenia bardzo mocno się nagrzewają i czuć spaleniznę, Jeżeli tak długo pracował w pozycji jak na zdjęciach to dlaczego się dziwisz że gorący? On nie ma chłodzenia.
Rozleciał się wkład ceramiczny w katalizatorze i zatkał przepływ spalin. Co z tym zrobić ?, wymienić katalizator, albo zrobić coś innego, a co to już nie napiszę
Na moje oko jest ok bo jak jechałeś ok 140 to temperatura jest w normie gorzej jak by poszła na czerwone pole a tak to jest dobrze. Jeżeli szybko się nagrzewa to może termostat się zawiesza lub jest zakamieniona chłodnica Sprawdz też koniecznie poziom płynu (oczywiście na zimnym silniku) Dodano po 1 a te przewody są od czujnika temperatury
Ta dioda Zenera (minimum na napięcie 12V) powinna być między gate a source tranzystora mosfet, jeśli tak masz to dodaj rezystor 4,3 albo 4,7 KOhma (kilo) też miedzy G i S (Source jest jednocześnie minusem) i napisz czy coś się zmieniło? Jeśli dalej będzie się nagrzewać to bez oscyloskopu ani rusz... Jestem załamany, dziś rano dołączyłem na złączce silnika...
Podmieniłem kondensator i to samo, cos mi sie wydaje ze było grzebane przy silniku Z silnika wychodzą 4 kable 2 niebieskie 1 brązowy 1 czerwony nie ma zadnych oznaczeń, czy po zmierzeniu rezystancji pomiedzy kablami czy bedzie wiadomo jak podłączyc kondensator? pozdrawiam
Mój silnik to zetec 1,6 16v. Ja sądzę że pompa wody ma luzy i dlatego spadło ciśnienie. Miałem w cintolu taki objaw że pompa sioadła i sprzedziłem jak odłączyłem przewód wody jakie daje ciśnienie to okazało się że przy 3 tyś woda ledwo co wypływała z rurki, a jak kupiłem nową pompę to woda na 2 metry wylatywała z tego przewodu. Luz był pionowy na osi...
Koledzy sprawdzałem dziś katalizator jest dobry. Reszta wydechu jest tego roczna. po npołudniu jadę ponownie na komputer, zostało mi ostanie prawdopodobne rozwiązanie świece i sonda lambda która może nie dawać rady. Sprawdzałem świece wymieniałem je 2 m-ce temu teraz są okopcone jakby było słabe spalanie paliwa.
Witam problem mam taki że mi nagle poldek - z dnia na dzień zaczął stukać, cała akcja na mrozie. Wygląda to tak że stuka przy obciążeniu/przyspieszaniu a właściwie to próbie przyspieszania, bo stracił moc. Stuk jest bardzo głośny, silnik się szybciej grzeje, do tej pory miałem problem go rozgrzać do 90st a teraz bardzo szybko sie nagrzewa. Rozrusznik...
nagrzewnica jest dodatkowym elementem, który jest cały czas nagrzany a reguluje się tylko klapą przepływ powietrza przez nagrzewnice. No a Ty myślałeś, że jak to działa?
Może być to spowodowane wysoką temperaturą w silniku. Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Witam. Poszukuje schematu układu chłodzenia. Nie mogę dojść dlaczego tak długo silnik się nagrzewa i szybko traci temp. Obydwa termostaty wymienione, świece w podgrzewaczu sprawne.
To może być też pompa wodna. Nie ma obiegu, silnik się grzeje.
Wentylator włącza sie prawidłowo jeżeli tem. wzrośnie ?(żeby nie doszło do przegrzania) Na początek termostat (może nie otwierać się)! Cały układ jest gorący to znaczy chłodnia tez cała? I dokładniej patrzysz tylko na wskaźnik tem. czy wyrzuca wodę z obiegu poprzez wzrost tem.
To nie jest chłodnica oleju tylko NAGRZEWNICA oleju. Pożyteczna jest przy zimnym silniku i powoduje szybsze i równomierne nagrzewanie się silnika - i zmniejsza też przez to zużycie paliwa. W dieslu też jest dawka paliwa zależna od temperatury silnika.
Podgrzewaczem płynu steruje ECU, włączane są kiedy temperatura płynu jest niższa niż 5 °C. Te silniki wolno się nagrzewają, taka ich uroda. Jedynym sposobem na szybsze nagrzewanie oprócz osłony pod silnikiem to jazda z min. 2000 rpm.
Nexia ciepło leci po kilku km albo 10 min na postoju, tico po 2km albo 3-4 minutach. Mniejszy obieg/mniejsza objetość płynu - szybsze nagrzewanie
(płyn chłodzący jest ugotowany) nie wiem czy dobrze zrozumiałem (ma wysoka temperaturę). Trzeba sprawdzić drożność całego układu chłodniczego oraz pompę wody, sprawdź też olej w silniku jego brak powoduje szybkie nagrzewanie się silnika co może go zatrzeć, sprawdź też wentylator ten na chłodnicy oraz ilość płyny chłodzącego.
Czy naprawde nikt nie wie jak go poprawnie podłączyć????
W szczotkowym silniku takie zjawisko powstaje przy nie jakościowych kontaktach między szczotkami i kolektorem, zabrudzeniem kolektora, zwarciu między sąsiednimi segmentami kolektora czy zwarciu między zwojew wirnika . Sprawdź szybkość nagrzewania silnika - szybkie grzanie będzie potwierdzeniem zwarcia .
Przednią szybę mam pilkingtona a pozostałe opisane ford więc pewnie była wymieniona a efekt jaki obserwuję musi być skutkiem działania klimy. Pobór prądu wzrasta z 17 do 21A. Szybsze nagrzewanie silnika po włączeniu podgrzewania może jest skutkiem obciążenia go klimą.
Jeśli nawiniesz cewki grubszym drutem to przez wirnik popłynie znacznie większy prąd od dopuszczalnego co spowoduje zwiększenie obrotów wirnika ale też większy prąd na wirniku doprowadzi do szybkiego nagrzewania wirnika oraz znacznie większego iskrzenia na szczotkach i szybkiego wypalenia komutatora. Tak na dobrą sprawę będziesz dłużej go naprawiał...
Ten silnik nie mam przepływomierza tylko map sensor. Szybkie lub nadmierne nagrzewanie może świadczyć o zbyt ubogiej mieszance.
To tak przy okazji zadam pytanie, może ktoś odpowie - czy jednofazowy silnik klatkowy z uszkodzonym wirnikiem, może sam startować na podłączonym tylko uzwojeniu roboczym oraz czy uszkodzenie klatki wirnika może powodować bardzo szybkie nagrzewanie się silnika tylko na biegu luzem? Dodam. Silnik nowy. Myślałem, ze ma zwoje zwarte, więc dałem do przewinięcia....
Witam, posiadam Pegueota 307 2.0 HDI 90 km świeżo po wymianie silnika <TZN wczoraj go odebrałem> i pierwsze co zauważyłem to że silnik strasznie się nagrzewa i po szybszej jeździe z silnika leci dym :/ Wiecie co może być tym spowodowane?
Dobrze, jutro rano wstanę i zobaczę. PS. Na włączonym silniku tak?
Panowie i zamontował ktoś z was ten podgrzewacz zamontował? Też do tego się przymierzam tylko zastanawiam się w jak dużym stopniu spowoduje to szybsze nagrzewanie się silnika?
=====> Quaki Trochę sprecyzuję, o tym jeżdzeniu powolutku: Zimny silnik (tloki-pierscienie-cylindry) nie jest idealnie spasowany, nawet nowy. Zawsze jakas czesc mieszanki dostaje sie do skrzyni korbowej podczas rozgrzewania sie silnika. Zjawisko szczególnie silnie występuje w zimie. Dlatego tak niekorzystne sa tzw. krotkie przebiegi - paliwo z oleju...
Jaki masz silnik?
Nie chodziło mi o Pana Rymarza rym-car czy cos tak ma chlop leb do elektroniki :) Jeśli lubi gorąco, to wnioskuję, że odczyty wysokiej temperatury powodują danie najmniejszej dawki paliwa. Czasem nie mysl, ze oszukasz w zimie sterownik do tego stopnia, ze bedzie palil tyle samo co latem, nawet jesli uda Ci sie osiagnac cos podobnego to bedzie to ze...
Ja mam pytanie odnosnie ukladow recyrkulacji spalin. Jak wiadomo im niz sza temperatura powietrza w dolocie tym lepiej. W takim razie czy stosowanie zaworow EGR nie pogarsza osiagow silnika, ze nie wspomne o zasyfieniu ukladu dolotowego? Cel stosowania EGR w benzyniaku to obnozenie NOx a w dieslu ? Szybsze nagrzewanie sie silnika?
witam mam problem z astrą silnik 1.6 b/ lpg 8 V rocznik 2001 co może być przyczyną szybkiego nagrzewania silnika tak po 3 km mam już 90 stopni a po zgaszeniu nie można odpalić i dość długo trzyma temperaturę żeby odpalić trzeba na silnik wodę lać proszę o jakąś podpowiedz bo z tym samochodem to mi już ręce opadają. Dodano po 7 dodam że została już wymieniona...
Nie pchaj sie w 15-letniego diesla, a szczególnie renault laguny z pierwszych ( awaryjne) lat produkcjii i opla 2,0 DTi też żadne cudo. W tym budżecie szukaj peugeota 406 z 1,8 16V 117KM + LPG. Dobrei i trwałe silniki z aluminiowym blokiem, szybkie nagrzewanie i mały apetyt na paliwo. Podobny silnik 2,0 16V 136KM. Poza tym auto wieksze niz laguna w...
Witam, Mam noże do żywopłotu i w silniku są dwa kondensatory lub warystory. Jedni mówią że to warystor ale gdy wpisze w google pokazują mi się kondensatory. Nie wiem jak powinny być podłączone, jedna nóżka jest podłączona do szczotki a druga urwana. Przy drugiej szczotce tak samo. Nie wiem czy to że nie są podłączone powoduje szybkie nagrzewanie się...
Góra tłoka zawsze będzie czarna tylko chodzi o to jak gruba jest warstwa nagaru (gruba warstwa, jeśli bogata mieszanka). Mieszanka była uboga, gaźnik wyregulowany (lub wymieniony) po zmianie cylindra?. Więcej tlenu + mało paliwa (uboga mieszanka) = wysoka temperatura spalania, co powoduje szybsze nagrzewanie silnika i do wyższych temperatur, co z kolei...
Sprawdź czy przy mocnym ugniataniu górnego węża w zbiorniczku wyrównawczym pojawiają się bąble powietrza /przy pracującym silniku, lekko rozgrzanym/.
EGR sie wymienia lub naprawia w dieslach a nie zaślepia. PO pierwsze na zimnym silniku jest szybkie podgrzewanie spalinami dolotowego powietrza, po drugie spaliny nie sa żrące dla oczu i nosa, po trzecie silnik sie szybciej nagrzewa. Zaślep egr i zobaczysz jak silnik zimny kuleje tuż po odpaleniu w zimie. A teraz niech ktoś przedstawi choć 1 plus zaślepiania.
jesli mechanik tak mowi to pewnie tak jest ale nie potrafie okreslic na ile sie róznia najlepiej byłoby zamontowac taki aparat jaki powinien tam sie znajdowac . jesli sie różnia przyszpieszaczem zapłonu to moze byc własnie przyczyna szybszego sie nagrzewania silnika (za wcześny zapłon) radze sie skonsultowac z tym mechanikiem i kupic odpowiedni element
Instalacja jak najbardziej będzie działać poprawnie, jeżeli zostanie dobrze zamontowana i ustawiona, czyli udaj się do zakładu z doświadczeniem, który zapewne niejednokrotnie już robił turbo. Niektóre firmy robią takie cuda z kompensacją, że człowiek się za głowę później łapie, a ustawienie jest niemożliwe. Jeżeli chodzi o jakieś szybsze zużycie turbiny,...
Co do klapki koło gaźnika w nowszych kaszlakach to w zimie powinna być otwarta , aby mniej zimnego powietrza z wentylatora dostawało się na chłodzenie silnika , a co za tym idzie jego szybsze nagrzewanie. Pozdrawiam.
stwierdził że to błąd fabryczny cewki silnika, przyjął reklamację Możliwe, że i sam silnik był winien - przywarcie jednej z sekcji na pewno wpływa na większy pobór prądu (i w konsekwencji szybsze nagrzewanie się sterownika i silnika) co szybko rozładowuje akumulator. dziwne, że objawy są takie same jak poprzednio na tej kombinowanej przez kogoś instalacji...
Ta pompa jest po to aby zaraz po uruchomieniu samochodu,silnik spalnial normy czystosci spalin euro II.Pompa ma za zadanie podniesc cicnienie spalin w kolektorze wydechowym co rowniez powoduje szybsze nagrzewanie sie katalizatora i dopalanie spalin i zalancza sie zawsze na zimnym silniku. Pozdr.
szybka nagrzewać komputer szybka nagrzewać laptop szybka nagrzewać
wymiana komputer immobilizer wymiana grzałki synchronizacja modemu
pralka electrolux ew8tn3372p bateria niteo
Schemat i opis przekaźników Audi A4 B5 Z czego wykonane są drzwi lodówki Samsung BESPOKE, Family Hub, RT3** – materiały, izolacja, uszczelki