Witam! :) Nie wiem czy założyciel tematu przegląda go jeszcze... :) Ale temat poszedł częściowo na bok. Poszukiwane auto w tej cenie do miasta, najlepiej z LPG będzie miało na pewno "słuszny" realny przebieg. Ale, ja akurat wolę, jak auto ma jakiś sensowny, roczny przebieg. Wynika to stąd, że ten, który nim jeździł, musiał go sensownie serwisować, żeby...
Drugi pomysł to przypalone styki na programatorze. Silnik zazwyczaj albo działa albo puszcza dyma, ew. padają łożyska ale to łatwo sprawdzić (i dobrze słychać). Swoją drogą te rezystancje 43 i 56 są mocno podejrzane bo powinny być w miarę równe. Zmierz jeszcze raz.
Witam O ile rozumie to płyn [woda ] w nim cały czas wrze [110 stopni ] i tu mam pytanie czy oby napewno się gotuje , ponieważ może być uszkodzony dwuwskaźnik [ zegar ] , o ile nie otwiera się duży obieg - brak obiegu przez chłodnice , pomimo że zamontowany nowy termostat ,może być niesprawny lub rzeczywiście odwrotnie włożony . Niegdyś miałem jeszcze...
Szczerze, jeśli czujnik źle by "pokazywał" a temp, cieczy chłodzącej była by ok to nie uruchamiał by się wiatrak, To że uruchamia się wiatrak, to jeszcze o niczym nie świadczy, o tym decyduje czujnik który go załącza - na jaką temperaturę jest ustawiony i gdzie jest umiejscowiony. U mnie nie ma żadnego czujnika temperatury w chłodnicy. Jak wyżej napisałem...
Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Witam ! Jeżeli uszkodzeniu -spaleniu ulegnie wirnik , wówczs silnik pracuje z małymi obrotami , występuje duże iskrzenie na szczotkach, nadpalone wycinki komutatora , pobierany jest duży prąd i wystepuje szybkie nagrzewanie się silnika. Jeżeli wirnik nie obraca się to występuje przerwa w zasilaniu . Zaczynamy od sprawdzenia wtyczki , przewodu zasilającego...
W linku z postu (at)wojtek9007 jest takie samo podłączenie jak na zdjęciach z postu #4, czerwone na zasilanie, niebieskie na kondensator. Taki układ wyprowadzeń silnika i rezystancje z postu #11 wskazują, że bez ingerencji w wewnętrzne połączenia uzwojeń nie powinien się zmienić kierunek wirowania silnika, chyba że nastąpiło zwarcie pomiędzy uzwojeniami,...
Moim zdaniem te karby powodowały same kłopoty z ta chłodniczką- plus to jedynie -moim zdaniem-szybsze nagrzewania silnika-moze z 10 sekund......
Silnik chodzi na szybkich obrotach, ale po 2 min pracy uzwojenia bardzo mocno się nagrzewają i czuć spaleniznę, Jeżeli tak długo pracował w pozycji jak na zdjęciach to dlaczego się dziwisz że gorący? On nie ma chłodzenia.
Rozleciał się wkład ceramiczny w katalizatorze i zatkał przepływ spalin. Co z tym zrobić ?, wymienić katalizator, albo zrobić coś innego, a co to już nie napiszę
Na moje oko jest ok bo jak jechałeś ok 140 to temperatura jest w normie gorzej jak by poszła na czerwone pole a tak to jest dobrze. Jeżeli szybko się nagrzewa to może termostat się zawiesza lub jest zakamieniona chłodnica Sprawdz też koniecznie poziom płynu (oczywiście na zimnym silniku) Dodano po 1 a te przewody są od czujnika temperatury
Ta dioda Zenera (minimum na napięcie 12V) powinna być między gate a source tranzystora mosfet, jeśli tak masz to dodaj rezystor 4,3 albo 4,7 KOhma (kilo) też miedzy G i S (Source jest jednocześnie minusem) i napisz czy coś się zmieniło? Jeśli dalej będzie się nagrzewać to bez oscyloskopu ani rusz... Jestem załamany, dziś rano dołączyłem na złączce silnika...
Podmieniłem kondensator i to samo, cos mi sie wydaje ze było grzebane przy silniku Z silnika wychodzą 4 kable 2 niebieskie 1 brązowy 1 czerwony nie ma zadnych oznaczeń, czy po zmierzeniu rezystancji pomiedzy kablami czy bedzie wiadomo jak podłączyc kondensator? pozdrawiam
Mój silnik to zetec 1,6 16v. Ja sądzę że pompa wody ma luzy i dlatego spadło ciśnienie. Miałem w cintolu taki objaw że pompa sioadła i sprzedziłem jak odłączyłem przewód wody jakie daje ciśnienie to okazało się że przy 3 tyś woda ledwo co wypływała z rurki, a jak kupiłem nową pompę to woda na 2 metry wylatywała z tego przewodu. Luz był pionowy na osi...
Koledzy sprawdzałem dziś katalizator jest dobry. Reszta wydechu jest tego roczna. po npołudniu jadę ponownie na komputer, zostało mi ostanie prawdopodobne rozwiązanie świece i sonda lambda która może nie dawać rady. Sprawdzałem świece wymieniałem je 2 m-ce temu teraz są okopcone jakby było słabe spalanie paliwa.
Witam problem mam taki że mi nagle poldek - z dnia na dzień zaczął stukać, cała akcja na mrozie. Wygląda to tak że stuka przy obciążeniu/przyspieszaniu a właściwie to próbie przyspieszania, bo stracił moc. Stuk jest bardzo głośny, silnik się szybciej grzeje, do tej pory miałem problem go rozgrzać do 90st a teraz bardzo szybko sie nagrzewa. Rozrusznik...
nagrzewnica jest dodatkowym elementem, który jest cały czas nagrzany a reguluje się tylko klapą przepływ powietrza przez nagrzewnice. No a Ty myślałeś, że jak to działa?
Może być to spowodowane wysoką temperaturą w silniku. Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Witam. Poszukuje schematu układu chłodzenia. Nie mogę dojść dlaczego tak długo silnik się nagrzewa i szybko traci temp. Obydwa termostaty wymienione, świece w podgrzewaczu sprawne.
To może być też pompa wodna. Nie ma obiegu, silnik się grzeje.
Wentylator włącza sie prawidłowo jeżeli tem. wzrośnie ?(żeby nie doszło do przegrzania) Na początek termostat (może nie otwierać się)! Cały układ jest gorący to znaczy chłodnia tez cała? I dokładniej patrzysz tylko na wskaźnik tem. czy wyrzuca wodę z obiegu poprzez wzrost tem.
To nie jest chłodnica oleju tylko NAGRZEWNICA oleju. Pożyteczna jest przy zimnym silniku i powoduje szybsze i równomierne nagrzewanie się silnika - i zmniejsza też przez to zużycie paliwa. W dieslu też jest dawka paliwa zależna od temperatury silnika.
Podgrzewaczem płynu steruje ECU, włączane są kiedy temperatura płynu jest niższa niż 5 °C. Te silniki wolno się nagrzewają, taka ich uroda. Jedynym sposobem na szybsze nagrzewanie oprócz osłony pod silnikiem to jazda z min. 2000 rpm.
Nexia ciepło leci po kilku km albo 10 min na postoju, tico po 2km albo 3-4 minutach. Mniejszy obieg/mniejsza objetość płynu - szybsze nagrzewanie
(płyn chłodzący jest ugotowany) nie wiem czy dobrze zrozumiałem (ma wysoka temperaturę). Trzeba sprawdzić drożność całego układu chłodniczego oraz pompę wody, sprawdź też olej w silniku jego brak powoduje szybkie nagrzewanie się silnika co może go zatrzeć, sprawdź też wentylator ten na chłodnicy oraz ilość płyny chłodzącego.
Czy naprawde nikt nie wie jak go poprawnie podłączyć????
W szczotkowym silniku takie zjawisko powstaje przy nie jakościowych kontaktach między szczotkami i kolektorem, zabrudzeniem kolektora, zwarciu między sąsiednimi segmentami kolektora czy zwarciu między zwojew wirnika . Sprawdź szybkość nagrzewania silnika - szybkie grzanie będzie potwierdzeniem zwarcia .
Przednią szybę mam pilkingtona a pozostałe opisane ford więc pewnie była wymieniona a efekt jaki obserwuję musi być skutkiem działania klimy. Pobór prądu wzrasta z 17 do 21A. Szybsze nagrzewanie silnika po włączeniu podgrzewania może jest skutkiem obciążenia go klimą.
Jeśli nawiniesz cewki grubszym drutem to przez wirnik popłynie znacznie większy prąd od dopuszczalnego co spowoduje zwiększenie obrotów wirnika ale też większy prąd na wirniku doprowadzi do szybkiego nagrzewania wirnika oraz znacznie większego iskrzenia na szczotkach i szybkiego wypalenia komutatora. Tak na dobrą sprawę będziesz dłużej go naprawiał...
To tak przy okazji zadam pytanie, może ktoś odpowie - czy jednofazowy silnik klatkowy z uszkodzonym wirnikiem, może sam startować na podłączonym tylko uzwojeniu roboczym oraz czy uszkodzenie klatki wirnika może powodować bardzo szybkie nagrzewanie się silnika tylko na biegu luzem? Dodam. Silnik nowy. Myślałem, ze ma zwoje zwarte, więc dałem do przewinięcia....
Ten silnik nie mam przepływomierza tylko map sensor. Szybkie lub nadmierne nagrzewanie może świadczyć o zbyt ubogiej mieszance.
Witam, posiadam Pegueota 307 2.0 HDI 90 km świeżo po wymianie silnika <TZN wczoraj go odebrałem> i pierwsze co zauważyłem to że silnik strasznie się nagrzewa i po szybszej jeździe z silnika leci dym :/ Wiecie co może być tym spowodowane?
Dobrze, jutro rano wstanę i zobaczę. PS. Na włączonym silniku tak?
Panowie i zamontował ktoś z was ten podgrzewacz zamontował? Też do tego się przymierzam tylko zastanawiam się w jak dużym stopniu spowoduje to szybsze nagrzewanie się silnika?
=====> Quaki Trochę sprecyzuję, o tym jeżdzeniu powolutku: Zimny silnik (tloki-pierscienie-cylindry) nie jest idealnie spasowany, nawet nowy. Zawsze jakas czesc mieszanki dostaje sie do skrzyni korbowej podczas rozgrzewania sie silnika. Zjawisko szczególnie silnie występuje w zimie. Dlatego tak niekorzystne sa tzw. krotkie przebiegi - paliwo z oleju...
Jaki masz silnik?
Nie chodziło mi o Pana Rymarza rym-car czy cos tak ma chlop leb do elektroniki :) Jeśli lubi gorąco, to wnioskuję, że odczyty wysokiej temperatury powodują danie najmniejszej dawki paliwa. Czasem nie mysl, ze oszukasz w zimie sterownik do tego stopnia, ze bedzie palil tyle samo co latem, nawet jesli uda Ci sie osiagnac cos podobnego to bedzie to ze...
Ja mam pytanie odnosnie ukladow recyrkulacji spalin. Jak wiadomo im niz sza temperatura powietrza w dolocie tym lepiej. W takim razie czy stosowanie zaworow EGR nie pogarsza osiagow silnika, ze nie wspomne o zasyfieniu ukladu dolotowego? Cel stosowania EGR w benzyniaku to obnozenie NOx a w dieslu ? Szybsze nagrzewanie sie silnika?
witam mam problem z astrą silnik 1.6 b/ lpg 8 V rocznik 2001 co może być przyczyną szybkiego nagrzewania silnika tak po 3 km mam już 90 stopni a po zgaszeniu nie można odpalić i dość długo trzyma temperaturę żeby odpalić trzeba na silnik wodę lać proszę o jakąś podpowiedz bo z tym samochodem to mi już ręce opadają. Dodano po 7 dodam że została już wymieniona...
Nie pchaj sie w 15-letniego diesla, a szczególnie renault laguny z pierwszych ( awaryjne) lat produkcjii i opla 2,0 DTi też żadne cudo. W tym budżecie szukaj peugeota 406 z 1,8 16V 117KM + LPG. Dobrei i trwałe silniki z aluminiowym blokiem, szybkie nagrzewanie i mały apetyt na paliwo. Podobny silnik 2,0 16V 136KM. Poza tym auto wieksze niz laguna w...
Witam, Mam noże do żywopłotu i w silniku są dwa kondensatory lub warystory. Jedni mówią że to warystor ale gdy wpisze w google pokazują mi się kondensatory. Nie wiem jak powinny być podłączone, jedna nóżka jest podłączona do szczotki a druga urwana. Przy drugiej szczotce tak samo. Nie wiem czy to że nie są podłączone powoduje szybkie nagrzewanie się...
Góra tłoka zawsze będzie czarna tylko chodzi o to jak gruba jest warstwa nagaru (gruba warstwa, jeśli bogata mieszanka). Mieszanka była uboga, gaźnik wyregulowany (lub wymieniony) po zmianie cylindra?. Więcej tlenu + mało paliwa (uboga mieszanka) = wysoka temperatura spalania, co powoduje szybsze nagrzewanie silnika i do wyższych temperatur, co z kolei...
Sprawdź czy przy mocnym ugniataniu górnego węża w zbiorniczku wyrównawczym pojawiają się bąble powietrza /przy pracującym silniku, lekko rozgrzanym/.
EGR sie wymienia lub naprawia w dieslach a nie zaślepia. PO pierwsze na zimnym silniku jest szybkie podgrzewanie spalinami dolotowego powietrza, po drugie spaliny nie sa żrące dla oczu i nosa, po trzecie silnik sie szybciej nagrzewa. Zaślep egr i zobaczysz jak silnik zimny kuleje tuż po odpaleniu w zimie. A teraz niech ktoś przedstawi choć 1 plus zaślepiania.
jesli mechanik tak mowi to pewnie tak jest ale nie potrafie okreslic na ile sie róznia najlepiej byłoby zamontowac taki aparat jaki powinien tam sie znajdowac . jesli sie różnia przyszpieszaczem zapłonu to moze byc własnie przyczyna szybszego sie nagrzewania silnika (za wcześny zapłon) radze sie skonsultowac z tym mechanikiem i kupic odpowiedni element
Instalacja jak najbardziej będzie działać poprawnie, jeżeli zostanie dobrze zamontowana i ustawiona, czyli udaj się do zakładu z doświadczeniem, który zapewne niejednokrotnie już robił turbo. Niektóre firmy robią takie cuda z kompensacją, że człowiek się za głowę później łapie, a ustawienie jest niemożliwe. Jeżeli chodzi o jakieś szybsze zużycie turbiny,...
Co do klapki koło gaźnika w nowszych kaszlakach to w zimie powinna być otwarta , aby mniej zimnego powietrza z wentylatora dostawało się na chłodzenie silnika , a co za tym idzie jego szybsze nagrzewanie. Pozdrawiam.
stwierdził że to błąd fabryczny cewki silnika, przyjął reklamację Możliwe, że i sam silnik był winien - przywarcie jednej z sekcji na pewno wpływa na większy pobór prądu (i w konsekwencji szybsze nagrzewanie się sterownika i silnika) co szybko rozładowuje akumulator. dziwne, że objawy są takie same jak poprzednio na tej kombinowanej przez kogoś instalacji...
Ta pompa jest po to aby zaraz po uruchomieniu samochodu,silnik spalnial normy czystosci spalin euro II.Pompa ma za zadanie podniesc cicnienie spalin w kolektorze wydechowym co rowniez powoduje szybsze nagrzewanie sie katalizatora i dopalanie spalin i zalancza sie zawsze na zimnym silniku. Pozdr.
Witam! W asterce jest dość dobre chlodzenie silnika podczas jazdy. Sam mam ten samochód i np w lecie podczas jazdy to temperatura silnika wacha sie pomiedzy 45 a 60 stopni. A wentylator włącza sie przy 100 stopniach. a wartość 90 stopni to sie u mnie pojawia tylko przy jezdzie w mieście lub przy małych korkach. To nie tak ma być :P . ukł chłodzenia...
Na 100% jest sprawny czujnik i termostat auto ma 30 tyś kilo,wyjeżdzało tylko w ładne dni z garażu........co do branży to nie bądźmy tacy fachowi.....a francuz nie widział takich mrozów jak są na Mazurach.Jeśli kolega jeździł dieslem to doskonale wie-a może nie że zimą przy siarczystych mrozach mogą i występują te problemy z szybkim nagrzewaniem się...
-jak się programuje i włącza webasto ? ( to spalinowe i to elektryczne ) Masz niestety Kolego spore braki w wiedzy na ten temat i trochę ciężko tłumaczyć jest "od podstaw"... 1. DOGRZEWACZ to coś innego niż OGRZEWACZ (popularne Webasto) Dogrzewacz ma za zadanie dogrzać w szybkim tempie silnik. Silniki CDI z pierwszego okresu produkcji bardzo długo...
Witam. Zastanawia mnie jedno, Twoje urządzenie ma mniej niż 1kW (13,8V*60A=828W) Silnik w aucie ma 74kW. Sprawność silnika to około 40%(?) więc około 60% to ciepło. 74kW*60%=44,4kW. Twoje urządzenie to tylko 2% mocy cieplnej silnika. Szybsze grzanie może jest spowodowane pobieraniem tak dużego prądu, i dla tego szybciej sie nagrzewa? Chyba że nie mam...
Może być jeszcze jeden powód mniejszego nagrzewania się przy szybszych obrotach: silnik wytwarza większą SEM, więc mniejszy prąd przez niego płynie (bo I=(U-SEM)/R). Już kiedyś był temat [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Energy - moze to w koncu zweryfikowac? - obejrzyj.
Mitsubishi galant z silnikiem 2,0 136KM+ LPG- szukać z dobra blachą i zapomnij o GDI. Avensis z silnikiem 1,8 +LPG. Śmiało mogę polecić peugeota 406 z silnikami 1,8-2,0 16V+ LPG.Dobra blacha i wyposażenie, oraz wyciszenie nieosiągalne w w/w wczesniej autach. Bardzo udane silniki z aluminiowym blokiem, szybkie nagrzewanie i małe spalanie jak w japońcach....
Są dwie możliwości pompa wody nie pompuje co powoduje szybkie nagrzewanie płynu i gwałtowny wzrost ciśnienia płynu w silniku. Druga to jednak coś nie tak z uszczelką, Czy była robiona próba na dwutlenek?
Kup o trochę niższym poziomie załanczania, np 92-95st, to że szybko sie nagrzewa to fakt posiuadania dobrego termostatu!
Panowie, interesuje mnie to, w jakim celu zakładacie tłok z dwoma pierścieniami do silnika, w którym konstruktor zastosował jeden. Możecie mi to wytłumaczyć, w jakiś sensowny sposób?. Jedyny efekt, to większe obciążenie używanego wału i korbowodu, oraz mocniejsze nagrzewanie się silnika, a tym samym szybsze jego zużycie, z powodu niewydolności chłodzenia....
Szukaj aut spoza kręgu marzeń przeciętnego rodaka ( praktycznie wszystkie niemieckie). W tym wieku ważna jest blacharka , czyli modele z solidnym ocynkiem. Ew. jak kol. zed71 pisał jakiś koreańczyki, typu elantra, itd. Osobiście stawiałbym na peugeota 406 z silnikiem 1,8 16V 117KM ( idealny silnik do gazu( aluminiowy blok, szybkie nagrzewanie i spalanie...
Przy 70 stopniach Celsjusza wody wąż wychodzący od termostatu jest ciągle zimny, gdy osiągnie 90 stopni Celsjusza przy włożeniu wcześniej kartonu przed chłodnicę, robi się ciepły, więc jest sprawny. No właśnie nie. Zakładanie kartonu na chłodnicę przy sprawnym termostacie nie spowoduje szybszego zagrzania się silnika. To jedno, a drugie to to, że wskazania...
Witam, w tzw. 'starych motocyklach' [ dla przykladu tylko ] jak 'padaly swiece' - to na ogol ktos je montowal do silnika 'za zimne', np. wyscigowe lub do bardzo wysokiego stopnia sprezania - przez co przy normalnej, uzytkowej jezdzie nie rozgrzewaly sie do temperatury 'pracy / samooczyszczania', czyli nie spalaly osadzajacego sie na nich nagaru / elektrody...
Próbowałem - trochę przedłuża czas pracy maszyny - z 1-2 minut do 3-4. Ale dalej nie wiem czy to wina tego scalaka czy coś innego powoduje, że on się tak grzeje (a noty katalogowej lub schematu maszyny nie udało mi się znaleźć). Co ciekawe prędkość nagrzewania się scalaka zależy od prędkości obrotowej szycia: szybsze szycie -> szybsze nagrzewanie, ale...
Z tej tabliczki jednoznacznie wynika, że silnik ten przed podłączeniem do sieci 3 × 400 V może być skojarzony tylko w gwiazdę. Jeżeli nieznany silnik skojarzyłeś w trójkąt to po podłączeniu do sieci musisz bardzo uważać na jego szybkie nagrzewanie się. Nagrzewanie się oznacz, że może być skojarzony tylko w gwiazdę.
Witam, proszę o radę. Od tygodnia jestem nowym właścicielem skody octavia 1, 6 MPI silnik BGU 75 KW. Dzisiaj po gruntownym wymyciu samochodu na myjce- myjni po uruchomieniu wyświetlił się sygnał... Chek... cym to możne być spowodowane ? Dodatkowo zauważyłem szybkie nagrzewanie się silnika, czy jest normalne aby przy tak niskiej temperaturze zewnętrznej...
Wymieniłem wszystkie cztery tranzystory, jednak dwa odpowiadające za jazdę auta do przodu mocno się nagrzewały, powodując szybkie rozładowanie baterii. Napięcia na silniku po wysterowaniu pilotem przód-tył różniły się, dla jazdy do przodu było niższe o 3V w porównaniu do biegu wstecznego. Przyczyną była uszkodzona dioda 1N4148 oznaczona na płytce drukowanej...
O widzę pomysłowość kolegów, Mam do was pytanko o podpowiedź. Mam A3 1.9TDI AHF , rozgrzewanie silnika zimą jest straszne (trzeba przejechać 12Km) no cóź TDI tak ma...ale chcę to zmienić. Na Webasto nie mam $$$ bo to potrzeba z 1500zł. Mój projekt zakłada szybkie dogrzanie silnika. Można zamontować grzałkę DEFA, wtedy pod domem nie ma problemu 240V...
ACIM ma i moment przy sterowaniu V/f (zablokowane V/f na kilkanaście ms, czyli porządne forsowanie przy rozruchu), bo sam sprawdzałem. Wydaje się jednak mniejszy niż przy jakiejś większej prędkości. Oczywiście, że i przy sterowaniu skalarnym U/f moment przy zablokowanym wale będzie generowany. Jednak, ciężko jest określić jaka jest jego wartość. Można...
Witam ponadto jak ktoś mieszka niedaleko Włocławka lub w samym Włocławku i ma auto z takim samym silnikiem prosze o kontakt w celu sprawdzenia komputera. Pozdrawiam
Myślę że problem jest w tym że im większa indukcyjność tym bardziej triak jest wyzwalany chaotycznie, kondensator wygasza przepięcie z takich obciążeń i stabilizuje układ, problem rozwiązuje też np. żarówka wpięta równolegle do obciążenia ale chyba to nie jest dobre rozwiązanie. Układ z kondensatorem lubi się niestety wzbudzać co skutkuje szybkim nagrzewaniem...
Nie używaj nic do czyszczenia układów bo czasami robi się więcej szkód niż pożytku. Zrób test na CO2. Ale przedmuch może być problemem szybkiego nagrzewania i przegrzewania się silnika. Sprawdź termostat, może się zaciął i nie otworzył. Obieg wody możesz sprawdzić ściągając odpowietrznik na małym obiegu przy pracującym silniku, woda powinna sikać małym...
Nie rozumiem idei tego pomysłu, chodzi tylko i wyłącznie szybsze nagrzewanie kabiny samochodu? czy ten samochód ma jakieś specjalne przeznaczenie ? Myślę, że dużo lepszym rozwiązaniem było by standardowe webasto zasilane ON, zamontowane w komorze silnika.
Świece nie tylko służą do odpalenia auta.Służą też do szybszego nagrzewania komory spalania po rozruchu.Dlatego jak zapalisz zimny silnik na dwóch świecach na mrozie to przez chwilę będzie miał "telepotanie" Zanim te dwa gary się rozgrzeją.W nowszych systemach typu eodb sterownik świec kontroluje jeszcze inne różne stany pracy silnika .
Ten model bezprzekładniowy to ma 2750rpm i wymaga łańcucha od pocketbike (T8F). Potem zwykle jest zębatka 80 zębowa na tylne koło. Zębatka na silniku ma 11 zębów, przełożenie 0.1375 razy 2750 rpm daje nam 378rpm co przy kole 26" da około 47km/h. Silnik oczywiście tyle nie utrzyma (za mała moc) i w praktyce będzie jeździł przeciążony jeśli nie będzie...
A tak kończąc wątek z tymi otulinami, przecież wszyscy jeździcie panowie, że się tak wyrażę ze sprawnymi dogrzewaczami ( o ile wszyscy i o ile ze sprawnymi), to może ktoś faktycznie potwierdzić czy to całe "docieplenie" naprawdę daje efekt namacalny w postaci odczuwalnego przyśpieszenia nagrzewania temperatury silnika? Czy raczej jest to efekt "placebo"...
Z odpalaniem to właśnie może być uszkodzony czujnik temperatury i będzie dawał złą dawkę na rozruch. Błąd czujnika wałka wraca czy nie? Przy nagrzewaniu silnika pasowałoby poobserwować parametry, czy temperatura nie ma tendencji do szybkich zmian w górę i w dół o kilkanaście stopni.
Widzę, że jest podany sposób alternatywny do emulatora sondy lambda - wmawiać ECU, że temperatura silnika jest poniżej 75C. Tylko, że nie załączą się wentylatory i przegrzejemy silnik. Uszkodzony termostat też nie jest dobrym rozwiązaniem, bo silnik długo się nagrzewa - większe spalanie, szybsze zużycie silnika, gorsza kultura pracy. Dalej nie wiem...
Najlepszy na miasto 1,6 16V, a w trasy 2,0 16V od citroena . Aluminiowy blok nagrzewanie bardzo szybkie sinik bezproblemowy, mam znacznie cięższego vana z tym silnikiem i ma na szafie 300kkm i bardzo dobrze działa z gazem. Dobry dostęp do kolektora demontaż to 20 min. roboty, można zamontować pojedyńcze wtryski pionowo z wężykami 6cm.
2.4 do jazdy po mieście to słaby pomysł. Dużo pali i jest co nagrzewać. LPG o dziwo powoduje że silnik jest czystszy bo nie podaje się paliwa które musi odparować. Krople na zimnym nie dostają dostatecznie ciepła i tylko opalają się z zewnątrz co tworzy nagar i syf w oleju. LPG podaje się już w fazie lotnej. Łatwiej wymieszać a dwa spala się całkowicie...
Koledzy szybka wskazówka po odpaleniu auta przewód który doprowadza prąd na świece żarowe nagrzewa się tak że aż się plastiki topią i koszulka na przewodzie,i cały przewód się rusza co to może być?
Witam Mam problem w fordzie fokus 1.8 TDCi z 2000 roku a mianowicie - szybkie nagrzewanie się auta - spadek mocy przy wejściu wstaznika na czerwony pasek (ale to raczej normalne tryb awaryjny czy coś w tym stylu) - brak wylotu ciepłego powietrza z wentylatorów Po ostygnięciu auto jeździ bez zarzutów Co może być powodem awarii ? Dodam że po otwarciu...
Mam problem w hulajnodze Explay X11. Hulajnoga niby normalnie jeździ, ale jak zaczynam jechać np. pod górkę, to wyskakuje błąd E4 (hulajnoga przestaje jechać) i jak zresetuję licznik spustem, to na chwilę działa i później się to powtarza. Bateria była wymieniana, ale nic to nie zmieniło. https://obrazki.elektroda.pl/8268663300_... AI:...
chciał bym przestawić parownik od gazu kosztem mocy ale,żeby spalanie z 15 -19 l na 100km spadło np o 5-6 czy jest to osiągalne proszę o rady pozdrawiam. O kurde.....Teraz, zimą Ci tyle pali? Niewiele więcej niż moje w124 200 z gaźnikiem 2ee....Fakt -dość energicznie jeżdżę ale ze zużycia LPG jestem bardzo zadowolony. O dyszce LPG/100km zapomnij przy...
Temp. dopuszczalna dla tego wentylatora to 80 oC. Jesteś pewien, że przepływające powietrze będzie miało niższą temp. ??? Szczególnie w sytuacji gdy już uda Ci się zmniejszyć jego prędkość obrotową??? Silniki indukcyjne jednofazowe (jak w tym wentylatorze) mają bardzo małą sprawność, a przez co same (konkretnie najbardziej wirnik czyli najtrudniejszy...
Witam, posiadam młynek do kawy Straume wyprodukowany przez ZSRR i mam z nim taki problem że według mnie za bardzo rozpędza się silnik i przez to jest chałaśliwy, dodam że wystarczy kilka sekund pracy na pusto i to miejsce na dnie przy nożykach nagrzewa się, oprócz tego kondensator niedawno strzelił, ale to chyba nie jest tego powód zbyt szybkiej pracy,...
Hamowanie przeciw-prądem jest efektywne (szybkie zatrzymanie kosztem dużych prądów nagrzewających silnik). Gdzieś w sieci znalazłem schemat: http://obrazki.elektroda.pl/7927266400_1... gdzie hamowanie odbywa się przez "wstrzykiwanie" połówek sinusoidy sieci o obniżonym napięciu (230 Vac -> dc). Silnik ładnie się zatrzymuje i nie zmienia...
Za Prinsa zapłaciłem 6000 zł, a za Dreama 4000 zł, ale nie żałuję tych pieniędzy, bo praktycznie później nie miałem żadnych kłopotów i jakichś dodatkowych kosztów. Kładę to na karb tego, że obie instalacje są firmowe (zestawione przez producenta), starannie założone i w miarę dobrze wyregulowane (chociaż teraz dochodzę do wniosku, że Prins chyba nie...
Akumulator zostaw w spokoju, jest dobry. Usterka alternatora, napisałeś że mechanik stwierdził silne nagrzewanie się alternatora, być może zwarcie między zwojowe. Wyłączanie ładowania następuje tylko i wyłącznie przy szybkim dodaniu gazu gdy silnik jest obciążony podobnie jak u focusa gdzie zastosowano jeden z pierwszych "inteligentnych" alternatorów....
Przepływy raczej są, podłogowa pompa ładnie zasysa, grzejniki też się grzeją. Zdemontowałem ten zawór, bypass jest w nim otwarty domyślnie i to szeroko, przy próbach popychania dekielka ani drgnie. Jak to powinno się zachowywać i jak działa? Jestem przekonany, że to on puszcza wodę z nagrzewnicy z powrotem do grzania. Sam zawór trojdrogoey ładnie trzyma,...
http://obrazki.elektroda.pl/6445167100_1... Witam. Chciałbym zaprezentować przerobioną przeze mnie stację rozlutowniczą ZD-915. Modernizacja została wykonana już w pierwszym tygodniu po kupnie urządzenia. Przyczynił się do tego kondensator, który eksplodował wewnątrz stacji. Stwierdziłem, że odsyłanie sprzętu do naprawy gwarancyjnej...
. ja tylko dodam że diesle w zime np -10 na postoju wógule nie potrafią sie zagrzać możesz czekać nawet i godzine tak że nieszukaj dziury w całym o jakich ty dieslach piszesz? jelczach, ziłach? kazdy sprawny diesel bez problemow sie zagrzeje, nawet przy temperaturze -30 stopni, po to jest termostat by zapewnic szybkie zagrzanie sie silnika
To silnik BLDC od pralki z napędem "Direct Drive", jest zaprojektowany i wykonany do pracy silnikowej z mocą ~ 300W. Bez przeróbek, jako prądnica, moc będzie zdecydowanie mniejsza. Zastosowałem nieco szybsze obroty i bez żadnych przetwornic, uzyskując 100V na wyjściu - podłączając bezpośrednio do prądnicy grzałka 2000W nagrzewa się momentalnie tak,...
Zakładam temat związany z silnikiem BSU 1.6 MPI. Mam problem z silnikiem po nietypowej awarii. Coś rozbiło osłonę łańcuszka napędzającego pompę olejową. Wiąże się to z wymianą tej osłony czyli zdjęcie koła pasowego jak i tego zębatego. Wymiana zrobiona. Serwis olejowy również. I teraz opiszę problem jaki mam. Ustawiłem na znaki koło zębate w głowicy...
Nie bardzo rozumiem o jaki softstart ci chodzi. Wybrany przez ciebie silnik to szczotkowy silniczek, z wirnikiem o obniżonej bezwładności, aby zapewnić możliwie szybki start, który podłącza sie do zasilania i startuje. Regulację tego zasilania ma, jak rozumiem, zasilacz który już posiadasz. Dodatkowy softstart (uklad płynnego startu) ma zapewnić płynny,...
Jeżeli płyn chłodniczy jest czysty (nie ma w nim oleju) albo nie przybywa CI oleju w silniku i nie zapowietrza sie układ po przez niesczelności uszczelki pod głowicą, a termostat otwiera sie przy odpowiedniej temperaturze To bedzie pompa.
Witam wszystkich Renault Megane ma tak ciekawy układ paliwowy układ zamknięty - pomyślane to było z uwagi na środowisko. "odpowietrzenie" zbiornika paliwa biegnie przewodem do okolic prawego nadkola gdzie jest zbiornik oparów paliwa (wypełniony węglem aktyw) ,ze zbiornika biegnie przewód do elektrozaworu (sterowanie komputerem) i do kolektora dolotowego...
co to za brednie na tym forum??? nie wiadomo czy płakac czy śmiac się.... po pierwsze: disel dłużej się nagrzewa niż benzyniak, po drugie: galaxy,sharan, alhambra ze względu na kubaturę nadwozia ,wyposażane sa w dogrzewacze układu chłodzenia, właśnie z powodu słabo i wolno nagrzewającego się silnika, urzadzena te występują, bądź nie w zależności na...
Zawsze daje się zapas .Nie powinna się spalić,grzałki w czajnikach tak jest to spowodowane tym że , mała oporność co za tym idzie szybkie nagrzewanie się a woda jest odbiornikiem ciepła. Tak przełącznik daje się przed grzałką ,możesz dać odwrotnie ale zalecałbym jednak odcinać L-faze .
zimno sie zrobiło i zaczyna sie z gazowcami :) standard jak co roku, przez oszczedności jezdzi sie na gazie do bólu -ok. a zamkniete cały czas wtryski benzynowe poddane temperaturze powoli, powoli "kleją sie" i zatykaja, w lecie wszystko jest ok. bo do odpalenia potrzeba nie wiele paliwa, zreszta silnik szybko sie nagrzewa co skutkuje szybsza jazda...
Czy nagrzewa wodę nie wiem. Normalnie jest ustawione na 30 stopni. W praniu codziennym zatrzymuje się na 47 minucie. Dziś włączyłem pranie syntetyczne gdzie cykl trwa 2 godziny i pralka wyprała bez żadnych problemów. Będęn kręci normalnie w lewo i prawo bez żadnych problemów. Na obroty w czasie wirowania też wchodzi normalnie więc czujnik ten z tyłu...
szybka nagrzewać komputer szybka nagrzewać laptop szybka nagrzewać
ekspres bosch wyczyść zaparzacz uszkodzona zębatka klapa tylna mercedes
Brak iskry w kładzie 110 cm³ - diagnostyka i naprawa Głośne tykanie i błędne godziny w piekarniku Beko