A może wystarczy wstawić w szereg z silnikiem termistor rozruchowy na te 8A?
Termistor umieszczony w stojanie silnika+wejście falownika lub osobny modół, ale jak nie masz w silniku termistora, to zastosuj cwany falownik, który będzie obliczał obciążenie termiczne silnika (np. Danfoss VLT), tylko nie deklaruj w nastawach obcego chłodzenia. pzdr
Witam, Jeżeli w silniku jest zainstalowany termistor bimetaliczny to będzie działał bez problemu. Jeżeli silnik się za bardzo nagrzeje termistor rozłączy obwód kontroli temperatury i zatrzyma wentylator. Nie będzie chronił silnika jeżeli w silniku zainstalowano czujnik PTC. Do czujników PTC są inne moduły potrzebne do odczytu zmienianej się rezystancji...
Zgubiłeś diody odwrotnie-równoległe do zasilaczy, jeśli obciążenie ma małą rezystancję i zasilacz 11A wejdzie w tryb ograniczenia prądowego to zasilacz 15A wymusi mu ujemne napięcie, dlatego stosuje się diody nawet kiedy obciążenie nie jest silnikiem.
Masz za mała wartosc Kp, daj przynajmniej około 3-4 i testuj. W tej chwili masz regulator PI a nie PID, czy tak chciałeś ? Pozdr
Może być termistor - co do parametrów to zależy jak działa układ sterujący - to można spróbowaćdobrać. Ale spotykałem się też z bezpiecznikiem termicznym, najczęściej na ok 120 stopni
Dziękuje za odpowiedzi. Sterowanie nie jest problemem, mam do tego DCS`a którego już jestem w stanie skonfigurować, podaje 24V na przekaźnik i to będzie sterować tym silnikiem. Tak z ciekawości jeszcze zapytam. Czy mogę podawać napięcie na tego typu silnik np. przez 0.2 sekundy, potem 0.2s przerwy i tak przez godzinę? Gdzie są jakieś granice w takich...
A te dwa przewody czarne w tej kostce elektrycznej, to do czego są? Najprawdopodobniej wyjście czujnika temperatury, być może termistora.
Rozumiem, że element szeregowo z silnikiem? Raczej powinien być pozystor, a nie termistor (rezystancja termistora spada wraz ze wzrostem temperatury, a pozystora rośnie). Więc jako zabezpieczenie silnika przed przeciążeniem pozystor sprawdziłby się lepiej. To "coś" na zdjęciu ma rezystancję podaną (0,5Ω) w temperaturze pokojowej. Nie można wyjąć z drugich...
(at)gklub To musiał by być dosyć mały termistor, prąd który płynie do silnika musiałby nagrzać ten termistor blisko 100°C, na co potrzeba z 1,5W, obawiam się moc silnika jest mniejsza niż potrzeba do nagrzania tego termistora.
,,Grube" przewody to rezystor, (P2 +B), cienkie to jego czujnik temperatury. Podłączyć do przeznaczonych do tego celu zacisków falownika. Jest tam wejście na termistor silnika.
Sprawdz YQS8120 ma R(25°C) = 600Ω [url=https://www.amphenol-sensors.com/en... tak jak w serwisówce.
Problem z silnikiem lub jego sterowaniem. Możliwe uszkodzenie termistora lub przegrzanie silnika.
To jest pozystor, czyli element zwiększający swą rezystancję wraz z temperaturą. Często stosowane w roli ogranicznika prądu.
Do tego silnika powinieneś zastosować wyłącznik silnikowy jako główne zabezpieczenie. Zabezpiecza przed przeciążeniem i zwarciem. Popytaj w hurtowniach elektrycznych. Podaj dane z tabliczki znamionowej na pewno ci doradzą właściwy. Ten silnik można podłączyć trójkąt ale tylko dla napięcia międzyfazowego 230V. W sieci znamionowej napięcie międzyfazowe...
A czemu się nie grzeje R1693, skoro ma większy opór? Zwarcie? Czy te elementy między bazami tranzystorów to hallotrony? Wygląda, jakby jeden z nich robił zwarcie, dlatego tranzystor C ciągle przewodzi. A może pomyliłeś końcówki cewki lub hallotronu, i układ zamiast obracać trzyma wirnik w stałym położeniu? Co się dzieje, jak go obrócisz? Zasada działania...
Schemat jaki narysowałeś jest raczej do ... poprawy. Jesteś pewny, że właśnie tak jest podłączony silnik prądu stałego? Zakładając że GP 250 to kondensator.... Jest to jednak termistor - zabezpieczenie prądowe. Jeśli układ wyłącza sie, oznacza to zadziałanie termistora - silni pobiera zbyt duży prąd. Należałoby zmierzyć pobór silnika, próg zadziałania...
Termistor lub wyłącznik termiczny, chroniący silnik przed przegrzaniem.
Tak jak wspomniałem, w obwodzie zasilania silnika, jest termistor. Po osiągnięciu zadanej temperatury, zaczyna przepływać prąd i silnik się kręci. Sterowanie sterownikiem.
Silnik dość stary, ma klasę izolacji B, więc przy zastosowaniu falownika prądy łożyskowe mogą być dość spore i szybciej będą zużywać się łożyska silnika. Nie chce mi się przeszukiwać dyrektywy atexowej, ale z tego co pamiętam silniki w strefie przeciwwybuchowej zasilane z falownika powinny posiadać ochronę termiczną w postaci termistora w uzwojeniach...
Jaki masz symbol silnika?
Krzysztof Kamienski napisał: jiwaniuk napisał: czujników Pt100. Nie w silnikach do zabezpieczeń termicznych. Zbyt rozbudowanych regulatorów wymagają. A czy wg Ciebie do każdego silnika używa się falownika? I czy bez falownika przypadkiem termistor nie potrzebuje układu elektronicznego żeby móc wyłączyć silnik w przypadku przekroczenia temperatury?...
Już wiem, co jest po podłożeniu innego kondensatora. Próbował ruszyć, okazało się, że na uzwojeniu silnika jest termistor i po prostu puścił, ale nawet po jego usunięciu to słabo chodzi silnik. I teraz pytanie, czy można kupić taki silnik, bo szukałem, ale bezskutecznie. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich na elektrodzie wraz z całą administracją.
Zdjęcie słabe i nieczytelne, bardziej niż na bezpiecznik wygląda mi to na termistor NTC. Jakie parametry silnika - i co on napędza?
Jeżeli chcesz żeby świece grzały za każdym razem to musisz wstawić rezystor zamiast termistora o wartości jaką ma termistor na zimnym silniku. Zasymulujesz tym samym zimny silnik, choć jest to ostateczne rozwiązanie. Spróbuj znaleść sedno sprawy.
Wszystko to jest zbyt skomplikowane. Proponuję moje rozwiązanie wskażnika temperatury silnika, które zastosowałem swego czasu w Dacii 1300. W tym samochodzie nie było wskażnika temperatury, tylko była żaróweczka/kontrolka przekroczenia dopuszczalnej temperatury silnika, co było stanowczo zbyt mało. Jest to układ mostkowy, bardzo prosty, i wystarczająco...
Mam myjkę ciśnieniowa 3 fazowa która zaczęła robić zwarcie Najszybciej i najprościej zacząć od sprawdzenia silnika. 2 przewody wchodzą wprost do silnika. Może przy silniku jest termistor? To jest myjka na zimną wodę?
Jak zmierzyć rezystancję izolacji silnika 3f wraz z termistorem? Czy po przyłożeniu napięcia pomiarowego termistor nie zostanie uszkodzony? I czy muszę wykonywać jakiś odzielny pomiar dla termistora? Np jego wartość rezystancji
Ok. https://obrazki.elektroda.pl/7108115300_... Tak, jak napisałeś, Ten biały komponent na silniku to termistor I czy jest to tak trudno rozszyfrować. Tu na tym schemacie jest wszystko. Wyczaiłem go [ten termistor] jest pomiędzy, BLACK a Motor /M ? .
Czujnik temperatury silnika dla ECU , termistor nieprawidłowo zmienia oporność - będą błędy tylko w wypadku przerwy lub zwarciu do masy.
Coś mi ten schemat nie pasuje: zwykle odłącza się uzwojenie rozruchowe, robocze powinno być stale włączone. Chyba, że to "rozruchowe" ma pracować stale (wymaga to innego kondensatora), a układ z triakiem i kontaktronem służy do włączania silnika. No jest rozruchowe rozłączane, robocze zostaje. Tak na schemacie co zrobiłem widać wyżej. Nie jest dziwne,...
Gdzie jest umieszczony termistor? W silniku?
Ten silnik nie był projektowany do pracy ciągłej. Owe 30 min to chyba nominalny czas pracy. Potem musi trochę odpocząć.Można mu zrobić wytłumienie w kształcie rury wytłumionej od wewnątrz ( ale z wolna przestrzenią między wytłumieniem a silnikiem ) w której dodatkowo na jednym końcu zamontować wentylator wymuszający obieg powietrza. Rozbudowuje to konstrukcję...
Funkcje wejść cyfrowych są opisane w rozdziale 7-2 str 7-27 (519) parametry E01 - E05 ale tu bym nie szukał problemów z wyrzucaniem błędów. Złe ustawienie tych parametrów to np brak jazdy w którymś z kierunków. Dodano po 18 Wiem jedynie że falownik steruje jazda, poprzez cztery silniki. Wypinanie i ich zamiana nic nie daje. nie wypinaj Kolego silników...
Spróbuj zmienić pin w arduino z A0 na A1 może coś się stało z wejściem arduino . Oczywiście w programie też musisz wtedy zmienić z A0 na A1. Już tak robiłem. Właśnie zauważyłem coś dziwnego. Termistor wchodzi w skład układu regulacji temperatury. Mam silnik MT78 podłączony przez mostek L293D (Dodatkowo Arduino ma zasilanie z zasilacza 12V specjalnie...
no własnie nie chodzi o calkowite spowolnienie obrotów, bo to ja wiem że mozna dac np diody, ale mi juz wsumie chodzilo by o konkretny schemat do wykonania, no i tych diod by musialo troche byc ;/ ktoś mi podpowiadał, ze wystarczyloby dac jedynie w szereg z silnikiem termistor NTC. poczatkowo by mial duży opor czyli prąd plynacy do silnika by byl maly...
Cześć Pralka po włączeniu piszczy i wyświetla błąd PE. Przy próbie włączenia wyświetla się tE, restartuje się i znowu PE. PE to hydrostat. Czy ta pralka ma mechaniczny czy elektroniczny hydrostat? tE i LE w instrukcji wskazują na błąd silnika: "błąd kontrolny" i "przeciążenie silnika". Czy tE oznacza jakikolwiek błąd kontrolny - np. błąd czujnika temperatury...
na biegu jałowym zawór EGR nie otwiera się samoczynnie (ECU nie żąda otwarcia, dopiero po dodaniu gazu lub jego puszczeniu), ciekawe jaką temperaturę widzi ECU, miałem taki przypadek że po nagrzaniu silnika termistor wariował (przerwa, albo wysoka rezystancja) wzbogacało mieszankę i szarpało nim, na wysokich w miarę dobrze się zachowywał.
Sprawdź czy ten duży elektrolit nie robi zwarcia.
Ostatnimi czasy naprawiałem maszynkę do mięsa Zelmer. Tam też był silnik prądu stałego włączony szeregowo z termistorem rozruchowym 220Ω. Może takie proste rozwiązanie wystarczy? Pod warunkiem rzecz jasna, że przerwy pomiędzy kolejnymi włączeniami silnika będą conajmniej kilkudziesięcio sekundowe, żeby termistor zdążył ostygnąć.
Z termistorem jest taki problem, że sam, od przepływającego przez niego prądu będzie się podgrzewał. Lepiej będzie jak zrobi się dzielnik rezystorów-termistorowy i wzmacniacz mocy napięcia na nim. Z tego napięcia można wtedy sterować sinikiem. Poza tym, taki termistor mając na zimno rezystancję 2k po podgrzaniu do temp. np. 40 st. osiągnie rezystancję...
Sofstart można samemu zrobić za 20 zł? :) Wystarczy zastosować 3 szt. termistorów NTC, jakieś zaciski i obudowę. Szukaj w Googlach lub Allegro jako "termistor rozruchowy NTC" na odpowiedni prąd silnika. Wystarczy je tylko wpiąć szeregowo z silnikiem. Działa to tak, że termistor ma określoną rezystancję, przykładowo dla prądu 10 A będzie to ok. 2 Omy....
Termistor NTC -SET2 ; Pompa spustowa - DP2;
Witam, staram się zbudować wskaźnik temp. silnika na ledach, dokładniej opisuje w tuningu samochodów. Tutaj konkretna rzecz: czujnikime temperatury jest termistor o oporności max (najniższa interesuja mnie temp.) około 200 ohm, w jaki sposób mając do dyspozycji tenże termistor zamontowany w aucie (oporność do masy) otrzymać napięcie do sterowania lm3914...
Ten element idzie bezpośrednio z mostka plus kondensator filtrujący w zasilaniu, więc nie odpowiada za kierunek obrotów silnika. Ja bym obstawiam, że ten komponent jest czymś w rodzaju bezpiecznika lub termistora. Możesz tam wstawić zworę i szukać dalej co jest nie tak ze sterowaniem silnika. Ten obwód to zasilanie stałe, wiec nic nie ma wspólnego ze...
Na naklejce wewnątrz silnika masz odnośnik do podłączenia tej wersji silnika ze swoim układem. Oznaczenia takie same. Co do żółtych przewodów, zmierz rezystancje miedzy nimi. Jeżeli wynosi ona ,,0" to możesz je wpiąć szeregowo ze ,,stopem". Jeżeli zaś ≠ od zera, to musisz dodać układ nadzorczy silnika do termistora.
W niektórych zasilaczach ATX była osobna płytka z układem sterowania wentylatorem - wtedy wystarczy (jak pisze Kolega wyżej) podłączyć zasilanie, wentylator i przymocować termistor do radiatora na którym jest element nagrzewający się. W innych zasilaczach ten układ sterowania jest na płycie głównej zasilacza - wtedy należy zbudować (na LM 317 lub komparatorze...
Box cyfrowy da ci przyrost ok 10 - 20 KM i 30 -50 Nm, sprawdzone na hamowni. Ten, jeśli ma dwa przewody, nie da praktycznie nic. Jedyna cyfrowa rzecz w nim to cena. Ciekawi mnie ta ochrona przed przegrzaniem silnika. Czyżby to bylo chronione patentami na Antarktyce i w Dolnym Wongo rozwiązanie z termistorem?
Cujnik umieszczony w bloku silnika jest termistorem, tzn. po podgrzaniu jego rezystancja maleje z kiloomów na omy, możesz sprawdzić omomierzem podgrzewając czujnik w gorącej wodzie. Pozostałe musiałbym sprawdzić w dokumentacji, może ktoś inny odpowie wcześniej.
Witam - można do silnika dać szeregowo termistor . To jest propozycja . https://www.piekarz.pl/pl/?group=8&f=839...
Witam posiadam maszynkę do mielenia mięsa zelmer typ 886.8 maks. 550W , w maszynce spalił się termistor i znajomy wyrzucił go i zlutował tak żeby działało maszynka na "na sucho" działa poprawnie a jak zacznę tylko coś mielić to przydusza się i przestaje działać, czyli przepala bezpiecznik. bezpiecznik to jest tam ten szklany 250V 2,5A. i mam pytanie...
Serwisy zawsze mówią " Proszę przynieść a my zobaczymy " i kasują za wymianę termistora 50 zł. Co do tego, że nie ma gwarancji iż bez termistora silnik może ulec uszkodzeniu to się zgodzę ale przecież po coś tego NTC tam wsadzili. Maszynka pracuje przy znacznym obciąrzeniu więc wolałbym sobie w brodę nie pluć, że pominąłem termistor i silnik będzie...
Może i tak być. Zmyliło mnie to że jest 6 sztuk termistorów.
Możliwe, że coś dzieje się z termistorem na płytce prostownika - może nawet termistor jest sprawny - do sprawdzenia stan lutowania jego do płytki.
To jest termistor do zabezpieczania przed wzrostem temperatury. Sterowany w silnikach lub jako łagodny start. Przy wzroście temperatury rezystancja rośnie lawinowo. Kup ntc1 lub ntc1,5 Co to za kocioł z takim dziwnym czujnikiem? Z reguły ntc10 są stosowane https://obrazki.elektroda.pl/6464556400_...
środek gwiazdy - zero robocze . Prawie nigdy nie podłączane Dodano po 2 Jeśli jest 5 zacisków to może w silniku jest termistor ? ( dwa wyprowadzenia ) + trzy zaciski uzwojeń
W przecinarce do metalu zablokowała mi się piła taśmowa (na kilka minut) i od tej pory żeby wystartować silnik muszę odpalać go sznurkiem jak kosiarkę. Czy na pewno spaliłem uzwojenie rozruchowe, może to kondensator albo jakiś termistor? Silnik: 0,45KW, 1400 obr/min, dwa kondensatory 10 i 50uF.
Jasne, ten co na foto, wyrwiesz na złomie za 3-4 dychy ma mapkę korygowaną w funkcji obrotów, podciśnienia ( ujęcie vacum na module, ta kapilara) w funkcji temperatury silnika ( termistor) i w funkcji liczby oktanowej paliwa-zwierasz jeden kablelek do masy i zmieniasz mapkę na inny rodzaj paliwa. Czego chcieć więcej? Raz takie coś wsadziłem ( po przeróbce...
Dokładnie szkoda czasu z grzebaniem a myślę też że to nic nie przyniesie trzeba będzie poprostu kontrolować od czasu do czasu . Jeszcze raz dziękuję wszystkim za konkretne pomocne odpowiedzi pozdr. Dodano po 4 Zastosowanie się do wyłączenia funkcji falownika pomiaru temperatury silnika
A co się stanie z silnikiem przy takiej częstotliwości ? mam zakupiony przekaźnik ter7 do termistora. Jak silnik będzie się grzał to zamontuje wiatrak dodatkowy.
Jako że miałem podobną sytuację z tym silniczkiem, mogę wam powiedzieć, że silnik w plastikowej obudowie ma termistor, który stracił swoje parametry. Po jego "zwarceniu" odzyskał swoją moc. Dodam, że silnik pobiera 2.5A, więc radzę go wymienić, bo dłuższe przytrzymanie przycisku może spowodować jego spalenie.
Szczotki i temperatura- wszystko zamontowane na szczotkotrzymaczach, do sprawdzenia przede wszystkim kable i złącza przy silniku i generatorze (4 piny, 2 termistor PTC ok 500Ω, 2 szczotki) oraz zasilanie od strony sterownika (jeśli dobrze pamiętam wszystkie zasilane są z jednego źródła prądowego i połączone szeregowo, sterownik mierzy spadki napięcia...
bonanza "] Gdyby było "motor overtemp." to być może wejście skonfigurowane dla termistora silnika ma nieprawidłowy stan lub jest nie podłączone, albo może jest nie wykorzystane, a ktoś je przez przypadek uaktywnił programowo :?: A czy błąd "motor overtemp" nie oznacza czasem tego samego co " DRIVE OVERTEMP" ?, ja jednak szukałbym pod kątem błędnej...
Witam! Chciałem mieć sterownik świec żarowych z czasem grzania świec zależnym od temperatury silnika. Zasada bardzo prosta, pojawia się zapłon, sterownik załącza przekaźnik zasilania świec żarowych, czas załączenia zależy od temperatury silnika - termistor na silniku. Układ jest oparty na 555 i wszystko działa prawidłowo chwilę, tzn. czasem tydzień...
Ciężko stwierdzić co autor miał na myśli :) Wygląda na to że silnik podłączony jest w trójkąt, ale lepiej zweryfikować miernikiem. Masz 3 fazy, masę. To na pewno idzie prosto do inwertera. Wygląda na to że w silniku jest termistor, napisane jest (pokaleczonym angielskim) że coś ma to związek z napięciem 220V, może chodzi o to by zasilić falownik szeregowo...
Czemu zawsze od d....py strony Podepnij, odczytaj błędy i dane bieżące na zimnym silniku może termistor wariuje a potem opisz, przecież to tylko VW, do niego wystarczą najtańsze interfejsy, nad czym się zastanawiać
do czego mogą być 2 niebieskie przewody oznaczone znakiem zapytania na zdjęciu nr 3. Te dwa przewody to zapewne wychodzą z czujnika temperatury umieszczonego w uzwojeniu stojana. Podłączone do obwodu sterowania silnikiem mają zabezpieczać silnik przed nadmierną temperaturą uzwojenia czyli przed przegrzaniem. Sam silnik jest przystosowany do przełącznika...
Nie musisz się obawiać o szybkość czujnika faz. Kiedyś były wyłączniki termiki do takich zabezpieczeń i dobrze zdawały swoje zadanie. Dziś zaprzęgnięto elektronikę. Nie mam głowy do tego teraz ale ostatni schemat ma błąd nie możesz dać na przekaźnik czujnika fazy która zasila silnik bo nie oto chodzi przekaźnik musi przerwać obwód zasilania stycznika...
Nie napisałeś dokładnie ,które przewody uległy przetarciu Jesli w pralce przetarła się taśma łącząca moduł z płytką to sprawdz dokładnie połączenia tej taśmy, jak przetarcie przewodów nastąpiło o pokrywe zbiornika ,czyli : silnik ,grzałka,termistor, pompa ,sprawdz scieżki na module Pozdrawiam
Tylko F2 (początkowo myślałem że to termistor), jaki zamiennik można zastosować?
System to KE , bezpieczniki sprawdzone . Przedzwoniłem przewody od termistora do modułu sterującego ok , czyli powinien właściwie odczytać temperature silnika przy sprawnym termistorze. Sygnał " cranking" chyba będzie ok , skoro po podaniu impulsowo masy na wtrysk zimnego rozruchu auto odpala ?
Chcę dołożyć termistor o właściwych parametrach do przepływomierza od 1.9 tdi w którym nie ma termistora a w ktorym miejsce na termistor jest. Używki też już przerabiałem ich żywot najczęściej nie jest zbyt długi. Aktualnie mam zamontowany zamiennik ale to je to samo co orginalny... Reasumując potrzebny mi jest dobrze zidentyfikowany termistor i o tego...
Dlatego też większość silników elektrycznych fabrycznie przystosowanych do zasilania falownikowego posiada wbudowany termistor.
Pomijasz przewody czujników halla, termistora itp. Czy ten twój sterownik poradzi sobie z silnikiem - nie wiadomo.
Na silnik programatora napięcie podaję moduł , jesli grzeje do zadanej temperatury ,sprawdzić należy termistor (ok 5kom przy 20 st) potencjometr sprzezenia zwrotnego (temp) jak są ok do sprawdzenia moduł Pozdrawiam
Jeśli mogę coś dodać to przy spadkach napięcia silniki indukcyjne będą się przegrzewać i zabezpieczenia typu termistor na uzwojeniu silnika nie zdają egzaminu. Proponuje popracować nad ograniczeniem spadku napięcia.
(at)krisRaba Wstaw sobie w to ,,enable" jakikolwiek bimetal, choćby od ekspressu do kawy. Odcinanie napiecia falownikowi podczas pracy jest niezbyt zdrowe dla niego. Poza tym falownik powinien mieć wejscie na termistor silnika. Herezje sie tu zaczynaja jak widze. :cry:
W silniku jest zrobiony bardzo ciekawy układ. Układ sterowania wentylatorem jest niezależny od termistora. Wentylator posiada swój osobny termobimetal, który załącza się w okolicy 56-59 stopni. W pomiarze, który przed chwilą wykonałem, temperatura, przy której załączył się termobimetal, wynosiła 56 stopni. W pomiarze (na 1 silniku) wynosiła ona 59...
o jakim termometrze mowa? ten co mierzy temp. silnika czy powietrza?
Silnik jedno fazowy/trójfazowy? Potrzebny osobny stycznik? Można tym zabezpieczyć zarówno silnik jednofazowy, jak i trójfazowy. W obu przypadkach potrzebny jest dodatkowy stycznik odpowiednio dwupolowy lub trójpolowy. Odnośnie podłączenia: A1 i A2 dołączyć trzeba do napięcia +24 V. Może to być dołączone na stałe lub napięcie to może być np. również...
Grzałka termistor i silnik sprawdzone, pralka 3 dni stała zalana powodzią.
Wyłącznik ABB MS 116 (10-16), nastawa była 10 A. Aby silnik ( drogi ) zabezpieczyć przed spaleniem uzwojenia to wypada zamontować w nim termistor. Dziwne, że producent o tym nie pomyślał. Wyłącznik silnikowy z wyzwalaczem termicznym, nawet dobrze ustawionym na znamionowy prąd silnika chroni głównie przed przeciążeniem. Termistor chroni przed nadmiernym...
To termistor uzwojeń silnika, możesz to wpiąć np szeregowo ze sterowaniem stycznika albo podać z niego sygnał na falownik żeby zabezpieczyć silnik przed spaleniem.
A możesz podać silnik i rok produkcji?
Posiadam T300, próbowałem usunąć usterkę ruchomego wirnika na wale silniczka, jednak przy otwieraniu silnika prawdopodobnie pourywałem druty łączące płytkę z termistorem z uzwojeniem silnika (U W V). Czy silnik, który znalazłem, jest odpowiedni do podmiany w kierownicy? Czy sygnały sterowania silnikiem są takie same? http://en.hengdrive.com/Products/B4260MB...
A co to za termistor? Jest to termistor który był już wbudowany w silnik. Z tego co pamiętam jest to bodajże KTY83 czy jakoś tak.
Witam, sprawdź dobrze tą blokadę czy termistor w środku nie jest uszkodzony następnie przekaźniki na module programatora od silnika, najlepiej podstaw nowe. Termistor powinien mieć ok 1-2kohm
ilnik ma dodatkowe dwa przewody ,które mogą być zabezpieczeniem termicznym,co należy sprawdzić. Na zdjęciu 3, wiersz 2 na końcu. Termistory PTC 150*. Wizualnie silniki są w dobrym stanie, ale przed sprzedażą upewniłbym się co do ich sprawności. Opór uzwojeń, rezystancja izolacji, sprawność termistorów. Raczej nie masz możliwości ich włączenia ze względu...
Daj fotki płytki obustronne i foto tego silnika .
Widać, że jako czujnik temperatury jest zastosowany termistor. Najłatwiejszym, i najbardziej ergonomicznym rozwiązaniem w samochodzie będzie zastosowanie miernika wychyłowego (z wskazówką). Tu jest sprawdzone rozwiązanie wskażnika temperatury silnika z wykorzystaniem termistora i wskażnika wychyłowego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Na kompresorze C - neutralny S - rozruch M - praca Do sprawdzenia ten termistor, czy działa (PTCRELAY) i OL PROTECTOR, oba mają przewodzić, w normalnym stanie. Silnik - uzwojenie M-C ma mniejszą oporność niż S-C.
https://obrazki.elektroda.pl/9498598700_... Panowie czy ktoś spotkał się z takim termistorem? Mam nadzieję że to termistor w środku blaszka ( bimetal ?) ułamana na pewno silnik wcześniej się zacinał jest to wentylator osiowy mały . https://obrazki.elektroda.pl/7525691300_...
1 środek gwiazdy nie podłączany . 2,3,4 fazy 4,5 termistor
O jakim chłodzeniu piszesz tysiące central pracuje od 10Hz opór maleje i malej pobór prądu. Pokaż mi dodatkowe chłodzenie na wentylatorze,. po to wymyślono łopatki przy silnikach i termistory. Wiesz do czego jest PTC w silniku lucas307 dobierz falownik do prądu maksymalnego silnika, nie do mocy. Termistor podepnij pod wejście analogowe, prąd ostrzeżenia...
Nie mówie o klimatronicu ale o czymś takim jak termotronic w vw. W niektórych modelach ustawiamy zadana temperaturę wnetrza i silnik krokowy otwiera lub zamyka klapke regulacyjna od ciepłego powietrza tak że utrzymuje zadaną temperaturę. Moje pytanie jest takie czy ktos ma jakiś schemat układu który sterował by silnikiem krokowym uwzględniając zadaną...
Pytanie o silnik pierścieniowy. Podłączyć ufw bezpośrednio i klm razem. Rysunek 6 kondensatorów elektro. 5 wylanych. Regulator ma być PD. Pytanie o silniki szeregowe i równoległe prądu stalego. Zadanie o ciśnienie do obliczenia, odp. 6bar. Podłączenie do transformatora. Podłączyć do największej rezystancji. Dodano po 2 Zadanie o temperature silnika...
Witam wszystkich. Mam problem z silnikiem serwo firmy Bosch-Rexroth. Muszę podłaczyć ten silnik do przetwornicy innej firmy i potrzebuję do tego informacji o charakterystyce termistora PTC który zabezpiecza ten silnik, a dokładniej jaką rezystnację ma termistor przy temperaturach 20, 145 oraz 155 stopni. Jeśli ktoś ma informacje na ten temat to będę...
Silniki Siemensa często mają wbudowany termistor, może warto sprawdzić jego rezystancję. No i napięcie na silniku podczas pracy. Czemu zabepieczenie go nie wyłącza? Może nie jest prawidłowo nastawione?
Podłączenie zasilania i kondensatora tak właśnie ma wyglądać. Wspomnianą parę podłączyć należy docelowo do wyłącznika. Jeśli chodzi o parę przewodów 120 Ω to pewnie jakiś termistor więc w prosty sposób nie da się tego wykorzystać.
To nie przejdzie. Jedno i drugie to regulatory fazowe zbudowane w oparciu o triak. W tym regulatorze odkurzacza jest jeszcze najpewniej zasilacz beztransformatorowy, który nie zadziała poprawnie jak dostanie taką poszarpaną sieczkę z układu softstart. Mało, że nie zadziała to może się uszkodzić. Funkcję miękkiego startu można też zrealizować na termistorze...
schemat termistorem termostat termistorem zabezpieczenie termistorem
lexmark napełnianie gniazdo ładowania tomtom iskrownik ustawić
pomiar rezystancji grzałki piekarnika pralka haier opinie
Jak dodać modem w Dialer.exe - konfiguracja i ustawienia Citroën C5 - Samoczynne podnoszenie zawieszenia i sztywność