Witaj. Odszukaj nr twojego traktora z dokumentacji albo z tabliczki. Na stronie WIMET są schematy bodajże wszystkich traktorków https://mtd-serwis.pl/MTD/ Piszesz "Traktorek dobrze sie sprawuje silnik bardzo ładnie pracuje podczas zwykłej jazdy natomiast od pewnego czasu kiedy załączam noże i jakby to ująć "obciążam" wal silnika traci on moc, dlawi...
Napisałem co ja miałem z takim przypadkiem - sitko w zbiorniku/gaźniku oraz ciekawostka, blaszana kopułka na "fajce" od świecy (!).
To zacznij od zmierzenia ciśnienia paliwa, pompa może się już zacierać, Jak będzie słaba pompa to i będziesz miał taki efekt jak podajesz.
Wymień czujnik położenia wału.
Ja tej blaszki nie ruszałem nigdy. Tylko śrubkami regulowałem skład. No ale to były czasy części oryginalnych, u Kolegi może być taka potrzeba.
Poszukaj kogoś z wtyczką pod VAG'a i niech zczyta Ci błędy.
trzeba sprawdzić szczotki w alternatorze , przy tym objawie na pewno sie skończyły lub się zawiesiły
Podnieś obroty na gazie.
Ja stawiam na MAF i dodatkowo rozjechanie mapy PB. Tech lub inny dobry tester wiele powie.
To jest pozystor, czyli element zwiększający swą rezystancję wraz z temperaturą. Często stosowane w roli ogranicznika prądu.
Wykonaj to o czym pisał kolega wyżej i maszyna powinna zadziałać
Problem rozwiazany
prawdopodobnie jest do wymiany kondensator rozruchowy silnika , traci on pojemność i dlatego nie ma siły obrócić z pełnym bębnem
ale świece jak zimno to sie świeci kontrolka i gaśnie ta od swiec silnik pali ok bez szarpania równo odpala Czy ja piszę po chińsku!? To że kontrolka się zapala,to nie znaczy że świece są sprawne i że wszystke grzeją. A co do odpalania,to silniki HDI przy obecnych temperaturach będą odpalać nawet bez grzania świec. Sprawdź te świece bo niedługo wymienisz...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Witam mam podobny problem .Odebrałem samochodów od mechanika po naprawie skrzyni biegów.Wszystko było ok.Przejechałem pare kilometrów przy wyrzuceniu na luz samochód dostał delikatnych drgań.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnik dostał bardzo dużych drgań .Po ponownym odpaleniu silnik pracował normalnie , tylko stracił moc, po przejechaniu kilkudziesięciu...
Próba olejowa ale raczej dół silnika do remontu. Niestety ten typ tak ma że przy 200 tys km większość silników traci kompresję na którymś cylindrze.
Może to być usterka silnika (uzwojenie na wirniku). Takim usterkom zwykle też towarzyszy uszkodzenie (przypalenie) części lamelek na komutatorze. Jak wygląda komutator? Jest równy? Nie widać czy niektóre lamelki są przypalone, przegrzane, przyiskrzone, albo przyiskrzenia (przypalenia) pomiędzy lamelkami? Obejrzyj też uzwojenia na wirniku (zwłaszcza...
To "check" na MID (TID) oznacza usterkę w obrębie samego wyświetlacza,a nie elektroniki silnika. Odczyt blinkkodów w tym modelu jest mozliwy-zwiera się pin 6 w DLC do masy. Ale kody się nie kasują nawet po zdjęciu klemy. Stawiam na czujnik ciśnienia (kod 41,42,43). Posprawdzaj szlauchiki do MAP'a
Witam, podobne mam objawy tylko w wersji 1.8 16v z 2003 i też kombi, u mnie bardziej jest jeszcze uzależnione od pogody im gorsza pogoda tym auto lepiej działa a im ładniejsza tym gorzej jak by nie lubił słońca. po przeczyszczeniu masy pod maską servis i poduszki rzadziej się zapalają. ale spadki mocy i tak mu zostały wraz z skakaniem obrotów i czasami...
witam mam problem z toyota corolla 2.0 d4d wyskakuje blad silnika traci moc czy ma ktos jakas podpowiedz
Miałem problem z pracą silnika na falowniku iG5A . Po ustawieniu poniżej 10 Hz nie miał mocy aby napędzić wał gdy było troche większe obciążenie. Pomogła zmiana rodzaju sterowania ze skalarnego na wektorowe (parametr H40). Musisz oczywiście wtedy wprowadzić do falownika troche więcej danych o silniku.
Jezeli nie ma żadnych dodatkowych zabezpieczeń,może to być kwestia emulatora gazu ktory odcina wtryski,bądz sam sterownik silnika traci zasilanie,immo fabryczne nie moze zablokowac auta w czasie jazdy
Silnik nie traci mocy? Wygląda to trochę jak objaw zacierania tłoka. Ile oleju dodaje kolega do benzyny?
przy tym "brzęczeniu" próbowałem mupomóc kluczem 19 żeby wyeliminować problem z kondensatorem. I ruszył? Wydaje mi się, że to będzie kondensator. Kondensator pracuje cały czas, a nie tylko przy rozruchu. Jeśli jest słaby to silnik traci swój moment obrotowy. Wystarczy, że na ślimaku pojawi się większy opór i zatrzyma się wszystko.
Jest jeszcze coś - urywające się wały korbowe - ekstremalnie zgotowany blok silnika traci osiowość podpór wału na skutek odkształceń termicznych. Innych metod niż organoleptyczne to nie ma - silnik nie ma żadnego "rejestratora parametrów eksploatacji". Zbytnie zadymienie, oddychanie przez odmę, ciężki rozruch, nierównomierna praca, głośne metaliczne...
Tak się dzieje zazwyczaj, gdy kondensator pracy silnika traci pojemność. Rozebranie silnika jest baaardzo problematyczne. Można próbować przed zakupem nowego.
Zostaje przeróbka podnośnika na silnik czy silniki jednofazowe lub zastosoawnie falownika. Jeśli zastosuje falownik to będzie mieć 3x230V a nie 400V, ale to nie szkodzi bo silnik przepnie w trójkąt i może pracować z falownikiem 3x230V. Jeśli silnik na stałe podpięty w gwiazdę, a do mocy 3kW są podpięte w gwiazdę tylko bez możliwości zmiany. To taki...
WIesz jeśli silnik jako tako pracuje na zepsutym valvetroniku to ok ale wtedy także deaktywowany jest vanos i silnik traci trochę mocy .
Wszystkie powyższe błędy odnoszą się do pompy ale nie do końca muszą na nią wskazywać. Zapodaj trochę więcej informacji np: czy po krótkiej jeździe włącza się tryb awaryjny i czy wyłączenie zapłonu i ponownym uruchomieniu na chwilę pomaga, podaj moc silnika i lub kod silnika.
Cześć, a jak wygląda sprawa z panewkami silnika? po nagrzaniu rozszerzają się i nie blokują wirnika ?
To pod pompką, to olej z wodą, a nie z paliwem. Silnik nie traci płynu? Jak wyglądają świece?
Sprawdz silniczek krokowy.
Dym był jakiego koloru? Biały, szary, czarny? Rozumiem że kopcił na ciemno, tylko chciałbym potwierdzenia. Pozdro.
Po pierwsze sprawdzasz pobór prądu przez świece, bo tak na prawdę nie wiadomo czy grzeją. Dodano po 35 silnik traci olej przez turbinę ??????????? Dodano po 37 Jak? Po wykręceniu świec żąrowych - odpowiednim miernikiem DOkłądnie tak. Na zimnym silniku z rana.
Pomoże ktoś???
Czy to forum wróżbitów?A niech ci będzie.Wymień zawór egr.
Wymień uszczelkę pokrywy zaworów.
EDC157 to nie jest błąd, jak podasz kody błędów to pewnie odpowiedzi otrzymasz.
Witam posiadam Zafirę 1 1,8 pojawia mi się kontrolka ESP,silnik traci moc,zaczyna chodzić na trzech cylindrach ( wchodzi w tryb awaryjny i po podłączeniu komputera wyświetla się błąd C0256 ).Co z tym zrobić,gdzie szukać przyczyny.Bardzo proszę o pomoc.
Miałem kiedyś taki przypadek wystarczyło odkręcić górną półkę i przez ten gwintowany otwór cienki wkrętak i młotek i po kilkudziesięciu próbach sprężyna wyskoczyła. Wkrętak pod kątem wkładasz.
napięcie między pinem zasilania dla silników a gnd na l293d jest 11V, jednak gdy podłącze jeden silnik to na pinie zasilania napięcie spada do 4V. Sprawdź kolego zasilacz silników. Czy program uwzględnia czas martwy podczas przełączania?
Dokładnie to kanał powrotny był zapchany przy magistrali. I to było przyczyną. Dzięki wielkie za pomoc
Witam jak w temacie. Po rozgrzaniu pożądnym quada silnik traci na mocy, może nie jakoś mocno znacząco ale odczuwalnie. Dodatkowo po rozgrzaniu gorzej pali, trzeba dodać gazu żeby odpalił i słychać dzwonienie z cylindra tak jak przy dużym luzie zaworowym. Zawory są ustawione książkowo tak jak zaleca producent czyli ssący 0.10mm wydech 0.22mm. Raczej...
Dzień dobry, Już dziękuję za cenną poradę podaję dane tego autka: motor 1600 benzyna moc 80 kW i rok produkcji 2001. W dalszym ciągu proszę o pomoc.
Mam podobny problem u siebie i też nie mam pojęcia co to może być. Gdy silnik traci moc to czy auto zaczyna lekko kopcić? Sprawdzałeś przepływkę ? Odłączyć ja i się przejechać zobaczyć czy będzie lepiej.
A ja bym zaślepił ten EGR tak na próbę. Niektóre miały jeszcze przepustnicę na kolektorze dolotowym która była sprzężona cięgłem z dzwignią gazu na pompie wtryskowej i ta przepustnica sie czasami nie otwierała jak należy. Przepustnica - sterowana od krzywki pedałem gazu - jest tylko po to, aby wytworzyć podciśnienie w kolektorze służące do sterowania...
Tylko że ja mam w domu tylko 2 fazy więc jak dobrać bloki skoro nic o nim nie wiem? Z tego co mi wiadomo silnik traci 1/3 mocy jak dobrze dobierze się bloki prawda? Kolega pewnie miał na myśli instalację jednofazową i kondensator zamiast bloku. Do kompresora będzie najlepszy układ z dodatkowym kondensatorem rozruchowym. http://obrazki.elektroda.net/94_12410026...
Dawka jest zależna od temp. sprawdziłeś sprężanie, zawory nie dostały?
ECU, a konkretnie układ kontroli prądu uzwojenia pierwotnego jednej z cewek. Sterownik "myśli", że cewka jest uszkodzona (co jest nieprawdą, bo iskra jest normalnie) i wyłącza kluczowanie wtryskiwaczy w cylindrach przez nią obsługiwanych w celu ochrony katalizatora przed nie spalonym paliwem
Zarówno 220 jak i 380 odnosi się do zasilania 3 fazowego a że w sieci publiczej jest międzyfazowe 380 (obecnie 400V) to ten silnik będzie pracował połączony w gwiazdę. Można go podpiąć pod 1F z kondensatorem ale silnik traci na mocy /3 a i moment rozruchowy spada znacząco.
Witam Problem polega na tym, że po kilku minutach pracy silnika QMB139 na module zapłonowym PROGCDI nagle traci iskrę i tym samym nie da się go odpalić. Jednak po podłączeniu starego, fabrycznego modułu wszystko działa, silnik się kręci. I kiedy znowu podłączam moduł PROGCDI silnik chodzi chwilkę, potem traci iskrę i tak w koło Macieju... Jestem otwarty...
Witam, mam problem z Kią Sportage 2, a dokładnie z klimatyzacją. Rok temu zamontowałem nową sprężarkę i wszystko działało, natomiast teraz po włączeniu samochód traci moc, gaśnie i wyrzuca błędy wału (czujniki wału i wałka wymienione), czasami odłącza immobiliser. Gdy klimatyzacja jest wyłączona, samochód działa normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł, co to...
witam.mam problem z silnikiem w sceniku 1998 1.6b+gaz.rano gdy jest zimny wszystko jest ok.kiedy silnik się nagrzeje po przejechaniu około 7-8 km zaczyna tracić moc spadają obroty i odnoszę wrażenie że nie pracuje na wszystkie cylindry.zaznaczam że na gazie i benzynie jest to samo.wyrzuciłem kata i bez zmian cewki kable świece ponoć ok.jak jest zimny...
Ostatnio taki sam problem miałem w Focusie1.4 TDCI, gdy auto zaczyna gasnąć polej pompę wodą tak żeby ją schłodzić, jak pojedzie normalnie masz winowajcę. U mnie problem leżał właśnie w pompie.
Na każdym korpusie i denku silnika ze szczotkami są małe znaczniki ,jeśli one się nie pokryją ,silnik traci moc lub wogóle niechce ruszyć.
A dziękuję, ma się dobrze i grzeje jak należy.... Nie ma przebicia?
Jednocześnie silnik wolno się rozpędza, tak jakby nie miał kondensatora rozruchowego. Czy silnik może w ten sposób pracować? Wolny rozruch nie jest problemem. Silnik nie startuje pod obciążeniem. Czy przy takim podpięciu z silnikiem może coś się stać? Czy silnik nie traci mocy? Tym przełączeniem zamieniłeś role uzwojeń: główne > pomocnicze, a pomocnicze...
Sprawa może wyglądać następująco, nieszczelność w układzie dotowtowym, w trybie przyspieszania i zwalniania nic się nie dzieje, bo i sterownik nie jest w stanie wychwicić różnicy ciśnień, ale gdy w trybie jazdy jednostajnej ster. Ma czas wyłapać rozbierzności w ciś. I wyskakuje błąd. Tak się dzieje w wielu markach. Może to coś Cie naprowadzi. Tylko...
Witam, jedz na diagnostykę. Bez tego to "szukanie po omacku", z doświadczenia wiem, że w tych silnikach lubi padać zespół przepustnicy. Trzeba przynajmniej odczytać DTC, bez tego ciężko.
a jak nie zadziała to zacznij od Rozrząd miałem taki przypadek palił od sczała ale nie miał przyspieszenia wystarczy ze pompa bedzie przestawiona Dodano po 8 tam masz 2 paski Rozrząd jeden na wałek a drugi na pompe musisz ustawic pierw wałek i wał na blokady a potem pombe i powinno grac a jak nie to musisz ustawic cały Rozrząd na blokady wałek wał i...
Witam kierunkowskaz to prosty temat, najprawdopodobniej nie masz masy w tylnej lampie tzn. pin we wtyczce do lampy który daje masę się wypalił i masa jest słaba, można to zaobserwować włączając pozycyjne, hamulec i awaryjne, wtedy lampa bez masy świruje, co do mocy jeśli jest błąd emisji spalin to usterka właśnie jest po tej stronie, jedź do elektryka...
Witam, mam problem z fordem, występuje on nie często lecz silnik po zwolnieniu i redukcji biegu do dwójki trci obroty które spadają do 0,5 tys i samochód gaśnie bez zwiększenia obrotów po przez gaz ponowne odpalenie skutkuje gaśnięciem silnika. Został wymieniony VSS, lecz to nie naprawiło problemu. W tym momencie czujnik jest wyjęty.
Witam wszystkich! Nie mogę poradzić sobie z następującym problemem - silnik mojej xsary 1.4i z 1997 zapala bez problemu , jednak po krótkiej jeździe gdy wyłączę silnik i ponownie odpalę pracuje początkowo dobrze lecz po stu metrach traci moc przestaje "ciągnąć" dopiero po mocnym przegazowaniu wraca do normy i jedzie dobrze . Zmieniłem pompę paliwa ,...
witam mam 12 letniego fiata uno na 1-punktowym wtrysku, ostatnio odpaliłem go po całej nocy z podwórka przy -20!, ale to koniec zachwytów, po paru kilometrach zaczął sie dusic, zajrzałem pod maske i zobaczyłem ze przez "bagnecik" do sprawdzania poziomu oleju w silniku poprostu wydmuchało prawie cały olej (bagnecik był podniesiony do góry), dojechałem...
Chyba nie. Bo praktyk wie, że w tym modelu trafiały sie i pęknięte kolektory dolotowe. I sapał na trzy gary........ Ale ja tam nie widzę żadnej wzmianki o ciśnieniu paliwa (nie chce mi się pisać z czym się spotkałem w tym typie; zaworek shradera jest) albo przepływie powietrza.
auto dobrze zapala obroty są wporządku nie falują. samochód dobrze zapala zarówno gdy jest zimny jak i ciepły jest tylko problem ze spadkiem mocy.
Zmien wartosc bezwladnosci czujnika TPS na biegu jalowym. Mozesz tez zbudowac maly filtr dla tps-u bo moze byc juz wytarty. Nastepnie po resecie powinno byc juz wszystko oki. chyba, ze ci cos namieszali gazownicy z podlaczeniem... Z aktuatorem tez mozesz sprawdzic, czy sie nie przycina..a jak juz aktuator, to przy okazji wyczysc silniczek krokowy wolnych...
Witam, mam problem z moim Galaxy 1.9 2001 r. Rano gdy jadę do pracy po przejechaniu pod górkę 100-200 m silnik traci moc, wystarczy wówczas zgasić silnik ponownie uruchomić i po sprawie. Ostatnio zdarzyło się to również podczas jazdy po dłuższym czasie. Mam pytanie co to może być i jak samemu naprawić. Pozdrawiam
Pod kołem wałka rozrządu. W tyczka od strony chłodnicy. Do wymiany trzeba zdjąć koło wałka rozrządu czyli rozpiąć rozrząd.
Już jak silnik będę miał na wierzchu to wymienię i pod kolektorami. I się okaże czy wgl. coś to da
nowa pompa paliwa roziwązała problem
Witam. Zapala się kontrolka w lewym górnym rogu nad licznikiem motogodzin z symbolem świecy żarowej po chwili zapala się kontrolka duża stop i silnik traci obroty nie zależnie od temperatury silnika.
Land Rover Freelander 2 2.2 silnik francuski Traci ładowanie po nagrzaniu silnika, mianowicie traci sygnał do pobudzenia alternatora. Przy gaszeniu czuć, że trzęsie całą budą, więc traci zasilanie również na przepustnicy. Nie działają wtedy światła, radio i jest brak reakcji na gaz. AI: Czy problem występuje podczas jazdy, postoju, czy w obu przypadkach?...
w pewnym momencie silnik traci obroty, skaczą i gaśnie. Wszystko dzieje sie na wolnych obrotach. Co można z tym zrobić?
Witam serdecznie Mam taki problem z w/w motorem to jest kros.Kolega zrobil remont kapitalny silnika bo byl zajechany.Problem jest z zaplonem , na poczatku myslelismy ze cos z mechanika ale okazalo sie ze po podlaczeniu lampy zaplonowej zaplon zamiast przyspieszac wraz ze wzrostem obrotow to opoznia sie i to znacznie nawet 30stopni.Wynikem tego jest...
:?: :| :?: :cry: :?:
To kondensator rozruchowy silnika pralki. Z biegiem czasu traci pojemność a silnik pralki zdolność pracy pod obciążeniem. Gdyby wymiana kondensatora nie przyniosła pożądanego efektu to niestety problem będzie z silnikiem pralki. W większości przypadków wymiana kondensatora rozwiązuje jednak problem.
Witam.A te przewody to kto wyprodukował?skacze jak zając- znaczy jakby nie pracował na wszystkie cylindry?
Czy można gdzieś kupić jakąś głowicę którą mógłbym przykręcić do wału silniczka i wtedy mocować różne końcówki? Polecam uchwyt wiertarski z drugiego linka. Umożliwia bezproblemowe mocowanie trzpieni (narzędzi) od ułamka milimetra (0,3mm!) do 4 mm. Jedyny problem to mosiężna przejściówka - należy dopasować ją ( czyli kupić odpowiednią!) co posiadanego...
czujnik wzniosu iglicy rozpylacza - trzeci wtrysk licząc od rozrządu - wychodzi z niego kabelek do złączki, czujnik G62/G2 znajduje (no właśnie nie napisałeś jaki masz symbol silnika).
A jakie napięcie z płyty głównej przychodzi na silnik podczas pracy ?
Kompresja. Jak silnik traci sprawność to spada moc i rośnie zużycie paliwa.
Może jakiś przekaźnik lub krańcówka traci styk i silnik staje.
z tego co czytalem ze musze wymienic zawor n 75 i tak zrobilem ale dalej gdy dochodze do 120 na godz to silnik dalej traci moc Regulamin pkt 8.1,11,4,16
Na rozgrzanym silniku sprawdź kompresję
Tak kable jak się psują to trzaska pod maską i silnik gaśnie.Pomiar kompresji .
Ma i to nawet dwie, sam mam taki model tylko nie wiem którą wersję ty masz.
No właśnie kupisz ale w serwisie i właśnie ja tam kupowałem.
Do uzupełnienia. Co ostatnio naprawiałeś/udoskonalałeś/zwiększałeś szybkość. Czyli jakie przeróbki.
Musisz sprawdzić regulator obrotów i gaźnik. Czy silnik, podczas zwiększonego obciążenia, zaczyna kopcić z tłumika?
Witam Posiadam suszarkę do grzybów MPM GP-101 i silnik od jakiegoś czasu traci moc. Kręci się dużo wolniej niż za nowości i termostat bimetaliczny bardzo szybko go wyłącza. Proszę o jakąś radę w sprawie naprawy lub pomoc w zakupie silniczka do suszarki do grzybów MPM GP-101. Może ktoś poda link gdzie można kupić? Czy jest jakiś zamiennik aby móc go...
Dzień dobry - remont silnika się kłania :) ... Ale może nie jest aż tak źle... Kopci, ok, ale na czarno, biało czy niebiesko (to ostatnie to praktycznie wyrok śmierci XD). Jeśli na czarno to wyreguluj dobrze gaźnik (masz zbyt bogatą mieszankę paliwową). Jeśli na biało to albo jest zbyt uboga, albo masz wodę w silniku... Pamiętaj że jest gorąco ostatnio...
a jak chcesz steroawać przekaźnikiem bez masy??
Posiadam Passat 1.9 Tdi ze 110 KM i mam bardzo podobne objawy, tzn. objawy nie są ciągłe (nie występują za każdym razem), nie kiedy po przekroczeniu 3 tys. obrotów silnik traci moc, usterka znika po zgaszeniu i ponownym zapaleniu silnika, nie mam pojęcia od czego to zależy, noszę się z zamiarem wymiany filtra paliwa,ale czy to coś pomoże? Po przeczytaniu...
Proszę o pomoc!!! Moja WSK 125 po nagrzaniu silnika traci iskrę choć kopie prądem. Nic się nie zmieniło po wymianie cewki i kondensatora. Po odczekaniu ok 10 min znowu ma iskrę. AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej i innych elementów układu zapłonowego, takich jak przełącznik zapłonu? w miarę tak AI: W jakich warunkach środowiskowych (temperatura,...
Sprawdź zaślepki na dźwigniach od pompo wtrysków czy nie powypadały, bo jak powypadają silnik traci ciśnienie góra pracuje głośno , wałek i szklanki szybko się zużywają.
"wylałem" olej ze środka i wymyłem A skąd tam olej, czyżby vaku puściło Sprawdź w serwie ,czy nie ma też oleju- w przewodach podciśnieniowych nie może być oleju.
W celu przyspieszenia zapłonu kręcisz aparatem zapłonywym przeciwnie do kierunku obracania się magneta. Jak już będziesz zmieniał te podkładki i będziesz miał ściągniętą głowicę to najlepszy moment na ustawienie zapłonu. Podłaczasz pod przerywacz miernik lub żaróweczkę z baterią i ustawiasz tak aby gasła gdy tłok jest tuż tuż na samej górze. A potem...
Masz uszkodzony sterownik silnika, to częsty objaw. Naprawa prosta, mogę go naprawić po przesłaniu np pocztą.
zagrzany silnik traci silnik traci obroty silnik traci obroty renault
szyba przednia odkurzacz gwint wirnik bateria czujka
lidlomix silnik samsung ww60j4063lw
Zasilanie 12V we wzmacniaczu Dixon AV2200 SD/PC Instrukcja obsługi hulajnogi Skateflash Urban 3.0