TMC2209 ma pin VCC_IO, na który powinieneś podać 3.3V. W przeciwnym razie sterownik może nie odbierać poprawnie sygnałów z mikrokontrolera. Polecam poczytać datasheet TMC2209, bo jest to dość zaawansowany układ.
To jest pozystor, czyli element zwiększający swą rezystancję wraz z temperaturą. Często stosowane w roli ogranicznika prądu.
Witaj. Odszukaj nr twojego traktora z dokumentacji albo z tabliczki. Na stronie WIMET są schematy bodajże wszystkich traktorków https://mtd-serwis.pl/MTD/ Piszesz "Traktorek dobrze sie sprawuje silnik bardzo ładnie pracuje podczas zwykłej jazdy natomiast od pewnego czasu kiedy załączam noże i jakby to ująć "obciążam" wal silnika traci on moc, dlawi...
Może to być usterka silnika (uzwojenie na wirniku). Takim usterkom zwykle też towarzyszy uszkodzenie (przypalenie) części lamelek na komutatorze. Jak wygląda komutator? Jest równy? Nie widać czy niektóre lamelki są przypalone, przegrzane, przyiskrzone, albo przyiskrzenia (przypalenia) pomiędzy lamelkami? Obejrzyj też uzwojenia na wirniku (zwłaszcza...
Ograniczasz ruch dźwigni gazu. Do tego są tę śrubki. Jedną to bieg jałowy, drugą obroty max.
Ja tej blaszki nie ruszałem nigdy. Tylko śrubkami regulowałem skład. No ale to były czasy części oryginalnych, u Kolegi może być taka potrzeba.
trzeba sprawdzić szczotki w alternatorze , przy tym objawie na pewno sie skończyły lub się zawiesiły
Ja stawiam na MAF i dodatkowo rozjechanie mapy PB. Tech lub inny dobry tester wiele powie.
Podnieś obroty na gazie.
napięcie między pinem zasilania dla silników a gnd na l293d jest 11V, jednak gdy podłącze jeden silnik to na pinie zasilania napięcie spada do 4V. Sprawdź kolego zasilacz silników. Czy program uwzględnia czas martwy podczas przełączania?
Wrzuć oryginalne pliki na Vaglog.pl bo tak się łatwiej ogląda.
Panowie po pierwsze na starym paliwie to w ogóle nie odpali ale to za nami. Jeśli chodzi o zapłon, często występuje problem z jego ustawieniem, bierze się to stąd, że poluźnia się mosiężna oś na której mocowany jest przerywacz. Całe ustawianie zapłonu proponowałbym zacząć właśnie od tego. Jeżeli występuje ten wspomniany luz osi, należy zdemontować stator...
Dzień dobry - remont silnika się kłania :) ... Ale może nie jest aż tak źle... Kopci, ok, ale na czarno, biało czy niebiesko (to ostatnie to praktycznie wyrok śmierci XD). Jeśli na czarno to wyreguluj dobrze gaźnik (masz zbyt bogatą mieszankę paliwową). Jeśli na biało to albo jest zbyt uboga, albo masz wodę w silniku... Pamiętaj że jest gorąco ostatnio...
Przezwajany był stojan i wirnik czy tylko stojan . Sprawdź długość i dopasowanie szczotek.
Wykonaj to o czym pisał kolega wyżej i maszyna powinna zadziałać
Sprawny silnik czterosuwowy działa i bez wydechu... jeśli tylko kolektor wydechowy do sondy lambda jest cały to nie ma to wpływu na działanie silnika (chyba, że zawory/gniazda już wypalone). Półoś jest podłączona do skrzyni biegów, zapewne poszedł uszczelniacz, nie ma związku. Jak traci ta moc? Nagle czy stopniowo? Szarpie?
Problem rozwiazany
AI: Czy mierzyłeś napięcie i prąd na silniku podczas obciążenia (jazdy)? Jakie są wartości? Nie To trzeba zmierzyć napięcie na akumulatorze/zasilaczu. Możliwe, że akumulator/zasilacz nie ma wydajności.
Witam, mam problem z Kią Sportage 2, a dokładnie z klimatyzacją. Rok temu zamontowałem nową sprężarkę i wszystko działało, natomiast teraz po włączeniu samochód traci moc, gaśnie i wyrzuca błędy wału (czujniki wału i wałka wymienione), czasami odłącza immobiliser. Gdy klimatyzacja jest wyłączona, samochód działa normalnie. Ma ktoś jakiś pomysł, co to...
Witam mam podobny problem .Odebrałem samochodów od mechanika po naprawie skrzyni biegów.Wszystko było ok.Przejechałem pare kilometrów przy wyrzuceniu na luz samochód dostał delikatnych drgań.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnik dostał bardzo dużych drgań .Po ponownym odpaleniu silnik pracował normalnie , tylko stracił moc, po przejechaniu kilkudziesięciu...
silnik o parametrach " MOTOR type: WPDP101 230V- 50Hz 1550W 1440min Class B po włączeniu ma problem ze startem gdy go kulne ręką zaczyna działać, ale brak mocy jak i bardzo wolno się kręci. . Dodam ze jest to silnik przy wiertarce stolowej EUROTEC. Może ktoś doradzi jak wyeliminować tą usterkę.
ale świece jak zimno to sie świeci kontrolka i gaśnie ta od swiec silnik pali ok bez szarpania równo odpala Czy ja piszę po chińsku!? To że kontrolka się zapala,to nie znaczy że świece są sprawne i że wszystke grzeją. A co do odpalania,to silniki HDI przy obecnych temperaturach będą odpalać nawet bez grzania świec. Sprawdź te świece bo niedługo wymienisz...
Jednocześnie silnik wolno się rozpędza, tak jakby nie miał kondensatora rozruchowego. Czy silnik może w ten sposób pracować? Wolny rozruch nie jest problemem. Silnik nie startuje pod obciążeniem. Czy przy takim podpięciu z silnikiem może coś się stać? Czy silnik nie traci mocy? Tym przełączeniem zamieniłeś role uzwojeń: główne > pomocnicze, a pomocnicze...
Wszystkie powyższe błędy odnoszą się do pompy ale nie do końca muszą na nią wskazywać. Zapodaj trochę więcej informacji np: czy po krótkiej jeździe włącza się tryb awaryjny i czy wyłączenie zapłonu i ponownym uruchomieniu na chwilę pomaga, podaj moc silnika i lub kod silnika.
Miałem problem z pracą silnika na falowniku iG5A . Po ustawieniu poniżej 10 Hz nie miał mocy aby napędzić wał gdy było troche większe obciążenie. Pomogła zmiana rodzaju sterowania ze skalarnego na wektorowe (parametr H40). Musisz oczywiście wtedy wprowadzić do falownika troche więcej danych o silniku.
Po kolei lecimy- -kod 31 to brak sygnału z czujnika prędkości obrotowej wału.Olać go,bo zawsze wyskakuje jak silnik stoi.Po prostu w chwili samodiagnozy ECU "nie widzi" sygału z niego -kod 64 to sygnał z członu istalającego ilość (zaworu suwakowego).To takie czarne h*jostewko przykręcone z boku pompy. 82-czujnik położenia wzniosu iglicy.To ten pierdolniczek...
Silnik nie traci mocy? Wygląda to trochę jak objaw zacierania tłoka. Ile oleju dodaje kolega do benzyny?
Witam, podobne mam objawy tylko w wersji 1.8 16v z 2003 i też kombi, u mnie bardziej jest jeszcze uzależnione od pogody im gorsza pogoda tym auto lepiej działa a im ładniejsza tym gorzej jak by nie lubił słońca. po przeczyszczeniu masy pod maską servis i poduszki rzadziej się zapalają. ale spadki mocy i tak mu zostały wraz z skakaniem obrotów i czasami...
przy tym "brzęczeniu" próbowałem mupomóc kluczem 19 żeby wyeliminować problem z kondensatorem. I ruszył? Wydaje mi się, że to będzie kondensator. Kondensator pracuje cały czas, a nie tylko przy rozruchu. Jeśli jest słaby to silnik traci swój moment obrotowy. Wystarczy, że na ślimaku pojawi się większy opór i zatrzyma się wszystko.
Masz tam silnik 102KM ACV. Z tym starym sterownikiem do którego przychodzi wężyk nadciśnieniowy. Czujnik ciśnienia doładowania jest w sterowniku. Często padały te sterowniki. Możesz jeszcze jedną rzecz sprawdzić. Baisic Setings grupa 004. I napisz co pokazało. Albo zrób zdjęcie i wrzuć.
EDC157 to nie jest błąd, jak podasz kody błędów to pewnie odpowiedzi otrzymasz.
Jaki masz sterownik LPG? Jeśli jest połączony z OBD (np. Stag 300- ISA ) to może zrywać polaczenie OBD.
Witam posiadam Zafirę 1 1,8 pojawia mi się kontrolka ESP,silnik traci moc,zaczyna chodzić na trzech cylindrach ( wchodzi w tryb awaryjny i po podłączeniu komputera wyświetla się błąd C0256 ).Co z tym zrobić,gdzie szukać przyczyny.Bardzo proszę o pomoc.
Zostaje przeróbka podnośnika na silnik czy silniki jednofazowe lub zastosoawnie falownika. Jeśli zastosuje falownik to będzie mieć 3x230V a nie 400V, ale to nie szkodzi bo silnik przepnie w trójkąt i może pracować z falownikiem 3x230V. Jeśli silnik na stałe podpięty w gwiazdę, a do mocy 3kW są podpięte w gwiazdę tylko bez możliwości zmiany. To taki...
Jest jeszcze coś - urywające się wały korbowe - ekstremalnie zgotowany blok silnika traci osiowość podpór wału na skutek odkształceń termicznych. Innych metod niż organoleptyczne to nie ma - silnik nie ma żadnego "rejestratora parametrów eksploatacji". Zbytnie zadymienie, oddychanie przez odmę, ciężki rozruch, nierównomierna praca, głośne metaliczne...
Dym był jakiego koloru? Biały, szary, czarny? Rozumiem że kopcił na ciemno, tylko chciałbym potwierdzenia. Pozdro.
To pod pompką, to olej z wodą, a nie z paliwem. Silnik nie traci płynu? Jak wyglądają świece?
Czemu jak odpalę Crossa i puszczę gaz nawet bardzo powoli to od razu traci obroty i gaśnie? (Rfz 125)
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
Pomoże ktoś???
Wymień uszczelkę pokrywy zaworów.
: tak też myślałem jednak dziwi mnie to że na koniec silnik nie przekłada mocy na koła , jest to normalne przy takich awariach ?? Jest to normalne zjawisko przy takich awariach, ponieważ napęd kół posiada mechanizm różnicowy. Taki mechanizm działa w taki sposób, że podczas skrętów jedno koło porusza się wolniej, a drugie kręci się szybciej. Jak jedno...
Może jakiś przekaźnik lub krańcówka traci styk i silnik staje.
To kondensator rozruchowy silnika pralki. Z biegiem czasu traci pojemność a silnik pralki zdolność pracy pod obciążeniem. Gdyby wymiana kondensatora nie przyniosła pożądanego efektu to niestety problem będzie z silnikiem pralki. W większości przypadków wymiana kondensatora rozwiązuje jednak problem.
Cześć, a jak wygląda sprawa z panewkami silnika? po nagrzaniu rozszerzają się i nie blokują wirnika ?
A ja bym zaślepił ten EGR tak na próbę. Niektóre miały jeszcze przepustnicę na kolektorze dolotowym która była sprzężona cięgłem z dzwignią gazu na pompie wtryskowej i ta przepustnica sie czasami nie otwierała jak należy. Przepustnica - sterowana od krzywki pedałem gazu - jest tylko po to, aby wytworzyć podciśnienie w kolektorze służące do sterowania...
Witam, jeśli silnik samoczynnie zaczyna wchodzić na coraz wyższe obroty i jest słaby przy tym - to znaczy, że zaczyna brakować mu paliwa, bo pracuje na coraz uboższej mieszance, wchodzi na wysokie obroty, a nie ma mocy przy tym... Coś jest ewidentnie "przytkane/przytyka się" w zasilaniu paliwem co chwila i dlatego obroty silnika "falują" - sprawdź,...
Tylko że ja mam w domu tylko 2 fazy więc jak dobrać bloki skoro nic o nim nie wiem? Z tego co mi wiadomo silnik traci 1/3 mocy jak dobrze dobierze się bloki prawda? Kolega pewnie miał na myśli instalację jednofazową i kondensator zamiast bloku. Do kompresora będzie najlepszy układ z dodatkowym kondensatorem rozruchowym. http://obrazki.elektroda.net/94_12410026...
Miałem kiedyś taki przypadek wystarczyło odkręcić górną półkę i przez ten gwintowany otwór cienki wkrętak i młotek i po kilkudziesięciu próbach sprężyna wyskoczyła. Wkrętak pod kątem wkładasz.
Regulator obrotów jest sprawny? Chyba nie, ponieważ silnik nie podnosi automatycznie obrotów wraz ze wzrostem obciążenia. Jaki to silnik?
zagrzany silnik traci silnik traci obroty silnik traci obroty renault
detektor metali synchronizacji plików plazma rozbita
skontroluj układ wydechowy renault skontroluj układ wydechowy renault
Jak samodzielnie sprawdzić jakość wody w studni? Ford Focus C-Max 2004: Problemy z elektryką po wymianie żarówek na LED