Czytaj https://osinskiartur.pl/Produkt/Cewka_ga...
Moja rada-uzwojenia silnika połączone są najprawdopodobniej szeregowo z wyprowadzonym punktem zerowym,najłatwiej znaleźć go za pomocą omomierza mierząc oporność pomiędzy przewodami.Przy największej oporności trzeci nie mierzony przewód będzie zerowy.Ten kondensator co masz jest za duży i może hamować silnik.
Nie ma możliwości zmiany obrotów. Aby można to zrobić muszą być wyprowadzone ze silnika 4 przewody: 2 uzwojenia pracy(początek i koniec) i podobnie 2 przewody z uzwojenia rozruchowego(początek i koniec).
Tak to ten trzeci rysunek. Powiem Ci więcej.. prostownik komutatorowy wynalazł Pollak Karol - polski wynalazca. W maszynie prądu stałego chodzi o to aby zwrot strumienia magnetycznego wzbudnicy był stały względem zwrotu strumienia twornika. Gdy zmienia się polaryzacja napięcia zasilającego we wzbudnicy zmienia się też kierunek pola magnetycznego przez...
Typ tego silnika to: Sf 90 S-4; 1,1 kW; 1415 obr/min; 2,9 A; 380 V; połączenie w gwiazdę.
Wg opisu wnioskuję, że jest to silnik asynchroniczny do zasilania jednofazowego 220/230 V z kondensatorem 6 µF. Kondensator musi być! Podłączenie: zaciski 1-2 odpowiednio faza-neutralny (230 V), pomiędzy fazę (1), a (3) kondensator. Oto poglądowy schemat podłączenia: http://obrazki.elektroda.net/95_12601248...
Jaki silnik ? Wstaw zdjęcie tabliczki znamionowej. Zakładając że jest to silnik 3 fazowy to uzwojenia ma wewnątrz skojarzone w gwiazdę lub trójkąt - informacja na tabliczce znamionowej.
W każdym razie, sklep robi cię w przysłowiowego... eee... głąba To nie sklep tylko serwis, i nie mam zamiaru utracić gwarancji z takiego powodu jeśli można to zrobić kablami zewnętrznymi. jak producent i jego instrukcja eksploatacji podzespołów Instrukcja niestety fabryczna z erratą. Towar odesłany pieniądze zwrócone przez sklep.
Możesz zamieścić fotkę tego silnika z trzema przewodami ?
Zrób pomiar między tymi trzema przewodami, oraz względem obudowy.
Na zdjęciu narysowałem schemat połączeń. Musisz tylko wyszukać odpowiednie wyprowadzenia silnika według podanych rezystancji. http://obrazki.elektroda.pl/7715371500_1...
tu masz podobny temat nawet ma oryginalną pokrywkę tylko poszukać: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Cześć. Czy nie powinny wychodzić dodatkowe trzy przewody? Chciałem podłączyć go w trójkąt i sterować jednofazowym falownikiem. Otworzyłem i zdębiałem. Czy może jednak silnik był przewinięty i wychodzą ze środka tylko trzy przewody?
Jest w bloku silnika, patrz po przewodach. Kostka trzy pinowa jak i na czujnik rozrządu.
Tak jest to silnik 3-fazowy. Do napedzania tych silnikow uzywa sie regulatorow 3-fazowych ktore niezle kosztuja:) Kiedys na forum modelarskim byl pomysl zeby zrobic taki regulator ale, elemanty do czegos takiego wyjda pewnie tyle co regulator.
Witam Na początek pomierz rezystancje między przewodami wychodzącymi z silnika.
Mam w rękach taki oto silnik i chciałbym go uruchomić ale aż wstyd sie przyznać nie mam pojęcia jak to zrobić. Szukałem już chyba wszędzie ale nigdzie nie znalazłem podobnego tematu możliwe że o takie błachostki nikt nie pyta. W podobnych wątkach w silnikach zwykle są kolorowe przewody i w/g nich podawane są schematy podłączenia. W moim przypadku są...
Zatem w jaki sposób inaczej można podłączyć ten silnik? Przełożyć należy przewody czujników Halla zgodnie z przełożeniem przewodów trzech faz (głównych).
Witam, Zazwyczaj na dekielku od wewnętrznej strony jest instrukcja podłączenia. Czy posiadasz dekielek do tego silnika?
Dobra czyli wiem od czego zacząć będę szukał. A jeszcze takie pytanie jak ściągnę ta pokrywę od magneta tam gdzie są te cewki to nic się nie przestawi? Dodano po 18 I wychodzi na tą że idą z silnika trzy przewodu do modułu jakby 2 zasilania i 3ci masa
Uwalony regulator a alternatorze,raczej bez wyjęcia się nie obędzie,sprawdz czy nie ginie 30 po uruchomieniu silnika.
Do silnika idą trzy przewody napięciowe i 5 przewodów do czujników halla a jak mam sprawdzić czujnik halla?
trzy przewody wchodzące do wnętrza silnika (domyślam się że dwa to uzwojenie stojana) ale co tam robi trzeci przewód, czy w tym silniku są dwa uzwojenia stojana? Trzeci przewód do stojana to odczep jeśli pralka ma powyżej 1000 obr. wirowania i na module są trzy przekaźnik od silnika.
Niestety, przy silniku jednofazowym, z wyprowadzonymi trzema przewodami nie ma możliwości zmiany kierunku wirowania wirnika. Aby tego dokonać potrzebne są cztery wyprowadzone końce uzwojeń.
Według mnie dobrze myślisz. Kondensator do pracy ciągłej dał bym 16-18uF.
Późno już jest i nie narysuję teraz tego. Wszystkie przewody przenoszą jednakowe natężenie. Serio :-) - a przynajmniej tak mi się wydaje o 2 w nocy :-) "Wszystkie" tyle samo nie mogą przewodzić bo masa będzie miała sumę pozostałych 2 Akumulator z całym zespołem wyciągarki masz połączony dwoma przewodami i tam natężenie prądu jest równe. OK? Skrzynka...
Bardzo prosto uruchomić. Daj jednak zdjęcie całego silnika jak i również kostki z kolorami tych oto kabli. Czy dysponujesz miernikiem uniwersalnym? Tak na domysły to podejrzewam, że pomiędzy niebieskim a białym idzie kondensator rozruchowy, niebieski to minus a fioletowy to plus.
Pomierz omomierzem oporności uzwojeń między tymi trzema przewodami wychodzącymi z silnika. N (przewód niebieski) będzie neutralnym (zerem), jeżeli oporności między niebieskim a zielonym i niebieskim a czerwonym będą jednakowe a oporność między czerwonym i zielonym dwa razy większa.
We wtyczce czarny, brązowy i szary na L1, L2, L3. Po podłączeniu i sprawdzeniu obrotów jeśli będzie konieczna zmiana obrotów, wystarczy we wtyczce zamienić miejscami dwa z trzech przewodów.
Ja bym zaczął od sprawdzenia wszystkich połączeń elektrycznych. Sprawdź również gdzie jest podłączony ten czerwony przewód czy oby na pewno jest podłączony do obudowy silnika. W instalacji elektrycznej z pięcioma przewodami wykorzystujemy trzy fazy oraz przewód PE(żółto-zielony) jako ochrona. Przewód neutralny niebieski w tym wypadku jest nie potrzebny.
Witam Najważniejszy jest przewód żółto-zielony, podłączasz go do obudowy silnika, pozostałe trzy przewody podłączasz pod zaciski z nakrętkami na tabliczce zaciskowej, jeśli obroty nie będą Ci pasować to zamieniasz dwa przewody miejscami (tylko najpierw odłącz napięcie), obojętnie które. Życzę sukcesów.
Jeśli z silnika wystają tylko trzy przewody, to jaki jest problem? Podłączasz do trzech faz.
Z silnika wychodzi sześć przewodów, trzy podłączone do styków i trzy zawieszone w powietrzu, pierwotnie połączone ze sobą, prawdopodobnie był to układ "w gwiazdę". Skoro pierwotnie układ był połączony w gwiazdę a na tabliczce nie ma informacji o Y/D to być może ten silnik ma napięcie znamionowe 220V przy połączeniu w gwiazdę. Jeśli połączenie wyglądało...
Pokaż zdjęcie, albo napisz dokładny typ. Nie ma silnika krokowego o trzech przewodach.
a czy mogę w to miejsce skoro nie mam orginalnej od mb100 zamontowac od 2,4 d prawdopodobnie od beczki ????? Pompa podciśnienia pracująca na silniku nie jest przypisana do modelu auta a do silnika OM615 /616/ 617 , występowały trzy rodzaje , poszukaj sobie z jednym przewodem .
Czy te dwa silniki mają tabliczki znamionowe ? Na jakie napięcie mają być zasilane. By zmienić obroty silnika o trzech przewodach ,rezystancja pomiędzy tymi trzema przewodami powinna być jednakowa (prawie).Wówczas można w takim silniku zmieniać obroty. Można chwilowo ten pierwszy silnik podłączyć ; zasilanie czerwony -czarny, lub czerwony żółty . Sprawdzić...
Po ilości przewodów - żółtych- maja być trzy.
Witam! Poszukuję odpowiedzi na pytanie. Mam silnik Mikroma, dane na zdjęciu. Posiada on 3 przewody z czego między każdą kombinacją jest około taka sama oporność (nieznaczne wahania, około 0,65kOhm). Silnik jest prądu zmiennego 230V. Próbowaliśmy podpiąć kondensator rozruchowy, jednak to nic nie dało. Proszę o pomoc, jak to ustrojstwo uruchomić. Z góry...
Witam- proszę napisać ile przewodów dochodzi do silnika ?, na fotce widać tylko trzy . tak, idą tylko trzy przewody do silnika
Witam. Kupiłem niedawno tokarkę TSB 20 z silnikiem dwubiegowym 3f., wg. sprzedającego "jeden bieg jest spalony" silnik rzeczywiście nie pracuje na drugim biegu, ale dziwi mnie to że do silnika dochodzą tylko trzy przewody. Są w ogóle silniki dwubiegowe zasilane trzema przewodami, bo do dzisiaj myślałem że do takiego silnika musi dochodzić 6 przewodów.
Od takich fotek trzeba było zacząć! Kondensator idzie do silnika agregatu. Z modułu na ścianie bocznej wtyczka z trzema żółtymi przewodami to raczej wyjście z układu falownika na silnik. Sprawdź czy tak jest bo na foto nie widać gniazda zasilania na silniku. Trzeba ten moduł rozpiąć, wyjąć i pomierzyć. Moduł prawie taki jak [url=https://www.klinikaagd.pl/czesci-ag...
Jeśli są tylko cztery pozycje, czyli pokrętło obraca się co 90 * i raz jest wszystko połączone a kolejno wszystkie rozłączone i znów załączone i znów 0, to podłącz przewody zasilające na zaciski S, T i obok nieopisany(zdjęcie 2), a wyprowadzenia w kierunku silnika, tak, by w pozycji załączonej uzyskać wszystkie trzy fazy. Przewód ochronny - bezpośrednio...
Silnik po przezwojeniu ma tylko trzy wyprowadzone przewody. Więc do tych przewodów podłącz zasilanie, żadnych mostków się nie stosuje.
Witam ! Ten silnik ma aż trzy biegi, pokazuje to schemat umieszczony na silniku. 230V podłącza się do przewodu czarnego i w zależności od tego jakie obroty potrzebujesz ? ( przewody niebieski, żółty czerwony ) Czy 1 to najszybciej czy 3 nie mam pojęcia. na pewno średnie obroty to pozycja nr2 przełącznika. Pozdrawiam. Stefan
Trzy fazy to trzy fazy a PE na obudowę, przewodu N nie podłączasz.
Ten co chcesz rozdzielić to ten z trzema przewodami? Czy silnik ma jakieś sprzężenie zwrotne prędkości do sterownika? Czy tylko sterowanie? Można go osobno zasilać bez wystąpienia błędów w sterowniku?
Witam forumowiczów, mam prośbę, posiadam w domu silnik od pralki automatycznej ładowanej od góry, do silnika podłączony jest kondensator,z uzwojeń wychodzą trzy przewody jak je podłączyć aby silnik dobrze pracował? Z góry dziękuję za pomoc. PS. ten silnik ma dołączoną przekładnie (może to w czymś pomoże).
Zatem są trzy podłączenia do modułu silnika: wtyk z trzema pinami, ten idzie do silnika; wtyk z cienkimi przewodami, kilka sztuk przewodów, zakładam, że to przewody sterujące. Wtyk z dwoma przewodami - ścieżki prowadzą do mostka Greatza, kondensator za nim na 400V, więc zakładam, że tu powinno być 230V, a nie ma nic. Może ktoś ma schemat do tej pralki...
posiadam silnik jednofazowy,wychodzi z niego sześć kabelków w trzech kolorach---jak to podłączyć aby działało?
Witam ! Jest to silnik prawdopodobnie od pralki POLAR. A właściwie są to dwa silniki w jednej obudowie: 1. silnik wysokoobrotowy ( około 2700obr/min) czarny-szary-9,5 om - uzwojenie główne żółty-szary-18 om - uzwojenie pomocnicze żółty-czarny-26 om - suma oporności obu uzwojeń 2. silnik wolnoobrotowy, około 400obr/min Ten silnik miał trzy uzwojenia...
Witam ! Jest to silnik trój fazowy. Pod 1, 2, 3 podłącz trzy fazy, ( 4 i 5 tam nic nie podłączaj ) Do śruby w miejscu wychodzących przewodów ze silnika podłącz zero ochronne. Pozdrawiam. Stefan
Jeżeli napęd stanowi asynchroniczny silnik trójfazowy (tak jest w większości wypadków ) to trzeba zamienić dwa z trzech przewodów zasilających . Można na "na piechotę" w specjalnym 3 położeniowym wył (L-0-P) lub za pomocą styczników ..... Zalezy od mocy silnika i wyposażenia maszyny. PozzD
Szkoda, że żaden producent tego nie podaje. No przecież jest na etykiecie. Jeden ma wpisane CW i CCW a drugi tylko CW (Clock Wise, Counter Clock Wise) czyli zgodnie ruchem wskazówek zegara i przeciwnie. Pierwszy silnik mógł startować w lewo albo w prawo - takie często są w mikrofalach do napędu talerza. Ten drugi musi być do urządzenia które wymaga...
Skojarz mostki w pary jak na obrazku. Już ma skojarzone.
Czyli przewodów od przełącznika nie odpinałeś? To że zaśmierdziało z silnika to nie jest dobry objaw. By upewnić się że brązowy jest rozruchowym ,najlepiej jest zrobić pomiar rezystancji między tymi trzema przewodami z silnika. Według przewód brązowy jest uzwojeniem głównym ,natomiast czarny rozruchowym . Być może się mylę ,nie mając wartości między...
Witam . Musisz zrobić pomiar tych uzwojeń(miedzy tymi przewodami),jak również pomiar względem masy (obudowy silnika).Pomiar pomiędzy tymi trzema przewodami wyjaśni ,które przewody są od uzwojenia roboczego ,a które od rozruchowego.
Zostawiłbym sondę NTS w spokoju, gdyż w przypadku jej uszkodzenia CWU będzie funkcjonować bo jej rolę przejmuje czujnik na zasilaniu. Zawór trójdrożny posiada silnik podłączony trzema przewodami RNB (czerwony,czarny,biały) zakończonymi wtykiem.
Witam, Mam problem z prawidłowym zaprogramowaniem falownika z podłączonym silnikiem 1,1kW. Dane z tabliczki silnika: Model silnika: SZJe 14b 220/380V 4,9/2,8A cos φ0,77 JP 44 (lub4,4) obroty 1390 temp. 40st. Δt7,5° (lub 75°) Prąd 3 Silnik podłączyłem do falownika trzema przewodami pod 3 wejścia/wyjścia U V W. Po uruchomieniu silnika falownikiem...
Witam!Miałem kiedyś taki przypadek że zaczęło chodzić po wyczyszczeniu N-kodera. Jest to element optoelektroniczny umieszczony w przekładni silnika zakończony trzema przewodami przeważnie biały brązowy i niebieski. Wmoim przypadku było tak że po prostu zachlapał go smar z przekładni. Jak nie pomoże to dobrze by było żebyś sobie skołował centralkę na...
A jak wyobrażasz sobie podpięcie silnika trójfazowego w trójkąt, mając do dyspozycji fazę (L) i zero (N)? Normalnie falownik ma możliwość zasilania z 230V lub 400V. Silnik wiadomo zasilamy trzema przewodami ;)
Opisz, narysuj albo wrzuć fotkę zacisków silnika, co tam jest - jakaś skrzynka zaciskowa, przewody luzem czy jeszcze co innego. Jeśli w oryginale był przewód 3-żyłowy i chodziło to w 4-żyłowym zero (a właściwie to ochronny - zależy jaką masz instalację) możesz podłączyć co najwyżej do korpusu silnika, nigdy do zacisków. Napisz coś o instalacji w pomieszczeniu...
Silnik prawdopodobnie był przezwajany, kiedy to bardzo często wyprowadzano trzy przewody z silnika, pozostałe trzy były wtedy łączone wewnątrz silnika. Przeważnie jest możliwość ich wyprowadzenia ale raczej przez kogoś obeznanego z budową uzwojeń.
Na tabliczce masz zapewne 6 przewodów. Silnik może pracować na napięcie 380V/teraz 400v/ w gwiazdę/1 mostek na trzech zaciskach/ lub w trójkąt/3 mostki ,łączące po 2 przewody/Dlatego masz 2 schematy połączeń na obudowie
E50 czy aby na pewno? Może jest to błąd E5D - co by oznaczałoby nieznany błąd falownika silnika. Tak czy owak moduł falownika do sprawdzenia oraz uzwojenie silnika. Silnik nie posiada szczotek, rezystancja po między trzema przewodami silnika musi być jednakowa.
Chciałem to wykorzystać to małego urządzenia CNC które planowałem zbudować za niewielkie pieniądze ale chyba nie uda mi się to na tych silnikach Są gotowe sterowniki takich silników na ebay'u ale kosztują około 250zł z przesyłka wiec to raczej nie dla mnie :) Znalazłem film pokazujący prace takiego zestawu http://www.youtube.com/watch?v=fNmK66mo7...
(at)kogut131313 Witam ! Ta "kostka" to kondensator potrzebny silnikowi do pracy. Na ogólnym schemacie tego nie ma bo jest on integralną częścią silnika. Ile przewodów wychodzi ze środka silnika ? Prawdopodobnie trzy, trzeba by je pomierzyć omomierzem, od wyniku pomiaru zależ połączenie zasilania i kondensatora.
Witam Demontując silnik wyrwałem 3 przewody z kostki przy silniku. Po wymianie szczotek zamontowałem silnik, ale pomyliłem piny w kostce i pralka umarła. Upaliło ścieżkę w module ale naprawiłem i wydaje się być ok, wyświetlacz działa, słychać elektrozawór, pompkę i blokadę drzwiczek. Nie mam pojęcia jak teraz podłączyć silnik żeby nie było pomyłki....
Witam - skoro idą tylko trzy przewody, to jest to silnik bezszczotkowy bez czujników Halla. Podobne tematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Dodano po 3 Oraz ten: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Ją chciałbym koledze ElektroMex przypomnieć że silnik wymaga przewodu ochronnego PE lub PEN . Jest on potrzebny by w razie uszkodzenia izolacji uzwojenia silnika czy przewodów zasilających . Bo jak na razie to tylko przewody zasilające widać , więc przed próbą i podłączeniem na stale wymienić przewód zasilający na trzy żyłowy.
Nie wiem czy dobrze widzę, ale do przewodu który wychodzi z silnika są dołączone przewody i owinięte taśmą izolacyjną. Odwiń taśmę i sprawdź przejścia przewodów. Z silnika powinny wychodzić trzy przewody.
Zostaw podłączony w gwiazdę i odłącz kondensator. Nawiń kawałek sznurka na wałek. Rozkręć wirnik do maksymalnych obrotów i w tym momencie włącz do sieci. Zrób takie trzy próby podłączając zasilanie najpierw między przewody 1-2 później 2-3 i 1-3. Zawsze będziesz miał jedną końcówkę niepodłączoną i tym się nie martw. Jeśli silnik będzie pracował we wszystkich...
Witam. Jeszcze tylko chciałbym uzyskać odpowiedź na pytanie przy zdjęciu w moim 2 poście co to za "ustrojstwo"? Moim zdaniem jest to zawór zwrotny i ciśnieniowy od przyczepy (generalnie jakiejś pneumatyki ciągnikowej. Jest stary więc nie licz na to, ze jest pewny. Silnik podłączyłem w gwiazde (przynajmniej tak mi sie wydaje) Jeśli z silnika wychodzą...
Ponieważ silnik jest "zerowany" , należy we wtycczce zewrzeć PE z N i podłączyć do 0. Po co? Gdzie na schemacie tego urządzenia występuje przewód N i do czego ma służyć? Autor chce podłączyć zacisk "0" (jako obudowę silnika) do przewodu PE co jest poprawnym rozwiązaniem. Do tego dochodzą trzy fazy, które też trzeba jakoś podłączyć. Urządzenie nie korzysta...
A jaka jest rezystancja między tymi przewodami?
Witam . Zrób pomiar między tymi trzema przewodami,to pozwoli dojść jak silnik powinien byc podłączony.
Witam, mam problem z krajzegą stołową, ma przewód z 4 kablami. 2 czarne, brązowy i niebieski, i nie wiem jak podłączyć do normalnej wtyczki. To jest silnik trójfazowy, więc i wtyczka musi być taka. Masz dostęp do trzech faz?
Ad 1. Bo występuje w nim strumień pulsujący i wypadkowa momentu jest równa zero. Ad 2. Zasilanie uzwojenia pomocniczego napięciem przesuniętym w fazie względem napięcia zasilającego głównego poprzez np. wykorzystanie kondensatora. Ad 4. Silnik bez przewodu neutralnego zasilany z trzech faz przy braku jednej kręci się dalej ale nie rusza. Z przewodem...
Czyli znów mijasz się z prawdą, ja tu widzę pięć przewodów. 2xPE + trzy z silnika, razem pięć. Gdzie jest kondensator? Bez niego silnik działać nie będzie...
Łącze trzy fazy z trzema tymi przewodami silnika, przewód ochronny na obudowę silnika a neutralny(jeśli jest)nie podpinam nigdzie.Co do wyłącznika, musi on być?Oczywiście wszystko będzie tylko że po sprawdzeniu czy silnik działa.
To urządzenie to zabezpieczenie termiczne. Ten czwarty bezpiecznik to pewnie zabezpieczenie transformatora. Napięcie zmierz lepiej miernikiem (miedzy-fazowe). Sprawdź napięcia na transformatorze. Sprawdź czy Stop jest normalnie zwarty. Silnik pracuje w układzie gwiazda/trójkąt dlatego są tam trzy pary przewodów.
po rozebraniu i zamianie miejscami oba silniki są sprawne, od silnika idą trzy przewody zasilające ( żółty, zielony i niebieski) i kostka, po podłączeniu niebieskiego przewodu czuć opór podczas ręcznego kręcenia kołem ( w tym niesprawnym silniku) może ktoś wie czy da się to naprawić?
Witam mam stary Polski silnik trzy fazowy. Silnik nie ma przełącznika. Wychodzi z niego sześc przewodów. Jak sprawdzić czy jest sprawny, a potem podłączyć prawidłowo przełącznik.
Dzięki za odpowiedź. Silnik sprawdziłem, oporność pomiędzy trzema przewodami prawidłowa 2,2Ω, gniazdo w porządku.
nie do końca te Twoje metody są dobre. raz że w PSA kolory mają małe znaczenie - istotne jest oznaczenie numerowe nadrukowane na przewodach, dwa że zasilanie grzałki nie jest "stałe", trzy - masa dla sondy jest z reguły wirtualna ;) podaj więc kod silnika, i ktoś wesprze Cię schematem typu nr przewodu->nr pinu wtyczki sondy. 10 min i po bólu.
Napisałeś coś takiego: Podłączenie wtyczki z trzema przewodami pod regulator powoduje wyczuwalny spadek obrotów silnika i napięcie rzędu 35V na zacisku U+ oraz nadmierne nagrzewanie się tego ustrojstwa. A więc skoro grzeje się bez jakiegokolwiek obciążenia zewnętrznego to zapewne przyczyna wewnątrz. Aż się boję, że stojan umyłeś jakimś rozpuszczalnikiem...
Zasilanie z sieci wchodzi do zespolu silnika oddzielnym kablem z trzema przewodami: zolty czerwony i niebieski. Aha. Czyli żółty to ochronny? A wszystkie przewody kasety sterującej są wyciągnięte ze skrzynki zaciskowej silnika. Zespolony przycisk zwiera zaciski 1-5, 2-6 lub 1-3, 2-4 Które to "góra" a które "dół"?
Witam, Mam problem z naprawą heblarki. Z silnika wychodzi 6 przewodów, trzy z nich podłączone są do włącznika silnika M611, a następne trzy są skręcone ze sobą razem. Czy one powinny być gdzieś podłączone? Poniżej foto.
Mam przed sobą schemat Wiatki, ale nie mam jak Ci przesłać. Silnik jest podłączonydo zacisków programatora 1B, 1T,3B,9B i do spinki na grzałce( sprawdź te połączenia).Można sprawdzić też filtr p.z. plastikowy z trzema wychodzącymi przewodami, mocowany tuż koło programatora (możesz go całkiem wypiąć). Jest sposób na sprawdzenie silnika - włącz go i po...
Miernik masz? Sprawdzenie trwałoby krócej niż napisanie twojego posta. Układ, jak w typowym siłowniku master - dwa - silnik, trzy - switch.
Skoro ma być tak, jak na rysunku, to musisz mieć cztery przewody, nie trzy. Z trzema, to tylko silniki radiowe. Te rolety już są, czy dopiero będą zamawiane?
I tu się właśnie mylisz. Wentylatora z trzema przewodami nie reguluje się przez PWM. Taki z czterema ma specjalne wejście PWM. Wszytskie wentylatroy "komputerowe" mają silniki BLDC, które działają dzięki wbudowanej w wentylator elektronice.
Pytanie ile przewodów idzie do silnika. Jak trzy czyli same "fazy" to nie ma problemu bo wystarczy dowolne dwa zamienić. Problem pojawia się gdy mamy 3 fazy i dodatkowe przewody do czujników halla.
Czyli WHITE, GREEN i RED mogę podłączyć do A, D i MOSTKA(B i C). A między które połaczenie wstawić żarówkę (rozumiem dla zabezpieczenia)? Czy żarówką zastapić dla prób silnik, ale w takim razie jak trzema przewodami podłączyć żarówkę?
Silnik z samochodu FORD -1.3 z 87 roku . Pytać u elektromechaników.
Pytanie 1. Po co są dodatkowe cienkie przewody w silniku ? Pytanie 2. Co to była za manetka /wyświetlacz ? Pytanie 3. Jaka była bateria i czy dwa przewody dodatkowe to coś w rodzaju balancera ? I ostatnie pytanie czy kupując taki zestaw z chin da radę to uruchomić. https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-konw...
Witam ! Zdjęcia zamieściłeś, a jak masz betoniarkę podłączoną nie widać. Włącznik- stycznik- silnik ? Jeśli tak to: 1. odłącz silnik od stycznika, omomierzem sprawdź oporności pomiędzy trzema kolorowymi przewodami ( białe zaizoluj i nie podłączaj nigdzie -to może być bezpiecznik temperaturowy ) warto go zastosować w układzie uchroni silnik przed przegrzaniem....
Nie bardzo ogarniam wstawianie zdjęć ale bierzesz przewód siłowy 4 lub 5 żyłowy zależy jaką masz instalację . Załóżmy że zwyczajną starszego typu . Więc przewód żółto zielony przykręcasz do obudowy silnika a pozostałe 3 pod zaciski presostatu po jednej stronie . Bierzesz kawałek przewodu i trzy żyły podłączasz po drugiej stronie presostatu a drugi koniec...
Zajrzyj do rozdzielnicy elektrycznej przy silniku to będziesz wiedział jak kombinacja przewodów uzyskać poszczególne biegi i że tylko trzy są aktywne. Podobne jak na tym silniku tylko tu 6. https://obrazki.elektroda.pl/5250094300_...
Mam do Was pytanie, buduję sobie urządzenie do którego chcę wykorzystać silnik z pralki Frania. Muszę w nim zmienić obroty. Jak widać na zdjęciach z silnika odchodzą trzy przewody: biały - L1 brązowy-kondensator niebieski- N Czy w tym przypadku zwykła zmiana przewodów między kondensatorem a N lub L1 wystarczy? Wolę się zapytać zanim coś uszkodzę.
Witam . Musisz zrobić pomiar między tymi trzema przewodami,jak również względem obudowy silnika.
wtyczka trzema przewodami silnik zasilany trzema przewodami wentylator trzema przewodami
palet maszyna gramofon technics cicho przewody wysokiego rezystancja
Jak ominąć blokadę Google na Motoroli Moto G5? Jak usunąć klej silikonowy z gaźnika aluminiowego?