Silnik jest jednofazowy i nie da się go podłączyć pod 3 fazy. Dekiel jest uniwersalny do obu typów silników.
Skoro nie miał prawa to wnioskuje, że już wcześniej musiał być uszkodzony ? Po moim podłączeniu zaczął się obracać no i iskrzyć przy komutatorze, więc go natychmiastowo wyłączyłem, oczywiście zapach spalenia tak samo, a jeszcze tak dodatkowo to zmierzyłem mu rezystancje wirnika i wyszła ok. 4 om natomiast stojana ok 2,5 om. No i tu dodatkowe pytanie...
Wg poisu: "2 cylindry 1 cewka - Maluch, Fiat Cingueczento" To jeden impuls na obrót tak jak w jednocylindrowym dwu-suwie. Nie widze przeciwwskazań.
Zapoznaj się choćby z dokumentacją zestawu AVT1682 - to uniwersalny sterownik takich silników jak Twój.
Dławik ma tylko jedno uzwojenie. Tego z żarówką nie ogarniam. Może to termik? Kombinujesz dobrze. Spróbuj ten podajnik zasilić z 12VDC. Wtedy zobaczysz czy podoła wysuwać drut. Przekaźnik do załączania transformatora głównego proponuję na 12V. I takie napięcie będziesz załączał przewodem spawalniczym. Napięcie na elektronikę posuwu załączane z klawisza....
Tam sa dwa modele z tego roku. Podaj kod silnika
To nie jest silnik od frani ani żadnej innej pralki tylko znacznie mocniejszy (około 0,75-1,5KW ze zdjęcia tego dokładnie się nie zobaczy ) jednofazowy silnik uniwersalny bardzo przydany tam gdzie nie ma dostępu do trzech faz.
Chyba to jest zwykły silnik uniwersalny, szczotkowy. Powinien mieć wyprowadzone dwa czarne kable. Wrzuć foto/.
Mi się wydaje, że to silnik na prąd stały, lub uniwersalny.
Sam silnik możesz spróbować podając napięcie 230 V na szczotki, tak jak na zdjęciu nr 2- w miejsce tych niebieskich przewodów. To nie jest zasilanie szczotek! Kolega ma w profilu "elektroenergetyk" a nie wie jak działa tzw. silnik uniwersalny? Podłączenie zasilania rzeczywiście do szczotek skończy się zniszczeniem silnika. Ostrzeżenie - regulamin 3.1.11....
Rozumiem ze mam podłączyć tych przewodów które wchodzą do środka silnika (zielonego i czarnego) Nie. Skorzystaj z wyszukiwarki- wpisz: silnik pralki, lub: silnik uniwersalny.
Do A i B podłączasz napięcie z sieci, a do A i C silnik szlifierki.
Mam się wpiąć w wyjścia sterujące czy wyjścia prądowe na silnik ?
Witam, pewnie masz silnik komutatorowy uniwersalny; http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=...
Właśnie o to mi chodzi czy licznik musi być do silnika dwucylindrowego co jeżeli nie bedzie? Kabelek gdzie musi być podłączony który to gdzi wychodzi z nanoplexu?
Jeśli na dwóch przewodach silnik działa to podłącz go przez uniwersalny przełącznik. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12...
Napisz jaki masz tam silnik oraz jaki jest model i rok produkcji tego traktorka! To może znajdzie się schemat instalacji do tego. Ogólnie oznaczenia i ich znaczenie to; B - zasilanie z baterii G -masa S -rozrusznik M -moduł zapłonowy L -to zależy od modelu,silnika i jego wyposażenia.
Witam, chciałbym do mojej aprili z silnikiem am6, zapłonem ducati energia z cewkomodułem założyć ten obrotomierz https://gmoto.pl/obrotomierz-uniwersalny... Oryginalnie był tam obrotomierz mechaniczny, ale ktoś zmienił na inny silnik w którym nie ma miejsca na mechanizm obrotomierza. Moje pytanie brzmi, jak podłączyć ten obrotomierz, chodzi...
Masz uszkodzony silnik skoro go blokuje. Jest jeszcze mała możliwość złego podłączenia faz. Odłącz czujniki hala. Większość uniwersalnych sterowników radzi sobie bez nich. Sprawdź bez nich jak to samo to zmieniaj fazy.
Dlaczego napisałeś "Skoro nie ma kondensatora rozruchowego to... ). Czy z tych "walców" wychodzą przewody ? Czy na "walcach" są jakieś napisy ? Czy masz miernik uniwersalny ( omomierz ) ?
Nie ma możliwości, aby silnik hamować w taki sposób. Najlepiej by było, gdybyś podał typ silnika i informację, na jakiej podstawie stwierdziłeś, że ma on hamulec.
Bo podłaczałeś pod sterowanie a nie silniki.
Nie da się, radio musi mień t.z.w logikę zapłonu czyli móc pracować tylko z jednym zasilaniem, większość radyjek uniwersalnych tego nie ma, tym bardziej tych chińskich wydumek.
za mało opisałeś o silniku napisz więcej o nim bo ciężko zdiagnozować a posiadasz uniwersalny miernik?
To jest silnik szeregowy, uniwersalny, są szanse, że będzie się kręcił przy 12 V, tylko że wolno i będzie słaby. Próbuj - nic nie zepsujesz.
Kondensator dobieramy CB = 70 * P https://obrazki.elektroda.pl/6114023000_...
Ciężko tutaj coś doradzić konkretnie, zakładając że prawidłowo połączyłeś wszystkie elementy a silnik się nie obraca to trzeba sprawdzić (oczywiście bez podłączonego napięcia !) czy wirnik obraca się swobodnie, jeden z kondensatorów ten mniejszy to kondensator przeciwzakłóceniowy a drugi rozruchowy. Te też mogą być uszkodzone. Uzwojenia w silniku mogą...
Prawdopodobnie dwa dolne to sterowanie silnikiem, trzy górne to sygnały sterujące. Sprawdzić kontrolką diodową.
Gratuluję konstrukcji! Sam mam rozgrzebany projekt niewielkiej taśmówki ale poległem na podłączeniu silnika. Mam identyczny sterownik i podobny silnik (uniwersalny z pralki). Jednak po kilku konsultacjach i przekopaniu internetu podłączyłem układ. Po kilku sekundach triak rozsadziło. Wymieniłem i ponownie podłączyłem tak jak mi się wydawało prawidłowo....
Należy zacząć od podłączenia pod skaner i odczytania błędów silnika. Jeśli chodzi o silnik to nie musi być dedykowany CLIP, wystarczy zwykły uniwersalny skaner. Bez tego będziesz błądził jak we mgle.
Tak dokladnie mozna kupić też SA z wiązką http://top-tune.pl/ecumaster-emu-kompute... https://mtuning.pl/Komputer-silnika-AEM-... A tu juz mozna poszaleć ;)
Jaka to dokładnie Mazda? BG BA? Nadwozie, silnik?
Silnik komutatorowy uniwersalny, równolegly. Wystarczy tylko się dowiedzieć która para przewodów od czego. Silnik ma możliwosc zmiany kierunku obrotów dzięki takim wyprowadzeniom.
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
Do jakich silników jest przeznaczony ten obrotomierz? Dwu, czy cztero-suwowych?
Rozbież zamek i prześledź które idą do silnika to tam
Witam . Nie musi to być galwanometr , wystarczy miernik uniwersalny , najlepiej analogowy z pomiarem miliwoltów , lub mikroamper . Akumulator podłączmy do przyjętego początku uzwojenia jednej z faz , a koniec tego uzwojenia podłączamy do drugiego zacisku akumulatora , ale nie na stałe tylko dotykamy i przerywamy rytmicznie obwód . Miernik dołaczamy...
Silnik nówka. Po podłączeniu do prostownika na 12 V normalnie kręci.
a jakiś uniwersalny regulator byś polecił? ewentualnie do złożenia samemu może być
Ciekawe czy jest to silnik uniwersalny silnik komutatorowy, jeśli to można go spróbować podłączyć pod napięcie zmienne. Poza tym jak podłączysz pod silnik DC pod AC to nic się nie powinno stać, wkońcu średnia z sinusoidy to "0". Czym jest sterowany silnik? Jakim elementem półprzewodnikowym?
ja podłączam bezpośrednio pod gniazdo zapalniczki, ale na nie uruchomionym silniku. Ewentualnie zaopatrz się w uniwersalny zasilacz samochodowy.
podłączyłem tak jak napisałeś i nic myślę że trzeba przełącznik uniwersalny bo ten orginalny to nieda rady podłączyłem tez jak w schemacie kolega wysłał linka to silnik cały czas chodzi zobacze jak przyjdzie mi uniweraslny przełącznik to myślę że będzie ok
Uszkodzony driver silnika, cena w serwisie w cenie nowej podkaszarki. Po kilku próbach i testach udało się zamontować sterownik uniwersalny silnika BLDC z czujnikami halla. Sterownik to ZS-X11D1. Uwaga na odpowiednie podłączenie faz i czujników halla. Podkaszarka działa. Temat zamykam.
na schemacie obudowy styków jest informacja o zainstalowaniu kondensatora w przypadku podłączenia jednofazowego ale nie widzę oznaczenia jakiej wartości miałby to być kondensator. Te schematy na pokrywkach są uniwersalne, ten silnik jest 3-fazowy, więc dotyczy go tylko schemat podłączenia 3-fazowego. Wiesz o tym, że po podłączeniu takiego silnika do...
zwykły najtańszy https://esmont24.pl/dpm-miernik-cyfrowy-...
(at)Maniek124g O ile jest tam silnik uniwersalny, komutatorowy, to możesz zmodyfikować ta maszynę do zasilania 220 VAC, przez wstawienie szeregowo diody 25 A /630 V. W innym przypadku niestety transformator. Co masz na myśli pisząc, że silnik jest uniwersalny?
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Mam miernik uniwersalny dam radę coś tym zdziałać ? Ewentualnie jak ustawić
Tam gdzie masz łatwiej.Wysteruj silnik czyli układ wykonawczy nie sterujący.
Nie, może go kiedyś wykorzystasz w innym urządzeniu. Gdyby konstruktor użył wyłącznika z drugiego schematu wystarczył by tylko jeden bo jest uniwersalny na 400 i 230V a tak dał Ci dwa.
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Podłączenie plus do plusa, minus do minusa - silnik kreci w prawo, zamiana plusa z minusem - silnik kręci w lewo, a tu zonk. Silnik prądu stałego? Masz wszystkie przewody na wierzchu, a zamieniasz miejscami tylko przewody odchodzące od komutatora. Jest to silnik uniwersalny więc, tak czy inaczej zamiana obrotów powinna nastąpić.
Silnik wystartował, ale ma bardzo małą moc. Mogę zatrzymać go ręką :/ To konsekwencja takich metod uruchamiania silników trójfazowych na jednej fazie i na obniżonym napięciu. Cudów nie ma. Jakby się dało tak uruchamiać silniki trójfazowe z pełną mocą, to wystarczyłaby "przejściówka" uniwersalna, może nawet z regulowanym kondensatorem do mocy silnika...
Biały, szósty przewód w silnikach rowerowych to czujnik kadencji (tempo). Rzadziej czujnik napięcia osi (OpRun) W silnikach hulajnóg raczej nie stosowany. Dobre i uniwersalne sterowniki mają po prostu możliwość jego podłączenia, ale nie obowiązek :-)
Dziękuję. Już w #2 prosiłem o -przeczytaj sam... Jeśli mam komuś podpowiedzieć jak ma podłączyć silnik, to mogę to zrobić albo pisząc bzdury, albo po dokładnym zapoznaniu się z dostępnymi danymi i dysponując określoną wiedzą naprowadzić na właściwe rozwiązanie, a dysponując takimi danymi silnik jak kazdy tylko oznaczenia inne. kondensatory stare -niebieskie....
Do zdiagnozowania uszkodzenia sondy lambdy, konieczne będzie podłączenie komputera diagnostycznego i podgląd parametrów bieżących silnika... Wystarczy miernik uniwersalny podłączony do sondy.Spokojnie odczytasz zakres pracy sondy bez komputera Jeżeli kuleje na paliwie spróbuj zrobić reset i samoadaptację komputera bo być może że nałapał błędów i dlatego...
tak,niebiesko-czerwony i zielono-czarny to silnik siłownika.
Chciałem napisać że w wiertarkach ręcznych są uniwersalne silniki które gdy podłączymy do sieci 50 hz będą miały cos fi 0,92-0,98. Lecz jak podłączymy przez mostek prostowniczy będzie pracował i cos fi bedzie wynosił 1. Cała moc pobierana będzie tylko czynna.
masz przyklejony temat o silnikach krokowych , praktycznie wszystko co jest Ci potrzebne do sterownia przez RS232 tu jest prosty projekt http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic65... rodzaj silnika określisz prosto po ilości wyprowadzeń 4 - bipolarny , 5 - unipolarny , 6 - unipolarny z dzielonymi sekcjami , 8 - uniwersalny
...ponieważ RFD3055 będzie mnie kosztował ok 11 zł/2szt. A chciałbym się zmieścić w ok. 15zł.... Zastrzeliłeś mnie 8-O Nie wiem gdzie kupujesz, ale ja ich swego czasu na allegro znalazłem za 1,5zł dlatego zawsze kupuję więcej. Są bardzo uniwersalne - małe i stosunkowo duży prąd. Wpycham ich gdzie się da - idzie mi ich naprawdę sporo...
Ok. rozumiem to całe podłączenie oryginalnych szyb. Jednak w aucie mam zainstalowane uniwersalne szyby z silnikami uniwersalnymi tylko + - na silnik. Bez żadnych sterowników elektroniki. Chodzi mi tylko o to żeby same oryginalne przełączniki przerobić tak, żeby tylko zwierały i rozwierały.
Temat zamykam rezystory połączone szeregowo 270 ohm i 470 ohm załatwiły temat. Do momentu wymiany na zestaw uniwersalny czyli zegar+czujnik.
Podmień silnik pompy bo wymaga wymiany: https://hurt-agd.bazarek.pl/opis/8216035... Podłącz żarówkę 40W w miejsce pompy i sprawdź czy pralka rozpocznie cykl. Triak zazwyczaj ulega uszkodzeniu, które jest widoczne.
Jak są szczotki to jest to tzw. silnik uniwersalny, czyli można sterować jego obrotami. Ten zestaw który pokazałeś nadaje sie do tego o ile moc nie jest przekroczona. Podłączasz go to szczotek a właściwie do tego uzwojenia gdzie jest mniejsza oporność. Aby mieć stabilizację obrotów bez względu na obciążenie to trzeba zaawansowany sterownik z pomiarem...
witam, z powodu wysypania się zębatki w ręczym podnoszeniu szyb :D zakupiłem do escorta 1987 elektryczne - stare ale sprawne - i mam pytanie, jak toto podłączyć aby działało? zaznaczam iż nie mam zadnego modułu przeciążeniowego - sa to tylko mechanizmy z silnikami. jaki moduł w miarę uniwersalny zastosować coby silników nie zfajczyć ? i jak to podłączyć...
Nie zwróciłem uwagi na jedną rzecz. Złącza wojskowe mają gniazda w wersji męskiej (odkryte piny), a powinny być żeńskie ze względu na możliwość porażenia prądem. Złącza JAE są dedykowane do serwosilników — montowane po stronie silnika a nie szafy. Gdzieś widziałem złącza odwrotne, ale raczej będzie kłopot z dostępnością, zwłaszcza wersji 12-pinowych...
silnikiem wirnikowym Jakiś nowy typ silnika? To normalny silnik szeregowy (uniwersalny), szczotki szeregowo z uzwojeniami stojana a włącznik ma odcinać prąd zasilający. Kondensator nie jest w ogóle potrzebny do pracy, jest to kondensator przeciwzakłóceniowy.
Jak nie znasz podstaw to daj sobie spokój z przeróbkami, Oryginalny przełącznik steruje centralką, a dokładany na sztywno silnikami.
Witam, próbuję podłączyć silnik do zasilania 230V. Silnik teoretycznie jest nowy, przystosowany do zasilania 230/460V, moc 0,75kW. http://obrazki.elektroda.pl/9342858800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6478045400_1... Pomiędzy U1 i W1 podłączyłem kondensator 50µF bo akurat taki znalazłem. Podłączyłem wg załączonej...
Na to wygląda... TDA są dość odporne ale bawiąc się silnikami od HDD uwaliłem dwie sztuki także jest taka szansa. W programach testowych powinny zapalić się po kolei kolory i na chwile powinien ruszyć silnik. Jeśli nie ruszył - nawet nie zamruczał to jest szansa że padł TDA Jak dostaniesz TDA zrób na płytce stykowej lub uniwersalnej sam sterownik i...
Do immo powinna być cewka która jest przyczepiona do stacyjki ale one nie gra roli bo jest uniwersalna.
Podłącz tylko piny odpowiedzialne za "silnik"
ile pinów ma ory silniczek ? jak 5 to dwa to silnik a 3 pozostałe hall .miernikiem szukaj rezystancji silnika .
czarno-żółty i czarno-czerwony to zasilanie silniczka, pozostałe trzy to styki przełącznika. Może silnik jest padnięty? Podłącz zwykły uniwersalny siłownik. Albo wcześniej sprawdź, czy na przewodach czar-czer i czar-zół pojawia się plus (naprzemiennie) przy zamykaniu i otwieraniu auta np. z drzwi pasażera lub bagażnika. Może przewody w przepuście drzwiowym...
Kondensator służy do rozruchu, przesunięcia fazy i pełni funkcję przeciwzakłóceniową. Brak kondensatora, jego uszkodzenie lub źle dobrana wartość pojemności uniemożliwia, bądź znacznie wydłuża rozruch silnika, powoduje znaczne różnice wartości prądu między wirnikiem, a stojanem. Taaa. w silniku uniwersalnym. Rozumiem, jest weekend, różne trunki się...
Możesz na słupku, wtedy wpinasz się w silnik,żaden ze schematów nie pasuje z tych podanych.
To silnik komutatorowy uniwersalny wysokoobrotowy. Obrotami steruje się regulując napięcie na podstawie odczytu impulsów z tachogeneratora - stabilizacja obrotów.
Instrukcja zawiera opis i sposoby podłączenia sterowników SERVOSTER-04 , SERVOSTER-05 w zastosowaniach sterowania trójfazowymi silnikami siłowymi . Serwosterownik napędów regulacyjnych SERVOSTER-04 Serwosterownik uniwersalny SERVOSTER-05 Moduł sterowania analogowego SVA-01 Moduł sterowania trójstawnego SVB-01 Sterownik umożliwia sterowanie napędów bram...
Wydaje mi się z tego z znalazłem na necie że środkowy styk jest +, skrajne zewnętrzne powinny iść do silniczka a pozostałe to sterowanie ale nie wiem jak to połączyć do instalacji w aucie. Co do orginalnych przycisków to raczej jest niemożliwością żeby takie dostać nowe do Audi 80 B2 :) [edit] Gadałem z gościem z tej firmy co robia przyciski wyglada...
Jak pisałeś wyżej wszystko jest OK do momentu uruchomienia silnika? Wg mnie układ ma problemy z zakłóceniami po zasilaniu. Może być od alternatora. Może jakiś filtr na zasilaniu pomoże. A brązowy do masy sprawdzałeś?
Miernikiem uniwersalnym ,minus pod akumulator A plus do kostki gdzie wpina się cewke
Posiadam silnik od wycieraczek, 2 przełączniki krańcowe, które zostały mi z innego projektu (na zdjęciu) i uniwersalny przekaźnik samochodowy 12V. https://obrazki.elektroda.pl/2822300700_...
Witam ponownie. Podłączyłem dwa przewody od centralki uniwersalnej (biały i biało czarny) pod te przewody w kostce 26 pinowej jak na zdjęciu powyżej o kolorze : szaro czarnym oraz niebiesko czarnym. Nic nie konfigurowalem. Mój Santek to auto z 2006 roku silnik 2.2 CRDI 155 KM z automatem.
Czy to jest silnik prądu stałego że miały się rozbiec? Kolego, nie wygłupiaj się. Sam przecież napisałeś: Podłącz uzwojenie stojana z uzwojeniem wirnika (szczotki) szeregowo I z tym się trzeba zgodzić - jest to silnik szeregowy, zwany też uniwersalnym. Ma prawo się rozbiec bez obciążenia.
Zgadzam sie sie ze to pewnie motor silnika,tylko ze nadal pozostaje problem podpięcia sterownka.Czy do takich motorów silnika można podpiąć taki uniwersalny sterownik ? Czy stale napięcie na jego zaciskach nie uszkodzi silnika (przegrzanie itp.) ?
Witam. Zamieniłem uzwojenia tak jak pisał kolega wyżej i podłączyłem silnik w gwjazde, silnik pracuje. Nie sprawdzałem polaryzacji uzwojeń bo nie posiadam miernika wskazówkowego. Można sprawdziś polaryzacje uniwersalnym miernikiem? Co sie stanie jak podłącze silnik w trójkąt jak będą zamienione końce któregoś z uzwojen?
To jest dokładany uniwersalny centralny zamek. Kolorystyka standardowa: - zielony, niebieski - silnik - czarny - masa - biały, brązowy - impulsy otwórz/zamknij (naprzemienne podanie masy). Na początek sprawdzasz, czy centralka żyje - kierunkowskazy migają (jeśli podłączone), słychać z wnętrza klepanie przekaźników? Jeśli tak, to po ich odgłosie odszukujesz...
Założyłem, że wymagany jest tylko rozruchowy odłączany odśrodkowym po osiągnięciu obrotów. Nie, niezbędny jest kondensator pracy. ak jest cyrylicą napisane jednofazowy trzeba się dokształcić z języka rosyjskiego Tam wszystko jest dobrze opisane, tyle ze pokrywka tabliczki zaciskowej jest uniwersalna - do różnych typów silników.
Ten siłownik spełnia jednocześnie funkcję centralki: czerwony +12, brązowy masa, biały i żółty to przewody sterowania silnikiem (fordowski patent). Kup na szrocie używany oryginał.
jak go uruchomiłem to się przeraziłem, więc chciałem do niego założyć regulator napięcia tylko nie wiem czy się uda. Można do niego założyć sterownik na układzie U2008B, lub podobny. To jest silnik "uniwersalny", więc będzie pracował na napięcie stałe lub zmienne. Moja rada- poszukaj innego silnika...
Potrzebuję pokręcić sobie silniczkiem ac-synchro z zabudowanym enkoderem 2000 imp/obrót. Silnik jest opisany jako 230V RMS i tu pierwsze pytanie: 1) falowniki zasilane z 400V odpadają? Jakieś typowe ls/is ? Do is7 są karty enkoderowe, ale nie ma wersji 1-fazowej. 2) znają koledzy jakieś tanie* klocki które da się skonfigurować? Wpisać im prąd silnika...
Witam !! Są gotowe przełączniki do uniwersalnych podnośników szyb. Wystarczy do niego podłączyć plus, masę, silnik+ i silnik-. Można też użyć dwóch przekaźników jak na schemacie. Pozdr. Daniel
Czy stara tabliczka ma taki same właściwość jak nowa(nazwijmy ją uniwersalną)? Oczywiście , że tak . Trzy "piny " pozostaną wolne . Pozdrawiam .
Zdobylem silnik bldc do wentylatora jw, podłączyłem i nadal ten sam temat niestety.
(at)tessikarl odpowiem za (at)ay56 , który coś napisze, a później nie wie co z tym zrobić. Miernikiem uniwersalnym nie zmierzysz zwarcia zwojowego. Pomierz omomierzem pomiędzy wszystkimi końcówkami i napisz jakie są wartości. Może uda się to rozpracować.
No a gdzie diagnostyka? Dedykowanym testerem masz możliwość podejrzenia "zamrożonej ramki" z chwilowymi parametrami pracy silnika. Trzeba tylko kogoś, kto umie to zinterpretować, a nie podłączyć tylko interfejs uniwersalny i sczytać kody błędów.
Nie chcę popełnić błędu z nową sondą. Dlaczego nie kupisz oryginalnej tylko uniwersalną?. Podaj rocznik auta i moc silnika.
Pilotów do FAAC jest cała masa. Są różne. W kazdym aucie mam po jednym pilocie i każdy jest inny. W jakimś wątku jest też moja opinia na temat pilota uniwersalnego , który fajnie wygląda a obsługuje mi FAAC oraz came. Ja jednak będę upierał się , że silnik, napęd musi mieć moc i jej zapas. 230v to nie 24v.
Witam, mam zamontowane siłowniki z silnikami i teraz jak to podłączy ? Do silniczków idą tylko dwa przewodu, przełączniki mam uniwersalne 5 pinów i nic więcej.
Witam serdecznie - to moj pierwszy post i jeżeli popełnię jakiś błąd to proszę o wyrozumiałość. W związku z pandemią - a co za tym idzie licznym czasem wolnym - postanowiłem kupić używaną wkretarkę, żeby ją zregenerować. Wybór padł na Makite 6339D. Towar był niesprawny - mimo, iż sprzedawca deklarował wprost przeciwnie. Jednak do rzeczy - po rozkręcenie...
silnik uniwersalny uniwersalny silnik podłączenie obrotomierza uniwersalny
miniaturka zdjęcia równoległe łączenie wzmacniaczy katalog kodów
wentylator voltano wincor nixdorf
Migające wentylatory i brak obrazu po włączeniu komputera Schemat zasilania świec żarowych w Citroen Xsara